Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dansk Kundeservice Specialist

At være kundeservice specialist hos Mr Green Online Casino, betyder at være en del af ambitionen om at være den bedste indenfor kundeservice industrien. Derfor leder vi efter proaktive, fremadtænkende kandidater der kan hjælpe med at drive denne virksomhed fremad! Som Kundeservice Specialist, skal du kunne arbejde og tænke selvstændigt, finde på kreative
løsninger når der er behov for det, og samtidig følge virksomhedens retningslinjer.

Kundeservice er hjertet af vores virksomhed. Som Kundeservice specialist vil du være vores første kontakt med vore kunder. Det betyder at du skal kunne forstå deres problemer og sætte dig i deres sko. Hos Mr Green ønsker vi at være “a cut above the rest”, vi forsøger ikke kun at løse kundernes problemer og give dem en service i verdensklasse, men vi ønsker at vores kundeservice, skal være en positiv del af hele casino oplevelsen! Vores kundeservice skal altid tjene som en ekstra værdi for vores kunder, vi ønsker at vores kunde skal føle at de bliver genkendt og at samtalen er interessant, positiv og spændende!

Før du tilslutter dig Mr Greens fænomenale service team, vil vi gerne invitere dig til vores træningsprogram “The Mr Green Academy” der har en måneds varighed. Træningen bliver ledt af vores dedikerede trænere og teamledere, der står klar til at hjælpe dig denne måned! Under træningsforløbet vil du opleve forskellige trænings lektioner der inkluderer spil, sportsbook, fraud og AML, empati og kommunikation, ansvarligt spil, problemløsning og mange andre lektioner! Efter at have klaret en måned i vores Academy, vil du blive til en vaskeægte “gentleman”, udstyret med al den nødvendige viden, du behøver for at kunne repræsentere Mr Green. Læs mere om “The Mr Green Academy! ”

Formålet med denne rolle, er at repræsentere Mr Green i al kontakt der foregår med vores kunder og give den bedste service på markedet! Vores Kundeservice Specialist arbejdstimer består af 40 timer om ugen, fordelt på forskellige vagter. De daglige ansvarsområder består af kommunikation med vores kunder gennem mail, telefon og chat.
Kundeservice Specialisten vil være en del af vores team – med en sproggruppe og følge instruktioner fra Teamlederne og rapportere til Kundeservice manageren.

Ansvarsområder:

  1. Repræsentere Mr Green overfor vores kunder, give dem den bedste service via email, telefon og chat – medlem af vores suveræne Kundeservice og bygge gode relationer med vores kunder, få dem til at føle sig velkomne, specielle og skabe en god Casino oplevelse.
  2. Kommunikere med kunder på en “gentlemans” måde, både på skrift og verbalt – for Mr Green er en perfekt gentleman. Derfor er det vigtigt for os og vi forventer at vores specialister viser respekt, ære og personligt ansvar og på samme tid altid er klar til at holde hovedet koldt i diverse situationer.
  3. Bygge og vedligeholde forhold med vores nuværende og nye kunder – vores hovedmål er at skabe tryghed hos vores kunder. At bygge tillid hos kunder er yderst vigtigt, for at kunne høre og forstå dem. Vores kundeservice afdelings mål er, ikke bare at hjælpe vores spillere, men også at sørge for at de vælger Mr Green over andre casinoer når de leder efter en sjov casino oplevelse.
  4. Identificerer og rapporterer forbedringer på vores virksomhedsområder herunder procedurer, eftersom du er den første til at tage imod vores kunders problemer og henvendelser og ser tingene fra deres perspektiv. Derfor er vi interesseret i din feedback til vores produkt og IT-afdelinger, eftersom vi altid kan forbedre vores platform så den afspejler vores kunders ønsker.

Give service til:

  • At hjælpe vores kunder med deres forespørgsler.
  • Afklare Mr Greens vilkår og betingelser når der er behov for det.
  • Forklare hvordan man anvender Mr Green spil og services.
  • Hjælpe kunder med igangværende kampagner.
  • Noterer opgaver ifølge vores virksomhed guidelines.
  • Hjælpe vores Økonomi og Fraud specialister i at opretholde sikkerhed i virksomheden,
    og forebygge bedrageriske aktiviteter.
  • Hjælpe spillere med ansvarligt spil remedier, og fungerer proaktivt på kundernes spille
    mønster.
  • Eskalere og følge op på kunders cases, når der er behov for det.
  • Hjælpe til med oversættelser, hvis der er behov for det.

