Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Danish Air Transport søger ruteassistent til vores hovedkontor i Vamdrup

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329831652Phoenix-ba37e1cb12018-06-14T00:00:00Danish Air Transport søger ruteassistent til vores hovedkontor i Vamdrup

I forbindelse med udvidelse af vores call-center, søger vi nu en motiveret og serviceminded ruteassistent, som brænder for at give vores kunder den bedste service.

 

En hverdag som ruteassistent

Som ruteassistent har du et stort ansvar, sammen med vores ruteafdeling på Bornholm, i forbindelse med at give vores kunder den bedste hjælp og service i alle typer af situationer, der kan opstå i forbindelse med en rejse. Du vil være den administrative support for DAT Group, og dine arbejdsopgaver vil være kundekontakt og -betjening via telefon- og mailhenvendelser.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af følgende:

  • Bestilling og ombooking af billetter
  • Administrative opgaver relateret til driften
  • Være med til at forbedre vores produkt og interne arbejdsgange

 

Hvem er du?

Vi lægger vægt på, at du udviser evnen og lysten til at hjælpe kunden bedst muligt og forstå den enkelte kundes behov. Vi kigger efter dig, som:

  • Har en empatisk evne og kan lide at snakke med mennesker
  • Er struktureret, serviceminded og teamorienteret
  • Er god til at bevare overblikket, når pressede situationer opstår  
  • Har en positiv indstilling og løsningsorienteret

Derudover behersker du engelsk og dansk i både skrift og tale, og du har gode IT-kundskaber. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring fra en lignende stilling samt erfaring fra rejsebranchen.

 

DAT som arbejdsplads

Hos DAT bliver du en del af en international arbejdsplads med daglig kontakt til kolleger i Danmark og Litauen. Det er en dynamisk arbejdsplads, hvor du vil opleve, at to dage ikke er ens. Du vil få en hverdag med dygtige kolleger, som altid står klar til rådighed for sparring samt faglig og personlig støtte. Vi hjælper altid hinanden, uanset hvor hurtigt vi løber.

Derudover får du som medarbejder hos DAT adgang til rejser på ID-vilkår hos mange selskaber efter 6 måneders ansættelse.

 

Om DAT

Danish Air Transport, i daglig tale DAT, er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi er et  flyselskab med ca. 500 ansatte fordelt i Danmark og Litauen og med en årlig omsætning på 860 mio. dkr.

Vores 22 fly af typen ATR, MD og Airbus flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler.

Du kan også læse mere om Danish Air Transport på www.dat.dk.

 

Er du vores nye ruteassistent?

Så ser vi meget frem til at læse din motivation for at søge denne stilling. Ansættelsesstart forventes hurtigst muligt, og vi afholder løbende samtaler. Send derfor din ansøgning og CV hurtigst muligt til job@dat.dk med emnefeltet markeret: Ruteassistent.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at skrive til Robert Rungholm robert@dat.dk.

2018-07-09T00:51:00.357 I forbindelse med udvidelse af vores call-center, søger vi nu en motiveret og serviceminded ruteassistent, som brænder for at give vores kunder den bedste service. En hverdag som ruteassistent Som ruteassistent har du et stort ansvar, sammen med vores ruteafdeling på Bornholm, i forbindelse med at give vores kunder den bedste hjælp og service i alle typer af situationer, der kan opstå i forbindelse med en rejse. Du vil være den administrative support for DAT Group, og dine arbejdsopgaver vil være kundekontakt og -betjening via telefon- og mailhenvendelser. Dine opgaver vil bl.a. bestå af følgende: Bestilling og ombooking af billetter Administrative opgaver relateret til driften Være med til at forbedre vores produkt og interne arbejdsgange Hvem er du? Vi lægger vægt på, at du udviser evnen og lysten til at hjælpe kunden bedst muligt og forstå den enkelte kundes behov. Vi kigger efter dig, som: Har en empatisk evne og kan lide at snakke med mennesker Er struktureret, serviceminded og teamorienteret Er god til at bevare overblikket, når pressede situationer opstår Har en positiv indstilling og løsningsorienteret Derudover behersker du engelsk og dansk i både skrift og tale, og du har gode IT-kundskaber. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring fra en lignende stilling samt erfaring fra rejsebranchen. DAT som arbejdsplads Hos DAT bliver du en del af en international arbejdsplads med daglig kontakt til kolleger i Danmark og Litauen. Det er en dynamisk arbejdsplads, hvor du vil opleve, at to dage ikke er ens. Du vil få en hverdag med dygtige kolleger, som altid står klar til rådighed for sparring samt faglig og personlig støtte. Vi hjælper altid hinanden, uanset hvor hurtigt vi løber. Derudover får du som medarbejder hos DAT adgang til rejser på ID-vilkår hos mange selskaber efter 6 måneders ansættelse. Om DAT Danish Air Transport, i daglig tale DAT, er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi er et flyselskab med ca. 500 ansatte fordelt i Danmark og Litauen og med en årlig omsætning på 860 mio. dkr. Vores 22 fly af typen ATR, MD og Airbus flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler. Du kan også læse mere om Danish Air Transport på www.dat.dk. Er du vores nye ruteassistent? Så ser vi meget frem til at læse din motivation for at søge denne stilling. Ansættelsesstart forventes hurtigst muligt, og vi afholder løbende samtaler. Send derfor din ansøgning og CV hurtigst muligt til job@dat.dk med emnefeltet markeret: Ruteassistent. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at skrive til Robert Rungholm robert@dat.dk.11Jobnetba37e1cb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-08T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3285803DANISH AIR TRANSPORT A/S11Lufthavnsvej 46580VamdrupDKDanmark155.437765609.32871890job@dat.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent589972JobNet48402461000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba37e1cbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba37e1cbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba37e1cb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba37e1cb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgEr du en fagligt stærk Kundeservicemedarbejder?12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg355611481Gamze Øzjob@dat.dkDKDanmarkDKDanmark330004255Kundeservicemedarbejder hos Apuls.dk - En af landets førende webshopsBasic Brænder du for kundeservice og kommunikation, og er du klar til at blive specialist indenfor træning og sundhed? Apuls.dk søger en knivskarp kundeservicemedarbejder til vores webshop i Ølholm, 7160 Tørring. (Lige ved motorvejen) Apuls.dk søger en kundeservicemedarbejder til support via vores online chat, produktoprettelse, vejledning og ordrebehandling. Vi søger en serviceminded kollega, som kan arbejde selvstændigt og effektivt uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen. Som kundeservicemedarbejder er du i direkte kontakt med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette fra en lignende relevant stilling. Jobbet indeholderBetjening og vejledning af kunder via online chatProduktoprettelseDiverse ad-hoc opgaverVi forventer at du Er god til at skrive tekster og har styr på dansk grammatikEr kunde- og servicemindedEr god til at tage selvstændigt initiativVi kan tilbyde Et spændende job i en virksomhed, der er i konstant udviklingSelvstændighed og ansvar i jobbetGrundig oplæringHjælpsomme og søde kollegaerVære en del af den førende webshop i branchenArbejdstid: hverdage 8:00 - 16:00 Tiltrædelse: hurtigst muligt Løn: efter aftale Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt til dh@apuls.dk Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i hurtig udvikling. Mere end 100 vækst hvert år siden 2011, betyder virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø. Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte brands. Se mere på vores ansøgersite: https: apuls.brandero.com
Brænder du for kundeservice og kommunikation, og er du klar til at blive specialist indenfor træning og sundhed? Apuls.dk søger en knivskarp kundeservicemedarbejder til vores webshop i Ølholm, 7160 Tørring. (Lige ved motorvejen)

