Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

danbolig Bagsværd søger Salgstrainee

Skal du være en del af danbolig Holm & Hauberg ?

Vi søger en M/K til en ledig stilling som Salgstrainee.

Du har erfaring med salg og/eller kundekontakt. Måske er du allerede i branchen, men vil gerne prøve kræfter med en af Kbh. mest sælgende mæglerkæder. Du vil blive en del af et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på 40 medarbejdere fordelt på 8 butikker i København, hvor god kundeservice, seriøs rådgivning, loyalitet, troværdighed og hårdt arbejde er en selvfølge.

DU SKAL LÆRE OG VIL FÅ FØLGENDE OPGAVER:
  • Indsigt i sagsbehandling fra ejendommen kommer til salg og til den er solgt og sagen er afsluttet.
  • Kundebetjening i forretning og pr. telefon.
  • Annoncestyring.
  • Kommissionering og salg af villaer og ejerlejligheder.
  • Opsøgende salg.
VI FORVENTER, AT DU:
  • Kan lide udfordringer. Har en god ordenssans. Er kundeorienteret og kan skabe tillid.
  • Kan arbejde selvstændigt.
  • Er velformuleret i skrift og tale og er fortrolig med brug af PC på brugerniveau, samt finder det naturligt at følge vores uddannelsesaktiviteter i danbolig.
  • Du er indstillet på weekendarbejde.
  • Er villig til at yde en engageret indsats og er indstillet på fleksible arbejdstider.
  • Det er desuden krav at du har kørekort og bil.
VI TILBYDER:
  • Uddannelse på kontoret og i marken.
  • En spændende, travl og afvekslende hverdag med selvstændige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • En dynamisk arbejdsplads med god holdånd og plads til smil i en seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere.
HVIS DU ER INTERESSERET:
Send din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning". Ansøgningen vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt, og kun ansøgere som tilbydes en samtale, vil modtage skriftligt svar fra os.

Se mere på vores ansøgersite: https://danbolig-holmhauberg.ofir.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330148346Phoenix-5ece63dd12020-02-03T00:00:00danbolig Bagsværd søger Salgstrainee
Skal du være en del af danbolig Holm & Hauberg ?

Vi søger en M/K til en ledig stilling som Salgstrainee.

Du har erfaring med salg og/eller kundekontakt. Måske er du allerede i branchen, men vil gerne prøve kræfter med en af Kbh. mest sælgende mæglerkæder. Du vil blive en del af et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på 40 medarbejdere fordelt på 8 butikker i København, hvor god kundeservice, seriøs rådgivning, loyalitet, troværdighed og hårdt arbejde er en selvfølge.

DU SKAL LÆRE OG VIL FÅ FØLGENDE OPGAVER:
  • Indsigt i sagsbehandling fra ejendommen kommer til salg og til den er solgt og sagen er afsluttet.
  • Kundebetjening i forretning og pr. telefon.
  • Annoncestyring.
  • Kommissionering og salg af villaer og ejerlejligheder.
  • Opsøgende salg.
VI FORVENTER, AT DU:
  • Kan lide udfordringer. Har en god ordenssans. Er kundeorienteret og kan skabe tillid.
  • Kan arbejde selvstændigt.
  • Er velformuleret i skrift og tale og er fortrolig med brug af PC på brugerniveau, samt finder det naturligt at følge vores uddannelsesaktiviteter i danbolig.
  • Du er indstillet på weekendarbejde.
  • Er villig til at yde en engageret indsats og er indstillet på fleksible arbejdstider.
  • Det er desuden krav at du har kørekort og bil.
VI TILBYDER:
  • Uddannelse på kontoret og i marken.
  • En spændende, travl og afvekslende hverdag med selvstændige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • En dynamisk arbejdsplads med god holdånd og plads til smil i en seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere.
HVIS DU ER INTERESSERET:
Send din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning". Ansøgningen vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt, og kun ansøgere som tilbydes en samtale, vil modtage skriftligt svar fra os.

