Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

DB2 administrator til Sundhedsdatastyrelsen

Sundhedsdatastyrelsen søger en DB2 administrator til at sikre driften af vores Linux-baserede DB2 infrastruktur. Sundhedsdatastyrelsen koordinerer it-understøttelsen, varetager drift og udvikling af it-systemer mv. i Sundheds- og Ældreministeriet samt en større del af ministeriets andre ressortområder.

Om kontoret
Afdelingen for Infrastruktur og Support (IOS) består af 39 medarbejdere fordelt på tre sektioner. Vi yder en professionel og værdiskabende it-understøttelse af sundhedssektorens kunder, herunder support af ca. 2500 medarbejdere under Sundheds- og Ældreministeriet, der til daglig benytter it som et centralt redskab i deres arbejde.

Vi leverer it-ydelser på hele ministerområdet i henhold til aftaler med de enkelte forretningsenheder samt varetager centrale driftsopgaver for de nationale sundheds-it løsninger. Vi har høj fokus på leverance af stabile og effektive driftsydelser. Derudover er informationssikkerhed en vigtigt del af afdelingens leverancer og arkitektur.

Dit arbejde
Din primære opgave som vores nye DB2 administrator vil være at vedligeholde vores DB2 baserede databaser samt et mindre antal sekundære DB2-installationer. Der vil være et tæt samarbejde med forskellige forretningsområder ift. at konfigurere og tilpasse systemer efter deres behov, herunder udvikle og vedligeholde ETL-løsninger. Specielt inden for datawarehouse løsninger er der et stigende behov for drift og support af infrastrukturen. Sekundært vil der være en del opgaver, der er baseret på Linux drift.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Drift og administration af DB2 datavarehus indeholdende en lang række registre.
  • Drift og vedligehold af linux-miljøer (primært servere) som kører Red Hat Linux.
  • Arbejde med systemer, der understøtter systemudvikling og konfigurationsstyring (DB2, bioinformatik, Ansible).
  • Hjælp til slutbrugere, som logger på Linux-systemer, typisk i forbindelse med integrationer til DB2 og bioinformatik-aktiviteter (fx hjælp med databasedrivere, softwareinstallation og –troubleshooting).
  • Integrationer mellem forskellige platforme.
  • Konsolidering af filsystem/tablespace-plads, tage data ud af backup således at backup-belastningen minimeres.
  • Analyse af backup-rutiner, mindskning af backup-belastning i samspil med vores backup-ansvarlige.
  • Håndtere performance-incidents, hvor hovedbelastningen typisk stammer fra backup. Sager skal håndteres med IBM Support.
  • Rådgivning til og support af brugerne af platformen, herunder installation af DB2-klienter, oprettelse af nye skemaer og (oprettelse og debug af) medfølgende privilegier ifølge procedure, analyse af enkelte kørsler og forslag til forbedringer (fx ved oprettelse af indexes mv.).
Din uddannelse og erfaring
  • Du har nogle års erfaring med konsolbaseret IT-administration af DB2 eller lignende database (fx Oracle).
  • Du har en veludviklet forståelse for principper og praksis for virtualisering, overvågning, datakommunikation og opbygning af computersystemer.
  • Du har erfaring med flere af følgende sprog: Bash, Python, SQL, Java.
  • Du tør tage nye værktøjer i brug på trods af begrænset erfaring med værktøjet.
  • Du har erfaring med én eller flere af følgende protokoller/teknologier: DNS, Kerberos, LDAP, NFS, integration mod Active Directory.
Dine personlige kvalifikationer
Vi lægger vægt på, at du:
  • Er en dygtig og grundig tekniker.
  • Er serviceminded af natur
  • Har en interesse i at opbygge viden om Sundhedsdatastyrelsen og de grupper, som vi betjener.
  • Er nysgerrig og interesseret i at udvide din tekniske horisont.
  • Fejlsøger i stedet for at reboot'e (således er du ikke bange for at gribe til Wireshark, syslog-gennempløjninger, strace og lignende).
  • Ser vigtigheden af vidensdeling, fyldestgørende dokumentation og kan formidle din faglige viden i et klart og tydeligt sprog.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og udviklende stilling i en virksomhed med engagerede og dygtige kolleger. Derudover er vi en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København og har fri parkering.

Om ansættelsen
Afhængigt af din uddannelsesmæssige baggrund bliver du ansat efter:
- Gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes centralorganisation eller
- Gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomst).

Der er tale om en varig fuldtidsstilling.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til afsnitsleder Vahid Raben på tlf.: 32 68 92 02.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 9.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945884Phoenix-1ea1c12e12019-01-21T00:00:00DB2 administrator til SundhedsdatastyrelsenSundhedsdatastyrelsen søger en DB2 administrator til at sikre driften af vores Linux-baserede DB2 infrastruktur. Sundhedsdatastyrelsen koordinerer it-understøttelsen, varetager drift og udvikling af it-systemer mv. i Sundheds- og Ældreministeriet samt en større del af ministeriets andre ressortområder.

Om kontoret
Afdelingen for Infrastruktur og Support (IOS) består af 39 medarbejdere fordelt på tre sektioner. Vi yder en professionel og værdiskabende it-understøttelse af sundhedssektorens kunder, herunder support af ca. 2500 medarbejdere under Sundheds- og Ældreministeriet, der til daglig benytter it som et centralt redskab i deres arbejde.

Vi leverer it-ydelser på hele ministerområdet i henhold til aftaler med de enkelte forretningsenheder samt varetager centrale driftsopgaver for de nationale sundheds-it løsninger. Vi har høj fokus på leverance af stabile og effektive driftsydelser. Derudover er informationssikkerhed en vigtigt del af afdelingens leverancer og arkitektur.

