Danmarks førende e-mail marketingbureau søger praktikanter

Er du under uddannelse og ønsker, at få erfaring med digital marketing hos Danmarks førende e-mail marketingbureau? Har du samtidig tårnhøje ambitioner, er både analytisk og kreativt anlagt samtidig med at du skal i praktik i forbindelse med din uddannelse? Så er det måske dig, som vi i Ackermann Kommunikation søger til et internship i vores konsulentafdeling som E-mail Marketing Intern.

Ackermann Kommunikation er på kun to år gået fra én til syv medarbejdere og har arbejdet med kunder som BC Hospitality Group, Dansk Industri, Løgismose, Meyers, SOUNDBOKS og mange flere.

Jobbeskrivelse
Som intern hos Ackermann Kommunikation vil du ikke blive sat til at lave kaffe eller lignende. I stedet for vil du gennemgå et 6-ugers onboarding forløb, som er det samme nyansatte E-mail Marketing Specialister gennemgår, når de starter hos os. Samtidig med det intense onboarding forløb, vil du også indgå som en del af vores specialist team, som i dag består af en håndfuld E-mail Marketing Specialister. Omend at du vil komme til at skulle arbejde med samtlige af konsulenterne, vil én af dem blive din mentor gennem dit praktikophold.

Når du arbejder med vores konsulentteam vil du kunne forvente at skulle assistere med opsætningen af e-mail kampagner for vores kunder, udarbejdelse af rapporter, deltagelse i møder med eksisterende kunder og generelt understøtte vores konsulentteam.

Som intern kan du derfor forvente en stejllæringskurve inden for digital marketing samtidig med at du får hands-on erfaring e-mail marketing fra en bred vifte af forskellige cases, som vi løbende arbejder på.

Arbejdsopgaver
Som E-mail Marketing Intern i Ackermann Kommunikation vi du komme til at skulle arbejde hands-on i tæt samarbejde med en E-mail Marketing Specialist. Helt konkret kan du forvente at skulle understøtte E-mail Marketing Specialisten i følgende opgaver:
  • Udarbejdelse af e-mail marketingstrategier og roadmaps for dine kunder, hvormed at du og E-mail Marketing Specialisten får lagt fundamentet for kundens fremtidige succes med e-mail marketing.
  • Strukturering af forløb med den enkelte kunde, som sikrer, at kundens e-mail marketing bliver eksekveret inden for de aftalte deadlines og roadmap.
  • Eksekvering af vores udarbejdede e-mail marketingstrategier herunder opsætning og optimering af bl.a. automatiske e-mailserier, kampagne e-mails og nyhedsbreve, leadscorings modeller.
  • Udarbejdelse af indhold i form af grafik og tekst til kundernes e-mail marketingkampagner.
  • Løbende tæt kontakt og dialog med den enkelte kunde.
Forventninger til dig
  • Du er på en relevant uddannelse
  • Du ønsker at blive den bedste. Nummer to er ikke godt nok for dig.
  • Du har en interesse i digital forretning og har en forventning om at skulle gøre karriere inden for digital marketing og eller digital forretning
  • Du skriver fejlfrit dansk
  • Erfaring med Photoshop er et plus, men ikke et krav!
  • Du trives i et ungt og ambitiøst miljø
  • Du tager ansvar, arbejder struktureret og bliver motiveret af en voldsom stejl læringskurve
Vi tilbyder
Du kommer til at få din daglige gang på vores flotte, lyse kontor i 8Tallet på Amager. Kontoret ligger kun 200 meter fra Vestamager metrostation, som på kun 10 minutter kan tage dig til Kongens Nytorv. Samtidig ligger motorvejen kun 5 minutters kørsel fra kontoret. Der er gode parkeringsmuligheder tæt på kontoret. Vi deler kontorfaciliteter med vores to tætteste samarbejdspartnere, PL & Partners og SavvyRevenue, som arbejder med henholdsvis Facebook annoncering og Google annoncering. Vi mener derfor med hånden på hjertet, at Danmarks dygtigste digitale marketingspecialister betræder gulvene på vores kontor.

Det vil være en fordel hvis du selv har en laptop. Vi stiller skærm og andet computerudstyr, ligesom at vi løbende afholder sociale arrangementer både på og udenfor kontoret. Der er ligeledes lækker frokostordning, som du skal tilkoble dig, samt frugt, sodavand, te, kaffe mv. Vi afholder dine udgifter til frokost mv.