Evner og Kompetencer

  • Online erfaring med support/kundeservice.
  • Erfaring i at assisterer kunder via email, telefon og chat.
  • Hurtig skrivning.
  • Fremragende skriftlig og verbal kommunikative evner.
  • Flydende engelsk og en af de følgende modersmål: Dansk (flersproget er gavnligt) .
  • Klart tænkende og problemløsende.
  • Tidligere erfaring med Igaming eller en interesse i sport, eller casino spil.
  • Fleksibel og villig til at arbejde dag- og aftenvagter.

Mr Greens online casino har siden dens lancering i 2008, altid haft en unik og farverig brand strategi først og fremmest igennem vores succesfulde kunde rejse – Leder du efter underholdning? Spørg efter Mr Green.

Så, hvordan bar Mr Green teamet sig ad med at bruge en ellers absolut kunde fokuseret oplevelse på arbejdspladsen, for at gavne vores egne medarbejdere? De skabte Mr Green Employe Journey. Læs mere om kunde oplevelsen her!

Hvis du er interesseret i at være en del af et vidunderligt team af passionerede og motiverede mennesker, så send endelig dit CV!

Vi glæder os til at høre fra dig!
Mr Green


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051105Phoenix-412d8dcb12019-06-30T00:00:00Dansk Kundeservice Specialist

At være kundeservice specialist hos Mr Green Online Casino, betyder at være en del af ambitionen om at være den bedste indenfor kundeservice industrien. Derfor leder vi efter proaktive, fremadtænkende kandidater der kan hjælpe med at drive denne virksomhed fremad! Som Kundeservice Specialist, skal du kunne arbejde og tænke selvstændigt, finde på kreative
løsninger når der er behov for det, og samtidig følge virksomhedens retningslinjer.

Kundeservice er hjertet af vores virksomhed. Som Kundeservice specialist vil du være vores første kontakt med vore kunder. Det betyder at du skal kunne forstå deres problemer og sætte dig i deres sko. Hos Mr Green ønsker vi at være “a cut above the rest”, vi forsøger ikke kun at løse kundernes problemer og give dem en service i verdensklasse, men vi ønsker at vores kundeservice, skal være en positiv del af hele casino oplevelsen! Vores kundeservice skal altid tjene som en ekstra værdi for vores kunder, vi ønsker at vores kunde skal føle at de bliver genkendt og at samtalen er interessant, positiv og spændende!

Før du tilslutter dig Mr Greens fænomenale service team, vil vi gerne invitere dig til vores træningsprogram “The Mr Green Academy” der har en måneds varighed. Træningen bliver ledt af vores dedikerede trænere og teamledere, der står klar til at hjælpe dig denne måned! Under træningsforløbet vil du opleve forskellige trænings lektioner der inkluderer spil, sportsbook, fraud og AML, empati og kommunikation, ansvarligt spil, problemløsning og mange andre lektioner! Efter at have klaret en måned i vores Academy, vil du blive til en vaskeægte “gentleman”, udstyret med al den nødvendige viden, du behøver for at kunne repræsentere Mr Green. Læs mere om “The Mr Green Academy! ”

Formålet med denne rolle, er at repræsentere Mr Green i al kontakt der foregår med vores kunder og give den bedste service på markedet! Vores Kundeservice Specialist arbejdstimer består af 40 timer om ugen, fordelt på forskellige vagter. De daglige ansvarsområder består af kommunikation med vores kunder gennem mail, telefon og chat.
Kundeservice Specialisten vil være en del af vores team – med en sproggruppe og følge instruktioner fra Teamlederne og rapportere til Kundeservice manageren.