Se mere på vores ansøgersite: https://danbolig-holmhauberg.ofir.com

2020-02-13T00:51:27.720 Skal du være en del af danbolig Holm Hauberg ? Vi søger en M K til en ledig stilling som Salgstrainee. Du har erfaring med salg og eller kundekontakt. Måske er du allerede i branchen, men vil gerne prøve kræfter med en af Kbh. mest sælgende mæglerkæder. Du vil blive en del af et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på 40 medarbejdere fordelt på 8 butikker i København, hvor god kundeservice, seriøs rådgivning, loyalitet, troværdighed og hårdt arbejde er en selvfølge. DU SKAL LÆRE OG VIL FÅ FØLGENDE OPGAVER:Indsigt i sagsbehandling fra ejendommen kommer til salg og til den er solgt og sagen er afsluttet.Kundebetjening i forretning og pr. telefon.Annoncestyring.Kommissionering og salg af villaer og ejerlejligheder.Opsøgende salg.VI FORVENTER, AT DU:Kan lide udfordringer. Har en god ordenssans. Er kundeorienteret og kan skabe tillid.Kan arbejde selvstændigt.Er velformuleret i skrift og tale og er fortrolig med brug af PC på brugerniveau, samt finder det naturligt at følge vores uddannelsesaktiviteter i danbolig.Du er indstillet på weekendarbejde.Er villig til at yde en engageret indsats og er indstillet på fleksible arbejdstider.Det er desuden krav at du har kørekort og bil.VI TILBYDER:Uddannelse på kontoret og i marken.En spændende, travl og afvekslende hverdag med selvstændige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling.En dynamisk arbejdsplads med god holdånd og plads til smil i en seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere.HVIS DU ER INTERESSERET:Send din ansøgning og dit CV via knappen Send ansøgning . Ansøgningen vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt, og kun ansøgere som tilbydes en samtale, vil modtage skriftligt svar fra os. Se mere på vores ansøgersite: https: danbolig-holmhauberg.ofir.com10Phoenix5ece63dd101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-12T00:00:000000https://danbolig-holmhauberg.ofir.com/job/danbolig-bagsvaerd-soeger-salgstrainee-3160528959#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlevEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresøEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3683717danbolig - Holm & Hauberg11Bagsværd Hovedgade 932880BagsværdDKDanmarkORS/5ece63dd_logo.pngORS/Small/5ece63dd_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent47Tidsbegrænset11111877369MwCareerSitePremium4c996431-cc1e-4b49-af15-9c2e5325261720200203001030-12-20191130-12-201912-02-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ece63ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ece63ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ece63dd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ece63dd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgdanbolig Bagsværd søger Salgstrainee12008001Dansk3Læse/ tale413208Salgsassistent522041Salgselev935064Salgstrainee2Salg15Elev & trainee363823240claus.markmann@danbolig.dkDanmarkDanmark330177427Handelselev med interesse for kundeserviceProfile Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor alle hjælper alle, og hvor der ikke er langt fra idé til eksekvering? Grib chancen og bliv handelselev med speciale indenfor salg hos Ofir A S - som leverer de bedste jobannonceringsprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet. Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig kundesupporter, så vil din toårige uddannelse også være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end kundeservice og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du vil få din daglige gang. Om din rolleDu starter med at få en grundig oplæring i vores forskellige systemer og produkter, og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver en del af Sales, Partners Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med kunder og brugere. Du vil få en spændende og alsidig hverdag og uddannelse, hvor fokus på gode kunde- og brugeroplevelser er det helt centrale i alt, hvad vi gør. Du møder vores kunder og brugere via telefon og på mail og chat, og du løser forskelligartede opgaver, som hjælper dem videre, hvad end de søger nye medarbejdere eller er på jagt efter drømmejobbet. Dine kollegaer brænder alle for den gode kunde- og brugeroplevelse, og vi samarbejder omkring en professionel service. Gennem din uddannelse får du spændende opgaver samt gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Hvordan din dag ser ud Din hverdag hos Ofir.dk går ud på at supportere vores voksende salgsafdeling, tage imod henvendelser via telefon, mail og chat, både fra arbejdsgivere og jobsøgere. I kundecenteret opretter og publicerer vi også annoncer for vores kunder, og vi sørger for at de altid går herfra med en god oplevelse. I din hverdag er du også i tæt dialog med både vores marketing- og udviklingsafdeling, hvilket gør, at der altid er noget nyt at lære. Så drives du af dialog med mange forskellige mennesker og god kundeservice, plus en arbejdsplads hvor det er sjovt at møde ind, så er vi virksomheden for dig. Mød nogle af vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk :-) Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)Du har gennemført en HHX eller EUD. Derudover lægger vi vægt på, at du:Har en drøm om at arbejde med rådgivning og support, samt yde en sublim serviceTrives med at være udadvendt da du vil få en bred kontakt til både kunder og kollegerHar lyst til at tage initiativ og handle selvstændigt, men at du samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevnerEr fleksibel og formår at prioritere dine opgaver i en dynamisk afdeling, hvor det ofte går stærktKommunikerer klart i både skrift og tale på dansk og gerne på engelskOm os hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?Vi er et team af 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores succeser og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt ift. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere. Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture ( klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater. Hvad nu?Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk Send din ansøgning med en beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Hvis du er rigtig frisk fortæller du lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse! Så længe annoncen er online, har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Ansøgning sendes via funktionen Send ansøgning .Vi gennemgår ansøgninger løbende, hvor vi indkalder til samtale. Tiltrædelse snarest muligt. Se mere på vores awesome ansøgersites: https: elev.ofir.com og https: karriere.ofir.com Ofir.dk er Great Place To Work certificeret i 2019- og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her
Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor alle hjælper alle, og hvor der ikke er langt fra idé til eksekvering?