Om Ackermann Kommunikation
Hos Ackermann Kommunikation sigter vi mod at blive Skandinaviens førende e-mail marketingbureau inden for en årrække. Vores målsætning skal opfyldes gennem vores kunders resultater. Hver eneste dag sigter vi mod at levere det højeste niveau inden for e-mail marketing strategi og eksekvering. Vores erfaring spænder bredt. Vi har hjulpet alt lige fra start-ups til nogle af de største danske virksomheder. I brancher fra e-commerce til komplekse IT-virksomheder inden for B2B. Vi er datadrevne i vores rådgivning og beslutninger og tror på, at de bedste resultater skabes i fælles dialog med den enkelte kunde.

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning".

Vi afholder løbende samtaler.

Spørgsmål mf. kan rettes til Managing Partner Casper Ackermann på e-mail: casper@ackermannkommunikation.dk. Skriv i emnelinjen “Spørgsmål til E-mail Marketing Intern”.


Se mere på vores ansøgersite: https://ackermannkommunikation.brandero.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330088834Phoenix-a7c38d6812019-10-16T00:00:00Danmarks førende e-mail marketingbureau søger praktikanter
Er du under uddannelse og ønsker, at få erfaring med digital marketing hos Danmarks førende e-mail marketingbureau? Har du samtidig tårnhøje ambitioner, er både analytisk og kreativt anlagt samtidig med at du skal i praktik i forbindelse med din uddannelse? Så er det måske dig, som vi i Ackermann Kommunikation søger til et internship i vores konsulentafdeling som E-mail Marketing Intern.

Ackermann Kommunikation er på kun to år gået fra én til syv medarbejdere og har arbejdet med kunder som BC Hospitality Group, Dansk Industri, Løgismose, Meyers, SOUNDBOKS og mange flere.

Jobbeskrivelse
Som intern hos Ackermann Kommunikation vil du ikke blive sat til at lave kaffe eller lignende. I stedet for vil du gennemgå et 6-ugers onboarding forløb, som er det samme nyansatte E-mail Marketing Specialister gennemgår, når de starter hos os. Samtidig med det intense onboarding forløb, vil du også indgå som en del af vores specialist team, som i dag består af en håndfuld E-mail Marketing Specialister. Omend at du vil komme til at skulle arbejde med samtlige af konsulenterne, vil én af dem blive din mentor gennem dit praktikophold.

Når du arbejder med vores konsulentteam vil du kunne forvente at skulle assistere med opsætningen af e-mail kampagner for vores kunder, udarbejdelse af rapporter, deltagelse i møder med eksisterende kunder og generelt understøtte vores konsulentteam.

Som intern kan du derfor forvente en stejllæringskurve inden for digital marketing samtidig med at du får hands-on erfaring e-mail marketing fra en bred vifte af forskellige cases, som vi løbende arbejder på.

Arbejdsopgaver
Som E-mail Marketing Intern i Ackermann Kommunikation vi du komme til at skulle arbejde hands-on i tæt samarbejde med en E-mail Marketing Specialist. Helt konkret kan du forvente at skulle understøtte E-mail Marketing Specialisten i følgende opgaver:
  • Udarbejdelse af e-mail marketingstrategier og roadmaps for dine kunder, hvormed at du og E-mail Marketing Specialisten får lagt fundamentet for kundens fremtidige succes med e-mail marketing.
  • Strukturering af forløb med den enkelte kunde, som sikrer, at kundens e-mail marketing bliver eksekveret inden for de aftalte deadlines og roadmap.
  • Eksekvering af vores udarbejdede e-mail marketingstrategier herunder opsætning og optimering af bl.a. automatiske e-mailserier, kampagne e-mails og nyhedsbreve, leadscorings modeller.
  • Udarbejdelse af indhold i form af grafik og tekst til kundernes e-mail marketingkampagner.
  • Løbende tæt kontakt og dialog med den enkelte kunde.
Forventninger til dig
  • Du er på en relevant uddannelse
  • Du ønsker at blive den bedste. Nummer to er ikke godt nok for dig.
  • Du har en interesse i digital forretning og har en forventning om at skulle gøre karriere inden for digital marketing og eller digital forretning
  • Du skriver fejlfrit dansk
  • Erfaring med Photoshop er et plus, men ikke et krav!
  • Du trives i et ungt og ambitiøst miljø
  • Du tager ansvar, arbejder struktureret og bliver motiveret af en voldsom stejl læringskurve
Vi tilbyder
Du kommer til at få din daglige gang på vores flotte, lyse kontor i 8Tallet på Amager. Kontoret ligger kun 200 meter fra Vestamager metrostation, som på kun 10 minutter kan tage dig til Kongens Nytorv. Samtidig ligger motorvejen kun 5 minutters kørsel fra kontoret. Der er gode parkeringsmuligheder tæt på kontoret. Vi deler kontorfaciliteter med vores to tætteste samarbejdspartnere, PL & Partners og SavvyRevenue, som arbejder med henholdsvis Facebook annoncering og Google annoncering. Vi mener derfor med hånden på hjertet, at Danmarks dygtigste digitale marketingspecialister betræder gulvene på vores kontor.

