Data ressource med god forståelse for data og tal i MS Access

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8380

 

I forbindelse med større automatiseringsopgave har vi brug for en ad hoc ressource til at kunne hente data og lave rapporter.

Vi mangler en resource som kan hjælpe os med at trække data og konfigurere data i Microsoft Access.

Du behøver ikke have viden om autoskader eller forsikringsbranchen hvori vi befinder os, den viden har vi, det vigtigste er, at du er superbruger i Microsoft Access, da al arbejde vil foregå heri!

Der er opstart hurtigst muligt, og vi regner med at opgaven løber cirka 1-3 måneder frem, men det kan godt ændre sig løbende. Det vil max være omkring 8-10 timer ugentligt.

Som det ser ud lige nu kan data kun trækkes ved at du sidder her på adressen, så du er nødt til at kunne møde op her hos os som udgangspunkt.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8380


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024429Phoenix-a5d547df12019-05-14T00:00:00Data ressource med god forståelse for data og tal i MS Access

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8380

 

I forbindelse med større automatiseringsopgave har vi brug for en ad hoc ressource til at kunne hente data og lave rapporter.

Vi mangler en resource som kan hjælpe os med at trække data og konfigurere data i Microsoft Access.

Du behøver ikke have viden om autoskader eller forsikringsbranchen hvori vi befinder os, den viden har vi, det vigtigste er, at du er superbruger i Microsoft Access, da al arbejde vil foregå heri!

Der er opstart hurtigst muligt, og vi regner med at opgaven løber cirka 1-3 måneder frem, men det kan godt ændre sig løbende. Det vil max være omkring 8-10 timer ugentligt.

Som det ser ud lige nu kan data kun trækkes ved at du sidder her på adressen, så du er nødt til at kunne møde op her hos os som udgangspunkt.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8380

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8380 I forbindelse med større automatiseringsopgave har vi brug for en ad hoc ressource til at kunne hente data og lave rapporter. Vi mangler en resource som kan hjælpe os med at trække data og konfigurere data i Microsoft Access. Du behøver ikke have viden om autoskader eller forsikringsbranchen hvori vi befinder os, den viden har vi, det vigtigste er, at du er superbruger i Microsoft Access, da al arbejde vil foregå heri! Der er opstart hurtigst muligt, og vi regner med at opgaven løber cirka 1-3 måneder frem, men det kan godt ændre sig løbende. Det vil max være omkring 8-10 timer ugentligt. Som det ser ud lige nu kan data kun trækkes ved at du sidder her på adressen, så du er nødt til at kunne møde op her hos os som udgangspunkt. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 838011jobneta5d547df100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-09T00:00:000000https://use.worksome.dk/job/83800EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3527574Worksome ApS11Langelinie Allé 472610RødovreDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset761101JobNet4989195498919510014-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5d547dfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5d547dfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5d547df&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5d547df&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration361811988Mathiasprofft@worksome.dkDKDanmarkDKDanmark330039210Erfaren konsulent til Udsatteområdet i Borgercenter Voksne - StabenBasic Vil du være med til at sikre københavnere med sociale udfordringer en stærk socialfaglig indsats? Har du politisk tæft og interesse for det sociale område? Og kan du gennemskue komplicerede problemstillinger og formidle dem klart og skarpt? Så søg stillingen som konsulent i staben i Borgercenter Voksne. Borgercenter Voksne er en del af Socialforvaltningen i Københavns Kommune og arbejder med drift og udvikling på området for psykiatri og udsatte voksne. Staben består af tre stabsområder med ca. 70 ansatte i alt. Vi arbejder i krydsfeltet mellem det politiske og det driftsmæssige, og har som hovedopgave at udvikle indsatsen til borgerne og udarbejde beslutningsoplæg til borgercenterledelsen og direktionen. Du vil, i tæt samarbejde med stabschefen på området, få en koordinerende rolle på udsatteområdet. Du vil selv have projektledelse af større indsatser og opgaver, og du vil have en central rolle med at koordinere og kvalitetsikre opgaver på tværs af medarbejderne på udsatteområdet. Herunder skal du give dine kolleger feedback og sparring i deres opgaveløsning, og du skal koordinere bestillinger og opgaver på tværs af aktører inden og uden for forvaltningen. Vi arbejder løbende på at udvikle vores tilbud og indsatser, så de matcher borgernes behov. De borgere vi møder, kæmper ofte med sammensatte og komplekse problemstillinger, hvorfor vi hele tiden har fokus på at styrke en sammenhængende og helhedorienterede indsats. Vi tilbyder et afvekslende, udviklende og udfordrende job i en ambitiøs og dynamisk organisation at du bliver en del af en stabsfunktion, der består af kvalificerede og tværfagligt orienterede kolleger gode muligheder for at være med til at præge udviklingen på det sociale område i landets største kommune et godt og socialt arbejdsmiljø Vi går efter at finde en ny kollega, som har solid erfaring med arbejdet i politisk styrede organisationer, fx fra en kommune eller centraladministrationen har erfaring med det sociale område har stærke samarbejdsevner har analytiske og strategiske kompetencer, øje for sammenhænge på tværs af forvaltningens områder og flair for politiske beslutningsprocesser kan strukturere, prioritere og skabe overblik over opgaver i en travl hverdag kan kommunikere kompliceret stof klart og præcist både mundtligt og skriftligt skaber og inddrager et stærkt netværk i opgaveløsningen bevarer roen, når der er korte deadlines og mange sideløbende opgaver er fleksibel, og har en god portion humor Din arbejdsplads vil være i Borgercenter Voksne på Islands Brygge. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Du vil blive ansat som specialkonsulent eller chefkonsulent, og du refererer til stabschefen i borgercentret for området. Arbejdstiden udgør 37 timer om ugen. Tiltrædelse den 1. september 2019 eller snarest muligt herefter. Mere information Hvis du gerne vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Lisa Rosager på 2445 6901 eller stabschef Mie Carstensen på 2362 9785. Læs mere om Borgercenter Voksne på www.kk.dk BCV Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 23. juni 2019 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 26 og 27.

