Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dagtilbudsleder af Børnehuset Skovfogedlodden

Vi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencer

Halsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som den 1. august 2019 blev et selvstændigt børnehus i den østlige del af Frederiksværk. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Skovfogedlodden tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.

Den ny dagtilbudsleders hovedopgave bliver at lede videreudviklingen af Børnehuset Skovfogedlodden efter nogle år præget af skift på ledelsesfronten. Vi forestiller os en dagtilbudsleder, som praktiserer ledelse på et solidt fundament af høj pædagogisk faglighed og professionel relationskompetence.

Som dagtilbudsleder får du ansvaret for det fulde hus. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven, og det er vigtigt, at du kan finde balancen mellem at være pædagogisk og strategisk leder, administrativ leder og personaleleder.
Ud over et velfungerende børnehus kan vi tilbyde dig en lederstilling i en kommune, hvor der er ’højt til loftet’, hvor tonen er uformel, og hvor du vil opleve at blive inddraget og få muligheden for at sætte aftryk på vigtige beslutninger på området for Børn, Unge og Læring.

Vi lægger vægt på følgende profil:

Faglige kompetencer – hvad kan du?

  • Du er pædagoguddannet, helst med en lederuddannelse bag dig
  • Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne – du er handlekraftig, vedholdende og strategisk tænkende
  • Du ikke bare praktiserer dit fag – du er også i stand til at videreudvikle det
  • Du brænder for at etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn – og du smitter dine medarbejdere med dit engagement
  • Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: ’Vi lykkes bedst sammen’
  • Du har erfaring med at arbejde med børn og forældre, som er nye på dansk
  • Du er optaget af de pædagogiske udfordringer og det potentiale, der knytter sig til kulturmøder og deres betydning for børns udvikling, læring og deltagelsesmuligheder
  • Du har erfaring med at arbejde med familier i udsatte boligområder
  • Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis altid er det enkelte barn og dets trivsel, læring og udvikling
  • Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og skabe retning og følgeskab
  • Du prioriterer at være synlig i hverdagen – du ser værdien i at være tæt på medarbejdere og børn og give en hånd med, når der er brug for det
  • Du er i stand til at lede opad – du ved, at din evne til at kommunikere og påvirke opad har betydning for de resultater, du som leder kan levere
Personlige kompetencer – hvem er du?
  • Du har dit etiske kompas i orden – du er ordentlig i ord og handling
  • Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker
  • Du er god til at formidle i forskellige sammenhænge – du hopper gerne ’op på mælkekassen’ ved personale- og forældremøder
  • Du er empatisk, god til at lytte og afkode mennesker omkring dig
  • Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere
  • Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent – siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger
  • Du er ikke bange for at gå tæt på problemer – du griber ind, håndterer og følger op, så alle oplever sig set og hørt
  • Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. februar 2020. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 8. december 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. december og anden samtalerunde den 16. december.

Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingen
Du er i så fald velkommen til at kontakte direktør Niels Milo Poulsen, tlf. 2178 5846.

Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Skovfogedlodden? Hvis ja, så klik på dokumentet ’Mere om stillingen’ nedenfor. Eller klik på linket og se videoen ’Skal du være vores nye leder?’

Hør Charlotte og Lena fortælle om Børnehuset Skovfogedlodden
Mere om stillingen
Fælles om fremtiden - Det gode liv i Halsnæs
 

Om Halsnæs Kommune
Halsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330124483Phoenix-f10707b612019-11-14T10:00:30.250Dagtilbudsleder af Børnehuset SkovfogedloddenVi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencer

Halsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som den 1. august 2019 blev et selvstændigt børnehus i den østlige del af Frederiksværk. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Skovfogedlodden tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.

Den ny dagtilbudsleders hovedopgave bliver at lede videreudviklingen af Børnehuset Skovfogedlodden efter nogle år præget af skift på ledelsesfronten. Vi forestiller os en dagtilbudsleder, som praktiserer ledelse på et solidt fundament af høj pædagogisk faglighed og professionel relationskompetence.

Som dagtilbudsleder får du ansvaret for det fulde hus. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven, og det er vigtigt, at du kan finde balancen mellem at være pædagogisk og strategisk leder, administrativ leder og personaleleder.
Ud over et velfungerende børnehus kan vi tilbyde dig en lederstilling i en kommune, hvor der er ’højt til loftet’, hvor tonen er uformel, og hvor du vil opleve at blive inddraget og få muligheden for at sætte aftryk på vigtige beslutninger på området for Børn, Unge og Læring.

