Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

DAT søger en Junior Account Manager

Vi søger en initiativrig Junior Account Manager til vores hovedkontor i Vamdrup ved Kolding. Med ansvaret for vores faste ruteflyvninger, får du en spændende og udfordrende hverdag med plads til selvstændighed og initiativ. Du skal brænde for at skabe langvarige og værdifulde relationer. Vi søger en Junior Account Manager, som er motiveret for at yde en aktiv og ekstraordinær indsats, hvor målet er resultater og tilfredse kunder.

DAT er en international og spændende arbejdsplads med dygtige kolleger, som altid står klar til sparring, faglig og personlig støtte. Vi har en god og uformel omgangstone, hvor vi altid hjælper hinanden, uanset hvor travlt vi har.

Dine arbejdsopgaver
  • Fastholde og udvikle relationer til vores B2B-kunder, samarbejdspartnere og lokalmiljøer
  • Indsamle relevante markedsinformationer på nuværende og potentielle ruter
  • Tilbudsgivning, forhandling og indgåelse af kontrakter med vores storkunder
  • Segmentering, opsøgende salg og kundebesøg i Danmark og Skandinavien
Der vil være rejseaktivitet i Danmark, Norge, Skotland, her vil du møde nye mennesker, arbejdskulturer og netværk. Du kommer til at indgå i et team på 10 dygtige rutemedarbejdere i Danmark og Litauen, og jobbet indebærer derfor en bred kontaktflade tværs gennem organisationen.

Dine faglige kompetencer
  • Relevant erhvervserfaring inden for salg
  • Gode sprogkundskaber på dansk og engelsk
  • Gode IT-kundskaber (Microsoft Office-kompetencer)
  • Relevant uddannelse er en fordel
Dine personlige egenskaber
  • Fokus på service og god til menneskelige relationer
  • Udadvendt og ambitiøs
  • Selvstændig, initiativrig og struktureret
  • Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder
Hvem er vi?
DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding.

Vi har 24 fly af typen ATR, MD og Airbus, som flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler.

Du kan også læse mere på www.dat.dk.

Hvad kan vi tilbyde dig?
  • Pensionsordning
  • Internet, mobiltelefon og sundhedsforsikring
  • Frokost- og massageordning på kontoret
  • Adgang til rabatterede flybilletter hos over 40 flyselskaber (bl.a. SAS, Air France, Lufthansa og KLM) efter 6 måneders ansættelse
  • Årlig frirejse på vores faste ruter efter 6 måneders ansættelse
Yderligere informationer
Stillingen er en fast fuldtidstilling på 37 timer om ugen.

Tiltrædelse forventes hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Commercial Manager, Robert Rungholm, på robert@dat.dk eller ring direkte på tlf. +45 76 92 30 54.

Er du vores nye Junior Account Manager?
Send dit CV og din ansøgning mærket ” Junior Account Manager” via knappen "Send Ansøgning".
Vi holder samtaler løbende. Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Se mere på vores ansøgersite: https://dat.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026126Phoenix-fd94d56612019-05-16T17:04:00.310DAT søger en Junior Account Manager
Vi søger en initiativrig Junior Account Manager til vores hovedkontor i Vamdrup ved Kolding. Med ansvaret for vores faste ruteflyvninger, får du en spændende og udfordrende hverdag med plads til selvstændighed og initiativ. Du skal brænde for at skabe langvarige og værdifulde relationer. Vi søger en Junior Account Manager, som er motiveret for at yde en aktiv og ekstraordinær indsats, hvor målet er resultater og tilfredse kunder.

DAT er en international og spændende arbejdsplads med dygtige kolleger, som altid står klar til sparring, faglig og personlig støtte. Vi har en god og uformel omgangstone, hvor vi altid hjælper hinanden, uanset hvor travlt vi har.

Dine arbejdsopgaver
  • Fastholde og udvikle relationer til vores B2B-kunder, samarbejdspartnere og lokalmiljøer
  • Indsamle relevante markedsinformationer på nuværende og potentielle ruter
  • Tilbudsgivning, forhandling og indgåelse af kontrakter med vores storkunder
  • Segmentering, opsøgende salg og kundebesøg i Danmark og Skandinavien
Der vil være rejseaktivitet i Danmark, Norge, Skotland, her vil du møde nye mennesker, arbejdskulturer og netværk. Du kommer til at indgå i et team på 10 dygtige rutemedarbejdere i Danmark og Litauen, og jobbet indebærer derfor en bred kontaktflade tværs gennem organisationen.

Dine faglige kompetencer
  • Relevant erhvervserfaring inden for salg
  • Gode sprogkundskaber på dansk og engelsk
  • Gode IT-kundskaber (Microsoft Office-kompetencer)
  • Relevant uddannelse er en fordel
Dine personlige egenskaber
  • Fokus på service og god til menneskelige relationer
  • Udadvendt og ambitiøs
  • Selvstændig, initiativrig og struktureret
  • Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder
Hvem er vi?
DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding.

Vi har 24 fly af typen ATR, MD og Airbus, som flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler.

Du kan også læse mere på www.dat.dk.

