Daglig leder med erfaring fra træindustrien søges

Scandoor Danmark ApS producerer individuelle emner til køkkenfornyelse. Scandoor er repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige, Spanien, Malta og Østrig, og vi er klar til at fortsætte vor ekspansion til yderligere markeder, bl.a. Tyskland, Holland og Belgien.

Vi søger en kreativ fabriksleder der selvstændigt kan varetage ansvaret for en mindre produktion, herunder bl.a. kvalitets- og leveringssikkerhed.

Som fabriksleder indgår i den daglige drift af fabrikken, med bl.a. betjening af CNC fræser, Robot og foliepresse, så erfaring fra træbearbejdningsindustrien vil være en fordel. Klargøring af ordrer fragtforsendelser, råvarebestilling mv. indgår ligeledes i de daglige arbejdsopgaver.

Kvalifikationer

Din uddannelsesbaggrund bør være inden for træbearbejdningsindustrien, og kan f.eks. være CNC operatør eller lignende.

Du er kreativ og selvstændig af natur, og har den nødvendige selvdisciplin der skal til for at udføre de daglige opgaver. Du brænder for at udvikle de eksisterende rutiner, og er ikke bange for at tage fat når der er behov for det.

Kendskab til IT på brugerniveau er en selvfølge. Truckcertifikat og rimelige engelskkundskaber vil være en fordel.

Et spændende job i et internationalt miljø, med en vigtig nøgleposition, hvor du vil få mulighed for at sætte dit eget aftryk og udvikle dig som person.

God løn samt bonusordning.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Nielsen på tlf. 3031 1477 eller mail: lars@scandoor.com

Synes du jobbet lyder spændende så send din ansøgning samt CV til: lars@scandoor.com

Se gerne vores hjemmeside her: www.scandoor.dk

Vær opmærksom på, at vi ikke har ansøgningsfrist på stillingen. Vi behandler indkomne ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. 

Scandoor-Danmark ApS.
Industriparken Nord 1,
6630 Rødding.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047282Phoenix-5e3cee2512019-06-23T00:00:00Daglig leder med erfaring fra træindustrien søges

Scandoor Danmark ApS producerer individuelle emner til køkkenfornyelse. Scandoor er repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige, Spanien, Malta og Østrig, og vi er klar til at fortsætte vor ekspansion til yderligere markeder, bl.a. Tyskland, Holland og Belgien.

Vi søger en kreativ fabriksleder der selvstændigt kan varetage ansvaret for en mindre produktion, herunder bl.a. kvalitets- og leveringssikkerhed.

Som fabriksleder indgår i den daglige drift af fabrikken, med bl.a. betjening af CNC fræser, Robot og foliepresse, så erfaring fra træbearbejdningsindustrien vil være en fordel. Klargøring af ordrer fragtforsendelser, råvarebestilling mv. indgår ligeledes i de daglige arbejdsopgaver.

Kvalifikationer

Din uddannelsesbaggrund bør være inden for træbearbejdningsindustrien, og kan f.eks. være CNC operatør eller lignende.

Du er kreativ og selvstændig af natur, og har den nødvendige selvdisciplin der skal til for at udføre de daglige opgaver. Du brænder for at udvikle de eksisterende rutiner, og er ikke bange for at tage fat når der er behov for det.

Kendskab til IT på brugerniveau er en selvfølge. Truckcertifikat og rimelige engelskkundskaber vil være en fordel.

Et spændende job i et internationalt miljø, med en vigtig nøgleposition, hvor du vil få mulighed for at sætte dit eget aftryk og udvikle dig som person.

God løn samt bonusordning.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Nielsen på tlf. 3031 1477 eller mail: lars@scandoor.com

Synes du jobbet lyder spændende så send din ansøgning samt CV til: lars@scandoor.com

Se gerne vores hjemmeside her: www.scandoor.dk

Vær opmærksom på, at vi ikke har ansøgningsfrist på stillingen. Vi behandler indkomne ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. 

Scandoor-Danmark ApS.
Industriparken Nord 1,
6630 Rødding.

