Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dansk- og Svensktalende kundeservice-medarbejder til LivetSomSenior ApS

Hos LivetSomSenior sælger vi et bredt udvalg af hjælpemidler til ældre og handicappede gennem vores to netbutikker i henholdsvis Danmark og Sverige. Virksomheden startede i 2014, og er på få år blevet en af de førende netbutikker i branchen.

Derfor søger vi nu en kundeservice-medarbejder som får ansvaret for alt kundekontakt i både Danmark og Sverige. Den primære funktion vil være kundeservice, men du får mulighed for at arbejde med alle aspekter indenfor e-handel.

 

Dine daglige arbejdsopgaver bliver:

  • At hjælpe kunder før bestilling med spørgsmål til de forskellige hjælpemidler vi sælger. Vi tilbyder både kundeservice via telefon og e-mail, så der vil tale om både telefoniske og skriftlige henvendelser

 

  • At hjælpe kunder med status på igangværende ordrer, leveringstider, reklamationer, vejledning i brug af produkter og andre lignende forespørgsler

 

  • Oversættelse af produkt-beskrivelser, nyhedsbreve, blog-indlæg og andet tekstmateriale fra dansk til svensk

 

  • Løbende overvågning af det svenske marked, herunder konkurrencesituationen, prisudvikling og tilpasning af produktsortiment til de lokale forhold

 

Afhængigt af dine egne ønsker til jobbet vil du derudover også få mulighed for at arbejde med opgaver som:

  • Online markedsføring via kanaler som e-mail, Facebook og SEO

 

  • Udarbejdelse af svenske blog-indlæg

 

  • Udarbejdelse af produkt-videoer hvor konkrete produkter demonstreres eller video-guides som hjælper kunderne til at vælge det rigtige produkt

 

  • Oprettelse og vedligeholdelse af produkter på hjemmesiden

 

  • At tage produkt-billeder og lave beskrivelser af nye produkter

 

Sproglige kvalifikationer

Da du skal varetage direkte kontakt med slutkunder i både Danmark og Sverige er de sproglige kvalifikationer vigtige:

  • Du skal kunne tale og skrive flydende Svensk

 

  • Du skal kunne tale flydende dansk – eventuelt også flydende i skrift, men det er dog ikke et krav

 

Øvrige kvalifikationer

Vi står selv for alt den nødvendige oplæring, men du vil blandt andet komme til at arbejde med systemer som:

  • Microsoft Office (primært Outlook, Word og Excel)
  • E-cononomic (ERP/økonomisystem)
  • Magento (Webshop-systemet)
  • Google AdWords

Det er ikke et krav at du har kendskab til branchen eller hjælpemidler generelt set, men et vist kendskab vil betragtes som en fordel.

Om du er nyuddannet, allerede arbejder med kundeservice eller kommer fra noget helt andet er ikke afgørende. Det vigtige er at du har lysten til at lære, og at du kan se dig selv i en rolle, hvor du i høj grad selv er med til at definere arbejdsopgaverne.

 

Arbejdssted, arbejdstid og løn

Vores kontor ligger i Roskilde, hvor du vil skulle arbejde fra. Stillingen er ikke lagt fast på et bestemt antal timer per uge. Afhængigt af dine egne ønsker vil det være muligt at tilpasse stillingen og arbejdsopgaverne til enten en deltids- eller fuldtidsstilling.

Løn efter kvalifikationer.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og CV til jv@livetsomsenior.dk med emnet ”Kundeservice-medarbejder”.

Vil du vide mere? Så besøg vores hjemmeside (http://www.LivetSomSenior.dk) eller kontakt Jeppe Vestergaard på JV@livetsomsenior.dk eller 21 15 15 15.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329792287Phoenix-6583ecf512018-04-12T15:00:36.200Dansk- og Svensktalende kundeservice-medarbejder til LivetSomSenior ApS

Hos LivetSomSenior sælger vi et bredt udvalg af hjælpemidler til ældre og handicappede gennem vores to netbutikker i henholdsvis Danmark og Sverige. Virksomheden startede i 2014, og er på få år blevet en af de førende netbutikker i branchen.