Vi lægger vægt på følgende profil:

Faglige kompetencer – hvad kan du?
  • Du er pædagoguddannet, helst med en lederuddannelse bag dig
  • Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne – du er handlekraftig, vedholdende og strategisk tænkende
  • Du ikke bare praktiserer dit fag – du er også i stand til at videreudvikle det
  • Du brænder for at etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn – og du smitter dine medarbejdere med dit engagement
  • Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: ’Vi lykkes bedst sammen’
  • Du har erfaring med at arbejde med børn og forældre, som er nye på dansk
  • Du er optaget af de pædagogiske udfordringer og det potentiale, der knytter sig til kulturmøder og deres betydning for børns udvikling, læring og deltagelsesmuligheder
  • Du har erfaring med at arbejde med familier i udsatte boligområder
  • Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis altid er det enkelte barn og dets trivsel, læring og udvikling
  • Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og skabe retning og følgeskab
  • Du prioriterer at være synlig i hverdagen – du ser værdien i at være tæt på medarbejdere og børn og give en hånd med, når der er brug for det
  • Du er i stand til at lede opad – du ved, at din evne til at kommunikere og påvirke opad har betydning for de resultater, du som leder kan levere
Personlige kompetencer – hvem er du?
  • Du har dit etiske kompas i orden – du er ordentlig i ord og handling
  • Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker
  • Du er god til at formidle i forskellige sammenhænge – du hopper gerne ’op på mælkekassen’ ved personale- og forældremøder
  • Du er empatisk, god til at lytte og afkode mennesker omkring dig
  • Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere
  • Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent – siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger
  • Du er ikke bange for at gå tæt på problemer – du griber ind, håndterer og følger op, så alle oplever sig set og hørt
  • Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. februar 2020. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 8. december 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. december og anden samtalerunde den 16. december.

Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingen
Du er i så fald velkommen til at kontakte direktør Niels Milo Poulsen, tlf. 2178 5846.

Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Skovfogedlodden? Hvis ja, så klik på dokumentet ’Mere om stillingen’ nedenfor. Eller klik på linket og se videoen ’Skal du være vores nye leder?’

Hør Charlotte og Lena fortælle om Børnehuset Skovfogedlodden
Mere om stillingen
Fælles om fremtiden - Det gode liv i Halsnæs
 

