Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

DB2 administrator til Sundhedsdatastyrelsen

Sundhedsdatastyrelsen søger en DB2 administrator til at sikre driften af vores Linux-baserede DB2 infrastruktur. Sundhedsdatastyrelsen koordinerer it-understøttelsen, varetager drift og udvikling af it-systemer mv. i Sundheds- og Ældreministeriet samt en større del af ministeriets andre ressortområder.

Om kontoret
Afdelingen for Infrastruktur og Support (IOS) består af 39 medarbejdere fordelt på tre sektioner. Vi yder en professionel og værdiskabende it-understøttelse af sundhedssektorens kunder, herunder support af ca. 2500 medarbejdere under Sundheds- og Ældreministeriet, der til daglig benytter it som et centralt redskab i deres arbejde.

Vi leverer it-ydelser på hele ministerområdet i henhold til aftaler med de enkelte forretningsenheder samt varetager centrale driftsopgaver for de nationale sundheds-it løsninger. Vi har høj fokus på leverance af stabile og effektive driftsydelser. Derudover er informationssikkerhed en vigtigt del af afdelingens leverancer og arkitektur.

Dit arbejde
Din primære opgave som vores nye DB2 administrator vil være at vedligeholde vores DB2 baserede databaser samt et mindre antal sekundære DB2-installationer. Der vil være et tæt samarbejde med forskellige forretningsområder ift. at konfigurere og tilpasse systemer efter deres behov, herunder udvikle og vedligeholde ETL-løsninger. Specielt inden for datawarehouse løsninger er der et stigende behov for drift og support af infrastrukturen. Sekundært vil der være en del opgaver, der er baseret på Linux drift.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Drift og administration af DB2 datavarehus indeholdende en lang række registre.
  • Drift og vedligehold af linux-miljøer (primært servere) som kører Red Hat Linux.
  • Arbejde med systemer, der understøtter systemudvikling og konfigurationsstyring (DB2, bioinformatik, Ansible).
  • Hjælp til slutbrugere, som logger på Linux-systemer, typisk i forbindelse med integrationer til DB2 og bioinformatik-aktiviteter (fx hjælp med databasedrivere, softwareinstallation og –troubleshooting).
  • Integrationer mellem forskellige platforme.
  • Konsolidering af filsystem/tablespace-plads, tage data ud af backup således at backup-belastningen minimeres.
  • Analyse af backup-rutiner, mindskning af backup-belastning i samspil med vores backup-ansvarlige.
  • Håndtere performance-incidents, hvor hovedbelastningen typisk stammer fra backup. Sager skal håndteres med IBM Support.
  • Rådgivning til og support af brugerne af platformen, herunder installation af DB2-klienter, oprettelse af nye skemaer og (oprettelse og debug af) medfølgende privilegier ifølge procedure, analyse af enkelte kørsler og forslag til forbedringer (fx ved oprettelse af indexes mv.).
Din uddannelse og erfaring
  • Du har nogle års erfaring med konsolbaseret IT-administration af DB2 eller lignende database (fx Oracle).
  • Du har en veludviklet forståelse for principper og praksis for virtualisering, overvågning, datakommunikation og opbygning af computersystemer.
  • Du har erfaring med flere af følgende sprog: Bash, Python, SQL, Java.
  • Du tør tage nye værktøjer i brug på trods af begrænset erfaring med værktøjet.
  • Du har erfaring med én eller flere af følgende protokoller/teknologier: DNS, Kerberos, LDAP, NFS, integration mod Active Directory.
Dine personlige kvalifikationer
Vi lægger vægt på, at du:
  • Er en dygtig og grundig tekniker.
  • Er serviceminded af natur
  • Har en interesse i at opbygge viden om Sundhedsdatastyrelsen og de grupper, som vi betjener.
  • Er nysgerrig og interesseret i at udvide din tekniske horisont.
  • Fejlsøger i stedet for at reboot'e (således er du ikke bange for at gribe til Wireshark, syslog-gennempløjninger, strace og lignende).
  • Ser vigtigheden af vidensdeling, fyldestgørende dokumentation og kan formidle din faglige viden i et klart og tydeligt sprog.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og udviklende stilling i en virksomhed med engagerede og dygtige kolleger. Derudover er vi en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København og har fri parkering.

Om ansættelsen
Afhængigt af din uddannelsesmæssige baggrund bliver du ansat efter:
- Gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes centralorganisation eller
- Gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomst).

Der er tale om en varig fuldtidsstilling.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til afsnitsleder Vahid Raben på tlf.: 32 68 92 02.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 9.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945884Phoenix-1ea1c12e12019-01-21T00:00:00DB2 administrator til SundhedsdatastyrelsenSundhedsdatastyrelsen søger en DB2 administrator til at sikre driften af vores Linux-baserede DB2 infrastruktur. Sundhedsdatastyrelsen koordinerer it-understøttelsen, varetager drift og udvikling af it-systemer mv. i Sundheds- og Ældreministeriet samt en større del af ministeriets andre ressortområder.

Om kontoret
Afdelingen for Infrastruktur og Support (IOS) består af 39 medarbejdere fordelt på tre sektioner. Vi yder en professionel og værdiskabende it-understøttelse af sundhedssektorens kunder, herunder support af ca. 2500 medarbejdere under Sundheds- og Ældreministeriet, der til daglig benytter it som et centralt redskab i deres arbejde.

Vi leverer it-ydelser på hele ministerområdet i henhold til aftaler med de enkelte forretningsenheder samt varetager centrale driftsopgaver for de nationale sundheds-it løsninger. Vi har høj fokus på leverance af stabile og effektive driftsydelser. Derudover er informationssikkerhed en vigtigt del af afdelingens leverancer og arkitektur.