Derfor søger vi nu en kundeservice-medarbejder som får ansvaret for alt kundekontakt i både Danmark og Sverige. Den primære funktion vil være kundeservice, men du får mulighed for at arbejde med alle aspekter indenfor e-handel.

 

Dine daglige arbejdsopgaver bliver:

  • At hjælpe kunder før bestilling med spørgsmål til de forskellige hjælpemidler vi sælger. Vi tilbyder både kundeservice via telefon og e-mail, så der vil tale om både telefoniske og skriftlige henvendelser

 

  • At hjælpe kunder med status på igangværende ordrer, leveringstider, reklamationer, vejledning i brug af produkter og andre lignende forespørgsler

 

  • Oversættelse af produkt-beskrivelser, nyhedsbreve, blog-indlæg og andet tekstmateriale fra dansk til svensk

 

  • Løbende overvågning af det svenske marked, herunder konkurrencesituationen, prisudvikling og tilpasning af produktsortiment til de lokale forhold

 

Afhængigt af dine egne ønsker til jobbet vil du derudover også få mulighed for at arbejde med opgaver som:

  • Online markedsføring via kanaler som e-mail, Facebook og SEO

 

  • Udarbejdelse af svenske blog-indlæg

 

  • Udarbejdelse af produkt-videoer hvor konkrete produkter demonstreres eller video-guides som hjælper kunderne til at vælge det rigtige produkt

 

  • Oprettelse og vedligeholdelse af produkter på hjemmesiden

 

  • At tage produkt-billeder og lave beskrivelser af nye produkter

 

Sproglige kvalifikationer

Da du skal varetage direkte kontakt med slutkunder i både Danmark og Sverige er de sproglige kvalifikationer vigtige:

  • Du skal kunne tale og skrive flydende Svensk

 

  • Du skal kunne tale flydende dansk – eventuelt også flydende i skrift, men det er dog ikke et krav

 

Øvrige kvalifikationer

Vi står selv for alt den nødvendige oplæring, men du vil blandt andet komme til at arbejde med systemer som:

  • Microsoft Office (primært Outlook, Word og Excel)
  • E-cononomic (ERP/økonomisystem)
  • Magento (Webshop-systemet)
  • Google AdWords

Det er ikke et krav at du har kendskab til branchen eller hjælpemidler generelt set, men et vist kendskab vil betragtes som en fordel.

Om du er nyuddannet, allerede arbejder med kundeservice eller kommer fra noget helt andet er ikke afgørende. Det vigtige er at du har lysten til at lære, og at du kan se dig selv i en rolle, hvor du i høj grad selv er med til at definere arbejdsopgaverne.

 

Arbejdssted, arbejdstid og løn

Vores kontor ligger i Roskilde, hvor du vil skulle arbejde fra. Stillingen er ikke lagt fast på et bestemt antal timer per uge. Afhængigt af dine egne ønsker vil det være muligt at tilpasse stillingen og arbejdsopgaverne til enten en deltids- eller fuldtidsstilling.

Løn efter kvalifikationer.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og CV til jv@livetsomsenior.dk med emnet ”Kundeservice-medarbejder”.

Vil du vide mere? Så besøg vores hjemmeside (http://www.LivetSomSenior.dk) eller kontakt Jeppe Vestergaard på JV@livetsomsenior.dk eller 21 15 15 15.