Hvad kan vi tilbyde dig?
  • Pensionsordning
  • Internet, mobiltelefon og sundhedsforsikring
  • Frokost- og massageordning på kontoret
  • Adgang til rabatterede flybilletter hos over 40 flyselskaber (bl.a. SAS, Air France, Lufthansa og KLM) efter 6 måneders ansættelse
  • Årlig frirejse på vores faste ruter efter 6 måneders ansættelse
Yderligere informationer
Stillingen er en fast fuldtidstilling på 37 timer om ugen.

Tiltrædelse forventes hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Commercial Manager, Robert Rungholm, på robert@dat.dk eller ring direkte på tlf. +45 76 92 30 54.

Er du vores nye Junior Account Manager?
Send dit CV og din ansøgning mærket ” Junior Account Manager” via knappen "Send Ansøgning".
Vi holder samtaler løbende. Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Se mere på vores ansøgersite: https://dat.brandero.com

2019-06-16T00:50:56.600 Vi søger en initiativrig Junior Account Manager til vores hovedkontor i Vamdrup ved Kolding. Med ansvaret for vores faste ruteflyvninger, får du en spændende og udfordrende hverdag med plads til selvstændighed og initiativ. Du skal brænde for at skabe langvarige og værdifulde relationer. Vi søger en Junior Account Manager, som er motiveret for at yde en aktiv og ekstraordinær indsats, hvor målet er resultater og tilfredse kunder. DAT er en international og spændende arbejdsplads med dygtige kolleger, som altid står klar til sparring, faglig og personlig støtte. Vi har en god og uformel omgangstone, hvor vi altid hjælper hinanden, uanset hvor travlt vi har. Dine arbejdsopgaverFastholde og udvikle relationer til vores B2B-kunder, samarbejdspartnere og lokalmiljøer Indsamle relevante markedsinformationer på nuværende og potentielle ruter Tilbudsgivning, forhandling og indgåelse af kontrakter med vores storkunder Segmentering, opsøgende salg og kundebesøg i Danmark og SkandinavienDer vil være rejseaktivitet i Danmark, Norge, Skotland, her vil du møde nye mennesker, arbejdskulturer og netværk. Du kommer til at indgå i et team på 10 dygtige rutemedarbejdere i Danmark og Litauen, og jobbet indebærer derfor en bred kontaktflade tværs gennem organisationen. Dine faglige kompetencerRelevant erhvervserfaring inden for salg Gode sprogkundskaber på dansk og engelsk Gode IT-kundskaber (Microsoft Office-kompetencer) Relevant uddannelse er en fordel Dine personlige egenskaberFokus på service og god til menneskelige relationer Udadvendt og ambitiøs Selvstændig, initiativrig og struktureret Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder Hvem er vi?DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding. Vi har 24 fly af typen ATR, MD og Airbus, som flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler. Du kan også læse mere på www.dat.dk. Hvad kan vi tilbyde dig?Pensionsordning Internet, mobiltelefon og sundhedsforsikring Frokost- og massageordning på kontoret Adgang til rabatterede flybilletter hos over 40 flyselskaber (bl.a. SAS, Air France, Lufthansa og KLM) efter 6 måneders ansættelse Årlig frirejse på vores faste ruter efter 6 måneders ansættelseYderligere informationer Stillingen er en fast fuldtidstilling på 37 timer om ugen. Tiltrædelse forventes hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Commercial Manager, Robert Rungholm, på robert@dat.dk eller ring direkte på tlf. 45 76 92 30 54. Er du vores nye Junior Account Manager? Send dit CV og din ansøgning mærket Junior Account Manager via knappen Send Ansøgning . Vi holder samtaler løbende. Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: dat.brandero.comdat.brandero.com10Phoenixfd94d566101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-15T00:00:000000https://dat.brandero.com/job/dat-soeger-en-junior-account-manager-2600061832#mail0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3529474DAT A/S11Lufthavnsvej 46580VamdrupDKDanmarkORS/fd94d566_logo.pngORS/Small/fd94d566_logo.png0job@dat.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent762563MwCareerSiteMinimum3eb81527-88c1-4223-83d3-ed3662d450f700116-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd94d566https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd94d566https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd94d566&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd94d566&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361840860Gamze Øzjob@dat.dkDanmarkDanmark330036998Account Manager til Telia ErhvervRobot Account Manager til Telia Erhverv, Business Solutions Har du lysten og viljen til at hente nye kunder hjem til Telia Erhverv, så er her en spændende mulighed for at arbejde med professionelt opsøgende salg. Kort om stillingen Du bliver en del af organisationen Telia Erhverv hvor du driver din egen butik i form af opsøgende salg. Afdelingens vigtigste opgave er at hente nye kunder til TeliaErhverv og lægge hele deres telco forretning hos Telia Erhverv. Som Account Manager er du ansvarlig for at drive salgsprocessen fra start til slut. Du er således ansvarlig for både planlægning, opbygge en pipeline og eksekvere salg. Konkrete ansvarsområde og opgaver er Salgsbudget for egen kundeportefølje i hele Danmark. Primært fokus på mobil, fastnet, Bredbånd samt viderestillingsløsninger. Tilbudsskrivning, præsentation og opfølgning. Ordre- og kontraktregistrering. Sikre løbende tilgang af nye kunder til din pipeline. Løbende pipeline opfølgning og opdatering. Vi tilbyder Fast grundløn og en attraktiv provision bonusordning. Professionel arbejdsplads med kompetenceudvikling og coaching. Et miljø med højt tempo og et stærkt socialt fællesskab Madordning, fri frugt og varme drikke Vores forventninger til dig Vi forventer, at du har solid salgserfaring og kendskab til branchen er en klar fordel. Du arbejder selvstændigt, er velovervejet, struktureret og evner at definere konkrete løsninger for kunden. Du har en stærk kommerciel forståelse, er god til at nytænke og har samtidig en struktureret tilgang til opgaverne og øje for detaljer, så du altid leverer høj kvalitet og overholder deadline. Du har masser af drive, brænder for salg, arbejder målrettet og kan vende et nej tak til en mulighed. Du har endvidere en stærk overbevisningsevne og kan lukke en handel med kunden på en naturlig måde. Har du spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til udviklingsdirektør Aske Johansen på tlf 28491729

Account Manager til Telia Erhverv, Business Solutions

Har du lysten og viljen til at hente nye kunder hjem til Telia Erhverv, så er her en spændende mulighed for at arbejde med professionelt opsøgende salg.

Kort om stillingen

Du bliver en del af organisationen Telia Erhverv hvor du driver din "egen butik" i form af opsøgende salg. Afdelingens vigtigste opgave er at hente nye kunder til TeliaErhverv og lægge hele deres telco forretning hos Telia Erhverv. 

Som Account Manager er du ansvarlig for at drive salgsprocessen fra start til slut. Du er således ansvarlig for både planlægning, opbygge en pipeline og eksekvere salg.

Konkrete ansvarsområde og opgaver er

  • Salgsbudget for egen kundeportefølje i hele Danmark.
  • Primært fokus på mobil, fastnet, Bredbånd samt viderestillingsløsninger.
  • Tilbudsskrivning, præsentation og opfølgning.
  • Ordre- og kontraktregistrering.
  • Sikre løbende tilgang af nye kunder til din pipeline.
  • Løbende pipeline opfølgning og opdatering.

 Vi tilbyder

  • Fast grundløn og en attraktiv provision + bonusordning. 
  • Professionel arbejdsplads med kompetenceudvikling og coaching.
  • Et miljø med højt tempo og et stærkt socialt fællesskab
  • Madordning, fri frugt og varme drikke

Vores forventninger til dig

Vi forventer, at du har solid salgserfaring og kendskab til branchen er en klar fordel.

Du arbejder selvstændigt, er velovervejet, struktureret og evner at definere konkrete løsninger for kunden.

Du har en stærk kommerciel forståelse, er god til at nytænke og har samtidig en struktureret tilgang til opgaverne og øje for detaljer, så du altid leverer høj kvalitet og overholder deadline.  

Du har masser af drive, brænder for salg, arbejder målrettet og kan vende et "nej tak" til en mulighed. Du har endvidere en stærk overbevisningsevne og kan lukke " en handel" med kunden på en naturlig måde.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til udviklingsdirektør Aske Johansen på tlf 28491729

