DAT SØGER PAYROLL AND OFFICE ADMINISTRATOR

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

 
DAT SØGER PAYROLL AND OFFICE ADMINISTRATOR
 
Vi søger vores nye lønbogholder til at indgå i et lille HR and Payroll team, hvor du vil få ansvaret for hele lønpaletten og en bred kontaktflade både internt og eksternt. Som lønbogholder vil du håndtere lønadministrationen til vores ansatte, som består af piloter, kabine, mekanikere og administrativt personale. Du får selvstændigt ansvar samt frihed til selv at planlægge dine opgaver og arbejdsdag. 
 
Det er en enestående mulighed for at arbejde i luftfartbranchen, og især hos DAT, hvor vi har dygtige kolleger, som altid er til rådighed for sparring og støtte. Vi er en flad og uformel organisation med gensidig respekt for hinanden, og alle idéer og feedback er velkomne. Selvom vi arbejder seriøst og til tider stærkt, er der altid plads til smil og humor. 
 
Arbejdsopgaver 
Vores HR and Payroll team består af HR Manager og HR Coordinator, som varetager alle funktioner relateret til HR, og du vil derfor få eneansvar for lønadministrationen samt dertilhørende opgaver som Payroll and Office Administrator. Vi har ansvaret for personale ansat på dansk ansættelsesaftale, og det består ca. af 190 ansatte fordelt på både funktionærer og funktionærlignende – herunder er de fleste ansatte under overenskomst. 
 
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
  • Udarbejde løn, herunder bogføring og afstemning af lønnen. 
  • Ansøgning og administration af refusioner (herunder bl.a. barsels- og sygerefusion) samt vejledning heraf.
  • Ferieregistrering og udbetaling af feriepenge. 
  • Pensionsregistrering. 
  • Eksterne statistikker. 
  • Vedligeholdelse af medarbejderdata. 
  • Bogføre private udlæg.
  • Administrere og koordinere praktiske kontorrelateret opgaver. 
  • Diverse ad-hoc opgaver. 
 
Arbejdstider og arbejdsplads 
Arbejdstimer vil være 37 timer om ugen, og mødetidspunktet er fleksibelt.
Arbejdspladsen er på vores hovedkontor i Vamdrup, hvor vi er en mindre gruppe kolleger. 
 
Om dig
  • Du har flere års erfaring som lønbogholder (det er en stor fordel, hvis du har erfaring med Lessor Payroll).
  • Du trives i at navigere og rådgive bl.a. inden for barsels-, sygedagpenge- og ferieregler. 
  • Du trives i at arbejde selvstændigt og tage ansvar. 
  • Du er struktureret og leverer høj kvalitet.
  • Du er løsningsorienteret og har en positiv tilgang til dine opgaver.
  • Du er imødekommende og har en positiv tilgang i mødet med mennesker. 
  • Du trives i at have en bred kontaktflade og samarbejde med forskellige funktioner i hele organisationen. 
  • Du er fleksibel og kan håndtere uforudsete og komplekse situationer og opgaver.
 
Vores koncernsprog er på engelsk, og det er derfor vigtigt, at du trives i at kommunikere på engelsk. Derudover skal du kunne tale, skrive og forstå dansk, da du skal navigere i dansk lovgivning og regler. 
 
Om DAT
DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989 og i dag har vi over 500 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding.
DAT transporterer næsten en million passagerer hvert år i en flåde bestående af ATR- og Airbus-fly. Som et ægte europæisk luftfartsselskab flyver DAT regionale ruter i Danmark, Norge, Italien, Tyskland og Finland.
Udover de regionale ruter driver DAT også ad hoc-chartertjenester og ACMI-kontrakter.
Du kan også læse mere om DAT her (https://dat-corporate.com/).
 
 
Ansøgningsfrist 
Hurtigst muligt. 
Vi læser ansøgninger igennem løbende. 
 
Startdato
Hurtigst muligt. 
 
Jobsamtale 
Hurtigst muligt.
 