Dit arbejde
Din primære opgave som vores nye DB2 administrator vil være at vedligeholde vores DB2 baserede databaser samt et mindre antal sekundære DB2-installationer. Der vil være et tæt samarbejde med forskellige forretningsområder ift. at konfigurere og tilpasse systemer efter deres behov, herunder udvikle og vedligeholde ETL-løsninger. Specielt inden for datawarehouse løsninger er der et stigende behov for drift og support af infrastrukturen. Sekundært vil der være en del opgaver, der er baseret på Linux drift.

Dine primære arbejdsopgaver:
  • Drift og administration af DB2 datavarehus indeholdende en lang række registre.
  • Drift og vedligehold af linux-miljøer (primært servere) som kører Red Hat Linux.
  • Arbejde med systemer, der understøtter systemudvikling og konfigurationsstyring (DB2, bioinformatik, Ansible).
  • Hjælp til slutbrugere, som logger på Linux-systemer, typisk i forbindelse med integrationer til DB2 og bioinformatik-aktiviteter (fx hjælp med databasedrivere, softwareinstallation og –troubleshooting).
  • Integrationer mellem forskellige platforme.
  • Konsolidering af filsystem/tablespace-plads, tage data ud af backup således at backup-belastningen minimeres.
  • Analyse af backup-rutiner, mindskning af backup-belastning i samspil med vores backup-ansvarlige.
  • Håndtere performance-incidents, hvor hovedbelastningen typisk stammer fra backup. Sager skal håndteres med IBM Support.
  • Rådgivning til og support af brugerne af platformen, herunder installation af DB2-klienter, oprettelse af nye skemaer og (oprettelse og debug af) medfølgende privilegier ifølge procedure, analyse af enkelte kørsler og forslag til forbedringer (fx ved oprettelse af indexes mv.).
Din uddannelse og erfaring
  • Du har nogle års erfaring med konsolbaseret IT-administration af DB2 eller lignende database (fx Oracle).
  • Du har en veludviklet forståelse for principper og praksis for virtualisering, overvågning, datakommunikation og opbygning af computersystemer.
  • Du har erfaring med flere af følgende sprog: Bash, Python, SQL, Java.
  • Du tør tage nye værktøjer i brug på trods af begrænset erfaring med værktøjet.
  • Du har erfaring med én eller flere af følgende protokoller/teknologier: DNS, Kerberos, LDAP, NFS, integration mod Active Directory.
Dine personlige kvalifikationer
Vi lægger vægt på, at du:
  • Er en dygtig og grundig tekniker.
  • Er serviceminded af natur
  • Har en interesse i at opbygge viden om Sundhedsdatastyrelsen og de grupper, som vi betjener.
  • Er nysgerrig og interesseret i at udvide din tekniske horisont.
  • Fejlsøger i stedet for at reboot'e (således er du ikke bange for at gribe til Wireshark, syslog-gennempløjninger, strace og lignende).
  • Ser vigtigheden af vidensdeling, fyldestgørende dokumentation og kan formidle din faglige viden i et klart og tydeligt sprog.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og udviklende stilling i en virksomhed med engagerede og dygtige kolleger. Derudover er vi en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København og har fri parkering.

Om ansættelsen
Afhængigt af din uddannelsesmæssige baggrund bliver du ansat efter:
- Gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes centralorganisation eller
- Gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomst).