Dit arbejde
Din primære opgave som vores nye DB2 administrator vil være at vedligeholde vores DB2 baserede databaser samt et mindre antal sekundære DB2-installationer. Der vil være et tæt samarbejde med forskellige forretningsområder ift. at konfigurere og tilpasse systemer efter deres behov, herunder udvikle og vedligeholde ETL-løsninger. Specielt inden for datawarehouse løsninger er der et stigende behov for drift og support af infrastrukturen. Sekundært vil der være en del opgaver, der er baseret på Linux drift.

Dine primære arbejdsopgaver:
  • Drift og administration af DB2 datavarehus indeholdende en lang række registre.
  • Drift og vedligehold af linux-miljøer (primært servere) som kører Red Hat Linux.
  • Arbejde med systemer, der understøtter systemudvikling og konfigurationsstyring (DB2, bioinformatik, Ansible).
  • Hjælp til slutbrugere, som logger på Linux-systemer, typisk i forbindelse med integrationer til DB2 og bioinformatik-aktiviteter (fx hjælp med databasedrivere, softwareinstallation og –troubleshooting).
  • Integrationer mellem forskellige platforme.
  • Konsolidering af filsystem/tablespace-plads, tage data ud af backup således at backup-belastningen minimeres.
  • Analyse af backup-rutiner, mindskning af backup-belastning i samspil med vores backup-ansvarlige.
  • Håndtere performance-incidents, hvor hovedbelastningen typisk stammer fra backup. Sager skal håndteres med IBM Support.
  • Rådgivning til og support af brugerne af platformen, herunder installation af DB2-klienter, oprettelse af nye skemaer og (oprettelse og debug af) medfølgende privilegier ifølge procedure, analyse af enkelte kørsler og forslag til forbedringer (fx ved oprettelse af indexes mv.).
Din uddannelse og erfaring
  • Du har nogle års erfaring med konsolbaseret IT-administration af DB2 eller lignende database (fx Oracle).
  • Du har en veludviklet forståelse for principper og praksis for virtualisering, overvågning, datakommunikation og opbygning af computersystemer.
  • Du har erfaring med flere af følgende sprog: Bash, Python, SQL, Java.
  • Du tør tage nye værktøjer i brug på trods af begrænset erfaring med værktøjet.
  • Du har erfaring med én eller flere af følgende protokoller/teknologier: DNS, Kerberos, LDAP, NFS, integration mod Active Directory.
Dine personlige kvalifikationer
Vi lægger vægt på, at du:
  • Er en dygtig og grundig tekniker.
  • Er serviceminded af natur
  • Har en interesse i at opbygge viden om Sundhedsdatastyrelsen og de grupper, som vi betjener.
  • Er nysgerrig og interesseret i at udvide din tekniske horisont.
  • Fejlsøger i stedet for at reboot'e (således er du ikke bange for at gribe til Wireshark, syslog-gennempløjninger, strace og lignende).
  • Ser vigtigheden af vidensdeling, fyldestgørende dokumentation og kan formidle din faglige viden i et klart og tydeligt sprog.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og udviklende stilling i en virksomhed med engagerede og dygtige kolleger. Derudover er vi en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København og har fri parkering.

Om ansættelsen
Afhængigt af din uddannelsesmæssige baggrund bliver du ansat efter:
- Gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes centralorganisation eller
- Gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomst).

