Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Danmarks største trafikselskab søger en teamleder

Vil du have ansvaret for at producere den trafikinformation, der hver dag hjælper vores passagerer med at kunne komme frem, selv når bussen ikke kører som den plejer? Du får personaleansvaret for 14 medarbejdere, hvoraf en del arbejder i turnus.

Hvad laver Movias Trafikcenter (MTC)?
I MTC arbejder vi med både planlagte og akutte ændringer i busdriften. I samarbejde med vores busoperatører, politiet, kommuner, entreprenører og eventorganisationer sørger vi for, at busserne altid kan finde vej gennem by og land. Når vi har håndteret en ændring, producerer vi trafikinformation til vores 200 mio. årlige buspassagerer.
Når vi arbejder med ændringer og trafikinformation sker det i et kompliceret IT-setup, hvor vi rammer et bredt udsnit af Movias digitale kanaler eksempelvis Rejseplanen, DOT’s hjemmeside og de mange skærme fordelt over hele vores område.

Busserne kører altid, og opgaverne løses alle årets dage. Derfor er MTC bemandet fra fem morgen til midnat, og de fleste medarbejdere arbejder i turnus.

Når vi ikke er optaget af ændringerne, udfører vi en lang række ad-hoc opgaver, hvor vi fx bistår vores kundecenter, hjælper politiet med efterlysninger, indhenter tilbud på ekstra buskørsel og meget mere. Berøringsfladen er stor, og vi arbejder løbende på at bevare en god relation til vores mange samarbejdspartnere.

MTC sørger ligeledes for at håndtere de pausefaciliteter, som Movia stiller til rådighed for buschaufførerne. Der er tale om en opgave inden for facility management.

Hvilke opgaver får du
Dine vigtigste opgaver bliver den faglige ledelse og personaleledelse af teamet. Yderligere vil du skulle deltage i udviklingen af området. Trafikinformationen vil over de kommende år gennemgå væsentlig forbedringer, og det kommer til at ske ved implementeringen af nye IT-værktøjer, nye processer og ændring af ansvarsområder. Du bliver en vigtig brik i det arbejde, og du skal formå at deltage i arbejdet uden at tabe den daglige trafikinformation af syne. Du får reference til Driftschefen og komme til at indgå i en driftsledergruppe, der består af fem andre teamledere

Hvilke kvalifikationer kræves
Det forventes at du

  • har erfaring med personaleledelse
  • har erfaring med at arbejde i et kompliceret IT set-up
  • er god til skriftlig kommunikation. Både den passagervendte og i forbindelse med fx rapportskrivning
  • har erfaring med at lede en driftsfunktion.

Det vil være en fordel, hvis du har arbejdet sammen med en eller flere af de interessenter, som vi normalt omgiver os med i MTC.

Moderne arbejdsplads
Vi er en spændende arbejdsplads, som bor centralt tæt på Valby St. Vi har en uformel omgangstone med høj faglighed, højt til loftet og kort til topledelsen. Du arbejder på tværs af hele virksomheden og får mange kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, at vi samarbejder om at udvikle den kollektive transport og brænder for at gøre den endnu bedre.

Som arbejdsplads fokuserer vi på medarbejdertrivsel, kompetenceudvikling og karriereløft. Vi tror på frihed til at tilrettelægge sine arbejdsopgaver, så der er sammenhæng mellem privatliv og arbejdsliv. Og så er vi en røgfri arbejdsplads, fordi vi satser på et sundt arbejdsliv.

Trafikselskabet Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.

Ansøgningsfrist
23. februar 2020.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 og 10.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt driftschef Lars Thiesson på telefon 2795 4650 eller pr. mail lth@moviatrafik.dk.

