Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

DEDIKATION søger "Huntere" til Napp!

Du kender dem. De klassiske første tjekspørgsmål som fx: Har du salgserfaring med telefonen som din trofaste makker i kampen om at finde, sælge og servicere kunderne? Har du det bedst, når du under pres? Og fremfor alt: Får det, der skræmmer de andre - nemlig salg gennem telefonen og kold kanvas - dig til at tænke ”SHOWTIME PEOPLE” fremfor ”åh nej”? 
 
Så er du muligvis den perfekte kundejæger, som Napp A/S leder efter! Og Napp leder altså efter en jæger, som dig forhåbentlig, fordi de ønsker at fortsætte væksten og bibeholde titlen som gazellevirksomhed. Sådan en jæger har en officiel titel Sales Development Representative, og jagten ligger i at generere nysalg. Det er et job, som i den grad vil udvikle dine salgskompetencer, dermed sagt er du ikke nødvendigvis meget erfaren, men du er sælger helt ind til kernen, og sådan vil dine venner formentlig også beskrive dig.  
 
 
Jagten er sat i gang, og den forløber sådan her: 
• Proaktiv hunt af en specifik målgruppe 
• Værdibaseret og strategisk salg, der gør en forskel for kunderne 
• Etablering af kundedialoger og closing-salg med høj aktivitet og kvalitet for øje 
• Afholdelse af online produktdemoer 
• Research og kvalificering af leads 
• Afdækning af kundens forretningsmæssige behov, hvor du samtidig er i stand til at udvise forståelse for kundernes behov og formidle værdien af produktet 
• Tæt samarbejde med salgskollegaer for at målrette indsatsen så målene kan nås 
 
 
Som jæger er du derfor: 
• Du har ”HUNTER” mentalitet og er altid i konkurrence med dig selv 
• Typen der har et højt aktivitetsniveau, og en energi de færreste kan hamle op med 
• Arbejder dedikeret og målrettet for at opnå dine targets, hhv. bookede møder, afholdte demoer, afsendte tilbud samt lukkede deals 
• Du kan arbejde selvstændigt og i samarbejde med andre 
• Du har erfaring med at ringe kanvas til B2B på direktionsniveau 
• Du har gode præsentationsevner og er komfortabel med at kunne snakke med B2B kundetyper 
• Du har det godt med at arbejde i en Gazellevirksomhed med mange bolde i luften og i et konstant højt tempo 
• Du taler og skriver flydende og så godt som fejlfrit på dansk og engelsk 
• Du har et åbent udadvendt og positiv personlighed med tonsvis af humor 
• Du er åben for ny indlæring og udvikling og er allergisk overfor sætninger: ”Sådan har vi altid gjort.”  
 
 
 
Napp tilbyder til gengæld:  
• Attraktiv løn + provision 
• At du lynhurtigt får et stort ansvar og internationaliseringsmuligheder 
• At du bliver en del af en stærk virksomhedskultur med gode karrieremuligheder, hvor alle ideer og nytænkning er velkommen  
• Et unikt produkt som allerede anvendes af en række større internationale virksomheder 
• En virksomhed i kraftig vækst, som ligeledes i efteråret blev delvist opkøbt af en af de mest ambitiøse kapitalfonde i Danmark 
• At blive en del af et team i opdrift og et produkt, som sætter agendaen for fremtiden 
• At du modtager salgstræning fra nogle af de dygtigste konsulenter i landet 
• At du indgår i tæt samarbejde med vores marketing og øvrige salgsteam 
• God frokostordning, hvor der også er morgenmad og aftensmad 
• Mange sociale arrangementer - alt fra gokart, paintball og rappelling i Milano over til vinsmagning og fodboldkamp med FC Barcelona på deres hjemmestadion 
 
Hvem er Napp®? 
Napp A/S er en software virksomhed med 15 ansatte lokaliseret på Østerbro i København. De har de sidste 9 år leveret intelligente digitale løsninger til en bred vifte af danske og internationale virksomheder i form af deres Siesta-software platform. Siesta er et PRM (Partner Relationship Management) platform målrettet B2B-virksomheder som strømliner samarbejdet mellem producenter og deres partnere/forhandlere ved at samle alt relevant content og informationer et sted. Kunderne tæller bl.a. Grohe, Lyreco, IBF, ABB mfl. 
 