Icon Sales ApSKolding2019-06-04T00:00:002019-07-29T00:00:00
330054834Trainee til salgsafdelingen # Skarp salgsprofil # National og international kunde- og leverandørkontakt.Robot Opstart pr. hurtigst muligt Brænder du for international handel og vil du være med til at styrke Nordic Platform på marked. Er du passioneret omkring salg og født med et vinderinstinkt. Her er en enestående chance for at blive en del af en dynamisk Producent virksomhed beliggende i Haderslev Trainee med mening, mål og fremtid Lad det være sagt med det samme. Der vil blive stillet store krav til dig. Fokus, ihærdighed og udholdenhed er vigtige nøgleord, som skal bringe dig sikkert i mål. Til gengæld tør vi godt love dig, at 2 år hos os, bliver en oplevelse for livet, en oplevelse du vil få stor glæde af resten af din karriere. Opnå stærke kompetencer gennem et lærerigt Trainee forløb Vi tilbyder et 2-årigt Trainee forløb, hvor du vil lære alle salgsrelaterede opgaver at kende. Du vil have kontakt med logistik og indkøber internt, ligesom du vil få en dialog med vores leverandør World Wide. Ud over læring i flere interne afdelinger vil du som en del af forløbet også deltage på messer, samt modtage oplæring fra eksterne partnere. Du vil også skulle hjælpe lidt til på vores lager. Du vil om nødvendigt få et truckcertifikat. Igennem de 2 år vil vi sørge for, at du opnår kvalifikationer til at Forberede og gennemføre kundemøder og salgsindsatser inhouse, på messer osv. Varetage salg overfor nye kunder samt udvikle potentialer i eksisterende kundeportefølje. Udarbejde priskalkulationer og tilbud. Se helheden i forbindelse med salgssupport og service over for kunden omkring ordreflow, kvalitetskontrol, afskibning m.m. At indkøbe, forhandle og have dialog med leverandører i Fjernøsten. Føre en truck, samt lager omgang m.m. Du vil efter forløbet være en helstøbt sælger og vil selvstændigt kunne varetage salg. Du er god til at skabe resultater og relationer Med et stærkt gen for at skabe resultater og være målsøgende er du den fødte sælger, der både tør og kan tage taktstokken i forbindelse med salget. Du kan arbejde struktureret og bevare overblikket ved mange opgaver også i en hektisk og travl hverdag. Som person er du udadvendt og tillidsvækkende, og er god til at opbygge gode relationer. Samtidig skal du have lyst til at forhandle og kunne se den rigtige forretning. Du vil indgå i samarbejde med mange forskellige nationaliteter, så som svensk, norsk, tysk og engelsk-talende kunder og indkøbere, hvorfor det er et krav, at du kan engelsk både i skrift og tale, endvidere ser vi det som en fordel hvis du kan tysk i skrift og tale, det er dog ikke et krav. Bliv en del af et engageret team Vi ser frem til at modtage din ansøgning, så du kan indgå i vores virksomhed. Vi sætter pris på både uhøjtidelig og humoristisk omgang i samspil med professionalisme og en fokuseret arbejdsindsats. Helt lavpraktisk Du skal have kørekort. Henvendelse. Malene Pugh Mp@nordicplatform.dk 45 30 89 79 01 Lidt om Nordic Platform Nordic Platform P S er skabt på id en om, at komposit er et bedre materiale at lave stilladsdæk af end de konventionelle materialer træ, aluminium og stål. Komposittens mange attraktive egenskaber måtte kunne overføres til næste generations stilladsdæk. Med dette mål og 20 års erfaring i stilladsbranchen gik direktør Per Mose Jakobsen i gang med at udvikle produktet sammen med førende ingeniører på området. Tre år senere forlod det første AIRSTEPS dæk produktionshallen. Markedet har taget rigtig godt imod Nordic Platforms AIRSTEPS, og på stadig flere byggepladser kommer der AIRSTEPS til gavn for arbejdernes belastning og sikkerhed. AIRSTEPS kompositdæk byder på en række fordele i forhold til konventionelle stilladsdæk. AIRSTEPS er: Produceret i den farve kunden ønsker til gavn for kundens brand og som tyverisikring. Præget med kunden logo til glæde for kundens synlighed. Lette til forebyggelse af løfteskader Stærke teknologien kendes fra vindmøllevinger Fleksible fås i alle længder og bredder Tilpasset det enkelte stilladssystem ingen skifteomkostninger for kunden Brandsikre så evt. brand på byggepladsen ikke breder sig Teknologisk testet så alle standarder overholdes Syre-base resistente til forlængelse af produktets levetiden IPR beskyttet med PCT-patent Alle ansøgninger vil blive behandlet i fortrolighed. I forhold til GDPR vil vi ved modtagelsen af din ansøgning fremsende Samtykke til behandling af persondata hvor du giver os samtykke til at opbevare dine persondata under rekrutteringsfasen. Når den rette kandidat er ansat slettes al information der måtte forefindes på alle ansøgere.

Opstart pr. hurtigst muligt

  • Brænder du for international handel og vil du være med til at styrke Nordic Platform på marked.  
  • Er du passioneret omkring salg og født med et vinderinstinkt.

Her er en enestående chance for at blive en del af en dynamisk Producent virksomhed beliggende i Haderslev

 

Trainee med mening, mål og fremtid
Lad det være sagt med det samme. Der vil blive stillet store krav til dig. Fokus, ihærdighed og udholdenhed er vigtige nøgleord, som skal bringe dig sikkert i mål.

Til gengæld tør vi godt love dig, at 2 år hos os, bliver en oplevelse for livet, en oplevelse du vil få stor glæde af resten af din karriere.

 

Opnå stærke kompetencer gennem et lærerigt Trainee forløb 

Vi tilbyder et 2-årigt Trainee forløb, hvor du vil lære alle salgsrelaterede opgaver at kende. Du vil have kontakt med logistik og indkøber internt, ligesom du vil få en dialog med vores leverandør World Wide. Ud over læring i flere interne afdelinger vil du som en del af forløbet også deltage på messer, samt modtage oplæring fra eksterne partnere.

Du vil også skulle hjælpe lidt til på vores lager. Du vil om nødvendigt få et truckcertifikat.   

 

Igennem de 2 år vil vi sørge for, at du opnår kvalifikationer til at  

  • Forberede og gennemføre kundemøder og salgsindsatser inhouse, på messer osv.
  • Varetage salg overfor nye kunder samt udvikle potentialer i eksisterende kundeportefølje. 
  • Udarbejde priskalkulationer og tilbud. 
  • Se helheden i forbindelse med salgssupport og service over for kunden omkring ordreflow, kvalitetskontrol, afskibning m.m. 
  • At indkøbe, forhandle og have dialog med leverandører i Fjernøsten. 
  • Føre en truck, samt lager omgang m.m.

Du vil efter forløbet være en helstøbt sælger og vil selvstændigt kunne varetage salg.

Du er god til at skabe resultater og relationer 

Med et stærkt gen for at skabe resultater og være målsøgende er du den fødte sælger, der både tør og kan tage taktstokken i forbindelse med salget. Du kan arbejde struktureret og bevare overblikket ved mange opgaver også i en hektisk og travl hverdag.  

 

Som person er du udadvendt og tillidsvækkende, og er god til at opbygge gode relationer. Samtidig skal du have lyst til at forhandle og kunne se den rigtige forretning.  

Du vil indgå i samarbejde med mange forskellige nationaliteter, så som svensk, norsk, tysk og engelsk-talende kunder og indkøbere, hvorfor det er et krav, at du kan engelsk både i skrift og tale, endvidere ser vi det som en fordel hvis du kan tysk i skrift og tale, det er dog ikke et krav. 

