Deltids Bogholder hos TravelOperations A/S

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du have et deltids arbejde som bogholder i en international orienteret konsulent og IT virksomhed? Vil du arbejde i en mangfoldig og inklusiv virksomhed baseret på tillid og muligheder? Vil du have muligheden for at være en del af et dynamisk team, hvor vi hjælper hinanden og gensidig respekt er en virkelighed. 

Hvis ja, så leder vi efter at ansætte en deltids bogholder til at tilslutte sig og udvide vores virksomhed. Du vil have muligheden for at hjælpe med at up-scale vores virksomhed og have en vigtig rolle med bogføring. Du har en stærk baggrund indenfor bogholderi, og er analytisk, detaljeorienteret og har vist evner til, effektivt, at overholde tidsplaner og kvalitet i finansielle processer.

Dine ansvarsområder:

  • Håndtere fakturaer og udgifter I Continia
  • bogføring af fakturaer og udgifter i Microsoft Dynamics 365 Business Central
  • Assistere med månedlige fakturaer og månedsluk
  • Opdatere og vedligeholde kundekartotek osv.
  • Assistere med ad hoc-opgaver i administration og service

Dine faglige kvalifikationer

Vi ser gerne at du har minimum 5 års erfaring som bogholder eller i en lignende stilling. Forskellige profiler kan være relevante, men den ideelle kandidat har følgende kompetencer:

  • Uddannelse indenfor bogholderi
  • Erfaring med Microsoft Dynamics 365 Business Central eller andre økonomi systemer
  • Erfaring med Continia
  • Solid erfaring med Microsoft Office pakken
  • Detaljeorienteret og kvalitetsbevidst med evnen til at håndtere flere opgaver og sætter en ære i at overholde deadlines
  • Stærke samarbejdsevner
  • Være selvstændig og metodisk i din tilgang til arbejdsopgaver
  • Engelsk på forhandlingsniveau både skriftligt og mundtligt
  • Erfaring hos et internationalt firma

Det er essentielt at du kan være på vores kontor i Valby.

Vi tilbyder

  • En unik mulighed for at arbejde i en voksende virksomhed med et internationalt mindset.
  • En start-up kultur hvor ting går hurtigt – og mulighederne endnu hurtigere, hvilket betyder at du kan få stor indflydelse på arbejdet
  • En mulighed for at arbejde med den nyeste teknologi fra Microsoft.
  • En unik chance for at arbejde med meget erfarne Dynamics eksperter, som elsker at gøre kunder succesfulde.
  • En chance for at bidrage og have indflydelse i en hastigt voksende virksomhed, der sætter pris på og anerkender deres ansatte.
  • Et dynamisk miljø på en travl arbejdsplads – hvor vi samtidig har en rigtig god og munter atmosfære.

Om Travel Operations A/S

TravelOperations sætter stor ære i at være ekstremt professionel og ambitiøs, og vi ønsker at være intet mindre end den foretrukne globale ERP partner for virksomheder indenfor rejsebranchen.

Derudover, så kan du forvente at arbejde i et medarbejder-fokuseret og medarbejder-dreven miljø og TravelOperations har forpligtet sig til at investere i vores medarbejdere for at sikre forbedringer.

TravelOperations har været involveret i projekter over hele verdenen – fra Grønland til Australien og mange lande derimellem. Alle vores klienters løsninger er baseret på en stor industri ekspertise, state-of-the-art teknologi og ambitionen om at gøre en reel forskel for vores kunder. Vores klienter er alt fra globale rejsebureauer til luftfartsselskaber og mindre fritids-fokuserede rejsebureauer.

Selvom alle vores kunder er unikke så fokuserer de alle på at sælge oplevelser til deres kunder. Vi forstår rejsebranchens og deres kunders behov konstant ændrer sig. Derfor er vores løsninger opbygget til at være lydhøre, så vores kunder kontinuerligt kan imødekomme deres kunders krav og forblive konkurrencedygtige. 

Sådan ansøger du

Diversitet og inklusion
Hos Travel Operations A/S tror vi på at et mangfoldigt arbejdsmiljø giver de bedste løsningsproblemer. Derfor opfordrer vi alle køn, aldre, kulturer, seksuelle orienteringer, religioner, invalide og perspektiver til at søge denne stilling.

Du er velkommen til at tage kontakt til Jeannette Poulsen på tlf. 31 70 01 78 mail: JEP@traveloperations.com, hvis du har spørgsmål.

Hvis dette har fanget din interesse, så venligst send din ansøgning, CV, inklusiv et link til din LinkedIn profil til HR@traveloperations.com.

Vi holder løbende jobsamtaler.

Du er også mere end velkommen til at se på vores Career site. Der kan du læse mere om dine karrieremuligheder.

Vi ser frem til din ansøgning!