Er du nået helt hertil med læsningen, så frygt ej. Du mangler kun at tage kontakt til os i DEDIKATION, sende en ansøgning eller et CV (måske endda begge dele).  
 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478  
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!  
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329805545Phoenix-cb6daca112018-05-04T11:00:38.523DEDIKATION søger "Huntere" til Napp!
Du kender dem. De klassiske første tjekspørgsmål som fx: Har du salgserfaring med telefonen som din trofaste makker i kampen om at finde, sælge og servicere kunderne? Har du det bedst, når du under pres? Og fremfor alt: Får det, der skræmmer de andre - nemlig salg gennem telefonen og kold kanvas - dig til at tænke ”SHOWTIME PEOPLE” fremfor ”åh nej”? 
 
Så er du muligvis den perfekte kundejæger, som Napp A/S leder efter! Og Napp leder altså efter en jæger, som dig forhåbentlig, fordi de ønsker at fortsætte væksten og bibeholde titlen som gazellevirksomhed. Sådan en jæger har en officiel titel Sales Development Representative, og jagten ligger i at generere nysalg. Det er et job, som i den grad vil udvikle dine salgskompetencer, dermed sagt er du ikke nødvendigvis meget erfaren, men du er sælger helt ind til kernen, og sådan vil dine venner formentlig også beskrive dig.  
 
 
Jagten er sat i gang, og den forløber sådan her: 
• Proaktiv hunt af en specifik målgruppe 
• Værdibaseret og strategisk salg, der gør en forskel for kunderne 
• Etablering af kundedialoger og closing-salg med høj aktivitet og kvalitet for øje 
• Afholdelse af online produktdemoer 
• Research og kvalificering af leads 
• Afdækning af kundens forretningsmæssige behov, hvor du samtidig er i stand til at udvise forståelse for kundernes behov og formidle værdien af produktet 
• Tæt samarbejde med salgskollegaer for at målrette indsatsen så målene kan nås 
 
 
Som jæger er du derfor: 
• Du har ”HUNTER” mentalitet og er altid i konkurrence med dig selv 
• Typen der har et højt aktivitetsniveau, og en energi de færreste kan hamle op med 
• Arbejder dedikeret og målrettet for at opnå dine targets, hhv. bookede møder, afholdte demoer, afsendte tilbud samt lukkede deals 
• Du kan arbejde selvstændigt og i samarbejde med andre 
• Du har erfaring med at ringe kanvas til B2B på direktionsniveau 
• Du har gode præsentationsevner og er komfortabel med at kunne snakke med B2B kundetyper 
• Du har det godt med at arbejde i en Gazellevirksomhed med mange bolde i luften og i et konstant højt tempo 
• Du taler og skriver flydende og så godt som fejlfrit på dansk og engelsk 
• Du har et åbent udadvendt og positiv personlighed med tonsvis af humor 
• Du er åben for ny indlæring og udvikling og er allergisk overfor sætninger: ”Sådan har vi altid gjort.”  
 
 
 
Napp tilbyder til gengæld:  
• Attraktiv løn + provision 
• At du lynhurtigt får et stort ansvar og internationaliseringsmuligheder 
• At du bliver en del af en stærk virksomhedskultur med gode karrieremuligheder, hvor alle ideer og nytænkning er velkommen  
• Et unikt produkt som allerede anvendes af en række større internationale virksomheder 
• En virksomhed i kraftig vækst, som ligeledes i efteråret blev delvist opkøbt af en af de mest ambitiøse kapitalfonde i Danmark 
• At blive en del af et team i opdrift og et produkt, som sætter agendaen for fremtiden 
• At du modtager salgstræning fra nogle af de dygtigste konsulenter i landet 
• At du indgår i tæt samarbejde med vores marketing og øvrige salgsteam 
• God frokostordning, hvor der også er morgenmad og aftensmad 
• Mange sociale arrangementer - alt fra gokart, paintball og rappelling i Milano over til vinsmagning og fodboldkamp med FC Barcelona på deres hjemmestadion 
 
Hvem er Napp®? 
Napp A/S er en software virksomhed med 15 ansatte lokaliseret på Østerbro i København. De har de sidste 9 år leveret intelligente digitale løsninger til en bred vifte af danske og internationale virksomheder i form af deres Siesta-software platform. Siesta er et PRM (Partner Relationship Management) platform målrettet B2B-virksomheder som strømliner samarbejdet mellem producenter og deres partnere/forhandlere ved at samle alt relevant content og informationer et sted. Kunderne tæller bl.a. Grohe, Lyreco, IBF, ABB mfl. 
 
Er du nået helt hertil med læsningen, så frygt ej. Du mangler kun at tage kontakt til os i DEDIKATION, sende en ansøgning eller et CV (måske endda begge dele).  
 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478  
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!  
 
