Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

DAT søger en Junior Account Manager

Vi søger en initiativrig Junior Account Manager til vores hovedkontor i Vamdrup ved Kolding. Med ansvaret for vores faste ruteflyvninger, får du en spændende og udfordrende hverdag med plads til selvstændighed og initiativ. Du skal brænde for at skabe langvarige og værdifulde relationer. Vi søger en Junior Account Manager, som er motiveret for at yde en aktiv og ekstraordinær indsats, hvor målet er resultater og tilfredse kunder.

DAT er en international og spændende arbejdsplads med dygtige kolleger, som altid står klar til sparring, faglig og personlig støtte. Vi har en god og uformel omgangstone, hvor vi altid hjælper hinanden, uanset hvor travlt vi har.

Dine arbejdsopgaver
  • Fastholde og udvikle relationer til vores B2B-kunder, samarbejdspartnere og lokalmiljøer
  • Indsamle relevante markedsinformationer på nuværende og potentielle ruter
  • Tilbudsgivning, forhandling og indgåelse af kontrakter med vores storkunder
  • Segmentering, opsøgende salg og kundebesøg i Danmark og Skandinavien
Der vil være rejseaktivitet i Danmark, Norge, Skotland, her vil du møde nye mennesker, arbejdskulturer og netværk. Du kommer til at indgå i et team på 10 dygtige rutemedarbejdere i Danmark og Litauen, og jobbet indebærer derfor en bred kontaktflade tværs gennem organisationen.

Dine faglige kompetencer
  • Relevant erhvervserfaring inden for salg
  • Gode sprogkundskaber på dansk og engelsk
  • Gode IT-kundskaber (Microsoft Office-kompetencer)
  • Relevant uddannelse er en fordel
Dine personlige egenskaber
  • Fokus på service og god til menneskelige relationer
  • Udadvendt og ambitiøs
  • Selvstændig, initiativrig og struktureret
  • Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder
Hvem er vi?
DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding.

Vi har 24 fly af typen ATR, MD og Airbus, som flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler.

Du kan også læse mere på www.dat.dk.

Hvad kan vi tilbyde dig?
  • Pensionsordning
  • Internet, mobiltelefon og sundhedsforsikring
  • Frokost- og massageordning på kontoret
  • Adgang til rabatterede flybilletter hos over 40 flyselskaber (bl.a. SAS, Air France, Lufthansa og KLM) efter 6 måneders ansættelse
  • Årlig frirejse på vores faste ruter efter 6 måneders ansættelse
Yderligere informationer
Stillingen er en fast fuldtidstilling på 37 timer om ugen.

Tiltrædelse forventes hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Commercial Manager, Robert Rungholm, på robert@dat.dk eller ring direkte på tlf. +45 76 92 30 54.

Er du vores nye Junior Account Manager?
Send dit CV og din ansøgning mærket ” Junior Account Manager” via knappen "Send Ansøgning".
Vi holder samtaler løbende. Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Se mere på vores ansøgersite: https://dat.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026126Phoenix-fd94d56612019-05-16T17:04:00.310DAT søger en Junior Account Manager
Vi søger en initiativrig Junior Account Manager til vores hovedkontor i Vamdrup ved Kolding. Med ansvaret for vores faste ruteflyvninger, får du en spændende og udfordrende hverdag med plads til selvstændighed og initiativ. Du skal brænde for at skabe langvarige og værdifulde relationer. Vi søger en Junior Account Manager, som er motiveret for at yde en aktiv og ekstraordinær indsats, hvor målet er resultater og tilfredse kunder.

DAT er en international og spændende arbejdsplads med dygtige kolleger, som altid står klar til sparring, faglig og personlig støtte. Vi har en god og uformel omgangstone, hvor vi altid hjælper hinanden, uanset hvor travlt vi har.

Dine arbejdsopgaver
  • Fastholde og udvikle relationer til vores B2B-kunder, samarbejdspartnere og lokalmiljøer
  • Indsamle relevante markedsinformationer på nuværende og potentielle ruter
  • Tilbudsgivning, forhandling og indgåelse af kontrakter med vores storkunder
  • Segmentering, opsøgende salg og kundebesøg i Danmark og Skandinavien
Der vil være rejseaktivitet i Danmark, Norge, Skotland, her vil du møde nye mennesker, arbejdskulturer og netværk. Du kommer til at indgå i et team på 10 dygtige rutemedarbejdere i Danmark og Litauen, og jobbet indebærer derfor en bred kontaktflade tværs gennem organisationen.