Ansvarsområder:

  1. Repræsentere Mr Green overfor vores kunder, give dem den bedste service via email, telefon og chat – medlem af vores suveræne Kundeservice og bygge gode relationer med vores kunder, få dem til at føle sig velkomne, specielle og skabe en god Casino oplevelse.
  2. Kommunikere med kunder på en “gentlemans” måde, både på skrift og verbalt – for Mr Green er en perfekt gentleman. Derfor er det vigtigt for os og vi forventer at vores specialister viser respekt, ære og personligt ansvar og på samme tid altid er klar til at holde hovedet koldt i diverse situationer.
  3. Bygge og vedligeholde forhold med vores nuværende og nye kunder – vores hovedmål er at skabe tryghed hos vores kunder. At bygge tillid hos kunder er yderst vigtigt, for at kunne høre og forstå dem. Vores kundeservice afdelings mål er, ikke bare at hjælpe vores spillere, men også at sørge for at de vælger Mr Green over andre casinoer når de leder efter en sjov casino oplevelse.
  4. Identificerer og rapporterer forbedringer på vores virksomhedsområder herunder procedurer, eftersom du er den første til at tage imod vores kunders problemer og henvendelser og ser tingene fra deres perspektiv. Derfor er vi interesseret i din feedback til vores produkt og IT-afdelinger, eftersom vi altid kan forbedre vores platform så den afspejler vores kunders ønsker.

Give service til:

  • At hjælpe vores kunder med deres forespørgsler.
  • Afklare Mr Greens vilkår og betingelser når der er behov for det.
  • Forklare hvordan man anvender Mr Green spil og services.
  • Hjælpe kunder med igangværende kampagner.
  • Noterer opgaver ifølge vores virksomhed guidelines.
  • Hjælpe vores Økonomi og Fraud specialister i at opretholde sikkerhed i virksomheden,
    og forebygge bedrageriske aktiviteter.
  • Hjælpe spillere med ansvarligt spil remedier, og fungerer proaktivt på kundernes spille
    mønster.
  • Eskalere og følge op på kunders cases, når der er behov for det.
  • Hjælpe til med oversættelser, hvis der er behov for det.

Evner og Kompetencer

  • Online erfaring med support/kundeservice.
  • Erfaring i at assisterer kunder via email, telefon og chat.
  • Hurtig skrivning.
  • Fremragende skriftlig og verbal kommunikative evner.
  • Flydende engelsk og en af de følgende modersmål: Dansk (flersproget er gavnligt) .
  • Klart tænkende og problemløsende.
  • Tidligere erfaring med Igaming eller en interesse i sport, eller casino spil.
  • Fleksibel og villig til at arbejde dag- og aftenvagter.

Mr Greens online casino har siden dens lancering i 2008, altid haft en unik og farverig brand strategi først og fremmest igennem vores succesfulde kunde rejse – Leder du efter underholdning? Spørg efter Mr Green.

Så, hvordan bar Mr Green teamet sig ad med at bruge en ellers absolut kunde fokuseret oplevelse på arbejdspladsen, for at gavne vores egne medarbejdere? De skabte Mr Green Employe Journey. Læs mere om kunde oplevelsen her!

Hvis du er interesseret i at være en del af et vidunderligt team af passionerede og motiverede mennesker, så send endelig dit CV!