 
 
2018-07-01T12:50:07.157 Du kender dem. De klassiske første tjekspørgsmål som fx: Har du salgserfaring med telefonen som din trofaste makker i kampen om at finde, sælge og servicere kunderne? Har du det bedst, når du under pres? Og fremfor alt: Får det, der skræmmer de andre - nemlig salg gennem telefonen og kold kanvas - dig til at tænke SHOWTIME PEOPLE fremfor åh nej ? Så er du muligvis den perfekte kundejæger, som Napp A S leder efter! Og Napp leder altså efter en jæger, som dig forhåbentlig, fordi de ønsker at fortsætte væksten og bibeholde titlen som gazellevirksomhed. Sådan en jæger har en officiel titel Sales Development Representative, og jagten ligger i at generere nysalg. Det er et job, som i den grad vil udvikle dine salgskompetencer, dermed sagt er du ikke nødvendigvis meget erfaren, men du er sælger helt ind til kernen, og sådan vil dine venner formentlig også beskrive dig. Jagten er sat i gang, og den forløber sådan her: • Proaktiv hunt af en specifik målgruppe • Værdibaseret og strategisk salg, der gør en forskel for kunderne • Etablering af kundedialoger og closing-salg med høj aktivitet og kvalitet for øje • Afholdelse af online produktdemoer • Research og kvalificering af leads • Afdækning af kundens forretningsmæssige behov, hvor du samtidig er i stand til at udvise forståelse for kundernes behov og formidle værdien af produktet • Tæt samarbejde med salgskollegaer for at målrette indsatsen så målene kan nås Som jæger er du derfor: • Du har HUNTER mentalitet og er altid i konkurrence med dig selv • Typen der har et højt aktivitetsniveau, og en energi de færreste kan hamle op med • Arbejder dedikeret og målrettet for at opnå dine targets, hhv. bookede møder, afholdte demoer, afsendte tilbud samt lukkede deals • Du kan arbejde selvstændigt og i samarbejde med andre • Du har erfaring med at ringe kanvas til B2B på direktionsniveau • Du har gode præsentationsevner og er komfortabel med at kunne snakke med B2B kundetyper • Du har det godt med at arbejde i en Gazellevirksomhed med mange bolde i luften og i et konstant højt tempo • Du taler og skriver flydende og så godt som fejlfrit på dansk og engelsk • Du har et åbent udadvendt og positiv personlighed med tonsvis af humor • Du er åben for ny indlæring og udvikling og er allergisk overfor sætninger: Sådan har vi altid gjort. Napp tilbyder til gengæld: • Attraktiv løn provision • At du lynhurtigt får et stort ansvar og internationaliseringsmuligheder • At du bliver en del af en stærk virksomhedskultur med gode karrieremuligheder, hvor alle ideer og nytænkning er velkommen • Et unikt produkt som allerede anvendes af en række større internationale virksomheder • En virksomhed i kraftig vækst, som ligeledes i efteråret blev delvist opkøbt af en af de mest ambitiøse kapitalfonde i Danmark • At blive en del af et team i opdrift og et produkt, som sætter agendaen for fremtiden • At du modtager salgstræning fra nogle af de dygtigste konsulenter i landet • At du indgår i tæt samarbejde med vores marketing og øvrige salgsteam • God frokostordning, hvor der også er morgenmad og aftensmad • Mange sociale arrangementer - alt fra gokart, paintball og rappelling i Milano over til vinsmagning og fodboldkamp med FC Barcelona på deres hjemmestadion Hvem er Napp®? Napp A S er en software virksomhed med 15 ansatte lokaliseret på Østerbro i København. De har de sidste 9 år leveret intelligente digitale løsninger til en bred vifte af danske og internationale virksomheder i form af deres Siesta-software platform. Siesta er et PRM (Partner Relationship Management) platform målrettet B2B-virksomheder som strømliner samarbejdet mellem producenter og deres partnere forhandlere ved at samle alt relevant content og informationer et sted. Kunderne tæller bl.a. Grohe, Lyreco, IBF, ABB mfl. Er du nået helt hertil med læsningen, så frygt ej. Du mangler kun at tage kontakt til os i DEDIKATION, sende en ansøgning eller et CV (måske endda begge dele). Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!dedikation.brandero.com10Phoenixcb6daca1101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1439&ProjectId=143677&DepartmentId=20015&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3234319Napp11Vestagervej 12100København ØDKDanmarkORS/cb6daca1_logo.pngORS/Small/cb6daca1_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent563745DedikationSpecialpakke 10011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb6daca1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb6daca1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb6daca1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb6daca1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgØnsker du et spændende job som Sælger? Hos Napp tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale341525Sælger2Salg354739327thomas@dedikation.dkDKDanmarkDKDanmark329934331DEDIKATION søger en erfaren sælger til Håndværker.dk!Basic Er du viljestærk og skarp når det kommer til opsøgende salg? Stræber du altid efter at gøre det bedre og efter konstant udvikling? Motiveres du af et arbejdsmiljø med høj energi og stærk konkurrence mentalitet? Så læs trygt videre. Hos håndværker.dk og Prisberegning.dk er der 30 ansatte, og du kommer til at indgå i et ungt team med 10 kollegaer, der tager salg af medlemsabonnementer såvel som fredagsbaren yderst seriøst. Prisberegning.dk holder til i lækre og lyse lokaler på Bryggen, i gåafstand fra metroen. Udover at være dygtige og motiverede i teamet, så har vi det også virkelig sjovt sammen. Og der går selvfølgelig en del konkurrence i den både når det kommer til salg, og hvad angår konkurrencer til teamarrangementer og andre aktiviteter. Det er et godt sted at være sælger! fortæller salgsdirektør hos prisberegning.dk Thomas Fodor, med et smil om din nye arbejdsplads. Til dagligt vil dine arbejdsopgaver være at: ? Foretage B2B-salg af medlemsabonnementer, der øger kunde- og ordretilgangen for firmaer. ? Tale med kunder fra hele håndværksbranchen. ? Bruge din telemarketingserfaring til at udføre succesfuld koldt kanvas-salg. ? Benytte vores CRM-system til at ringe, så den næste kunde altid er lige ved hånden. Håndværker.dk belønner den gode indsats! Du vil opleve, at Håndværker.dk er nytænkende og ambitiøse både når det kommer til deres produkt og deres medarbejdere. For hos Håndværker.dk får du nemlig rammerne til at du løbende kan udvikle dig. Du vil få en grundig oplæring og mulighed for løbende kursusdeltagelse, så du altid er klædt på til at kunne varetage dine opgaver på den bedst tænkelig måde. For den rette medarbejder, er der tilmed mulighed for at varetage andre opgaver og på sigt få mere ansvar. Derudover er du sikret, at det kan betale sig at være dygtig. Du får en høj grundløn, efter dine kompetencer, samt en meget attraktiv provisionsordning! Med andre ord leder vi efter én: … med det store New Bizz-gen, der kan gøre en forskel og opnå solide salgsresultater både for os og dig selv. For hos os belønner vi den gode indsats, og giver vores sælgere de bedste forudsætninger for at få succes. (Thomas Fodor, salgsdirektør hos Prisberegning.dk). Salgsprofil med solid erfaring og talegaverne i orden! Det vigtigste for at få succes i stillingen er, at du besidder et stort New Bizz-gen og har den vilje, der skal til for at arbejde med opsøgende salg. Hvis du får et nej, arbejder du målrettet videre med et smil og med fokus på at få lukke salget. Derudover har du: ? Salgserfaring, gerne fra telemarketing ? Erfaring med at sælge non-brands ? Et stort driv og motiveres af økonomiske resultater og udvikling ? Lysten til at kommunikere med alle typer mennesker, du er overbevisende og professionel i dit arbejde! Skal du med på holdet? Det eneste du nu mangler er at tage kontakt til os i DEDIKATION, sende en ansøgning eller et CV (måske endda begge dele). Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!
Er du viljestærk og skarp når det kommer til opsøgende salg? Stræber du altid efter at gøre det bedre og efter konstant udvikling? Motiveres du af et arbejdsmiljø med høj energi og stærk konkurrence mentalitet? Så læs trygt videre.  
 