Ansøgning
Send din ansøgning samt CV via linket i annoncen, hvis du vil søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330166299Phoenix-7648119d12020-01-28T00:00:00Danmarks største trafikselskab søger en teamlederVil du have ansvaret for at producere den trafikinformation, der hver dag hjælper vores passagerer med at kunne komme frem, selv når bussen ikke kører som den plejer? Du får personaleansvaret for 14 medarbejdere, hvoraf en del arbejder i turnus.

Hvad laver Movias Trafikcenter (MTC)?
I MTC arbejder vi med både planlagte og akutte ændringer i busdriften. I samarbejde med vores busoperatører, politiet, kommuner, entreprenører og eventorganisationer sørger vi for, at busserne altid kan finde vej gennem by og land. Når vi har håndteret en ændring, producerer vi trafikinformation til vores 200 mio. årlige buspassagerer.
Når vi arbejder med ændringer og trafikinformation sker det i et kompliceret IT-setup, hvor vi rammer et bredt udsnit af Movias digitale kanaler eksempelvis Rejseplanen, DOT’s hjemmeside og de mange skærme fordelt over hele vores område.

Busserne kører altid, og opgaverne løses alle årets dage. Derfor er MTC bemandet fra fem morgen til midnat, og de fleste medarbejdere arbejder i turnus.

Når vi ikke er optaget af ændringerne, udfører vi en lang række ad-hoc opgaver, hvor vi fx bistår vores kundecenter, hjælper politiet med efterlysninger, indhenter tilbud på ekstra buskørsel og meget mere. Berøringsfladen er stor, og vi arbejder løbende på at bevare en god relation til vores mange samarbejdspartnere.

MTC sørger ligeledes for at håndtere de pausefaciliteter, som Movia stiller til rådighed for buschaufførerne. Der er tale om en opgave inden for facility management.

Hvilke opgaver får du
Dine vigtigste opgaver bliver den faglige ledelse og personaleledelse af teamet. Yderligere vil du skulle deltage i udviklingen af området. Trafikinformationen vil over de kommende år gennemgå væsentlig forbedringer, og det kommer til at ske ved implementeringen af nye IT-værktøjer, nye processer og ændring af ansvarsområder. Du bliver en vigtig brik i det arbejde, og du skal formå at deltage i arbejdet uden at tabe den daglige trafikinformation af syne. Du får reference til Driftschefen og komme til at indgå i en driftsledergruppe, der består af fem andre teamledere

Hvilke kvalifikationer kræves
Det forventes at du
  • har erfaring med personaleledelse
  • har erfaring med at arbejde i et kompliceret IT set-up
  • er god til skriftlig kommunikation. Både den passagervendte og i forbindelse med fx rapportskrivning
  • har erfaring med at lede en driftsfunktion.

Det vil være en fordel, hvis du har arbejdet sammen med en eller flere af de interessenter, som vi normalt omgiver os med i MTC.

Moderne arbejdsplads
Vi er en spændende arbejdsplads, som bor centralt tæt på Valby St. Vi har en uformel omgangstone med høj faglighed, højt til loftet og kort til topledelsen. Du arbejder på tværs af hele virksomheden og får mange kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, at vi samarbejder om at udvikle den kollektive transport og brænder for at gøre den endnu bedre.

Som arbejdsplads fokuserer vi på medarbejdertrivsel, kompetenceudvikling og karriereløft. Vi tror på frihed til at tilrettelægge sine arbejdsopgaver, så der er sammenhæng mellem privatliv og arbejdsliv. Og så er vi en røgfri arbejdsplads, fordi vi satser på et sundt arbejdsliv.

Trafikselskabet Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.

Ansøgningsfrist
23. februar 2020.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 og 10.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt driftschef Lars Thiesson på telefon 2795 4650 eller pr. mail lth@moviatrafik.dk.