 

Scandoor Danmark ApS producerer individuelle emner til køkkenfornyelse. Scandoor er repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige, Spanien, Malta og Østrig, og vi er klar til at fortsætte vor ekspansion til yderligere markeder, bl.a. Tyskland, Holland og Belgien. Vi søger en kreativ fabriksleder der selvstændigt kan varetage ansvaret for en mindre produktion, herunder bl.a. kvalitets- og leveringssikkerhed. Som fabriksleder indgår i den daglige drift af fabrikken, med bl.a. betjening af CNC fræser, Robot og foliepresse, så erfaring fra træbearbejdningsindustrien vil være en fordel. Klargøring af ordrer fragtforsendelser, råvarebestilling mv. indgår ligeledes i de daglige arbejdsopgaver.Kvalifikationer Din uddannelsesbaggrund bør være inden for træbearbejdningsindustrien, og kan f.eks. være CNC operatør eller lignende. Du er kreativ og selvstændig af natur, og har den nødvendige selvdisciplin der skal til for at udføre de daglige opgaver. Du brænder for at udvikle de eksisterende rutiner, og er ikke bange for at tage fat når der er behov for det. Kendskab til IT på brugerniveau er en selvfølge. Truckcertifikat og rimelige engelskkundskaber vil være en fordel. Et spændende job i et internationalt miljø, med en vigtig nøgleposition, hvor du vil få mulighed for at sætte dit eget aftryk og udvikle dig som person. God løn samt bonusordning. Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Nielsen på tlf. 3031 1477 eller mail: lars@scandoor.com Synes du jobbet lyder spændende så send din ansøgning samt CV til: lars@scandoor.com Se gerne vores hjemmeside her: www.scandoor.dk Vær opmærksom på, at vi ikke har ansøgningsfrist på stillingen. Vi behandler indkomne ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. Scandoor-Danmark ApS. Industriparken Nord 1, 6630 Rødding.11jobnet5e3cee25100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3550705SCANDOOR-DANMARK ApS11Industriparken Nord 16630RøddingDKDanmark0lars@scandoor.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781790JobNet5007615500761510020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e3cee25https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e3cee25https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e3cee25&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e3cee25&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgMed et job indenfor Ledelse bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Produktionschef lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale122222Produktionschef6Ledelse362113719lars@scandoor.comlars@scandoor.comDKDanmarkDKDanmark330058894Produktionschef til webbureauRobot Web-Koncept A S søger en ny medarbejder til vores kontor i København. Vi søger en ny medarbejder, som kan stå for den daglige ledelse af vores medarbejdere i produktionen. Web-Koncept A S er på få år blevet en af Danmarks største webbureauer, og har siden sin opstart haft høj vækst på både nye kunder samt medarbejdere. Vores mål har fra start af været, at give den bedste service i branchen, og det kræver dygtige samt motiverede medarbejdere. Det er derfor vigtigt, at du har erfaring med daglig ledelse, samt motivering af medarbejdere. Det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra vores branche. Arbejdsdagen vil bestå af almindelig daglig ledelse, overblik samt strukturering af opgaver samt deadlines. Da vi er en mindre virksomhed, vil man ud over den daglige ledelse, ofte få andre typer opgaver som omhandler andet end ledelse. Der vil være en del kundekontakt, så at du er god til at tale med andre mennesker over telefonen, er et must. Vi er en ung virksomhed med en gennemsnits alder i produktionen på ca. 26 år, så man skal kunne trives i et ungt miljø, med masser af fart på. Derudover skal man være fleksibel da det kan kræve, at man bliver længere i tilfælde af opgaver der ikke er færdige til tiden. Vores forventninger til dig - At du har interesse for IT og Web - At du har erfaring med daglig ledelse. - At du kan tage ansvar for dine og andres opgaver - At du er struktureret, og kan strukture andres arbejde - At du ikke er bange for at tale i telefon og kan tage alle slags opkald - At du har masser af overskud i dit arbejde, selvom du bliver presset - At du bidrager til en god atmosfære på kontoret - At du er grundig og god til at spotte fejl mangler - At du kan motivere dine kollegaer til at yde deres bedste - At du har et godt overblik Vi kan tilbyde - Et ungt og sjovt arbejdsmiljø med gode kollegaer - En personlig virksomhed med en flad organisation - Fast løn - En lækker arbejdsplads med unge kollegaer og masser af sjove events. - Sparring med dygtige kollegaer - Gode fremtidsmuligheder hos en organisation i rivende udvikling Tror du stillingen er noget for dig, så send os meget gerne en ansøgning med lidt information om dig selv og dine kompetencer, samt eventuelle referencer til dine tidligere arbejdspladser. Att. Benjamin Jensen kontakt@web-koncept.dk Kort om Web-Koncept: Web-Koncept fokuserer på at levere flotte og brugervenlige hjemmesider til danske virksomheder, med en supportløsning der giver vores kunder en stærk tryghed ved deres hjemmesides drift og udvikling. Alle vores hjemmesider tilpasser sig mobilplatforme såvel som computere. Vi har mange års erfaring med hjemmesider, sociale medier, søgemaskineoptimering SEO og design. Vi arbejder støt på, at forbedre vores måde at arbejde på for at optimere virksomhedens drift og herved vores kunders tilfredshed. Vi udvider hele tiden vores afdelinger, da vi gradvist får brug for mere mandskab til vores stigende antal kunder.

Web-Koncept A/S søger en ny medarbejder til vores kontor i København. 