Dine faglige kompetencer
  • Relevant erhvervserfaring inden for salg
  • Gode sprogkundskaber på dansk og engelsk
  • Gode IT-kundskaber (Microsoft Office-kompetencer)
  • Relevant uddannelse er en fordel
Dine personlige egenskaber
  • Fokus på service og god til menneskelige relationer
  • Udadvendt og ambitiøs
  • Selvstændig, initiativrig og struktureret
  • Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder
Hvem er vi?
DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding.

Vi har 24 fly af typen ATR, MD og Airbus, som flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler.

Du kan også læse mere på www.dat.dk.

Hvad kan vi tilbyde dig?
  • Pensionsordning
  • Internet, mobiltelefon og sundhedsforsikring
  • Frokost- og massageordning på kontoret
  • Adgang til rabatterede flybilletter hos over 40 flyselskaber (bl.a. SAS, Air France, Lufthansa og KLM) efter 6 måneders ansættelse
  • Årlig frirejse på vores faste ruter efter 6 måneders ansættelse
Yderligere informationer
Stillingen er en fast fuldtidstilling på 37 timer om ugen.

Tiltrædelse forventes hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Commercial Manager, Robert Rungholm, på robert@dat.dk eller ring direkte på tlf. +45 76 92 30 54.

Er du vores nye Junior Account Manager?
Send dit CV og din ansøgning mærket ” Junior Account Manager” via knappen "Send Ansøgning".
Vi holder samtaler løbende. Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Se mere på vores ansøgersite: https://dat.brandero.com

2019-06-16T00:50:56.600 Vi søger en initiativrig Junior Account Manager til vores hovedkontor i Vamdrup ved Kolding. Med ansvaret for vores faste ruteflyvninger, får du en spændende og udfordrende hverdag med plads til selvstændighed og initiativ. Du skal brænde for at skabe langvarige og værdifulde relationer. Vi søger en Junior Account Manager, som er motiveret for at yde en aktiv og ekstraordinær indsats, hvor målet er resultater og tilfredse kunder. DAT er en international og spændende arbejdsplads med dygtige kolleger, som altid står klar til sparring, faglig og personlig støtte. Vi har en god og uformel omgangstone, hvor vi altid hjælper hinanden, uanset hvor travlt vi har. Dine arbejdsopgaverFastholde og udvikle relationer til vores B2B-kunder, samarbejdspartnere og lokalmiljøer Indsamle relevante markedsinformationer på nuværende og potentielle ruter Tilbudsgivning, forhandling og indgåelse af kontrakter med vores storkunder Segmentering, opsøgende salg og kundebesøg i Danmark og SkandinavienDer vil være rejseaktivitet i Danmark, Norge, Skotland, her vil du møde nye mennesker, arbejdskulturer og netværk. Du kommer til at indgå i et team på 10 dygtige rutemedarbejdere i Danmark og Litauen, og jobbet indebærer derfor en bred kontaktflade tværs gennem organisationen. Dine faglige kompetencerRelevant erhvervserfaring inden for salg Gode sprogkundskaber på dansk og engelsk Gode IT-kundskaber (Microsoft Office-kompetencer) Relevant uddannelse er en fordel Dine personlige egenskaberFokus på service og god til menneskelige relationer Udadvendt og ambitiøs Selvstændig, initiativrig og struktureret Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder Hvem er vi?DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding. Vi har 24 fly af typen ATR, MD og Airbus, som flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler. Du kan også læse mere på www.dat.dk. Hvad kan vi tilbyde dig?Pensionsordning Internet, mobiltelefon og sundhedsforsikring Frokost- og massageordning på kontoret Adgang til rabatterede flybilletter hos over 40 flyselskaber (bl.a. SAS, Air France, Lufthansa og KLM) efter 6 måneders ansættelse Årlig frirejse på vores faste ruter efter 6 måneders ansættelseYderligere informationer Stillingen er en fast fuldtidstilling på 37 timer om ugen. Tiltrædelse forventes hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Commercial Manager, Robert Rungholm, på robert@dat.dk eller ring direkte på tlf. 45 76 92 30 54. Er du vores nye Junior Account Manager? Send dit CV og din ansøgning mærket Junior Account Manager via knappen Send Ansøgning . Vi holder samtaler løbende. Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: dat.brandero.comdat.brandero.com10Phoenixfd94d566101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-15T00:00:000000https://dat.brandero.com/job/dat-soeger-en-junior-account-manager-2600061832#mail0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3529474DAT A/S11Lufthavnsvej 46580VamdrupDKDanmarkORS/fd94d566_logo.pngORS/Small/fd94d566_logo.png0job@dat.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent762563MwCareerSiteMinimum3eb81527-88c1-4223-83d3-ed3662d450f700116-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd94d566https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd94d566https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd94d566&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd94d566&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonDAT søger en Junior Account Manager1Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361840860Gamze Øzjob@dat.dkDanmarkDanmark330124408Selvstændig forhandler af overfladebehandlingerRobot Kem-tek Overfladeteknik ApS søger selvstændig forhandler til distrikt Sønderjylland. Du får eget salgsdistrikt og skal servicere nuværende kunder og udbygge kundekreds indenfor landbrug, håndværk, boligselskaber, industri, stat, amt og kommune og private. Kortsagt er kundegruppen alle som har brug for slidstærke, syrebestandige og rengøringsvenlige overflader. Din hverdag: Du planlægger selv din hverdag og har viljen til at det lykkes. Du sætter en ære i god kundeservice og evner at aflæse kundens behov og afslutte en handel. Du kan forstå en byggetegning og udregne tilbud til kunderne. Dine kvalifikationer: Salgserfaring med lyst til at være selvstændig F.eks sælger, håndværker m erfaring fra byggebranchen. Evner at udfører håndværksmæssige opgaver indenfor overfladeteknik. Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og samtidig holde fokus på detaljerne. Du er servicemindet, engageret og udadvendt og god til at kommunikere med kunder. Du er åben, positiv, imødekommende og bidrager gerne selv med nye input til produktprogrammet, forhandlermøder osv. Gerne bosiddende centralt i distriktet, men ikke en betingelse. Egen bil. Hvad kan du forvente: Et produktprogram bestående af specialmørtler, epoxy, samt kemisk tekniske plejeprodukter til landbrug, industri, håndværk, stat, amt, kommuner samt private. Indtjening uden loft med bonusordning. Instruktion til de forskellige produkter samt oplæring i udførelse af opgaver. Salgsmaterialer. Forhandlermøder efter behov. Al fakturering og forsendelse af varer fra vort kontor lager i Viborg. Hvad er Kem-tek Overfladeteknik ApS: Kem-tek Overfladeteknik ApS er et handelsselskab, med selvstændige forhandlere i eget salgsdistrikt, med fælles kontor- og lagerfaciliteter i Viborg. Kem-tek Overfladeteknik ApS forhandler et bredt produktprogram indenfor overfladebehandling samt et kemisk- teknisk kemi program. Vores produkter har været solgt i Danmark i mere end 20 år. Ved spørgsmål kontakt Keld R. Jensen, 30628922 eller Preben Højgaard, 86601899. Sådan ansøger du: Send en ansøgning samt CV.