Vil du være med til at sikre københavnere med sociale udfordringer en stærk socialfaglig indsats? Har du politisk tæft og interesse for det sociale område? Og kan du gennemskue komplicerede problemstillinger og formidle dem klart og skarpt? Så søg stillingen som konsulent i staben i Borgercenter Voksne.

Borgercenter Voksne er en del af Socialforvaltningen i Københavns Kommune og arbejder med drift og udvikling på området for psykiatri og udsatte voksne. Staben består af tre stabsområder med ca. 70 ansatte i alt. Vi arbejder i krydsfeltet mellem det politiske og det driftsmæssige, og har som hovedopgave at udvikle indsatsen til borgerne og udarbejde beslutningsoplæg til borgercenterledelsen og direktionen.

Du vil, i tæt samarbejde med stabschefen på området, få en koordinerende rolle på udsatteområdet. Du vil selv have projektledelse af større indsatser og opgaver, og du vil have en central rolle med at koordinere og kvalitetsikre opgaver på tværs af medarbejderne på udsatteområdet. Herunder skal du give dine kolleger feedback og sparring i deres opgaveløsning, og du skal koordinere bestillinger og opgaver på tværs af aktører inden og uden for forvaltningen.

Vi arbejder løbende på at udvikle vores tilbud og indsatser, så de matcher borgernes behov. De borgere vi møder, kæmper ofte med sammensatte og komplekse problemstillinger, hvorfor vi hele tiden har fokus på at styrke en sammenhængende og helhedorienterede indsats.

Vi tilbyder

  • et afvekslende, udviklende og udfordrende job i en ambitiøs og dynamisk organisation
  • at du bliver en del af en stabsfunktion, der består af kvalificerede og tværfagligt orienterede kolleger
  • gode muligheder for at være med til at præge udviklingen på det sociale område i landets største kommune
  • et godt og socialt arbejdsmiljø

Vi går efter at finde en ny kollega, som

  • har solid erfaring med arbejdet i politisk styrede organisationer, fx fra en kommune eller centraladministrationen
  • har erfaring med det sociale område
  • har stærke samarbejdsevner
  • har analytiske og strategiske kompetencer, øje for sammenhænge på tværs af forvaltningens områder og flair for politiske beslutningsprocesser
  • kan strukturere, prioritere og skabe overblik over opgaver i en travl hverdag
  • kan kommunikere kompliceret stof klart og præcist både mundtligt og skriftligt
  • skaber og inddrager et stærkt netværk i opgaveløsningen
  • bevarer roen, når der er korte deadlines og mange sideløbende opgaver
  • er fleksibel, og har en god portion humor

Din arbejdsplads vil være i Borgercenter Voksne på Islands Brygge.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Du vil blive ansat som specialkonsulent eller chefkonsulent, og du refererer til stabschefen i borgercentret for området.