2018-04-23T14:57:15.790 Hos LivetSomSenior sælger vi et bredt udvalg af hjælpemidler til ældre og handicappede gennem vores to netbutikker i henholdsvis Danmark og Sverige. Virksomheden startede i 2014, og er på få år blevet en af de førende netbutikker i branchen. Derfor søger vi nu en kundeservice-medarbejder som får ansvaret for alt kundekontakt i både Danmark og Sverige. Den primære funktion vil være kundeservice, men du får mulighed for at arbejde med alle aspekter indenfor e-handel. Dine daglige arbejdsopgaver bliver: At hjælpe kunder før bestilling med spørgsmål til de forskellige hjælpemidler vi sælger. Vi tilbyder både kundeservice via telefon og e-mail, så der vil tale om både telefoniske og skriftlige henvendelser At hjælpe kunder med status på igangværende ordrer, leveringstider, reklamationer, vejledning i brug af produkter og andre lignende forespørgsler Oversættelse af produkt-beskrivelser, nyhedsbreve, blog-indlæg og andet tekstmateriale fra dansk til svensk Løbende overvågning af det svenske marked, herunder konkurrencesituationen, prisudvikling og tilpasning af produktsortiment til de lokale forhold Afhængigt af dine egne ønsker til jobbet vil du derudover også få mulighed for at arbejde med opgaver som: Online markedsføring via kanaler som e-mail, Facebook og SEO Udarbejdelse af svenske blog-indlæg Udarbejdelse af produkt-videoer hvor konkrete produkter demonstreres eller video-guides som hjælper kunderne til at vælge det rigtige produkt Oprettelse og vedligeholdelse af produkter på hjemmesiden At tage produkt-billeder og lave beskrivelser af nye produkter Sproglige kvalifikationer Da du skal varetage direkte kontakt med slutkunder i både Danmark og Sverige er de sproglige kvalifikationer vigtige: Du skal kunne tale og skrive flydende Svensk Du skal kunne tale flydende dansk eventuelt også flydende i skrift, men det er dog ikke et krav Øvrige kvalifikationer Vi står selv for alt den nødvendige oplæring, men du vil blandt andet komme til at arbejde med systemer som: Microsoft Office (primært Outlook, Word og Excel) E-cononomic (ERP økonomisystem) Magento (Webshop-systemet) Google AdWords Det er ikke et krav at du har kendskab til branchen eller hjælpemidler generelt set, men et vist kendskab vil betragtes som en fordel. Om du er nyuddannet, allerede arbejder med kundeservice eller kommer fra noget helt andet er ikke afgørende. Det vigtige er at du har lysten til at lære, og at du kan se dig selv i en rolle, hvor du i høj grad selv er med til at definere arbejdsopgaverne. Arbejdssted, arbejdstid og løn Vores kontor ligger i Roskilde, hvor du vil skulle arbejde fra. Stillingen er ikke lagt fast på et bestemt antal timer per uge. Afhængigt af dine egne ønsker vil det være muligt at tilpasse stillingen og arbejdsopgaverne til enten en deltids- eller fuldtidsstilling. Løn efter kvalifikationer. Ansøgning Send din ansøgning og CV til jv@livetsomsenior.dk med emnet Kundeservice-medarbejder . Vil du vide mere? Så besøg vores hjemmeside (http: www.LivetSomSenior.dk) eller kontakt Jeppe Vestergaard på JV@livetsomsenior.dk eller 21 15 15 15.11Jobnet6583ecf5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-07T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3213707LIVETSOMSENIOR ApS11Knud Den Stores Vej 494000RoskildeDKDanmark0
jv@livetsomsenior.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent554001JobNet48081581000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6583ecf5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6583ecf5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6583ecf5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6583ecf5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg354318603Jeppe Vestergaardjv@livetsomsenior.dkDKDanmarkDKDanmark329918542Shiftleader til IshøjRobot Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret for legelandet, når legelandslederen ikke er til stede. Derudover vil du eventuelt blive ansvarlig for et eller flere områder, som fx fødselsdage eller køkkenet. Arbejdsopgaver Drift af virksomheden efter Leos nøgleprincipper: sikkerhed, service, rengøring og salg Arbejde efter virksomhedens koncept og grundlag Ansvar for, at legelandet altid er i optimal stand Indkøb Planlægning og afholdelse af fødselsdage Tilberedning og servering af enklere madretter Arbejdet er operativt, hvor du er en del af dit team. Dine kvalifikationer Du skal have tidligere erhvervserfaring, og det er en fordel at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Du er selvkørende, fleksibel og struktureret i dit arbejde. Du trives med at arbejde i et højt tempo og har ingen problemer med at håndtere stressede situationer. Vi søger en medarbejder, der er positiv som person, og som sammen med teamet vil arbejde for at nå de fastlagte mål. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger! Øvrigt om stillingen Stillingen er som udgangspunkt 25 time uge. Arbejdstiderne varierer, men det er et krav, at du kan arbejde hver anden weekend.

Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret for legelandet, når legelandslederen ikke er til stede. Derudover vil du eventuelt blive ansvarlig for et eller flere områder, som fx fødselsdage eller køkkenet.

Arbejdsopgaver

  • Drift af virksomheden efter Leos nøgleprincipper: sikkerhed, service, rengøring og salg

  • Arbejde efter virksomhedens koncept og grundlag

  • Ansvar for, at legelandet altid er i optimal stand

  • Indkøb

  • Planlægning og afholdelse af fødselsdage

  • Tilberedning og servering af enklere madretter

Arbejdet er operativt, hvor du er en del af dit team.

Dine kvalifikationer

Du skal have tidligere erhvervserfaring, og det er en fordel at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Du er selvkørende, fleksibel og struktureret i dit arbejde. Du trives med at arbejde i et højt tempo og har ingen problemer med at håndtere stressede situationer. Vi søger en medarbejder, der er positiv som person, og som sammen med teamet vil arbejde for at nå de fastlagte mål. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger!

Øvrigt om stillingen

Stillingen er som udgangspunkt 25 time uge. Arbejdstiderne varierer, men det er et krav, at du kan arbejde hver anden weekend.

Leos Legeland IshøjHøje-Taastrup2018-11-27T00:00:002019-01-22T00:00:00
329916577Norsktalende kundesupportmedarbeidereRobot Har du lyst til å yte profesjonell kundesupport på norsk til Danske Banks bedriftskunder? Da tilbyr Moment en utfordrende fulltidsjobb i Høje Taastrup. Jobben Til Danske Bank i Høje Tåstrup søker Moment norsktalende kundesupportmedarbeidere til avdelingen Support Direkte. Vi søker medarbeidere med smil i stemmen og gode kommunikasjonskunnskaper. Er det deg? Da må du gripe sjansen for en hverdag i et utfordrende, profesjonelt og dynamisk miljø. Danske Bank-konsernets sentrale telefonlinje er et av Nordens ledende kontaktsentre. Her besvares daglig samtaler fra 15 000 til 30 000 kunder i Danmark og utlandet. Support Direkte har ansvaret for å hjelpe alle bankens kunder når de har utfordringer med diverse selvbetjeningsløsninger. Du blir en del av teamet som støtter bankens bedriftskunder. Det er snakk om et dynamisk team, der alle hjelper hverandre og arbeider mot samme mål. Du blir en del av en internasjonal avdeling, der medarbeiderne har forskjellige nasjonaliteter og det primære språket er engelsk. Din profil Du er lærenem og god til å formidle ditt budskap profesjonelt via telefonisk support og evner å sette deg i kundens sted og dermed levere den perfekte kundeopplevelse på norsk. Du er strukturert i arbeidet og deler gjerne dine erfaringer med teamet. De første ukene gis en grundig opplæring i verktøy og produkter, der det veksles mellom undervisning og learning by doing , så du er godt rustet til å besvare kundenes spørsmål når telefonene kimer og tempoet er høyt. Som person og medarbeider er du: serviceorientert tydelig og presis i kommunikasjonen positiv og utadvendt nysgjerrig og initiativrik Du har erfaring med kundeservice enten fysisk eller telefonisk. Du har som minimum en videregående utdanning eller tilsvarende. Du er vant til å benytte IT i hverdagen og har mot og lyst til å bli kjent med IT-systemene i Danske Bank. Arbeidstider og lønn Det er oppstart i jobben 2. januar 2019 eller 14. januar 2019. Stillingen er en prosjektansettelse på fulltid i omstrent 5 måneder med mulighet for forlengelse. Ansettelsen innledes med et 6 ukers opplæringsforløp. For å komme i betraktning til jobben er det viktig at du kan se deg selv i jobben i hele perioden. Arbeidsplassen ligger i Høje Taastrup 5 minutters gange fra Høje Tåstrup stasjon. Den primære arbeidstiden ligger i tidsrommet 08.00 17.00. Lønnen utgjør 149,50 kr i timen. Interessert? For å komme i betraktning til jobben må du skrive en motivert søknad og laste opp en oppdatert og uttømmende CV med din utdanning, jobberfaring, IT-kompetanse, språkkompetanse og relevante kurs m.m. via lenken: https: job.moment.dk job-mail?id 34413 Moment håndterer ansettelsesprosessen, og derfor må alle søknader til jobben rettes dit. Fortell gjerne i søknaden om du har tidligere erfaring med telefonsupport, og hvordan din utdanning og eller andre tidligere aktiviteter kvalifiserer deg til jobben. Vi gleder oss til å høre fra deg!