Der er tale om en varig fuldtidsstilling.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til afsnitsleder Vahid Raben på tlf.: 32 68 92 02.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 9.
2019-02-16T00:50:59.940 Sundhedsdatastyrelsen søger en DB2 administrator til at sikre driften af vores Linux-baserede DB2 infrastruktur. Sundhedsdatastyrelsen koordinerer it-understøttelsen, varetager drift og udvikling af it-systemer mv. i Sundheds- og Ældreministeriet samt en større del af ministeriets andre ressortområder. Om kontoret Afdelingen for Infrastruktur og Support (IOS) består af 39 medarbejdere fordelt på tre sektioner. Vi yder en professionel og værdiskabende it-understøttelse af sundhedssektorens kunder, herunder support af ca. 2500 medarbejdere under Sundheds- og Ældreministeriet, der til daglig benytter it som et centralt redskab i deres arbejde. Vi leverer it-ydelser på hele ministerområdet i henhold til aftaler med de enkelte forretningsenheder samt varetager centrale driftsopgaver for de nationale sundheds-it løsninger. Vi har høj fokus på leverance af stabile og effektive driftsydelser. Derudover er informationssikkerhed en vigtigt del af afdelingens leverancer og arkitektur. Dit arbejde Din primære opgave som vores nye DB2 administrator vil være at vedligeholde vores DB2 baserede databaser samt et mindre antal sekundære DB2-installationer. Der vil være et tæt samarbejde med forskellige forretningsområder ift. at konfigurere og tilpasse systemer efter deres behov, herunder udvikle og vedligeholde ETL-løsninger. Specielt inden for datawarehouse løsninger er der et stigende behov for drift og support af infrastrukturen. Sekundært vil der være en del opgaver, der er baseret på Linux drift. Dine primære arbejdsopgaver: Drift og administration af DB2 datavarehus indeholdende en lang række registre. Drift og vedligehold af linux-miljøer (primært servere) som kører Red Hat Linux. Arbejde med systemer, der understøtter systemudvikling og konfigurationsstyring (DB2, bioinformatik, Ansible). Hjælp til slutbrugere, som logger på Linux-systemer, typisk i forbindelse med integrationer til DB2 og bioinformatik-aktiviteter (fx hjælp med databasedrivere, softwareinstallation og troubleshooting). Integrationer mellem forskellige platforme. Konsolidering af filsystem tablespace-plads, tage data ud af backup således at backup-belastningen minimeres. Analyse af backup-rutiner, mindskning af backup-belastning i samspil med vores backup-ansvarlige. Håndtere performance-incidents, hvor hovedbelastningen typisk stammer fra backup. Sager skal håndteres med IBM Support. Rådgivning til og support af brugerne af platformen, herunder installation af DB2-klienter, oprettelse af nye skemaer og (oprettelse og debug af) medfølgende privilegier ifølge procedure, analyse af enkelte kørsler og forslag til forbedringer (fx ved oprettelse af indexes mv.). Din uddannelse og erfaring Du har nogle års erfaring med konsolbaseret IT-administration af DB2 eller lignende database (fx Oracle). Du har en veludviklet forståelse for principper og praksis for virtualisering, overvågning, datakommunikation og opbygning af computersystemer. Du har erfaring med flere af følgende sprog: Bash, Python, SQL, Java. Du tør tage nye værktøjer i brug på trods af begrænset erfaring med værktøjet. Du har erfaring med én eller flere af følgende protokoller teknologier: DNS, Kerberos, LDAP, NFS, integration mod Active Directory. Dine personlige kvalifikationer Vi lægger vægt på, at du: Er en dygtig og grundig tekniker. Er serviceminded af natur Har en interesse i at opbygge viden om Sundhedsdatastyrelsen og de grupper, som vi betjener. Er nysgerrig og interesseret i at udvide din tekniske horisont. Fejlsøger i stedet for at reboot e (således er du ikke bange for at gribe til Wireshark, syslog-gennempløjninger, strace og lignende). Ser vigtigheden af vidensdeling, fyldestgørende dokumentation og kan formidle din faglige viden i et klart og tydeligt sprog. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende og udviklende stilling i en virksomhed med engagerede og dygtige kolleger. Derudover er vi en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København og har fri parkering. Om ansættelsen Afhængigt af din uddannelsesmæssige baggrund bliver du ansat efter: - Gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes centralorganisation eller - Gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomst). Der er tale om en varig fuldtidsstilling. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at ringe til afsnitsleder Vahid Raben på tlf.: 32 68 92 02. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 9.11Jobnet1ea1c12e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=119526&DepartmentId=8907&MediaId=2519&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3440235Sundhedsdatastyrelsen11Ørestads Boulevard 52300København S32689202DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697050JobNet493362249336221000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ea1c12ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ea1c12ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ea1c12e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ea1c12e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/3.jpgBrænder du for IT? Som Systemadministrator får du mange spændende opgaver.12009781Dansk3Læse/ tale213115Systemadministrator1IT360259659Vahidnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329954860Selvstændige it-driftstalenter til IT serviceRobot Har du lyst til at være en del af Erhvervsstyrelsens strategi om at flytte alle servere i Azure, og har du lyst understøtte transformationen til cloud? Er du derudover i stand til at levere kvalitet og overholde deadlines? Så er du måske vores nye it-driftsmedarbejder i Erhvervsstyrelsen. Styrelsens systemlandskab er komplekst med mange forskellige fagsystemer og forretningsapplikationer, hvoraf mange er egenudviklede. Systemerne driftes både eksternt og internt. Erhvervsstyrelsen planlægger at overdrage pc`er, office, netværk og brugerhåndtering til Statens It. Erhvervsstyrelsen har over 600 virtuelle servere baseret på on-premise, outsourcet drift og Azure. Målet er at begynde flytningen til Azure-platformen i løbet af 2019. Arbejdsopgaver: Til vores Datacenter søger vi kollegaer til at bl.a. at varetage følgende opgaver: opbygge og vedligeholde styrelsens Azure platform daglig drift af Erhvervsstyrelsen samlede infrastruktur vedligeholde og optimere styrelsens it servere vedligeholde og udbygge automatisering indgå i projektteams og arbejdet med transformation til cloud foretage problemløsninger udfærdige dokumentation Som vores nye it-driftsmedarbejder skal du have lyst til at arbejde med Linux, Windows, Azure og teknologier som Kubernetes og Docker. Du vil indgå i vores datacenterteam, som i dag består af fire medarbejdere. Teknisk velfunderet profil med lyst til at arbejde it-infrastruktur og cloud Vi forestiller os, at du har en relevant it-uddannelse eller har opnået viden på et tilsvarende niveau på anden vis. Derudover er du teknisk velfunderet og har lyst til at udvikle dig fagligt inden for Linux, Windows og cloud drift. Som person er du struktureret, god til at arbejde med flere opgaver parallelt samt tager ansvar for egne opgaver. Du er en teamplayer, der kan samarbejde med kollegaerne, og du formår at kommunikere med slutbrugere såvel som teknikere omkring dig. Det forventes, at du er fleksibel og i stand til at holde overblikket, når der er mange bolde i luften og er interesseret i at gøre en forskel. Du har en evne til at fordybe dig, og du er ikke bange for at have travlt og ikke mindst du har humoristisk sans. Om os Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 550 medarbejdere, som arbejder på tre forskellige lokationer i landet. Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder. Om ansættelsen Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation med mulighed for forhandling af tillæg. Der er tale om to faste fuldtidsstillinger med tiltrædelse hurtigst muligt. Er du vores nye it-driftsmedarbejder? Lyder det som noget for dig? Så klik på Søg stilling -knappen i boksen til højre. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest tirsdag den 19. februar 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 8 og 9. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund, derfor opfordrer vi kvinder og mænd uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.Har du lyst til at være en del af Erhvervsstyrelsens strategi om at flytte alle servere i Azure, og har du lyst understøtte transformationen til cloud? Er du derudover i stand til at levere kvalitet og overholde deadlines? Så er du måske vores nye it-driftsmedarbejder i Erhvervsstyrelsen.

Styrelsens systemlandskab er komplekst med mange forskellige fagsystemer og forretningsapplikationer, hvoraf mange er egenudviklede. Systemerne driftes både eksternt og internt. Erhvervsstyrelsen planlægger at overdrage pc`er, office, netværk og brugerhåndtering til Statens It.

Erhvervsstyrelsen har over 600 virtuelle servere baseret på on-premise, outsourcet drift og Azure. Målet er at begynde flytningen til Azure-platformen i løbet af 2019.