Kem-tek Overfladeteknik ApS søger selvstændig forhandler til distrikt Sønderjylland. Du får eget salgsdistrikt og skal servicere nuværende kunder og udbygge kundekreds indenfor landbrug, håndværk, boligselskaber, industri, stat, amt og kommune og private. Kortsagt er kundegruppen alle som har brug for slidstærke, syrebestandige og rengøringsvenlige overflader.

 

Din hverdag:

Du planlægger selv din hverdag og har viljen til at det lykkes. Du sætter en ære i god kundeservice og evner at aflæse kundens behov og afslutte en handel. Du kan forstå en byggetegning og udregne tilbud til kunderne.

 

Dine kvalifikationer:

  • Salgserfaring med lyst til at være selvstændig F.eks sælger, håndværker m/ erfaring fra byggebranchen.
  • Evner at udfører håndværksmæssige opgaver indenfor overfladeteknik.
  • Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og samtidig holde fokus på detaljerne.
  • Du er servicemindet, engageret og udadvendt og god til at kommunikere med kunder.
  • Du er åben, positiv, imødekommende og bidrager gerne selv med nye input til produktprogrammet, forhandlermøder osv.
  • Gerne bosiddende centralt i distriktet, men ikke en betingelse.
  • Egen bil.

Hvad kan du forvente:

  • Et produktprogram bestående af specialmørtler, epoxy, samt kemisk tekniske plejeprodukter til landbrug, industri, håndværk, stat, amt, kommuner samt private.
  • Indtjening uden loft med bonusordning.
  • Instruktion til de forskellige produkter samt oplæring i udførelse af opgaver.
  • Salgsmaterialer.
  • Forhandlermøder efter behov.
  • Al fakturering og forsendelse af varer fra vort kontor/lager i Viborg.

Hvad er Kem-tek Overfladeteknik ApS: 

Kem-tek Overfladeteknik ApS er et handelsselskab, med selvstændige forhandlere i eget salgsdistrikt, med fælles kontor- og lagerfaciliteter i Viborg. Kem-tek Overfladeteknik ApS forhandler et bredt produktprogram indenfor overfladebehandling samt et kemisk- teknisk kemi program. Vores produkter har været solgt i Danmark i mere end 20 år.

