Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dansk- og Svensktalende kundeservice-medarbejder til LivetSomSenior ApS

Hos LivetSomSenior sælger vi et bredt udvalg af hjælpemidler til ældre og handicappede gennem vores to netbutikker i henholdsvis Danmark og Sverige. Virksomheden startede i 2014, og er på få år blevet en af de førende netbutikker i branchen.

Derfor søger vi nu en kundeservice-medarbejder som får ansvaret for alt kundekontakt i både Danmark og Sverige. Den primære funktion vil være kundeservice, men du får mulighed for at arbejde med alle aspekter indenfor e-handel.

 

Dine daglige arbejdsopgaver bliver:

  • At hjælpe kunder før bestilling med spørgsmål til de forskellige hjælpemidler vi sælger. Vi tilbyder både kundeservice via telefon og e-mail, så der vil tale om både telefoniske og skriftlige henvendelser

 

  • At hjælpe kunder med status på igangværende ordrer, leveringstider, reklamationer, vejledning i brug af produkter og andre lignende forespørgsler

 

  • Oversættelse af produkt-beskrivelser, nyhedsbreve, blog-indlæg og andet tekstmateriale fra dansk til svensk

 

  • Løbende overvågning af det svenske marked, herunder konkurrencesituationen, prisudvikling og tilpasning af produktsortiment til de lokale forhold

 

Afhængigt af dine egne ønsker til jobbet vil du derudover også få mulighed for at arbejde med opgaver som:

  • Online markedsføring via kanaler som e-mail, Facebook og SEO

 

  • Udarbejdelse af svenske blog-indlæg

 

  • Udarbejdelse af produkt-videoer hvor konkrete produkter demonstreres eller video-guides som hjælper kunderne til at vælge det rigtige produkt

 

  • Oprettelse og vedligeholdelse af produkter på hjemmesiden

 

  • At tage produkt-billeder og lave beskrivelser af nye produkter

 

Sproglige kvalifikationer

Da du skal varetage direkte kontakt med slutkunder i både Danmark og Sverige er de sproglige kvalifikationer vigtige:

  • Du skal kunne tale og skrive flydende Svensk

 

  • Du skal kunne tale flydende dansk – eventuelt også flydende i skrift, men det er dog ikke et krav

 

Øvrige kvalifikationer

Vi står selv for alt den nødvendige oplæring, men du vil blandt andet komme til at arbejde med systemer som:

  • Microsoft Office (primært Outlook, Word og Excel)
  • E-cononomic (ERP/økonomisystem)
  • Magento (Webshop-systemet)
  • Google AdWords

Det er ikke et krav at du har kendskab til branchen eller hjælpemidler generelt set, men et vist kendskab vil betragtes som en fordel.

Om du er nyuddannet, allerede arbejder med kundeservice eller kommer fra noget helt andet er ikke afgørende. Det vigtige er at du har lysten til at lære, og at du kan se dig selv i en rolle, hvor du i høj grad selv er med til at definere arbejdsopgaverne.

 

Arbejdssted, arbejdstid og løn

Vores kontor ligger i Roskilde, hvor du vil skulle arbejde fra. Stillingen er ikke lagt fast på et bestemt antal timer per uge. Afhængigt af dine egne ønsker vil det være muligt at tilpasse stillingen og arbejdsopgaverne til enten en deltids- eller fuldtidsstilling.

Løn efter kvalifikationer.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og CV til jv@livetsomsenior.dk med emnet ”Kundeservice-medarbejder”.

Vil du vide mere? Så besøg vores hjemmeside (http://www.LivetSomSenior.dk) eller kontakt Jeppe Vestergaard på JV@livetsomsenior.dk eller 21 15 15 15.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicemedarbejder søges i Ringsted

GUIDERNE ApS

Konsulenthuset-guiderne søger en erfaren kundeservicemedarbejder i Ringsted med opstart hurtigst muligt. Dit primære arbejde vil blive kundeservice intern sælger. Arbejdsopgaver: Håndtering af ordre Udarbejdelse af tilbud Samarbejde med andre afdeli...
Indrykket:13. juni 2018
Udløbsdato:8. august 2018

Intern Salgssupporter - Bondy LMT A/S - Smørum

PEEQ ApS

Intern Salgssupporter For Bondy LMT A S søger PEEQ nu en dygtig kollega til deres dedikerede og velfungerende salgsteam på 18 personer. Du er indstillet på at yde kunderne den bedst tænkelige support i det daglige arbejde på kontoret i Smørum. Udove...
Indrykket:3. juli 2018
Udløbsdato:27. august 2018

Shiftleader til Ishøj

Leos Legeland Ishøj

Høje-Taastrup
Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret fo...
Indrykket:4. juli 2018
Udløbsdato:31. juli 2018

Medarbejdere til Ishøj

Leos Legeland Ishøj

Høje-Taastrup
Er du vores nye superhelt, som sikrer, at både små og store gæster får en uforglemmelig oplevelse. Du tager hånd om vores gæster gennem hurtig og god service. Du arbejder også i køkkenet, med servering og holder legelandet fint og rent. Og som fødse...
Indrykket:4. juli 2018
Udløbsdato:31. juli 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

Servicemind A/S

Holbæk
Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:4. juli 2018
Udløbsdato:27. august 2018