 

Bliv en del af et engageret team  

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, så du kan indgå i vores virksomhed. Vi sætter pris på både uhøjtidelig og humoristisk omgang i samspil med professionalisme og en fokuseret arbejdsindsats.  

 

Helt lavpraktisk

Du skal have kørekort.

 

Henvendelse.

Malene Pugh / Mp@nordicplatform.dk / +45 30 89 79 01

Lidt om Nordic Platform

Nordic Platform P/S er skabt på idéen om, at komposit er et bedre materiale at lave stilladsdæk af end de konventionelle materialer træ, aluminium og stål. Komposittens mange attraktive egenskaber måtte kunne overføres til næste generations stilladsdæk.

Med dette mål og 20 års erfaring i stilladsbranchen gik direktør Per Mose Jakobsen i gang med at udvikle produktet sammen med førende ingeniører på området. Tre år senere forlod det første AIRSTEPS dæk produktionshallen.

Markedet har taget rigtig godt imod Nordic Platforms AIRSTEPS, og på stadig flere byggepladser kommer der AIRSTEPS til gavn for arbejdernes belastning og sikkerhed. AIRSTEPS kompositdæk byder på en række fordele i forhold til konventionelle stilladsdæk. AIRSTEPS er:

 

  • Produceret i den farve kunden ønsker – til gavn for kundens brand og som tyverisikring.
  • Præget med kunden logo – til glæde for kundens synlighed.
  • Lette – til forebyggelse af løfteskader
  • Stærke – teknologien kendes fra vindmøllevinger
  • Fleksible – fås i alle længder og bredder
  • Tilpasset det enkelte stilladssystem – ingen skifteomkostninger for kunden
  • Brandsikre – så evt. brand på byggepladsen ikke breder sig
  • Teknologisk testet – så alle standarder overholdes
  • Syre-base resistente – til forlængelse af produktets levetiden
  • IPR–beskyttet med PCT-patent

Alle ansøgninger vil blive behandlet i fortrolighed. I forhold til GDPR vil vi ved modtagelsen af din ansøgning fremsende ‘’Samtykke til behandling af persondata’’ hvor du giver os samtykke til at opbevare dine persondata under rekrutteringsfasen. Når den rette kandidat er ansat slettes al information der måtte forefindes på alle ansøgere.

NORDIC PLATFORM P/SHaderslev2019-07-05T00:00:002019-08-28T00:00:00
330050474Nordic Platform søger en International sælger til Tysk, Schweitz og Østrig.Robot Nordic Platform søger en International sælger til Tysk, Schweitz og Østrig. Nordic Platform udvikler innovative, intelligente og bæredygtige alternativer til traditionelle stillads komponenter og platform løsninger. Vi er producent og leverandør af vores eget kompositdæk mærke AIRSTEPS. Vi levere specialfremstillede kompositdæk og tilbehør til multinationale stilladsystem-mærker over hele verden.Vores løsninger er professionelle og bruges primært i byggeindustrien. Alle kompositdæk opfylder de skrappeste krav indenfor belastning, sikkerhed og ergonomi samt kan produceres i forskellige farver og med kundens logo. Vores sidste nye skud på stammen er en ny og meget tidsrelevant upcycling linie hvor en del af produkterne bliver lavet af genanvendeligt affaldsplast fra havet, AIRSTEPS OCEAN. Vi har haft en eksplosiv vækst de seneste 3 år på hele 1600 og med en realistisk forventning om en fordobling af dette års omsætning i 2019. Derfor søger vi nu en ambitiøs og seriøs international sælger til Tyskland, Schweitz og Østrig, som kan aflaste vores direktør og samtidig være med på vores spændende rejse videre ud i verden. Jobbet: Du skal i tæt samarbejde med direktøren vedligeholde og opbygge nye markeder. Vores eksportandel er på 75 og vi er kun lige startet med at åbne enkelte lande i Europa. Da vi endnu ikke er på det tyske marked, vil du få ansvaret for at finde nye kunder, samt få styr på diverse regler og godkendelser. Du vil få eget salgsbudget med reference til direktøren. Din hverdag bliver dynamisk med base på vores kontor i Haderslev, hvor vi i øjeblikket sidder 5 medarbejdere. Der vil naturligvis være en del rejseaktivitet i jobbet og en hvis fleksibilitet er påkrævet. Foruden Hovedkontoret i Haderslev, har vi også lager i Hedehusene samt afdeling i Sverige. Hvem er du? En ambitiøs selvstarter der er handlingsorienteret og visionær samt formår at være tydelig i sin kommunikation og er beslutningsdygtig i forhandlinger. Du har international erfaring og trives med at rejse rundt i verden og bygge solide relationsbroer til nye kunder samtidig ynder du at fastholde og vedligeholde nuværende kunder. Alle opgaver går du til med et stort engagement, et positivt sind og med en ukuelig stædighed der får samtlige opgaver succesfuldt i mål. Du skaber resultater og udvikling gennem dit engagement i relationerne og i samarbejdet med eksterne samarbejdspartnere. Du kunne komme fra byggebranchen, industrien eller andre teknisk orienteret brancher. Så din tekniske forståelse og indsigt er solid, men dette er ikke et krav. Du har erfaring med opsøgende, teknisk salg og kan dokumentere rigtig gode resultater herfra. Du trives godt i den operationelle drift og i en mindre virksomhed hvor tingene til tider går stærkt og alle løfter i flok. Du taler og skriver tysk på forhandlingsniveau og meget gerne engelsk. Vi tilbyder: At du kan være med på en ekstrem spændende rejse i en innovativ virksomhed hvor du kan være med tilat løfte virksomheden til et endnu højere niveau. Et krævende job hvor der er fart over feltet og hvor vi går benhårdt efter holdbare og markante resultater.Vi tænker gerne utraditionel og der er bestemt ikke langt fra tanke til handling. Der er rigtig gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i stillingen i takt med virksomhedens vækstog nye markeder i verden. Attraktiv løn og vilkår gives efter kvalifikationer. Hvis ovenstående har vagt din interesse, så sende en ansøgning til:info@nordicplatform.dk, der blive afholdt samtaler løbende.For yderligere oplysninger kan du se mere på www.nordicplatform.dk eller kontakte Per Mose påtlf. 45 4036 0075. Forventet tiltrædelse er hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige. Alle ansøgninger vil blive behandlet i fortrolighed. I forhold til GDPR vil vi ved modtagelsen af din ansøgning fremsende Samtykke til behandling af persondata hvor du giver os samtykke til at opbevare dine persondata under rekrutteringsfasen.Når den rette kandidat er ansat slettes al information der måtte forefindes på alle ansøgere.