Grib chancen og bliv handelselev med speciale indenfor salg hos Ofir A/S - som leverer de bedste jobannonceringsprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet.

Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig kundesupporter, så vil din toårige uddannelse også være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end kundeservice og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du vil få din daglige gang.

Om din rolle
Du starter med at få en grundig oplæring i vores forskellige systemer og produkter, og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver en del af Sales, Partners & Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med kunder og brugere. Du vil få en spændende og alsidig hverdag og uddannelse, hvor fokus på gode kunde- og brugeroplevelser er det helt centrale i alt, hvad vi gør. Du møder vores kunder og brugere via telefon og på mail og chat, og du løser forskelligartede opgaver, som hjælper dem videre, hvad end de søger nye medarbejdere eller er på jagt efter drømmejobbet.

Dine kollegaer brænder alle for den gode kunde- og brugeroplevelse, og vi samarbejder omkring en professionel service. Gennem din uddannelse får du spændende opgaver samt gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

Hvordan din dag ser ud
Din hverdag hos Ofir.dk går ud på at supportere vores voksende salgsafdeling, tage imod henvendelser via telefon, mail og chat, både fra arbejdsgivere og jobsøgere. I kundecenteret opretter og publicerer vi også annoncer for vores kunder, og vi sørger for at de altid går herfra med en god oplevelse. I din hverdag er du også i tæt dialog med både vores marketing- og udviklingsafdeling, hvilket gør, at der altid er noget nyt at lære. Så drives du af dialog med mange forskellige mennesker og god kundeservice, plus en arbejdsplads hvor det er sjovt at møde ind, så er vi virksomheden for dig. Mød nogle af vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk :-)

Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)
Du har gennemført en HHX eller EUD. Derudover lægger vi vægt på, at du:
  • Har en drøm om at arbejde med rådgivning og support, samt yde en sublim service
  • Trives med at være udadvendt da du vil få en bred kontakt til både kunder og kolleger
  • Har lyst til at tage initiativ og handle selvstændigt, men at du samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevner
  • Er fleksibel og formår at prioritere dine opgaver i en dynamisk afdeling, hvor det ofte går stærkt
  • Kommunikerer klart i både skrift og tale på dansk og gerne på engelsk
Om os – hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?
Vi er et team af 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores succeser og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt ift. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere.

Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture ( klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater.

Hvad nu?
Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk

Send din ansøgning med en beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Hvis du er rigtig frisk fortæller du lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse! Så længe annoncen er online, har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Ansøgning sendes via funktionen ”Send ansøgning”.
Vi gennemgår ansøgninger løbende, hvor vi indkalder til samtale. Tiltrædelse snarest muligt.

