Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dedikeret, finsktalende salgssupporter

Serviceminded med flair for teknik
I jobbet som salgssupporter får du ansvaret for at servicere de finske kunder fra det danske kontor i Roskilde samt at supportere ledelsen med administrative opgaver, der vedrører det finske marked.
Du arbejder primært med virksomhedens finske kunder inden for møbelsegmentet og har en bred kontaktflade, både internt i virksomheden og eksternt med virksomhedens kunder. Du arbejder selvstændigt med dine opgaver. Samtidig trives du som del af en professionel og kvalitetsbevidst organisation, der er præget af en stærk teamånd, hvor man naturligt hjælper hinanden, når der er behov for det. Således oplever du fra tid til anden at arbejde på tværs af afdelingen med kolleger, der betjener de øvrige nordiske lande. Du har en proaktiv tilgang til dine arbejdsopgaver, der bl.a. er:

  • Ordrebehandling
  • Opfølgning på restordrer
  • Daglig kontakt til kunder samt opfølgning på leverancer
  • Teknisk vejledning
  • Opfølgning på tilbud
  • Backup for salgskonsulenterne
  • Kontakt og koordinering med speditører
  • Kontakt til REHAU’s fabrikker i Tyskland
  • Supportere ledelsen.

Overblik og ordenssans ligger i dine gener
Du arbejder i dag i en lignende stilling, hvor du har fokus på kundesupport og/eller internt salg. Erfaring med teknisk salgssupport vil være en fordel, men det vigtigste er, at du er flydende i finsk, er serviceminded og har teknisk forståelse. Du har forventeligt fem års erfaring og sætter en ære i at yde god service og være struktureret. Du er ansvarsbevidst, besidder evnen til at opbygge tillid hos kunderne og er en hjælpsom teamplayer. 
Det er et krav, at du er flydende i finsk – både i skrift og tale. Herudover behersker du yderligere et af de nordiske sprog dvs. enten dansk, norsk eller svensk, ligesom du også behersker engelsk, der er koncernsproget. Du er vant til at bruge MS Office-pakken og kender til brugen af CRM-systemer.

Bliv del af en global virksomhed med stor succes
REHAU A/S er del af en global virksomhed, der udvikler og producerer innovative produkter af høj kvalitet. Virksomheden er velkonsolideret og visionær samtidig med, at den er kendetegnet ved sin stærke kultur, herunder hjælpsomhed og en imødekommende tone blandt medarbejderne.

Du får en grundig oplæring i REHAU’s produkter og fuld support/backup i forhold til produkter og spørgsmål dertil. Du får en stor berøringsflade og er en vigtig brik i supportteamet. Du har frihed under ansvar, og der vil være mulighed for nedsat tid – dog minimum 32 timer pr. uge.

REHAU A/S ligger centralt i forhold til offentlige transportmidler, kun få hundrede meter fra Trekroner Station.

Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV.
Referencenummer: DK-04736.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Mercuri Urval, Rikke Henningsen på telefon 2274 0856.

Som premium brand for polymerbaserede løsninger er REHAU internationalt førende inden for produkter til f.eks. bygge- og anlægssektoren, bilindustrien, møbelindustrien og flere andre industrier.
Du møder REHAU´s systemer hver dag i forskellige situationer – for det meste uden at vide det. Selvom REHAU’s produkter ikke altid er synlige, er deres værdi ikke til at tage fejl af.

REHAU A/S leverer bl.a. plastrør til installationer, kabelkanaler, vinduesprofiler samt kanter til møbelindustrien.

Mere end 20.000 medarbejdere fordelt på over 170 lokationer over hele verden arbejder med stor succes på at sikre fortsat vækst for REHAU Group.

Læs mere på www.rehau.com/group-en/ eller alternativt på www.rehau.fi 

REHAU A/S blev etableret i 1973. Virksomheden er placeret i Roskilde og beskæftiger i dag 17 medarbejdere. 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her