Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Danida Fellowship Centre søger økonomi- og administrationschef

Har du lyst til at arbejde i en organisation, der opbygger kapacitet i vigtige institutioner i udviklingslande og vækstlande? Har du erfaring inden for økonomistyring, regnskab, IT optimering og administration, og vil du være med til at videreudvikle Danida Fellowship Centre som en effektiv organisation?

Om Danida Fellowship Centre

Danida Fellowship Centre (DFC) er en selvejende institution, der bidrager til opfyldelsen af FN’s 17 Verdensmål for bæredygtig udvikling ved at facilitere kapacitetsopbygning af institutioner i udviklings- og vækstlande.

DFC forvalter Udenrigsministeriets bevillinger til kapacitetsudvikling af Danidas partnerorganisationer, og administrerer desuden den Danida-finansierede udviklingsforskning.

Under kapacitetsudviklingsprogrammet tilrettelægger DFC hvert år studieophold for ca. 1100 stipendiater fra 30 forskellige lande og driver kollegium på Frederiksberg for besøgende stipendiater og forskere.

Under udviklingsforskningen administreres ca. 80 forskningsprojekter, som er samarbejder mellem danske forskere og forskere i udviklings- eller vækstlande.

DFC har et uformelt arbejdsmiljø med 22 fastansatte medarbejdere samt ca. 8 studentermedarbejdere.

DFC vil som et led i Bedre Balance planen for flytning af statslige arbejdspladser få hovedsæde i Holbæk i løbet af 2021, mens DFC-kollegiet bibeholdes på Frederiksberg.

Om stillingen

Du vil få ansvaret for at økonomistyre DFCs projektmidler (tilsagns- og udbetalingsstyring) og driftsbudget. Du skal sikre professionel løbende afrapportering til direktøren, bestyrelsen og eksterne partnere.

Du får ansvaret for at udvikle DFCs IT-infrastruktur og for at sikre, at de centrale sagsgange er solidt IT-understøttet. Du har kontakten til Statens IT, som DFC har en IT serviceaftale med.

Du vil også komme til at arbejde med koordination af HR-processer og af DFCs administration, herunder administration af udbud, indkøb og serviceaftaler.

Du tilbydes en alsidig stilling, hvor du selv er med til at planlægge arbejdsopgaverne.

Du vil referere til direktøren, som har ledelsesansvaret for alle medarbejdere i organisationen.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

  • Styring og kontrol af organisationens økonomi, herunder budgettering, resultatopfølgning, rapportering og regnskab
  • Udvikling og optimering af økonomistyrende, administrative og organisationsunderstøttende IT-systemer
  • Ansvar for udbud, indkøb og administration af serviceydelser
  • Medspiller i HR-processer omkring rekruttering, fastholdelse og udvikling med særligt blik på at sikre, at relevant lovgivning og god administrativ praksis på området overholdes
  • Medspiller i organisationsudvikling, hvor dit særlige bidrag er at skabe en effektiv drift, der levner plads til udvikling og kreativitet
  • Koordination af de praktiske aspekter omkring flytningen til Holbæk

Om dig

  • Du har en relevant længerevarende uddannelse indenfor f.eks. økonomi, driftsøkonomi eller samfundsvidenskab
  • Du har en opdateret og solid baggrund med økonomistyring, regnskab og administration
  • Du har erfaring med at udvikle og optimere systemer til økonomistyring og administration
  • Du har gode IT-kundskaber - herunder et højt brugerniveau til Navision og Excel
  • Du kan koordinere HR processer
  • Du har erfaring fra en lignende stilling – og gerne fra en anden selvejende institution, men det er ikke et krav
  • Du kender lovgivningen for den offentlige forvaltning, og har kendskab til revision og tilsyn i statsligt regi
  • Du kan sikre tværgående sammenhæng og forstår at inddrage medarbejderes ressourcer på tværs af teams
  • Du er velstruktureret og procesorienteret
  • Du er en god kommunikator og behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Kendskab til udviklingslande eller vækstlande er en fordel.