Arbejdstiden udgør 37 timer om ugen. Tiltrædelse den 1. september 2019 eller snarest muligt herefter.

Mere information
Hvis du gerne vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Lisa Rosager på 2445 6901 eller stabschef Mie Carstensen på 2362 9785.

Læs mere om Borgercenter Voksne på www.kk.dk/BCV

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 23. juni 2019
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 26 og 27.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngStabsområde 3København S2019-06-06T18:03:37.8032019-06-23T00:00:00
330038711Automatiseringskonsulent til Robotics - Center of Excellence i Koncern ITBasic I Koncern IT i Københavns Kommune er vi med allerforrest i Danmark, når det gælder brugen af Robotic Process Automation (RPA). Vi er et ungt og dynamisk team i vækst med fokus på automatisering på tværs af hele Københavns Kommune. Det betyder, at du, udover at bestride en spændende og udfordrende stilling, også skal være med til at opbygge et område med stor bevågenhed, hvilket er lig med stort ansvar og spændende udfordringer. Vil du med på rejsen? Så læs mere nedenfor! Hvem er du? Du kan være erfaren eller nyuddannet. Du skal brænde for at være med til at videreudvikle et nyere forretningsområde i Københavns Kommune. Du skal være nysgerrig efter at lære nye metoder og blive udfordret på det, du kender. Du skal kunne afdække afhængigheder, men også kunne se mulighederne i at udfordre det bestående. Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret, men altid som en del af en større helhed. Det er en fordel, hvis du har kendskab til procesmodellering og er teknisk anlagt du har erfaring med projektstyring af mindre projekter Disse egenskaber skal bruges, når du i samarbejde med udvikleren og dine kolleger i teamet afdækker og designer processen, så den kan automatiseres. Hvad skal du lave? Som automatiseringskonsulent skal du være med til at identificere potentielle kandidater til RPA. Kan robotten arbejde i de systemer, der anvendes? Er data tilgængelige i vores systemer? Kan vi lave en fuldt automatiseret proces, eller kan vi kun automatisere dele af processen? For at kunne afklare det, så indebærer det dialog med forretningen proceskonsulenter, kontorchefer og de faglige medarbejdere, der sidder med arbejdet til daglig. Derfor er det vigtigt, at du er udadvendt og detaljeorienteret. Samtidig skal du kunne bide dig fast og være konstruktivt vedholdende, da vores kolleger i administrationen ofte har mange deadlines mv. på deres driftsopgaver, som kan medføre nedprioritering af projektopgaverne. Det bliver din opgave at sikre fremdrift i udviklingen og sikre, at den udviklede løsning stemmer overens med de forretningsregler, du har afdækket. Derfor er det en fordel, hvis du er vant til at indgå i dialog med udviklere og sammen med dem finde frem til de bedste løsninger. Du planlægger også prøvedrift og forretningsmæssig implementering du er dermed den gennemgående aktør i automatiseringsprocessen. Vi arbejder med agile udviklingsmetoder og har en åben samarbejdsform og flad struktur i teamet, hvor vi aktivt arbejder for at skabe en god samarbejdskultur for sammen at skabe og drive de bedste løsninger. Robotics er et nyere område, så vi byder nye idéer og input velkomne, hvilket er gennemgående i dialogen og kulturen i kontoret. Projekterne har typisk en varighed på to-tre måneder ind imellem længere. Derfor kører vi flere projekter simultant for at sikre, at vi hele tiden har en pipeline af nye projekter og en optimal udnyttelse af vores ressourcer. Du skal derfor trives med at have flere bolde i luften på samme tid og kunne prioritere mellem flere opgaver. Hvad tilbyder Koncern IT Koncern IT tilbyder et spændende job med store faglige udfordringer og rig mulighed for at påvirke opgaveløsningen. Du får mulighed for stor personlig og faglig udvikling i en inspirerende og ambitiøs virksomhed. Koncern ITs omdrejningspunkt er at sikre sammenhængende udvikling og drift af it-løsninger og infrastruktur i Københavns Kommune. Koncern IT har derfor et sprudlende miljø inden for flere grene af it-udvikling og et mandat i ryggen til at komme ud over stepperne. Det er et fagligt miljø, som bærer præg af stort engagement, og hvor personlig udvikling og professionalisme er i højsædet. Koncern IT ligger lige ved Fuglebakken Station. Vi har bl.a. frugtordning, en god kantine og et gratis fitnesscenter. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er fuldtid og ønskes besat snarest muligt. Aflønning sker efter overenskomstvilkår og kvalifikationer. Vil du vide mere Hvis du er interesseret og har spørgsmål til stillingen eller stillingsopslaget, er du velkommen til at ringe til RPA-løsningsansvarlig Rasmus Lund Stisager på 2913 9137. Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019. Om Koncern IT Vi er KIT Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk

I Koncern IT i Københavns Kommune er vi med allerforrest i Danmark, når det gælder brugen af Robotic Process Automation (RPA). Vi er et ungt og dynamisk team i vækst med fokus på automatisering på tværs af hele Københavns Kommune.

Det betyder, at du, udover at bestride en spændende og udfordrende stilling, også skal være med til at opbygge et område med stor bevågenhed, hvilket er lig med stort ansvar og spændende udfordringer. Vil du med på rejsen? Så læs mere nedenfor!

Hvem er du?

  • Du kan være erfaren eller nyuddannet.
  • Du skal brænde for at være med til at videreudvikle et nyere forretningsområde i Københavns Kommune.
  • Du skal være nysgerrig efter at lære nye metoder og blive udfordret på det, du kender.
  • Du skal kunne afdække afhængigheder, men også kunne se mulighederne i at udfordre det bestående.
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret, men altid som en del af en større helhed.

Det er en fordel, hvis

  • du har kendskab til procesmodellering og er teknisk anlagt
  • du har erfaring med projektstyring af mindre projekter

Disse egenskaber skal bruges, når du i samarbejde med udvikleren og dine kolleger i teamet afdækker og designer processen, så den kan automatiseres.

Hvad skal du lave?
Som automatiseringskonsulent skal du være med til at identificere potentielle kandidater til RPA. Kan robotten arbejde i de systemer, der anvendes? Er data tilgængelige i vores systemer? Kan vi lave en fuldt automatiseret proces, eller kan vi kun automatisere dele af processen?

For at kunne afklare det, så indebærer det dialog med forretningen – proceskonsulenter, kontorchefer og de faglige medarbejdere, der sidder med arbejdet til daglig. Derfor er det vigtigt, at du er udadvendt og detaljeorienteret. Samtidig skal du kunne bide dig fast og være konstruktivt vedholdende, da vores kolleger i administrationen ofte har mange deadlines mv. på deres driftsopgaver, som kan medføre nedprioritering af projektopgaverne.

Det bliver din opgave at sikre fremdrift i udviklingen og sikre, at den udviklede løsning stemmer overens med de forretningsregler, du har afdækket. Derfor er det en fordel, hvis du er vant til at indgå i dialog med udviklere og sammen med dem finde frem til de bedste løsninger.

Du planlægger også prøvedrift og forretningsmæssig implementering – du er dermed den gennemgående aktør i automatiseringsprocessen.

Vi arbejder med agile udviklingsmetoder og har en åben samarbejdsform og flad struktur i teamet, hvor vi aktivt arbejder for at skabe en god samarbejdskultur for sammen at skabe og drive de bedste løsninger. Robotics er et nyere område, så vi byder nye idéer og input velkomne, hvilket er gennemgående i dialogen og kulturen i kontoret.

Projekterne har typisk en varighed på to-tre måneder – ind imellem længere. Derfor kører vi flere projekter simultant for at sikre, at vi hele tiden har en pipeline af nye projekter og en optimal udnyttelse af vores ressourcer. Du skal derfor trives med at have flere bolde i luften på samme tid og kunne prioritere mellem flere opgaver.

Hvad tilbyder Koncern IT

  • Koncern IT tilbyder et spændende job med store faglige udfordringer og rig mulighed for at påvirke opgaveløsningen. Du får mulighed for stor personlig og faglig udvikling i en inspirerende og ambitiøs virksomhed.
  • Koncern ITs omdrejningspunkt er at sikre sammenhængende udvikling og drift af it-løsninger og infrastruktur i Københavns Kommune. Koncern IT har derfor et sprudlende miljø inden for flere grene af it-udvikling og et mandat i ryggen til at komme ud over stepperne.
  • Det er et fagligt miljø, som bærer præg af stort engagement, og hvor personlig udvikling og professionalisme er i højsædet.
  • Koncern IT ligger lige ved Fuglebakken Station. Vi har bl.a. frugtordning, en god kantine og et gratis fitnesscenter.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er fuldtid og ønskes besat snarest muligt. Aflønning sker efter overenskomstvilkår og kvalifikationer.