Der er tale om en varig fuldtidsstilling.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til afsnitsleder Vahid Raben på tlf.: 32 68 92 02.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 9.
2019-02-16T00:50:59.940 Sundhedsdatastyrelsen søger en DB2 administrator til at sikre driften af vores Linux-baserede DB2 infrastruktur. Sundhedsdatastyrelsen koordinerer it-understøttelsen, varetager drift og udvikling af it-systemer mv. i Sundheds- og Ældreministeriet samt en større del af ministeriets andre ressortområder. Om kontoret Afdelingen for Infrastruktur og Support (IOS) består af 39 medarbejdere fordelt på tre sektioner. Vi yder en professionel og værdiskabende it-understøttelse af sundhedssektorens kunder, herunder support af ca. 2500 medarbejdere under Sundheds- og Ældreministeriet, der til daglig benytter it som et centralt redskab i deres arbejde. Vi leverer it-ydelser på hele ministerområdet i henhold til aftaler med de enkelte forretningsenheder samt varetager centrale driftsopgaver for de nationale sundheds-it løsninger. Vi har høj fokus på leverance af stabile og effektive driftsydelser. Derudover er informationssikkerhed en vigtigt del af afdelingens leverancer og arkitektur. Dit arbejde Din primære opgave som vores nye DB2 administrator vil være at vedligeholde vores DB2 baserede databaser samt et mindre antal sekundære DB2-installationer. Der vil være et tæt samarbejde med forskellige forretningsområder ift. at konfigurere og tilpasse systemer efter deres behov, herunder udvikle og vedligeholde ETL-løsninger. Specielt inden for datawarehouse løsninger er der et stigende behov for drift og support af infrastrukturen. Sekundært vil der være en del opgaver, der er baseret på Linux drift. Dine primære arbejdsopgaver: Drift og administration af DB2 datavarehus indeholdende en lang række registre. Drift og vedligehold af linux-miljøer (primært servere) som kører Red Hat Linux. Arbejde med systemer, der understøtter systemudvikling og konfigurationsstyring (DB2, bioinformatik, Ansible). Hjælp til slutbrugere, som logger på Linux-systemer, typisk i forbindelse med integrationer til DB2 og bioinformatik-aktiviteter (fx hjælp med databasedrivere, softwareinstallation og troubleshooting). Integrationer mellem forskellige platforme. Konsolidering af filsystem tablespace-plads, tage data ud af backup således at backup-belastningen minimeres. Analyse af backup-rutiner, mindskning af backup-belastning i samspil med vores backup-ansvarlige. Håndtere performance-incidents, hvor hovedbelastningen typisk stammer fra backup. Sager skal håndteres med IBM Support. Rådgivning til og support af brugerne af platformen, herunder installation af DB2-klienter, oprettelse af nye skemaer og (oprettelse og debug af) medfølgende privilegier ifølge procedure, analyse af enkelte kørsler og forslag til forbedringer (fx ved oprettelse af indexes mv.). Din uddannelse og erfaring Du har nogle års erfaring med konsolbaseret IT-administration af DB2 eller lignende database (fx Oracle). Du har en veludviklet forståelse for principper og praksis for virtualisering, overvågning, datakommunikation og opbygning af computersystemer. Du har erfaring med flere af følgende sprog: Bash, Python, SQL, Java. Du tør tage nye værktøjer i brug på trods af begrænset erfaring med værktøjet. Du har erfaring med én eller flere af følgende protokoller teknologier: DNS, Kerberos, LDAP, NFS, integration mod Active Directory. Dine personlige kvalifikationer Vi lægger vægt på, at du: Er en dygtig og grundig tekniker. Er serviceminded af natur Har en interesse i at opbygge viden om Sundhedsdatastyrelsen og de grupper, som vi betjener. Er nysgerrig og interesseret i at udvide din tekniske horisont. Fejlsøger i stedet for at reboot e (således er du ikke bange for at gribe til Wireshark, syslog-gennempløjninger, strace og lignende). Ser vigtigheden af vidensdeling, fyldestgørende dokumentation og kan formidle din faglige viden i et klart og tydeligt sprog. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende og udviklende stilling i en virksomhed med engagerede og dygtige kolleger. Derudover er vi en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København og har fri parkering. Om ansættelsen Afhængigt af din uddannelsesmæssige baggrund bliver du ansat efter: - Gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes centralorganisation eller - Gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomst). Der er tale om en varig fuldtidsstilling. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at ringe til afsnitsleder Vahid Raben på tlf.: 32 68 92 02. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 9.11Jobnet1ea1c12e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=119526&DepartmentId=8907&MediaId=2519&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3440235Sundhedsdatastyrelsen11Ørestads Boulevard 52300København S32689202DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697050JobNet493362249336221000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ea1c12ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ea1c12ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ea1c12e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ea1c12e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/3.jpgBrænder du for IT? Som Systemadministrator får du mange spændende opgaver.12009781Dansk3Læse/ tale213115Systemadministrator1IT360259659Vahidnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330007624Software supporter with natural history background at the Natural History Museum of DenmarkRobot A position (20 hours week) as software supporter at the Natural History Museum of Denmark (NHMD) is available from 1 June 2019 or as soon as possible thereafter. The position is co-financed by eight natural history museums in Denmark. The position is 20 hours week. The natural history museums of Denmark are using Specify (https: www.sustain.specifysoftware.org ) as their standard collections management software. The software is used to manage: the actual collection objects (what kind of specimen and where in the collection it is stored) the metadata associated with the collection objects (what it is and where, when, and by whom it was collected) associated media (images, 3D models from CT scans) and data (DNA sequences) interactions (new accessions to a collection, loans) The Natural History Museum of Denmark, University of Copenhagen is hosting the system and provides support for all users in Denmark. The position is a shared support position for the Danish natural history museums. The workplace is at the Natural History Museum of Denmark. Tasks The successful applicant will be responsible for support of collections staff in their use of the system. This involves: management of user accounts and help with access to the system help to establish best practices for data curation, both with regards to data management and mobilization (publication) of data to data aggregators such as GBIF set up the system for individual collections data curation needs (customization of data entry forms, pre-defined value lists or thesauri) end-user support for users at all museums (training and advise on proper usage of the system, as well as trouble shooting in daily usage) assist with generation of templates for labels and reports (specimen labels, loan forms) consultation on data policies (e.g., GDPR) and international conventions of importance for collection data (e.g., Nagoya, CITES etc.) Qualifications and experience Degree in biology, geology or equivalent. Alternatively a background in IT The applicant should have or be able to acquire a solid understanding of biological taxonomy and geological stratigraphy Strong IT skills: - basic understanding of relational databases (the job does not require work with the underlying SQL database, but the ability to understand the data model is important to guide users) SQL skills will be an advantage - ability to understand the structure of XML files and being comfortable editing these files in a plain text editor - basic programming skills (required for label generation) are an advantage - familiarity with DarwinCore (the data standard used by the museum to publish data) is desirable - bilingualism (English Danish) is an advantage The applicant should be able to search for solutions to technical problems independently, and should not be afraid to follow online instructions to set-up a local instance of the Specify system on their computer for experimentation. Good communication skills, both general but in particular on technical issues, are important for user support. About the Natural History Museum of Denmark The Natural History Museum of Denmark is the Danish national museum for zoology, botany and geology, and it contains large global scientific collections of preserved animals, plants, fossils and minerals. In its current form, the museum was established on 1 January 2004 by the merging of four long-standing institutions: the Botanic Garden, the Botanical Museum Central Library, the Geological Museum and the Zoological Museum. Even though the Natural History Museum of Denmark is young, the history of the individual departments and collections can be traced back to the 17th century. A new museum of natural history in the Botanical Garden is being planned (www.nyt.snm.ku.dk english ) and will present the museum with a number of big challenges in relation to the coming move of the collections, the establishment of new storage facilities and new exhibits. The collection support staff collaborates with the Head of Collections, the scientific curators of the museum and the members of the exhibitions department in the curation of specimens, including preparation, preservation, registration, etc. The collection support staff is organized in a cross-cutting unit under the Head of Collections. The Natural History Museum of Denmark (NHMD) is part of the Department of Biology at the Faculty of Science, University of Copenhagen, and therefore host and supervise undergraduate, graduate and PhD students as well as postdocs that use the museum collections for their research. The museum is an international institution with many foreign students and researchers and English is widely used as working language. Terms of employment You will be employed in accordance with the Collective Agreement between the Danish Ministry of Finance, The Confederation of Teachers Unions and CO10 The Danish confederation of public employees of 2010 (LC CO10 Collective Agreement) and under the Professional Agreement for IT Staff (PROSA) in government service. Your application If you find the job interesting, please send an electronic application with attachment via Jobportalen (click on the link Apply at the bottom of the post) no later than Tuesday 30 April 2019, 23:59 GMT 2. Please attach your CV plus documentation for education and eventually letters of reference. The University of Copenhagen seeks to reflect society and encourages applications irrespective of personal background. Further questions Any questions about the position may be directed to data manager Martin Stein, tlf. 45 3533 6954, martin.stein@snm.ku.dk. The Faculty of Science at the University of Copenhagen or SCIENCE is Denmark s largest science research and education institution with 4,000 employees and 9,700 Bachelor and Master s students in 11 departments. The Faculty has an annual budget of DKK 3 billion. Learn more about The Natural History Museum of Denmark at https: snm.ku.dk english and about The Faculty of Science at https: www.science.ku.dk english .A position (20 hours/week) as software supporter at the Natural History Museum of Denmark (NHMD) is available from 1 June 2019 or as soon as possible thereafter. The position is co-financed by eight natural history museums in Denmark. The position is 20 hours/week.

