Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Customer Supporter B2B, deltid - Ballerup, København

Vi får flere opgaver og udvider derfor teamet med en Customer Supporter 20 timer om ugen.

Drives du af at give den bedste support, har du erfaring med SAP, og evner du at fastholde overblikket i en omskiftelig hverdag? Så er det måske dig, vi er på udkig efter.

Jobbet

Hovedkontoret er placeret i Ballerup, hvorfra et mindre team arbejder tæt sammen om at løse de mangeartede opgaver for virksomhedens kunder, sælgere og samarbejdspartnere.

I dette job er du en afgørende faktor, i hvordan Spectrum Brands opleves af deres mange interessenter. Du får her mulighed for at sætte dit personlige aftryk med smil, positiv energi og ikke mindst passion for god service og support. Vi søger en Customer Supporter, der evner at håndtere indkomne ordre og følge disse helt til dørs. Dette så virksomhedens samarbejdspartnere oplever en unik servicegrad og præcis eksekvering.

Dine opgaver og ansvarsområder vil blandt andet indeholde:

  • Besvare forespørgsler fra kunder, samt interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Supportere kunder med produktinformationer
  • Håndtering af alle indgående kundeordrer i SAP
  • Rapportere afvigelser i kundeordrer o.l. til interne og eksterne partnere
  • Håndtering af kundereklamationer
  • Bookning og rapportering af slottider vedrørende leveringer til kunder.

Dine primære værktøjer vil være Office pakken og SAP. Der er tale om et 6 måneders vikariat med mulighed for fastansættelse. Endvidere vil der være stor fleksibilitet i forhold til arbejdstider. Timerne placeres, i samråd med direkte leder, i tidsrummet kl. 8 – 16 på hverdage.

Kandidaten

Vi søger en person der har erfaring med B2B support og er godt trænet i ordre - og logistikhåndtering i SAP. Grundet jobbets alsidighed ser vi gerne, at du har en struktureret og pragmatisk tilgang til opgaverne, samt at du trives med mange informationer og input i din arbejdsdag.

Som person er du:

  • Positiv og serviceminded af natur
  • Fleksibel i forhold til opgaver
  • Ansvarsfuld og følger opgaverne til dørs
  • Evner at have øje for detaljerne, når det går stærkt

Da funktionen indeholder en del kommunikation med logistiskcentret i Tyskland, er det essentielt at du naturligt og flydende kommunikerer på engelsk i skrift og tale.

Har du erfaring med FMCG og ordreleveringer til detailhandlen i Danmark er dette et plus.

Virksomheden tilbyder

Engagerede kollegaer med en uformel omgangstone med højt til loftet og masse af godt humør. En kultur hvor der tages ansvar for egen funktion, og du har frihed til at tage beslutninger.

Du får base på virksomhedens kontor i Ballerup, som ligger 35 minutter fra København H.

Sprog

Dansk, engelsk i skrift og tale.

Løn

Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv en god kantineordning.

Ansøgningsfrist

Snarest muligt.

Virksomheden

Spectrum Brands er listet på NYSE og er en global virksomhed, der tilbyder en bred portefølje af førende Brands med fokus på at skabe innovative produkter til konkurrencedygtige priser. Spectrum Brands beskæftiger sig med salg og markedsføring af blandt andet elektriske plejeprodukter og køkkenartikler, og er kendt i Danmark for Brands som Remington og Russell Hobbs. Remington er et fashion & beauty brand med fokus på kvalitet og innovation. Remington beskæftiger sig med elektriske plejeprodukter inden for Hair Care, Grooming, Female Depilation, Shaving & Beauty. Russell Hobbs er et livsstils brand ligeledes med fokus på kvalitet og innovation. Russell Hobbs beskæftiger sig med køkkenartikler inden for kategorierne Breakfast, Food Preparation, Cooking & Grills samt Garment Care.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.