Vi glæder os til at høre fra dig!
Mr Green

2019-07-28T00:50:25.220 At være kundeservice specialist hos Mr Green Online Casino, betyder at være en del af ambitionen om at være den bedste indenfor kundeservice industrien. Derfor leder vi efter proaktive, fremadtænkende kandidater der kan hjælpe med at drive denne virksomhed fremad! Som Kundeservice Specialist, skal du kunne arbejde og tænke selvstændigt, finde på kreative løsninger når der er behov for det, og samtidig følge virksomhedens retningslinjer. Kundeservice er hjertet af vores virksomhed. Som Kundeservice specialist vil du være vores første kontakt med vore kunder. Det betyder at du skal kunne forstå deres problemer og sætte dig i deres sko. Hos Mr Green ønsker vi at være a cut above the rest , vi forsøger ikke kun at løse kundernes problemer og give dem en service i verdensklasse, men vi ønsker at vores kundeservice, skal være en positiv del af hele casino oplevelsen! Vores kundeservice skal altid tjene som en ekstra værdi for vores kunder, vi ønsker at vores kunde skal føle at de bliver genkendt og at samtalen er interessant, positiv og spændende! Før du tilslutter dig Mr Greens fænomenale service team, vil vi gerne invitere dig til vores træningsprogram The Mr Green Academy der har en måneds varighed. Træningen bliver ledt af vores dedikerede trænere og teamledere, der står klar til at hjælpe dig denne måned! Under træningsforløbet vil du opleve forskellige trænings lektioner der inkluderer spil, sportsbook, fraud og AML, empati og kommunikation, ansvarligt spil, problemløsning og mange andre lektioner! Efter at have klaret en måned i vores Academy, vil du blive til en vaskeægte gentleman , udstyret med al den nødvendige viden, du behøver for at kunne repræsentere Mr Green. Læs mere om The Mr Green Academy! Formålet med denne rolle, er at repræsentere Mr Green i al kontakt der foregår med vores kunder og give den bedste service på markedet! Vores Kundeservice Specialist arbejdstimer består af 40 timer om ugen, fordelt på forskellige vagter. De daglige ansvarsområder består af kommunikation med vores kunder gennem mail, telefon og chat. Kundeservice Specialisten vil være en del af vores team med en sproggruppe og følge instruktioner fra Teamlederne og rapportere til Kundeservice manageren. Ansvarsområder: Repræsentere Mr Green overfor vores kunder, give dem den bedste service via email, telefon og chat medlem af vores suveræne Kundeservice og bygge gode relationer med vores kunder, få dem til at føle sig velkomne, specielle og skabe en god Casino oplevelse. Kommunikere med kunder på en gentlemans måde, både på skrift og verbalt for Mr Green er en perfekt gentleman. Derfor er det vigtigt for os og vi forventer at vores specialister viser respekt, ære og personligt ansvar og på samme tid altid er klar til at holde hovedet koldt i diverse situationer. Bygge og vedligeholde forhold med vores nuværende og nye kunder vores hovedmål er at skabe tryghed hos vores kunder. At bygge tillid hos kunder er yderst vigtigt, for at kunne høre og forstå dem. Vores kundeservice afdelings mål er, ikke bare at hjælpe vores spillere, men også at sørge for at de vælger Mr Green over andre casinoer når de leder efter en sjov casino oplevelse. Identificerer og rapporterer forbedringer på vores virksomhedsområder herunder procedurer, eftersom du er den første til at tage imod vores kunders problemer og henvendelser og ser tingene fra deres perspektiv. Derfor er vi interesseret i din feedback til vores produkt og IT-afdelinger, eftersom vi altid kan forbedre vores platform så den afspejler vores kunders ønsker. Give service til: At hjælpe vores kunder med deres forespørgsler. Afklare Mr Greens vilkår og betingelser når der er behov for det. Forklare hvordan man anvender Mr Green spil og services. Hjælpe kunder med igangværende kampagner. Noterer opgaver ifølge vores virksomhed guidelines. Hjælpe vores Økonomi og Fraud specialister i at opretholde sikkerhed i virksomheden, og forebygge bedrageriske aktiviteter. Hjælpe spillere med ansvarligt spil remedier, og fungerer proaktivt på kundernes spille mønster. Eskalere og følge op på kunders cases, når der er behov for det. Hjælpe til med oversættelser, hvis der er behov for det. Evner og Kompetencer Online erfaring med support kundeservice. Erfaring i at assisterer kunder via email, telefon og chat. Hurtig skrivning. Fremragende skriftlig og verbal kommunikative evner. Flydende engelsk og en af de følgende modersmål: Dansk (flersproget er gavnligt) . Klart tænkende og problemløsende. Tidligere erfaring med Igaming eller en interesse i sport, eller casino spil. Fleksibel og villig til at arbejde dag- og aftenvagter. Mr Greens online casino har siden dens lancering i 2008, altid haft en unik og farverig brand strategi først og fremmest igennem vores succesfulde kunde rejse Leder du efter underholdning? Spørg efter Mr Green. Så, hvordan bar Mr Green teamet sig ad med at bruge en ellers absolut kunde fokuseret oplevelse på arbejdspladsen, for at gavne vores egne medarbejdere? De skabte Mr Green Employe Journey. Læs mere om kunde oplevelsen her! Hvis du er interesseret i at være en del af et vidunderligt team af passionerede og motiverede mennesker, så send endelig dit CV! Vi glæder os til at høre fra dig! Mr Green11jobnet412d8dcb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-27T00:00:000000https://arbejdeiudlandet.dk/jobs/dansk-kundeservice-specialist-2/0EuropaMalta3554451Arbejdeiudlandet.dk11Lautruphøj 1.32750BallerupDKDanmark0DKDanmarkMATMalta8Fuldtid46Permanent784967JobNet5010686501068610027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=412d8dcbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=412d8dcbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=412d8dcb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=412d8dcb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonDansk Kundeservice Specialist1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362154315noreply@ofir.comMATMaltaMATMaltada-DK