Arbejdsopgaver:
Til vores Datacenter søger vi kollegaer til at bl.a. at varetage følgende opgaver:
  • opbygge og vedligeholde styrelsens Azure platform
  • daglig drift af Erhvervsstyrelsen samlede infrastruktur
  • vedligeholde og optimere styrelsens it servere
  • vedligeholde og udbygge automatisering
  • indgå i projektteams og arbejdet med transformation til cloud
  • foretage problemløsninger
  • udfærdige dokumentation
Som vores nye it-driftsmedarbejder skal du have lyst til at arbejde med Linux, Windows, Azure og teknologier som Kubernetes og Docker.

Du vil indgå i vores datacenterteam, som i dag består af fire medarbejdere.

Teknisk velfunderet profil med lyst til at arbejde it-infrastruktur og cloud
Vi forestiller os, at du har en relevant it-uddannelse eller har opnået viden på et tilsvarende niveau på anden vis. Derudover er du teknisk velfunderet og har lyst til at udvikle dig fagligt inden for Linux, Windows og cloud drift.

Som person er du struktureret, god til at arbejde med flere opgaver parallelt samt tager ansvar for egne opgaver. Du er en teamplayer, der kan samarbejde med kollegaerne, og du formår at kommunikere med slutbrugere såvel som teknikere omkring dig. Det forventes, at du er fleksibel og i stand til at holde overblikket, når der er mange bolde i luften og er interesseret i at gøre en forskel. Du har en evne til at fordybe dig, og du er ikke bange for at have travlt – og ikke mindst – du har humoristisk sans.

Om os
Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 550 medarbejdere, som arbejder på tre forskellige lokationer i landet.

Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder.

Om ansættelsen
Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation med mulighed for forhandling af tillæg. Der er tale om to faste fuldtidsstillinger med tiltrædelse hurtigst muligt.

Er du vores nye it-driftsmedarbejder?
Lyder det som noget for dig? Så klik på ”Søg stilling”-knappen i boksen til højre. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest tirsdag den 19. februar 2019.

Samtaler forventes afholdt i uge 8 og 9.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund, derfor opfordrer vi kvinder og mænd uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.
ErhvervsstyrelsenKøbenhavn Ø2019-02-05T00:00:002019-02-19T00:00:00
329956744Løbende Administration af Oracle Fusion Middleware, Deltid 15-20 timer, ASAP, On-site KøbenhavnRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6990 Vi skal kunne opskalere kapacitet i vores IT operations team som kører vedligholdelse af vores IT løsninger hos alm brand. Helt konkret har vi brug for en person der kan deltage i administration af Oracle Fusion Middleware (OFM) miljøer. Opgaverne består i:* At udføre den daglige håndtering af vores Weblogic OFM 11g housekeeping-opgaver samt behandling af incidents* At deltage i den løbende vedligeholdelse af Weblogic OFM - patching etc.* Eventuelt at deltage i opgradering af udvalgte OFM systemer til version 12c Der er opstart nu, men vores nuværende ressource har ferie i perioden 1. jul. til 20 okt. og det er derfor vigtigt at konsulenten har mulighed for at arbejde i hele eller store dele af denne periode. Vi er fleksible ift. antal timer, men som udgangspunkt vil vi gerne høre fra dig, hvis du kan lægge 15-20 timer om ugen. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6990

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6990

 

Vi skal kunne opskalere kapacitet i vores IT operations team som kører vedligholdelse af vores IT løsninger hos alm brand. Helt konkret har vi brug for en person der kan deltage i administration af Oracle Fusion Middleware (OFM) miljøer.

Opgaverne består i:
* At udføre den daglige håndtering af vores Weblogic/OFM 11g – housekeeping-opgaver samt behandling af incidents
* At deltage i den løbende vedligeholdelse af Weblogic/OFM - patching etc.
* Eventuelt at deltage i opgradering af udvalgte OFM systemer til version 12c

Der er opstart nu, men vores nuværende ressource har ferie i perioden 1. jul. til 20 okt. og det er derfor vigtigt at konsulenten har mulighed for at arbejde i hele eller store dele af denne periode.

Vi er fleksible ift. antal timer, men som udgangspunkt vil vi gerne høre fra dig, hvis du kan lægge 15-20 timer om ugen.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6990