Se mere på vores awesome ansøgersites: https://elev.ofir.com og https://karriere.ofir.com

Ofir.dk er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/82860cdf_logo.pngOfir A/SSøborg2020-02-13T15:14:25.5072020-02-27T00:00:00
330190306Salgsassistent til køkken - til vores livsstilshus i Lyngby!Basic Johannes Fog er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi søger lige nu en kollega til vores store afdeling med alt til køkkenet. StillingenDet daglige arbejde vil bestå i at servicere og rådgive kunder, at bestille varer hjem, at sørge for, at der er den rette mængde varer i dit ansvarsområde samt at holde orden på hylder og borde.Du skal sælge et spændende og bredt kvalitetssortiment af mærkevarer med udgangspunkt i vores store afdeling med alt lige fra kongeligt porcelæn, gryder til skåle og mærkevarer inden for gaveartikler. Du får samtidig ansvaret for dit eget produktområde, herunder også for indkøb. DigDu har situationsfornemmelse og sans for god kundebetjening. Du kan sammenkæde godt købmandskab med rollen som professionel rådgiver. Du engagerer dig, og du har en positiv indstilling til nye udfordringer.Du har erfaring med køkkenudstyr og smart tilbehør dertil - gerne fra en isenkrambutik. Er du uddannet isenkræmmer er det en fordel. Derudover har du sans for indretning og interesserer dig for moden indenfor køkken udstyr og tilbehør. OsDu får en spændende og afvekslende hverdag, i en virksomhed med et meget bredt og stærkt varesortiment. Løn forhandles i overensstemmelse med kvalifikationer. Send venligst din ansøgning via linket i dette stillingsopslag. Du er også velkommen til at ringe til Svend Erik Hansen på telefon 22 17 12 38 for yderligere oplysninger om den ledige stilling. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.ofir.com
Johannes Fog er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet – både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi søger lige nu en kollega til vores store afdeling med alt til køkkenet.

Stillingen
Det daglige arbejde vil bestå i at servicere og rådgive kunder, at bestille varer hjem, at sørge for, at der er den rette mængde varer i dit ansvarsområde samt at holde orden på hylder og borde.
Du skal sælge et spændende og bredt kvalitetssortiment af mærkevarer med udgangspunkt i vores store afdeling med alt lige fra kongeligt porcelæn, gryder til skåle og mærkevarer inden for gaveartikler. Du får samtidig ansvaret for dit eget produktområde, herunder også for indkøb.

Dig
Du har situationsfornemmelse og sans for god kundebetjening. Du kan sammenkæde godt købmandskab med rollen som professionel rådgiver. Du engagerer dig, og du har en positiv indstilling til nye udfordringer.
Du har erfaring med køkkenudstyr og smart tilbehør dertil - gerne fra en isenkrambutik. Er du uddannet isenkræmmer er det en fordel. Derudover har du sans for indretning og interesserer dig for ”moden” indenfor køkken udstyr og tilbehør.

Os
Du får en spændende og afvekslende hverdag, i en virksomhed med et meget bredt og stærkt varesortiment. Løn forhandles i overensstemmelse med kvalifikationer.

Send venligst din ansøgning via linket i dette stillingsopslag. Du er også velkommen til at ringe til Svend Erik Hansen på telefon 22 17 12 38 for yderligere oplysninger om den ledige stilling.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.ofir.com

ORS/Small/13b0fa4a_logo.pngJohannes FogKongens Lyngby2020-02-20T11:25:55.9472020-03-25T00:00:00
330175140BEKEY søger salgspraktikant med fokus på det danske og norske marked til efteråret 2020Profile Er du i gang med en uddannelse inden for salg eller markedsføring, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores salgsafdeling! BEKEY søger en salgspraktikant med interesse for strategisk salg og forretningsudvikling til et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2020 med opstart i august september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen. BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk. Start din karriere i BEKEY Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende. Som salgspraktikant i BEKEY får du erfaring med strategisk salg, markedsføring og forretningsudvikling i en virksomhed med en stærk entreprenørånd. Du bliver fra starten en del af dagligdagen, hvor du får indblik i arbejdet i en salgsafdeling, og i høj grad får selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte: Identificering og kortlægning af markedspotentialer i Danmark og Norge Segmentering og prospektering Opdatering og optimering af kundeinformationer i vores CRM-system Kontakt til de danske og norske kommuner ifm. informationsindsamling til en markedsundersøgelse trivselsanalyse Deltage i kunde- og statusmøder samt messer, med henblik på præsentation af BEKEYs produkter BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt. Om dig Du er i gang med et relevant studie inden for salg, markedsføring eller international business. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Jobbet er for dig der: Er skarp til at identificere BEKEY s salgsmuligheder Er udadvendt og har et højt drive Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer as-is med nye trends, idéer og metoder Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os. Vi tilbyder Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Success Consultant Majken Præst på 45 6124 9503. BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A S er 100 ejet af det børsnoterede selskab North Media A S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.