Hos håndværker.dk og Prisberegning.dk er der 30 ansatte, og du kommer til at indgå i et ungt team med 10 kollegaer, der tager salg af medlemsabonnementer såvel som fredagsbaren yderst seriøst. Prisberegning.dk holder til i lækre og lyse lokaler på Bryggen, i gåafstand fra metroen.  
 
”Udover at være dygtige og motiverede i teamet, så har vi det også virkelig sjovt sammen. Og der går selvfølgelig en del konkurrence i den – både når det kommer til salg, og hvad angår konkurrencer til teamarrangementer og andre aktiviteter. Det er et godt sted at være sælger!” fortæller salgsdirektør hos prisberegning.dk Thomas Fodor, med et smil om din nye arbejdsplads.  
 
Til dagligt vil dine arbejdsopgaver være at:  
 
? Foretage B2B-salg af medlemsabonnementer, der øger kunde- og ordretilgangen for firmaer.  
? Tale med kunder fra hele håndværksbranchen.  
? Bruge din telemarketingserfaring til at udføre succesfuld koldt kanvas-salg.  
? Benytte vores CRM-system til at ringe, så den næste kunde altid er lige ved hånden.  
 
Håndværker.dk belønner den gode indsats!  
 
Du vil opleve, at Håndværker.dk er nytænkende og ambitiøse – både når det kommer til deres produkt og deres medarbejdere. For hos Håndværker.dk får du nemlig rammerne til at du løbende kan udvikle dig. Du vil få en grundig oplæring og mulighed for løbende kursusdeltagelse, så du altid er klædt på til at kunne varetage dine opgaver på den bedst tænkelig måde. 
 
For den rette medarbejder, er der tilmed mulighed for at varetage andre opgaver og på sigt få mere ansvar. Derudover er du sikret, at det kan betale sig at være dygtig. Du får en høj grundløn, efter dine kompetencer, samt en meget attraktiv provisionsordning!  
 
Med andre ord leder vi efter én: ”… med det store New Bizz-gen, der kan gøre en forskel og opnå solide salgsresultater – både for os og dig selv. For hos os belønner vi den gode indsats, og giver vores sælgere de bedste forudsætninger for at få succes.” (Thomas Fodor, salgsdirektør hos Prisberegning.dk).  
 
Salgsprofil med solid erfaring og talegaverne i orden!  
 
Det vigtigste for at få succes i stillingen er, at du besidder et stort New Bizz-gen og har den vilje, der skal til for at arbejde med opsøgende salg. Hvis du får et nej, arbejder du målrettet videre med et smil og med fokus på at få lukke salget.  
 
Derudover har du:  
 
? Salgserfaring, gerne fra telemarketing  
? Erfaring med at sælge non-brands  
? Et stort driv og motiveres af økonomiske resultater og udvikling  
? Lysten til at kommunikere med alle typer mennesker, du er overbevisende og professionel i dit arbejde!  
 
Skal du med på holdet? 
 
Det eneste du nu mangler er at tage kontakt til os i DEDIKATION, sende en ansøgning eller et CV (måske endda begge dele).  
 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk  
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!  
 
ORS/Small/b6ddf302_logo.pngImentorKøbenhavn S2019-01-01T18:00:21.5502019-02-16T00:00:00
329938648Nye service- og resultatorienterede sælgere til salg indenfor byggebranchenBasic Klar på en udfordring? Vil du lære at sælge? Eller vil du blive endnu bedre til at sælge? Og vil du være en del af en virksomhed, hvor der er målsætninger, men højt til loftet, masser af sociale arrangementer og udviklingsmuligheder for den enkelte? Så søger vi dig til vores salgsteam. 3byggetilbud.dk er landets førende formidler af byggeopgaver, og vi oplever stor vækst og byggeglade danskere, der indsender opgaver som aldrig før. Derfor har vi brug for nye service- og resultatorienterede sælgere til salg indenfor byggebranchen. Vi har ingen krav til uddannelse, men for at blive en del af salgsafdelingen skal du være klar til at opbygge en kundeportefølje og have lyst til at arbejde med salg af samarbejdsaftaler og medie- og annonceringsløsninger til nye og eksisterende kunder. En typisk dag vil altså kræve overblik over kunder og opgaver, meget opsøgende arbejde og gode sociale kompetencer, da dit arbejde kræver meget dialog og forhandling. Jobbet som sælger hos 3byggetilbud.dk giver mange muligheder, men kræver hårdt arbejde i starten. Derfor skal du turde udvikle dig og være klar til at få up front sparring på alt fra salgsargumenter til opbygning af relationer. Imens får du opbakning fra en masse kollegaer, der vil gå gennem ild og vand for, at du lærer det! Dine kvalifikationer:Højt drive og vindermentalitetEnergisk og udadvendtEn stor portion gåpåmod og selvtillidResultatsøgendeArbejder benhårdt med fokus på egen udviklingDu søger udfordringer og er villig til at lytte og læreVi tilbyder:Salgskursus og individuel oplæringEgen kundeporteføljeIntroduktion til vores produkter og portalerLøbende coaching og salgstræningGarantiløn (kr. 22.000) provision bonus (Gennemsnitsløn ca. kr. 40.000)En fed arbejdsplads i indre byFredagsbar, fester og sociale aktiviteter

Klar på en udfordring?

Vil du lære at sælge? Eller vil du blive endnu bedre til at sælge? Og vil du være en del af en virksomhed, hvor der er målsætninger, men højt til loftet, masser af sociale arrangementer og udviklingsmuligheder for den enkelte? Så søger vi dig til vores salgsteam.