Det vil være en fordel hvis du selv har en laptop. Vi stiller skærm og andet computerudstyr, ligesom at vi løbende afholder sociale arrangementer både på og udenfor kontoret. Der er ligeledes lækker frokostordning, som du skal tilkoble dig, samt frugt, sodavand, te, kaffe mv. Vi afholder dine udgifter til frokost mv.

Om Ackermann Kommunikation
Hos Ackermann Kommunikation sigter vi mod at blive Skandinaviens førende e-mail marketingbureau inden for en årrække. Vores målsætning skal opfyldes gennem vores kunders resultater. Hver eneste dag sigter vi mod at levere det højeste niveau inden for e-mail marketing strategi og eksekvering. Vores erfaring spænder bredt. Vi har hjulpet alt lige fra start-ups til nogle af de største danske virksomheder. I brancher fra e-commerce til komplekse IT-virksomheder inden for B2B. Vi er datadrevne i vores rådgivning og beslutninger og tror på, at de bedste resultater skabes i fælles dialog med den enkelte kunde.

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning".

Vi afholder løbende samtaler.

Spørgsmål mf. kan rettes til Managing Partner Casper Ackermann på e-mail: casper@ackermannkommunikation.dk. Skriv i emnelinjen “Spørgsmål til E-mail Marketing Intern”.