Vil du vide mere
Hvis du er interesseret og har spørgsmål til stillingen eller stillingsopslaget, er du velkommen til at ringe til RPA-løsningsansvarlig Rasmus Lund Stisager på 2913 9137.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019.

Om Koncern IT
Vi er KIT – Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngRobotics, Integrationer og GrunddataKøbenhavn NV2019-06-06T14:00:49.8102019-06-20T00:00:00
330043701Sundhedskonsulenter der kan understøtte forandringer på folkeskoler og ungdomsuddannelser til Afdeling for Folkesundhed i KøbenhavnBasic Vil du være med til at fremme sundhed for borgere i Københavns Kommune ved at arbejde med strukturel forebyggelse? Har du erfaring med sundheds- og trivselsindsatser? Så er du måske vores nye kollega, der skal bidrage til at gøre københavnerne sundere. Hvem er vi? Afdeling for Folkesundhed i København er placeret i Center for Sundhed i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. I afdelingen er vi 24 medarbejdere, som har til opgave at fremme sundheden hos københavnerne. Politikerne i Københavns Kommune har besluttet, at vi skal arbejde med strukturel forebyggelse og med særligt fokus på ulighed i sundhed. For at indfri de politiske ambitioner, driver vi forskellige sundhedsindsatser og udviklingsopgaver på skoler, ungdomsuddannelser og virksomheder. I afdelingen er vi inddelt i fire teams målrettet hhv. børn, unge, voksne og rygestop. Vi tilbyder to udfordrende stillinger i et dynamisk og fagligt miljø. Sundhedskonsulent i børneteamet barselsvikariat 10 måneder Som Sundhedskonsulent bliver du en del af vores Børneteam, der bl.a. arbejder med Røgfri Skoletid. Københavns Kommune har indført Røgfri skoletid på samtlige københavnske folkeskoler og specialskoler pr. 1. januar 2019. Du skal understøtte, at skolerne får gennemført gode processer. Dine opgaver bliver, sammen med dine kollegaer, at: gennemføre processer på skolerne, så der opnås størst mulig sundhedsmæssig gevinst af Røgfri Skoletid afholde møder med skoler og skolebestyrelser om Røgfri Skoletid skrive indstillinger til politisk niveau og bidrage med et skarpt blik for god formidling. via adfærdskommunikation at medvirke til implementering af Røgfri Skoletid bidrage til afdelingens udvikling. Sundhedskonsulent i ungeteamet barselsvikariat 10 måneder Som sundhedskonsulent bliver du en del af vores Ungeteam, der arbejder med Københavns Kommunes partnerskab med ungdomsuddannelser om bedre trivsel og sundhed blandt unge. Du skal bl.a. være kontaktperson til 5-6 uddannelser, hvor du bliver ansvarlig for det lokale samarbejde. En overordnet tilgang i arbejdet med partnerskabet er at facilitere involverende processer, der understøtter målet om at skabe kulturændringer på ungdomsuddannelserne. Dine opgaver bliver, sammen med dine kollegaer, at: udarbejde lokale handleplaner i tæt samarbejde med uddannelserne samt løbende følge op på aftaler og aktiviteter rådgive og understøtte udvikling og revidering af alkohol-, ryge- og trivselspolitikker introducere medarbejdere på ungdomsuddannelserne til undervisningsmaterialer om fx klassetrivsel, digital sundhed, rygning og alkoholkultur udføre aktiviteter, fx nudgingtiltag, der reducerer synlig rygning indsamle og registrere data samt systematisk arbejde med kvalitetsudvikling. Hvem leder vi efter? Til begge stillinger søger vi personer med en relevant akademisk uddannelse. Du har tidligere beskæftiget dig med børne- og ungeområdet eller har erfaring med organisationsforandringer og kulturændringer. Har du kendskab til adfærdsdesign vil det være en fordel. Du brænder for at arbejde med folkesundhed og gøre københavnerne sundere. Som person er du resultatorienteret og i stand til at skabe tillidsfulde relationer. Ansættelsesforhold Begge stillingerne er på 37 timer ugentligt og til besættelse fra den 1. september 2019 eller hurtigst muligt. Stillingerne som sundhedskonsulent er begge barselsvikariater på 10 måneder. Skriv i overskriften på din ansøgning hvilken stilling du søger, eller om du ønsker at søge begge stillinger. Centralforvaltningen i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen har røgfri arbejdstid. Stillingerne er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune. Afdeling for Folkesundhed i København ligger i Randersgade på Østerbro. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Simon Rask på 3092 8901 eller souschef Annette Thysgaard på 5172 8320. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 2. juli 2019. Samtaler afholdes den 5. juli 2019.