Kontaktoplysninger 
Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:
Gamze Øz
HR Manager
Tlf.: +45 76 92 30 23
E-mail: gam@dat.dk  
 

Se mere på vores ansøgersite: https://dat.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


DAT SØGER PAYROLL AND OFFICE ADMINISTRATOR

 
DAT SØGER PAYROLL AND OFFICE ADMINISTRATOR
 
Vi søger vores nye lønbogholder til at indgå i et lille HR and Payroll team, hvor du vil få ansvaret for hele lønpaletten og en bred kontaktflade både internt og eksternt. Som lønbogholder vil du håndtere lønadministrationen til vores ansatte, som består af piloter, kabine, mekanikere og administrativt personale. Du får selvstændigt ansvar samt frihed til selv at planlægge dine opgaver og arbejdsdag. 
 
Det er en enestående mulighed for at arbejde i luftfartbranchen, og især hos DAT, hvor vi har dygtige kolleger, som altid er til rådighed for sparring og støtte. Vi er en flad og uformel organisation med gensidig respekt for hinanden, og alle idéer og feedback er velkomne. Selvom vi arbejder seriøst og til tider stærkt, er der altid plads til smil og humor. 
 
Arbejdsopgaver 
Vores HR and Payroll team består af HR Manager og HR Coordinator, som varetager alle funktioner relateret til HR, og du vil derfor få eneansvar for lønadministrationen samt dertilhørende opgaver som Payroll and Office Administrator. Vi har ansvaret for personale ansat på dansk ansættelsesaftale, og det består ca. af 190 ansatte fordelt på både funktionærer og funktionærlignende – herunder er de fleste ansatte under overenskomst. 
 
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
  • Udarbejde løn, herunder bogføring og afstemning af lønnen. 
  • Ansøgning og administration af refusioner (herunder bl.a. barsels- og sygerefusion) samt vejledning heraf.
  • Ferieregistrering og udbetaling af feriepenge. 
  • Pensionsregistrering. 
  • Eksterne statistikker. 
  • Vedligeholdelse af medarbejderdata. 
  • Bogføre private udlæg.
  • Administrere og koordinere praktiske kontorrelateret opgaver. 
  • Diverse ad-hoc opgaver. 
 
Arbejdstider og arbejdsplads 
Arbejdstimer vil være 37 timer om ugen, og mødetidspunktet er fleksibelt.
Arbejdspladsen er på vores hovedkontor i Vamdrup, hvor vi er en mindre gruppe kolleger. 
 
Om dig
  • Du har flere års erfaring som lønbogholder (det er en stor fordel, hvis du har erfaring med Lessor Payroll).
  • Du trives i at navigere og rådgive bl.a. inden for barsels-, sygedagpenge- og ferieregler. 
  • Du trives i at arbejde selvstændigt og tage ansvar. 
  • Du er struktureret og leverer høj kvalitet.
  • Du er løsningsorienteret og har en positiv tilgang til dine opgaver.
  • Du er imødekommende og har en positiv tilgang i mødet med mennesker. 
  • Du trives i at have en bred kontaktflade og samarbejde med forskellige funktioner i hele organisationen. 
  • Du er fleksibel og kan håndtere uforudsete og komplekse situationer og opgaver.
 
Vores koncernsprog er på engelsk, og det er derfor vigtigt, at du trives i at kommunikere på engelsk. Derudover skal du kunne tale, skrive og forstå dansk, da du skal navigere i dansk lovgivning og regler. 
 
Om DAT
DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989 og i dag har vi over 500 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding.
DAT transporterer næsten en million passagerer hvert år i en flåde bestående af ATR- og Airbus-fly. Som et ægte europæisk luftfartsselskab flyver DAT regionale ruter i Danmark, Norge, Italien, Tyskland og Finland.
Udover de regionale ruter driver DAT også ad hoc-chartertjenester og ACMI-kontrakter.
Du kan også læse mere om DAT her (https://dat-corporate.com/).
 
 
Ansøgningsfrist 
Hurtigst muligt. 
Vi læser ansøgninger igennem løbende. 
 
Startdato
Hurtigst muligt. 
 
Jobsamtale 
Hurtigst muligt.
 
Kontaktoplysninger 
Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:
Gamze Øz
HR Manager
Tlf.: +45 76 92 30 23
E-mail: gam@dat.dk  
 

Se mere på vores ansøgersite: https://dat.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.