Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Danish speaking Technical Customer Support, Dublin, Ireland

Nordic Jobs Worldwide, Oslo, Norge, søker for kunde 2 dansktalende medarbejdere til Technical Customer Support, Dublin, Irland.

Vi har et spændende nyt projekt i Dublin, og vi søger nu en dansker til vores Service Desk team så hurtigt som muligt. Som teknisk supportspecialist bliver du det første kontaktpunkt for kunder med tekniske problemer og vil give den bedste og mest omkostningseffektive løsning til kunden. Der vil være fokus på at opnå KPI'er, relateret til levering af optimale løsninger.  Jobet vil passe entusiastiske kandidater med kundeserviceroplevelse og vilje til at lære og udvikle sig.

Ansvar:

  • Håndter telefon- / webopkald og håndter dem hurtigt, effektivt og med empati for at sikre en positiv oplevelse for vores kunder
  • Inviter kunder til at deltage i telefonproblemereløsning ved hjælp af tilgængelige værktøjer, til at diagnosticere og løse tekniske problemer
  • Håndtere kundeproblemer og klager, både internt og eksternt
  • Fleksibilitet til at påtage sig yderligere opgaver som ledet af Team Lead
  • Validér , kategoriser og håndter kundeoplysninger til vores data system.

Kvalikationer:

  • RA-niveau Uddannelse / Certifikat eller tilsvarende.
  • Minimum 6 måneder arbejder i lignende kundesupport rolle
  • En god og detaljeret viden om it-fundament, operativsystemer, desktop applikationer, netværk, netværksprotokoller mv.).'
  • Færdighed og kompetence ved at yde professionel teknisk telefonstøtte.
  • En stærk egnethed og interesse i at udvikle detaljeret printer hardware viden til et Specialist niveau.
  • Kan arbejde under pres og handle vanskelige situationer.
  • Aptitude for forståelse og fejlfinding af tekniske problemer.
  • Kan formidle følsomhed og positiv tilnærmelse til kundernes behov.
  • Kan demonstrere effektive interaktive evner og evne til at arbejde som en del af et hold.
  • Stærkt selvmotiveret til at lære nye færdigheder til at opfylde grundlæggende stillingsbehov, at blive ekspert i position over en længere periode og til at udvikle sig inden for organisationen.
  • Kunne være selvbevidst og samvittighedsfuld overfor at opfylde alle personlige, team og organisation metriske mål.
  • Fleksibilitet med arbejdstidsmønstre, som skal tilpasses efter landets krav
  • Evne til at følge relevant instruktion
  • Under alle omstændigheder kan opretholde og projektere en hjælpsom og høflig holdning.
  • Meget elastisk under tryk og tilpasning til uforudsete arbejdsbehov.

Vi tilbyder:

  • Fly til Dublin 
  • Betalt hotel de første to uger. 
  • Sundhedsforsikring
  • Sporgbonus
  • Sosiale Arrangementer
  • Andre fordele vil blive snakket om i interviewet 

Permanent stilling. Fuldtid 40 timer pr. uge.

Flere informationer:

Vanessa Sarmento, +47 4134 4493, vanessa@nordicjobsworldwide.com

Ansøgning:

Send CV to vanessa@nordicjobsworldwide.com

Ansøgningsfrist er 30.06.2018.

(ism NAV EURES Oslo)

--------------------------------------------------------------------------

Nordic Jobs Worldwide are helping Nordic speaking candidates to find jobs abroad. Our ambition is to match the most exciting jobs around the world with candidates from the Nordic region.

With our own job portal www.nordicjobsworldwide.com and head quarter in Norway with hubs in Sweden, Denmark and UK, we can challenge the international recruiting market. With employees from Sweden, Norway and UK we have the best knowledge how to find the right candidates in every local market. We have over 30 years of experience together in the industry and a very big network.

Find your dream job - tomorrow is a new day!


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her