Vil du være med til at fremme sundhed for borgere i Københavns Kommune ved at arbejde med strukturel forebyggelse? Har du erfaring med sundheds- og trivselsindsatser? Så er du måske vores nye kollega, der skal bidrage til at gøre københavnerne sundere.

Hvem er vi?
Afdeling for Folkesundhed i København er placeret i Center for Sundhed i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. I afdelingen er vi 24 medarbejdere, som har til opgave at fremme sundheden hos københavnerne. Politikerne i Københavns Kommune har besluttet, at vi skal arbejde med strukturel forebyggelse og med særligt fokus på ulighed i sundhed. For at indfri de politiske ambitioner, driver vi forskellige sundhedsindsatser og udviklingsopgaver på skoler, ungdomsuddannelser og virksomheder. I afdelingen er vi inddelt i fire teams målrettet hhv. børn, unge, voksne og rygestop. Vi tilbyder to udfordrende stillinger i et dynamisk og fagligt miljø.

Sundhedskonsulent i børneteamet – barselsvikariat 10 måneder
Som Sundhedskonsulent bliver du en del af vores Børneteam, der bl.a. arbejder med Røgfri Skoletid. Københavns Kommune har indført Røgfri skoletid på samtlige københavnske folkeskoler og specialskoler pr. 1. januar 2019. Du skal understøtte, at skolerne får gennemført gode processer.

Dine opgaver bliver, sammen med dine kollegaer, at:

  • gennemføre processer på skolerne, så der opnås størst mulig sundhedsmæssig gevinst af Røgfri Skoletid
  • afholde møder med skoler og skolebestyrelser om Røgfri Skoletid
  • skrive indstillinger til politisk niveau og bidrage med et skarpt blik for god formidling.
  • via adfærdskommunikation at medvirke til implementering af Røgfri Skoletid
  • bidrage til afdelingens udvikling.

Sundhedskonsulent i ungeteamet – barselsvikariat 10 måneder
Som sundhedskonsulent bliver du en del af vores Ungeteam, der arbejder med Københavns Kommunes partnerskab med ungdomsuddannelser om bedre trivsel og sundhed blandt unge. Du skal bl.a. være kontaktperson til 5-6 uddannelser, hvor du bliver ansvarlig for det lokale samarbejde. En overordnet tilgang i arbejdet med partnerskabet er at facilitere involverende processer, der understøtter målet om at skabe kulturændringer på ungdomsuddannelserne.

Dine opgaver bliver, sammen med dine kollegaer, at:

  • udarbejde lokale handleplaner i tæt samarbejde med uddannelserne samt løbende følge op på aftaler og aktiviteter
  • rådgive og understøtte udvikling og revidering af alkohol-, ryge- og trivselspolitikker
  • introducere medarbejdere på ungdomsuddannelserne til undervisningsmaterialer om fx klassetrivsel, digital sundhed, rygning og alkoholkultur
  • udføre aktiviteter, fx nudgingtiltag, der reducerer synlig rygning
  • indsamle og registrere data samt systematisk arbejde med kvalitetsudvikling.

Hvem leder vi efter?
Til begge stillinger søger vi personer med en relevant akademisk uddannelse. Du har tidligere beskæftiget dig med børne- og ungeområdet eller har erfaring med organisationsforandringer og kulturændringer. Har du kendskab til adfærdsdesign vil det være en fordel. Du brænder for at arbejde med folkesundhed og gøre københavnerne sundere. Som person er du resultatorienteret og i stand til at skabe tillidsfulde relationer.