Nordic Platform søger en International sælger til Tysk, Schweitz og Østrig.

Nordic Platform udvikler innovative, intelligente og bæredygtige alternativer til traditionelle stillads komponenter og platform løsninger. Vi er producent og leverandør af vores eget kompositdæk mærke AIRSTEPS. Vi levere specialfremstillede kompositdæk og tilbehør til multinationale stilladsystem-mærker over hele verden.Vores løsninger er professionelle og bruges primært i byggeindustrien. Alle kompositdæk opfylder de skrappeste krav indenfor belastning, sikkerhed og ergonomi samt kan produceres i forskellige farver og med kundens logo. Vores sidste nye skud på stammen er en ny og meget tidsrelevant upcycling linie hvor en del af produkterne bliver lavet af genanvendeligt affaldsplast fra havet, AIRSTEPS OCEAN.

Vi har haft en eksplosiv vækst de seneste 3 år på hele 1600% og med en realistisk forventning om en fordobling af dette års omsætning i 2019.

Derfor søger vi nu en ambitiøs og seriøs international sælger til Tyskland, Schweitz og Østrig, som kan aflaste vores direktør og samtidig være med på vores spændende rejse videre ud i verden.

Jobbet: Du skal i tæt samarbejde med direktøren vedligeholde og opbygge nye markeder. Vores eksportandel er på 75% og vi er kun lige startet med at åbne enkelte lande i Europa.

Da vi endnu ikke er på det tyske marked, vil du få ansvaret for at finde nye kunder, samt få styr på diverse regler og godkendelser.

Du vil få eget salgsbudget med reference til direktøren.

Din hverdag bliver dynamisk med base på vores kontor i Haderslev, hvor vi i øjeblikket sidder 5 medarbejdere. Der vil naturligvis være en del rejseaktivitet i jobbet og en hvis fleksibilitet er påkrævet.

Foruden Hovedkontoret i Haderslev, har vi også lager i Hedehusene samt afdeling i Sverige.

Hvem er du? En ambitiøs selvstarter der er handlingsorienteret og visionær samt formår at være tydelig i sin kommunikation og er beslutningsdygtig i forhandlinger.

Du har international erfaring og trives med at rejse rundt i verden og bygge solide relationsbroer til nye kunder samtidig ynder du at fastholde og vedligeholde nuværende kunder.

Alle opgaver går du til med et stort engagement, et positivt sind og med en ukuelig stædighed der får samtlige opgaver succesfuldt i mål.

Du skaber resultater og udvikling gennem dit engagement i relationerne og i samarbejdet med eksterne samarbejdspartnere.

Du kunne komme fra byggebranchen, industrien eller andre teknisk orienteret brancher. Så din tekniske forståelse og indsigt er solid, men dette er ikke et krav.

Du har erfaring med opsøgende, teknisk salg og kan dokumentere rigtig gode resultater herfra. Du trives godt i den operationelle drift og i en mindre virksomhed hvor tingene til tider går stærkt og alle løfter i flok.

Du taler og skriver tysk på forhandlingsniveau og meget gerne engelsk.

Vi tilbyder: At du kan være med på en ekstrem spændende rejse i en innovativ virksomhed hvor du kan være med tilat løfte virksomheden til et endnu højere niveau.

Et krævende job hvor der er fart over feltet og hvor vi går benhårdt efter holdbare og markante resultater.Vi tænker gerne utraditionel og der er bestemt ikke langt fra tanke til handling.

Der er rigtig gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i stillingen i takt med virksomhedens vækstog nye markeder i verden. Attraktiv løn og vilkår gives efter kvalifikationer.

Hvis ovenstående har vagt din interesse, så sende en ansøgning til:info@nordicplatform.dk, der blive afholdt samtaler løbende.For yderligere oplysninger kan du se mere på www.nordicplatform.dk eller kontakte Per Mose påtlf. +45 4036 0075. Forventet tiltrædelse er hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige. Alle ansøgninger vil blive behandlet i fortrolighed.

