Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dansk teknisk support - Lissabon, Portugal

Kunne du tænke dig en international karriere?
Kunne du tænke dig at yde support for et af verdens største brands?
Kunne du tænke dig at arbejde i et spændende, multikulturelt miljø?

Vi er Sitel
Vi tilbyder kundeservice-tjenester for multinationale virksomheder inden for områder som turisme, sundhed, teknologi, salg og ehandel.

Vi arbejder ud fra et “People First” mindset, og understøtter individuel og holdbaseret udvikling mod fælles mål, mens vi samtidig respekterer vores forskelligheder.

Hvis du kunne tænke dig at udvikle dine kommunikative evner i et energisk og multikulturelt miljø med løbende mulighed for træning, så bliv en del af holdet!

Vores kunde
Vores kunde er udbyder af printerprodukter, software, løsninger og tjenester, som hjælper kunder med at spare tid og penge i mere end 170 lande.

Primære ansvarsområder
Som kundevejleder på dette projekt, bliver du del af et kreativt og veltrænet hold af globale specialister med ansvar for fejlfinding og problemløsning inden for forskellige hardware-miljøer, og du kommer til at yde teknisk support for danske erhvervskunder og slutbrugere.

Hvad vi leder efter

Nødvendige kvalifikationer

  • Dansk som modersmål 
  • Godt engelskniveau
  • Stærke kommunikative evner
  • Teknisk interesse og lyst til at lære om nye teknologier

Foretrukne kvalifikationer

  • Erfaring med teknisk support eller kundeservice
  • God til troubleshooting og analytisk tænkning
  • Forståelse for hardware og printere

Vi tilbyder
Hos Sitel tror vi på at vores ansatte er vores vigtigste ressource, og derfor gør vi en dyd ud af at finde de bedste, mest talentfulde og motiverede kolleger.

Her er nogle af fordelene ved at arbejde hos os:

  • God løn (14 måneders løn pr. år) 
  • Månedlig måltidsudbetaling
  • Månedlig performancebonus
  • Månedlig sprogbonus
  • Relokaliseringspakke (betaling af rejse- og opholdsomkostninger)
  • Hjælp til at finde bolig i Lissabon
  • Privat sygesikring + tandlægeforsikring 
  • Engelsktalende læge på kontoret
  • Faste arbejdstider (mandag til fredag, 7:00 til 16:00)
  • God beliggenhed med let adgang via offentlig transport
  • Oplæring betalt af Sitel og inkluderet i kontrakten
  • Løbende træning og udvikling

Vi tager os af dig og din udvikling og sørger for de rette omstændigheder, så du kan levere de bedste resultater.

For at ansøge, send venligst dit CV med følgende reference: LEX/DAN/OFIR.

Kontaktinfo
Har du spørgsmål vedrørerende stillingen er du velkommen til at kontakte rekrutteringsteamet på CAREERS.PORTUGAL@SITEL.COM

For flere oplysninger om Sitel kan du besøge vores hjemmeside www.sitel.com eller vores Facebook-side https://www.facebook.com/sitelpt


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329749770Phoenix-87d0ab9112018-01-29T21:00:00.727Dansk teknisk support - Lissabon, Portugal

Kunne du tænke dig en international karriere?
Kunne du tænke dig at yde support for et af verdens største brands?
Kunne du tænke dig at arbejde i et spændende, multikulturelt miljø?

Vi er Sitel
Vi tilbyder kundeservice-tjenester for multinationale virksomheder inden for områder som turisme, sundhed, teknologi, salg og ehandel.

Vi arbejder ud fra et “People First” mindset, og understøtter individuel og holdbaseret udvikling mod fælles mål, mens vi samtidig respekterer vores forskelligheder.

Hvis du kunne tænke dig at udvikle dine kommunikative evner i et energisk og multikulturelt miljø med løbende mulighed for træning, så bliv en del af holdet!

Vores kunde
Vores kunde er udbyder af printerprodukter, software, løsninger og tjenester, som hjælper kunder med at spare tid og penge i mere end 170 lande.

Primære ansvarsområder
Som kundevejleder på dette projekt, bliver du del af et kreativt og veltrænet hold af globale specialister med ansvar for fejlfinding og problemløsning inden for forskellige hardware-miljøer, og du kommer til at yde teknisk support for danske erhvervskunder og slutbrugere.

Hvad vi leder efter

Nødvendige kvalifikationer

  • Dansk som modersmål 
  • Godt engelskniveau
  • Stærke kommunikative evner
  • Teknisk interesse og lyst til at lære om nye teknologier

Foretrukne kvalifikationer

  • Erfaring med teknisk support eller kundeservice
  • God til troubleshooting og analytisk tænkning
  • Forståelse for hardware og printere

Vi tilbyder
Hos Sitel tror vi på at vores ansatte er vores vigtigste ressource, og derfor gør vi en dyd ud af at finde de bedste, mest talentfulde og motiverede kolleger.

