Deltids IT-regnskabs Supporter - Arbejd hjemmefra

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Web-Regnskab er et af Danmarks smarteste online baserede regnskabsprogrammer. Vi har været på markedet i godt 8 år, og er kendt for at yde en support i en klasse for sig.

Vi søger en support medarbejder i en deltidsstilling til at yde verdensklasse support til eksisterende samt nye kunder. Der er tale om 20-50 timers arbejde om måneden (2-3 timer per dag, mandag - fredag)

Du vil få den ultimative frihed til at arbejde præcis hvorfra du vil. Om du arbejder i din stue eller på en strand i Thailand er dit valg - bare du har adgang til godt internet og yder Danmarks bedste support og er klar til at gå langt for vores kunder.

ARBEJDSOPGAVER

Dine arbejdsopgaver kan variere men vil primært være:

- Online mail support via vores ticket system, Zendesk
- Telefonisk support til vores eksisterende kunder
- Foretage pro-aktiv kundesupport og ringe ud og hjælpe nye potentielle kunder i gang med systemet
- Oprette nye kunder på systemet

Da 70% af tiden vil foregå på telefonen skal du være glad for at tale i telefonen og synes det er sjovt at ringe op til nye mennesker du ikke kender.

KRAV TIL ANSØGER

Du skal være en person med et stort drive, og du er effektiv når du arbejder.

Du skal have kendskab til regnskab og bogholderi - du kunne eks. være selvstændig bogholder med ledige timer eller noget helt andet.

Vi stiller følgende krav til dig:

- Kendskab til regnskab og bogholderi
- Udadvendt
- Serviceminded
- Flydende på Dansk skriftligt
- Flydende på Dansk mundtligt
- Dygtig i retsskrivning - vigtigt du staver godt da du skal svare kundemails mv.
- Hurtig til at sætte dig ind i nye systemer
- Du skal have en tidshorisont i jobbet på min. 2 år.

LØN

Der tilbydes en fast timeløn på 140 - 150 kr. alt efter dine kvalifikationer og evner.

ARBEJDSTID

Du vil skulle kunne arbejde 2-3 timer dagligt i hverdagene, hvoraf den ene time skal foregå fast hver eftermiddag ca. mellem 15-16

ANSØGNING

Ansøgning skal sendes per email til: job@advicecom.dk - Ansøgning skal være mærket "Supportmedarbejder". Du kan enten filme en video med mobilen og sende til os, eller du kan sende den skriftligt

Ansøgning skal som minimum indeholde:

Navn og adresse
Fødselsdato
Personlig ansøgning
Motivation for ansøgning
Vedhæftet CV
Billede

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Deltids IT-regnskabs Supporter - Arbejd hjemmefra

Web-Regnskab er et af Danmarks smarteste online baserede regnskabsprogrammer. Vi har været på markedet i godt 8 år, og er kendt for at yde en support i en klasse for sig.

Vi søger en support medarbejder i en deltidsstilling til at yde verdensklasse support til eksisterende samt nye kunder. Der er tale om 20-50 timers arbejde om måneden (2-3 timer per dag, mandag - fredag)

Du vil få den ultimative frihed til at arbejde præcis hvorfra du vil. Om du arbejder i din stue eller på en strand i Thailand er dit valg - bare du har adgang til godt internet og yder Danmarks bedste support og er klar til at gå langt for vores kunder.

ARBEJDSOPGAVER

Dine arbejdsopgaver kan variere men vil primært være:

- Online mail support via vores ticket system, Zendesk
- Telefonisk support til vores eksisterende kunder
- Foretage pro-aktiv kundesupport og ringe ud og hjælpe nye potentielle kunder i gang med systemet
- Oprette nye kunder på systemet

Da 70% af tiden vil foregå på telefonen skal du være glad for at tale i telefonen og synes det er sjovt at ringe op til nye mennesker du ikke kender.

KRAV TIL ANSØGER

Du skal være en person med et stort drive, og du er effektiv når du arbejder.

Du skal have kendskab til regnskab og bogholderi - du kunne eks. være selvstændig bogholder med ledige timer eller noget helt andet.

Vi stiller følgende krav til dig:

- Kendskab til regnskab og bogholderi
- Udadvendt
- Serviceminded
- Flydende på Dansk skriftligt
- Flydende på Dansk mundtligt
- Dygtig i retsskrivning - vigtigt du staver godt da du skal svare kundemails mv.
- Hurtig til at sætte dig ind i nye systemer
- Du skal have en tidshorisont i jobbet på min. 2 år.

LØN

Der tilbydes en fast timeløn på 140 - 150 kr. alt efter dine kvalifikationer og evner.

ARBEJDSTID

Du vil skulle kunne arbejde 2-3 timer dagligt i hverdagene, hvoraf den ene time skal foregå fast hver eftermiddag ca. mellem 15-16

ANSØGNING

Ansøgning skal sendes per email til: job@advicecom.dk - Ansøgning skal være mærket "Supportmedarbejder". Du kan enten filme en video med mobilen og sende til os, eller du kan sende den skriftligt

Ansøgning skal som minimum indeholde:

Navn og adresse
Fødselsdato
Personlig ansøgning
Motivation for ansøgning
Vedhæftet CV
Billede

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.