3byggetilbud.dk er landets førende formidler af byggeopgaver, og vi oplever stor vækst og byggeglade danskere, der indsender opgaver som aldrig før. Derfor har vi brug for nye service- og resultatorienterede sælgere til salg indenfor byggebranchen.

Vi har ingen krav til uddannelse, men for at blive en del af salgsafdelingen skal du være klar til at opbygge en kundeportefølje og have lyst til at arbejde med salg af samarbejdsaftaler og medie- og annonceringsløsninger til nye og eksisterende kunder. En typisk dag vil altså kræve overblik over kunder og opgaver, meget opsøgende arbejde og gode sociale kompetencer, da dit arbejde kræver meget dialog og forhandling.

Jobbet som sælger hos 3byggetilbud.dk giver mange muligheder, men kræver hårdt arbejde i starten. Derfor skal du turde udvikle dig og være klar til at få up front sparring på alt fra salgsargumenter til opbygning af relationer. Imens får du opbakning fra en masse kollegaer, der vil gå gennem ild og vand for, at du lærer det!

Dine kvalifikationer:

  • Højt drive og vindermentalitet
  • Energisk og udadvendt
  • En stor portion gåpåmod og selvtillid
  • Resultatsøgende
  • Arbejder benhårdt med fokus på egen udvikling
  • Du søger udfordringer og er villig til at lytte og lære

Vi tilbyder:

  • Salgskursus og individuel oplæring
  • Egen kundeportefølje
  • Introduktion til vores produkter og portaler
  • Løbende coaching og salgstræning
  • Garantiløn (kr. 22.000) + provision/bonus (Gennemsnitsløn ca. kr. 40.000)
  • En fed arbejdsplads i indre by
  • Fredagsbar, fester og sociale aktiviteter
AB Gruppen A/SKøbenhavn K2019-01-08T17:01:29.3332019-01-22T00:00:00
329929976KøkkenkonsulentRobot Dygtig ambitiøs køkkenkonsulent søges Vi har rigtig travlt hos AUBO Køkken Bad, og søger derfor endnu en dygtig ambitiøs køkkenkonsulent til vores forhandler AUBO Køkken Bad i Østerbro https: www.aubo.dk find-forhandler aubo-koekken-bad-oesterbro Vi tilbyder: Et spændende og ansvarsfuldt job for den rette I jobbet indgår primært B2C salg Dine kvalifikationer og personlighed: Du bidrager med din personlighed og kompetencer således at kunden altid er i centrum med fokus på værdierne: troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet Din personlighed og dygtighed gør en forskel, hvor vi altid arbejder efter den den røde tråd , så kunden er tryg fra start til slut Et job hvor dine evner, menneskelige som kreative, udvikles Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har en høj grad af faglig stolthed i det arbejde du laver og i den kvalitet, du ønsker at levere til kunderne Løn: Løn bonusordning der modsvarer dine resultater Hvornår starter du: Hurtigst muligt, da vi har travlt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat til stillingen Hvem er AUBO? AUBO er en danskejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten. Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBOs grundlægger og ejer, fik en god id . Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet. Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service. Hvem skal jeg sende min ansøgning til: Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link https: app.jobmatchprofile.com mdh5c2 aubo-production-as 4ykged kokkenkonsulent. Vi afholder samtaler løbende. Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte AUBOs salgschef Jørgen Kjemp Jensen på tel.: 25 42 25 25.

Dygtig & ambitiøs køkkenkonsulent søges

Vi har rigtig travlt hos AUBO Køkken & Bad, og søger derfor endnu en dygtig & ambitiøs køkkenkonsulent til vores forhandler AUBO Køkken & Bad i Østerbro https://www.aubo.dk/find-forhandler/aubo-koekken-bad-oesterbro

Vi tilbyder:

  • Et spændende og ansvarsfuldt job for den rette
  • I jobbet indgår primært B2C salg

Dine kvalifikationer og personlighed:

  • Du bidrager med din personlighed og kompetencer således at kunden altid er i centrum med fokus på værdierne: troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet
  • Din personlighed og dygtighed gør en forskel, hvor vi altid arbejder efter den "den røde tråd", så kunden er tryg fra start til slut
  • Et job hvor dine evner, menneskelige som kreative, udvikles
  • Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har en høj grad af faglig stolthed i det arbejde du laver og i den kvalitet, du ønsker at levere til kunderne

Løn:

  •  Løn/bonusordning der modsvarer dine resultater

Hvornår starter du:

  • Hurtigst muligt, da vi har travlt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat til stillingen

Hvem er AUBO?

