DAT SØGER DANMARKS BEDSTE KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at gøre hverdagen og rejsen behagelig og let for vores flypassagerer? Har du let til smil, og forstår du at sætte dig godt ind i kundens situation, så er det måske dig, vi mangler til vores kundeserviceteam.   

Vi søger nemlig Danmarks bedste kundeservicemedarbejder til at hjælpe vores passagerer godt på vej på deres flyrejse.

Arbejdsopgaver 

Dine arbejdsopgaver vil bestå af kundebetjening på telefon, mail og personlig kundebetjening, hvilket bl.a. vedrører:

  • Bestilling/ombooking af billetter
  • Svare på henvendelser fra passagerer 
  • Ekstra service mm for passagerer

Arbejdstider og arbejdsplads 

Du vil indgå i en vagtordning, hvor arbejdstimerne vil ligge i tidsrummet kl. 08.00 – 19.00 fra mandag til fredag, og der vil være arbejdstimer i weekenderne i mindre omfang. Arbejdstiden- og timerne vil være varierende efter behov. Gennemsnitligt arbejdstimer forventes at være 37 timer om ugen.

Arbejdspladsen er fleksibel, og det kan være på vores billetkontor i Rønne Lufthavn, vores kontor i Vamdrup eller i København.  

Om dig

Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling samt erfaring fra rejsebranchen. 

Vi forventer, at:

  • du kan kommunikere skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk
  • du er struktureret, service-minded og teamorienteret
  • du er god til at bevare overblikket, når pressede situationer opstår   

Koncernsproget er på engelsk, men din daglige kundekontakt vil primært være på dansk. 

Vi tilbyder dig

  • Træning i relevante IT-systemer og procedurer
  • International arbejdsplads med daglig kontakt til kollegaer i Danmark og Litauen
  • Daglig kontakt til danske og udenlandske kunder
  • Rabatter på en række internationale flyselskaber for dig og din nærmeste familie efter 6 måneders ansættelse

Pension og rådgiver

Det er vigtigt for os som arbejdsgiver, at vores medarbejdere er sikret en ordentlig pensionsopsparing. DAT er medlem af Dansk Industri, og vi har valgt at følge pensionssatserne for det generelle arbejdsmarked i Danmark. Ud af et samlet pensionsbidrag på 12% betaler DAT de 8%. I pensionsordningen indgår også en sundhedsforsikring og livsforsikring. DAT har tilknyttet pensionsrådgivere, så du bliver vejledt i at få en skræddersyet pensionsordning, der passer til netop dit behov.

Om DAT

DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989 og i dag har vi over 500 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding.

DAT transporterer næsten en million passagerer hvert år i en flåde bestående af ATR- og Airbus-fly. Som et ægte europæisk luftfartsselskab flyver DAT regionale ruter i Danmark, Norge, Italien, Tyskland og Finland.

Udover de regionale ruter driver DAT også ad hoc-chartertjenester og ACMI-kontrakter. 

Du kan også læse mere om DAT her.  

Ansøgningsfrist 

Hurtigst muligt. 

Vi læser ansøgninger igennem løbende. 

Startdato

Hurtigst muligt. 

Jobsamtale 

Hurtigst muligt.

Kontaktoplysninger 

Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Robert Rungholm, Chief Commercial Officer

Tlf.: +45 26 19 51 98

E-mail: robert@dat.dk  


Se mere på vores ansøgersite: https://dat.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


DAT SØGER DANMARKS BEDSTE KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Vil du være med til at gøre hverdagen og rejsen behagelig og let for vores flypassagerer? Har du let til smil, og forstår du at sætte dig godt ind i kundens situation, så er det måske dig, vi mangler til vores kundeserviceteam.   

Vi søger nemlig Danmarks bedste kundeservicemedarbejder til at hjælpe vores passagerer godt på vej på deres flyrejse.

Arbejdsopgaver 

Dine arbejdsopgaver vil bestå af kundebetjening på telefon, mail og personlig kundebetjening, hvilket bl.a. vedrører:

  • Bestilling/ombooking af billetter
  • Svare på henvendelser fra passagerer 
  • Ekstra service mm for passagerer

Arbejdstider og arbejdsplads 

Du vil indgå i en vagtordning, hvor arbejdstimerne vil ligge i tidsrummet kl. 08.00 – 19.00 fra mandag til fredag, og der vil være arbejdstimer i weekenderne i mindre omfang. Arbejdstiden- og timerne vil være varierende efter behov. Gennemsnitligt arbejdstimer forventes at være 37 timer om ugen.

Arbejdspladsen er fleksibel, og det kan være på vores billetkontor i Rønne Lufthavn, vores kontor i Vamdrup eller i København.  

Om dig

Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling samt erfaring fra rejsebranchen. 

Vi forventer, at:

  • du kan kommunikere skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk
  • du er struktureret, service-minded og teamorienteret
  • du er god til at bevare overblikket, når pressede situationer opstår   

Koncernsproget er på engelsk, men din daglige kundekontakt vil primært være på dansk. 

Vi tilbyder dig

  • Træning i relevante IT-systemer og procedurer
  • International arbejdsplads med daglig kontakt til kollegaer i Danmark og Litauen
  • Daglig kontakt til danske og udenlandske kunder
  • Rabatter på en række internationale flyselskaber for dig og din nærmeste familie efter 6 måneders ansættelse

Pension og rådgiver

Det er vigtigt for os som arbejdsgiver, at vores medarbejdere er sikret en ordentlig pensionsopsparing. DAT er medlem af Dansk Industri, og vi har valgt at følge pensionssatserne for det generelle arbejdsmarked i Danmark. Ud af et samlet pensionsbidrag på 12% betaler DAT de 8%. I pensionsordningen indgår også en sundhedsforsikring og livsforsikring. DAT har tilknyttet pensionsrådgivere, så du bliver vejledt i at få en skræddersyet pensionsordning, der passer til netop dit behov.

Om DAT

DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989 og i dag har vi over 500 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding.

DAT transporterer næsten en million passagerer hvert år i en flåde bestående af ATR- og Airbus-fly. Som et ægte europæisk luftfartsselskab flyver DAT regionale ruter i Danmark, Norge, Italien, Tyskland og Finland.

Udover de regionale ruter driver DAT også ad hoc-chartertjenester og ACMI-kontrakter. 

Du kan også læse mere om DAT her.  

Ansøgningsfrist 

Hurtigst muligt. 

Vi læser ansøgninger igennem løbende. 

Startdato

Hurtigst muligt. 

Jobsamtale 

Hurtigst muligt.

Kontaktoplysninger 

Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Robert Rungholm, Chief Commercial Officer

Tlf.: +45 26 19 51 98

E-mail: robert@dat.dk  


Se mere på vores ansøgersite: https://dat.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.