Worksome ApSKøbenhavn K2019-02-07T00:00:002019-04-04T00:00:00
329957270IT-infrastrukturspecialist og Linux-systemadministrator søges til DMIRobot Har du det tekniske overblik over IT-løsninger, og er du god til at sikre fremtidsorienterede IT-løsninger? Tænder du på at arbejde med it-infrastruktur, der sikrer menneskeliv og materielle værdier samt støtter økonomisk og miljømæssig planlægning i samfundet? Så vil jobbet som IT-infrastrukturspecialist eller Linux-systemadministrator på Danmarks Meteorologiske Institut (DMI) være noget for dig! DMI er instituttet, der forbinder naturens kræfter med teknologiens styrker. Vi har alt fra de mindste små tekniske finurligheder, til de store komplekse IT-løsninger, og en supercomputer placeret på Island. DMI spænder bredt og har en lang IT historik. Vi udvikler nye løsninger, driver og vedligeholder ældre IT-systemer samtidig med, at vi er præget af videnskab og forskning. Her bliver du konstant udfordret af alt det, som vejret kan rive med sig verden over, f.eks. med klimaændringer, der forandrer verden fra dag til dag, er det vigtigt, at teknologien følger med. Som systemadministrator vil du blive ansat i DMI s IT-afdeling, som har ansvar for DMI s samlede tekniske infrastruktur, herunder drift- og udviklingsaktiviteter vedrørende alt fra mobile løsninger over supercomputeranlæg til kommunikations- og telemålingssystemer, samt døgnovervågning af operationelle IT-systemer. Som IT-infrastrukturspecialist vil du blive ansat i afdelingen Frie Data, som i tæt samarbejde med resten af DMI skal etablere en distributionsløsning til frisættelsen af DMI s data. Vi har valgt at slå begge stillinger op i samme opslag, da der er stort overlap mellem stillingerne. Om jobbet I begge stillinger skal du være med til at sikre, at den allerede eksisterende infrastruktur kan forblive i drift indtil udfasning. Infrastrukturen kører i 24 7-drift, er baseret på Linux og Windows, og udgøres af fysisk samt virtuelt miljø baseret på VMware. Som systemadministrator vil dit primære fokusområde blive drift, vedligeholdelse og udvikling af vores supercomputer samt maskinpark bestående af flere hundrede fysiske og virtuelle servere, der primært er baseret på Linux-platforme. Som infrastrukturspecialist vil du skulle være med til at videreudvikle DMI s big data platform (Hadoop HDFS på Isilon storage). Dertil vil du skulle bidrage til de samme opgaver som systemadministratoren. Fælles for begge stillinger er, at du skal være med til at: Transformere kørende produkter over på nye platforme Sikre robuste driftsplatforme, der kører 24 7 Videreudvikling af virtuel infrastruktur Deltage aktivt i linux-brugersupport Klargøre datacenter med henblik på flytning Følge den teknologiske udvikling inden for et bredt spektrum af områder datamodtagelse og -distribution, supercomputing, netværksløsninger mm. Om dig Du er dygtig, kreativ og kvalitetsbevidst. Du motiveres af at have overblik, arbejde struktureret og tage ansvar for dit fagområde. Du har fokus på fremdrift og kvalitet i leverancer også gennem lange projekter. Vi forventer at du har: En relevant mellemlang eller længerevarende IT-uddannelse, f.eks. datalog, ingeniør, cand.it, eller tilsvarende kompetencer Det er en fordel, hvis du har erfaring med: Opbygning og drift af 24 7-miljøer Etablering af løsninger på Linux-stakken HDFS Hadoop (til stillingen som infrastrukturspecialist) Jave EE Scripting, pakker, perl, python, ansible Webserverteknologier såsom Apache, Tomcat, Varnish Du skal kunne arbejde både selvstændigt og som holdspiller, og du skal kunne begå dig på dansk og engelsk. Om os DMI ligger bogstavelig talt et lille vindstød fra Ryparken station. Det er også nemt at komme til på cykel, og vi har rigtig gode omklædningsforhold, hvis du har givet den gas på cykelstien. I IT afdelingen hygger vi omkring torsdagsbrætspil og fællesmorgenmad en gang om måneden. Vi er en meget stabil arbejdsplads, hvor ansatte bliver længe, når de først er blevet smittet med DMI-kulturen. Alle taler om vejret, men ingen gør noget ved det som Storm P. sagde. Vi kan heller ikke ændre på vejret, til gengæld deler vi det til alt og alle, både til kommerciel brug og til livsvigtige instanser og funktioner. Det er denne samfundsvigtige position, der driver os, og gør os til noget helt særligt i Danmark. Vil du være med? Vi tilbyder en afvekslende og udfordrende hverdag i et uformelt og dynamisk miljø. Her er højt til loftet og plads til den enkelte. Vi tilbyder dig muligheden for at være en væsentlig spiller inden for styrkelsen af det teknologiske fundament på DMI. Hvad så nu? Ansættelse og aflønning: Sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg svarende til dine kvalifikationer Ansættelsesområdet: Er Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet med tilhørende institutioner Arbejdstid: Begge stillingerne er til fastansættelse på 37 timer pr. uge Tiltrædelse: Stillingen er til besættelse snarest muligt Yderligere oplysninger: Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte daglig leder af IT Infrastruktur, Eivind Bengtsson, 3915 7544, ebe@dmi eller afdelingschef for Frie Data, Morten Thaarup ( 45 2399 7557) Ansøgningsfrist: Tirsdag den 5. marts 2019 Ansættelsessamtaler: Vi forventer at holde ansættelsessamtaler onsdag den 13. marts. En eventuel samtale kan tage udgangspunkt i en konkret opgave. Stillingen søges: I din ansøgning er du velkommen til at angive hvilken af stillingerne, du ønsker at søge. Hvis du ikke skriver noget, antager vi, at du søger begge stillinger. For at søge stillingen skal du klikke på linket Søg stillingen , og følge instruktionerne. Vi ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder og etnisk baggrund. DMI, der er en institution under Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet, udfører prognose- og varslingstjeneste samt kontinuerlig overvågning af vejr, klima og hav, dels for at sikre menneskeliv og materielle værdier, dels for at skabe grundlag for økonomisk og miljømæssig planlægning af samfundet. Endvidere udføres forskning og udvikling inden for DMI s fagområder. Der findes ikke en arbejdsplads magen til i Danmark. Vil du vide mere om, hvorfor det er noget helt særligt at være en del af DMI, så klik ind på DMI.dk og læs Om DMI .Har du det tekniske overblik over IT-løsninger, og er du god til at sikre fremtidsorienterede IT-løsninger? Tænder du på at arbejde med it-infrastruktur, der sikrer menneskeliv og materielle værdier samt støtter økonomisk og miljømæssig planlægning i samfundet? Så vil jobbet som IT-infrastrukturspecialist eller Linux-systemadministrator på Danmarks Meteorologiske Institut (DMI) være noget for dig!

DMI er instituttet, der forbinder naturens kræfter med teknologiens styrker. Vi har alt fra de mindste små tekniske finurligheder, til de store komplekse IT-løsninger, og en supercomputer placeret på Island. DMI spænder bredt og har en lang IT historik. Vi udvikler nye løsninger, driver og vedligeholder ældre IT-systemer samtidig med, at vi er præget af videnskab og forskning. Her bliver du konstant udfordret af alt det, som vejret kan rive med sig verden over, f.eks. med klimaændringer, der forandrer verden fra dag til dag, er det vigtigt, at teknologien følger med.

Som systemadministrator vil du blive ansat i DMI’s IT-afdeling, som har ansvar for DMI’s samlede tekniske infrastruktur, herunder drift- og udviklingsaktiviteter vedrørende alt fra mobile løsninger over supercomputeranlæg til kommunikations- og telemålingssystemer, samt døgnovervågning af operationelle IT-systemer.

Som IT-infrastrukturspecialist vil du blive ansat i afdelingen Frie Data, som i tæt samarbejde med resten af DMI skal etablere en distributionsløsning til frisættelsen af DMI’s data.

Vi har valgt at slå begge stillinger op i samme opslag, da der er stort overlap mellem stillingerne.

Om jobbet
I begge stillinger skal du være med til at sikre, at den allerede eksisterende infrastruktur kan forblive i drift indtil udfasning. Infrastrukturen kører i 24/7-drift, er baseret på Linux og Windows, og udgøres af fysisk samt virtuelt miljø baseret på VMware.

Som systemadministrator vil dit primære fokusområde blive drift, vedligeholdelse og udvikling af vores supercomputer samt maskinpark bestående af flere hundrede fysiske og virtuelle servere, der primært er baseret på Linux-platforme.

Som infrastrukturspecialist vil du skulle være med til at videreudvikle DMI’s big data platform (Hadoop/HDFS på Isilon storage). Dertil vil du skulle bidrage til de samme opgaver som systemadministratoren.

Fælles for begge stillinger er, at du skal være med til at:
  • Transformere kørende produkter over på nye platforme
  • Sikre robuste driftsplatforme, der kører 24/7
  • Videreudvikling af virtuel infrastruktur
  • Deltage aktivt i linux-brugersupport
  • Klargøre datacenter med henblik på flytning
  • Følge den teknologiske udvikling inden for et bredt spektrum af områder – datamodtagelse og -distribution, supercomputing, netværksløsninger mm.

Om dig
Du er dygtig, kreativ og kvalitetsbevidst. Du motiveres af at have overblik, arbejde struktureret og tage ansvar for dit fagområde. Du har fokus på fremdrift og kvalitet i leverancer – også gennem lange projekter.

Vi forventer at du har:
  • En relevant mellemlang eller længerevarende IT-uddannelse, f.eks. datalog, ingeniør, cand.it, eller tilsvarende kompetencer

Det er en fordel, hvis du har erfaring med:
  • Opbygning og drift af 24/7-miljøer
  • Etablering af løsninger på Linux-stakken
  • HDFS/Hadoop (til stillingen som infrastrukturspecialist)
  • Jave EE
  • Scripting, pakker, perl, python, ansible
  • Webserverteknologier såsom Apache, Tomcat, Varnish

Du skal kunne arbejde både selvstændigt og som holdspiller, og du skal kunne begå dig på dansk og engelsk.

Om os
DMI ligger bogstavelig talt et lille vindstød fra Ryparken station. Det er også nemt at komme til på cykel, og vi har rigtig gode omklædningsforhold, hvis du har givet den gas på cykelstien.
I IT afdelingen hygger vi omkring torsdagsbrætspil og fællesmorgenmad en gang om måneden. Vi er en meget stabil arbejdsplads, hvor ansatte bliver længe, når de først er blevet ”smittet” med DMI-kulturen.

”Alle taler om vejret, men ingen gør noget ved det” som Storm P. sagde. Vi kan heller ikke ændre på vejret, til gengæld deler vi det til alt og alle, både til kommerciel brug og til livsvigtige instanser og funktioner. Det er denne samfundsvigtige position, der driver os, og gør os til noget helt særligt i Danmark. Vil du være med?

Vi tilbyder en afvekslende og udfordrende hverdag i et uformelt og dynamisk miljø. Her er højt til loftet og plads til den enkelte. Vi tilbyder dig muligheden for at være en væsentlig spiller inden for styrkelsen af det teknologiske fundament på DMI.


Hvad så nu?
Ansættelse og aflønning: Sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg svarende til dine kvalifikationer
Ansættelsesområdet: Er Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet med tilhørende institutioner
Arbejdstid: Begge stillingerne er til fastansættelse på 37 timer pr. uge
Tiltrædelse: Stillingen er til besættelse snarest muligt
Yderligere oplysninger: Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte daglig leder af IT Infrastruktur, Eivind Bengtsson, 3915 7544, ebe@dmi eller afdelingschef for Frie Data, Morten Thaarup (+45 2399 7557)
Ansøgningsfrist: Tirsdag den 5. marts 2019
Ansættelsessamtaler: Vi forventer at holde ansættelsessamtaler onsdag den 13. marts. En eventuel samtale kan tage udgangspunkt i en konkret opgave.
Stillingen søges: I din ansøgning er du velkommen til at angive hvilken af stillingerne, du ønsker at søge. Hvis du ikke skriver noget, antager vi, at du søger begge stillinger. For at søge stillingen skal du klikke på linket "Søg stillingen", og følge instruktionerne.

Vi ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder og etnisk baggrund.

DMI, der er en institution under Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet, udfører prognose- og
varslingstjeneste samt kontinuerlig overvågning af vejr, klima og hav, dels for at sikre menneskeliv og materielle værdier, dels for at skabe grundlag for økonomisk og miljømæssig planlægning af samfundet. Endvidere udføres forskning og udvikling inden for DMI's fagområder.

