Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dansk Institut for Internationale Studier søger IT-supporterelev

Dansk Institut for Internationale Studier (DIIS) søger en IT-supporterelev, der kan begynde hurtigst muligt. Stillingen er på fuld tid.

På DIIS vil du blive en del af et internationalt orienteret forskningsmiljø. Medarbejderne beskriver DIIS som en spændende arbejdsplads med gode kolleger, hvor vi møder meningsdannere og får indblik i, hvad der sker rundt om i verden.

Jobbet
IT-enheden står for indkøb, drift, vedligehold og support af vores IT og telefoni. Som IT-supporterelev vil du blive en del af et team på fire medarbejdere, der sørger for den daglige drift af instituttets IT-platform, og som alle har brugersupport som en større eller mindre del af de daglige opgaver. Enheden er en integreret del af huset, hvor brugerne ofte kommer forbi for at få hjælp, og vi sætter derfor god service og tilfredse brugere meget højt på dagsordenen.

Under din uddannelse vil IT-chefen og din uddannelsesansvarlige sørge for, at du får en bred og afvekslende opgaveportefølje samt den nødvendige støtte og vejledning i løsningen af dine opgaver. Du vil få mulighed for at prøve kræfter med det, du har lært på dine skoleophold, og samtidig sørger vi for, at du kan udvikle dig både fagligt og personligt.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

  • Førstehånds IT-support af DIIS’ ca. 100 medarbejdere
  • Brugeradministration
  • Klargøring af PC’ere
  • Fejlfinding på hard- og software
  • Vedligehold af printere mv.
  • Udarbejdelse af brugervejledninger og anden dokumentation
Vi anvender Microsoft Windows 10 PC-platform og Microsoft Windows servermiljø med bl.a. Office365. Serverne hostes eksternt, men administreres af os selv.

Din profil
Som person er du venlig, imødekommende og har god systematisk sans. Du er frem for alt serviceminded og brænder for at hjælpe brugerne med deres IT-problemer og finde gode løsninger. Vi forventer, at du er initiativrig, og at du er villig til at være på forkant med udviklingen inden for IT, netværk og mobiltelefoni.

Du skal have bestået grundforløbet på IT-supporter-uddannelse samt arbejde hjemmevant med Microsofts produkter. Det er en fordel, hvis du også har kendskab til Apples produkter. Derudover skal du være god til engelsk, da DIIS er en tosproget arbejdsplads.

Vi tilbyder
Vi tilbyder dig et afvekslende job på en spændende arbejdsplads i et dynamisk, internationalt miljø. Du vil indgå i et team af gode kolleger, der har en uformel omgangstone, og som hjælper hinanden, når der er brug for det.

Ansættelsesvilkår
Din arbejdstid er i gennemsnit 37 timer ugentligt og vil variere i tidsrummet kl. 8-16. Uddannelsen som IT-supporterelev er på 2½ år inkl. grunduddannelsen.

Du bliver ansat efter den gældende statslige overenskomst.

Din ansøgning
Du skal i ansøgningen bl.a. beskrive, hvordan du har arbejdet med Microsofts produkter, samt hvad du især forventer at lære hos os.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest mandag den 17. februar 2020 kl. 12. Bemærk, at du kun kan søge stillingen ved at uploade din ansøgning vedlagt eksamensbeviser, CV og andre relevante bilag gennem vores e-rekrutteringssystem via linket "Søg Stillingen" til højre på siden.

Vi forventer at holde samtaler i slutningen af uge 8.

Vil du vide mere?
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte IT-chef Rasmus Gammeltoft-Hansen på rggh@diis.dk.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen, uanset alder, køn, seksuel orientering, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330168613Phoenix-565caab612020-01-31T00:00:00Dansk Institut for Internationale Studier søger IT-supporterelevDansk Institut for Internationale Studier (DIIS) søger en IT-supporterelev, der kan begynde hurtigst muligt. Stillingen er på fuld tid.

På DIIS vil du blive en del af et internationalt orienteret forskningsmiljø. Medarbejderne beskriver DIIS som en spændende arbejdsplads med gode kolleger, hvor vi møder meningsdannere og får indblik i, hvad der sker rundt om i verden.

Jobbet
IT-enheden står for indkøb, drift, vedligehold og support af vores IT og telefoni. Som IT-supporterelev vil du blive en del af et team på fire medarbejdere, der sørger for den daglige drift af instituttets IT-platform, og som alle har brugersupport som en større eller mindre del af de daglige opgaver. Enheden er en integreret del af huset, hvor brugerne ofte kommer forbi for at få hjælp, og vi sætter derfor god service og tilfredse brugere meget højt på dagsordenen.

Under din uddannelse vil IT-chefen og din uddannelsesansvarlige sørge for, at du får en bred og afvekslende opgaveportefølje samt den nødvendige støtte og vejledning i løsningen af dine opgaver. Du vil få mulighed for at prøve kræfter med det, du har lært på dine skoleophold, og samtidig sørger vi for, at du kan udvikle dig både fagligt og personligt.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

  • Førstehånds IT-support af DIIS’ ca. 100 medarbejdere
  • Brugeradministration
  • Klargøring af PC’ere
  • Fejlfinding på hard- og software
  • Vedligehold af printere mv.
  • Udarbejdelse af brugervejledninger og anden dokumentation
Vi anvender Microsoft Windows 10 PC-platform og Microsoft Windows servermiljø med bl.a. Office365. Serverne hostes eksternt, men administreres af os selv.

Din profil
Som person er du venlig, imødekommende og har god systematisk sans. Du er frem for alt serviceminded og brænder for at hjælpe brugerne med deres IT-problemer og finde gode løsninger. Vi forventer, at du er initiativrig, og at du er villig til at være på forkant med udviklingen inden for IT, netværk og mobiltelefoni.