Se mere på vores ansøgersite: https://ackermannkommunikation.brandero.com

Er du under uddannelse og ønsker, at få erfaring med digital marketing hos Danmarks førende e-mail marketingbureau? Har du samtidig tårnhøje ambitioner, er både analytisk og kreativt anlagt samtidig med at du skal i praktik i forbindelse med din uddannelse? Så er det måske dig, som vi i Ackermann Kommunikation søger til et internship i vores konsulentafdeling som E-mail Marketing Intern. Ackermann Kommunikation er på kun to år gået fra én til syv medarbejdere og har arbejdet med kunder som BC Hospitality Group, Dansk Industri, Løgismose, Meyers, SOUNDBOKS og mange flere. JobbeskrivelseSom intern hos Ackermann Kommunikation vil du ikke blive sat til at lave kaffe eller lignende. I stedet for vil du gennemgå et 6-ugers onboarding forløb, som er det samme nyansatte E-mail Marketing Specialister gennemgår, når de starter hos os. Samtidig med det intense onboarding forløb, vil du også indgå som en del af vores specialist team, som i dag består af en håndfuld E-mail Marketing Specialister. Omend at du vil komme til at skulle arbejde med samtlige af konsulenterne, vil én af dem blive din mentor gennem dit praktikophold. Når du arbejder med vores konsulentteam vil du kunne forvente at skulle assistere med opsætningen af e-mail kampagner for vores kunder, udarbejdelse af rapporter, deltagelse i møder med eksisterende kunder og generelt understøtte vores konsulentteam. Som intern kan du derfor forvente en stejllæringskurve inden for digital marketing samtidig med at du får hands-on erfaring e-mail marketing fra en bred vifte af forskellige cases, som vi løbende arbejder på. ArbejdsopgaverSom E-mail Marketing Intern i Ackermann Kommunikation vi du komme til at skulle arbejde hands-on i tæt samarbejde med en E-mail Marketing Specialist. Helt konkret kan du forvente at skulle understøtte E-mail Marketing Specialisten i følgende opgaver:Udarbejdelse af e-mail marketingstrategier og roadmaps for dine kunder, hvormed at du og E-mail Marketing Specialisten får lagt fundamentet for kundens fremtidige succes med e-mail marketing.Strukturering af forløb med den enkelte kunde, som sikrer, at kundens e-mail marketing bliver eksekveret inden for de aftalte deadlines og roadmap.Eksekvering af vores udarbejdede e-mail marketingstrategier herunder opsætning og optimering af bl.a. automatiske e-mailserier, kampagne e-mails og nyhedsbreve, leadscorings modeller.Udarbejdelse af indhold i form af grafik og tekst til kundernes e-mail marketingkampagner.Løbende tæt kontakt og dialog med den enkelte kunde.Forventninger til digDu er på en relevant uddannelseDu ønsker at blive den bedste. Nummer to er ikke godt nok for dig.Du har en interesse i digital forretning og har en forventning om at skulle gøre karriere inden for digital marketing og eller digital forretningDu skriver fejlfrit danskErfaring med Photoshop er et plus, men ikke et krav!Du trives i et ungt og ambitiøst miljøDu tager ansvar, arbejder struktureret og bliver motiveret af en voldsom stejl læringskurveVi tilbyderDu kommer til at få din daglige gang på vores flotte, lyse kontor i 8Tallet på Amager. Kontoret ligger kun 200 meter fra Vestamager metrostation, som på kun 10 minutter kan tage dig til Kongens Nytorv. Samtidig ligger motorvejen kun 5 minutters kørsel fra kontoret. Der er gode parkeringsmuligheder tæt på kontoret. Vi deler kontorfaciliteter med vores to tætteste samarbejdspartnere, PL Partners og SavvyRevenue, som arbejder med henholdsvis Facebook annoncering og Google annoncering. Vi mener derfor med hånden på hjertet, at Danmarks dygtigste digitale marketingspecialister betræder gulvene på vores kontor. Det vil være en fordel hvis du selv har en laptop. Vi stiller skærm og andet computerudstyr, ligesom at vi løbende afholder sociale arrangementer både på og udenfor kontoret. Der er ligeledes lækker frokostordning, som du skal tilkoble dig, samt frugt, sodavand, te, kaffe mv. Vi afholder dine udgifter til frokost mv. Om Ackermann KommunikationHos Ackermann Kommunikation sigter vi mod at blive Skandinaviens førende e-mail marketingbureau inden for en årrække. Vores målsætning skal opfyldes gennem vores kunders resultater. Hver eneste dag sigter vi mod at levere det højeste niveau inden for e-mail marketing strategi og eksekvering. Vores erfaring spænder bredt. Vi har hjulpet alt lige fra start-ups til nogle af de største danske virksomheder. I brancher fra e-commerce til komplekse IT-virksomheder inden for B2B. Vi er datadrevne i vores rådgivning og beslutninger og tror på, at de bedste resultater skabes i fælles dialog med den enkelte kunde. Ansøgning sendes via knappen Send ansøgning . Vi afholder løbende samtaler. Spørgsmål mf. kan rettes til Managing Partner Casper Ackermann på e-mail: casper@ackermannkommunikation.dk. Skriv i emnelinjen Spørgsmål til E-mail Marketing Intern . Se mere på vores ansøgersite: https: ackermannkommunikation.brandero.comackermannkommunikation.brandero.com10Phoenixa7c38d68101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-26T00:00:000000https://ackermannkommunikation.brandero.com/job/danmarks-foerende-e-mail-marketingbureau-soeger-praktikanter-4119179295#link0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3606726Ackermann Kommunikation ApS11Robert Jacobsens Vej 76A, st., 32300København SDKDanmarkORS/a7c38d68_logo.pngORS/Small/a7c38d68_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent822595MwCareerSitePremium29b4f92b-5fc2-49d7-be13-7775ee5e719f20191016001112-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7c38d68https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7c38d68https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7c38d68&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7c38d68&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Media/1.jpgDanmarks førende e-mail marketingbureau søger praktikanter12008661Dansk3Læse/ tale915123Praktikant0Øvrige14Media15Elev & trainee362683141casper@ackermannkommunikation.dkDanmarkDanmark330104376BEKEY søger salgspraktikant med fokus på det danske og norske marked til foråret 2020Basic Er du i gang med en uddannelse inden for salg eller markedsføring, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores salgsafdeling! BEKEY søger en salgspraktikant med interesse for strategisk salg og forretningsudvikling til et 3-5 måneders praktikforløb i foråret 2020 med opstart i januar februar. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen. BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk. Start din karriere i BEKEY Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende. Som salgspraktikant i BEKEY får du erfaring med strategisk salg, markedsføring og forretningsudvikling i en virksomhed med en stærk entreprenørånd. Du bliver fra starten en del af dagligdagen, hvor du får indblik i arbejdet i en salgsafdeling, og i høj grad får selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte: Identificering og kortlægning af markedspotentialer i Danmark og Norge Segmentering og prospektering Opdatering og optimering af kundeinformationer i vores CRM-system Kontakt til de danske og norske kommuner ifm. informationsindsamling til en markedsundersøgelse trivselsanalyse Deltage i kunde- og statusmøder samt messer, med henblik på præsentation af BEKEYs produkter Udarbejde konkurrentanalyser i samarbejde med den praktikansvarlige BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt. Om dig Du er i gang med et relevant studie inden for salg, markedsføring eller international business. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Jobbet er for dig der: Er skarp til at identificere BEKEY s salgsmuligheder Er udadvendt og har et højt drive Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer as-is med nye trends, idéer og metoder Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os. Vi tilbyder Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Success Consultant Majken Præst på 45 6124 9503. BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A S er 100 ejet af det børsnoterede selskab North Media A S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.