Om Halsnæs Kommune
Halsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-12-08T12:50:02.980 Vi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencerHalsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som den 1. august 2019 blev et selvstændigt børnehus i den østlige del af Frederiksværk. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Skovfogedlodden tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.Den ny dagtilbudsleders hovedopgave bliver at lede videreudviklingen af Børnehuset Skovfogedlodden efter nogle år præget af skift på ledelsesfronten. Vi forestiller os en dagtilbudsleder, som praktiserer ledelse på et solidt fundament af høj pædagogisk faglighed og professionel relationskompetence.Som dagtilbudsleder får du ansvaret for det fulde hus. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven, og det er vigtigt, at du kan finde balancen mellem at være pædagogisk og strategisk leder, administrativ leder og personaleleder.Ud over et velfungerende børnehus kan vi tilbyde dig en lederstilling i en kommune, hvor der er højt til loftet , hvor tonen er uformel, og hvor du vil opleve at blive inddraget og få muligheden for at sætte aftryk på vigtige beslutninger på området for Børn, Unge og Læring.Vi lægger vægt på følgende profil:Faglige kompetencer hvad kan du? Du er pædagoguddannet, helst med en lederuddannelse bag dig Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne du er handlekraftig, vedholdende og strategisk tænkende Du ikke bare praktiserer dit fag du er også i stand til at videreudvikle det Du brænder for at etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn og du smitter dine medarbejdere med dit engagement Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: Vi lykkes bedst sammen Du har erfaring med at arbejde med børn og forældre, som er nye på dansk Du er optaget af de pædagogiske udfordringer og det potentiale, der knytter sig til kulturmøder og deres betydning for børns udvikling, læring og deltagelsesmuligheder Du har erfaring med at arbejde med familier i udsatte boligområder Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis altid er det enkelte barn og dets trivsel, læring og udvikling Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og skabe retning og følgeskab Du prioriterer at være synlig i hverdagen du ser værdien i at være tæt på medarbejdere og børn og give en hånd med, når der er brug for det Du er i stand til at lede opad du ved, at din evne til at kommunikere og påvirke opad har betydning for de resultater, du som leder kan levere Personlige kompetencer hvem er du? Du har dit etiske kompas i orden du er ordentlig i ord og handling Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker Du er god til at formidle i forskellige sammenhænge du hopper gerne op på mælkekassen ved personale- og forældremøder Du er empatisk, god til at lytte og afkode mennesker omkring dig Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger Du er ikke bange for at gå tæt på problemer du griber ind, håndterer og følger op, så alle oplever sig set og hørt Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller Løn- og ansættelsesforholdStillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. februar 2020. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 8. december 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. december og anden samtalerunde den 16. december.Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingenDu er i så fald velkommen til at kontakte direktør Niels Milo Poulsen, tlf. 2178 5846.Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Skovfogedlodden? Hvis ja, så klik på dokumentet Mere om stillingen nedenfor. Eller klik på linket og se videoen Skal du være vores nye leder? Hør Charlotte og Lena fortælle om Børnehuset SkovfogedloddenMere om stillingenFælles om fremtiden - Det gode liv i Halsnæs Om Halsnæs KommuneHalsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenixf10707b6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-08T00:00:000010https://halsnaes.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=3438e0cb-289b-4275-b427-79516b7a0d6c0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæsEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandGribskov3655943Børn, Unge og Læring11Rådhuspladsen 13300FrederiksværkDKDanmarkORS/f10707b6_logo.gifORS/Small/f10707b6_logo.gif0lehpe@halsnaes.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent855752EmplyMinimum pakken - 35 dage50efb484-6899-45bc-9556-6b4fd20d1f31_686200014-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f10707b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f10707b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f10707b6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f10707b6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonDagtilbudsleder af Børnehuset Skovfogedlodden1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse363550657Lene Petersenlehpe@halsnaes.dkDanmarkDanmark330139636Leder af ''Huset'' forebyggende tilbud for 13-17-årigeRobot Hillerød Kommune søger engageret leder, der sammen med personalet, de unge, forældrene og som en del af Grønnevang Skole vil videreudvikle forebyggende tilbud for unge i og omkring Grønnevang distrikt i tæt samarbejde med SSP, Ungdomsskolen og Skoleafdelingen.Om Grønnevang Skole og det forebyggende tilbudGrønnevang Skole ligger centralt i Hillerød og i Nødebo, fordelt på tre matrikler. Skolen er opdelt i indskoling fra 0.-5. klasse og i udskoling fra 6.-9.