Ved spørgsmål kontakt Keld R. Jensen, 30628922 eller Preben Højgaard, 86601899.

 

Sådan ansøger du:

Send en ansøgning samt CV.

KEM-TEK OVERFLADETEKNIK ApSKolding2019-12-12T00:00:002020-01-11T00:00:00
330124370Selvstændig forhandler af overfladebehandlingerRobot Kem-tek Overfladeteknik ApS søger selvstændig forhandler til distrikt Midt Øst-Vestjylland. Du får eget salgsdistrikt og skal servicere nuværende kunder og udbygge kundekreds indenfor landbrug, håndværk, boligselskaber, industri, stat, amt og kommune og private. Kortsagt er kundegruppen alle som har brug for slidstærke, syrebestandige og rengøringsvenlige overflader. Din hverdag: Du planlægger selv din hverdag og har viljen til at det lykkes. Du sætter en ære i god kundeservice og evner at aflæse kundens behov og afslutte en handel. Du kan forstå en byggetegning og udregne tilbud til kunderne. Dine kvalifikationer: Salgserfaring med lyst til at være selvstændig F.eks sælger, håndværker m erfaring fra byggebranchen. Evner at udfører håndværksmæssige opgaver indenfor overfladeteknik. Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og samtidig holde fokus på detaljerne. Du er servicemindet, engageret og udadvendt og god til at kommunikere med kunder. Du er åben, positiv, imødekommende og bidrager gerne selv med nye input til produktprogrammet, forhandlermøder osv. Gerne bosiddende centralt i distriktet, men ikke en betingelse. Egen bil. Hvad kan du forvente: Et produktprogram bestående af specialmørtler, epoxy, samt kemisk tekniske plejeprodukter til landbrug, industri, håndværk, stat, amt, kommuner samt private. Indtjening uden loft med bonusordning. Instruktion til de forskellige produkter samt oplæring i udførelse af opgaver. Salgsmaterialer. Forhandlermøder efter behov. Al fakturering og forsendelse af varer fra vort kontor lager i Viborg. Hvad er Kem-tek Overfladeteknik ApS: Kem-tek Overfladeteknik ApS er et handelsselskab, med selvstændige forhandlere i eget salgsdistrikt, med fælles kontor- og lagerfaciliteter i Viborg. Kem-tek Overfladeteknik ApS forhandler et bredt produktprogram indenfor overfladebehandling samt et kemisk- teknisk kemi program. Vores produkter har været solgt i Danmark i mere end 20 år. Ved spørgsmål kontakt Keld R. Jensen, 30628922 eller Preben Højgaard, 86601899. Sådan ansøger du: Send en ansøgning samt CV.

Kem-tek Overfladeteknik ApS søger selvstændig forhandler til distrikt Midt/Øst-Vestjylland. Du får eget salgsdistrikt og skal servicere nuværende kunder og udbygge kundekreds indenfor landbrug, håndværk, boligselskaber, industri, stat, amt og kommune og private. Kortsagt er kundegruppen alle som har brug for slidstærke, syrebestandige og rengøringsvenlige overflader.

 

Din hverdag:

Du planlægger selv din hverdag og har viljen til at det lykkes. Du sætter en ære i god kundeservice og evner at aflæse kundens behov og afslutte en handel. Du kan forstå en byggetegning og udregne tilbud til kunderne.

 

Dine kvalifikationer:

  • Salgserfaring med lyst til at være selvstændig F.eks sælger, håndværker m/ erfaring fra byggebranchen.
  • Evner at udfører håndværksmæssige opgaver indenfor overfladeteknik.
  • Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og samtidig holde fokus på detaljerne.
  • Du er servicemindet, engageret og udadvendt og god til at kommunikere med kunder.
  • Du er åben, positiv, imødekommende og bidrager gerne selv med nye input til produktprogrammet, forhandlermøder osv.
  • Gerne bosiddende centralt i distriktet, men ikke en betingelse.
  • Egen bil.

Hvad kan du forvente:

  • Et produktprogram bestående af specialmørtler, epoxy, samt kemisk tekniske plejeprodukter til landbrug, industri, håndværk, stat, amt, kommuner samt private.
  • Indtjening uden loft med bonusordning.
  • Instruktion til de forskellige produkter samt oplæring i udførelse af opgaver.
  • Salgsmaterialer.
  • Forhandlermøder efter behov.
  • Al fakturering og forsendelse af varer fra vort kontor/lager i Viborg.

