Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dansk- og Svensktalende kundeservice-medarbejder til LivetSomSenior ApS

Hos LivetSomSenior sælger vi et bredt udvalg af hjælpemidler til ældre og handicappede gennem vores to netbutikker i henholdsvis Danmark og Sverige. Virksomheden startede i 2014, og er på få år blevet en af de førende netbutikker i branchen.

Derfor søger vi nu en kundeservice-medarbejder som får ansvaret for alt kundekontakt i både Danmark og Sverige. Den primære funktion vil være kundeservice, men du får mulighed for at arbejde med alle aspekter indenfor e-handel.

 

Dine daglige arbejdsopgaver bliver:

  • At hjælpe kunder før bestilling med spørgsmål til de forskellige hjælpemidler vi sælger. Vi tilbyder både kundeservice via telefon og e-mail, så der vil tale om både telefoniske og skriftlige henvendelser

 

  • At hjælpe kunder med status på igangværende ordrer, leveringstider, reklamationer, vejledning i brug af produkter og andre lignende forespørgsler

 

  • Oversættelse af produkt-beskrivelser, nyhedsbreve, blog-indlæg og andet tekstmateriale fra dansk til svensk

 

  • Løbende overvågning af det svenske marked, herunder konkurrencesituationen, prisudvikling og tilpasning af produktsortiment til de lokale forhold

 

Afhængigt af dine egne ønsker til jobbet vil du derudover også få mulighed for at arbejde med opgaver som:

  • Online markedsføring via kanaler som e-mail, Facebook og SEO

 

  • Udarbejdelse af svenske blog-indlæg

 

  • Udarbejdelse af produkt-videoer hvor konkrete produkter demonstreres eller video-guides som hjælper kunderne til at vælge det rigtige produkt

 

  • Oprettelse og vedligeholdelse af produkter på hjemmesiden

 

  • At tage produkt-billeder og lave beskrivelser af nye produkter

 

Sproglige kvalifikationer

Da du skal varetage direkte kontakt med slutkunder i både Danmark og Sverige er de sproglige kvalifikationer vigtige:

  • Du skal kunne tale og skrive flydende Svensk

 

  • Du skal kunne tale flydende dansk – eventuelt også flydende i skrift, men det er dog ikke et krav

 

Øvrige kvalifikationer

Vi står selv for alt den nødvendige oplæring, men du vil blandt andet komme til at arbejde med systemer som:

  • Microsoft Office (primært Outlook, Word og Excel)
  • E-cononomic (ERP/økonomisystem)
  • Magento (Webshop-systemet)
  • Google AdWords

Det er ikke et krav at du har kendskab til branchen eller hjælpemidler generelt set, men et vist kendskab vil betragtes som en fordel.

Om du er nyuddannet, allerede arbejder med kundeservice eller kommer fra noget helt andet er ikke afgørende. Det vigtige er at du har lysten til at lære, og at du kan se dig selv i en rolle, hvor du i høj grad selv er med til at definere arbejdsopgaverne.

 

Arbejdssted, arbejdstid og løn

Vores kontor ligger i Roskilde, hvor du vil skulle arbejde fra. Stillingen er ikke lagt fast på et bestemt antal timer per uge. Afhængigt af dine egne ønsker vil det være muligt at tilpasse stillingen og arbejdsopgaverne til enten en deltids- eller fuldtidsstilling.

Løn efter kvalifikationer.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og CV til jv@livetsomsenior.dk med emnet ”Kundeservice-medarbejder”.

Vil du vide mere? Så besøg vores hjemmeside (http://www.LivetSomSenior.dk) eller kontakt Jeppe Vestergaard på JV@livetsomsenior.dk eller 21 15 15 15.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329792287Phoenix-6583ecf512018-04-12T15:00:36.200Dansk- og Svensktalende kundeservice-medarbejder til LivetSomSenior ApS

Hos LivetSomSenior sælger vi et bredt udvalg af hjælpemidler til ældre og handicappede gennem vores to netbutikker i henholdsvis Danmark og Sverige. Virksomheden startede i 2014, og er på få år blevet en af de førende netbutikker i branchen.