Vi ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Ansættelsesforhold

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Staten og relevant faglig organisation.

Stillingen ønskes besat pr. 1. januar 2020 eller tidligere, hvis muligt. 

Arbejdstiden er 37 timer om ugen med daglig arbejdstid efter aftale.

Ansøgningsfrist: 28. oktober 2019 kl. 12.00

Interview finder sted i uge 46, 2019.

Ansøgning vedlagt CV sendes til dfc@dfcentre.dk 

Yderligere oplysninger kan fås på www.dfcentre.com eller ved henvendelse til direktør Ulla Næsby Tawiah på tlf. 35 24 84 69

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330101473Phoenix-3dcf570612019-10-07T00:00:00Danida Fellowship Centre søger økonomi- og administrationschef

Har du lyst til at arbejde i en organisation, der opbygger kapacitet i vigtige institutioner i udviklingslande og vækstlande? Har du erfaring inden for økonomistyring, regnskab, IT optimering og administration, og vil du være med til at videreudvikle Danida Fellowship Centre som en effektiv organisation?

Om Danida Fellowship Centre

Danida Fellowship Centre (DFC) er en selvejende institution, der bidrager til opfyldelsen af FN’s 17 Verdensmål for bæredygtig udvikling ved at facilitere kapacitetsopbygning af institutioner i udviklings- og vækstlande.

DFC forvalter Udenrigsministeriets bevillinger til kapacitetsudvikling af Danidas partnerorganisationer, og administrerer desuden den Danida-finansierede udviklingsforskning.

Under kapacitetsudviklingsprogrammet tilrettelægger DFC hvert år studieophold for ca. 1100 stipendiater fra 30 forskellige lande og driver kollegium på Frederiksberg for besøgende stipendiater og forskere.

Under udviklingsforskningen administreres ca. 80 forskningsprojekter, som er samarbejder mellem danske forskere og forskere i udviklings- eller vækstlande.

DFC har et uformelt arbejdsmiljø med 22 fastansatte medarbejdere samt ca. 8 studentermedarbejdere.

DFC vil som et led i Bedre Balance planen for flytning af statslige arbejdspladser få hovedsæde i Holbæk i løbet af 2021, mens DFC-kollegiet bibeholdes på Frederiksberg.

Om stillingen

Du vil få ansvaret for at økonomistyre DFCs projektmidler (tilsagns- og udbetalingsstyring) og driftsbudget. Du skal sikre professionel løbende afrapportering til direktøren, bestyrelsen og eksterne partnere.

Du får ansvaret for at udvikle DFCs IT-infrastruktur og for at sikre, at de centrale sagsgange er solidt IT-understøttet. Du har kontakten til Statens IT, som DFC har en IT serviceaftale med.

Du vil også komme til at arbejde med koordination af HR-processer og af DFCs administration, herunder administration af udbud, indkøb og serviceaftaler.

Du tilbydes en alsidig stilling, hvor du selv er med til at planlægge arbejdsopgaverne.

Du vil referere til direktøren, som har ledelsesansvaret for alle medarbejdere i organisationen.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

  • Styring og kontrol af organisationens økonomi, herunder budgettering, resultatopfølgning, rapportering og regnskab
  • Udvikling og optimering af økonomistyrende, administrative og organisationsunderstøttende IT-systemer
  • Ansvar for udbud, indkøb og administration af serviceydelser
  • Medspiller i HR-processer omkring rekruttering, fastholdelse og udvikling med særligt blik på at sikre, at relevant lovgivning og god administrativ praksis på området overholdes
  • Medspiller i organisationsudvikling, hvor dit særlige bidrag er at skabe en effektiv drift, der levner plads til udvikling og kreativitet
  • Koordination af de praktiske aspekter omkring flytningen til Holbæk