Der findes ikke en arbejdsplads magen til i Danmark. Vil du vide mere om, hvorfor det er noget helt særligt at være en del af DMI, så klik ind på DMI.dk og læs ”Om DMI”.
DMI - KøbenhavnKøbenhavn Ø2019-02-08T00:00:002019-03-05T00:00:00
329960229Data Manager til tech startup Grazper TechnologiesRobot Grazper Technologies ApS fuldtidsstilling Grazper Technologies ApS er en startup i rivende udvikling, der søger en ny medarbejder til stillingen som Data Manager. Grazper Technologies ApS arbejder med at integrere kunstig intelligens (Machine Deep Learning) i hverdagen. Vi opererer indenfor områder som mobilitet, detailhandel og sikkerhed. Jobbeskrivelse: Som Data Manager skal du stå for overblikket, registering og indsamling af vores data. Du skal have et godt kendskab til en computer og have en lyst til at nørkle med detaljer. Du kommer til at skulle annotere videoer i firmaets egneudviklede programmer, hvor formålet er at registrere objekter, der skal udvikle vores Smart City løsninger. Jobbet er af mindre varierende art, derfor skal du kunne sidde længe med den samme arbejdsopgave og kunne vedligeholde standarden. Et godt overblik er essentielt i arbejdet og det vil være en fordel at have en kunnen inden for scripting. Du kommer til at skulle administrere større mængder af datafiler, samt implementere og arkivere disse i hensigtsmæssig og lettilgængelig form. Gennem din hverdag hos Grazper Technologies ApS, vil du have sparring med forskellige Software Developers, der skal virkeliggøre dine registreringer i vores systemer. Tidligere erfaring som Data Manager er ikke et krav, men klart en fordel hvis du er elsker at arkivere og holde styr på tingene . Det er vigtigt at du både er god til at arbejde selvstændigt og i grupper. Vi værdsætter et godt og afslappet miljø hos Grazper Technologies ApS, hvor alle hjælper til. Dertil skal det understreges at kunstig intelligens er i konstant udvikling og derfor skal man kunne omstille sig i en hektisk hverdag, hvis behovet er til det. Du skal også minimum have kørekort til kategori B, da der kan være opgaver, der foregår uden for kontoret. Vi tilbyder frokostordning, sodavand, frugt, the og kaffe og et rigtig hyggeligt arbejdsmiljø. Hos os er det vigtigt at der både er tid til familie og arbejde. Deadline d. 1 marts. Grazper opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Hvis du har spørgsmål til jobbet, skal du være velkommen til at kontakte Office Manager Andrea Svaneeng på 42424342 eller email andrea@grazper.com. Ansøgningerne og samtaler vil foregå løbende. Ansøg under fanen Career: https: grazper.com career

Grazper Technologies ApS – fuldtidsstilling

Grazper Technologies ApS er en startup i rivende udvikling, der søger en ny medarbejder til stillingen som Data Manager. Grazper Technologies ApS arbejder med at integrere kunstig intelligens (Machine/Deep Learning) i hverdagen. Vi opererer indenfor områder som mobilitet, detailhandel og sikkerhed.

Jobbeskrivelse:

Som Data Manager skal du stå for overblikket, registering og indsamling af vores data. Du skal have et godt kendskab til en computer og have en lyst til at nørkle med detaljer. Du kommer til at skulle annotere videoer i firmaets egneudviklede programmer, hvor formålet er at registrere objekter, der skal udvikle vores Smart City løsninger. Jobbet er af mindre varierende art, derfor skal du kunne sidde længe med den samme arbejdsopgave og kunne vedligeholde standarden. 

Et godt overblik er essentielt i arbejdet og det vil være en fordel at have en kunnen inden for scripting. Du kommer til at skulle administrere større mængder af datafiler, samt implementere og arkivere disse i hensigtsmæssig og lettilgængelig form.

Gennem din hverdag hos Grazper Technologies ApS, vil du have sparring med forskellige Software Developers, der skal virkeliggøre dine registreringer i vores systemer. Tidligere erfaring som Data Manager er ikke et krav, men klart en fordel hvis du er elsker at arkivere og holde styr på tingene . Det er vigtigt at du både er god til at arbejde selvstændigt og i grupper.

Vi værdsætter et godt og afslappet miljø hos Grazper Technologies ApS, hvor alle hjælper til. Dertil skal det understreges at kunstig intelligens er i konstant udvikling og derfor skal man kunne omstille sig i en hektisk hverdag, hvis behovet er til det.

Du skal også minimum have kørekort til kategori B, da der kan være opgaver, der foregår uden for kontoret.

Vi tilbyder frokostordning, sodavand, frugt, the og kaffe og et rigtig hyggeligt arbejdsmiljø. Hos os er det vigtigt at der både er tid til familie og arbejde.

 

Deadline d. 1 marts.

Grazper opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. 

Hvis du har spørgsmål til jobbet, skal du være velkommen til at kontakte Office Manager Andrea Svaneeng på 42424342 eller email andrea@grazper.com.

Ansøgningerne og samtaler vil foregå løbende. 

Ansøg under fanen Career: https://grazper.com/career/

 

Grazper Technologies ApSKøbenhavn K2019-02-13T00:00:002019-02-28T00:00:00
329961630IT Generalist til førende servicevirksomhedRobot Er du drevet af at hjælpe andre og løse IT-mæssige problemstillinger? Så har du nu muligheden for at videreudvikle dig bredt indenfor IT. Om stillingen Med reference til IT chefen i Danmark bliver du en del af vores IT-team på 5 personer, der understøtter forretningen med generel IT support, samt teknisk set-up på vores Sites og i vores restauranter og cafeer. Du vil få en afvekslende hverdag, hvor dine primære opgave bliver afvekslende, med alt fra 1. level og 2. level support af bl.a. Office 365, SCCM, netværk, PowerShell og Active Directory (AD), samt deltagelse i projekter og infrastruktur. Der vil være stor variation i opgaverne og mulighed for at drive eller deltage i projekter både i DK men også på tværs i Norden. Derudover vil du også være en fordel hvis du har kendskab til POS. Vi tilbyder en forretningsorienteret og bred rolle i en international virksomhed med gode ansættelsesforhold og udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Vi har både vores interne Compass Academy men går desuden op i, at vores specialister har mulighed for at udvikle sig fagligt indenfor deres felt. Du bliver del af et dynamisk team, der er kendetegnet ved en imødekommende og uformel omgangstone. Vi er resultatorienterede og sætter en ære i at levere god support til vores kunder og kolleger. Om dig Du kommer med baggrund fra en tilsvarende stilling, hvor du har arbejdet bredt med IT. Du motiveres af at løse operationelle IT-udfordringer og har en god teknisk forståelse. Betragter du i øvrigt dig selv som fleksibel, og synes du det kunne være spændende at supportere vores kantiner rundt i Danmark, er det lige dig, vi er på udkig efter. Som person er du imødekommende, servicemindet og har et positivt sind. Du arbejder selvstændigt og handler hurtigt. Du kan både komme med en relevant IT-uddannelse eller være autodidakt. Det vigtigste er dine IT færdigheder og motivation for jobbet, da vi ved, at kernen i vores succesfulde forretning er vores dygtige medarbejdere. Din ansøgning Ansøg hurtigst muligt og senest den 28. februar 2019 via vores hjemmeside. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansættelsesdato er snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat. Vil du vide mere om jobbet, er du er velkommen til at kontakte Brian Hansen, IT Chef på tlf. 45 2974 2910. Alle henvendelser behandles fortroligt. Om Compass GroupVi er en moderne og dynamisk virksomhed i vækst, som løbende stræber efter at udvikle vores services og udbygge vores unikke position på det danske marked. Vi ved, at kernen i vores forretning er vores dygtige medarbejdere, og at den enkeltes initiativ er drivkraften i vores succes. Vi er en flad organisation, hvor de gode ideer bliver værdsat og omsat, og du vil derfor få alle muligheder for at sætte dit præg på vores organisation.