Derfor søger vi nu en kundeservice-medarbejder som får ansvaret for alt kundekontakt i både Danmark og Sverige. Den primære funktion vil være kundeservice, men du får mulighed for at arbejde med alle aspekter indenfor e-handel.

 

Dine daglige arbejdsopgaver bliver:

  • At hjælpe kunder før bestilling med spørgsmål til de forskellige hjælpemidler vi sælger. Vi tilbyder både kundeservice via telefon og e-mail, så der vil tale om både telefoniske og skriftlige henvendelser

 

  • At hjælpe kunder med status på igangværende ordrer, leveringstider, reklamationer, vejledning i brug af produkter og andre lignende forespørgsler

 

  • Oversættelse af produkt-beskrivelser, nyhedsbreve, blog-indlæg og andet tekstmateriale fra dansk til svensk

 

  • Løbende overvågning af det svenske marked, herunder konkurrencesituationen, prisudvikling og tilpasning af produktsortiment til de lokale forhold

 

Afhængigt af dine egne ønsker til jobbet vil du derudover også få mulighed for at arbejde med opgaver som:

  • Online markedsføring via kanaler som e-mail, Facebook og SEO

 

  • Udarbejdelse af svenske blog-indlæg

 

  • Udarbejdelse af produkt-videoer hvor konkrete produkter demonstreres eller video-guides som hjælper kunderne til at vælge det rigtige produkt

 

  • Oprettelse og vedligeholdelse af produkter på hjemmesiden

 

  • At tage produkt-billeder og lave beskrivelser af nye produkter

 

Sproglige kvalifikationer

Da du skal varetage direkte kontakt med slutkunder i både Danmark og Sverige er de sproglige kvalifikationer vigtige:

  • Du skal kunne tale og skrive flydende Svensk

 

  • Du skal kunne tale flydende dansk – eventuelt også flydende i skrift, men det er dog ikke et krav

 

Øvrige kvalifikationer

Vi står selv for alt den nødvendige oplæring, men du vil blandt andet komme til at arbejde med systemer som:

  • Microsoft Office (primært Outlook, Word og Excel)
  • E-cononomic (ERP/økonomisystem)
  • Magento (Webshop-systemet)
  • Google AdWords

Det er ikke et krav at du har kendskab til branchen eller hjælpemidler generelt set, men et vist kendskab vil betragtes som en fordel.

Om du er nyuddannet, allerede arbejder med kundeservice eller kommer fra noget helt andet er ikke afgørende. Det vigtige er at du har lysten til at lære, og at du kan se dig selv i en rolle, hvor du i høj grad selv er med til at definere arbejdsopgaverne.

 

Arbejdssted, arbejdstid og løn

Vores kontor ligger i Roskilde, hvor du vil skulle arbejde fra. Stillingen er ikke lagt fast på et bestemt antal timer per uge. Afhængigt af dine egne ønsker vil det være muligt at tilpasse stillingen og arbejdsopgaverne til enten en deltids- eller fuldtidsstilling.

Løn efter kvalifikationer.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og CV til jv@livetsomsenior.dk med emnet ”Kundeservice-medarbejder”.

Vil du vide mere? Så besøg vores hjemmeside (http://www.LivetSomSenior.dk) eller kontakt Jeppe Vestergaard på JV@livetsomsenior.dk eller 21 15 15 15.