Om dig

  • Du har en relevant længerevarende uddannelse indenfor f.eks. økonomi, driftsøkonomi eller samfundsvidenskab
  • Du har en opdateret og solid baggrund med økonomistyring, regnskab og administration
  • Du har erfaring med at udvikle og optimere systemer til økonomistyring og administration
  • Du har gode IT-kundskaber - herunder et højt brugerniveau til Navision og Excel
  • Du kan koordinere HR processer
  • Du har erfaring fra en lignende stilling – og gerne fra en anden selvejende institution, men det er ikke et krav
  • Du kender lovgivningen for den offentlige forvaltning, og har kendskab til revision og tilsyn i statsligt regi
  • Du kan sikre tværgående sammenhæng og forstår at inddrage medarbejderes ressourcer på tværs af teams
  • Du er velstruktureret og procesorienteret
  • Du er en god kommunikator og behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Kendskab til udviklingslande eller vækstlande er en fordel.

Vi ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Ansættelsesforhold

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Staten og relevant faglig organisation.

Stillingen ønskes besat pr. 1. januar 2020 eller tidligere, hvis muligt. 

Arbejdstiden er 37 timer om ugen med daglig arbejdstid efter aftale.

Ansøgningsfrist: 28. oktober 2019 kl. 12.00

Interview finder sted i uge 46, 2019.

Ansøgning vedlagt CV sendes til dfc@dfcentre.dk 

Yderligere oplysninger kan fås på www.dfcentre.com eller ved henvendelse til direktør Ulla Næsby Tawiah på tlf. 35 24 84 69

 