The natural history museums of Denmark are using Specify (https://www.sustain.specifysoftware.org/) as their standard collections management software. The software is used to manage:
  • the actual collection objects (what kind of specimen and where in the collection it is stored)
  • the metadata associated with the collection objects (what it is and where, when, and by whom it was collected)
  • associated media (images, 3D models from CT scans) and data (DNA sequences)
  • interactions (new accessions to a collection, loans)
The Natural History Museum of Denmark, University of Copenhagen is hosting the system and provides support for all users in Denmark. The position is a shared support position for the Danish natural history museums. The workplace is at the Natural History Museum of Denmark.

Tasks
The successful applicant will be responsible for support of collections staff in their use of the system.
This involves:
  • management of user accounts and help with access to the system
  • help to establish best practices for data curation, both with regards to data management and mobilization (publication) of data to data aggregators such as GBIF
  • set up the system for individual collections' data curation needs (customization of data entry forms, pre-defined value lists or thesauri)
  • end-user support for users at all museums (training and advise on proper usage of the system, as well as trouble shooting in daily usage)
  • assist with generation of templates for labels and reports (specimen labels, loan forms)
  • consultation on data policies (e.g., GDPR) and international conventions of importance for collection data (e.g., Nagoya, CITES etc.)
Qualifications and experience
  • Degree in biology, geology or equivalent. Alternatively a background in IT
  • The applicant should have or be able to acquire a solid understanding of biological taxonomy and geological stratigraphy
  • Strong IT skills:
- basic understanding of relational databases (the job does not require work with the underlying SQL database, but the ability to understand the data model is important to guide users); SQL skills will be an advantage
- ability to understand the structure of XML files and being comfortable editing these files in a plain text editor
- basic programming skills (required for label generation) are an advantage
- familiarity with DarwinCore (the data standard used by the museum to publish data) is desirable
- bilingualism (English/Danish) is an advantage

The applicant should be able to search for solutions to technical problems independently, and should not be afraid to follow online instructions to set-up a local instance of the Specify system on their computer for experimentation.

Good communication skills, both general but in particular on technical issues, are important for user support.

About the Natural History Museum of Denmark
The Natural History Museum of Denmark is the Danish national museum for zoology, botany and geology, and it contains large global scientific collections of preserved animals, plants, fossils and minerals. In its current form, the museum was established on 1 January 2004 by the merging of four long-standing institutions: the Botanic Garden, the Botanical Museum & Central Library, the Geological Museum and the Zoological Museum.

Even though the Natural History Museum of Denmark is young, the history of the individual departments and collections can be traced back to the 17th century. A new museum of natural history in the Botanical Garden is being planned (www.nyt.snm.ku.dk/english/) and will present the museum with a number of big challenges in relation to the coming move of the collections, the establishment of new storage facilities and new exhibits.

The collection support staff collaborates with the Head of Collections, the scientific curators of the museum and the members of the exhibitions department in the curation of specimens, including preparation, preservation, registration, etc. The collection support staff is organized in a cross-cutting unit under the Head of Collections. The Natural History Museum of Denmark (NHMD) is part of the Department of Biology at the Faculty of Science, University of Copenhagen, and therefore host and supervise undergraduate, graduate and PhD students as well as postdocs that use the museum collections for their research. The museum is an international institution with many foreign students and researchers and English is widely used as working language.

Terms of employment
You will be employed in accordance with the Collective Agreement between the Danish Ministry of Finance, The Confederation of Teachers Unions and CO10 – The Danish confederation of public employees of 2010 (LC/CO10 Collective Agreement) and under the Professional Agreement for IT Staff (PROSA) in government service.

Your application
If you find the job interesting, please send an electronic application with attachment via Jobportalen (click on the link "Apply" at the bottom of the post) no later than Tuesday 30 April 2019, 23:59 GMT +2.

Please attach your CV plus documentation for education and eventually letters of reference.

The University of Copenhagen seeks to reflect society and encourages applications irrespective of personal background.

Further questions
Any questions about the position may be directed to data manager Martin Stein, tlf. +45 3533 6954, martin.stein@snm.ku.dk.

The Faculty of Science at the University of Copenhagen – or SCIENCE – is Denmark's largest science research and education institution with 4,000 employees and 9,700 Bachelor and Master's students in 11 departments. The Faculty has an annual budget of DKK 3 billion.

Learn more about The Natural History Museum of Denmark at https://snm.ku.dk/english/ and about The Faculty of Science at https://www.science.ku.dk/english/.


KU - SCIENCE - SNMKøbenhavn K2019-04-15T00:00:002019-04-30T00:00:00
330006388Systemadministrator til stort Windows og Linux miljø på Retsmedicinsk InstitutRobot Motiveres du af muligheden for at arbejde med mange forskellige teknologier og systemer i retsmedicinens verden? Ambitionsniveauet er højt og det er det tekniske niveau også. Du bliver en del af teamet, der har ansvar for drift og support af Retsmedicinsk Instituts mange forskellige systemer. Instituttet udfører analyser i sager for det danske retsvæsen og forsker i nye metoder til gavn for retssikkerheden i Danmark. Som server- og systemadministrator kommer du til at arbejde med drift og udvikling af Windows og Linux server- og back-end systemer. Det sker i samarbejde med leverandører og instituttets egne it-udviklere. Vi arbejder med personfølsomme oplysninger og vægter it-sikkerhed meget højt. Opgaverne omfatter f.eks: Etablering af miljøer og applikationer baseret på Linux og Windows teknologier Opsætning og administration af storage miljøer Installation og deployment af software Overvågning af den daglig drift af den samlede infrastruktur Fejlsøgning og optimering af forretningskritiske applikationer Automatisering og optimering gennem scripts og programmeringssprog Deltagelse i løbende driftsprojekter Vedligehold, forbedring og styring af infrastrukturplatforme Opgaver med sikkerhed og patching af infrastruktur Support af fagspecifikke applikationer Tæt samarbejde med leverandører og specialister inden for netværk, storage og backup Vi arbejder bl.a. med: CentOS, iRODS, Windows server 2016, VMware ESXi, Microsoft SQL server, EMC Isilon og NetApp Om dig: Der er mange veje til jobbet. Om du er uddannet ingeniør, datalog, har en it-rettet erhvervsuddannelse eller anden uddannelse, er ikke så vigtigt. Om du er nyuddannet eller har nogle års erfaring er ikke så vigtigt, hvis du hurtigt kan sætte dig ind i nye teknologier. Det vigtigste er, at: Du har erfaring med drift af Linux Du har erfaring med drift af Windows Du har erfaring med VMware infrastruktur Du har erfaring med scripting og automatisering Du tager ansvar og ejerskab over dine opgaver og kan forvalte frihed under ansvar Du er passioneret, dedikeret og sætter en ære i at gøre tingene godt Du er åben og god til at dele viden Du er nysgerrig, handlekraftig og opdateret på de nyeste tendenser Du er fan af KISS-princippet, men forstår også vigtigheden af at dokumentere dit arbejde. Jobbet Du bliver ansat på Retsmedicinsk Institut på Københavns Universitet. Du bliver en del af instituttets IT-drifts- og supportgruppe, der består af 5 medarbejdere, som betjener instituttets ca. 250 medarbejdere. Dine opgaver bliver primært drift af serversystemer og vedligeholdelse og udbygning af infrastrukturen samt installation og support af special software. Hvem er vi? Retsmedicinsk Institut løser opgaver for myndigheder og retsvæsenet i Danmark i form af analyser og undersøgelser, fx obduktioner, personundersøgelser, DNA undersøgelser i sager om faderskab, familiesammenføring og straffesager, kemiske analyser i alkohol- og narkosager. Instituttet består af 3 faglige afdelinger - Retsgenetisk Afdeling, Retskemisk Afdeling, Retspatologisk Afdeling samt en fælles Administration. Vi er en arbejdsplads, der i kraft af arbejdsopgaverne, stiller store krav til præcision, korrekthed og pålidelighed samt uvildighed i arbejdet. Vi er certificeret efter ISO 9001 og vores laboratorier er akkrediteret efter den internationale laboratoriestandard ISO 17025. Du kan læse mere om vores opgaver på vores hjemmeside. Vi tilbyder: En travl og spændende hverdag med varierende opgaver inden for forskellige faglige områder Et alsidigt teknologisk miljø, der udfordrer din evne til udogmatisk at tænke på tværs En uformel omgangsform En arbejdsplads med værdier som nøjagtighed, sikkerhed, fortrolighed, troværdighed En arbejdsplads med fokus på dygtige medarbejdere og fortsat udvikling Gode muligheder for efteruddannelse og kompetenceudvikling Rummelige rammer for tilrettelæggelse af opgaver og en fleksibel arbejdstid Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC, eller efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10-Centralorganisationen af 2010 (LC CO10-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for IT-medarbejdere (PROSA) i statens tjeneste eller efter anden relevant overenskomst. Der er mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 37 timer. Tiltrædelse 1. juli 2019 eller snarest muligt derefter. Ansøgning Send ansøgning vedlagt CV og eksamensbeviser elektronisk via Jobportalen (klik på linket Søg stillingen nederst i opslaget), så den er os i hænde senest den 1. maj 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i løbet af uge 19 og 20. Indbydes du til samtale, vil du blive bedt om at medbringe en nyudstedt straffeattest. Der vil eventuelt blive anvendt test i forbindelse med ansættelsessamtalen. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Yderligere oplysninger Eventuelle spørgsmål kan rettes til IT-leder Niels Johansen på telefon 23 32 72 41.Motiveres du af muligheden for at arbejde med mange forskellige teknologier og systemer – i retsmedicinens verden?

Ambitionsniveauet er højt – og det er det tekniske niveau også.

Du bliver en del af teamet, der har ansvar for drift og support af Retsmedicinsk Instituts mange forskellige systemer. Instituttet udfører analyser i sager for det danske retsvæsen og forsker i nye metoder til gavn for retssikkerheden i Danmark.

Som server- og systemadministrator kommer du til at arbejde med drift og udvikling af Windows og Linux server- og back-end systemer. Det sker i samarbejde med leverandører og instituttets egne it-udviklere.

Vi arbejder med personfølsomme oplysninger og vægter it-sikkerhed meget højt.

Opgaverne omfatter f.eks:
  • Etablering af miljøer og applikationer baseret på Linux og Windows teknologier
  • Opsætning og administration af storage miljøer
  • Installation og deployment af software
  • Overvågning af den daglig drift af den samlede infrastruktur
  • Fejlsøgning og optimering af forretningskritiske applikationer
  • Automatisering og optimering gennem scripts og programmeringssprog
  • Deltagelse i løbende driftsprojekter
  • Vedligehold, forbedring og styring af infrastrukturplatforme
  • Opgaver med sikkerhed og patching af infrastruktur
  • Support af fagspecifikke applikationer
  • Tæt samarbejde med leverandører og specialister inden for netværk, storage og backup
Vi arbejder bl.a. med:
CentOS, iRODS, Windows server 2016, VMware ESXi, Microsoft SQL server, EMC/Isilon og NetApp

Om dig:
Der er mange veje til jobbet. Om du er uddannet ingeniør, datalog, har en it-rettet erhvervsuddannelse eller anden uddannelse, er ikke så vigtigt. Om du er nyuddannet eller har nogle års erfaring er ikke så vigtigt, hvis du hurtigt kan sætte dig ind i nye teknologier. Det vigtigste er, at:
  • Du har erfaring med drift af Linux
  • Du har erfaring med drift af Windows
  • Du har erfaring med VMware infrastruktur
  • Du har erfaring med scripting og automatisering
  • Du tager ansvar og ejerskab over dine opgaver og kan forvalte frihed under ansvar
  • Du er passioneret, dedikeret og sætter en ære i at gøre tingene godt
  • Du er åben og god til at dele viden
  • Du er nysgerrig, handlekraftig og opdateret på de nyeste tendenser
  • Du er fan af KISS-princippet, men forstår også vigtigheden af at dokumentere dit arbejde.
Jobbet
Du bliver ansat på Retsmedicinsk Institut på Københavns Universitet. Du bliver en del af instituttets IT-drifts- og supportgruppe, der består af 5 medarbejdere, som betjener instituttets ca. 250 medarbejdere. Dine opgaver bliver primært drift af serversystemer og vedligeholdelse og udbygning af infrastrukturen samt installation og support af special software.

Hvem er vi?
Retsmedicinsk Institut løser opgaver for myndigheder og retsvæsenet i Danmark i form af analyser og undersøgelser, fx obduktioner, personundersøgelser, DNA undersøgelser i sager om faderskab, familiesammenføring og straffesager, kemiske analyser i alkohol- og narkosager. Instituttet består af 3 faglige afdelinger - Retsgenetisk Afdeling, Retskemisk Afdeling, Retspatologisk Afdeling samt en fælles Administration.

Vi er en arbejdsplads, der i kraft af arbejdsopgaverne, stiller store krav til præcision, korrekthed og pålidelighed samt uvildighed i arbejdet. Vi er certificeret efter ISO 9001 og vores laboratorier er akkrediteret efter den internationale laboratoriestandard ISO 17025. Du kan læse mere om vores opgaver på vores hjemmeside.

Vi tilbyder:
  • En travl og spændende hverdag med varierende opgaver inden for forskellige faglige områder
  • Et alsidigt teknologisk miljø, der udfordrer din evne til udogmatisk at tænke ’på tværs’
  • En uformel omgangsform
  • En arbejdsplads med værdier som nøjagtighed, sikkerhed, fortrolighed, troværdighed
  • En arbejdsplads med fokus på dygtige medarbejdere og fortsat udvikling
  • Gode muligheder for efteruddannelse og kompetenceudvikling
  • Rummelige rammer for tilrettelæggelse af opgaver og en fleksibel arbejdstid
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC, eller efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10-Centralorganisationen af 2010 (LC/CO10-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for IT-medarbejdere (PROSA) i statens tjeneste eller efter anden relevant overenskomst. Der er mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 37 timer. Tiltrædelse 1. juli 2019 eller snarest muligt derefter.

Ansøgning
Send ansøgning vedlagt CV og eksamensbeviser elektronisk via Jobportalen (klik på linket "Søg stillingen" nederst i opslaget), så den er os i hænde senest den 1. maj 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i løbet af uge 19 og 20.

Indbydes du til samtale, vil du blive bedt om at medbringe en nyudstedt straffeattest. Der vil eventuelt blive anvendt test i forbindelse med ansættelsessamtalen.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Yderligere oplysninger
Eventuelle spørgsmål kan rettes til IT-leder Niels Johansen på telefon 23 32 72 41.
KU - SUND - TEILUM - Kbh ØKøbenhavn Ø2019-04-12T00:00:002019-05-01T00:00:00
330002876IT AdministratorRobot What it s all about Do you enjoy and take pride in a smooth-running infrastructure? Do you take responsibility, and keep cool in demanding situations? Want to work with great colleagues in one of the best locations in Copenhagen and where two days never look alike? Then look no further! Now is your chance to use your strengths within IT operations and work with infrastructure covering both physical and virtual servers as well as cloud services. What you ll be doing You ll become a part of our IT Operations team and will work closely with experienced and skilled colleagues with different areas of responsibility. We re looking for a candidate that is self-driven, can work independent and has a structured approach to tasks and who wants to work in a fast-paced global company that s working to make the web a better place for all. We work with a broad range of systems and technologies, but we expect you to be familiar -and work with following areas: Amazon AWS Office 365 Administration Virtualization Vmware Back-up systems (Veeam) Active Directory (and services like DNS, DHCP, Group Policies, ADFS etc.) Furthermore, you ll be involved in: Participation in related IT projects Support our internal IT ServiceDesk with 2nd level support tasks. As you ll be communicating with internal users, you must be fluent in speaking and writing English. As Siteimprove is a fast-growing SaaS company you ll be a part of an OPS team whose responsibility is also to make sure that our Infrastructure grows with the business, and you ll touch base with a lot of new technologies and stay updated on the latest trends. What you ll love about us Siteimprove is a Danish-founded multinational company with over 500 employees worldwide. In addition to our headquarters in Copenhagen, we have offices in Minneapolis, London, Berlin, Vienna, Amsterdam, Oslo, Sydney, and Toronto, and our customers are spread across North America, Europe, and Australia. Even though we ve grown rapidly since our foundation back in 2003, we ve maintained our entrepreneurial spirit and strong feeling of togetherness. Read more about the Siteimprovers and our inclusive and global work hard, play hard culture in this section here: https: careers.siteimprove.com culture We also offer amazing perks! Great and inspiring company culture. We are passionate, innovative and people-centric. Consistently named as a great place to work across the globe. Amazing kitchen staff. Our head chef and his kitchen staff cook delicious lunch for us every day. There s always cake on Fridays and on special occasions and celebrations (which, luckily, is quite often). Naturally, we offer free coffee, free sodas, and free fruit ad libitum. Opportunity to buy food to take home at extremely reasonable prices. Outstanding office location. We re located in the heart of Copenhagen in a beautiful building sometimes referred to as the Palace by our employees. Friday bar. We have our very own Friday Bar. In the summer, we occasionally take the party to our cozy courtyard for barbecuing in the sun. Corporate social responsibility. We do various activities to be a good corporate citizen, and we are very proud to be a socially responsible company. How To Apply Click on the Apply now button to submit your application. If you have any questions regarding the job or need a reasonable accommodation to apply, feel free to contact our IT Operations Manager, Allan Pedersen at ape@siteimprove.com. Siteimprove is a global corporation and has developed data practices designed to assure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that personal information may be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in accordance with our Privacy Policy at Siteimprove.com privacy.