2018-04-23T14:57:15.790 Hos LivetSomSenior sælger vi et bredt udvalg af hjælpemidler til ældre og handicappede gennem vores to netbutikker i henholdsvis Danmark og Sverige. Virksomheden startede i 2014, og er på få år blevet en af de førende netbutikker i branchen. Derfor søger vi nu en kundeservice-medarbejder som får ansvaret for alt kundekontakt i både Danmark og Sverige. Den primære funktion vil være kundeservice, men du får mulighed for at arbejde med alle aspekter indenfor e-handel. Dine daglige arbejdsopgaver bliver: At hjælpe kunder før bestilling med spørgsmål til de forskellige hjælpemidler vi sælger. Vi tilbyder både kundeservice via telefon og e-mail, så der vil tale om både telefoniske og skriftlige henvendelser At hjælpe kunder med status på igangværende ordrer, leveringstider, reklamationer, vejledning i brug af produkter og andre lignende forespørgsler Oversættelse af produkt-beskrivelser, nyhedsbreve, blog-indlæg og andet tekstmateriale fra dansk til svensk Løbende overvågning af det svenske marked, herunder konkurrencesituationen, prisudvikling og tilpasning af produktsortiment til de lokale forhold Afhængigt af dine egne ønsker til jobbet vil du derudover også få mulighed for at arbejde med opgaver som: Online markedsføring via kanaler som e-mail, Facebook og SEO Udarbejdelse af svenske blog-indlæg Udarbejdelse af produkt-videoer hvor konkrete produkter demonstreres eller video-guides som hjælper kunderne til at vælge det rigtige produkt Oprettelse og vedligeholdelse af produkter på hjemmesiden At tage produkt-billeder og lave beskrivelser af nye produkter Sproglige kvalifikationer Da du skal varetage direkte kontakt med slutkunder i både Danmark og Sverige er de sproglige kvalifikationer vigtige: Du skal kunne tale og skrive flydende Svensk Du skal kunne tale flydende dansk eventuelt også flydende i skrift, men det er dog ikke et krav Øvrige kvalifikationer Vi står selv for alt den nødvendige oplæring, men du vil blandt andet komme til at arbejde med systemer som: Microsoft Office (primært Outlook, Word og Excel) E-cononomic (ERP økonomisystem) Magento (Webshop-systemet) Google AdWords Det er ikke et krav at du har kendskab til branchen eller hjælpemidler generelt set, men et vist kendskab vil betragtes som en fordel. Om du er nyuddannet, allerede arbejder med kundeservice eller kommer fra noget helt andet er ikke afgørende. Det vigtige er at du har lysten til at lære, og at du kan se dig selv i en rolle, hvor du i høj grad selv er med til at definere arbejdsopgaverne. Arbejdssted, arbejdstid og løn Vores kontor ligger i Roskilde, hvor du vil skulle arbejde fra. Stillingen er ikke lagt fast på et bestemt antal timer per uge. Afhængigt af dine egne ønsker vil det være muligt at tilpasse stillingen og arbejdsopgaverne til enten en deltids- eller fuldtidsstilling. Løn efter kvalifikationer. Ansøgning Send din ansøgning og CV til jv@livetsomsenior.dk med emnet Kundeservice-medarbejder . Vil du vide mere? Så besøg vores hjemmeside (http: www.LivetSomSenior.dk) eller kontakt Jeppe Vestergaard på JV@livetsomsenior.dk eller 21 15 15 15.11Jobnet6583ecf5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-07T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3213707LIVETSOMSENIOR ApS11Knud Den Stores Vej 494000RoskildeDKDanmark0
jv@livetsomsenior.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent554001JobNet48081581000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6583ecf5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6583ecf5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6583ecf5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6583ecf5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg354318603Jeppe Vestergaardjv@livetsomsenior.dkDKDanmarkDKDanmark329952218Smagsprøveuddeler i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet Interesse for gode råvarer og kvalitet Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Smagsprøveuddeler i detailbutikker . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet
  • Interesse for gode råvarer og kvalitet
  • Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Smagsprøveuddeler i detailbutikker”. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SRingsted2019-01-31T00:00:002019-03-28T00:00:00
329981045Tysk-Dansktalende kundeservicemedarbejderRobot Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet? Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ansigt udadtil i forhold til vores tyske og danske kunder sammen med det øvrige kundeserviceteam. Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os, skal have en excellent kundeoplevelse. Du får hver dag ansvaret for din egen portefølje af opgaver, så du ved hvad du skal nå. Vi arbejder sammen som et team i kundeservice og hjælper hinanden. Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling Hos Group Buy driver og udvikler vi blandt andre fordelsklubben pluuz.de, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 65.000 produkter til indkøbspris. Vi vil være den foretrukne fordelsklub, hvor alle uanset alder eller interesser kan spare mange penge. Arbejdsopgaver: Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab Rådgivning i brug af vores webshop Rådgivning i forbindelse med returnering af varer Håndtering af reklamationer Oversættelse og vedligeholdelse af produkttekster Oversættelse af øvrigt handelsmateriale Mersalg over telefonen Jobbet vil være meget selvstændigt, men du har altid adgang til coaching fra teamlederen og sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores voksende antal svenske og danske kunder og bidrager med dine idéer til vores koncept. Egenskaber Du taler tysk på modersmålsniveau, men taler og skriver også dansk Du bliver motiveret af at være med til at bygge noget nyt op og kunne se resultaterne af dit arbejde Du har ambitioner om at medvirke til at udvikle vores kundeservicefunktion, så vi hele tiden forbedrer vores service Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen Har et højt energiniveau og kan holde sig motiveret også i modgang Er god til rådgivning og mersalg over telefonen Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum Er en holdspiller og en god kollega Du er glad og positiv Om virksomheden Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge. Vi tilbyder ansættelse i en yngre, men solid virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et stærkt fundament og har på kort tid etableret et velfungerende team med lagerfunktion, indkøb, marketing og kundeservice. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund og vi har en fantastisk frokostordning. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 19. april 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks. Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk

Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet?

Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ”ansigt” udadtil i forhold til vores tyske og danske kunder sammen med det øvrige kundeserviceteam.

Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os, skal have en excellent kundeoplevelse. Du får hver dag ansvaret for din egen portefølje af opgaver, så du ved hvad du skal nå. Vi arbejder sammen som et team i kundeservice og hjælper hinanden.

Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling

Hos Group Buy driver og udvikler vi blandt andre fordelsklubben pluuz.de, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 65.000 produkter til indkøbspris. Vi vil være den foretrukne fordelsklub, hvor alle uanset alder eller interesser kan spare mange penge.

Arbejdsopgaver:

  • Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab
  • Rådgivning i brug af vores webshop
  • Rådgivning i forbindelse med returnering af varer
  • Håndtering af reklamationer
  • Oversættelse og vedligeholdelse af produkttekster
  • Oversættelse af øvrigt handelsmateriale
  • Mersalg over telefonen

Jobbet vil være meget selvstændigt, men du har altid adgang til coaching fra teamlederen og sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores voksende antal svenske og danske kunder og bidrager med dine idéer til vores koncept.

Egenskaber

  • Du taler tysk på modersmålsniveau, men taler og skriver også dansk
  • Du bliver motiveret af at være med til at bygge noget nyt op og kunne se resultaterne af dit arbejde
  • Du har ambitioner om at medvirke til at udvikle vores kundeservicefunktion, så vi hele tiden forbedrer vores service
  • Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen
  • Har et højt energiniveau og kan holde sig motiveret – også i modgang
  • Er god til rådgivning og mersalg over telefonen
  • Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende
  • Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral
  • Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum
  • Er en holdspiller og en god kollega
  • Du er glad og positiv

Om virksomheden

Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge.

Vi tilbyder ansættelse i en yngre, men solid virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et stærkt fundament og har på kort tid etableret et velfungerende team med lagerfunktion, indkøb, marketing og kundeservice. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund og vi har en fantastisk frokostordning.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 19. april 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks.

Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk

 