Ansættelsesforhold
Begge stillingerne er på 37 timer ugentligt og til besættelse fra den 1. september 2019 eller hurtigst muligt. Stillingerne som sundhedskonsulent er begge barselsvikariater på 10 måneder. Skriv i overskriften på din ansøgning hvilken stilling du søger, eller om du ønsker at søge begge stillinger.
Centralforvaltningen i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen har røgfri arbejdstid.
Stillingerne er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune. Afdeling for Folkesundhed i København ligger i Randersgade på Østerbro. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Simon Rask på 3092 8901 eller souschef Annette Thysgaard på 5172 8320.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 2. juli 2019.
Samtaler afholdes den 5. juli 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAfdeling for Folkesundhed i KøbenhavnKøbenhavn Ø2019-06-14T17:00:39.2532019-07-02T00:00:00
330035436Vanilla javascript ekspert med erfaring i react.jsRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8631 Hejsa, Mangler topkomponentet fra siden.Der er tale om HomeHero komponentet inklusiv transition animationer og styling af referencesidens video.js framework. Referencesiden er udviklet i react.js, men webpack source mappet er tilgængeligt via google dev tools. Bemærk, at der er nogle advancerede funktioner såsom interpolering mv. Den nuværende funktionalitet i react skal konverteres til ren vanilla js kodning, og resten (html, css) skal blot kopieres således at komponentet kan stå for sig selv. Vi ser frem til at høre fra dig her på Worksome Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8631

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8631

 

Hejsa,

Mangler topkomponentet fra siden.
Der er tale om "HomeHero" komponentet inklusiv transition animationer og styling af referencesidens video.js framework.

Referencesiden er udviklet i react.js, men webpack source mappet er
tilgængeligt via google dev tools. Bemærk, at der er nogle advancerede funktioner såsom interpolering mv.

Den nuværende funktionalitet i react skal konverteres til ren vanilla js kodning, og resten (html, css) skal blot kopieres således at komponentet kan stå for sig selv.

Vi ser frem til at høre fra dig her på Worksome

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8631

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-05-31T00:00:002019-06-21T00:00:00
330013452Web udvikling i BitrixRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8182 Vi har en website som er halv færdig og skal gøres færdig Websitet er bygget i Bitrix, så det er en fordel hvis du har kendskab til det og ved hvordan man opererer i det. Der er tale om små justeringer på websitet samt nogle større tilføjelser. Filtersystemet og databasen er lavet, men alle siderne skal snakke sammen, f.eks. når man registrerer sig skal informationen placeres og vises de rigtige steder, og det gør den ikke nu. Så hele systemet skal snakke sammen og tage informationer ind de rigtige steder. Vi regner med, at opgaven kan løses indenfor et par uger. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8182

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8182

 

 

 

Vi har en website som er halv færdig og skal gøres færdig

Websitet er bygget i Bitrix, så det er en fordel hvis du har kendskab til det og ved hvordan man opererer i det. Der er tale om små justeringer på websitet samt nogle større tilføjelser.

Filtersystemet og databasen er lavet, men alle siderne skal snakke sammen, f.eks. når man registrerer sig skal informationen placeres og vises de rigtige steder, og det gør den ikke nu. Så hele systemet skal snakke sammen og tage informationer ind de rigtige steder.

Vi regner med, at opgaven kan løses indenfor et par uger.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8182

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-04-30T00:00:002019-06-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren konsulent til Udsatteområdet i Borgercenter Voksne - Staben

Stabsområde 3

København S
Vil du være med til at sikre københavnere med sociale udfordringer en stærk socialfaglig indsats? Har du politisk tæft og interesse for det sociale område? Og kan du gennemskue komplicerede problemstillinger og formidle dem klart og skarpt? Så søg s...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Automatiseringskonsulent til Robotics - Center of Excellence i Koncern IT

Robotics, Integrationer og Grunddata

København NV
I Koncern IT i Københavns Kommune er vi med allerforrest i Danmark, når det gælder brugen af Robotic Process Automation (RPA). Vi er et ungt og dynamisk team i vækst med fokus på automatisering på tværs af hele Københavns Kommune. Det betyder, at du...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Sundhedskonsulenter der kan understøtte forandringer på folkeskoler og ungdomsuddannelser til Afdeling for Folkesundhed i København

Afdeling for Folkesundhed i København

København Ø
Vil du være med til at fremme sundhed for borgere i Københavns Kommune ved at arbejde med strukturel forebyggelse? Har du erfaring med sundheds- og trivselsindsatser? Så er du måske vores nye kollega, der skal bidrage til at gøre københavnerne sunde...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Vanilla javascript ekspert med erfaring i react.js

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8631 Hejsa, Mangler topkomponentet fra ...
Indrykket:31. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Web udvikling i Bitrix

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8182 Vi har en website som er halv færd...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:24. juni 2019