Har du lyst til å yte profesjonell kundesupport på norsk til Danske Banks bedriftskunder? Da tilbyr Moment en utfordrende fulltidsjobb i Høje Taastrup.

Jobben
Til Danske Bank i Høje Tåstrup søker Moment norsktalende kundesupportmedarbeidere til avdelingen Support Direkte. Vi søker medarbeidere med smil i stemmen og gode kommunikasjonskunnskaper. Er det deg? Da må du gripe sjansen for en hverdag i et utfordrende, profesjonelt og dynamisk miljø.
Danske Bank-konsernets sentrale telefonlinje er et av Nordens ledende kontaktsentre. Her besvares daglig samtaler fra 15 000 til 30 000 kunder i Danmark og utlandet. Support Direkte har ansvaret for å hjelpe alle bankens kunder når de har utfordringer med diverse selvbetjeningsløsninger.
Du blir en del av teamet som støtter bankens bedriftskunder. Det er snakk om et dynamisk team, der alle hjelper hverandre og arbeider mot samme mål. Du blir en del av en internasjonal avdeling, der medarbeiderne har forskjellige nasjonaliteter og det primære språket er engelsk.


Din profil
Du er lærenem og god til å formidle ditt budskap profesjonelt via telefonisk support og evner å sette deg i kundens sted og dermed levere den perfekte kundeopplevelse på norsk. Du er strukturert i arbeidet og deler gjerne dine erfaringer med teamet.
De første ukene gis en grundig opplæring i verktøy og produkter, der det veksles mellom undervisning og "learning by doing", så du er godt rustet til å besvare kundenes spørsmål når telefonene kimer og tempoet er høyt.

Som person og medarbeider er du:

  • serviceorientert 
  • tydelig og presis i kommunikasjonen 
  • positiv og utadvendt 
  • nysgjerrig og initiativrik 

Du har erfaring med kundeservice enten fysisk eller telefonisk. Du har som minimum en videregående utdanning eller tilsvarende. Du er vant til å benytte IT i hverdagen og har mot og lyst til å bli kjent med IT-systemene i Danske Bank.

Arbeidstider og lønn
Det er oppstart i jobben 2. januar 2019 eller 14. januar 2019. Stillingen er en prosjektansettelse på fulltid i omstrent 5 måneder – med mulighet for forlengelse. Ansettelsen innledes med et 6 ukers opplæringsforløp. For å komme i betraktning til jobben er det viktig at du kan se deg selv i jobben i hele perioden.


Arbeidsplassen ligger i Høje Taastrup – 5 minutters gange fra Høje Tåstrup stasjon.
Den primære arbeidstiden ligger i tidsrommet 08.00–17.00.
Lønnen utgjør 149,50 kr i timen.