Ansøgning
Send din ansøgning samt CV via linket i annoncen, hvis du vil søge stillingen.
2020-02-17T20:50:40.450 Vil du have ansvaret for at producere den trafikinformation, der hver dag hjælper vores passagerer med at kunne komme frem, selv når bussen ikke kører som den plejer? Du får personaleansvaret for 14 medarbejdere, hvoraf en del arbejder i turnus. Hvad laver Movias Trafikcenter (MTC)? I MTC arbejder vi med både planlagte og akutte ændringer i busdriften. I samarbejde med vores busoperatører, politiet, kommuner, entreprenører og eventorganisationer sørger vi for, at busserne altid kan finde vej gennem by og land. Når vi har håndteret en ændring, producerer vi trafikinformation til vores 200 mio. årlige buspassagerer. Når vi arbejder med ændringer og trafikinformation sker det i et kompliceret IT-setup, hvor vi rammer et bredt udsnit af Movias digitale kanaler eksempelvis Rejseplanen, DOT s hjemmeside og de mange skærme fordelt over hele vores område. Busserne kører altid, og opgaverne løses alle årets dage. Derfor er MTC bemandet fra fem morgen til midnat, og de fleste medarbejdere arbejder i turnus. Når vi ikke er optaget af ændringerne, udfører vi en lang række ad-hoc opgaver, hvor vi fx bistår vores kundecenter, hjælper politiet med efterlysninger, indhenter tilbud på ekstra buskørsel og meget mere. Berøringsfladen er stor, og vi arbejder løbende på at bevare en god relation til vores mange samarbejdspartnere. MTC sørger ligeledes for at håndtere de pausefaciliteter, som Movia stiller til rådighed for buschaufførerne. Der er tale om en opgave inden for facility management. Hvilke opgaver får du Dine vigtigste opgaver bliver den faglige ledelse og personaleledelse af teamet. Yderligere vil du skulle deltage i udviklingen af området. Trafikinformationen vil over de kommende år gennemgå væsentlig forbedringer, og det kommer til at ske ved implementeringen af nye IT-værktøjer, nye processer og ændring af ansvarsområder. Du bliver en vigtig brik i det arbejde, og du skal formå at deltage i arbejdet uden at tabe den daglige trafikinformation af syne. Du får reference til Driftschefen og komme til at indgå i en driftsledergruppe, der består af fem andre teamledere Hvilke kvalifikationer kræves Det forventes at du har erfaring med personaleledelse har erfaring med at arbejde i et kompliceret IT set-up er god til skriftlig kommunikation. Både den passagervendte og i forbindelse med fx rapportskrivning har erfaring med at lede en driftsfunktion. Det vil være en fordel, hvis du har arbejdet sammen med en eller flere af de interessenter, som vi normalt omgiver os med i MTC. Moderne arbejdsplads Vi er en spændende arbejdsplads, som bor centralt tæt på Valby St. Vi har en uformel omgangstone med høj faglighed, højt til loftet og kort til topledelsen. Du arbejder på tværs af hele virksomheden og får mange kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, at vi samarbejder om at udvikle den kollektive transport og brænder for at gøre den endnu bedre. Som arbejdsplads fokuserer vi på medarbejdertrivsel, kompetenceudvikling og karriereløft. Vi tror på frihed til at tilrettelægge sine arbejdsopgaver, så der er sammenhæng mellem privatliv og arbejdsliv. Og så er vi en røgfri arbejdsplads, fordi vi satser på et sundt arbejdsliv. Trafikselskabet Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL. Ansøgningsfrist 23. februar 2020. Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 og 10. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt driftschef Lars Thiesson på telefon 2795 4650 eller pr. mail lth@moviatrafik.dk. Ansøgning Send din ansøgning samt CV via linket i annoncen, hvis du vil søge stillingen.11Jobnet7648119d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-23T00:00:000000https://mindkey.moviatrafik.dk/Application.aspx?VID=280120200EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3699983Trafikselskabet Movia11Gammel Køge Landevej 32500ValbyDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000893147JobNet5107027510702710028-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7648119dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7648119dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7648119d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7648119d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgDanmarks største trafikselskab søger en teamleder12007991Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse364029110Larsnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK