Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Data ressource med god forståelse for data og tal i MS Access

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8380

 

I forbindelse med større automatiseringsopgave har vi brug for en ad hoc ressource til at kunne hente data og lave rapporter.

Vi mangler en resource som kan hjælpe os med at trække data og konfigurere data i Microsoft Access.

Du behøver ikke have viden om autoskader eller forsikringsbranchen hvori vi befinder os, den viden har vi, det vigtigste er, at du er superbruger i Microsoft Access, da al arbejde vil foregå heri!

Der er opstart hurtigst muligt, og vi regner med at opgaven løber cirka 1-3 måneder frem, men det kan godt ændre sig løbende. Det vil max være omkring 8-10 timer ugentligt.

Som det ser ud lige nu kan data kun trækkes ved at du sidder her på adressen, så du er nødt til at kunne møde op her hos os som udgangspunkt.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8380


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024429Phoenix-a5d547df12019-05-14T00:00:00Data ressource med god forståelse for data og tal i MS Access

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8380

 

I forbindelse med større automatiseringsopgave har vi brug for en ad hoc ressource til at kunne hente data og lave rapporter.

Vi mangler en resource som kan hjælpe os med at trække data og konfigurere data i Microsoft Access.

Du behøver ikke have viden om autoskader eller forsikringsbranchen hvori vi befinder os, den viden har vi, det vigtigste er, at du er superbruger i Microsoft Access, da al arbejde vil foregå heri!

Der er opstart hurtigst muligt, og vi regner med at opgaven løber cirka 1-3 måneder frem, men det kan godt ændre sig løbende. Det vil max være omkring 8-10 timer ugentligt.

Som det ser ud lige nu kan data kun trækkes ved at du sidder her på adressen, så du er nødt til at kunne møde op her hos os som udgangspunkt.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8380

2019-07-10T00:51:01.693 Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8380 I forbindelse med større automatiseringsopgave har vi brug for en ad hoc ressource til at kunne hente data og lave rapporter. Vi mangler en resource som kan hjælpe os med at trække data og konfigurere data i Microsoft Access. Du behøver ikke have viden om autoskader eller forsikringsbranchen hvori vi befinder os, den viden har vi, det vigtigste er, at du er superbruger i Microsoft Access, da al arbejde vil foregå heri! Der er opstart hurtigst muligt, og vi regner med at opgaven løber cirka 1-3 måneder frem, men det kan godt ændre sig løbende. Det vil max være omkring 8-10 timer ugentligt. Som det ser ud lige nu kan data kun trækkes ved at du sidder her på adressen, så du er nødt til at kunne møde op her hos os som udgangspunkt. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 838011jobneta5d547df100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-09T00:00:000000https://use.worksome.dk/job/83800EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3527574Worksome ApS11Langelinie Allé 472610RødovreDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset761101JobNet4989195498919510014-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5d547dfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5d547dfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5d547df&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5d547df&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonData ressource med god forståelse for data og tal i MS Access1Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration361811988Mathiasprofft@worksome.dkDKDanmarkDKDanmark330090836DGI Storkøbenhavn søger svømmekonsulentBasic Tiltrædelse pr. 1. december 2019Stærke tilbud til svømmeklubberne på SjællandDGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus i en by i konstant forandring.Som svømmekonsulent i DGI Storkøbenhavn vil du sammen med dine kolleger i svømning understøtte klubberne i Storkøbenhavn, Nordsjælland samt Midt- og Vestsjælland og være med til at sikre de bedste forudsætninger for udvikling af deres organisation og aktiviteter.Herudover omfatter arbejdet drift af uddannelser, udviklingsforløb og camps. DGI Svømning har særligt fokus på koncepter der skal få flere voksne til at svømme og sikre god indlæring af svømning hos børn begge dele med udgangspunkt i at styrke svømmeklubberne i deres arbejde med målgrupperne. Endvidere arbejder vi med en indsats målrettet vinterbaderforeninger. Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere. Du tilrettelægger aktiviteter og har flair for både praktisk og økonomisk styring. Du har herudover en evne til at drive projekter og skabe resultater.Du vil være hovedansvarlig for aftaler og drift omkring kurser og uddannelser, hvor du arbejder tæt sammen med svømmeklubberne ud fra deres behov og potentialer. Dit arbejde tilrettelægges i et tæt samarbejde med svømmekonsulenterne i DGI Storkøbenhavn og DGI Midt- og Vestsjælland og den administrative koordinator, som vil være dine nærmeste kolleger. Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns foreningsteam, som dækker en række af de andre store idrætter som fx gymnastik og fodbold. Herudover vil du samarbejde med konsulenter andre landsdele i DGI samt kolleger fra Bevæg dig for livet Svømning , der er den fælles enhed i DIF og DGI s visionsarbejde med fokus på motionssvømning for voksne.Læs mere om svømning i DGI og Bevæg dig for livet svømningDin profil er Indgående kendskab til svømning og foreningsliv Erfaring med konsulentarbejde og klubudvikling Erfaring med forankring og drift af koncepter Udpræget sans for struktur og systematik Sikker bruger af administrative systemer Udadvendt og opsøgende God koordinator og teamplayer Praktiske oplysningerStillingen er på 28 timer ugentligt. Aften- og weekendarbejde vil forekomme.Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon.DGI StorkøbenhavnDGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 190.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og arbejdsopgaver.Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V samt i Bloxhub. Herudover vil du have arbejdsdage i DGI Midt- og Vestsjælland, som har kontor i Roskilde.Tiltrædelse pr. 1. december 2019

Stærke tilbud til svømmeklubberne på Sjælland
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus i en by i konstant forandring.

Som svømmekonsulent i DGI Storkøbenhavn vil du sammen med dine kolleger i svømning understøtte klubberne i Storkøbenhavn, Nordsjælland samt Midt- og Vestsjælland og være med til at sikre de bedste forudsætninger for udvikling af deres organisation og aktiviteter.
Herudover omfatter arbejdet drift af uddannelser, udviklingsforløb og camps.
 
DGI Svømning har særligt fokus på koncepter der skal få flere voksne til at svømme og sikre god indlæring af svømning hos børn – begge dele med udgangspunkt i at styrke svømmeklubberne i deres arbejde med målgrupperne. Endvidere arbejder vi med en indsats målrettet vinterbaderforeninger.
 
Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere. Du tilrettelægger aktiviteter og har flair for både praktisk og økonomisk styring. Du har herudover en evne til at drive projekter og skabe resultater.
Du vil være hovedansvarlig for aftaler og drift omkring kurser og uddannelser, hvor du arbejder tæt sammen med svømmeklubberne ud fra deres behov og potentialer.
 
Dit arbejde tilrettelægges i et tæt samarbejde med svømmekonsulenterne i DGI Storkøbenhavn og DGI Midt- og Vestsjælland og den administrative koordinator, som vil være dine nærmeste kolleger.
 
Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns foreningsteam, som dækker en række af de andre store idrætter som fx gymnastik og fodbold. Herudover vil du samarbejde med konsulenter andre landsdele i DGI samt kolleger fra ’Bevæg dig for livet Svømning’, der er den fælles enhed i DIF og DGI’s visionsarbejde med fokus på motionssvømning for voksne.

Læs mere om svømning i DGI og Bevæg dig for livet svømning

Din profil er
  • Indgående kendskab til svømning og foreningsliv
  • Erfaring med konsulentarbejde og klubudvikling
  • Erfaring med forankring og drift af koncepter
  • Udpræget sans for struktur og systematik
  • Sikker bruger af administrative systemer
  • Udadvendt og opsøgende
  • God koordinator og teamplayer
     
Praktiske oplysninger
Stillingen er på 28 timer ugentligt. Aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon.

DGI Storkøbenhavn
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet; herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 190.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og arbejdsopgaver.

Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V samt i Bloxhub.
 
Herudover vil du have arbejdsdage i DGI Midt- og Vestsjælland, som har kontor i Roskilde.
 

DGI Storkøbenhavn Idræt & MotionKøbenhavn V2019-09-16T20:02:41.8002019-10-20T00:00:00
330089072Erfaren konsulent til ledelsesbetjening i Teknik- og MiljøforvaltningenBasic Har du lyst til at arbejde med strategisk ledelse i praksis og få en nøglerolle i Teknik- og Miljøforvaltningens stab? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig tæt på ledelsen i forvaltningen. Vi søger en ambitiøs koordinator til sekretariatet i Teknik- og Miljøforvaltningens administrative stab. Du skal have stærke samarbejdsevner, en skarp pen og kunne agere som højrehånd for vores vicedirektør. Om jobbet Du skal arbejde med håndtering af sager og projekter på tværs af forvaltningens administrative stab og sikre daglig understøttelse af stabens ledergruppe og vicedirektør. Opgaverne kræver overblik, udsyn og blik for detaljen. Du får en stor kontaktflade i hele organisationen og skal bl.a. varetage følgende opgaver ledelsesbetjening og organisationsudvikling af staben koordinere og kvalitetssikre sager til forvaltningens koncernledelse og direktion tovholder og projektleder på strategiske og ledelsesmæssige projekter i staben udarbejde notater, indstillinger og oplæg mødeforberedelse og opfølgning på møder Om dig Du har en relevant akademisk uddannelse Du har lyst til at arbejde med sekretariatsbetjening i en politisk styret organisation tæt på ledelsen Du er struktureret, velformuleret og har sans for detaljen Du kan formidle sager og analyser, så de er til at forstå Du kan bevare overblikket, når der er travlt, og formår at få opgaverne i hus Du er serviceorienteret og god til at opbygge relationer Har du relevant erfaring fra en politisk styret organisation, er det en fordel Om os TMF Stab er Teknik- og Miljøforvaltningens administrative rygrad med ca. 120 ansatte. Vi understøtter hele organisationen inden for digitalisering, økonomi, budget, jura, kommunikation samt HR- og organisationsudvikling. Du bliver ansat i TMF Stabs tværgående sekretariat. Det er TMF Stabs opgave at sikre en professionel administrativ styring, rådgivning og udvikling af forvaltningen, så enhederne i forvaltningen kan koncentrere sig om deres faglige kerneopgaver. En stor del af opgaveløsningen sker i samarbejde med rådhusets og de fire serviceområders sekretariater. Et job hos os giver gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du får en spændende hverdag i en moderne organisation i forandring. Vi har et højt ambitionsniveau og en uformel tone. Du kan læse mere om Teknik- og Miljøforvaltningen på: https: www.kk.dk artikel teknik-og-milj C3 B8forvaltningen. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst afhængig af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. november 2019. Spørgsmål Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Marie Hvid Damborg på 3053 0236. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 26. september 2019 TMF Stab TMF Stab varetager forretningsstyringen af og yder forretningsrådgivning til Teknik- og Miljøforvaltningen inden for områderne jura, HR, økonomi, digitalisering, kommunikation og organisationsudvikling.

Har du lyst til at arbejde med strategisk ledelse i praksis og få en nøglerolle i Teknik- og Miljøforvaltningens stab? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig tæt på ledelsen i forvaltningen.

Vi søger en ambitiøs koordinator til sekretariatet i Teknik- og Miljøforvaltningens administrative stab. Du skal have stærke samarbejdsevner, en skarp pen og kunne agere som højrehånd for vores vicedirektør.

Om jobbet
Du skal arbejde med håndtering af sager og projekter på tværs af forvaltningens administrative stab og sikre daglig understøttelse af stabens ledergruppe og vicedirektør. Opgaverne kræver overblik, udsyn og blik for detaljen.

Du får en stor kontaktflade i hele organisationen og skal bl.a. varetage følgende opgaver

  • ledelsesbetjening og organisationsudvikling af staben
  • koordinere og kvalitetssikre sager til forvaltningens koncernledelse og direktion
  • tovholder og projektleder på strategiske og ledelsesmæssige projekter i staben
  • udarbejde notater, indstillinger og oplæg
  • mødeforberedelse og opfølgning på møder

Om dig

  • Du har en relevant akademisk uddannelse
  • Du har lyst til at arbejde med sekretariatsbetjening i en politisk styret organisation tæt på ledelsen
  • Du er struktureret, velformuleret og har sans for detaljen
  • Du kan formidle sager og analyser, så de er til at forstå
  • Du kan bevare overblikket, når der er travlt, og formår at få opgaverne i hus
  • Du er serviceorienteret og god til at opbygge relationer
  • Har du relevant erfaring fra en politisk styret organisation, er det en fordel

Om os
TMF Stab er Teknik- og Miljøforvaltningens administrative rygrad med ca. 120 ansatte. Vi understøtter hele organisationen inden for digitalisering, økonomi, budget, jura, kommunikation samt HR- og organisationsudvikling.

Du bliver ansat i TMF Stabs tværgående sekretariat. Det er TMF Stabs opgave at sikre en professionel administrativ styring, rådgivning og udvikling af forvaltningen, så enhederne i forvaltningen kan koncentrere sig om deres faglige kerneopgaver. En stor del af opgaveløsningen sker i samarbejde med rådhusets og de fire serviceområders sekretariater.

Et job hos os giver gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du får en spændende hverdag i en moderne organisation i forandring. Vi har et højt ambitionsniveau og en uformel tone. Du kan læse mere om Teknik- og Miljøforvaltningen på: https://www.kk.dk/artikel/teknik-og-milj%C3%B8forvaltningen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst afhængig af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. november 2019.

Spørgsmål
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Marie Hvid Damborg på 3053 0236.

Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 26. september 2019

TMF Stab
TMF Stab varetager forretningsstyringen af – og yder forretningsrådgivning til Teknik- og Miljøforvaltningen inden for områderne jura, HR, økonomi, digitalisering, kommunikation og organisationsudvikling.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSekretariatKøbenhavn S2019-09-12T16:04:12.7432019-09-26T00:00:00
330091710Job&Krop konsulent med både hjerte - hjerne og musklerRobot Job Krop konsulent med både hjerte hjerne og muskler Udviklingshuset Brain Body ApS skal nu skabe udvikling og afklaring for endnu flere mennesker på kanten af arbejdsmarkedet. Derfor søger vi Job Krop konsulenter til beskæftigelses-, ressource- og afklaringsforløb i København, Storkøbenhavn og på Vestegnen. Som Job Krop konsulent er det din fornemmeste opgave at skabe tillid til de alle de mennesker du skal arbejde sammen med Ledige borgere, Jobcenteret og virksomhedsledere. Du går med hjertet først og glæder dig hver dag til at udfordre og udvikle det potentiale for beskæftigelse, som du ved at et hvert menneske besidder. Du skal være kreativ og søge de muligheder, der matcher potentialet ved at samarbejde med private og offentlige virksomheder. Det er virksomheder, du selv kontakter og støtter gennem længere perioder, hvor et menneske med store udfordringer, skal trænes på arbejdspladsen indtil beskæftigelsespotentialet er udviklet og mulighederne afklaret. Du får også brug for dine professionelle kompetencer og viden om sammenhængen mellem krop og psyke og dine muskler, når du hver uge arbejder med at udvikle motoriske færdigheder, lindre smerter og træne mennesker til større kropsbevidsthed og bedre livsstil. Du får et selvstændigt og alsidigt job med mange forskellige arbejdsopgaver Udviklings- og afklaringsarbejde med ledige borgere, opsøgende arbejde i virksomheder, brobygning til organisationer og samarbejde med myndigheder Stor indflydelse på dine arbejdsopgaver, processer og forløbenes afvikling Introforløb og oplæring i Udviklingshuset Brain Bodys metoder Supervisionsgruppe med facilitering af autoriseret psykolog og relationel traumespecialist Personlig udvikling gennem kurser, faglige seminarer og intern lærings- og videndeling Frie arbejdsforhold på kontor i dejlige omgivelser i det indre København og mulighed for hjemmearbejdsplads Er du den rigtige kandidat? Har du stor erfaring med at tilrettelægge ressource-, afklarings- og beskæftigelsesrettede forløb for ledige borgere på den yderste kant af arbejdsmarkedet? Har du dokumenteret faglig viden om sammenhæng mellem krop, psyke, mental sundhed og læring? Måske også erfaring fra psykiatrien, og kan du bruge dig selv som redskab i relationen med borgere, du samarbejder med og behandler? Kan du være en stærk faglig partner til Jobcentrenes sagsbehandlere og jobkonsulenter? Så er du måske den helt rigtige kandidat til Udviklingshuset Brain Body ApS! Faglige kompetencekrav Du har erfaring med lovgivning og tilrettelæggelse af beskæftigelsesrettede indsatser for ledige borgere på kanten af arbejdsmarkedet. Du har uddannelse, der kvalificerer dig til at arbejde praktisk med kropsafspænding, smertelindring, bevægelse, åndedræt og følelser. (Læs om vores teoretiske ståsted i vores brochure på www.brainandbody.dk. Du har gode kommunikative og skriftlige kompetencer i forhold til journalføring og rapportskrivning. Rapporterne skal have socialfaglig kvalitet, der kan anvendes til myndighedernes sagsafklaringer. Du har et godt salgs- og servicetalent i forhold til opsøgende og opfølgende samarbejde med private virksomheder og offentlige institutioner. Det er et absolut krav, at du har bil til rådighed og er indstillet på, at du til daglig skal rundt på både arbejdspladser og i kommuner. Ind i mellem også i borgernes hjem. Personlige kompetencekrav Vigtigst er din evne til at skabe en tryg og ligeværdig relation og troen på, at den enkelte har ressourcer og muligheder for at komme ind på arbejdsmarkedet. Du er nysgerrig og fordomsfri og skal turde være tæt sammen med borgeren i både fysisk og mental forstand. Du har en positiv, løsningsorienteret og anerkendende tilgang i din dialog med virksomheder og kontaktpersoner som sikrer, at du, sammen med borgeren, kan få lov til at afprøve muligheder og til at prøve igen og igen, når det er nødvendigt for at skabe afklaring, progression og jobmuligheder. Om Udviklingshuset Brain Body ApS Vi leverer Afklarings- og Empowermentforløb som Anden Aktør til Jobcentre. Vi arbejder også med udviklingsprojekter, der kan skabe ny viden og metoder i beskæftigelses- og integrationsindsatsen. Vi har særlig erfaring og specialiseret viden i at samarbejde med kvinder med indvandrebaggrund og borgere med komplekse barrierer i forhold til arbejdsmarked og integration. Vores tilgang er banebrydende, fordi vi arbejder med kroppen som udviklingsvej og på den måde skabe motivation resultater. Kvalitet, erfaring og grundig metode er nøgleord for alle forløb i Udviklingshuset Brain Body. Vi har altid et helhedsorienteret fokus på den enkelte borgers livssituation og jobmuligheder. Du er velkommen til at kontakte Faglig chef Bettina Belmadani på tlf. 26 19 82 28 eller Direktør Annette Schandorph på tlf. 29 48 83 81, hvis du har spørgsmål. Send en ansøgning vedlagt CV på mail til info@brainandbody.dk senest d. 28. september 2019.

Job&Krop konsulent med både hjerte – hjerne og muskler

Udviklingshuset Brain&Body ApS skal nu skabe udvikling og afklaring for endnu flere mennesker på kanten af arbejdsmarkedet. Derfor søger vi Job&Krop konsulenter til beskæftigelses-, ressource- og afklaringsforløb i København, Storkøbenhavn og på Vestegnen.

Som Job&Krop konsulent er det din fornemmeste opgave at skabe tillid til de alle de mennesker du skal arbejde sammen med; Ledige borgere, Jobcenteret og virksomhedsledere. Du går med hjertet først og glæder dig hver dag til at udfordre og udvikle det potentiale for beskæftigelse, som du ved at et hvert menneske besidder.

Du skal være kreativ og søge de muligheder, der matcher potentialet ved at samarbejde med private og offentlige virksomheder. Det er virksomheder, du selv kontakter og støtter gennem længere perioder, hvor et menneske med store udfordringer, skal trænes på arbejdspladsen indtil beskæftigelsespotentialet er udviklet og mulighederne afklaret.

Du får også brug for dine professionelle kompetencer og viden om sammenhængen mellem krop og psyke og dine muskler, når du hver uge arbejder med at udvikle motoriske færdigheder, lindre smerter og træne mennesker til større kropsbevidsthed og bedre livsstil.

Du får et selvstændigt og alsidigt job med mange forskellige arbejdsopgaver

  • Udviklings- og afklaringsarbejde med ledige borgere, opsøgende arbejde i virksomheder, brobygning til organisationer og samarbejde med myndigheder
  • Stor indflydelse på dine arbejdsopgaver, processer og forløbenes afvikling
  • Introforløb og oplæring i Udviklingshuset Brain&Bodys metoder
  • Supervisionsgruppe med facilitering af autoriseret psykolog og relationel traumespecialist
  • Personlig udvikling gennem kurser, faglige seminarer og intern lærings- og videndeling
  • Frie arbejdsforhold på kontor i dejlige omgivelser i det indre København og mulighed for hjemmearbejdsplads

Er du den rigtige kandidat?

  • Har du stor erfaring med at tilrettelægge ressource-, afklarings- og beskæftigelsesrettede forløb for ledige borgere på den yderste kant af arbejdsmarkedet?
  • Har du dokumenteret faglig viden om sammenhæng mellem krop, psyke, mental sundhed og læring? Måske også erfaring fra psykiatrien, og kan du bruge dig selv som redskab i relationen med borgere, du samarbejder med og behandler?
  • Kan du være en stærk faglig partner til Jobcentrenes sagsbehandlere og jobkonsulenter?  

Så er du måske den helt rigtige kandidat til Udviklingshuset Brain&Body ApS!

Faglige kompetencekrav

Du har erfaring med lovgivning og tilrettelæggelse af beskæftigelsesrettede indsatser for ledige borgere på kanten af arbejdsmarkedet. Du har uddannelse, der kvalificerer dig til at arbejde praktisk med kropsafspænding, smertelindring, bevægelse, åndedræt og følelser. (Læs om vores teoretiske ståsted i vores brochure på www.brainandbody.dk. Du har gode kommunikative og skriftlige kompetencer i forhold til journalføring og rapportskrivning. Rapporterne skal have socialfaglig kvalitet, der kan anvendes til myndighedernes sagsafklaringer. Du har et godt salgs- og servicetalent i forhold til opsøgende og opfølgende samarbejde med private virksomheder og offentlige institutioner.

Det er et absolut krav, at du har bil til rådighed og er indstillet på, at du til daglig skal rundt på både arbejdspladser og i kommuner. Ind i mellem også i borgernes hjem.

Personlige kompetencekrav

Vigtigst er din evne til at skabe en tryg og ligeværdig relation og troen på, at den enkelte har ressourcer og muligheder for at komme ind på arbejdsmarkedet. Du er nysgerrig og fordomsfri og skal turde være tæt sammen med borgeren i både fysisk og mental forstand. Du har en positiv, løsningsorienteret og anerkendende tilgang i din dialog med virksomheder og kontaktpersoner som sikrer, at du, sammen med borgeren, kan få lov til at afprøve muligheder og til at prøve igen og igen, når det er nødvendigt for at skabe afklaring, progression og jobmuligheder.

Om Udviklingshuset Brain&Body ApS

Vi leverer Afklarings- og Empowermentforløb som Anden Aktør til Jobcentre. Vi arbejder også med udviklingsprojekter, der kan skabe ny viden og metoder i beskæftigelses- og integrationsindsatsen. Vi har særlig erfaring og specialiseret viden i at samarbejde med kvinder med indvandrebaggrund og borgere med komplekse barrierer i forhold til arbejdsmarked og integration.  Vores tilgang er banebrydende, fordi vi arbejder med kroppen som udviklingsvej og på den måde skabe motivation resultater. Kvalitet, erfaring og grundig metode er nøgleord for alle forløb i Udviklingshuset Brain&Body. Vi har altid et helhedsorienteret fokus på den enkelte borgers livssituation og jobmuligheder.

Du er velkommen til at kontakte Faglig chef Bettina Belmadani på tlf. 26 19 82 28 eller Direktør Annette Schandorph på tlf. 29 48 83 81, hvis du har spørgsmål. Send en ansøgning vedlagt CV på mail til info@brainandbody.dk senest d. 28. september 2019.

Udviklingshuset Brain & Body ApSKøbenhavn K2019-09-18T00:00:002019-09-29T00:00:00
330091685DGI Storkøbenhavn søger svømmekonsulentRobot Tiltrædelse pr. 1. december 2019 Stærke tilbud til svømmeklubberne på Sjælland DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus i en by i konstant forandring. Som svømmekonsulent i DGI Storkøbenhavn vil du sammen med dine kolleger i svømning understøtte klubberne i Storkøbenhavn, Nordsjælland samt Midt- og Vestsjælland og være med til at sikre de bedste forudsætninger for udvikling af deres organisation og aktiviteter. Herudover omfatter arbejdet drift af uddannelser, udviklingsforløb og camps. DGI Svømning har særligt fokus på koncepter der skal få flere voksne til at svømme og sikre god indlæring af svømning hos børn begge dele med udgangspunkt i at styrke svømmeklubberne i deres arbejde med målgrupperne. Endvidere arbejder vi med en indsats målrettet vinterbaderforeninger. Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere. Du tilrettelægger aktiviteter og har flair for både praktisk og økonomisk styring. Du har herudover en evne til at drive projekter og skabe resultater. Du vil være hovedansvarlig for aftaler og drift omkring kurser og uddannelser, hvor du arbejder tæt sammen med svømmeklubberne ud fra deres behov og potentialer. Dit arbejde tilrettelægges i et tæt samarbejde med svømmekonsulenterne i DGI Storkøbenhavn og DGI Midt- og Vestsjælland og den administrative koordinator, som vil være dine nærmeste kolleger. Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns foreningsteam, som dækker en række af de andre store idrætter som fx gymnastik og fodbold. Herudover vil du samarbejde med konsulenter andre landsdele i DGI samt kolleger fra Bevæg dig for livet Svømning , der er den fælles enhed i DIF og DGI s visionsarbejde med fokus på motionssvømning for voksne. Læs mere om svømning i DGI og Bevæg dig for livet svømning Din profil erIndgående kendskab til svømning og foreningslivErfaring med konsulentarbejde og klubudviklingErfaring med forankring og drift af koncepterUdpræget sans for struktur og systematikSikker bruger af administrative systemerUdadvendt og opsøgendeGod koordinator og teamplayer Praktiske oplysninger Stillingen er på 28 timer ugentligt. Aften- og weekendarbejde vil forekomme. Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon. DGI Storkøbenhavn DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 190.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og arbejdsopgaver. Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V samt i Bloxhub. Herudover vil du have arbejdsdage i DGI Midt- og Vestsjælland, som har kontor i Roskilde.Tiltrædelse pr. 1. december 2019

Stærke tilbud til svømmeklubberne på Sjælland
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus i en by i konstant forandring.

Som svømmekonsulent i DGI Storkøbenhavn vil du sammen med dine kolleger i svømning understøtte klubberne i Storkøbenhavn, Nordsjælland samt Midt- og Vestsjælland og være med til at sikre de bedste forudsætninger for udvikling af deres organisation og aktiviteter.
Herudover omfatter arbejdet drift af uddannelser, udviklingsforløb og camps.
 
DGI Svømning har særligt fokus på koncepter der skal få flere voksne til at svømme og sikre god indlæring af svømning hos børn – begge dele med udgangspunkt i at styrke svømmeklubberne i deres arbejde med målgrupperne. Endvidere arbejder vi med en indsats målrettet vinterbaderforeninger.
 
Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere. Du tilrettelægger aktiviteter og har flair for både praktisk og økonomisk styring. Du har herudover en evne til at drive projekter og skabe resultater.
Du vil være hovedansvarlig for aftaler og drift omkring kurser og uddannelser, hvor du arbejder tæt sammen med svømmeklubberne ud fra deres behov og potentialer.
 
Dit arbejde tilrettelægges i et tæt samarbejde med svømmekonsulenterne i DGI Storkøbenhavn og DGI Midt- og Vestsjælland og den administrative koordinator, som vil være dine nærmeste kolleger.
 
Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns foreningsteam, som dækker en række af de andre store idrætter som fx gymnastik og fodbold. Herudover vil du samarbejde med konsulenter andre landsdele i DGI samt kolleger fra ’Bevæg dig for livet Svømning’, der er den fælles enhed i DIF og DGI’s visionsarbejde med fokus på motionssvømning for voksne.

Læs mere om svømning i DGI og Bevæg dig for livet svømning

Din profil er
  • Indgående kendskab til svømning og foreningsliv
  • Erfaring med konsulentarbejde og klubudvikling
  • Erfaring med forankring og drift af koncepter
  • Udpræget sans for struktur og systematik
  • Sikker bruger af administrative systemer
  • Udadvendt og opsøgende
  • God koordinator og teamplayer
     
Praktiske oplysninger
Stillingen er på 28 timer ugentligt. Aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon.

DGI Storkøbenhavn
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet; herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 190.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og arbejdsopgaver.

Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V samt i Bloxhub.
 
Herudover vil du have arbejdsdage i DGI Midt- og Vestsjælland, som har kontor i Roskilde.
 

DGIKøbenhavn V2019-09-18T00:00:002019-10-20T00:00:00
330091345Fundraising & hjælp til ansøgninger for klima techstartupRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10073 We re behind the ********.org and the **** app (***.com). We believe there could be many opportunities to raise funds nationally and in EU and hope your are ready to help us out. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10073

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/10073

 

We're behind the ********.org and the **** app (***.com).

We believe there could be many opportunities to raise funds nationally and in EU and hope your are ready to help us out.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/10073

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-09-17T00:00:002019-09-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DGI Storkøbenhavn søger svømmekonsulent

DGI Storkøbenhavn Idræt & Motion

København V
Tiltrædelse pr. 1. december 2019Stærke tilbud til svømmeklubberne på SjællandDGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus i en by i konstant forandring.Som svømmekonsulent i DGI Storkøbenhavn vil du sammen med dine kolleger i svømning unde...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Erfaren konsulent til ledelsesbetjening i Teknik- og Miljøforvaltningen

Sekretariat

København S
Har du lyst til at arbejde med strategisk ledelse i praksis og få en nøglerolle i Teknik- og Miljøforvaltningens stab? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig tæt på ledelsen i forvaltningen. Vi søger en ambitiøs koordinator til sekretaria...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Job&Krop konsulent med både hjerte - hjerne og muskler

Udviklingshuset Brain & Body ApS

København K
Job Krop konsulent med både hjerte hjerne og muskler Udviklingshuset Brain Body ApS skal nu skabe udvikling og afklaring for endnu flere mennesker på kanten af arbejdsmarkedet. Derfor søger vi Job Krop konsulenter til beskæftigelses-, ressource- og ...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

DGI Storkøbenhavn søger svømmekonsulent

DGI

København V
Tiltrædelse pr. 1. december 2019 Stærke tilbud til svømmeklubberne på Sjælland DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus i en by i konstant forandring. Som svømmekonsulent i DGI Storkøbenhavn vil du sammen med dine kolleger i svømning u...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Fundraising & hjælp til ansøgninger for klima techstartup

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10073 We re behind the ********.org and...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:24. september 2019