Er du i gang med en uddannelse inden for salg eller markedsføring, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores salgsafdeling!

BEKEY søger en salgspraktikant med interesse for strategisk salg og forretningsudvikling til et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2020 med opstart i august/september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen.

BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital – fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk.

Start din karriere i BEKEY
Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende.

Som salgspraktikant i BEKEY får du erfaring med strategisk salg, markedsføring og forretningsudvikling i en virksomhed med en stærk entreprenørånd. Du bliver fra starten en del af dagligdagen, hvor du får indblik i arbejdet i en salgsafdeling, og i høj grad får selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Identificering og kortlægning af markedspotentialer i Danmark og Norge
  • Segmentering og prospektering
  • Opdatering og optimering af kundeinformationer i vores CRM-system
  • Kontakt til de danske og norske kommuner ifm. informationsindsamling til en markedsundersøgelse/trivselsanalyse
  • Deltage i kunde- og statusmøder samt messer, med henblik på præsentation af BEKEYs produkter

BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt.

Om dig
Du er i gang med et relevant studie inden for salg, markedsføring eller international business. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Jobbet er for dig der:

  • Er skarp til at identificere BEKEY’s salgsmuligheder
  • Er udadvendt og har et højt drive
  • Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team
  • Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer ”as-is” med nye trends, idéer og metoder
  • Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift

Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os.

Vi tilbyder
Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde.

Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til/fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk. 

Interesseret?
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Success Consultant Majken Præst på +45 6124 9503.

BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A/S er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.

ORS/Small/727bc41b_logo.pngBEKEYSøborg2020-02-21T00:00:002020-03-16T00:00:00
330174553Salgsleder til en af Danmarks flotteste bolig- og havemøbelafdelingerProfile Med reference til salgschefen får du ansvaret for afdelingerne med alt til boligen samt for havemøbler herunder i alt seks faste dygtige medarbejdere samt medhjælpere. Du får i samarbejde med salgschefen ansvaret for markedsføring og udarbejdelse af kundearrangementer og udstillinger, samt indkøb til vores flotte afdeling. Du er således med til at udvælge afdelingens sortiment og varer til markedsføring. Du skal være med til at give vores kunder individuel og professionel service og rådgivning om vores brede sortiment af spændende mærkevarer. Vores produkter er af høj kvalitet og kundens købsoplevelse hos os skal være af tilsvarende høj kvalitet. Derudover skal du i det daglige sørge for, at der er den rette mængde varer på hylderne samt sikre, at afdelingen fremstår ordentlig, ryddeligt og indbydende. DigDu har erfaring med boligudstyr og havemøbler fx fra en lignede afdeling forretning. Du interesserer dig for og har flair for indretning, lys og farver. Du har situationsfornemmelse og sans for god kundebetjening, og du elsker at sælge. Du kan sammenkæde godt købmandskab med rollen som professionel rådgiver, og du engagerer dig, og har en positiv og energisk indstilling til nye udfordringer, til kunderne og til dine kolleger. Du går forrest og er god til at skabe en god hverdag for dine medarbejdere du ser vigtigheden af god og motiverende ledelse. Lang erfaring med salg og udvikling af en afdeling er ikke afgørende. Det afgørende er din indstilling og din lyst til at hæve afdelingen til et endnu højere niveau. Jobbet og osDu får en spændende og afvekslende hverdag. Vi lægger stor vægt på god service, høj faglighed og høj kvalitet. Du bliver en del af et team, hvor der er en uformel tone, og hvor vi hjælper hinanden på tværs af afdelingerne, når der er behov for det. Løn forhandles i overensstemmelse med kvalifikationer. Lyder det som noget for dig? Så send venligst din ansøgning og CV via linket i dette opslag. Vil du høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at ringe til Carsten Kastbjerg på telefon 25 46 09 35. Vi glæder os til at høre fra dig.
Med reference til salgschefen får du ansvaret for afdelingerne med alt til boligen samt for havemøbler – herunder i alt seks faste dygtige medarbejdere samt medhjælpere. Du får i samarbejde med salgschefen ansvaret for markedsføring og udarbejdelse af kundearrangementer og udstillinger, samt indkøb til vores flotte afdeling. Du er således med til at udvælge afdelingens sortiment og varer til markedsføring.

