Dedikeret, finsktalende salgssupporter

Serviceminded med flair for teknik
I jobbet som salgssupporter får du ansvaret for at servicere de finske kunder fra det danske kontor i Roskilde samt at supportere ledelsen med administrative opgaver, der vedrører det finske marked.
Du arbejder primært med virksomhedens finske kunder inden for møbelsegmentet og har en bred kontaktflade, både internt i virksomheden og eksternt med virksomhedens kunder. Du arbejder selvstændigt med dine opgaver. Samtidig trives du som del af en professionel og kvalitetsbevidst organisation, der er præget af en stærk teamånd, hvor man naturligt hjælper hinanden, når der er behov for det. Således oplever du fra tid til anden at arbejde på tværs af afdelingen med kolleger, der betjener de øvrige nordiske lande. Du har en proaktiv tilgang til dine arbejdsopgaver, der bl.a. er:

  • Ordrebehandling
  • Opfølgning på restordrer
  • Daglig kontakt til kunder samt opfølgning på leverancer
  • Teknisk vejledning
  • Opfølgning på tilbud
  • Backup for salgskonsulenterne
  • Kontakt og koordinering med speditører
  • Kontakt til REHAU’s fabrikker i Tyskland
  • Supportere ledelsen.

Overblik og ordenssans ligger i dine gener
Du arbejder i dag i en lignende stilling, hvor du har fokus på kundesupport og/eller internt salg. Erfaring med teknisk salgssupport vil være en fordel, men det vigtigste er, at du er flydende i finsk, er serviceminded og har teknisk forståelse. Du har forventeligt fem års erfaring og sætter en ære i at yde god service og være struktureret. Du er ansvarsbevidst, besidder evnen til at opbygge tillid hos kunderne og er en hjælpsom teamplayer. 
Det er et krav, at du er flydende i finsk – både i skrift og tale. Herudover behersker du yderligere et af de nordiske sprog dvs. enten dansk, norsk eller svensk, ligesom du også behersker engelsk, der er koncernsproget. Du er vant til at bruge MS Office-pakken og kender til brugen af CRM-systemer.

Bliv del af en global virksomhed med stor succes
REHAU A/S er del af en global virksomhed, der udvikler og producerer innovative produkter af høj kvalitet. Virksomheden er velkonsolideret og visionær samtidig med, at den er kendetegnet ved sin stærke kultur, herunder hjælpsomhed og en imødekommende tone blandt medarbejderne.

Du får en grundig oplæring i REHAU’s produkter og fuld support/backup i forhold til produkter og spørgsmål dertil. Du får en stor berøringsflade og er en vigtig brik i supportteamet. Du har frihed under ansvar, og der vil være mulighed for nedsat tid – dog minimum 32 timer pr. uge.

REHAU A/S ligger centralt i forhold til offentlige transportmidler, kun få hundrede meter fra Trekroner Station.

Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV.
Referencenummer: DK-04736.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Mercuri Urval, Rikke Henningsen på telefon 2274 0856.

Som premium brand for polymerbaserede løsninger er REHAU internationalt førende inden for produkter til f.eks. bygge- og anlægssektoren, bilindustrien, møbelindustrien og flere andre industrier.
Du møder REHAU´s systemer hver dag i forskellige situationer – for det meste uden at vide det. Selvom REHAU’s produkter ikke altid er synlige, er deres værdi ikke til at tage fejl af.

REHAU A/S leverer bl.a. plastrør til installationer, kabelkanaler, vinduesprofiler samt kanter til møbelindustrien.

Mere end 20.000 medarbejdere fordelt på over 170 lokationer over hele verden arbejder med stor succes på at sikre fortsat vækst for REHAU Group.

Læs mere på www.rehau.com/group-en/ eller alternativt på www.rehau.fi 

REHAU A/S blev etableret i 1973. Virksomheden er placeret i Roskilde og beskæftiger i dag 17 medarbejdere. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:25. januar 2018
Udløbsdato:22. marts 2018

Præsentabel vikar søges til salg af luksus brand på Strøget i København

PERSONALHUSET STAFFING GROUP A/S

Er du vild med tøj af højeste kvalitet og klar på at hjælpe andre med samme passion, så har vi jobbet til dig. Indledning Vi søger en vikar, gerne med erfaring fra butik til salg af luksus brand i København.Stillingen er fordelt på 2 hverdage, samt ...
Indrykket:26. januar 2018
Udløbsdato:20. februar 2018

Butiksassistent

CREME FRAICHE ApS

Vi søger EN SERVICEMINDED butiksassistent 35-37 timer til vores butik i Næstved. Vagterne ligger indenfor byens åbningstider. Som salgsassistent i vores butik CREME FRAICHE, Torvestræde, kommer du bl.a. til at arbejde med salgs- og merchandising akt...
Indrykket:2. februar 2018
Udløbsdato:30. marts 2018

ER DU VILD MED GIN & TONIC?

Two Socks WestMarket

ER DU VILD MED GIN TONIC? - Kan du lide at fordybe dig i produktet og opgaven du bliver stillet? - Kan du lide at arbejde i detaljen, så processer bliver fulgt til punkt og prikke? - Er du opsøgende og interesseret i selv at recherche? - Elsker du k...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:26. februar 2018

AFDELINGSLEDER - MODETØJ

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center

Bahne på Fields søger en dygtig og erfaren afdelingsleder til modetøjsafdelingen snarest muligt. Du får det daglige ansvar, herunder salg og alle de praktiske opgaver, der er forbundet hermed. Du vil deltage aktivt i samarbejdet på tværs i butikken ...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:5. marts 2018

Butiksassistent til Søstrene Grene City2

OPERAID ApS

Operaid søger på vegne af Søstrene Grene City2, Høje-Taastrup butiksassistenter til deltidsarbejde. Til vores butik i City2, som åbner d. 13. april 2018, søger vi butiksassistenter på ca. 7 timer pr. uge. Arbejdsopgaver: - Kundebetjening - kundeserv...