 

I forhold til GDPR vil vi ved modtagelsen af din ansøgning fremsende‘’Samtykke til behandling af persondata’’ hvor du giver os samtykke til at opbevare dine persondata under rekrutteringsfasen.Når den rette kandidat er ansat slettes al information der måtte forefindes på alle ansøgere.

NORDIC PLATFORM P/SHaderslev2019-06-28T00:00:002019-08-21T00:00:00
330050405Nordic Platform søger en International Sælger til Uk og BeneluxRobot Nordic Platform søger en International Sælger til Uk og Benelux. Nordic Platform udvikler innovative, intelligente og bæredygtige alternativer til traditionelle stillads komponenter og platform løsninger. Vi er producent og leverandør af vores eget kompositdæk mærke AIRSTEPS. Vi levere specialfremstillede kompositdæk og tilbehør til multinationale stilladsystem-mærker over hele verden.Vores løsninger er professionelle og bruges primært i byggeindustrien. Alle kompositdæk opfylder de skrappeste krav indenfor belastning, sikkerhed og ergonomi samt kan produceres i forskellige farver og med kundens logo. Vores sidste skud på stammen er en ny og meget tidsrelevant upcycling linie hvor en del af produkterne bliver lavet af genanvendeligt affaldsplast fra havet, AIRSTEPS OCEAN. Vi har haft en eksplosiv vækst de seneste 3 år på hele 1600 og med en realistisk forventning om en fordobling af dette års omsætning i 2019. Derfor søger vi nu en ambitiøs og seriøs international sælger til Uk og Benelux landene, som kan aflaste vores direktør og samtidig være med på vores spændende rejse videre ud i verden. Jobbet: Du skal i tæt samarbejde med direktøren vedligeholde og opbygge nye markeder. Vores eksportandel er på 75 og vi er kun lige startet med at åbne enkelte lande i Europa. Du vil få ansvaret for den daglige kontakt med vores eksisterende kunder i Uk, samt skal du ud og finde nye forhandlere i Uk, samt Benelux. Du vil få eget salgsbudget med reference til direktøren. Din hverdag bliver dynamisk med base på vores kontor i Haderslev, hvor vi i øjeblikket sidder 5 medarbejdere. Der vil naturligvis være en del rejseaktivitet i jobbet og en hvis fleksibilitet er påkrævet. Foruden Hovedkontoret i Haderslev, har vi også lager i Hedehusene samt afdeling i Sverige. Hvem er du? En ambitiøs selvstarter der er handlingsorienteret og visionær samt formår at være tydelig i sin kommunikation og er beslutningsdygtig i forhandlinger.Du har international erfaring og trives med at rejse rundt i verden og bygge solide relationsbroer til nye kunder samtidig ynder du at fastholde og vedligeholde nuværende kunder.Alle opgaver går du til med et stort engagement, et positivt sind og med en ukuelig stædighed der får samtlige opgaver succesfuldt i mål. Du skaber resultater og udvikling gennem dit engagement i relationerne og i samarbejdet med eksterne samarbejdspartnere. Du kunne kommer fra byggebranchen, industrien eller andre teknisk orienteret brancher. Så din tekniske forståelse og indsigt er solid, men dette er ikke et krav. Du har erfaring med opsøgende, teknisk salg og kan dokumentere rigtig gode resultater herfra. Du trives godt i den operationelle drift og i en mindre virksomhed hvor tingene til tider går stærkt og alle løfter i flok. Du taler og skriver engelsk på forhandlingsniveau og meget gerne tysk. Vi tilbyder:At du kan være med på en ekstrem spændende rejse i en innovativ virksomhed hvor du kan være med tilat løfte virksomheden til et endnu højere niveau. Et krævende job hvor der er fart over feltet og hvor vi går benhårdt efter holdbare og markante resultater.Vi tænker gerne utraditionel og der er bestemt ikke langt fra tanke til handling. Der er rigtig gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i stillingen i takt med virksomhedens vækstog nye markeder i verden. Attraktiv løn og vilkår gives efter kvalifikationer. Hvis ovenstående har vagt din interesse, så sende en ansøgning til:info@nordicplatform.dk, der blive afholdt samtaler løbende.For yderligere oplysninger kan du se mere på www.nordicplatform.dk eller kontakte Per Mose på tlf. 45 4036 0075. Forventet tiltrædelse er hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige.Alle ansøgninger vil blive behandlet i fortrolighed. I forhold til GDPR vil vi ved modtagelsen af din ansøgning fremsende Samtykke til behandling af persondata hvor du giver os samtykke til at opbevare dine persondata under rekrutteringsfasen.Når den rette kandidat er ansat slettes al information der måtte forefindes på alle ansøgere.

Nordic Platform søger en International Sælger til Uk og Benelux.

Nordic Platform udvikler innovative, intelligente og bæredygtige alternativer til traditionelle stillads komponenter og platform løsninger. Vi er producent og leverandør af vores eget kompositdæk mærke AIRSTEPS. Vi levere specialfremstillede kompositdæk og tilbehør til multinationale stilladsystem-mærker over hele verden.Vores løsninger er professionelle og bruges primært i byggeindustrien. Alle kompositdæk opfylder de skrappeste krav indenfor belastning, sikkerhed og ergonomi samt kan produceres i forskellige farver og med kundens logo. Vores sidste skud på stammen er en ny og meget tidsrelevant upcycling linie hvor en del af produkterne bliver lavet af genanvendeligt affaldsplast fra havet, AIRSTEPS OCEAN.