- klasse. I afdelingerne har vi også modtageklasser og to specialklasserække. Fritiden varetages af vores HFO ere, der består af både HFO1 og HFO2 (Hillerød Fritidsordning), og i tæt samarbejde hermed Huset - et fritidsværested for 13 til 17-årige.I Huset kan de unge deltage i arrangementer og aktiviteter med det formål at skabe inkluderende børne- og ungefællesskaber mellem både Grønnevang-distriktets børn og unge og også bredt for alle 13-17-årige børn og unge i kommunen. Huset er ikke kun et fysisk fritidsværested, men består af en række forebyggende indsatser i et tæt samarbejde mellem skolen, SSP og Ungdomsskolen.I Hillerød Kommune tror vi på, at sammenhængskraft skabes, ved at vi mødes på tværs af alle skel, og at vi har et fælles ansvar, for at alle vores børn og unge bliver aktive, livsduelige samfundsborgere. Grønnevang distriktet og Grønnevang Skole afspejler mangfoldigheden i vores samfund, og det forebyggende tilbud er en vigtig samspiller med det omgivende lokalsamfund.På Grønnevang Skole er kernen af ledelsesopgaven for alle ledere, at alle børn og unge lærer, udvikles og trives. Dermed udgør ledelsesopgaven med samarbejdet om alle elever en stor del af arbejdstiden, og heri ligger også arbejdet omkring at sikre, at alle børn indgår i faglige og sociale fællesskaber.Det er en spændende opgave at udvikle og forandre Huset og de forebyggende indsatser, så vi har brug for en leder, der kan balancere mellem udvikling og sikker drift, mellem at generere ideer og følge dem til dørs.Følgende arbejdsopgaver indgår som udgangspunktden videre udvikling af det forebyggende tilbud i tæt sammenhæng med skolen, SSP, Ungdomsskolen og Skoleafdelingen med høj kvalitet i arbejdet med børn og unge, og som understøtter brede børne- og ungefællesskaber på tværs af socioøkonomiske og kulturelle skelden videre udvikling af personaleteamet på 3-4 medarbejdere med pædagogisk eller anden relevant uddannelse, der er tydelige voksne, gode rollemodeller og positive medspillere til de unge, og som kan hjælpe dem med at udforske og udfordre omgivelserne, støtte dem i deres udvikling og bakke dem op i det, som de er interesseret i personligt, socialt, fagligt samt uddannelsesmæssigtledelse af det pædagogiske personales arbejde både i skolen og værestedet for at styrke det tværprofessionelle samarbejde mellem pædagogisk personale i værestedet og det pædagogiske personale i skolen omkring de unges læring, udvikling og trivselopsøgende arbejde i forhold til at indgå systematiske, forpligtende samarbejder med områdets forskellige aktører og interessenter, så deres ressourcer bringes aktivt i spil, herunder de unge, forældre, foreninger, klubber, SSP, Ungdomsskolen, boligforeninger, virksomheder og ungdomsuddannelsertovholderfunktion for en følgegruppe for styrket forebyggende indsats i Grønnevang distriktet bestående af ledelsesrepræsentanter fra Ungdomsskolen, SSP, forvaltningen og Grønnevang Skole. Fundamentet for følgegruppen er et kommissorium, der beskriver det forpligtende samarbejde mellem parterne. I følgegruppen udarbejdes der blandt andet årligt et årshjul for fælles udviklingsområder, aktiviteter, kompetenceudvikling og prioritering af fælles ressourcer i og omkring Grønnevang distriktet.udvikling og afprøvning af forskellige modeller for forebyggende indsatser og aktiviteter i regi af huset med udgangspunkt i viden om, hvad der virker i andre kommuner og med udgangspunkt i forskning på området.Faglige kompetencermotiverende og involverende leder med fokus på teamudvikling og faglig ledelse af den enkelte medarbejderholdspiller, som formår at indgå i et tæt forpligtende samarbejde i skolens ledelsesteam og i tæt samarbejde med følgegruppenkan lede møder, stå for opfølgning, arbejde systematisk med både overblik og sans for detaljer, og har lyst og evne til at navigere inden for det serviceniveau, der er politisk besluttet, og hvor vi altid stræber mod det bedste af det muligestærk og præcis i skriftlig og mundtlig kommunikatiouddannelse inden for det pædagogiske, sociale område eller fra skoleområdet med efteruddannelse og erfaring inden for ledelse.Personlige egenskaberarbejdsom og får opgaverne fra håndenrobust og rådsnar - også når travlheden er stor og uventede situationer opstårkan arbejde selvstændigt og loyalt ud fra de rammer, værdier og beslutninger, der er truffetordentlig med klare værdier, både i forhold til børn og unge, personale, forældre og samarbejdsparter samt i forhold til at være ansat i offentlig forvaltning.Lederen af den styrkede forebyggende indsats indgår i ledelsesteamet på Grønnevang Skole og refererer direkte til distriktsskolelederen.Leder i Hillerød KommuneSom leder inden for skoleområdet i Hillerød Kommune er du en aktiv deltager i udviklingen af vores fælles skolevæsen, og vi arbejder sammen med alle andre ledere og medarbejdere på børneområdet ud fra Fælles Børn Fælles Ansvar , som indeholder vores sammenhængende børne- og ungepolitik, de politisk fastsatte indikatorer samt procedurer for at sikre tidlig indsats og sammenhæng i børn og unges liv.AnsættelsesvilkårStillingen ønskes besat tidligst muligt eller fra 1. marts 2020. Du skal være indstillet på nogle dage om ugen at arbejde til kl. 22.Lønnen fastlægges ud fra kvalifikationer og gældende overenskomst.Yderligere oplysningerVil du vide mere, kan du kontakte distriktsskoleleder Anja Kjeldergaard Athar på tlf. 72 32 73 09 eller konstitueret leder Per Bollerslev på tlf. 72 32 73 80.AnsøgningsfristVi skal have modtaget din ansøgning den 25. december 2019.Vi holder samtaler i uge 2.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Hillerød Kommune søger engageret leder, der sammen med personalet, de unge, forældrene og som en del af Grønnevang Skole vil videreudvikle forebyggende tilbud for unge i og omkring Grønnevang distrikt i tæt samarbejde med SSP, Ungdomsskolen og Skoleafdelingen.