Er du i gang med en uddannelse inden for salg eller markedsføring, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores salgsafdeling!

BEKEY søger en salgspraktikant med interesse for strategisk salg og forretningsudvikling til et 3-5 måneders praktikforløb i foråret 2020 med opstart i januar/februar. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen.

BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital – fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk.

Start din karriere i BEKEY

Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende.

Som salgspraktikant i BEKEY får du erfaring med strategisk salg, markedsføring og forretningsudvikling i en virksomhed med en stærk entreprenørånd. Du bliver fra starten en del af dagligdagen, hvor du får indblik i arbejdet i en salgsafdeling, og i høj grad får selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Identificering og kortlægning af markedspotentialer i Danmark og Norge
  • Segmentering og prospektering
  • Opdatering og optimering af kundeinformationer i vores CRM-system
  • Kontakt til de danske og norske kommuner ifm. informationsindsamling til en markedsundersøgelse/trivselsanalyse
  • Deltage i kunde- og statusmøder samt messer, med henblik på præsentation af BEKEYs produkter
  • Udarbejde konkurrentanalyser i samarbejde med den praktikansvarlige

BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt.

Om dig

Du er i gang med et relevant studie inden for salg, markedsføring eller international business. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Jobbet er for dig der:

  • Er skarp til at identificere BEKEY’s salgsmuligheder
  • Er udadvendt og har et højt drive
  • Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team
  • Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer ”as-is” med nye trends, idéer og metoder
  • Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift

Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os.

Vi tilbyder

Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde.

Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til/fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk.

Interesseret?

Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Success Consultant Majken Præst på +45 6124 9503.

BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A/S er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.

ORS/Small/a87347b0_logo.pngBEKEYSøborg2019-10-10T04:07:48.7532019-11-12T00:00:00
330097638Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmulighederProfile Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger. Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger. Du: Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen du brænder for den gode salgsdialog Er resultatorienteret Lader dig ikke slå ud af et nej Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling både af virksomheden og af din karriere Vi tilbyder: En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads Fantastiske og engagerede kollegaer Spændende salgsopgaver Hyggelige og uformelle kontoromgivelser En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture En lækker kantineordning fra Meyers Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder. Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. Se mere på vores awesome ansøgersite: https: careers.matchwork.com MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her

Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.

Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger.

Du:

  • Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem
  • Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen – du brænder for den gode salgsdialog
  • Er resultatorienteret
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling – både af virksomheden og af din karriere

Vi tilbyder:

  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • Fantastiske og engagerede kollegaer
  • Spændende salgsopgaver
  • Hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
  • En lækker kantineordning fra Meyers

Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder.

Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04.

Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning” med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler.

 

Se mere på vores awesome ansøgersite: https://careers.matchwork.com

MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/129e08bb_logo.pngMatchworkSøborg2019-09-30T15:00:47.3572019-11-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

BEKEY søger salgspraktikant med fokus på det danske og norske marked til foråret 2020

BEKEY

Søborg
Er du i gang med en uddannelse inden for salg eller markedsføring, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores salgsa...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmuligheder

Matchwork

Søborg
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændend...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:14. november 2019