Du skal være med til at give vores kunder individuel og professionel service og rådgivning om vores brede sortiment af spændende mærkevarer. Vores produkter er af høj kvalitet – og kundens købsoplevelse hos os skal være af tilsvarende høj kvalitet. Derudover skal du i det daglige sørge for, at der er den rette mængde varer på hylderne samt sikre, at afdelingen fremstår ordentlig, ryddeligt og indbydende.

Dig
Du har erfaring med boligudstyr og havemøbler – fx fra en lignede afdeling/forretning. Du interesserer dig for og har flair for indretning, lys og farver. Du har situationsfornemmelse og sans for god kundebetjening, og du elsker at sælge. Du kan sammenkæde godt købmandskab med rollen som professionel rådgiver, og du engagerer dig, og har en positiv og energisk indstilling til nye udfordringer, til kunderne og til dine kolleger. Du går forrest og er god til at skabe en god hverdag for dine medarbejdere – du ser vigtigheden af god og motiverende ledelse. Lang erfaring med salg og udvikling af en afdeling er ikke afgørende. Det afgørende er din indstilling og din lyst til at hæve afdelingen til et endnu højere niveau.

Jobbet og os
Du får en spændende og afvekslende hverdag. Vi lægger stor vægt på god service, høj faglighed og høj kvalitet. Du bliver en del af et team, hvor der er en uformel tone, og hvor vi hjælper hinanden på tværs af afdelingerne, når der er behov for det. Løn forhandles i overensstemmelse med kvalifikationer.