Om Grønnevang Skole og det forebyggende tilbud
Grønnevang Skole ligger centralt i Hillerød og i Nødebo, fordelt på tre matrikler. Skolen er opdelt i indskoling fra 0.-5. klasse og i udskoling fra 6.-9.- klasse. I afdelingerne har vi også modtageklasser og to specialklasserække. Fritiden varetages af vores HFO'ere, der består af både HFO1 og HFO2 (Hillerød Fritidsordning), og i tæt samarbejde hermed "Huset" - et fritidsværested for 13 til 17-årige.

I "Huset" kan de unge deltage i arrangementer og aktiviteter med det formål at skabe inkluderende børne- og ungefællesskaber mellem både Grønnevang-distriktets børn og unge og også bredt for alle 13-17-årige børn og unge i kommunen. "Huset"er ikke kun et fysisk fritidsværested, men består af en række forebyggende indsatser i et tæt samarbejde mellem skolen, SSP og Ungdomsskolen.

I Hillerød Kommune tror vi på, at sammenhængskraft skabes, ved at vi mødes på tværs af alle skel, og at vi har et fælles ansvar, for at alle vores børn og unge bliver aktive, livsduelige samfundsborgere. Grønnevang distriktet og Grønnevang Skole afspejler mangfoldigheden i vores samfund, og det forebyggende tilbud er en vigtig samspiller med det omgivende lokalsamfund.

På Grønnevang Skole er kernen af ledelsesopgaven for alle ledere, at alle børn og unge lærer, udvikles og trives. Dermed udgør ledelsesopgaven med samarbejdet om alle elever en stor del af arbejdstiden, og heri ligger også arbejdet omkring at sikre, at alle børn indgår i faglige og sociale fællesskaber.

Det er en spændende opgave at udvikle og forandre "Huset" og de forebyggende indsatser, så vi har brug for en leder, der kan balancere mellem udvikling og sikker drift, mellem at generere ideer og følge dem til dørs.

Følgende arbejdsopgaver indgår som udgangspunkt
  • den videre udvikling af det forebyggende tilbud i tæt sammenhæng med skolen, SSP, Ungdomsskolen og Skoleafdelingen med høj kvalitet i arbejdet med børn og unge, og som understøtter brede børne- og ungefællesskaber på tværs af socioøkonomiske og kulturelle skel
  • den videre udvikling af personaleteamet på 3-4 medarbejdere med pædagogisk eller anden relevant uddannelse, der er tydelige voksne, gode rollemodeller og positive medspillere til de unge, og som kan hjælpe dem med at udforske og udfordre omgivelserne, støtte dem i deres udvikling og bakke dem op i det, som de er interesseret i personligt, socialt, fagligt samt uddannelsesmæssigt
  • ledelse af det pædagogiske personales arbejde både i skolen og værestedet for at styrke det tværprofessionelle samarbejde mellem pædagogisk personale i værestedet og det pædagogiske personale i skolen omkring de unges læring, udvikling og trivsel
  • opsøgende arbejde i forhold til at indgå systematiske, forpligtende samarbejder med områdets forskellige aktører og interessenter, så deres ressourcer bringes aktivt i spil, herunder de unge, forældre, foreninger, klubber, SSP, Ungdomsskolen, boligforeninger, virksomheder og ungdomsuddannelser
  • tovholderfunktion for en følgegruppe for styrket forebyggende indsats i Grønnevang distriktet bestående af ledelsesrepræsentanter fra Ungdomsskolen, SSP, forvaltningen og Grønnevang Skole. Fundamentet for følgegruppen er et kommissorium, der beskriver det forpligtende samarbejde mellem parterne. I følgegruppen udarbejdes der blandt andet årligt et årshjul for fælles udviklingsområder, aktiviteter, kompetenceudvikling og prioritering af fælles ressourcer i og omkring Grønnevang distriktet.
  • udvikling og afprøvning af forskellige modeller for forebyggende indsatser og aktiviteter i regi af huset med udgangspunkt i viden om, hvad der virker i andre kommuner og med udgangspunkt i forskning på området.

Faglige kompetencer
  • motiverende og involverende leder med fokus på teamudvikling og faglig ledelse af den enkelte medarbejder
  • holdspiller, som formår at indgå i et tæt forpligtende samarbejde i skolens ledelsesteam og i tæt samarbejde med følgegruppen
  • kan lede møder, stå for opfølgning, arbejde systematisk med både overblik og sans for detaljer, og har lyst og evne til at navigere inden for det serviceniveau, der er politisk besluttet, og hvor vi altid stræber mod det bedste af det mulige
  • stærk og præcis i skriftlig og mundtlig kommunikatio
  • uddannelse inden for det pædagogiske, sociale område eller fra skoleområdet med efteruddannelse og erfaring inden for ledelse.

