Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Daglig leder til demensenheden Ceres Stuen

Vil du sammen med et meget engageret og dynamisk personale være med til at fortsætte en udvikling, hvor der er fokus på at leve et værdigt hverdagslivet sammen med beboerne? Så er stillingen som daglig leder af demensenheden Ceres stuen måske noget for dig.
 
Demensenheden Ceres stuen er en ud af 7 demensenheder i Horsens kommune, hvor der i alt er 119 pladser. På Ceres stuen bor der 16 borgere med en demenssygdom i middelsvær til svær grad.
Vi varetager uddannelse af social- og sundhedsassistenter.
 
Der er ca. 16 medarbejdere ansat inkl. 1 sygeplejerske. Sygeplejersken varetager foruden de sygeplejefaglige opgaver også nogle gruppeplanlægningsopgaver. Flere gange om ugen kommer der desuden en fysioterapeut og en aktivitetsmedarbejder på enheden.
 
På Ceres stuen arbejder vi ud fra kerneopgaven sundhedsfremme, forstået således at vi til enhver tid forsøger at stille en hverdag tilrette, som giver borgeren størst mulig livskvalitet, hvor oplevelse af sammenhæng og mening for den enkelte, er i centrum.
I vores arbejde sammen med og omkring borgeren er vi meget optaget af fællesskabet, mestringen, effekten og indsatserne til gavn for borgeren samt samarbejdet med de pårørende. De pårørende er en stor og vigtig del af borgeres hverdag og liv, men også en meget vigtig samarbejdspartner for os.

At arbejde efter ovenstående kræver en ambitiøs og målrettet daglig leder, som har gode faglige kompetencer og ledelseskompetencer. Evne til at samarbejde på tværs i organisationen med pårørende, beboere og frivillige.

 Hovedfunktioner for daglig leder på Ceres stuen:

  • At være daglig leder for 16 engagerede og ambitiøse medarbejdere
  • At sikre udvikling af medarbejderne gennem værdierne HELHED – RESPEKT – KVALITET - RESULTAT
  • At planlægge, udvikle og koordinere det daglige arbejde på Ceres stuen med baggrund i fælles mål for borgernes livskvalitet
  • At sikre, at Horsens Kommunes kvalitetsstandarder efterleves
  • At sikre et godt og udviklende samarbejde med medarbejdere, beboere, pårørende og tværfaglige samarbejdspartnere
  • At sikre et godt og værdigt liv, med medbestemmelse i så stor udstrækning som muligt for borgeren
     
    Vi har brug for en daglig leder der:
     
  • Har relevant sundhedsfaglig uddannelse og trives i en travl og dynamisk hverdag
  • Har ledelseserfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
  • Udøver tydelig ledelse og trives med at lykkes gennem andre
  • Har en Diplom i Ledelse eller minimum tilsvarende uddannelse
  • Er struktureret og kan sætte mål for eget ansvarsområde og udvikle fagligheden
  • Er handlekraftig og beslutningskompetent
  • Er tæt på i dagligdagen og synlig for personale, beboere og pårørende
  • Har en anerkendende ledelsesstil og går forrest og skaber motivation, begejstring og engagement hos medarbejderne
  • Forstår at tænke og lede strategisk – uden at miste fokus på hverdagen, og som kan omsætte overordnede strategier til en hverdagsvirkelighed
  • Har fokus på høj kvalitet i forhold til borgernes pleje, rehabilitering og omsorg
  • Prioriterer arbejdet med udvikling af medarbejderne og er vant til forandringsprocesser
  • Kan rekruttere og træne medarbejderne via coaching samt støtte dem i deres arbejdsindsats og udvikling
Desuden forventer vi, at den nye leder lægger vægt på ordentlighed og besidder åbenhed og har et positivt livssyn.
 
Vi tilbyder dig:
  • Et spændende lederjob med personlige og faglige udfordringer i en travl og dynamisk hverdag
  • Spændende opgaver hvor dialog, samarbejde og fleksibilitet er kerneområder
  • Gode muligheder for kompetenceudvikling
  • Der tilbydes sparring og støtte bl.a. gennem mentorordning og coaching
  • At indgå i et velfungerende og engageret lederteam med andre daglige ledere og en funktionsleder som nærmeste leder og sparringspartner

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst med KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Der indhentes reference inden endelig ansættelse.

Funktionsleder Susanne Rasmussen 29 21 48 66 E-mail: suras@horsens.dk eller daglig leder Tina Bohus 76 2 937 13 E-mail: tibo@horsens.dk kan kontaktes for yderligere oplysninger.
 
Ansøgningsfrist: 21 november 2019.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 48

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.