What it’s all about

Do you enjoy and take pride in a smooth-running infrastructure? Do you take responsibility, and keep cool in demanding situations? Want to work with great colleagues in one of the best locations in Copenhagen and where two days never look alike? Then look no further!

Now is your chance to use your strengths within IT operations and work with infrastructure covering both physical and virtual servers as well as cloud services.

What you’ll be doing

You’ll become a part of our IT Operations team and will work closely with experienced and skilled colleagues with different areas of responsibility. We’re looking for a candidate that is self-driven, can work independent and has a structured approach to tasks and who wants to work in a fast-paced global company that’s working to make the web a better place for all.

We work with a broad range of systems and technologies, but we expect you to be familiar -and work with following areas:

  • Amazon AWS
  • Office 365 Administration
  • Virtualization – Vmware
  • Back-up systems (Veeam)
  • Active Directory (and services like DNS, DHCP, Group Policies, ADFS etc.)

Furthermore, you’ll be involved in:

  • Participation in related IT projects
  • Support our internal IT ServiceDesk with 2nd level support tasks.
  • As you’ll be communicating with internal users, you must be fluent in speaking and writing English.

As Siteimprove is a fast-growing SaaS company you’ll be a part of an OPS team whose responsibility is also to make sure that our Infrastructure grows with the business, and you’ll touch base with a lot of new technologies and stay updated on the latest trends.

What you’ll love about us

Siteimprove is a Danish-founded multinational company with over 500 employees worldwide. In addition to our headquarters in Copenhagen, we have offices in Minneapolis, London, Berlin, Vienna, Amsterdam, Oslo, Sydney, and Toronto, and our customers are spread across North America, Europe, and Australia.

Even though we’ve grown rapidly since our foundation back in 2003, we’ve maintained our entrepreneurial spirit and strong feeling of togetherness. Read more about the Siteimprovers and our inclusive and global “work hard, play hard” culture in this section here: https://careers.siteimprove.com/culture/

We also offer amazing perks!

  • Great and inspiring company culture. We are passionate, innovative and people-centric. Consistently named as a great place to work across the globe.
  • Amazing kitchen staff. Our head chef and his kitchen staff cook delicious lunch for us every day. There’s always cake on Fridays and on special occasions and celebrations (which, luckily, is quite often). Naturally, we offer free coffee, free sodas, and free fruit ad libitum. Opportunity to buy food to take home at extremely reasonable prices.
  • Outstanding office location. We’re located in the heart of Copenhagen in a beautiful building sometimes referred to as “the Palace” by our employees.
  • Friday bar. We have our very own Friday Bar. In the summer, we occasionally take the party to our cozy courtyard for barbecuing in the sun.
  • Corporate social responsibility. We do various activities to be a good corporate citizen, and we are very proud to be a socially responsible company.

How To Apply

Click on the “Apply now” button to submit your application. If you have any questions regarding the job or need a reasonable accommodation to apply, feel free to contact our IT Operations Manager, Allan Pedersen at ape@siteimprove.com.

Siteimprove is a global corporation and has developed data practices designed to assure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that personal information may be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in accordance with our Privacy Policy at Siteimprove.com/privacy.

SITEIMPROVE A/SKøbenhavn K2019-04-08T00:00:002019-05-06T00:00:00
329988283Systemadministrator til EOJ-systemet KMD NexusBasic Er du super dygtig til at bruge alle hjørner af et EOJ system? Og er du samtidig hjælpsom, tålmodig og god til at forklare brugere af systemet, hvordan de kan bruge systemet bedst, så er du måske vores nye systemadministrator i Staben i Center for Social og Sundhed, Ballerup Kommune. OM OSDu vil blive ansat i Staben i Center for Social og Sundhed, som dækker fagområderne: Handicap Psykiatri, ldreområdet og Sundhedsområdet.Staben er en afdeling, der understøtter alle fagområderne i centret med udviklingsopgaver, projektledelse, økonomi, it-support og politisk betjening.Hvis det er dig, der er vores nye Nexus systemadministrator, vil du blive en del af it- og digitaliserings teamet i Staben, som arbejder med systemadministration, velfærdsteknologi, digitaliseringsprojekter og forskellige andre it-projekter.VI SØGEREn dygtig kollega der brænder for at opsætte vores omsorgssystem KMD Nexus, så vi kan udnytte systemets funktioner bedst muligt til glæde for vores driftsenheder.Du skal være udpræget teamplayer, fordi opsætningen laves i tæt samarbejde med de andre systemadministratorer.KMD Nexus benyttes i Ballerup Kommune dagligt af ca. 1.500 brugere på tværs af Handicap-, Psykiatri-, Pleje- og omsorgsområdet, herunder også sundhed og træning.Systemadministratorernes opgaver er at sikre driftsstabilitet og fejlretning, samt sikre at KMD Nexus understøtter sags- og dokumentationsbehov for ovennævnte fagområder både nu og i fremtiden.Du skal kunne have mange bolde i luften samtidigt, og så skal du have et roligt gemyt og en god portion humor.Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat 1. juni 2019.EKSEMPEL PÅ OPGAVER SOM SKAL LØSES Besvarelse af supporthenvendelser, der kan omhandle alt fra brugere der ikke kan komme på systemet, til mere komplekse problemstillinger Opsætning af KMD Nexus i forbindelse med ændret lovgivning, nye tiltag fra organisationen eller it-leverandøren Rådgivning vejledning samt udvikling af hvordan KMD Nexus bedst kan understøtte eksisterende og nye arbejdsgange. DET VIL V RE EN FORDEL, HVIS DU Er hurtig til at sætte dig ind i og formidle komplekse problemstillinger Er god til at samarbejde med mange forskellige faggrupper Værdsætter og investerer i gode sociale relationer Er fuld af energi og godt humør Kan have mange bolde i luften og bevare overblikket Har tidligere erfaring med konfiguration af EOJ- eller andre it-systemer Kan formidle brugen af systemet på en pædagogisk og systematisk måde. LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.YDERLIGERE INFORMATIONDu kan ringe og høre mere om jobbet hos udviklingskonsulent Anna Ter-Borch, på telefon 2535 2893 eller Stabschef Pernille Bruun-Guassora, på telefon 2146 0222.ANSØGNINGSFRIST: 25. APRIL 2019Der vil være samtaler den 29. april 2019.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Er du super dygtig til at bruge alle hjørner af et EOJ system? Og er du samtidig hjælpsom, tålmodig og god til at forklare brugere af systemet, hvordan de kan bruge systemet bedst, så er du måske vores nye systemadministrator i Staben i Center for Social og Sundhed, Ballerup Kommune.   

