Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dansk- og Svensktalende kundeservice-medarbejder til LivetSomSenior ApS

Hos LivetSomSenior sælger vi et bredt udvalg af hjælpemidler til ældre og handicappede gennem vores to netbutikker i henholdsvis Danmark og Sverige. Virksomheden startede i 2014, og er på få år blevet en af de førende netbutikker i branchen.

Derfor søger vi nu en kundeservice-medarbejder som får ansvaret for alt kundekontakt i både Danmark og Sverige. Den primære funktion vil være kundeservice, men du får mulighed for at arbejde med alle aspekter indenfor e-handel.

 

Dine daglige arbejdsopgaver bliver:

  • At hjælpe kunder før bestilling med spørgsmål til de forskellige hjælpemidler vi sælger. Vi tilbyder både kundeservice via telefon og e-mail, så der vil tale om både telefoniske og skriftlige henvendelser

 

  • At hjælpe kunder med status på igangværende ordrer, leveringstider, reklamationer, vejledning i brug af produkter og andre lignende forespørgsler

 

  • Oversættelse af produkt-beskrivelser, nyhedsbreve, blog-indlæg og andet tekstmateriale fra dansk til svensk

 

  • Løbende overvågning af det svenske marked, herunder konkurrencesituationen, prisudvikling og tilpasning af produktsortiment til de lokale forhold

 

Afhængigt af dine egne ønsker til jobbet vil du derudover også få mulighed for at arbejde med opgaver som:

  • Online markedsføring via kanaler som e-mail, Facebook og SEO

 

  • Udarbejdelse af svenske blog-indlæg

 

  • Udarbejdelse af produkt-videoer hvor konkrete produkter demonstreres eller video-guides som hjælper kunderne til at vælge det rigtige produkt

 

  • Oprettelse og vedligeholdelse af produkter på hjemmesiden

 

  • At tage produkt-billeder og lave beskrivelser af nye produkter

 

Sproglige kvalifikationer

Da du skal varetage direkte kontakt med slutkunder i både Danmark og Sverige er de sproglige kvalifikationer vigtige:

  • Du skal kunne tale og skrive flydende Svensk

 

  • Du skal kunne tale flydende dansk – eventuelt også flydende i skrift, men det er dog ikke et krav

 

Øvrige kvalifikationer

Vi står selv for alt den nødvendige oplæring, men du vil blandt andet komme til at arbejde med systemer som:

  • Microsoft Office (primært Outlook, Word og Excel)
  • E-cononomic (ERP/økonomisystem)
  • Magento (Webshop-systemet)
  • Google AdWords

Det er ikke et krav at du har kendskab til branchen eller hjælpemidler generelt set, men et vist kendskab vil betragtes som en fordel.

Om du er nyuddannet, allerede arbejder med kundeservice eller kommer fra noget helt andet er ikke afgørende. Det vigtige er at du har lysten til at lære, og at du kan se dig selv i en rolle, hvor du i høj grad selv er med til at definere arbejdsopgaverne.

 

Arbejdssted, arbejdstid og løn

Vores kontor ligger i Roskilde, hvor du vil skulle arbejde fra. Stillingen er ikke lagt fast på et bestemt antal timer per uge. Afhængigt af dine egne ønsker vil det være muligt at tilpasse stillingen og arbejdsopgaverne til enten en deltids- eller fuldtidsstilling.

Løn efter kvalifikationer.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og CV til jv@livetsomsenior.dk med emnet ”Kundeservice-medarbejder”.

Vil du vide mere? Så besøg vores hjemmeside (http://www.LivetSomSenior.dk) eller kontakt Jeppe Vestergaard på JV@livetsomsenior.dk eller 21 15 15 15.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder til legeland, fuldtid

Leos Legeland Ishøj

Høje-Taastrup
Vi har forrygende travlt og søger en ny medarbejder til vores fuldtidsteam i Leos Legeland i Ishøj. Arbejdsopgaver: Hver dag skal du arbejde for at opfylde vores krav til Leo s 4S: Safety, Service, Superclean Sales. Opgaverne er bl.a. - at lave og s...
Indrykket:23. april 2018
Udløbsdato:18. juni 2018

Technical Support Manager - Laboratory Acute Care

Radiometer Medical ApS

About Us At Radiometer, our mission is to help caregivers make diagnostic decisions that save lives. To provide caregivers the insight and confidence that help them arrive at the right diagnostic decisions decisions that in the end help save lives. ...
Indrykket:6. april 2018
Udløbsdato:1. juni 2018

Salessupport medarbejder

Anonym arbejdsgiver

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af: Besvarelse af telefoniske og skriftlige kundehenvendelser. Generelle administrative opgaver. Kontakt med vores pakkedistributører. Behandling af returvarer Som kundeservicemedarbejder hos emma.dk vil du...
Indrykket:12. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018