VoksewerkBrøndby2019-03-19T00:00:002019-05-14T00:00:00
329975207Kundesupporter DFD CleanroomRobot CLEANROOM HumanizeR søger for vores kunde en kundesupporter (barselsvikariat) V RDISKABENDE TOTALLEVERANDØR TI?L CLEANROOM? DFD Cleanroom ligger i Maribo. Det er et renrums vaskeri, hvis kunder sætter store kvalitets krav. Det henleder til, at den medarbejder vi søger, har en høj kvalitetssans. Læs mere om DFD Cleanroom ved at trykke på linket. DFD Cleanroom Vi vil værdsætte hvis du: Kan håndtere daglig kundekontakt, telefonisk såvel som mailkorrespondance. Sætter en ære i høj kundesupport og kvalitet i de daglig administrative opgaver. Er en udpræget team player. IT Stærk i Office pakken (interne systemer vil du blive lært op i) Trives i et ind i mellem hektisk arbejdsmiljø, når vores kunder har et ekstra behov for vores hjælp. Som kundesupport indgår du i et team, som modtager og sikrer sagsbehandling af kundehenvendelser og ordrer og fakturerer dagligt. Du skal være kontoruddannet og selvfølgelig erfaren i de gængse IT systemer. Du vil modtage en god forudgående træning i arbejdsopgaver og -metoder og selvfølgelig have god støtte undervejs i de IT-systemer vi anvender. Arbejdstiden er fra mandag til fredag 8-16 (fre.15.30) Det skal påregnes at sommerferie først kan holdes fra og med uge 33. Vikariatet er fra 1. maj 2019 og forventes afsluttet primo september 2020. Søg stillingen ved at trykke på linket, som fører dig til HR Skyen. Al henvendelse omkring stillingen skal ske til Kasper Valbjørn fra HumanizeR på tlf. 53795100 hverdage mellem kl. 10-13. Eller på mail kv@pshr.dk

CLEANROOM

HumanizeR søger for vores kunde en kundesupporter (barselsvikariat)

VÆRDISKABENDE TOTALLEVERANDØR TI?L CLEANROOM?

DFD Cleanroom ligger i Maribo. Det er et renrums vaskeri, hvis kunder sætter store kvalitets krav. Det henleder til, at den medarbejder vi søger, har en høj kvalitetssans. Læs mere om DFD Cleanroom ved at trykke på linket. DFD Cleanroom

Vi vil værdsætte hvis du:

Kan håndtere daglig kundekontakt, telefonisk såvel som mailkorrespondance.

Sætter en ære i høj kundesupport og kvalitet i de daglig administrative opgaver.

Er en udpræget team player.

IT Stærk i Office pakken (interne systemer vil du blive lært op i)

Trives i et ind i mellem hektisk arbejdsmiljø, når vores kunder har et ekstra behov for vores hjælp.

Som kundesupport indgår du i et team, som modtager og sikrer sagsbehandling af kundehenvendelser og ordrer og fakturerer dagligt.

Du skal være kontoruddannet og selvfølgelig erfaren i de gængse IT systemer. Du vil modtage en god forudgående træning i arbejdsopgaver og -metoder og selvfølgelig have god støtte undervejs i de IT-systemer vi anvender.

Arbejdstiden er fra mandag til fredag 8-16 (fre.15.30)

Det skal påregnes at sommerferie først kan holdes fra og med uge 33.

Vikariatet er fra 1. maj 2019 og forventes afsluttet primo september 2020.

Søg stillingen ved at trykke på linket, som fører dig til HR Skyen.

Al henvendelse omkring stillingen skal ske til Kasper Valbjørn fra HumanizeR på tlf. 53795100 hverdage mellem kl. 10-13. Eller på mail kv@pshr.dk

HumanizerMaribo2019-03-11T00:00:002019-04-10T00:00:00
329952224Smagsprøveuddeler i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet Interesse for gode råvarer og kvalitet Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Smagsprøveuddeler i detailbutikker . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet
  • Interesse for gode råvarer og kvalitet
  • Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Smagsprøveuddeler i detailbutikker”. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SNæstved2019-01-31T00:00:002019-03-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Smagsprøveuddeler i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Ringsted
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger ...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019

Tysk-Dansktalende kundeservicemedarbejder

Voksewerk

Brøndby
Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet? Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ansigt udadtil i forhold til vores ty...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:14. maj 2019

Kundesupporter DFD Cleanroom

Humanizer

Maribo
CLEANROOM HumanizeR søger for vores kunde en kundesupporter (barselsvikariat) V RDISKABENDE TOTALLEVERANDØR TI?L CLEANROOM? DFD Cleanroom ligger i Maribo. Det er et renrums vaskeri, hvis kunder sætter store kvalitets krav. Det henleder til, at den m...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:10. april 2019

Smagsprøveuddeler i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Næstved
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger ...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019