Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Danish speaking Customer Service Agents, Tallinn, Estonia

Nordic Jobs Worldwide, Oslo, Norge, søker for kunde 2 Customer Service Agents, der ønsker at rejse til Tallinn for at arbejde med kundeservice i en international IT-opfattelse som kundeserviceforleder for det danske marked.

At arbejde i Tallinn?

Tallinn, Estlands hovedstad vokser i it-branchen, og virksomheder fra hele verden er vokset der. I forhold til Skandinavien er det meget billigere at bo i Tallinn. I byen er der gode indkøbsmuligheder, natteliv og god arkitektur. Et stigende antal skandinaver flytter til Tallinn.

Arbejdsopgaver

  • Ansvarlig for de daglige operationer i DK og UK / IE butikker (split er ca. 85/15%)
  • Daglig kundesupport via email, telefon, Skype, chat på engelsk og dansk
  • Opfølgning med vores distributionspartnere vedrørende muligvis forsinkede og ubestemte ordrer
  • Bistå finansholdet med kundekommunikation vedrørende fakturering, når det er nødvendigt
  • Håndtering af garantisager på vegne af vores kunder, kommunikation med servicepartnere og logistikvirksomheder
  • Hjælp vores salgsteam med ordreindgang, når det er nødvendigt.

Personlige kvalifikationer

  • Flydende dansk
  • Flydende engelsk - arbejdssprog i det internationale hold er engelsk
  • Kundeserviceoplevelse
  • Mod og tillid til at træffe beslutninger vedrørende kunder
  • Interesse i IT
  • Gode kommunikationsevner

Om kunden

Vores klient er et internationalt firma, der opererer i 30 lande i EU og Nordamerika. Canada blev lanceret medio november 2017 og ekspanderede til Asien i 2018

Årlig møde i januar, hvor du møder alle dine kolleger fra alle tæller, lokalet er et andet land hvert år Collegues fra over 15 forskellige lande Fuldt internt udviklet portal og CRM, udvikling pågår, du får bidraget med dine ideer.

Vi er en e-indkøbsplatform for store internationale kunder, så du vil altid arbejde og interagere med professionelle fra IT-indkøbs- / indkøbsområdet - både på vores kunder og hos vores forsyningspartnere. Generelt foretrækker vi at ansætte folk, der er interesserede i at blive i lang tid og udvikle sig i virksomheden. Progressions muligheder er kontohåndtering / salg eller ekstra opgaver og ansvar inden for kundesupportteam. Vi har også haft folk, der har flyttet fra kundeserviceopgaverne til vores udviklingsteam.

Permanent stilling, start snarest.

Arbejdstid 40 timer pr. uge (fuldtid)

Flere informationer

Vanessa Sarmento, +47 4134 4493, vanessa@nordicjobsworldwide.com

Ansøgning

Send CV to vanessa@nordicjobsworldwide.com

Ansøgningsfrist er 30.06.2018.

(ism NAV EURES Oslo)

--------------------------------------------------------------------------

Nordic Jobs Worldwide are helping Nordic speaking candidates to find jobs abroad. Our ambition is to match the most exciting jobs around the world with candidates from the Nordic region.

With our own job portal www.nordicjobsworldwide.com and head quarter in Norway with hubs in Sweden, Denmark and UK, we can challenge the international recruiting market. With employees from Sweden, Norway and UK we have the best knowledge how to find the right candidates in every local market. We have over 30 years of experience together in the industry and a very big network.

Find your dream job - tomorrow is a new day!


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her