Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dansktalende supportmedarbejder til Odense

Lige nu udvider vi hos SYKES vores Nordiske support til en af vores største tekniske klienter; Samsung Electronics Nordic AB.
Vi søger derfor personer med teknisk interesse og som kan lide at yde høj professionel kundeservice til danske privatkunder, i et til tider hektisk, men spændende miljø! 

Arbejdet er rettet direkte mod Samsungs danske privatkunder, men du vil selvfølgelig indgå som en del af hele vores Nordiske team, der pt. tæller næsten 100 medarbejdere.

Hvad søger vi?

  • Du skal være effektiv og kundeminded.
  • Du skal have en positiv attitude omkring problemløsning og hjælpe med at opretholde den høje standard af service som klienten forventer.
  • Du skal kunne tage ansvar for dit eget arbejde og samtidig indgå i tæt samarbejde med hele det danske team omkring de fælles mål, som skal opnås.
  • Du skal hurtigt kunne omstille dig til forskellige situationer, da det ofte går stærkt i elektronikbranchen
  • Kan skrive og tale dansk flydende. (Andre nordiske sprog vil være en fordel, men er intet krav)

Derudover er det et plus hvis du er/kan/har:

  • Er teknisk interesseret (intet krav)
  • Kan skrive og tale engelsk (meget af vores materiale, samt værktøjer er på engelsk)
  • Har erfaring indenfor kundeservice eller evt. call center.
  • Er punktlig og stabil.
  • Er god til at indgå i team-arbejde med fælles mål.

Hvis du kan genkende dig selv i et eller flere af kriterierne, så er du helt sikkert en person, som vi er interesserede i at snakke med!

Så send din ansøgning hurtigst muligt til Job_Odense@sykes.com og skriv ”Jobansøgning Samsung” i emnefeltet. Jobsamtaler vil ske løbende. 

Har du spørgsmål, så kan du kontakte HR Assistent Lana Omanovic på 63168602

Vi tilbyder

  • En tidsbegrænset stilling (i perioden 10. maj til 30. september) på 37 timer med mulighed for forlængelse eller fastansættelse
  • Individuel udviklingsplan med gode karrieremuligheder.
  • Personlig og professionel udvikling, samt optræning i produktgrupper.
  • Fast månedsløn
  • Arbejdstiden består at skiftende arbejdstider med 3-ugers rotation. Timerne skemalægges i følgende tidsrum:
    • Hverdage 07:00 til 21:00
    • Lørdage & Søndag 08:00 til 17:00

Arbejdet som vi tilbyder, består hovedsageligt i at besvare spørgsmål af teknisk karakter samt teknisk fejlsøgning. Dette kommer til at foregå primært via telefon, men også via e-mail, chat og sociale medier på forskellige platforme.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.