Vi søger en ny medarbejder, som kan stå for den daglige ledelse af vores medarbejdere i produktionen.

Web-Koncept A/S er på få år blevet en af Danmarks største webbureauer, og har siden sin opstart haft høj vækst på både nye kunder samt medarbejdere.

Vores mål har fra start af været, at give den bedste service i branchen, og det kræver dygtige samt motiverede medarbejdere. Det er derfor vigtigt, at du har erfaring med daglig ledelse, samt motivering af medarbejdere. 
Det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra vores branche.

 

Arbejdsdagen vil bestå af almindelig daglig ledelse, overblik samt strukturering af opgaver samt deadlines.
Da vi er en mindre virksomhed, vil man ud over den daglige ledelse, ofte få andre typer opgaver som omhandler andet end ledelse.
Der vil være en del kundekontakt, så at du er god til at tale med andre mennesker over telefonen, er et must. 

Vi er en ung virksomhed med en gennemsnits alder i produktionen på ca. 26 år, så man skal kunne trives i et ungt miljø, med masser af fart på. 

Derudover skal man være fleksibel da det kan kræve, at man bliver længere i tilfælde af opgaver der ikke er færdige til tiden.

 

Vores forventninger til dig

- At du har interesse for IT og Web
- At du har erfaring med daglig ledelse.
- At du kan tage ansvar for dine og andres opgaver
- At du er struktureret, og kan strukture andres arbejde
- At du ikke er bange for at tale i telefon og kan tage alle slags opkald
- At du har masser af overskud i dit arbejde, selvom du bliver presset
- At du bidrager til en god atmosfære på kontoret
- At du er grundig og god til at spotte fejl/mangler
- At du kan motivere dine kollegaer til at yde deres bedste
- At du har et godt overblik

 

Vi kan tilbyde

- Et ungt og sjovt arbejdsmiljø med gode kollegaer
- En personlig virksomhed med en flad organisation
- Fast løn
- En lækker arbejdsplads med unge kollegaer og masser af sjove events.
- Sparring med dygtige kollegaer
- Gode fremtidsmuligheder hos en organisation i rivende udvikling

 

Tror du stillingen er noget for dig, så send os meget gerne en ansøgning med lidt information om dig selv og dine kompetencer, samt eventuelle referencer til dine tidligere arbejdspladser.

Att. Benjamin Jensen
kontakt@web-koncept.dk

 

Kort om Web-Koncept:
Web-Koncept fokuserer på at levere flotte og brugervenlige hjemmesider til danske virksomheder, med en supportløsning der giver vores kunder en stærk tryghed ved deres hjemmesides drift og udvikling.

Alle vores hjemmesider tilpasser sig mobilplatforme såvel som computere. Vi har mange års erfaring med hjemmesider, sociale medier, søgemaskineoptimering “SEO” og design. Vi arbejder støt på, at forbedre vores måde at arbejde på for at optimere virksomhedens drift og herved vores kunders tilfredshed.

Vi udvider hele tiden vores afdelinger, da vi gradvist får brug for mere mandskab til vores stigende antal kunder.

WEB-KONCEPT A/SGentofte2019-07-12T00:00:002019-08-31T00:00:00
330058588Senior Process Manager for Supply Chain & ManufacturingRobot Can you bridge business needs and IT tools with best in class processes? LEO Pharma has set the very ambitious goal to become the world s preferred dermatology care partner. By 2025 we will make a positive difference for 125 million people with serious diseases like psoriasis and eczema. To make this vision come true we need the right organisation with the right workflows. That is why we need you and all of your good skills across analyses, process design, facilitation and business insights. You will join the newly established Process Management department in Global IT and have ample opportunities to influence our team culture, methods and tools. Business analyses, dialogue, facilitation, documentation, governance… As Senior Process Manager you are basically an enabler for work smarter, not harder as end-to-end process expert and go-to person for the Line of Business. As such, your personal efforts will make a tangible and highly valuable difference for multiple colleagues as well as LEO Pharma s business. Your primary tasks will be to: Analyze business requests and challenge both requirements and solutions Evaluate and make improvements to business processes Plan and lead workshops with Line of Business as facilitator and driver Generate standardized documentation of existing processes and improvements Write User Requirement Specifications (URS) together with Line of Business Support User Acceptance Tests in collaboration with Line of Business You will naturally become an ambassador for the value of good processes and an important contributor to our ongoing focus on collaboration and knowledge sharing and best practice through one way of working. Your focus area will be processes within Supply Chain Manufacturing. 5 years experience within process management based on LEAN principles You have a Master s degree providing you with a solid methodological and analytical foundation. You bring 5 years experience within Process Management based on LEAN principles, from project driven organisations. This has also made you a skilled Project Manager and facilitator with the necessary business acumen to understand the value chain of a specific business area. To succeed, you must thrive in a role where you are the one that make things happen. Additionally, It is important that you like to work hands-on and that you have the structure to ensure that details are in place. You may not be afraid to make decisions without knowing the full picture and or having detailed SOP s telling you how to do (you will help us create them). You must also have the communication skills and interpersonal understanding to build relations at all levels tailor your communication to your audience. Your new team You will join a newly established team of 4 Process Management professionals at the Leo Pharma HQ in Ballerup, Greater Copenhagen. We have recently been transferred to our Project and Portfolio Management organization within Global IT, in order to create value where it matters the most. We are trusted with a strong mandate and management support to optimise methods, tools and ways of working in LEO and we expect to grow in the years to come. Join our mission to help more people achieve healthy skin Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow. By joining LEO Pharma you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people s lives around the world and at the same time create profitable growth. Contact and application Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is August 11, 2019. If you have any questions, please do not hesitate to contact Martine Bigum Bentsen, Head of Process Management, at gbudk@leo-pharma.com. Please note that we review applications on an on-going basis and close the process when we find the right match the sooner you apply the better are your chances. We look forward to receiving your application.