Personlige egenskaber
  • arbejdsom og får opgaverne fra hånden
  • robust og rådsnar - også når travlheden er stor og uventede situationer opstår
  • kan arbejde selvstændigt og loyalt ud fra de rammer, værdier og beslutninger, der er truffet
  • ordentlig med klare værdier, både i forhold til børn og unge, personale, forældre og samarbejdsparter samt i forhold til at være ansat i offentlig forvaltning.

Lederen af den styrkede forebyggende indsats indgår i ledelsesteamet på Grønnevang Skole og refererer direkte til distriktsskolelederen.

Leder i Hillerød Kommune
Som leder inden for skoleområdet i Hillerød Kommune er du en aktiv deltager i udviklingen af vores fælles skolevæsen, og vi arbejder sammen med alle andre ledere og medarbejdere på børneområdet ud fra "Fælles Børn Fælles Ansvar", som indeholder vores sammenhængende børne- og ungepolitik, de politisk fastsatte indikatorer samt procedurer for at sikre tidlig indsats og sammenhæng i børn og unges liv.

Ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat tidligst muligt eller fra 1. marts 2020. Du skal være indstillet på nogle dage om ugen at arbejde til kl. 22.

Lønnen fastlægges ud fra kvalifikationer og gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere, kan du kontakte distriktsskoleleder Anja Kjeldergaard Athar på tlf. 72 32 73 09 eller konstitueret leder Per Bollerslev på tlf. 72 32 73 80.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning den 25. december 2019.

Vi holder samtaler i uge 2.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2019-12-12T00:00:002019-12-25T00:00:00
330134243Afdelelingsleder søges til Omsorg Sjælland HelsingørRobot Afdelingsleder søges til privat hjemmeplejefirma Omsorg Sjælland, Helsingør Er du vores nye afdelingsleder? Hvis du brænder for at skabe gode resultater - sammen med medarbejdere og borgere. Hvis du tror på og arbejder ud fra værdier som dialog, tillid og arbejdsglæde. Hvis faglig udvikling, kvalitet til borgerne og god kommunikation gør dig stolt af din arbejdsplads. Så er det dig, vi søger som leder for vores velfungerende team i Helsingør. Om osOmsorg Sjælland Helsingør er i rivende udvikling og den største af de private plejeleverandører i Helsingør. Derfor er der brug for stærke ledelseskompetencer, hvorfor vi opnormerer med en afdelingslederstilling. Omsorg Sjælland er en dynamisk arbejdsplads bestående af 25 medarbejdere med baggrund som SSH og SSA samt en teamleder. Vi udfører personlig pleje, praktisk hjælp og delegerede sygeplejeopgaver hos visiterede borgere i eget hjem i hele kommunen. Vi arbejder målrettet med kvalitetssikring og udvikling, og har bl.a. fokus på tidlig opsporing ved triagering. Vi tilbyder: Et spændende og alsidigt lederjob med mange bolde i luften og stort ledelsesrum. Dygtige, fleksible og hjælpsomme kollegaer i en flad organisation. Fagligt ledernetværk og faste afdelingsledermøder med vores Rudersdal afdeling. Løn, der modsvarer dine kvalifikationer og efter gældende overenskomst. Om opgaven Som afdelingsleder har du ansvar for, at den daglige personaleledelse og arbejdstidstilrettelæggelse i tæt samarbejde med teamleder samt ledelsesteamet i Rudersdal. Du har ansvar for, at driften sker i god overensstemmelse med vores værdier og de kommunale kvalitetsstandarder og retningslinjer på området. Du skal tillige sikre at den økonomiske ramme overholdes, med sikker drift ved en sammenhængende og rationel planlægning. Du skal være med til at sikre høj faglig kvalitet hos vores borgere og medvirke til den faglige og organisatoriske udvikling. Om dig Du har en sundhedsfaglig baggrund og gerne erfaring fra primær sektor. Du bruger dine gode kommunikative evner aktivt, i det daglige arbejde og har nemt ved at skabe følgeskab. Du har erfaring med daglig drift og planlægning og gerne ledelseserfaring. Du anvender IT og gerne KMD Nexus FSIII. Info Stillingen er på 37 timer om ugen, fleksibelt efter opgaverne. Arbejdsstedet er Gurrevej 39 i Helsingør. Afdelingsleder refererer til vores drifts- og kvalitetschef Inge Birch, Inge kan træffes på telefon 5060 3519 eller mail inge@omsorgsjaelland.dk. Tiltrædelse efter aftale. Ansøgningsfrist 15. januar 2020. Samtaler vil foregå løbende. Har du spørgsmål eller ønsker du at besøge os, så kontakt teamleder Susanne Nielsen tlf:50604286 afd. leder Stina Quaade, Rudersdal på Tlf. 50607447 eller mail: helsingor@omsorgsjaelland.dk. Ansøgning med CV skal sendes til: stina@omsorgsjaelland.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Afdelingsleder søges til privat hjemmeplejefirma
Omsorg Sjælland, Helsingør