AUBO er en danskejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten.

Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBOs grundlægger og ejer, fik en god idé. Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet.

Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service.

Hvem skal jeg sende min ansøgning til:

Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link https://app.jobmatchprofile.com/mdh5c2/aubo-production-as/4ykged/kokkenkonsulent.

Vi afholder samtaler løbende.

Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte AUBOs salgschef Jørgen Kjemp Jensen på tel.: 25 42 25 25.

Aubo Production A/SKøbenhavn Ø2018-12-19T00:00:002019-01-31T00:00:00
329928260Account Manager til mediehusRobot Til hurtigst muligt ansættelse søger vi en Account Manager Arbejdsområderne vil primært være salg af digitale medier. Om dig: Har lyst til at arbejde med spændende produkter såsom digitale og printmedier Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Om jobbet: Et attraktivt salgskoncept Gode kollegaer i et kreativt miljø Spændende, innovative og salgbare produkter En stabil virksomhed i positiv fremgang Du skal kunne tale flydende dansk Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 12042

Til hurtigst muligt ansættelse søger vi en Account Manager

Arbejdsområderne vil primært være salg af digitale medier. 

Om dig: 

  • Har lyst til at arbejde med spændende produkter såsom digitale og printmedier
  • Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel

Om jobbet:

  • Et attraktivt salgskoncept
  • Gode kollegaer i et kreativt miljø
  • Spændende, innovative og salgbare produkter
  • En stabil virksomhed i positiv fremgang

Du skal kunne tale flydende dansk

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk   Oplys JOB ID: 12042

 

Work Supply IVSKøbenhavn K2018-12-14T00:00:002019-02-08T00:00:00
329923413Sælgende projektlederRobot Er du en skarp sælger med øje for detaljer? Trives du med udvikling og et højt energiniveau? Så er du måske vores nye sælgende Campaign Manager! Hos European Media Partner søger vi løbende salgstalenter. Kandidaterne vi søger besidder et højt energiniveau, evne til at skabe relation til sine kunder og ser muligheder frem for begrænsninger. Vi oplever stigende efterspørgsel på vores produkt, og derfor skal du ikke tøve med at sende en ansøgning, hvis du kan se dig selv i stillingen. Dit vigtigste værktøj i stillingen, vil være din stemme og telefonen. Du får ansvar for dine egne print og online kampagner, hvilket blandt andet indeholder arbejdsopgaver som daglig kontakt til dine journalister, overholde deadlines og nå dine opstillede salgsmål da den hovedsaglige tid af dagen går med salg af annoncepladser i din kampagne til nogle af Danmarks største virksomheder. Som Campaign Manager i European Media Partner kickstarter du din udvikling på alle parametre inden for salg og projektledelse. Hos os kan du bygge din karriere videre til at blive leder for et eget team af sælgere, til Office Manager eller Sales Director for et helt kontor. Det kan være her i København eller du kan gå videre internationalt på en af vores andre kontorer i Amsterdam, Hamburg, Oslo eller Malmø. Det kan også blive dig, der skal hjælpe med at åbne kontorer i nye lande, da vi indenfor de nærmeste år sigter efter at åbne flere kontorer i Europa. European Media Partner er et ungt, sultent og kraftigt ekspansivt firma, som i dag opererer på fire europæiske markeder, med et konstant sigte efter mere. Vores firma præges af en utrolig stærk salgskultur, et sted med vindermentalitet hvor alle succeshistorier skabes af vores ansatte. En firmakultur som er gennemsyret af entrepenørånd ud i alles fingerspidser. Vi har en ekspertise indenfor Content Marketing hvor vores målsætning er konstant at levere innovative løsninger som spreder vore annoncørers budskaber. Du har måske erfaring eller uddannelse inden for salg, men det er ikke noget krav, da vi tror mere på personer og personligheder end en lang og flot uddannelse, og stiller derfor ingen specifikke krav til din uddannelsesmæssige baggrund. Vi forventer dog, at du har viljen, modet og evnen til, at lære vores produkt at kende, så du kan blive en del af holdet og en af eksperterne i content marketing. Vi distribuerer relevant information af højeste kvalitet, som med gennemtænkte og aktuelle emner skaber maksimal fokus og medieeksponering for vores kunder. Dette gøres med nogle af de største og mest erfarne danske aviser. Alle vores udgivelser udkommer online og kan ses her: https: issuu.com europeanmediapartner

Er du en skarp sælger med øje for detaljer? Trives du med udvikling og et højt energiniveau? Så er du måske vores nye sælgende Campaign Manager!

