Dagtilbudssekretær

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pr. 1. august søger vi en dagtilbudssekretær

Ansættelsen er i Børnehusene som består af Hedemarken, Hvidbjerg og Rønbjerg. Den fysiske placering vil være i Hedemarken, Skyttevej 2, 7800 Skive.

Stillingen er på 37 timer.

Vi ønsker en medarbejder der

  • er imødekommende, engageret, stabil og kan give følgeskab på beslutninger som træffes
  • er fleksibel og omstillingsparat
  • har erfaringen inden for området
  • er villig til at træde til ved børnene, når det er nødvendigt

Det er en fordel med kendskab til
  • Get Organized
  • Silkeborg data
  • Prisme regnskab
  • True Trade indkøb
  • Aula
  • Vikardækning

Vi tilbyder
  • en spændende arbejdsplads med 55 gode kollegaer, hvor dagene sjældent er ens
  • mulighed for, at du kan præge fremtiden i en afdeling som er i udvikling
  • varierende arbejdsopgaver
  • mangfoldighed og plads til humor
  • en engageret og positiv forældregruppe
  • skønne børn

Ansættelsen er i Børnehusene som består af Hedemarken, Rønbjerg og Hvidbjerg.

Vi vægter, at såvel børne som ”personalemiljøet” er præget af et respektfuldt samvær med fokus på ressourcerne og troen på at ”alle gør det bedste de kan i situationen”.

Vil du vide mere om jobbet,
er du velkommen til at kontakte institutionsleder Grethe Slyk, mobil 21 28 05 74 /mail gres@skivekommune.dk.

Løn og ansættelsesforhold
i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
29. maj.

Der vil blive indhentet børneattest ved alle ansættelser.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Dagtilbudssekretær

Pr. 1. august søger vi en dagtilbudssekretær

Ansættelsen er i Børnehusene som består af Hedemarken, Hvidbjerg og Rønbjerg. Den fysiske placering vil være i Hedemarken, Skyttevej 2, 7800 Skive.

Stillingen er på 37 timer.

Vi ønsker en medarbejder der

  • er imødekommende, engageret, stabil og kan give følgeskab på beslutninger som træffes
  • er fleksibel og omstillingsparat
  • har erfaringen inden for området
  • er villig til at træde til ved børnene, når det er nødvendigt

Det er en fordel med kendskab til
  • Get Organized
  • Silkeborg data
  • Prisme regnskab
  • True Trade indkøb
  • Aula
  • Vikardækning

Vi tilbyder
  • en spændende arbejdsplads med 55 gode kollegaer, hvor dagene sjældent er ens
  • mulighed for, at du kan præge fremtiden i en afdeling som er i udvikling
  • varierende arbejdsopgaver
  • mangfoldighed og plads til humor
  • en engageret og positiv forældregruppe
  • skønne børn

Ansættelsen er i Børnehusene som består af Hedemarken, Rønbjerg og Hvidbjerg.

Vi vægter, at såvel børne som ”personalemiljøet” er præget af et respektfuldt samvær med fokus på ressourcerne og troen på at ”alle gør det bedste de kan i situationen”.

Vil du vide mere om jobbet,
er du velkommen til at kontakte institutionsleder Grethe Slyk, mobil 21 28 05 74 /mail gres@skivekommune.dk.

Løn og ansættelsesforhold
i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
29. maj.

Der vil blive indhentet børneattest ved alle ansættelser.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.