Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at indgå i et team af 5 engagerede kollegaer, der alle er tilknyttet regnskabsafdelingen. I sidder sammen i et fælles kontor.
Der er tale om en meget selvstændig stilling, hvor dit ansvarsområde er debitorstyring. Det forventes, at du brænder for at arbejde med debitorer og trives med at arbejde med hele spektret af opgaver, inden for området.
Der vil være stor fokus på fakturering og registrering af indbetalinger - og du arbejder i den forbindelse i et meget stort Excel ark, hvori tingene registreres. Du behøver ikke være decideret superbruger i Excel, men skal trives med at arbejde med værktøjet på daglig basis.
I det daglige kommer du at arbejde tæt sammen med regnskabschefen og dine kollegaer i afdelingen. Opgaverne er fakturering, varetagelse af rykkerprocedurer, kundekontakt og øvrige bogholderimæssige opgaver, som måtte opstå.
Du er medvirkende til at vedligeholdelse stamdata og koordinerer i øvrigt, med resten af økonomifunktionen, hvor det er relevant. Du vil også være involveret i diverse debitor-relaterede ad-hoc-opgaver, i forbindelse med månedsrapportering og regnskabsaflæggelse. Dette vil foregå i tæt samarbejde med regnskabschefen.
Virksomhedsbeskrivelse:
Nokas er en ledende nordisk sikkerhedskoncern med hovedsæde i Oslo. I Danmark er Nokas totalleverandør af sikkerhedsløsninger og værdihåndtering. Virksomheden leverer innovative og fleksible løsninger med det mål at skabe tryghed for kunderne. Der er i dag ca. 20 medarbejdere tilknyttet administrationen i Brøndby, hvor du også kommer til at sidde.
Egenskaber:
Du er en selvstændigt arbejdende person, der samtidig er en god team-player, som gerne byder ind. Du arbejder struktureret og fokuseret med opgaverne - og er omhyggelig med dine ting.
Da du kommer til at sidde med meget kundekontakt, forventes det, at du er god til at kommunikere med andre mennesker, både i skrift og tale. Dit serviceniveau er højt, og din tilgang til opgaverne er fleksibel.
Du lader dig ikke skræmme af et stort Excel-ark, som skal opdateres og vedligeholdes.
Erhvervserfaring:
Du har flere års erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet med ansvaret for debitorer - gerne i en international virksomhed.
Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund, da det primært vil være din erfaring som tæller.
Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk og kan begå dig på engelsk. Du er en erfaren bruger af IT med fokus på MS Office pakken og især Excel. Har du kendskab til Axapta, er det en fordel.
Du tilbydes:
At blive en del af en dynamisk virksomhed, som er inde i en spændende udvikling i en stilling, hvor du vil få god mulighed for at arbejde meget selvstændigt men også være en del af et team.
Løn:
Du får en god fast løn og pensionsordning.
Arbejdssted:
Brøndby
Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen
Debitorbogholder/189821