 

Hos European Media Partner søger vi løbende salgstalenter. Kandidaterne vi søger besidder et højt energiniveau, evne til at skabe relation til sine kunder og ser muligheder frem for begrænsninger. Vi oplever stigende efterspørgsel på vores produkt, og derfor skal du ikke tøve med at sende en ansøgning, hvis du kan se dig selv i stillingen.

 

Dit vigtigste værktøj i stillingen, vil være din stemme og telefonen.

Du får ansvar for dine egne print og online kampagner, hvilket blandt andet indeholder arbejdsopgaver som daglig kontakt til dine journalister, overholde deadlines og nå dine opstillede salgsmål da den hovedsaglige tid af dagen går med salg af annoncepladser i din kampagne til nogle af Danmarks største virksomheder.

 

Som Campaign Manager i European Media Partner kickstarter du din udvikling på alle parametre inden for salg og projektledelse. Hos os kan du bygge din karriere videre til at blive leder for et eget team af sælgere, til Office Manager eller Sales Director for et helt kontor. Det kan være her i København eller du kan gå videre internationalt på en af vores andre kontorer i Amsterdam, Hamburg, Oslo eller Malmø. Det kan også blive dig, der skal hjælpe med at åbne kontorer i nye lande, da vi indenfor de nærmeste år sigter efter at åbne flere kontorer i Europa.

 

European Media Partner er et ungt, sultent og kraftigt ekspansivt firma, som i dag opererer på fire europæiske markeder, med et konstant sigte efter mere. Vores firma præges af en utrolig stærk salgskultur, et sted med vindermentalitet hvor alle succeshistorier skabes af vores ansatte. En firmakultur som er gennemsyret af entrepenørånd ud i alles fingerspidser. Vi har en ekspertise indenfor Content Marketing hvor vores målsætning er konstant at levere innovative løsninger som spreder vore annoncørers budskaber.

 

Du har måske erfaring eller uddannelse inden for salg, men det er ikke noget krav, da vi tror mere på personer og personligheder end en lang og flot uddannelse, og stiller derfor ingen specifikke krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Vi forventer dog, at du har viljen, modet og evnen til, at lære vores produkt at kende, så du kan blive en del af holdet og en af eksperterne i content marketing.

 

Vi distribuerer relevant information af højeste kvalitet, som med gennemtænkte og aktuelle emner skaber maksimal fokus og medieeksponering for vores kunder. Dette gøres med nogle af de største og mest erfarne danske aviser.

Alle vores udgivelser udkommer online og kan ses her: https://issuu.com/europeanmediapartner

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApSKøbenhavn K2018-12-05T00:00:002019-01-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DEDIKATION søger en erfaren sælger til Håndværker.dk!

Imentor

København S
Er du viljestærk og skarp når det kommer til opsøgende salg? Stræber du altid efter at gøre det bedre og efter konstant udvikling? Motiveres du af et arbejdsmiljø med høj energi og stærk konkurrence mentalitet? Så læs trygt videre. Hos håndværker.dk...
Indrykket:1. januar 2019
Udløbsdato:16. februar 2019

Nye service- og resultatorienterede sælgere til salg indenfor byggebranchen

AB Gruppen A/S

København K
Klar på en udfordring? Vil du lære at sælge? Eller vil du blive endnu bedre til at sælge? Og vil du være en del af en virksomhed, hvor der er målsætninger, men højt til loftet, masser af sociale arrangementer og udviklingsmuligheder for den enkelte?...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:22. januar 2019

Køkkenkonsulent

Aubo Production A/S

København Ø
Dygtig ambitiøs køkkenkonsulent søges Vi har rigtig travlt hos AUBO Køkken Bad, og søger derfor endnu en dygtig ambitiøs køkkenkonsulent til vores forhandler AUBO Køkken Bad i Østerbro https: www.aubo.dk find-forhandler aubo-koekken-bad-oesterbro Vi...
Indrykket:19. december 2018
Udløbsdato:31. januar 2019

Account Manager til mediehus

Work Supply IVS

København K
Til hurtigst muligt ansættelse søger vi en Account Manager Arbejdsområderne vil primært være salg af digitale medier. Om dig: Har lyst til at arbejde med spændende produkter såsom digitale og printmedier Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og pr...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:8. februar 2019

Sælgende projektleder

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApS

København K
Er du en skarp sælger med øje for detaljer? Trives du med udvikling og et højt energiniveau? Så er du måske vores nye sælgende Campaign Manager! Hos European Media Partner søger vi løbende salgstalenter. Kandidaterne vi søger besidder et højt energi...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:30. januar 2019