Apuls.dk søger en kundeservicemedarbejder til support via vores online chat, produktoprettelse, vejledning og ordrebehandling. Vi søger en serviceminded kollega, som kan arbejde selvstændigt og effektivt uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen.

Som kundeservicemedarbejder er du i direkte kontakt med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette fra en lignende relevant stilling.

Jobbet indeholder
  • Betjening og vejledning af kunder via online chat
  • Produktoprettelse
  • Diverse ad-hoc opgaver
Vi forventer at du
  • Er god til at skrive tekster og har styr på dansk grammatik
  • Er kunde- og serviceminded
  • Er god til at tage selvstændigt initiativ
Vi kan tilbyde
  • Et spændende job i en virksomhed, der er i konstant udvikling
  • Selvstændighed og ansvar i jobbet
  • Grundig oplæring
  • Hjælpsomme og søde kollegaer
  • Være en del af den førende webshop i branchen
Arbejdstid: hverdage 8:00 - 16:00

Tiltrædelse: hurtigst muligt

Løn: efter aftale

Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt til dh@apuls.dk

Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i hurtig udvikling. Mere end 100% vækst hvert år siden 2011, betyder virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø. Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte brands.

Se mere på vores ansøgersite: https://apuls.brandero.com

ORS/Small/ef06a255_logo.pngApuls ApSTørring2019-04-09T22:00:01.8872019-04-30T00:00:00
329972869Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i GillelejeRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18 Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Herunder træningsdag d. 26 3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Brandambassadør, vareprøver . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18
  • Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Herunder træningsdag d. 26/3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?

Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?

Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Brandambassadør, vareprøver. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SGilleleje2019-03-08T00:00:002019-05-03T00:00:00
329972866Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i KøbenhavnRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18 Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Herunder træningsdag d. 26 3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Brandambassadør, vareprøver . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18
  • Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Herunder træningsdag d. 26/3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?

Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?

Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Brandambassadør, vareprøver. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SKøbenhavn K2019-03-08T00:00:002019-05-03T00:00:00
329972775Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i HorsensRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18 Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Herunder træningsdag d. 26 3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Brandambassadør, vareprøver .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18
  • Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Herunder træningsdag d. 26/3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?

Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Brandambassadør, vareprøver.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SHorsens2019-03-08T00:00:002019-05-03T00:00:00
329972768Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i HadsundRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18 Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Herunder træningsdag d. 26 3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Brandambassadør, vareprøver . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18
  • Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Herunder træningsdag d. 26/3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?

Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?

Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Brandambassadør, vareprøver. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SHadsund2019-03-08T00:00:002019-05-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicemedarbejder hos Apuls.dk - En af landets førende webshops

Apuls ApS

Tørring
Brænder du for kundeservice og kommunikation, og er du klar til at blive specialist indenfor træning og sundhed? Apuls.dk søger en knivskarp kundeservicemedarbejder til vores webshop i Ølholm, 7160 Tørring. (Lige ved motorvejen) Apuls.dk søger en ku...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i Gilleleje

RELATIONMEDIA A/S

Gilleleje
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde ...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i København

RELATIONMEDIA A/S

København K
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde ...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i Horsens

RELATIONMEDIA A/S

Horsens
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde ...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i Hadsund

RELATIONMEDIA A/S

Hadsund
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde ...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019