Er du vores nye afdelingsleder?

  • Hvis du brænder for at skabe gode resultater - sammen med medarbejdere og borgere.
  • Hvis du tror på og arbejder ud fra værdier som dialog, tillid og arbejdsglæde.
  • Hvis faglig udvikling, kvalitet til borgerne og god kommunikation gør dig stolt af din arbejdsplads.

Så er det dig, vi søger som leder for vores velfungerende team i Helsingør.

 

Om os

Omsorg Sjælland Helsingør er i rivende udvikling og den største af de private plejeleverandører i Helsingør. Derfor er der brug for stærke ledelseskompetencer, hvorfor vi opnormerer med en afdelingslederstilling.

Omsorg Sjælland er en dynamisk arbejdsplads bestående af 25 medarbejdere med baggrund som SSH og SSA samt en teamleder. Vi udfører personlig pleje, praktisk hjælp og delegerede sygeplejeopgaver hos visiterede borgere i eget hjem i hele kommunen. Vi arbejder målrettet med kvalitetssikring og udvikling, og har bl.a. fokus på tidlig opsporing ved triagering.

 

Vi tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt lederjob med mange bolde i luften og stort ledelsesrum.
  • Dygtige, fleksible og hjælpsomme kollegaer i en flad organisation.
  • Fagligt ledernetværk og faste afdelingsledermøder med vores Rudersdal afdeling.
  • Løn, der modsvarer dine kvalifikationer og efter gældende overenskomst.

Om opgaven

Som afdelingsleder har du ansvar for, at den daglige personaleledelse og arbejdstidstilrettelæggelse i tæt samarbejde med teamleder samt ledelsesteamet i Rudersdal.

Du har ansvar for, at driften sker i god overensstemmelse med vores værdier og de kommunale kvalitetsstandarder og retningslinjer på området. Du skal tillige sikre at den økonomiske ramme overholdes, med sikker drift ved en sammenhængende og rationel planlægning.

Du skal være med til at sikre høj faglig kvalitet hos vores borgere og medvirke til den faglige og organisatoriske udvikling.  

 

Om dig

  • Du har en sundhedsfaglig baggrund og gerne erfaring fra primær sektor.
  • Du bruger dine gode kommunikative evner aktivt, i det daglige arbejde og har nemt ved at skabe følgeskab.
  • Du har erfaring med daglig drift og planlægning og gerne ledelseserfaring.
  • Du anvender IT og gerne KMD Nexus/FSIII.

 

Info

Stillingen er på 37 timer om ugen, fleksibelt efter opgaverne. Arbejdsstedet er Gurrevej 39 i Helsingør. Afdelingsleder refererer til vores drifts- og kvalitetschef Inge Birch, Inge kan træffes på telefon 5060 3519 eller mail inge@omsorgsjaelland.dk.

Tiltrædelse efter aftale.

Ansøgningsfrist 15. januar 2020.

Samtaler vil foregå løbende.

 

Har du spørgsmål eller ønsker du at besøge os, så kontakt teamleder Susanne Nielsen tlf:50604286 afd. leder Stina Quaade, Rudersdal på Tlf. 50607447 eller mail: helsingor@omsorgsjaelland.dk.