2019-10-29T00:51:30.707 Har du lyst til at arbejde i en organisation, der opbygger kapacitet i vigtige institutioner i udviklingslande og vækstlande? Har du erfaring inden for økonomistyring, regnskab, IT optimering og administration, og vil du være med til at videreudvikle Danida Fellowship Centre som en effektiv organisation? Om Danida Fellowship Centre Danida Fellowship Centre (DFC) er en selvejende institution, der bidrager til opfyldelsen af FN s 17 Verdensmål for bæredygtig udvikling ved at facilitere kapacitetsopbygning af institutioner i udviklings- og vækstlande. DFC forvalter Udenrigsministeriets bevillinger til kapacitetsudvikling af Danidas partnerorganisationer, og administrerer desuden den Danida-finansierede udviklingsforskning. Under kapacitetsudviklingsprogrammet tilrettelægger DFC hvert år studieophold for ca. 1100 stipendiater fra 30 forskellige lande og driver kollegium på Frederiksberg for besøgende stipendiater og forskere. Under udviklingsforskningen administreres ca. 80 forskningsprojekter, som er samarbejder mellem danske forskere og forskere i udviklings- eller vækstlande. DFC har et uformelt arbejdsmiljø med 22 fastansatte medarbejdere samt ca. 8 studentermedarbejdere. DFC vil som et led i Bedre Balance planen for flytning af statslige arbejdspladser få hovedsæde i Holbæk i løbet af 2021, mens DFC-kollegiet bibeholdes på Frederiksberg. Om stillingen Du vil få ansvaret for at økonomistyre DFCs projektmidler (tilsagns- og udbetalingsstyring) og driftsbudget. Du skal sikre professionel løbende afrapportering til direktøren, bestyrelsen og eksterne partnere. Du får ansvaret for at udvikle DFCs IT-infrastruktur og for at sikre, at de centrale sagsgange er solidt IT-understøttet. Du har kontakten til Statens IT, som DFC har en IT serviceaftale med. Du vil også komme til at arbejde med koordination af HR-processer og af DFCs administration, herunder administration af udbud, indkøb og serviceaftaler. Du tilbydes en alsidig stilling, hvor du selv er med til at planlægge arbejdsopgaverne. Du vil referere til direktøren, som har ledelsesansvaret for alle medarbejdere i organisationen. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af: Styring og kontrol af organisationens økonomi, herunder budgettering, resultatopfølgning, rapportering og regnskab Udvikling og optimering af økonomistyrende, administrative og organisationsunderstøttende IT-systemer Ansvar for udbud, indkøb og administration af serviceydelser Medspiller i HR-processer omkring rekruttering, fastholdelse og udvikling med særligt blik på at sikre, at relevant lovgivning og god administrativ praksis på området overholdes Medspiller i organisationsudvikling, hvor dit særlige bidrag er at skabe en effektiv drift, der levner plads til udvikling og kreativitet Koordination af de praktiske aspekter omkring flytningen til Holbæk Om dig Du har en relevant længerevarende uddannelse indenfor f.eks. økonomi, driftsøkonomi eller samfundsvidenskab Du har en opdateret og solid baggrund med økonomistyring, regnskab og administration Du har erfaring med at udvikle og optimere systemer til økonomistyring og administration Du har gode IT-kundskaber - herunder et højt brugerniveau til Navision og Excel Du kan koordinere HR processer Du har erfaring fra en lignende stilling og gerne fra en anden selvejende institution, men det er ikke et krav Du kender lovgivningen for den offentlige forvaltning, og har kendskab til revision og tilsyn i statsligt regi Du kan sikre tværgående sammenhæng og forstår at inddrage medarbejderes ressourcer på tværs af teams Du er velstruktureret og procesorienteret Du er en god kommunikator og behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Kendskab til udviklingslande eller vækstlande er en fordel. Vi ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. Ansættelsesforhold Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Staten og relevant faglig organisation. Stillingen ønskes besat pr. 1. januar 2020 eller tidligere, hvis muligt. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med daglig arbejdstid efter aftale. Ansøgningsfrist: 28. oktober 2019 kl. 12.00 Interview finder sted i uge 46, 2019. Ansøgning vedlagt CV sendes til dfc@dfcentre.dk Yderligere oplysninger kan fås på www.dfcentre.com eller ved henvendelse til direktør Ulla Næsby Tawiah på tlf. 35 24 84 6911jobnet3dcf5706100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-28T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3626159DANIDA FELLOWSHIP CENTRE11Hostrupsvej 221950Frederiksberg CDKDanmark0
dfc@dfcentre.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent833271JobNet5053679505367910003-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3dcf5706https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3dcf5706https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3dcf5706&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3dcf5706&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgDanida Fellowship Centre søger økonomi- og administrationschef12008001Dansk3Læse/ tale123117Økonomichef3Økonomi363045131dfc@dfcentre.dkdfc@dfcentre.dkDKDanmarkDKDanmark330122142Teamleder økonomiteametRobot Institut for Plante- og Miljøvidenskab, Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet søger en teamleder til Økonomiteamet (37 timer) med tiltrædelse d. 1. januar 2020 eller snarest derefter. Om os Institut for Plante- og Miljøvidenskab er et institut med ca. 550 medarbejdere, der forsker, underviser og formidler med fokus på planter, mikroorganismer, dyr og miljø som grundlag for en bæredygtig produktion af fødevarer og andre biologiske produkter. Stillingen bliver organisatorisk placeret i instituttets sekretariat med reference til administrationschefen. Instituttets sekretariat har ca. 35 medarbejdere fordelt på 7 teams: Ud over økonomiteamet er det følgende teams Ph.d., Uddannelse, Service, Strategi & Kommunikation, Sektionssekretærer og Funding, Innovation & Support. Se mere på vores hjemmeside: www.plen.ku.dk. Økonomiteamet består af 8 dygtige medarbejdere. Økonomiteamets hovedopgave er at bistå de 9 forskningssektioner med styringen af deres økonomi. Vi har i alt ca. 320 aktive eksterne forskningsbevillinger fra danske og internationale finansieringskilder fx Innovationsfonden, Det Frie Forskningsråd, Novo Nordisk Fonden, Villum fonden, EU mfl. Derudover har sektionerne interne projektmidler og sektionsmidler. Styringen er kompleks, og det er vigtigt, at man kan holde overblikket i en mangeartet økonomistyring. Ud over den sektionsspecifikke økonomi er der styring af økonomien for de tværgående aktiviteter på instituttet. Denne økonomi er baseret på en række finansieringskilder uddannelsesindtægter (STÅ), overhead fra eksterne bevillinger, ph.d.-bevilling, finanslovsmidler og en række øremærkede tilskud. Arbejdsopgaver Teamlederen skal varetage den daglige koordination af opgaverne i teamet herunder: Budgetlægning Budgetopfølgning Forberedelse af og deltagelse i budgetmøder Udarbejdelse af nøgletal mv. Teamlederen varetager også de daglige ledelsesopgaver og afholdelse af MUS i teamet mv. Vi lægger derudover stor vægt på deltagelse i det fælles ansvar for den samlede opgaveportefølje i sekretariatet og samarbejde med de øvrige teamledere. Du vil afhængig af dine kompetencer også have mulighed for at varetage andre opgaver ud over de konkrete arbejdsopgaver, der knytter sig til stillingen. Jobbet indebærer desuden deltagelse i den interne teamledergruppe og forskellige arbejdsgrupper og fora i forhold til andre institutter og Science fakultet. Der er derfor tale om en stor berøringsflade både internt på instituttet og i forhold til KU i øvrigt. Jobbet kræver en stor arbejdsindsats, gåpåmod og fleksibilitet, da udfordringerne er mange og tempoet til tider højt. Vi forventer at du har følgende kompetencer: en relevant uddannelse ledelsesmæssig erfaring eller lyst til ledelse indgående erfaring med økonomistyring. Det er en fordel at kende til økonomistyring i universitetsregi men ikke et krav er udadvendt, fleksibel og initiativrig med gode samarbejdsevner og gennemslagskraft er struktureret og systematisk i din arbejdsform tager ansvar og følger opgaverne helt til dørs har organisatorisk forståelse har gode sociale kompetencer og erfaring med en stor kontaktflade. har gode kommunikative evner, mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk Vi tilbyder: et interessant, ansvarsfuldt og udfordrende job engagerede og gode kolleger udviklingsorienteret og godt socialt miljø med en uhøjtidelig og høflig omgangstone en fleksibel arbejdsplads Ansættelsesforhold Ansættelse sker som Chefkonsulent med personaleansvar efter AC overenskomsten. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer. Aflønning i henhold til AC overenskomst er anciennitetsbestemt. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Vi har flekstid. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Administrationschef Marianne Petersen telefon: 35333420. Se desuden instituttets hjemme side på: http: plen.ku.dk Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund, til at søge stillingen. Ansøgning skal sendes via hjemmesiden https: jobportal.ku.dk administrative-og-forskningsunderstoettende-stillinger administration-it-og-service (tryk på linket SØG STILLINGEN nederst i opslaget), senest den 28. november 2019. Ansættelsessamtaler vil finde sted i ugerne 49 og 50.Institut for Plante- og Miljøvidenskab, Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet søger en teamleder til Økonomiteamet (37 timer) med tiltrædelse d. 1. januar 2020 eller snarest derefter.