Du skal have bestået grundforløbet på IT-supporter-uddannelse samt arbejde hjemmevant med Microsofts produkter. Det er en fordel, hvis du også har kendskab til Apples produkter. Derudover skal du være god til engelsk, da DIIS er en tosproget arbejdsplads.

Vi tilbyder
Vi tilbyder dig et afvekslende job på en spændende arbejdsplads i et dynamisk, internationalt miljø. Du vil indgå i et team af gode kolleger, der har en uformel omgangstone, og som hjælper hinanden, når der er brug for det.

Ansættelsesvilkår
Din arbejdstid er i gennemsnit 37 timer ugentligt og vil variere i tidsrummet kl. 8-16. Uddannelsen som IT-supporterelev er på 2½ år inkl. grunduddannelsen.

Du bliver ansat efter den gældende statslige overenskomst.

Din ansøgning
Du skal i ansøgningen bl.a. beskrive, hvordan du har arbejdet med Microsofts produkter, samt hvad du især forventer at lære hos os.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest mandag den 17. februar 2020 kl. 12. Bemærk, at du kun kan søge stillingen ved at uploade din ansøgning vedlagt eksamensbeviser, CV og andre relevante bilag gennem vores e-rekrutteringssystem via linket "Søg Stillingen" til højre på siden.

Vi forventer at holde samtaler i slutningen af uge 8.

Vil du vide mere?
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte IT-chef Rasmus Gammeltoft-Hansen på rggh@diis.dk.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen, uanset alder, køn, seksuel orientering, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.

2020-02-17T22:00:22.923 Dansk Institut for Internationale Studier (DIIS) søger en IT-supporterelev, der kan begynde hurtigst muligt. Stillingen er på fuld tid. På DIIS vil du blive en del af et internationalt orienteret forskningsmiljø. Medarbejderne beskriver DIIS som en spændende arbejdsplads med gode kolleger, hvor vi møder meningsdannere og får indblik i, hvad der sker rundt om i verden. Jobbet IT-enheden står for indkøb, drift, vedligehold og support af vores IT og telefoni. Som IT-supporterelev vil du blive en del af et team på fire medarbejdere, der sørger for den daglige drift af instituttets IT-platform, og som alle har brugersupport som en større eller mindre del af de daglige opgaver. Enheden er en integreret del af huset, hvor brugerne ofte kommer forbi for at få hjælp, og vi sætter derfor god service og tilfredse brugere meget højt på dagsordenen. Under din uddannelse vil IT-chefen og din uddannelsesansvarlige sørge for, at du får en bred og afvekslende opgaveportefølje samt den nødvendige støtte og vejledning i løsningen af dine opgaver. Du vil få mulighed for at prøve kræfter med det, du har lært på dine skoleophold, og samtidig sørger vi for, at du kan udvikle dig både fagligt og personligt. Dine opgaver vil bl.a. bestå af: Førstehånds IT-support af DIIS ca. 100 medarbejdere Brugeradministration Klargøring af PC ere Fejlfinding på hard- og software Vedligehold af printere mv. Udarbejdelse af brugervejledninger og anden dokumentation Vi anvender Microsoft Windows 10 PC-platform og Microsoft Windows servermiljø med bl.a. Office365. Serverne hostes eksternt, men administreres af os selv. Din profil Som person er du venlig, imødekommende og har god systematisk sans. Du er frem for alt serviceminded og brænder for at hjælpe brugerne med deres IT-problemer og finde gode løsninger. Vi forventer, at du er initiativrig, og at du er villig til at være på forkant med udviklingen inden for IT, netværk og mobiltelefoni. Du skal have bestået grundforløbet på IT-supporter-uddannelse samt arbejde hjemmevant med Microsofts produkter. Det er en fordel, hvis du også har kendskab til Apples produkter. Derudover skal du være god til engelsk, da DIIS er en tosproget arbejdsplads. Vi tilbyder Vi tilbyder dig et afvekslende job på en spændende arbejdsplads i et dynamisk, internationalt miljø. Du vil indgå i et team af gode kolleger, der har en uformel omgangstone, og som hjælper hinanden, når der er brug for det. Ansættelsesvilkår Din arbejdstid er i gennemsnit 37 timer ugentligt og vil variere i tidsrummet kl. 8-16. Uddannelsen som IT-supporterelev er på 2½ år inkl. grunduddannelsen. Du bliver ansat efter den gældende statslige overenskomst. Din ansøgning Du skal i ansøgningen bl.a. beskrive, hvordan du har arbejdet med Microsofts produkter, samt hvad du især forventer at lære hos os. Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest mandag den 17. februar 2020 kl. 12. Bemærk, at du kun kan søge stillingen ved at uploade din ansøgning vedlagt eksamensbeviser, CV og andre relevante bilag gennem vores e-rekrutteringssystem via linket Søg Stillingen til højre på siden. Vi forventer at holde samtaler i slutningen af uge 8. Vil du vide mere? Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte IT-chef Rasmus Gammeltoft-Hansen på rggh@diis.dk. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen, uanset alder, køn, seksuel orientering, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.11Jobnet565caab6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=129440&DepartmentId=8149&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3702504Dansk Institut for Internationale Studier11Østbanegade 1172100København Ø32698823DKDanmark0
rggh@diis.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset10000894032JobNet5108507510850710029-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=565caab6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=565caab6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=565caab6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=565caab6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/7.jpgDansk Institut for Internationale Studier søger IT-supporterelev12008001Dansk3Læse/ tale1IT15Elev & trainee364069694Rasmusrggh@diis.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK