Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

DAT søger en lagermedarbejder til logistikafdelingen

 

Vi løber stærkt i vores logistikafdeling, og vi søger derfor en erfaren og engageret lagermedarbejder til at indgå i vores logistikteam i København.

Det er altafgørende for processen, at vores lager ruller på hjulene, for at vores fly kommer i luften. I samarbejde med logistik-afdelingen skal du sørge for, at alle varer modtages med et nøjagtigt kvalitetskontrol, og du har et ansvar for, at alle flykomponenter mm. har deres rette plads på hylden.

Derudover vil du få lov til at sætte dit præg på, hvordan lageret kan optimeres og effektiveres.

I luftfartsbranchen er omstilling og fleksibilitet en forudsætning i en spændende og dynamisk verden, som vi håber, du vil være en del af.

Stillingen

  • Fast fuldtidstilling på 37 timer.
  • Arbejdstid vil typisk være kl. 8-16 mandag til fredag. Weekendarbejde kan forekomme ved behov.

Arbejdsopgaver samt ansvarsområder

  • Plukning, pakning og forsendelse af varer samt varemodtagelse af flykomponenter og forbrugsvarer
  • Kvalitetskontrol af varer
  • Vedligeholdelse og løbende optimering af lager og computersystem
  • Lageroptælling
  • Assistere med den daglige drift og andet forefaldende arbejde

 

Dine faglige kompetencer

  • Erfaring inden for lagerarbejde/lagerstyring og logistikarbejde
  • Kommunikationsfærdigheder på dansk og engelsk – samtaleniveau
  • Det er et plus, hvis du er lageruddannet
  • Truckcertifikat
  • IT-kendskab
  • Kendskab til Gannet er en fordel

Dine personlige kompetencer

  • Selvstændig og strukturet tilgang til dit arbejde
  • Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder
  • Løsningsorienteret
  • Gode samarbejdsevner på tværs af virksomheden
  • Initiativrig og ansvarsbevidst
  • Fleksibel
  • Positiv og gåpåmod

Hvem er vi?

DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og med en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding.

Vores 24 fly af typen ATR, MD og Airbus flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler.

Du kan også læse mere om DAT på www.dat.dk.

Er du vores nye lagermedarbejder?

Vi løber stærkt i øjeblikket og har derfor brug en lagermedarbejder til at tiltræde hurtigst muligt.

Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder til samtale løbende.

Send venligst CV og ansøgning til job@dat.dk markeret med ”Lagermedarbejder logistik” i emnefeltet.

For yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores HR Coordinator, Gamze Øz,  gam@dat.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011267Phoenix-f257ad7b12019-04-25T00:00:00DAT søger en lagermedarbejder til logistikafdelingen

 

Vi løber stærkt i vores logistikafdeling, og vi søger derfor en erfaren og engageret lagermedarbejder til at indgå i vores logistikteam i København.

Det er altafgørende for processen, at vores lager ruller på hjulene, for at vores fly kommer i luften. I samarbejde med logistik-afdelingen skal du sørge for, at alle varer modtages med et nøjagtigt kvalitetskontrol, og du har et ansvar for, at alle flykomponenter mm. har deres rette plads på hylden.

Derudover vil du få lov til at sætte dit præg på, hvordan lageret kan optimeres og effektiveres.

I luftfartsbranchen er omstilling og fleksibilitet en forudsætning i en spændende og dynamisk verden, som vi håber, du vil være en del af.

Stillingen

  • Fast fuldtidstilling på 37 timer.
  • Arbejdstid vil typisk være kl. 8-16 mandag til fredag. Weekendarbejde kan forekomme ved behov.

Arbejdsopgaver samt ansvarsområder

  • Plukning, pakning og forsendelse af varer samt varemodtagelse af flykomponenter og forbrugsvarer
  • Kvalitetskontrol af varer
  • Vedligeholdelse og løbende optimering af lager og computersystem
  • Lageroptælling
  • Assistere med den daglige drift og andet forefaldende arbejde

 

Dine faglige kompetencer

  • Erfaring inden for lagerarbejde/lagerstyring og logistikarbejde
  • Kommunikationsfærdigheder på dansk og engelsk – samtaleniveau
  • Det er et plus, hvis du er lageruddannet
  • Truckcertifikat
  • IT-kendskab
  • Kendskab til Gannet er en fordel

Dine personlige kompetencer

  • Selvstændig og strukturet tilgang til dit arbejde
  • Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder
  • Løsningsorienteret
  • Gode samarbejdsevner på tværs af virksomheden
  • Initiativrig og ansvarsbevidst
  • Fleksibel
  • Positiv og gåpåmod

Hvem er vi?

DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og med en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding.

Vores 24 fly af typen ATR, MD og Airbus flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler.

Du kan også læse mere om DAT på www.dat.dk.

Er du vores nye lagermedarbejder?

Vi løber stærkt i øjeblikket og har derfor brug en lagermedarbejder til at tiltræde hurtigst muligt.

Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder til samtale løbende.

Send venligst CV og ansøgning til job@dat.dk markeret med ”Lagermedarbejder logistik” i emnefeltet.

For yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores HR Coordinator, Gamze Øz,  gam@dat.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig. 

2019-06-01T00:51:54.867 Vi løber stærkt i vores logistikafdeling, og vi søger derfor en erfaren og engageret lagermedarbejder til at indgå i vores logistikteam i København. Det er altafgørende for processen, at vores lager ruller på hjulene, for at vores fly kommer i luften. I samarbejde med logistik-afdelingen skal du sørge for, at alle varer modtages med et nøjagtigt kvalitetskontrol, og du har et ansvar for, at alle flykomponenter mm. har deres rette plads på hylden. Derudover vil du få lov til at sætte dit præg på, hvordan lageret kan optimeres og effektiveres. I luftfartsbranchen er omstilling og fleksibilitet en forudsætning i en spændende og dynamisk verden, som vi håber, du vil være en del af. Stillingen Fast fuldtidstilling på 37 timer. Arbejdstid vil typisk være kl. 8-16 mandag til fredag. Weekendarbejde kan forekomme ved behov. Arbejdsopgaver samt ansvarsområder Plukning, pakning og forsendelse af varer samt varemodtagelse af flykomponenter og forbrugsvarer Kvalitetskontrol af varer Vedligeholdelse og løbende optimering af lager og computersystem Lageroptælling Assistere med den daglige drift og andet forefaldende arbejde Dine faglige kompetencer Erfaring inden for lagerarbejde lagerstyring og logistikarbejde Kommunikationsfærdigheder på dansk og engelsk samtaleniveau Det er et plus, hvis du er lageruddannet Truckcertifikat IT-kendskab Kendskab til Gannet er en fordel Dine personlige kompetencer Selvstændig og strukturet tilgang til dit arbejde Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder Løsningsorienteret Gode samarbejdsevner på tværs af virksomheden Initiativrig og ansvarsbevidst Fleksibel Positiv og gåpåmod Hvem er vi? DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og med en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding. Vores 24 fly af typen ATR, MD og Airbus flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler. Du kan også læse mere om DAT på www.dat.dk. Er du vores nye lagermedarbejder? Vi løber stærkt i øjeblikket og har derfor brug en lagermedarbejder til at tiltræde hurtigst muligt. Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder til samtale løbende. Send venligst CV og ansøgning til job@dat.dk markeret med Lagermedarbejder logistik i emnefeltet. For yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores HR Coordinator, Gamze Øz, gam@dat.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnetf257ad7b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnDragør3513428DANISH AIR TRANSPORT A/S11Hangarvej 3022791DragørDKDanmark0
job@dat.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749056JobNet4978663497866310025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f257ad7bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f257ad7bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f257ad7b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f257ad7b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/5.jpgMed et job indenfor Industri får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale933015Lagermedarbejder28Industri361567249Gamze Øzjob@dat.dkDKDanmarkDKDanmark330027521HeFe - House of Brand - søger lagermedarbejderRobot HeFe House of Brand søger lagermedarbejder Varemodtagelse, varepakning og ordrebehandling. Vi søger en ny kollega til en 30 timers stilling. Du skal varetage diverse opgaver i forbindelse med vores lager og ordreekspedition. Om jobbet: Varemodtagelse og registrering. Plukning og pakning af varer Vedligeholdelse af lageret. Indtastning af ordre og fragtbreve Din erfaring: Vi stiller ikke særlige krav til din uddannelse, men forventer at du har erfaring med lagerarbejde, og har det godt med at arbejde selvstændigt. Truckcertifikat er ikke nødvendigt, men jobbet er fysisk krævende. Vi forventer at du: Taler og skriver et godt dansk, og ikke er talblind. Har god ordenssans, er struktureret og grundig. Er stabil, positiv og kan arbejde i et højt tempo Om os Vi tilbyder et afvekslende job på en arbejdsplads hvor tingene ofte skal gå lidt stærkt, og hvor vi lægger vægt på at der skal være smil og en god stemning. Løn ifølge aftale. HeFe er grossist indenfor badtilbehør og bad tekstiler, og virksomheden drives fra Dragør. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.hefe.dk Hvis du har spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Ann-Dorthe Henriksen på tlf 27521202.

HeFe – House of Brand – søger lagermedarbejder

 

Varemodtagelse,  varepakning og ordrebehandling.

Vi søger en ny kollega til en 30 timers stilling. Du skal varetage diverse opgaver i forbindelse med vores lager og ordreekspedition.

  • Om jobbet:
  • Varemodtagelse og registrering.
  • Plukning og pakning af varer
  • Vedligeholdelse af lageret.
  • Indtastning af ordre og fragtbreve

      

Din erfaring:
Vi stiller ikke særlige krav til din uddannelse, men forventer at du har erfaring med lagerarbejde, og har det godt med at arbejde selvstændigt. Truckcertifikat er ikke nødvendigt, men jobbet er fysisk krævende.

         

  • Vi forventer at du:
  • Taler og skriver et godt dansk, og ikke er talblind.
  • Har god ordenssans, er struktureret og grundig.  
  • Er stabil, positiv og kan arbejde i et højt tempo


Om os
Vi tilbyder et afvekslende job på en arbejdsplads hvor tingene ofte skal gå lidt stærkt, og hvor vi lægger vægt på at der skal være smil og en god stemning. Løn ifølge aftale.

HeFe er grossist indenfor badtilbehør og bad tekstiler, og virksomheden drives fra Dragør. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.hefe.dk

Hvis du har spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Ann-Dorthe Henriksen på tlf 27521202.

HeFe v/Ann-Dorte Tina HenriksenDragør2019-06-04T00:00:002019-07-01T00:00:00
330034763Norsktalende Lagermedarbejder til HåndarbejdsfirmaBasic Carl J. Permin A S i Rødovre søger en glad og positiv norsktalende medarbejder til vores lager i Rødovre, hvor der i forvejen er en nordmand i det team, du bliver en del af. Dine primære opgaver bliver:Tage hånd om ordrer (dvs. pakke, plukke og fakturere) til vores norske kunder, som bliver betjent fra vores lager i Rødovre På sigt at assistere din norske kollega ved at besvare vores norske kunders telefonopringninger. Vores forventninger, at du:Kan tale norskEr god til talKan lide at have travltEr samarbejdsvilligHar en positiv indstilling til dine kollegerHar et godt humørVi tilbyder: Arbejdstid: 37 timerFlekstidsordningLøn efter kvalifikationerPensionsordningEt job i et uformelt miljø med engagerede kollegerStillingen tiltrædes pr. 1. august 2019 Ansøgningsfrist: 1. juli 2019 Ansøgning:Send din ansøgning og dit CV til Bent Søndergaard via knappen Send ansøgning . Carl J. Permin A SEgegaardsvej 282610 RødovreTlf. 36 72 12 00 Permin Scandinavian art needlework siden 1854 leverandør af dansk håndarbejde til hele verden. Se mere på www.permin.dk. Se mere på vores ansøgersite: https: permin.brandero.com
Carl J. Permin A/S i Rødovre søger en glad og positiv norsktalende medarbejder til vores lager i Rødovre, hvor der i forvejen er en nordmand i det team, du bliver en del af.

Dine primære opgaver bliver:
Tage hånd om ordrer (dvs. pakke, plukke og fakturere) til vores norske kunder, som bliver betjent fra vores lager i Rødovre
På sigt at assistere din norske kollega ved at besvare vores norske kunders telefonopringninger.

Vores forventninger, at du:
  • Kan tale norsk
  • Er god til tal
  • Kan lide at have travlt
  • Er samarbejdsvillig
  • Har en positiv indstilling til dine kolleger
  • Har et godt humør
Vi tilbyder:
  • Arbejdstid: 37 timer
  • Flekstidsordning
  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Et job i et uformelt miljø med engagerede kolleger
Stillingen tiltrædes pr. 1. august 2019
Ansøgningsfrist: 1. juli 2019

Ansøgning:
Send din ansøgning og dit CV til Bent Søndergaard via knappen "Send ansøgning".

Carl J. Permin A/S
Egegaardsvej 28
2610 Rødovre
Tlf. 36 72 12 00

Permin Scandinavian art needlework – siden 1854 leverandør af dansk håndarbejde til hele verden. Se mere på www.permin.dk.


Se mere på vores ansøgersite: https://permin.brandero.com

ORS/Small/f705e3e9_logo.jpegCarl J. Permin A/SRødovre2019-05-29T17:08:28.3202019-07-01T00:00:00
330040161Medarbejder til varemodtagelsen hos MultiLine (OPSTART SNART)Robot Vil du bruge din erfaring indenfor varemodtagelse og søger du fast arbejde? Så leder vi efter dig til en fuldtidsstilling hos MultiLine i Sorø. Jobbet Der er tale om et Try Hire forløb hos MultiLine i deres varemodtagelse. Arbejdet er fuld tid med mødetider mandag-fredag på aftenholdet. Som kommende lagermedarbejder bliver du en del af et større team i en virksomhed med højt til loftet og med fokus på trivsel hos den enkelte medarbejder. Du vil blive en del af en velfungerende, fremtidsorienteret og nytænkende organisation, hvor personlige og faglige forskelle giver en stærk helhed. Du vil være ansvarlig for modtagelse og aflæsning af varer, samt kontrol af følgesedler - herunder daglig kontakt med chauffører. Derudover skal du deltage i lagerteamet som plukker og emballerer ordrer til udkørsel, når der er behov for det. Din profil Vi forestiller os, at du har lyst til en karriere inden for lager og logistik og allerede har væsentlig erfaring fra en tilsvarende stilling. Du trives med et aktivt arbejde og går til dine arbejdsopgaver med god energi. Din arbejdsgang bliver tempofyldt og du skal trives med at have overblik og have en proaktiv tilgang til arbejdsopgaverne. Det er et selvstændigt arbejde, der kræver at han kan have is i maven, når der skal prioriteres i opgaver. Du er en god kommunikatør på dansk i tale og skrift og behersker også engelsk og gerne tysk, når du skal kommunikere med de mange chauffører, du kommer til at møde i din hverdag. Kvalifikationer: Truckkort er et krav God talforståelse IT-kendskab Arbejdstider og løn Der vil være en grundig oplæring og introduktion til arbejdsopgaverne. Oplæringen foregår på morgenholdet i tidsrummet kl.07.00-15.00 de første 4-8 uger, inden du overgår til aftenholdet. Aftenholdets mødetider: Mandag-torsdag kl. 15.00-23.00 (torsdag til kl.22.00), fredag kl. 12.00-19.00. I løbet af dit Try Hire forløb er grundlønnen inkl. tillæg er 140,05. Derudover er der et aftentillæg på 39,77kr. Stillingen er Try Hire hvor du de første 3 måneder er ansat gennem Moment med efterfølgende mulighed for fastansættelse hos MultiLine. 1. samtale vil finde sted hos Moment og 2. samtale vil afholdes hos MultiLine. Opstart vil være efter aftale, når den rette profil er fundet, dog gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, skal der rettes henvendelse til Moment. Vi glæder os til at høre fra dig.

Vil du bruge din erfaring indenfor varemodtagelse og søger du fast arbejde? Så leder vi efter dig til en fuldtidsstilling hos MultiLine i Sorø.

 

Jobbet

Der er tale om et Try & Hire forløb hos MultiLine i deres varemodtagelse. Arbejdet er fuld tid med mødetider mandag-fredag på aftenholdet.

Som kommende lagermedarbejder bliver du en del af et større team i en virksomhed med højt til loftet og med fokus på trivsel hos den enkelte medarbejder. Du vil blive en del af en velfungerende, fremtidsorienteret og nytænkende organisation, hvor personlige og faglige forskelle giver en stærk helhed. Du vil være ansvarlig for modtagelse og aflæsning af varer, samt kontrol af følgesedler - herunder daglig kontakt med chauffører. Derudover skal du deltage i lagerteamet som plukker og emballerer ordrer til udkørsel, når der er behov for det.

Din profil

Vi forestiller os, at du har lyst til en karriere inden for lager og logistik og allerede har væsentlig erfaring fra en tilsvarende stilling. Du trives med et aktivt arbejde og går til dine arbejdsopgaver med god energi. Din arbejdsgang bliver tempofyldt og du skal trives med at have overblik og have en proaktiv tilgang til arbejdsopgaverne. Det er et selvstændigt arbejde, der kræver at han kan have is i maven, når der skal prioriteres i opgaver.

Du er en god kommunikatør på dansk i tale og skrift og behersker også engelsk og gerne tysk, når du skal kommunikere med de mange chauffører, du kommer til at møde i din hverdag.

Kvalifikationer:

  • Truckkort er et krav
  • God talforståelse
  • IT-kendskab

 

Arbejdstider og løn

Der vil være en grundig oplæring og introduktion til arbejdsopgaverne. Oplæringen foregår på morgenholdet i tidsrummet kl.07.00-15.00 de første 4-8 uger, inden du overgår til aftenholdet.

Aftenholdets mødetider:

Mandag-torsdag kl. 15.00-23.00 (torsdag til kl.22.00), fredag kl. 12.00-19.00.

I løbet af dit Try & Hire forløb er grundlønnen inkl. tillæg er 140,05. Derudover er der et aftentillæg på 39,77kr.

Stillingen er Try & Hire hvor du de første 3 måneder er ansat gennem Moment med efterfølgende mulighed for fastansættelse hos MultiLine.

1. samtale vil finde sted hos Moment og 2. samtale vil afholdes hos MultiLine. Opstart vil være efter aftale, når den rette profil er fundet, dog gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, skal der rettes henvendelse til Moment.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

MOMENT A/SSlagelse2019-06-07T00:00:002019-08-02T00:00:00
330039951Medarbejder til varemodtagelsen hos MultiLine (OPSTART SNART)Robot Vil du bruge din erfaring indenfor varemodtagelse og søger du fast arbejde? Så leder vi efter dig til en fuldtidsstilling hos MultiLine i Sorø. Jobbet Der er tale om et Try Hire forløb hos MultiLine i deres varemodtagelse. Arbejdet er fuld tid med mødetider mandag-fredag på aftenholdet. Som kommende lagermedarbejder bliver du en del af et større team i en virksomhed med højt til loftet og med fokus på trivsel hos den enkelte medarbejder. Du vil blive en del af en velfungerende, fremtidsorienteret og nytænkende organisation, hvor personlige og faglige forskelle giver en stærk helhed. Du vil være ansvarlig for modtagelse og aflæsning af varer, samt kontrol af følgesedler - herunder daglig kontakt med chauffører. Derudover skal du deltage i lagerteamet som plukker og emballerer ordrer til udkørsel, når der er behov for det. Din profil Vi forestiller os, at du har lyst til en karriere inden for lager og logistik og allerede har væsentlig erfaring fra en tilsvarende stilling. Du trives med et aktivt arbejde og går til dine arbejdsopgaver med god energi. Din arbejdsgang bliver tempofyldt og du skal trives med at have overblik og have en proaktiv tilgang til arbejdsopgaverne. Det er et selvstændigt arbejde, der kræver at han kan have is i maven, når der skal prioriteres i opgaver. Du er en god kommunikatør på dansk i tale og skrift og behersker også engelsk og gerne tysk, når du skal kommunikere med de mange chauffører, du kommer til at møde i din hverdag. Kvalifikationer: Truckkort er et krav God talforståelse IT-kendskab Arbejdstider og løn Der vil være en grundig oplæring og introduktion til arbejdsopgaverne. Oplæringen foregår på morgenholdet i tidsrummet kl.07.00-15.00 de første 4-8 uger, inden du overgår til aftenholdet. Aftenholdets mødetider: Mandag-torsdag kl. 15.00-23.00 (torsdag til kl.22.00), fredag kl. 12.00-19.00. I løbet af dit Try Hire forløb er grundlønnen inkl. tillæg er 140,05. Derudover er der et aftentillæg på 39,77kr. Stillingen er Try Hire hvor du de første 3 måneder er ansat gennem Moment med efterfølgende mulighed for fastansættelse hos MultiLine. 1. samtale vil finde sted hos Moment og 2. samtale vil afholdes hos MultiLine. Opstart vil være efter aftale, når den rette profil er fundet, dog gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, skal der rettes henvendelse til Moment. Vi glæder os til at høre fra dig.

Vil du bruge din erfaring indenfor varemodtagelse og søger du fast arbejde? Så leder vi efter dig til en fuldtidsstilling hos MultiLine i Sorø.

 

Jobbet

Der er tale om et Try & Hire forløb hos MultiLine i deres varemodtagelse. Arbejdet er fuld tid med mødetider mandag-fredag på aftenholdet.

Som kommende lagermedarbejder bliver du en del af et større team i en virksomhed med højt til loftet og med fokus på trivsel hos den enkelte medarbejder. Du vil blive en del af en velfungerende, fremtidsorienteret og nytænkende organisation, hvor personlige og faglige forskelle giver en stærk helhed. Du vil være ansvarlig for modtagelse og aflæsning af varer, samt kontrol af følgesedler - herunder daglig kontakt med chauffører. Derudover skal du deltage i lagerteamet som plukker og emballerer ordrer til udkørsel, når der er behov for det.

Din profil

Vi forestiller os, at du har lyst til en karriere inden for lager og logistik og allerede har væsentlig erfaring fra en tilsvarende stilling. Du trives med et aktivt arbejde og går til dine arbejdsopgaver med god energi. Din arbejdsgang bliver tempofyldt og du skal trives med at have overblik og have en proaktiv tilgang til arbejdsopgaverne. Det er et selvstændigt arbejde, der kræver at han kan have is i maven, når der skal prioriteres i opgaver.

Du er en god kommunikatør på dansk i tale og skrift og behersker også engelsk og gerne tysk, når du skal kommunikere med de mange chauffører, du kommer til at møde i din hverdag.

Kvalifikationer:

  • Truckkort er et krav
  • God talforståelse
  • IT-kendskab

 

Arbejdstider og løn

Der vil være en grundig oplæring og introduktion til arbejdsopgaverne. Oplæringen foregår på morgenholdet i tidsrummet kl.07.00-15.00 de første 4-8 uger, inden du overgår til aftenholdet.

Aftenholdets mødetider:

Mandag-torsdag kl. 15.00-23.00 (torsdag til kl.22.00), fredag kl. 12.00-19.00.

I løbet af dit Try & Hire forløb er grundlønnen inkl. tillæg er 140,05. Derudover er der et aftentillæg på 39,77kr.

Stillingen er Try & Hire hvor du de første 3 måneder er ansat gennem Moment med efterfølgende mulighed for fastansættelse hos MultiLine.

1. samtale vil finde sted hos Moment og 2. samtale vil afholdes hos MultiLine. Opstart vil være efter aftale, når den rette profil er fundet, dog gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, skal der rettes henvendelse til Moment.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

MOMENT A/SRingsted2019-06-07T00:00:002019-08-02T00:00:00
330043785Lagermedarbejder med truckkort til hurtig opstartRobot Står du og mangler et fuldtidsjob på aftenhold fra hurtigst muligt og med mulighed for forlængelse? Så er her en mulighed for et spændende job i Søborg. Jobbet Vores kunde i Søborg har travlt og søger derfor ekstra medarbejdere til arbejde på deres lager fra hurtigst muligt og sæsonnen ud. Din nye arbejdsplads er leverandør af kvalitetsløsninger inden for træbeskyttelse og maling, og dit ansvarsområde vil i den forbindelse være at hjælpe med etikettering af fyldte malerspande og andre forefaldende opgaver i produktionen. Opgaverne er af fysisk karakter og kan indebære tungt arbejde. Du skal gerne have et truckcertifikat og erfaring med at køre truck og andre transportmidler, såsom traktor med vogn. Der vil være kort oplæring, så det er en forventning, at du hurtigt kan gå selvstændigt til opgaverne. Din profil Vi forestiller os, at du har en god energi og et godt humør. Du er grundig i dit arbejde og trives med rutinepræget arbejde. Du motiveres af fysisk arbejde og er ikke bleg for at tage fat. For os er det altafgørende, at du er en stabil medarbejder, der sætter en ære i at møde til tiden. Derudover formår du at arbejde selvstændigt og går proaktivt til dine arbejdsopgaver. Derudover ser vi gerne, at du: Kan lide at arbejde i et travlt miljø Har erfaring med lagerarbejde og truckkørsel Forstår og kan læse dansk Det er et krav, at du kan arbejde fuldtid på aftenholdet. Arbejdstid og løn Opstart i vikariatet er snarest muligt. Arbejdstiden er mandag til torsdag kl. 14.45-22.45. Der er en grundløn på 153,86 kr. timen. Virksomheden Virksomheden er leverandør af kvalitetsløsninger inden for træbeskyttelser og maling. Vi glæder os til at høre fra dig!

Står du og mangler et fuldtidsjob på aftenhold fra hurtigst muligt og med mulighed for forlængelse? Så er her en mulighed for et spændende job i Søborg.

 

Jobbet

Vores kunde i Søborg har travlt og søger derfor ekstra medarbejdere til arbejde på deres lager fra hurtigst muligt og sæsonnen ud.

Din nye arbejdsplads er leverandør af kvalitetsløsninger inden for træbeskyttelse og maling, og dit ansvarsområde vil i den forbindelse være at hjælpe med etikettering af fyldte malerspande og andre forefaldende opgaver i produktionen. Opgaverne er af fysisk karakter og kan indebære tungt arbejde. Du skal gerne have et truckcertifikat og erfaring med at køre truck og andre transportmidler, såsom traktor med vogn.

Der vil være kort oplæring, så det er en forventning, at du hurtigt kan gå selvstændigt til opgaverne.

Din profil

Vi forestiller os, at du har en god energi og et godt humør. Du er grundig i dit arbejde og trives med rutinepræget arbejde. Du motiveres af fysisk arbejde og er ikke bleg for at tage fat. For os er det altafgørende, at du er en stabil medarbejder, der sætter en ære i at møde til tiden. Derudover formår du at arbejde selvstændigt og går proaktivt til dine arbejdsopgaver.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • Kan lide at arbejde i et travlt miljø
  • Har erfaring med lagerarbejde og truckkørsel
  • Forstår og kan læse dansk

Det er et krav, at du kan arbejde fuldtid på aftenholdet.

Arbejdstid og løn

Opstart i vikariatet er snarest muligt.

Arbejdstiden er mandag til torsdag kl. 14.45-22.45.

Der er en grundløn på 153,86 kr./timen.

Virksomheden

Virksomheden er leverandør af kvalitetsløsninger inden for træbeskyttelser og maling.

Vi glæder os til at høre fra dig!

MOMENT A/SSøborg2019-06-18T00:00:002019-08-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

HeFe - House of Brand - søger lagermedarbejder

HeFe v/Ann-Dorte Tina Henriksen

Dragør
HeFe House of Brand søger lagermedarbejder Varemodtagelse, varepakning og ordrebehandling. Vi søger en ny kollega til en 30 timers stilling. Du skal varetage diverse opgaver i forbindelse med vores lager og ordreekspedition. Om jobbet: Varemodtagels...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Norsktalende Lagermedarbejder til Håndarbejdsfirma

Carl J. Permin A/S

Rødovre
Carl J. Permin A S i Rødovre søger en glad og positiv norsktalende medarbejder til vores lager i Rødovre, hvor der i forvejen er en nordmand i det team, du bliver en del af. Dine primære opgaver bliver:Tage hånd om ordrer (dvs. pakke, plukke og fakt...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Medarbejder til varemodtagelsen hos MultiLine (OPSTART SNART)

MOMENT A/S

Slagelse
Vil du bruge din erfaring indenfor varemodtagelse og søger du fast arbejde? Så leder vi efter dig til en fuldtidsstilling hos MultiLine i Sorø. Jobbet Der er tale om et Try Hire forløb hos MultiLine i deres varemodtagelse. Arbejdet er fuld tid med m...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Medarbejder til varemodtagelsen hos MultiLine (OPSTART SNART)

MOMENT A/S

Ringsted
Vil du bruge din erfaring indenfor varemodtagelse og søger du fast arbejde? Så leder vi efter dig til en fuldtidsstilling hos MultiLine i Sorø. Jobbet Der er tale om et Try Hire forløb hos MultiLine i deres varemodtagelse. Arbejdet er fuld tid med m...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Lagermedarbejder med truckkort til hurtig opstart

MOMENT A/S

Søborg
Står du og mangler et fuldtidsjob på aftenhold fra hurtigst muligt og med mulighed for forlængelse? Så er her en mulighed for et spændende job i Søborg. Jobbet Vores kunde i Søborg har travlt og søger derfor ekstra medarbejdere til arbejde på deres ...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019