Lyder det som noget for dig? Så send venligst din ansøgning og CV via linket i dette opslag. Vil du høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at ringe til Carsten Kastbjerg på telefon 25 46 09 35. Vi glæder os til at høre fra dig.
ORS/Small/829ddf5a_logo.pngJohannes FogKongens Lyngby2020-02-09T18:00:14.2802020-03-14T00:00:00
330169489SALGSTRAINEE SOM MEDIEBRANCHENS DYGTIGSTE MEDIERÅDGIVERProfile Bliv verdensmester i salg og rådgivning af SEO, SOME, print og andre digitale løsninger Hovedstadens Mediehus har ambition om at tiltrække og udvikle mediebranchens stærkeste medierådgivere. Vores mål er at tilbyde vores kunder den bedste rådgivning og dermed hjælpe kunderne med maksimal værdiskabende markedsføring. Vi søger derfor 5 talentfulde trainees til vores 12 måneders forløb, som starter 1. april 2020. Bliv medierådgiver på 1 år Har du en spirende sælger i maven og ønsker at gøre karriere i mediebranchen, så har du hos Hovedstadens Mediehus en unik mulighed for at kickstarte denne med vores 1-årige salgstrainee-uddannelse. Du bliver en del af et medierådgivningsteam, hvor du bliver fortrolig med medieeffekt, markedet, salgsteknikker og meget mere. Forløbet Uddannelsen er en kombination af teori og praksis, hvor du får oplæring i alt fra annoncering på print og digital annoncering herunder SEO, web, sociale medier og markedsførings- og mediestrategi. Dit faglige fundament udvikler vi i vekselvirkning mellem teori og prasis hands-on -erfaring. Teorien er fordelt på moduler, hvor du hele tiden har mulighed for at teste teorien af. Den teoretiske del af uddannelsen afsluttes med en eksamen. Opgaverne Dine primære opgave består af at rådgive vores kunder om, hvordan de får maksimal værdi af deres markedsføringsbudget. Uddannelsesforløbet giver dig dermed et bredt og dybt indblik i mediernes funktioner samt en analytisk forståelse af medier. Din kunderådgivning omfatter medier som dagblade, SOME, ugeaviser, digitale platforme med mere. Goderne Med den eftertragtede salgsuddannelse, får du: Personligt kundeansvar Mulighed for efterfølgende fastansættelse i koncernen Professionelt netværk blandt lokale beslutningstagere Ambitiøse, hjælpsomme og glade kolleger Faglig sparring og feedback fra kolleger og en sikker udvikling af dit salgstalent Bærbar PC og mobiltelefon Kørselsgodtgørelse for kørsel i egen bil efter gældende takst Løn på kr. 22.000,- pr. måned pension og mulighed for bonus Forudsætningerne Dit mind-set er tunet ind på en karriere inden for salg og medierådgivning. Du føler dig motiveret for at udvikle dit salgstalent. Du har muligvis erfaring inden for salgsbranchen eller en salgsmæssig uddannelse. Det er dog ingen betingelse. Du er god til at lytte, forstå og forudse andre menneskers behov og ønsker. Du er engageret, selvstændig, målrettet, dedikeret og har lyst til at mærke suset , når kunden vender tilbage og fortæller om den værdi, løsningen gav. Du har lyst til at lære og er disciplineret, så du kommer i mål med dine opgaver. Den der kan, vil og gør, får også lov Som virksomhed har vi en særlig kultur, hvor de der kan, vil og gør også får lov til at tage initiativ og være med til at skabe fremtiden, og vi lever af at levere markedsføring i øjenhøjde til vores kunder. Hovedstadens Mediehus Du bliver ansat i Hovedstadens Mediehus, som udgiver otte lokalaviser og Erhverv København med et samlet oplag på ca. 300.000 aviser hver uge. Herudover en række digitale medier alt sammen med udgangspunkt i hovedstaden. Læs mere om vores spændende virksomhed på https: hovedstadensmediehus.ofir.com . Vi er en del af den børsnoterede koncern North Media A S, der har en omsætning på mere end 1 mia. kr. årligt, og som har aktiviteter fordelt på flere forretningsområder. Din ansøgning Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl, hvorfor jobbet er noget for dig og, hvorfor du er noget for os. Du kan ansøge via nedenstående link. Vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte salgschef Dennis Rasmussen på telefon 28 89 23 00 eller mail dr@minby.dk.

Bliv verdensmester i salg og rådgivning af SEO, SOME, print og andre digitale løsninger
Hovedstadens Mediehus har ambition om at tiltrække og udvikle mediebranchens stærkeste medierådgivere. Vores mål er at tilbyde vores kunder den bedste rådgivning og dermed hjælpe kunderne med maksimal værdiskabende markedsføring. Vi søger derfor 5 talentfulde trainees til vores 12 måneders forløb, som starter 1. april 2020.

Bliv medierådgiver på 1 år
Har du en spirende sælger i maven og ønsker at gøre karriere i mediebranchen, så har du hos Hovedstadens Mediehus en unik mulighed for at kickstarte denne med vores 1-årige salgstrainee-uddannelse. Du bliver en del af et medierådgivningsteam, hvor du bliver fortrolig med medieeffekt, markedet, salgsteknikker og meget mere.

Forløbet
Uddannelsen er en kombination af teori og praksis, hvor du får oplæring i alt fra annoncering på print og digital annoncering herunder SEO, web, sociale medier og markedsførings- og mediestrategi.
Dit faglige fundament udvikler vi i vekselvirkning mellem teori og prasis ”hands-on”-erfaring. Teorien er fordelt på moduler, hvor du hele tiden har mulighed for at teste teorien af. Den teoretiske del af uddannelsen afsluttes med en eksamen.

Opgaverne
Dine primære opgave består af at rådgive vores kunder om, hvordan de får maksimal værdi af deres markedsføringsbudget. Uddannelsesforløbet giver dig dermed et bredt og dybt indblik i mediernes funktioner samt en analytisk forståelse af medier. Din kunderådgivning omfatter medier som dagblade, SOME, ugeaviser, digitale platforme med mere.