Hvad er Kem-tek Overfladeteknik ApS: 

Kem-tek Overfladeteknik ApS er et handelsselskab, med selvstændige forhandlere i eget salgsdistrikt, med fælles kontor- og lagerfaciliteter i Viborg. Kem-tek Overfladeteknik ApS forhandler et bredt produktprogram indenfor overfladebehandling samt et kemisk- teknisk kemi program. Vores produkter har været solgt i Danmark i mere end 20 år.

Ved spørgsmål kontakt Keld R. Jensen, 30628922 eller Preben Højgaard, 86601899.

 

Sådan ansøger du:

Send en ansøgning samt CV.

KEM-TEK OVERFLADETEKNIK ApSTørring2019-12-12T00:00:002020-01-11T00:00:00
330117016IT Account ManagerRobot IT Account Manager HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder. Vi arbejder primært med IT-infrastruktur netværk, servere, wifi, pc er, printere, scannere, kamera og telefoni. Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder. Jobbet:Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet. Vores ønsker til kandidater:Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling kort sagt en vindertype. Du har 1-4 års salgserfaring Gerne erfaring med telemarketing Struktureret Arbejdsom Målrettet Kendskab eller flair for IT Du er troværdig og har en troværdig udstråling Vi kan tilbyde:Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for. Send ansøgning spørgsmål til ld@hosthouse.dk Web: www.HostHouse.dk

IT Account Manager

HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder.
Vi arbejder primært med IT-infrastruktur – netværk, servere, wifi, pc’er, printere, scannere, kamera og telefoni.
Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder.

Jobbet:
Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder/forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet.

Vores ønsker til kandidater:
Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling – kort sagt en vindertype.

  • Du har 1-4 års salgserfaring
  • Gerne erfaring med telemarketing
  • Struktureret
  • Arbejdsom
  • Målrettet
  • Kendskab eller flair for IT
  • Du er troværdig og har en troværdig udstråling

Vi kan tilbyde:
Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension & sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for.

Send ansøgning/spørgsmål til ld@hosthouse.dk


Web: www.HostHouse.dk


HOSTHOUSE IT ApSVejle2019-12-12T00:00:002019-12-26T00:00:00
330133864Account Manager til DCT Vejle A/SRobot VKCONSULTING søger for DCT Vejle A S en Account Manager. DCT Vejle A S er en førende grossistvirksomhed indenfor campingtilbehør og reservedele, der betjener et bredt forhandlernet i Danmark, Norge og Sverige. Jobbet: Som Account Manager skal du servicere virksomhedens forhandlere over hele landet. Forhandlernettet er kendetegnet ved loyale eksisterende kunder, som danner fundamentet for dine fremtidige resultater. Du planlægger i høj grad selv din hverdag i en sæsonbetonet branche, hvor en del af din tid foregår ude hos kunderne. Her bliver din væsentligste opgave at rådgive og præsentere DCT Vejles produkter, så de altid har de bedste forudsætninger for at blive slutbrugerens foretrukne valg. Dette kan bl.a. være i form af display løsninger eller shop in shop koncepter. På kontoret i Vejle indgår du i salgsteamet med 5 engagerede medarbejdere, som alle brænder for at positionere DCT Vejle A S som den foretrukne leverandør på markedet. Stillingen er rettet mod salg til eksisterende kunder og udvikling af disse. Vi forventer: Der kan være flere indfaldsvinkler til denne stilling, men det er klart en fordel, hvis du er merkantil uddannet evt. med en baggrund fra detailbranchen. Har du tidligere arbejdet med lignende produkter, er dette en fordel, men intet krav. Vigtigst er det, at du har erfaring med B2B salg, udvikling og fastholdelse af kunder samt mersalg og afsætning. Herunder er det klart en fordel, hvis du har arbejdet med SoMe i forhold til medier og marketing og har en kreativ tilgang til markedsføring og positionering af dine produkter. Som sælger opnår du succes i samarbejde med dine kunder, og du er af natur en tillidsvækkende og forretningsorienteret person. Vi forventer samtidig, at du er administrativ stærk, systematisk og struktureret. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Navision NAV eller lignende ERP-systemer samt Office pakken. Du er veltalende og kommunikerer perfekt på dansk. Behersker du tysk og eller engelsk, er dette en fordel. Din person: Du har en relation skabende og vindende personlighed der gør, at førstehåndsindtrykket af dig er tillidsvækkende og troværdigt. Du er præsentabel og altid velforberedt, når du besøger kunderne og udstråler stor kompetence på dit felt. Du har et åbent sind, er nysgerrig og trives med at tænke i nye retninger. Du er lærenem og videbegærlig og sætter dig engageret ind i nyheder og nye produkter, som du glæder dig til at komme ud og fremvise for kunderne. Som kollega er du social, vellidt og en medarbejder, som altid bidrager positivt til fællesskab og samarbejde. Vi tilbyder: En fast stilling, hvor ikke to dage er ens. Du får et udfordrende og selvstændigt job med gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt, og du bliver en del af et engageret og målrettet team i en afdeling, der er præget af stabilitet og faglig professionel tilgang og høj kvalitet i opgaverne. Hos DCT Vejle A S er miljøet uformelt og kendetegnet ved samarbejde og godt kollegaskab. Løn efter kvalifikationer. Din ansøgning: Matcher ovenstående dine kvalifikationer, hører vi gerne fra dig. Send din ansøgning og cv til rekruttering@vkaren.dk, mrk. Account Manager . Ved evt. spørgsmål er du velkommen til at henvende dig til Marlene Bak på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage. Vi forventer at indkalde til samtaler i uge 50 og uge 2, hvorfor vi gerne hører fra dig snarest. Al henvendelse skal ske til VKCONSULTING. Virksomheden: DCT Vejle A S er en grossistvirksomhed i campingbranchen. Virksomheden er danskejet, etableret i 1981 og har i dag ca. 20 ansatte. DCT Vejle A S betjener kunder i Danmark, Norge og Sverige. Virksomheden møder markedet med en stærk og målrettet ambition om at levere høj kvalitet og service præget af ordentlighed i mødet med kunderne. Se mere på www.dct-vejle.dk Rekrutteringsprocessen varetages af VKCONSULTING en del af VKAREN.DK VKCONSULTING er en del af VKAREN.DK og tilbyder både Rekruttering, Search Select, Test, Outplacement og Payrolling. Vi er et danskejet vikar- og rekrutteringsbureau med 16 års erfaring i markedet. Vi løser opgaver på alle organisatoriske niveauer, anvender effektive matchprocesser og tilbyder et bredt udbud af kompetencer. Med afsæt i vores kunders ønsker og behov er vores mål at sikre varige og succesfulde ansættelser. Se mere på www.vkconsulting.dk

VKCONSULTING søger for DCT Vejle A/S en Account Manager. DCT Vejle A/S er en førende grossistvirksomhed indenfor campingtilbehør og reservedele, der betjener et bredt forhandlernet i Danmark, Norge og Sverige.

Jobbet:

Som Account Manager skal du servicere virksomhedens forhandlere over hele landet. Forhandlernettet er kendetegnet ved loyale eksisterende kunder, som danner fundamentet for dine fremtidige resultater.

Du planlægger i høj grad selv din hverdag i en sæsonbetonet branche, hvor en del af din tid foregår ude hos kunderne. Her bliver din væsentligste opgave at rådgive og præsentere DCT Vejles produkter, så de altid har de bedste forudsætninger for at blive slutbrugerens foretrukne valg. Dette kan bl.a. være i form af display løsninger eller shop in shop koncepter.

På kontoret i Vejle indgår du i salgsteamet med 5 engagerede medarbejdere, som alle brænder for at positionere DCT Vejle A/S som den foretrukne leverandør på markedet. Stillingen er rettet mod salg til eksisterende kunder og udvikling af disse. 

Vi forventer:

Der kan være flere indfaldsvinkler til denne stilling, men det er klart en fordel, hvis du er merkantil uddannet evt. med en baggrund fra detailbranchen. Har du tidligere arbejdet med lignende produkter, er dette en fordel, men intet krav. Vigtigst er det, at du har erfaring med B2B salg, udvikling og fastholdelse af kunder samt mersalg og afsætning. Herunder er det klart en fordel, hvis du har arbejdet med SoMe i forhold til medier og marketing og har en kreativ tilgang til markedsføring og positionering af ”dine” produkter.    

Som sælger opnår du succes i samarbejde med dine kunder, og du er af natur en tillidsvækkende og forretningsorienteret person. Vi forventer samtidig, at du er administrativ stærk, systematisk og struktureret. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Navision NAV eller lignende ERP-systemer samt Office pakken. Du er veltalende og kommunikerer perfekt på dansk. Behersker du tysk og/eller engelsk, er dette en fordel.

Din person:

Du har en relation skabende og vindende personlighed der gør, at førstehåndsindtrykket af dig er tillidsvækkende og troværdigt. Du er præsentabel og altid velforberedt, når du besøger kunderne og udstråler stor kompetence på dit felt. Du har et åbent sind, er nysgerrig og trives med at tænke i nye retninger. Du er lærenem og videbegærlig og sætter dig engageret ind i nyheder og nye produkter, som du glæder dig til at komme ud og fremvise for kunderne. Som kollega er du social, vellidt og en medarbejder, som altid bidrager positivt til fællesskab og samarbejde.