OM OS
Du vil blive ansat i Staben i Center for Social og Sundhed, som dækker fagområderne: Handicap & Psykiatri, Ældreområdet og Sundhedsområdet.
Staben er en afdeling, der understøtter alle fagområderne i centret med udviklingsopgaver, projektledelse, økonomi, it-support og politisk betjening.

Hvis det er dig, der er vores nye Nexus systemadministrator, vil du blive en del af it- og digitaliserings teamet i Staben, som arbejder med systemadministration, velfærdsteknologi, digitaliseringsprojekter og forskellige andre it-projekter.

VI SØGER
En dygtig kollega der brænder for at opsætte vores omsorgssystem KMD Nexus, så vi kan udnytte systemets funktioner bedst muligt til glæde for vores driftsenheder.
Du skal være udpræget teamplayer, fordi opsætningen laves i tæt samarbejde med de andre systemadministratorer.

KMD Nexus benyttes i Ballerup Kommune dagligt af ca. 1.500 brugere på tværs af Handicap-, Psykiatri-, Pleje- og omsorgsområdet, herunder også sundhed og træning.

Systemadministratorernes opgaver er at sikre driftsstabilitet og fejlretning, samt sikre at KMD Nexus understøtter sags- og dokumentationsbehov for ovennævnte fagområder – både nu og i fremtiden.

Du skal kunne have mange bolde i luften samtidigt, og så skal du have et roligt gemyt og en god portion humor.

Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat 1. juni 2019.

EKSEMPEL PÅ OPGAVER SOM SKAL LØSES
  • Besvarelse af supporthenvendelser, der kan omhandle alt fra brugere der ikke kan komme på systemet, til mere komplekse problemstillinger
  • Opsætning af KMD Nexus i forbindelse med ændret lovgivning, nye tiltag fra organisationen eller it-leverandøren
  • Rådgivning/vejledning samt udvikling af hvordan KMD Nexus bedst kan understøtte eksisterende og nye arbejdsgange.

DET VIL VÆRE EN FORDEL, HVIS DU 
  • Er hurtig til at sætte dig ind i og formidle komplekse problemstillinger
  • Er god til at samarbejde med mange forskellige faggrupper
  • Værdsætter og investerer i gode sociale relationer
  • Er fuld af energi og godt humør
  • Kan have mange bolde i luften og bevare overblikket
  • Har tidligere erfaring med konfiguration af EOJ- eller andre it-systemer
  • Kan formidle brugen af systemet på en pædagogisk og systematisk måde.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

YDERLIGERE INFORMATION
Du kan ringe og høre mere om jobbet hos udviklingskonsulent Anna Ter-Borch, på telefon 2535 2893 eller Stabschef Pernille Bruun-Guassora, på telefon 2146 0222.

ANSØGNINGSFRIST: 25. APRIL 2019
Der vil være samtaler den 29. april 2019.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

ORS/BK-Byvaaben_small.pngC-SS StabBallerup2019-04-01T18:01:22.6872019-04-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Software supporter with natural history background at the Natural History Museum of Denmark

KU - SCIENCE - SNM

København K
A position (20 hours week) as software supporter at the Natural History Museum of Denmark (NHMD) is available from 1 June 2019 or as soon as possible thereafter. The position is co-financed by eight natural history museums in Denmark. The position i...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Systemadministrator til stort Windows og Linux miljø på Retsmedicinsk Institut

KU - SUND - TEILUM - Kbh Ø

København Ø
Motiveres du af muligheden for at arbejde med mange forskellige teknologier og systemer i retsmedicinens verden? Ambitionsniveauet er højt og det er det tekniske niveau også. Du bliver en del af teamet, der har ansvar for drift og support af Retsmed...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

IT Administrator

SITEIMPROVE A/S

København K
What it s all about Do you enjoy and take pride in a smooth-running infrastructure? Do you take responsibility, and keep cool in demanding situations? Want to work with great colleagues in one of the best locations in Copenhagen and where two days n...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Systemadministrator til EOJ-systemet KMD Nexus

C-SS Stab

Ballerup
Er du super dygtig til at bruge alle hjørner af et EOJ system? Og er du samtidig hjælpsom, tålmodig og god til at forklare brugere af systemet, hvordan de kan bruge systemet bedst, så er du måske vores nye systemadministrator i Staben i Center for S...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:25. april 2019