Interessert?
For å komme i betraktning til jobben må du skrive en motivert søknad og laste opp en oppdatert og uttømmende CV med din utdanning, jobberfaring, IT-kompetanse, språkkompetanse og relevante kurs m.m. via lenken: https://job.moment.dk/job-mail?id=34413


Moment håndterer ansettelsesprosessen, og derfor må alle søknader til jobben rettes dit.
Fortell gjerne i søknaden om du har tidligere erfaring med telefonsupport, og hvordan din utdanning og/eller andre tidligere aktiviteter kvalifiserer deg til jobben.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

MOMENT A/SHøje-Taastrup2018-11-22T00:00:002018-12-14T00:00:00
329916566Svensktalande kundsupportpersonal till Danske BankRobot Jobbet Moment söker svensktalande kundsupportpersonal till Danske Bank i Høje Tåstrup, avdelningen Support Direkte. Vi söker supportpersonal med ett leende i rösten och god kommunikationsförmåga. Stämmer det på dig? Ta då chansen att arbeta i en utmanande, professionell och dynamisk miljö. Danske Bank-koncernens centrala telefonlinje är ett av Nordens ledande kontaktcenter. Här besvaras dagligen samtal från mellan 15 000 30 000 kunder i Danmark och andra länder. Support Direkte har ansvar för att hjälpa alla bankens kunder när de har problem med diverse självbetjäningslösningar. Du kommer att ingå i ett team som ger support åt bankens företagskunder. Det är ett dynamiskt team där alla hjälper varandra och arbetar mot samma mål. Du blir del av en internationell avdelning där medarbetarna kommer från olika länder och det primära språket är engelska. Din profil Du har lätt att lära och är bra på att framföra ditt meddelande professionellt via telefonsupport. Du har förmåga att sätta dig in i kundens situation och levererar därför en perfekt kundupplevelse på svenska. Du arbetar strukturerat och delar gärna med dig av dina erfarenheter med teamet. Under de första veckorna får du en grundlig utbildning i verktyg och produkter, där du växlar mellan undervisning och learning by doing . Efter utbildningen står du väl rustad att besvara kundernas frågor när telefonerna ringer och tempot är högt. Som person och medarbetare är du: Serviceinriktad Tydlig och noggrann i din kommunikation Positiv och utåtriktad Nyfiken och initiativrik Du har erfarenhet av kundservice, antingen fysiskt eller via telefon. Du har minst gymnasieutbildning eller motsvarande. Du är van att använda IT i vardagen och både vågar och vill lära dig hur IT-systemen i Danske Bank fungerar. Arbetstider och lön Jobbet börjar den 2. januari 2019 eller den 14. januari 2019. Anställningen är en projektanställning på heltid i 5 månader med möjlighet till förlängning. Anställningen inleds med en utbildningsperiod. För att vara aktuell för jobbet är det viktigt att du kan arbeta under hela perioden. Arbetsplatsen ligger i Høje Taastrup 5 minuters gångväg från Høje Taastrups station. Den huvudsakliga arbetstiden är mellan 08.00 17.00. Lönen är 149,50 kr. i timmen. Intresserad? För att vara aktuell för jobbet ska du skriva en ansökan där du motiverar varför du vill ha jobbet samt ladda upp ett uppdaterat och komplett CV med din utbildning, yrkeserfarenhet, IT-kompetens, dina språkkunskaper, relevanta kurser och liknande. Moment sköter anställningsprocessen, så alla ansökningar ska skickas dit. Berätta gärna i din ansökan om du har tidigare erfarenhet av telefonsupport, samt på vilket sätt din utbildning eller andra tidigare aktiviteter gör dig kvalificerad för jobbet via länken: https: job.moment.dk job-mail?id 34412 Vi ser fram mot att höra av dig!

Jobbet
Moment söker svensktalande kundsupportpersonal till Danske Bank i Høje Tåstrup, avdelningen Support Direkte. Vi söker supportpersonal med ett leende i rösten och god kommunikationsförmåga. Stämmer det på dig? Ta då chansen att arbeta i en utmanande, professionell och dynamisk miljö.