Om os
Institut for Plante- og Miljøvidenskab er et institut med ca. 550 medarbejdere, der forsker, underviser og formidler med fokus på planter, mikroorganismer, dyr og miljø som grundlag for en bæredygtig produktion af fødevarer og andre biologiske produkter.
Stillingen bliver organisatorisk placeret i instituttets sekretariat med reference til administrationschefen.

Instituttets sekretariat har ca. 35 medarbejdere fordelt på 7 teams: Ud over økonomiteamet er det følgende teams Ph.d., Uddannelse, Service, Strategi & Kommunikation, Sektionssekretærer og Funding, Innovation & Support. Se mere på vores hjemmeside: www.plen.ku.dk. Økonomiteamet består af 8 dygtige medarbejdere.

Økonomiteamets hovedopgave er at bistå de 9 forskningssektioner med styringen af deres økonomi. Vi har i alt ca. 320 aktive eksterne forskningsbevillinger fra danske og internationale finansieringskilder fx Innovationsfonden, Det Frie Forskningsråd, Novo Nordisk Fonden, Villum fonden, EU mfl. Derudover har sektionerne interne projektmidler og sektionsmidler.

Styringen er kompleks, og det er vigtigt, at man kan holde overblikket i en mangeartet økonomistyring.

Ud over den sektionsspecifikke økonomi er der styring af økonomien for de tværgående aktiviteter på instituttet. Denne økonomi er baseret på en række finansieringskilder; uddannelsesindtægter (STÅ), overhead fra eksterne bevillinger, ph.d.-bevilling, finanslovsmidler og en række øremærkede tilskud.

Arbejdsopgaver
Teamlederen skal varetage den daglige koordination af opgaverne i teamet herunder:

  • Budgetlægning
  • Budgetopfølgning
  • Forberedelse af og deltagelse i budgetmøder
  • Udarbejdelse af nøgletal mv.
  • Teamlederen varetager også de daglige ledelsesopgaver og afholdelse af MUS i teamet mv.
Vi lægger derudover stor vægt på deltagelse i det fælles ansvar for den samlede opgaveportefølje i sekretariatet og samarbejde med de øvrige teamledere. Du vil afhængig af dine kompetencer også have mulighed for at varetage andre opgaver ud over de konkrete arbejdsopgaver, der knytter sig til stillingen.

Jobbet indebærer desuden deltagelse i den interne teamledergruppe og forskellige arbejdsgrupper og fora i forhold til andre institutter og Science fakultet. Der er derfor tale om en stor berøringsflade både internt på instituttet og i forhold til KU i øvrigt.

Jobbet kræver en stor arbejdsindsats, gåpåmod og fleksibilitet, da udfordringerne er mange og tempoet til tider højt.

Vi forventer at du har følgende kompetencer:

  • en relevant uddannelse
  • ledelsesmæssig erfaring eller lyst til ledelse
  • indgående erfaring med økonomistyring. Det er en fordel at kende til økonomistyring i universitetsregi men ikke et krav
  • er udadvendt, fleksibel og initiativrig med gode samarbejdsevner og gennemslagskraft
  • er struktureret og systematisk i din arbejdsform
  • tager ansvar og følger opgaverne helt til dørs
  • har organisatorisk forståelse
  • har gode sociale kompetencer og erfaring med en stor kontaktflade.
  • har gode kommunikative evner, mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk
Vi tilbyder:

  • et interessant, ansvarsfuldt og udfordrende job
  • engagerede og gode kolleger
  • udviklingsorienteret og godt socialt miljø med en uhøjtidelig og høflig omgangstone
  • en fleksibel arbejdsplads
Ansættelsesforhold
Ansættelse sker som Chefkonsulent med personaleansvar efter AC overenskomsten. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer. Aflønning i henhold til AC overenskomst er anciennitetsbestemt. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Vi har flekstid.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Administrationschef Marianne Petersen telefon: 35333420. Se desuden instituttets hjemme side på: http://plen.ku.dk/

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.

Ansøgning skal sendes via hjemmesiden https://jobportal.ku.dk/administrative-og-forskningsunderstoettende-stillinger/administration-it-og-service/ (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget), senest den 28. november 2019. Ansættelsessamtaler vil finde sted i ugerne 49 og 50.



KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2019-11-11T00:00:002019-11-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder økonomiteamet

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
Institut for Plante- og Miljøvidenskab, Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet søger en teamleder til Økonomiteamet (37 timer) med tiltrædelse d. 1. januar 2020 eller snarest derefter. Om os Institut for Plante- og Miljøv...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:28. november 2019