Her er nogle af fordelene ved at arbejde hos os:

  • God løn (14 måneders løn pr. år) 
  • Månedlig måltidsudbetaling
  • Månedlig performancebonus
  • Månedlig sprogbonus
  • Relokaliseringspakke (betaling af rejse- og opholdsomkostninger)
  • Hjælp til at finde bolig i Lissabon
  • Privat sygesikring + tandlægeforsikring 
  • Engelsktalende læge på kontoret
  • Faste arbejdstider (mandag til fredag, 7:00 til 16:00)
  • God beliggenhed med let adgang via offentlig transport
  • Oplæring betalt af Sitel og inkluderet i kontrakten
  • Løbende træning og udvikling

Vi tager os af dig og din udvikling og sørger for de rette omstændigheder, så du kan levere de bedste resultater.

For at ansøge, send venligst dit CV med følgende reference: LEX/DAN/OFIR.

Kontaktinfo
Har du spørgsmål vedrørerende stillingen er du velkommen til at kontakte rekrutteringsteamet på CAREERS.PORTUGAL@SITEL.COM

For flere oplysninger om Sitel kan du besøge vores hjemmeside www.sitel.com eller vores Facebook-side https://www.facebook.com/sitelpt

2018-03-30T00:50:22.263 Kunne du tænke dig en international karriere?Kunne du tænke dig at yde support for et af verdens største brands?Kunne du tænke dig at arbejde i et spændende, multikulturelt miljø?Vi er SitelVi tilbyder kundeservice-tjenester for multinationale virksomheder inden for områder som turisme, sundhed, teknologi, salg og ehandel.Vi arbejder ud fra et People First mindset, og understøtter individuel og holdbaseret udvikling mod fælles mål, mens vi samtidig respekterer vores forskelligheder.Hvis du kunne tænke dig at udvikle dine kommunikative evner i et energisk og multikulturelt miljø med løbende mulighed for træning, så bliv en del af holdet!Vores kundeVores kunde er udbyder af printerprodukter, software, løsninger og tjenester, som hjælper kunder med at spare tid og penge i mere end 170 lande.Primære ansvarsområderSom kundevejleder på dette projekt, bliver du del af et kreativt og veltrænet hold af globale specialister med ansvar for fejlfinding og problemløsning inden for forskellige hardware-miljøer, og du kommer til at yde teknisk support for danske erhvervskunder og slutbrugere.Hvad vi leder efterNødvendige kvalifikationer Dansk som modersmål Godt engelskniveauStærke kommunikative evnerTeknisk interesse og lyst til at lære om nye teknologier Foretrukne kvalifikationer Erfaring med teknisk support eller kundeserviceGod til troubleshooting og analytisk tænkningForståelse for hardware og printere Vi tilbyderHos Sitel tror vi på at vores ansatte er vores vigtigste ressource, og derfor gør vi en dyd ud af at finde de bedste, mest talentfulde og motiverede kolleger.Her er nogle af fordelene ved at arbejde hos os: God løn (14 måneders løn pr. år) Månedlig måltidsudbetalingMånedlig performancebonusMånedlig sprogbonusRelokaliseringspakke (betaling af rejse- og opholdsomkostninger)Hjælp til at finde bolig i LissabonPrivat sygesikring tandlægeforsikring Engelsktalende læge på kontoretFaste arbejdstider (mandag til fredag, 7:00 til 16:00)God beliggenhed med let adgang via offentlig transportOplæring betalt af Sitel og inkluderet i kontraktenLøbende træning og udvikling Vi tager os af dig og din udvikling og sørger for de rette omstændigheder, så du kan levere de bedste resultater.For at ansøge, send venligst dit CV med følgende reference: LEX DAN OFIR.KontaktinfoHar du spørgsmål vedrørerende stillingen er du velkommen til at kontakte rekrutteringsteamet på CAREERS.PORTUGAL@SITEL.COMFor flere oplysninger om Sitel kan du besøge vores hjemmeside www.sitel.com eller vores Facebook-side https: www.facebook.com sitelpt3970160Phoenix87d0ab91101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-29T00:00:000000https://jobs.sitel.com/job/Lisboa-Danish-Inbound-Technical-Advisor-Port/390584400/0EuropaDanmarkEuropaPortugal3091800Sitel Portugal11Rua do Instituto Indutrial Edificio D. Luis I, n.7, 6th floor1200-225LisboaDKDanmarkORS/87d0ab91_logo.pngORS/Small/87d0ab91_logo.png138.70847790-9.15073960
DKDanmarkPORPortugal
8Fuldtid46Permanent514637PhoenixMedium0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87d0ab91https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=87d0ab91https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87d0ab91&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87d0ab91&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Sitel Portugal er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder0Øvrige2Salg5Kontor og administration352616021importimport_87d0ab91PORPortugalPORPortugalda-DK