Danske Bank-koncernens centrala telefonlinje är ett av Nordens ledande kontaktcenter. Här besvaras dagligen samtal från mellan 15 000–30 000 kunder i Danmark och andra länder. Support Direkte har ansvar för att hjälpa alla bankens kunder när de har problem med diverse självbetjäningslösningar. 

Du kommer att ingå i ett team som ger support åt bankens företagskunder. Det är ett dynamiskt team där alla hjälper varandra och arbetar mot samma mål. Du blir del av en internationell avdelning där medarbetarna kommer från olika länder och det primära språket är engelska.

Din profil
Du har lätt att lära och är bra på att framföra ditt meddelande professionellt via telefonsupport. Du har förmåga att sätta dig in i kundens situation och levererar därför en perfekt kundupplevelse på svenska. Du arbetar strukturerat och delar gärna med dig av dina erfarenheter med teamet.
Under de första veckorna får du en grundlig utbildning i verktyg och produkter, där du växlar mellan undervisning och ”learning by doing”. Efter utbildningen står du väl rustad att besvara kundernas frågor när telefonerna ringer och tempot är högt.

Som person och medarbetare är du:

  • Serviceinriktad 
  • Tydlig och noggrann i din kommunikation 
  • Positiv och utåtriktad 
  • Nyfiken och initiativrik 

Du har erfarenhet av kundservice, antingen fysiskt eller via telefon. Du har minst gymnasieutbildning eller motsvarande. Du är van att använda IT i vardagen och både vågar och vill lära dig hur IT-systemen i Danske Bank fungerar.

Arbetstider och lön
Jobbet börjar den 2. januari 2019 eller den 14. januari 2019. Anställningen är en projektanställning på heltid i 5 månader – med möjlighet till förlängning. Anställningen inleds med en utbildningsperiod. För att vara aktuell för jobbet är det viktigt att du kan arbeta under hela perioden. 

Arbetsplatsen ligger i Høje Taastrup – 5 minuters gångväg från Høje Taastrups station.
Den huvudsakliga arbetstiden är mellan 08.00–17.00.

Lönen är 149,50 kr. i timmen.

Intresserad? 
För att vara aktuell för jobbet ska du skriva en ansökan där du motiverar varför du vill ha jobbet samt ladda upp ett uppdaterat och komplett CV med din utbildning, yrkeserfarenhet, IT-kompetens, dina språkkunskaper, relevanta kurser och liknande.
Moment sköter anställningsprocessen, så alla ansökningar ska skickas dit.

Berätta gärna i din ansökan om du har tidigare erfarenhet av telefonsupport, samt på vilket sätt din utbildning eller andra tidigare aktiviteter gör dig kvalificerad för jobbet via länken: https://job.moment.dk/job-mail?id=34412

Vi ser fram mot att höra av dig!

MOMENT A/SHøje-Taastrup2018-11-22T00:00:002018-12-14T00:00:00
329900707Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Shiftleader til Ishøj

Leos Legeland Ishøj

Høje-Taastrup
Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret fo...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:22. januar 2019

Norsktalende kundesupportmedarbeidere

MOMENT A/S

Høje-Taastrup
Har du lyst til å yte profesjonell kundesupport på norsk til Danske Banks bedriftskunder? Da tilbyr Moment en utfordrende fulltidsjobb i Høje Taastrup. Jobben Til Danske Bank i Høje Tåstrup søker Moment norsktalende kundesupportmedarbeidere til avde...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:14. december 2018

Svensktalande kundsupportpersonal till Danske Bank

MOMENT A/S

Høje-Taastrup
Jobbet Moment söker svensktalande kundsupportpersonal till Danske Bank i Høje Tåstrup, avdelningen Support Direkte. Vi söker supportpersonal med ett leende i rösten och god kommunikationsförmåga. Stämmer det på dig? Ta då chansen att arbeta i en utm...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:14. december 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018