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Deltids Bogholder hos TravelOperations A/S

Vil du have et deltids arbejde som bogholder i en international orienteret konsulent og IT virksomhed? Vil du arbejde i en mangfoldig og inklusiv virksomhed baseret på tillid og muligheder? Vil du have muligheden for at være en del af et dynamisk team, hvor vi hjælper hinanden og gensidig respekt er en virkelighed. 

Hvis ja, så leder vi efter at ansætte en deltids bogholder til at tilslutte sig og udvide vores virksomhed. Du vil have muligheden for at hjælpe med at up-scale vores virksomhed og have en vigtig rolle med bogføring. Du har en stærk baggrund indenfor bogholderi, og er analytisk, detaljeorienteret og har vist evner til, effektivt, at overholde tidsplaner og kvalitet i finansielle processer.

Dine ansvarsområder:

  • Håndtere fakturaer og udgifter I Continia
  • bogføring af fakturaer og udgifter i Microsoft Dynamics 365 Business Central
  • Assistere med månedlige fakturaer og månedsluk
  • Opdatere og vedligeholde kundekartotek osv.
  • Assistere med ad hoc-opgaver i administration og service

Dine faglige kvalifikationer

Vi ser gerne at du har minimum 5 års erfaring som bogholder eller i en lignende stilling. Forskellige profiler kan være relevante, men den ideelle kandidat har følgende kompetencer:

  • Uddannelse indenfor bogholderi
  • Erfaring med Microsoft Dynamics 365 Business Central eller andre økonomi systemer
  • Erfaring med Continia
  • Solid erfaring med Microsoft Office pakken
  • Detaljeorienteret og kvalitetsbevidst med evnen til at håndtere flere opgaver og sætter en ære i at overholde deadlines
  • Stærke samarbejdsevner
  • Være selvstændig og metodisk i din tilgang til arbejdsopgaver
  • Engelsk på forhandlingsniveau både skriftligt og mundtligt
  • Erfaring hos et internationalt firma

Det er essentielt at du kan være på vores kontor i Valby.

Vi tilbyder

  • En unik mulighed for at arbejde i en voksende virksomhed med et internationalt mindset.
  • En start-up kultur hvor ting går hurtigt – og mulighederne endnu hurtigere, hvilket betyder at du kan få stor indflydelse på arbejdet
  • En mulighed for at arbejde med den nyeste teknologi fra Microsoft.
  • En unik chance for at arbejde med meget erfarne Dynamics eksperter, som elsker at gøre kunder succesfulde.
  • En chance for at bidrage og have indflydelse i en hastigt voksende virksomhed, der sætter pris på og anerkender deres ansatte.
  • Et dynamisk miljø på en travl arbejdsplads – hvor vi samtidig har en rigtig god og munter atmosfære.

Om Travel Operations A/S

TravelOperations sætter stor ære i at være ekstremt professionel og ambitiøs, og vi ønsker at være intet mindre end den foretrukne globale ERP partner for virksomheder indenfor rejsebranchen.

Derudover, så kan du forvente at arbejde i et medarbejder-fokuseret og medarbejder-dreven miljø og TravelOperations har forpligtet sig til at investere i vores medarbejdere for at sikre forbedringer.

TravelOperations har været involveret i projekter over hele verdenen – fra Grønland til Australien og mange lande derimellem. Alle vores klienters løsninger er baseret på en stor industri ekspertise, state-of-the-art teknologi og ambitionen om at gøre en reel forskel for vores kunder. Vores klienter er alt fra globale rejsebureauer til luftfartsselskaber og mindre fritids-fokuserede rejsebureauer.

Selvom alle vores kunder er unikke så fokuserer de alle på at sælge oplevelser til deres kunder. Vi forstår rejsebranchens og deres kunders behov konstant ændrer sig. Derfor er vores løsninger opbygget til at være lydhøre, så vores kunder kontinuerligt kan imødekomme deres kunders krav og forblive konkurrencedygtige. 

Sådan ansøger du

Diversitet og inklusion
Hos Travel Operations A/S tror vi på at et mangfoldigt arbejdsmiljø giver de bedste løsningsproblemer. Derfor opfordrer vi alle køn, aldre, kulturer, seksuelle orienteringer, religioner, invalide og perspektiver til at søge denne stilling.

Du er velkommen til at tage kontakt til Jeannette Poulsen på tlf. 31 70 01 78 mail: JEP@traveloperations.com, hvis du har spørgsmål.

Hvis dette har fanget din interesse, så venligst send din ansøgning, CV, inklusiv et link til din LinkedIn profil til HR@traveloperations.com.

Vi holder løbende jobsamtaler.

Du er også mere end velkommen til at se på vores Career site. Der kan du læse mere om dine karrieremuligheder.

Vi ser frem til din ansøgning!

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.