Can you bridge business needs and IT tools with best in class processes?

LEO Pharma has set the very ambitious goal to become the world’s preferred dermatology care partner. By 2025 we will make a positive difference for 125 million people with serious diseases like psoriasis and eczema. To make this vision come true we need the right organisation with the right workflows. That is why we need you and all of your good skills across analyses, process design, facilitation and business insights. You will join the newly established Process Management department in Global IT and have ample opportunities to influence our team culture, methods and tools.

Business analyses, dialogue, facilitation, documentation, governance…

As Senior Process Manager you are basically an enabler for “work smarter, not harder” – as end-to-end process expert and go-to person for the Line of Business. As such, your personal efforts will make a tangible and highly valuable difference for multiple colleagues as well as LEO Pharma’s business. Your primary tasks will be to: 

  • Analyze business requests and challenge both requirements and solutions
  • Evaluate and make improvements to business processes
  • Plan and lead workshops with Line of Business as facilitator and driver
  • Generate standardized documentation of existing processes and improvements
  • Write User Requirement Specifications (URS) together with Line of Business
  • Support User Acceptance Tests in collaboration with Line of Business

 You will naturally become an ambassador for the value of good processes – and an important contributor to our ongoing focus on collaboration and knowledge sharing and best practice through one way of working. Your focus area will be processes within Supply Chain & Manufacturing.

 

+5 years’ experience within process management based on LEAN principles

You have a Master’s degree providing you with a solid methodological and analytical foundation. You bring 5+ years’ experience within Process Management based on LEAN principles, from project driven organisations. This has also made you a skilled Project Manager and facilitator with the necessary business acumen to understand the value chain of a specific business area.

To succeed, you must thrive in a role where you are the one that make things happen. Additionally, It is important that you like to work hands-on and that you have the structure to ensure that details are in place. You may not be afraid to make decisions without knowing the full picture and/or having detailed SOP’s telling you how to do (you will help us create them). You must also have the communication skills and interpersonal understanding to build relations at all levels – tailor your communication to your audience.

Your new team

You will join a newly established team of 4 Process Management professionals at the Leo Pharma HQ in Ballerup, Greater Copenhagen. We have recently been transferred to our Project and Portfolio Management organization within Global IT, in order to create value where it matters the most. We are trusted with a strong mandate and management support to optimise methods, tools and ways of working in LEO – and we expect to grow in the years to come.

Join our mission to help more people achieve healthy skin

Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow.

By joining LEO Pharma you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people’s lives around the world and at the same time create profitable growth.

Contact and application

Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is August 11, 2019.

If you have any questions, please do not hesitate to contact Martine Bigum Bentsen, Head of Process Management, at gbudk@leo-pharma.com.

Please note that we review applications on an on-going basis and close the process when we find the right match – the sooner you apply the better are your chances.

We look forward to receiving your application.

LEO PHARMA A/SBallerup2019-07-11T00:00:002019-08-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Produktionschef til webbureau

WEB-KONCEPT A/S

Gentofte
Web-Koncept A S søger en ny medarbejder til vores kontor i København. Vi søger en ny medarbejder, som kan stå for den daglige ledelse af vores medarbejdere i produktionen. Web-Koncept A S er på få år blevet en af Danmarks største webbureauer, og har...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:31. august 2019

Senior Process Manager for Supply Chain & Manufacturing

LEO PHARMA A/S

Ballerup
Can you bridge business needs and IT tools with best in class processes? LEO Pharma has set the very ambitious goal to become the world s preferred dermatology care partner. By 2025 we will make a positive difference for 125 million people with seri...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019