Ansøgning med CV skal sendes til: stina@omsorgsjaelland.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Omsorg Sjælland A/SHelsingør2019-12-03T00:00:002020-01-15T00:00:00
330118525PROJEKTERINGSLEDERRobot Til vores kundes afdeling i Nordsjælland søger Høi Thomassen en projekteringsleder der skal forestå byggeprojekter indenfor renovering og ombygning.Vores kunde har i 70 år leveret rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen. Hvorfor vil vores kunde ansætte dig? Du har mindst 5 års erfaring med at projektere både større og mindre byggerier. Du har en uddannelse som bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende. Du er projekteringsleder, byggeleder eller fagleder. Du har ansvaret for projektøkonomi og deadlines. Du har erfaring med at udarbejde udbudsmateriale. Hvorfor skal du søge dette job? Du får ansvaret for at projektere og lede renoverings,- ombygnings- og nybyggeriprojekter. Du skal koordinere tværfaglige arbejdsopgaver i projekterne. Du varetager byggeledelse af projekterne. Du samarbejder med kunder og andre samarbejdspartnere.Hvad skal du ellers kunne? Du kan arbejde i 3D-modeller (Revit AutoCAD). Du brænder for det faglige og du har en sikker forståelse for processen i både klassiske renovringsopgaver og nybyggeri. Du har forretningsforståelse. Du er udadvendt, vedholdende og skaber resultater.Du kan formulere dig skriftligt og mundtligt på dansk.Hvad tilbyder vores kunde dig? Et åbent og uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed med ?ad struktur. Balance mellem arbejdsliv og privatliv. Attraktiv løn inkl. pension og sundhedsforsikring.Vil du høre mere om stillingen? Ring til Carsten Høi eller Søren Thomassen på tlf.: 29 27 71 88.Ansøgning: Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf. Den skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 196@ht-rekruttering.dkAnsøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet og slettes umiddelbart. Du kan se vores privatlivspolitik her: http: ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdf Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering. dk job.php

Til vores kundes afdeling i Nordsjælland søger Høi & Thomassen en projekteringsleder der skal forestå byggeprojekter indenfor renovering og ombygning.

Vores kunde har i 70 år leveret rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen.

Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du har mindst 5 års erfaring med at projektere både større og mindre byggerier.
Du har en uddannelse som bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende.
Du er projekteringsleder, byggeleder eller fagleder.
Du har ansvaret for projektøkonomi og deadlines.
Du har erfaring med at udarbejde udbudsmateriale.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du får ansvaret for at projektere og lede renoverings,- ombygnings- og nybyggeriprojekter. Du skal koordinere tværfaglige arbejdsopgaver i projekterne.
Du varetager byggeledelse af projekterne.
Du samarbejder med kunder og andre samarbejdspartnere.

Hvad skal du ellers kunne?
Du kan arbejde i 3D-modeller (Revit/AutoCAD).
Du brænder for det faglige og du har en sikker forståelse for processen i både klassiske renovringsopgaver og nybyggeri.
Du har forretningsforståelse.
Du er udadvendt, vedholdende og skaber resultater.
Du kan formulere dig skriftligt og mundtligt på dansk.

Hvad tilbyder vores kunde dig?
Et åbent og uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed med ?ad struktur.
Balance mellem arbejdsliv og privatliv.
Attraktiv løn inkl. pension og sundhedsforsikring.

Vil du høre mere om stillingen?
Ring til Carsten Høi eller Søren Thomassen på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf. Den skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 196@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet og slettes umiddelbart.

Du kan se vores privatlivspolitik her: http://ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering. dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SHillerød2019-12-12T00:00:002019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder af ''Huset'' forebyggende tilbud for 13-17-årige

Hillerød Kommune

Hillerød
Hillerød Kommune søger engageret leder, der sammen med personalet, de unge, forældrene og som en del af Grønnevang Skole vil videreudvikle forebyggende tilbud for unge i og omkring Grønnevang distrikt i tæt samarbejde med SSP, Ungdomsskolen og Skole...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:25. december 2019

Afdelelingsleder søges til Omsorg Sjælland Helsingør

Omsorg Sjælland A/S

Helsingør
Afdelingsleder søges til privat hjemmeplejefirma Omsorg Sjælland, Helsingør Er du vores nye afdelingsleder? Hvis du brænder for at skabe gode resultater - sammen med medarbejdere og borgere. Hvis du tror på og arbejder ud fra værdier som dialog, til...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:15. januar 2020

PROJEKTERINGSLEDER

HØI & THOMASSEN A/S

Hillerød
Til vores kundes afdeling i Nordsjælland søger Høi Thomassen en projekteringsleder der skal forestå byggeprojekter indenfor renovering og ombygning.Vores kunde har i 70 år leveret rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen. Hvorfor vil vor...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:31. december 2019