Vi har haft en eksplosiv vækst de seneste 3 år på hele 1600% og med en realistisk forventning om en fordobling af dette års omsætning i 2019.

Derfor søger vi nu en ambitiøs og seriøs international sælger til Uk og Benelux landene, som kan aflaste vores direktør og samtidig være med på vores spændende rejse videre ud i verden.

Jobbet: Du skal i tæt samarbejde med direktøren vedligeholde og opbygge nye markeder. Vores eksportandel er på 75% og vi er kun lige startet med at åbne enkelte lande i Europa.

Du vil få ansvaret for den daglige kontakt med vores eksisterende kunder i Uk, samt skal du ud og finde nye forhandlere i Uk, samt Benelux.

Du vil få eget salgsbudget med reference til direktøren.

Din hverdag bliver dynamisk med base på vores kontor i Haderslev, hvor vi i øjeblikket sidder 5 medarbejdere. Der vil naturligvis være en del rejseaktivitet i jobbet og en hvis fleksibilitet er påkrævet.

Foruden Hovedkontoret i Haderslev, har vi også lager i Hedehusene samt afdeling i Sverige.

Hvem er du? En ambitiøs selvstarter der er handlingsorienteret og visionær samt formår at være tydelig i sin kommunikation og er beslutningsdygtig i forhandlinger.Du har international erfaring og trives med at rejse rundt i verden og bygge solide relationsbroer til nye kunder samtidig ynder du at fastholde og vedligeholde nuværende kunder.

Alle opgaver går du til med et stort engagement, et positivt sind og med en ukuelig stædighed der får samtlige opgaver succesfuldt i mål.

Du skaber resultater og udvikling gennem dit engagement i relationerne og i samarbejdet med eksterne samarbejdspartnere.

Du kunne kommer fra byggebranchen, industrien eller andre teknisk orienteret brancher. Så din tekniske forståelse og indsigt er solid, men dette er ikke et krav.

Du har erfaring med opsøgende, teknisk salg og kan dokumentere rigtig gode resultater herfra. Du trives godt i den operationelle drift og i en mindre virksomhed hvor tingene til tider går stærkt og alle løfter i flok.

Du taler og skriver engelsk på forhandlingsniveau og meget gerne tysk.

Vi tilbyder:At du kan være med på en ekstrem spændende rejse i en innovativ virksomhed hvor du kan være med tilat løfte virksomheden til et endnu højere niveau.

Et krævende job hvor der er fart over feltet og hvor vi går benhårdt efter holdbare og markante resultater.Vi tænker gerne utraditionel og der er bestemt ikke langt fra tanke til handling.

Der er rigtig gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i stillingen i takt med virksomhedens vækstog nye markeder i verden. Attraktiv løn og vilkår gives efter kvalifikationer.

Hvis ovenstående har vagt din interesse, så sende en ansøgning til:info@nordicplatform.dk, der blive afholdt samtaler løbende.For yderligere oplysninger kan du se mere på www.nordicplatform.dk eller kontakte Per Mose på tlf. +45 4036 0075. Forventet tiltrædelse er hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige.Alle ansøgninger vil blive behandlet i fortrolighed.

 

I forhold til GDPR vil vi ved modtagelsen af din ansøgning fremsende‘’Samtykke til behandling af persondata’’ hvor du giver os samtykke til at opbevare dine persondata under rekrutteringsfasen.Når den rette kandidat er ansat slettes al information der måtte forefindes på alle ansøgere.

NORDIC PLATFORM P/SHaderslev2019-06-28T00:00:002019-08-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager til Telia Erhverv

Icon Sales ApS

Kolding
Account Manager til Telia Erhverv, Business Solutions Har du lysten og viljen til at hente nye kunder hjem til Telia Erhverv, så er her en spændende mulighed for at arbejde med professionelt opsøgende salg. Kort om stillingen Du bliver en del af org...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Trainee til salgsafdelingen # Skarp salgsprofil # National og international kunde- og leverandørkontakt.

NORDIC PLATFORM P/S

Haderslev
Opstart pr. hurtigst muligt Brænder du for international handel og vil du være med til at styrke Nordic Platform på marked. Er du passioneret omkring salg og født med et vinderinstinkt. Her er en enestående chance for at blive en del af en dynamisk ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Nordic Platform søger en International sælger til Tysk, Schweitz og Østrig.

NORDIC PLATFORM P/S

Haderslev
Nordic Platform søger en International sælger til Tysk, Schweitz og Østrig. Nordic Platform udvikler innovative, intelligente og bæredygtige alternativer til traditionelle stillads komponenter og platform løsninger. Vi er producent og leverandør af ...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Nordic Platform søger en International Sælger til Uk og Benelux

NORDIC PLATFORM P/S

Haderslev
Nordic Platform søger en International Sælger til Uk og Benelux. Nordic Platform udvikler innovative, intelligente og bæredygtige alternativer til traditionelle stillads komponenter og platform løsninger. Vi er producent og leverandør af vores eget ...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:21. august 2019