Vi tilbyder:

En fast stilling, hvor ikke to dage er ens. Du får et udfordrende og selvstændigt job med gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt, og du bliver en del af et engageret og målrettet team i en afdeling, der er præget af stabilitet og faglig professionel tilgang og høj kvalitet i opgaverne. Hos DCT Vejle A/S er miljøet uformelt og kendetegnet ved samarbejde og godt kollegaskab. Løn efter kvalifikationer. 

Din ansøgning:

Matcher ovenstående dine kvalifikationer, hører vi gerne fra dig. Send din ansøgning og cv til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Account Manager”. Ved evt. spørgsmål er du velkommen til at henvende dig til Marlene Bak på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage. Vi forventer at indkalde til samtaler i uge 50 og uge 2, hvorfor vi gerne hører fra dig snarest. Al henvendelse skal ske til VKCONSULTING.

Virksomheden:

DCT Vejle A/S er en grossistvirksomhed i campingbranchen. Virksomheden er danskejet, etableret i 1981 og har i dag ca. 20 ansatte. DCT Vejle A/S betjener kunder i Danmark, Norge og Sverige. Virksomheden møder markedet med en stærk og målrettet ambition om at levere høj kvalitet og service præget af ordentlighed i mødet med kunderne.

Se mere på www.dct-vejle.dk

Rekrutteringsprocessen varetages af VKCONSULTING – en del af VKAREN.DK

VKCONSULTING er en del af VKAREN.DK og tilbyder både Rekruttering, Search & Select, Test, Outplacement og Payrolling. Vi er et danskejet vikar- og rekrutteringsbureau med 16 års erfaring i markedet. Vi løser opgaver på alle organisatoriske niveauer, anvender effektive matchprocesser og tilbyder et bredt udbud af kompetencer. Med afsæt i vores kunders ønsker og behov er vores mål at sikre varige og succesfulde ansættelser. Se mere på www.vkconsulting.dk

VKAREN ApSVejle2019-12-12T00:00:002020-01-02T00:00:00
330137968Erhvervskonsulent, FordBasic Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne bilkoncerner. Er du klar på en udfordrende hverdag med mange bolde i luften, og er varebiler noget du kan sælge? Så har vi jobbet til dig! Vi søger nemlig en erfaren erhvervskonsulent til vores FordStore i Esbjerg. Kendskab til Ford er ikke noget krav, men det er naturligvis en fordel. Erhvervsmarkedet er vigtigt for os, og derfor har vi skabt Erhverv , derer en særlig vifte af fordele, som vi er i fuld gang med at introducere over for vores varebilskunder. Med udgangspunkt i vores FordStore-forretning i Esbjerg, bliver du en del af vores store erhvervsteam på tværs af alle vores bilhuse. Vi har travlt, og har derfor brug for en dygtig kollega, som sammen med resten af teamet, kan dække et stort geografisk område med masser af virksomheder og et stort potentiale. Du skal besidde et højt drive og trives ude blandt kunderne - og ikke kun på et salgskontor. Du skal have erfaring med at opsøgende salg, og gerne med salg og finansiering af biler samt diverse tillægsydelser. Det er vigtigt, at du besidder en god ordenssans og arbejder struktureret. Vi ser det som et aktiv, hvis du har et stort netværk i lokalområdet. Kort sagt søger vi en erfaren sælger , som både forstår at skabe resultater og vedvarende kunderelationer. Dit daglige arbejde omfatter blandt andet Opsøgende salg af varebiler og serviceydelser til nye såvel som eksisterende kunder Salg af totalløsninger inden for finansiering, service og opbygninger Løbende ajourføring af kundedatabasen via CRM-system og salgsrapportering Aktiv deltagelse i udstillinger, kurser og salgsfremmende kundeevents Din personlighed er vigtig for os Din succes er vores succes, og det betyder, at du selvfølgelig vil blive klædt godt på. Som person er du... Erfaren og resultatorienteret salgskonsulent med lyst til at rådgive erhvervskunder Selvstartende, har et stort drive og trives i en hverdag med højt tempo Engageret, smilende og imødekommende over for vores kunder og kolleger Erfaren og har arbejdet med B2B-salg og CRM-systemer Er du den rette? Hvis ja, tilbyder vi et spændende job med masser af muligheder. Gode kollegaer Attraktiv lønpakke med firmabil Ansættelse i en helt særlig Ford-forretning, som der kun findes fem af i Danmark Løbende relevante kurser og uddannelser Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen Søg stillingen . Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte afdelingschef Ib Skov på telefon 9929 1831 eller mail: ibsk@bn.dk (fortrolighedhed er en selvfølge). Vi ser frem til at høre fra dig!Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne bilkoncerner.

Er du klar på en udfordrende hverdag med mange bolde i luften, og er varebiler noget du kan sælge? Så har vi jobbet til dig! Vi søger nemlig en erfaren erhvervskonsulent til vores FordStore i Esbjerg. Kendskab til Ford er ikke noget krav, men det er naturligvis en fordel.

Erhvervsmarkedet er vigtigt for os, og derfor har vi skabt Erhverv+, derer en særlig vifte af fordele, som vi er i fuld gang med at introducere over for vores varebilskunder. Med udgangspunkt i vores FordStore-forretning i Esbjerg, bliver du en del af vores store erhvervsteam på tværs af alle vores bilhuse. Vi har travlt, og har derfor brug for en dygtig kollega, som sammen med resten af teamet, kan dække et stort geografisk område med masser af virksomheder og et stort potentiale.

Du skal besidde et højt drive og trives ude blandt kunderne - og ikke "kun" på et salgskontor. Du skal have erfaring med at opsøgende salg, og gerne med salg og finansiering af biler samt diverse tillægsydelser. Det er vigtigt, at du besidder en god ordenssans og arbejder struktureret. Vi ser det som et aktiv, hvis du har et stort netværk i lokalområdet.

Kort sagt søger vi en erfaren "sælger", som både forstår at skabe resultater og vedvarende kunderelationer.



Dit daglige arbejde omfatter blandt andet

  • Opsøgende salg af varebiler og serviceydelser til nye såvel som eksisterende kunder
  • Salg af totalløsninger inden for finansiering, service og opbygninger
  • Løbende ajourføring af kundedatabasen via CRM-system og salgsrapportering
  • Aktiv deltagelse i udstillinger, kurser og salgsfremmende kundeevents


Din personlighed er vigtig for os

Din succes er vores succes, og det betyder, at du selvfølgelig vil blive klædt godt på.

Som person er du...

  • Erfaren og resultatorienteret salgskonsulent med lyst til at rådgive erhvervskunder
  • Selvstartende, har et stort drive og trives i en hverdag med højt tempo
  • Engageret, smilende og imødekommende over for vores kunder og kolleger
  • Erfaren og har arbejdet med B2B-salg og CRM-systemer


Er du den rette?

Hvis ja, tilbyder vi et spændende job med masser af muligheder.

  • Gode kollegaer
  • Attraktiv lønpakke med firmabil
  • Ansættelse i en helt særlig Ford-forretning, som der kun findes fem af i Danmark
  • Løbende relevante kurser og uddannelser


Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen ”Søg stillingen”.

Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte afdelingschef Ib Skov på telefon 9929 1831 eller mail: ibsk@bn.dk (fortrolighedhed er en selvfølge).

Vi ser frem til at høre fra dig!

Bjarne Nielsen A/S - EsbjergEsbjerg Ø2019-12-11T14:15:53.8572020-01-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Selvstændig forhandler af overfladebehandlinger

KEM-TEK OVERFLADETEKNIK ApS

Kolding
Kem-tek Overfladeteknik ApS søger selvstændig forhandler til distrikt Sønderjylland. Du får eget salgsdistrikt og skal servicere nuværende kunder og udbygge kundekreds indenfor landbrug, håndværk, boligselskaber, industri, stat, amt og kommune og pr...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:11. januar 2020

Selvstændig forhandler af overfladebehandlinger

KEM-TEK OVERFLADETEKNIK ApS

Tørring
Kem-tek Overfladeteknik ApS søger selvstændig forhandler til distrikt Midt Øst-Vestjylland. Du får eget salgsdistrikt og skal servicere nuværende kunder og udbygge kundekreds indenfor landbrug, håndværk, boligselskaber, industri, stat, amt og kommun...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:11. januar 2020

IT Account Manager

HOSTHOUSE IT ApS

Vejle
IT Account Manager HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemst...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:26. december 2019

Account Manager til DCT Vejle A/S

VKAREN ApS

Vejle
VKCONSULTING søger for DCT Vejle A S en Account Manager. DCT Vejle A S er en førende grossistvirksomhed indenfor campingtilbehør og reservedele, der betjener et bredt forhandlernet i Danmark, Norge og Sverige. Jobbet: Som Account Manager skal du ser...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:2. januar 2020

Erhvervskonsulent, Ford

Bjarne Nielsen A/S - Esbjerg

Esbjerg Ø
Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne bilkoncerner. Er du klar på en udfordrende hverdag med mange bolde i luften, og er varebil...
Indrykket:11. december 2019
Udløbsdato:12. januar 2020