Er du drevet af at hjælpe andre og løse IT-mæssige problemstillinger? Så har du nu muligheden for at videreudvikle dig bredt indenfor IT.

Om stillingen
Med reference til IT chefen i Danmark bliver du en del af vores IT-team på 5 personer, der understøtter forretningen med generel IT support, samt teknisk set-up på vores Sites og i vores restauranter og cafeer. Du vil få en afvekslende hverdag, hvor dine primære opgave bliver afvekslende, med alt fra 1. level og 2. level support af bl.a. Office 365, SCCM, netværk, PowerShell og Active Directory (AD), samt deltagelse i projekter og infrastruktur.  

Der vil være stor variation i opgaverne og mulighed for at drive eller deltage i projekter både i DK men også på tværs i Norden. Derudover vil du også være en fordel hvis du har kendskab til POS.  

Vi tilbyder en forretningsorienteret og bred rolle i en international virksomhed med gode ansættelsesforhold og udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Vi har både vores interne Compass Academy men går desuden op i, at vores specialister har mulighed for at udvikle sig fagligt indenfor deres felt.

Du bliver del af et dynamisk team, der er kendetegnet ved en imødekommende og uformel omgangstone. Vi er resultatorienterede og sætter en ære i at levere god support til vores kunder og kolleger.

Om dig
Du kommer med baggrund fra en tilsvarende stilling, hvor du har arbejdet bredt med IT. Du motiveres af at løse operationelle IT-udfordringer og har en god teknisk forståelse. Betragter du i øvrigt dig selv som fleksibel, og synes du det kunne være spændende at supportere vores kantiner rundt i Danmark, er det lige dig, vi er på udkig efter.

Som person er du imødekommende, servicemindet og har et positivt sind. Du arbejder selvstændigt og handler hurtigt. Du kan både komme med en relevant IT-uddannelse eller være autodidakt. Det vigtigste er dine IT færdigheder og motivation for jobbet, da vi ved, at kernen i vores succesfulde forretning er vores dygtige medarbejdere.

Din ansøgning
Ansøg hurtigst muligt og senest den 28. februar 2019 via vores hjemmeside.
Vi indkalder løbende til samtaler.
Ansættelsesdato er snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat.

Vil du vide mere om jobbet, er du er velkommen til at kontakte Brian Hansen, IT Chef på tlf. +45 2974 2910. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Om Compass Group
Vi er en moderne og dynamisk virksomhed i vækst, som løbende stræber efter at udvikle vores services og udbygge vores unikke position på det danske marked. Vi ved, at kernen i vores forretning er vores dygtige medarbejdere, og at den enkeltes initiativ er drivkraften i vores succes. Vi er en flad organisation, hvor de gode ideer bliver værdsat og omsat, og du vil derfor få alle muligheder for at sætte dit præg på vores organisation.

EUREST A/SKøbenhavn Ø2019-02-15T00:00:002019-02-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Selvstændige it-driftstalenter til IT service

Erhvervsstyrelsen

København Ø
Har du lyst til at være en del af Erhvervsstyrelsens strategi om at flytte alle servere i Azure, og har du lyst understøtte transformationen til cloud? Er du derudover i stand til at levere kvalitet og overholde deadlines? Så er du måske vores nye i...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019

Løbende Administration af Oracle Fusion Middleware, Deltid 15-20 timer, ASAP, On-site København

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6990 Vi skal kunne opskalere kapacitet ...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:4. april 2019

IT-infrastrukturspecialist og Linux-systemadministrator søges til DMI

DMI - København

København Ø
Har du det tekniske overblik over IT-løsninger, og er du god til at sikre fremtidsorienterede IT-løsninger? Tænder du på at arbejde med it-infrastruktur, der sikrer menneskeliv og materielle værdier samt støtter økonomisk og miljømæssig planlægning ...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Data Manager til tech startup Grazper Technologies

Grazper Technologies ApS

København K
Grazper Technologies ApS fuldtidsstilling Grazper Technologies ApS er en startup i rivende udvikling, der søger en ny medarbejder til stillingen som Data Manager. Grazper Technologies ApS arbejder med at integrere kunstig intelligens (Machine Deep L...
Indrykket:13. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

IT Generalist til førende servicevirksomhed

EUREST A/S

København Ø
Er du drevet af at hjælpe andre og løse IT-mæssige problemstillinger? Så har du nu muligheden for at videreudvikle dig bredt indenfor IT. Om stillingen Med reference til IT chefen i Danmark bliver du en del af vores IT-team på 5 personer, der unders...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019