Goderne
Med den eftertragtede salgsuddannelse, får du:

  • Personligt kundeansvar
  • Mulighed for efterfølgende fastansættelse i koncernen
  • Professionelt netværk blandt lokale beslutningstagere
  • Ambitiøse, hjælpsomme og glade kolleger
  • Faglig sparring og feedback fra kolleger og en sikker udvikling af dit salgstalent
  • Bærbar PC og mobiltelefon
  • Kørselsgodtgørelse for kørsel i egen bil efter gældende takst
  • Løn på kr. 22.000,- pr. måned + pension og mulighed for bonus

Forudsætningerne
Dit mind-set er tunet ind på en karriere inden for salg og medierådgivning. Du føler dig motiveret for at udvikle dit salgstalent. Du har muligvis erfaring inden for salgsbranchen eller en salgsmæssig uddannelse. Det er dog ingen betingelse. Du er god til at lytte, forstå og forudse andre menneskers behov og ønsker. Du er engageret, selvstændig, målrettet, dedikeret og har lyst til at mærke ”suset”, når kunden vender tilbage og fortæller om den værdi, løsningen gav. Du har lyst til at lære og er disciplineret, så du kommer i mål med dine opgaver.

Den der kan, vil og gør, får også lov
Som virksomhed har vi en særlig kultur, hvor de der kan, vil og gør også får lov til at tage initiativ og være med til at skabe fremtiden, og vi lever af at levere markedsføring i øjenhøjde til vores kunder.

Hovedstadens Mediehus
Du bliver ansat i Hovedstadens Mediehus, som udgiver otte lokalaviser og Erhverv København med et samlet oplag på ca. 300.000 aviser hver uge. Herudover en række digitale medier alt sammen med udgangspunkt i hovedstaden. Læs mere om vores spændende virksomhed på https://hovedstadensmediehus.ofir.com/.

Vi er en del af den børsnoterede koncern North Media A/S, der har en omsætning på mere end 1 mia. kr. årligt, og som har aktiviteter fordelt på flere forretningsområder.

Din ansøgning
Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl, hvorfor jobbet er noget for dig og, hvorfor du er noget for os. Du kan ansøge via nedenstående link. Vi indkalder løbende til samtaler.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte salgschef Dennis Rasmussen på telefon 28 89 23 00 eller mail dr@minby.dk.

ORS/Small/bb703a78_logo.pngHovedstadens MediehusFrederiksberg C2020-02-01T13:00:06.9772020-03-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Handelselev med interesse for kundeservice

Ofir A/S

Søborg
Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor a...
Indrykket:13. februar 2020

Salgsassistent til køkken - til vores livsstilshus i Lyngby!

Johannes Fog

Kongens Lyngby
Johannes Fog er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi søger lige nu en kollega til vores store afdeling med alt til køkkenet. StillingenDet daglige arbejde vil bestå i at servicere og rådgive kun...
Indrykket:20. februar 2020

BEKEY søger salgspraktikant med fokus på det danske og norske marked til efteråret 2020

BEKEY

Søborg
Er du i gang med en uddannelse inden for salg eller markedsføring, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores salgsa...
Indrykket:21. februar 2020

Salgsleder til en af Danmarks flotteste bolig- og havemøbelafdelinger

Johannes Fog

Kongens Lyngby
Med reference til salgschefen får du ansvaret for afdelingerne med alt til boligen samt for havemøbler herunder i alt seks faste dygtige medarbejdere samt medhjælpere. Du får i samarbejde med salgschefen ansvaret for markedsføring og udarbejdelse af...
Indrykket:9. februar 2020

SALGSTRAINEE SOM MEDIEBRANCHENS DYGTIGSTE MEDIERÅDGIVER

Hovedstadens Mediehus

Frederiksberg C
Bliv verdensmester i salg og rådgivning af SEO, SOME, print og andre digitale løsninger Hovedstadens Mediehus har ambition om at tiltrække og udvikle mediebranchens stærkeste medierådgivere. Vores mål er at tilbyde vores kunder den bedste rådgivning...
Indrykket:1. februar 2020