Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Deltids medarbejder søges indenfor bogholderi og administrativt arbejde

På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.

Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet.

Primære opgaver:

  • Oprettelse af indkøbsordrer
  • Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer
  • Debitorhåndtering
  • Daglig bogføring i e-conomic
  • Diverse ad hoc-opgaver og rapporter

Personlige og faglige kompetencer:

  • Selvstændig og struktureret
  • Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører)
  • Talforståelse og øje for detaljer
  • Økonomi-/bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel
  • Kendskab til Excel er en fordel
  • Engelsk i skrift og tale

Vi kan tilbyde:

Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946369Phoenix-1c1b054812019-01-22T00:00:00Deltids medarbejder søges indenfor bogholderi og administrativt arbejde

På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.

Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet.

Primære opgaver:

  • Oprettelse af indkøbsordrer
  • Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer
  • Debitorhåndtering
  • Daglig bogføring i e-conomic
  • Diverse ad hoc-opgaver og rapporter

Personlige og faglige kompetencer:

  • Selvstændig og struktureret
  • Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører)
  • Talforståelse og øje for detaljer
  • Økonomi-/bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel
  • Kendskab til Excel er en fordel
  • Engelsk i skrift og tale

Vi kan tilbyde:

Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.

2019-02-18T23:52:10.890 På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet. Primære opgaver: Oprettelse af indkøbsordrer Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer Debitorhåndtering Daglig bogføring i e-conomic Diverse ad hoc-opgaver og rapporter Personlige og faglige kompetencer: Selvstændig og struktureret Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører) Talforståelse og øje for detaljer Økonomi- bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel Kendskab til Excel er en fordel Engelsk i skrift og tale Vi kan tilbyde: Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.11Jobnet1c1b0548100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-19T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3440796Boie & Nordstrøm11Obstrupparken 188000Aarhus CDKDanmark0
boie.nordstrom@gmail.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent697738JobNet493418649341861000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgHos Boie & Nordstrøm søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi360273119Christian B.N. Mikkelsenboie.nordstrom@gmail.comDKDanmarkDKDanmark330075869Allround bogholder 15-20 timer pr. uge.Robot Randstad søger lige nu en allround bogholder til vores kunde Leighton Foods. Leighton Foods A S er en mindre, internationalt orienteret virksomhed, der producerer og sælger fødevarer inden for tex-mex-kategorien. Firmaet er en del af en større dansk koncern, der primært opererer inden for fødevarebranchen. Har du et stort drive, solid erfaring inden for bogholderi og ikke mindst lysten til at blive en del af et velfungerende team? Så har du nu chancen for at blive en del af Leighton Foods, hvor det faglige er i højsædet, og hvor det sociale er et vigtig parameter for at få en hverdag til at fungere. Med reference til virksomhedens CFO bliver du en del af administrationen med 8 kolleger, hvor dit ansvar bliver det daglige bogholderi. Dine arbejdsområder vil spænde bredt på tværs af økonomifunktionen inden for debitor- og kreditorstyring, ind- og udbetalinger og generel bogføring og afstemninger. Ønskede kompetencer: • Du er uddannet inden for økonomi og har solid erfaring inden for bogholderi regnskab • Du har indgående kendskab og erfaring i økonomisystemer og Excel. Virksomheden anvender AX Dynamics. Hvis du kender dette, er det en fordel, men ikke et krav. • Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale, da du vil have kontakt med udenlandske debitorer og kreditorer. Tysk er en fordel, men ikke et krav. Personlige egenskaber • Du arbejder hurtigt, effektivt og selvstændigt og er vant til at have mange bolde i luften • Du arbejder systematisk og struktureret samt har sans for detaljer • Du er positiv, åben, ærlig og har et godt humør og er villig til at indgå socialt med den øvrige afdeling Dine primære arbejdsopgaver: • Afstemninger • Bogføring • Indberetninger statistik • Moms • Intrastat • Rejseafregninger Leighton Foods tilbyder: • En ugentlig arbejdstid på 15-20 timer ugen alt efter hvad der passer dig bedst. Der er frihed til selv at vælge arbejdstiden inden for tidsrummet 08.00-16.00. Uddyb gerne i din ansøgning, hvorfor en deltidsstilling er det rigtige for dig. • Fast månedsløn pension og sundhedsforsikring. • En stilling med fleksibilitet og selvstændighed. • Et team på 8 kollegaer i administrationen, der alle er parate til at byde dig velkommen. • Tæt samarbejde med økonomichefen. • Arbejdssted: Leighton Foods, Blomstervej 16, 8381 Tilst. Ansøgning Randstad forestår rekrutteringen på vegne af Leighton Foods. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Lone Sørensen på tlf. 30 60 35 01. Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale. Den rette kandidat forventes at tiltræde stillingen senest 01.10.2019 eller efter aftale. Om Randstad Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.800 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

Randstad søger lige nu en allround bogholder til vores kunde Leighton Foods. Leighton Foods A/S er en mindre, internationalt orienteret virksomhed, der producerer og sælger fødevarer inden for tex-mex-kategorien. Firmaet er en del af en større dansk koncern, der primært opererer inden for fødevarebranchen.

Har du et stort drive, solid erfaring inden for bogholderi og ikke mindst lysten til at blive en del af et velfungerende team? Så har du nu chancen for at blive en del af Leighton Foods, hvor det faglige er i højsædet, og hvor det sociale er et vigtig parameter for at få en hverdag til at fungere.

Med reference til virksomhedens CFO bliver du en del af administrationen med 8 kolleger, hvor dit ansvar bliver det daglige bogholderi. Dine arbejdsområder vil spænde bredt på tværs af økonomifunktionen inden for debitor- og kreditorstyring, ind- og udbetalinger og generel bogføring og afstemninger.

Ønskede kompetencer:
• Du er uddannet inden for økonomi og har solid erfaring inden for bogholderi/regnskab
• Du har indgående kendskab og erfaring i økonomisystemer og Excel. Virksomheden anvender AX Dynamics. Hvis du kender dette, er det en fordel, men ikke et krav.
• Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale, da du vil have kontakt med udenlandske debitorer og kreditorer. Tysk er en fordel, men ikke et krav.

Personlige egenskaber
• Du arbejder hurtigt, effektivt og selvstændigt og er vant til at have mange bolde i luften
• Du arbejder systematisk og struktureret samt har sans for detaljer
• Du er positiv, åben, ærlig og har et godt humør og er villig til at indgå socialt med den øvrige afdeling

Dine primære arbejdsopgaver:
• Afstemninger
• Bogføring
• Indberetninger/statistik
• Moms
• Intrastat
• Rejseafregninger


Leighton Foods tilbyder:
• En ugentlig arbejdstid på 15-20 timer/ugen alt efter hvad der passer dig bedst. Der er frihed til selv at vælge arbejdstiden inden for tidsrummet 08.00-16.00. Uddyb gerne i din ansøgning, hvorfor en deltidsstilling er det rigtige for dig.
• Fast månedsløn + pension og sundhedsforsikring.
• En stilling med fleksibilitet og selvstændighed.
• Et team på 8 kollegaer i administrationen, der alle er parate til at byde dig velkommen.
• Tæt samarbejde med økonomichefen.
• Arbejdssted: Leighton Foods, Blomstervej 16, 8381 Tilst.


Ansøgning
Randstad forestår rekrutteringen på vegne af Leighton Foods. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Lone Sørensen på tlf. 30 60 35 01. Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale. Den rette kandidat forventes at tiltræde stillingen senest 01.10.2019 eller efter aftale.

Om Randstad
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.800 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.
I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

RANDSTAD A/STilst2019-08-20T00:00:002019-09-30T00:00:00
330070119Bogholder til regnskab og administrationRobot Danpres A S er markedsledende som professionel underleverandør af kundetilpassede tyndpladeemner til store danske og tyske produktionsvirksomheder. Virksomheden er en velkonsolideret pladebearbejdende virksomhed, som er beliggende i Låsby, tæt ved motorvejen Aarhus-Silkeborg. Danpres A S anser medarbejderne som det vigtigste aktiv og beskæftiger i alt ca. 50 medarbejdere. Jobbeskrivelse: For vores kunde søger vi en dygtig, kompetent og alsidig bogholder, som i tæt samarbejde med økonomichefen får bogholderiet og administrationen til at fungere til alles tilfredshed. Du skal være med til at optimere processer og arbejdsgange til et nyt niveau, som forbedrer både effektiviteten og informationsniveauet i virksomheden. I stillingen vil dine arbejdsopgaver variere og spænde bredt inden for regnskab og administrative opgaver. Dine primære opgaver vil omfatte: Debitorbogholderi, herunder fakturering samt rykning af kunder Kreditor- og finansbogholderi, herunder betalinger Momsopgørelse og afstemning Klargøring af materiale til årsrevision (årsafslutning 30 9) Lønadministration (Bluegarden Dataløn) Personale og HR opgaver, herunder ansættelseskontrakter Opfølgning på produktionsordre og tidsregistrering Afstemninger og statistik til ugemøder og månedsregnskab Indkøb af kontorartikler og forbrugsmaterialer til administration Omstilling af telefon Praktiske gøremål ved kunde- og leverandørmøder i huset Diverse ad hoc opgaver Som bogholder hos Danpres A S forventes: At du har en relevant uddannelse og erfaring inden for regnskab og lønbogholderi. Derudover er du en engageret og positiv medarbejder, som trives med et højt arbejdstempo og samtidig evner at holde struktur på flere arbejdsopgaver af gangen. Du har også: Evne til at kommunikere på både tysk og engelsk Flair for IT og analyse Kendskab til Navision Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på en travl hverdag som bogholder hos Danpres A S, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV snarest. Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet søg job Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt enten konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon 45 2877 0070 eller konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914.

Danpres A/S er markedsledende som professionel underleverandør af kundetilpassede tyndpladeemner til store danske og tyske produktionsvirksomheder.

Virksomheden er en velkonsolideret pladebearbejdende virksomhed, som er beliggende i Låsby, tæt ved motorvejen Aarhus-Silkeborg. Danpres A/S anser medarbejderne som det vigtigste aktiv og beskæftiger i alt ca. 50 medarbejdere.

Jobbeskrivelse:

For vores kunde søger vi en dygtig, kompetent og alsidig bogholder, som i tæt samarbejde med økonomichefen får bogholderiet og administrationen til at fungere til alles tilfredshed. Du skal være med til at optimere processer og arbejdsgange til et nyt niveau, som forbedrer både effektiviteten og informationsniveauet i virksomheden.

I stillingen vil dine arbejdsopgaver variere og spænde bredt inden for regnskab og administrative opgaver.

Dine primære opgaver vil omfatte:

  • Debitorbogholderi, herunder fakturering samt rykning af kunder
  • Kreditor- og finansbogholderi, herunder betalinger
  • Momsopgørelse og afstemning
  • Klargøring af materiale til årsrevision (årsafslutning 30/9)
  • Lønadministration (Bluegarden/Dataløn)
  • Personale og HR opgaver, herunder ansættelseskontrakter
  • Opfølgning på produktionsordre og tidsregistrering
  • Afstemninger og statistik til ugemøder og månedsregnskab
  • Indkøb af kontorartikler og forbrugsmaterialer til administration
  • Omstilling af telefon
  • Praktiske gøremål ved kunde- og leverandørmøder i huset
  • Diverse ad hoc opgaver

Som bogholder hos Danpres A/S forventes:

At du har en relevant uddannelse og erfaring inden for regnskab og lønbogholderi. Derudover er du en engageret og positiv medarbejder, som trives med et højt arbejdstempo og samtidig evner at holde struktur på flere arbejdsopgaver af gangen.

Du har også:

  • Evne til at kommunikere på både tysk og engelsk
  • Flair for IT og analyse
  • Kendskab til Navision

Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på en travl hverdag som bogholder hos Danpres A/S, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV snarest.

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet "søg job"

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt enten konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon +45 2877 0070 eller konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

PersonaleBørsenLåsby2019-08-08T00:00:002019-10-03T00:00:00
330067813Bogholder søges til ITALIAN AUTO i Aarhus/Skanderborg - DeltidsstillingRobot Har du en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund og har du lyst og mulighed for at arbejde 18-24 timer pr. uge så er her en spændende mulighed i en travl virksomhed i vækst. SELEKT Vikar Rekruttering varetager rekrutteringsprocessen. Stillingen: Som bogholder vil du skulle varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi og administration. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidig med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du bliver ansvarlig for økonomi- og administrationsfunktionen i virksomheden i samarbejde med indehaveren. Dine arbejdsopgaver består i: Ansvar for kreditor-, debitor- finansstyring, herunder den daglige bogføring Afstemning af diverse konti, bank, moms mv., i forbindelse med månedsafslutning Gøre regnskab klar til Revisor samt rapportering til ejeren Lønadministration til både timelønnede og funktionærer Kontakt til importører og andre samarbejdspartnere mv. Diverse ad hoc-opgaver der er naturligt for virksomheden, reklamationer, PA, arkivering mv Personlige og faglige kompetencer: Uddannet bogholder Kendskab til DRACAR samt branchen er absolut en fordel Økonomisk forståelse, selvkørende og struktureret Har god forretningsforståelse, omhyggelig og styr på dine ting Er udadvendt og ligetil, kundeminded griber selvstændigt nye opgaver Er proaktiv og ansvarsbevidst Kan håndtere fortrolighed Vi tilbyder: En nøgleposition med indflydelse samt et afvekslende og udfordrende job. Et uformelt arbejdsmiljø med meget målrettede medarbejdere og med en fri, direkte omgangstone. God lønpakke efter kvalifikationer. Ansættelses start forventes at være hm, men vi venter gerne på den rette. Samtaler afholdes løbende. Hvis jobbet er noget for dig så gå ind og søg på link: https: www.selekt.axp.dk candidate_web index.php , JobID: Bogholder. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte John Sylvester på 42 17 46 60. Om virksomheden: Virksomheden der er placeret i Århus Skanderborg, består af snart 9 medarbejdere og er inde i en rivende udvikling. ITALIAN AUTO byder på det komplette modelprogram fra fuldblodsbiler som Alfa Romeo, Fiat, varebiler fra Fiat Professionel og Jeep. Uanset om du er privatbilist, firmabilejer eller erhvervskunde, finder du hos Italian Auto en løsning, der matcher dit behov - og en passioneret stab af medarbejdere, som går langt på literen i bestræbelserne på at levere optimal kundeservice.

Har du en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund – og har du lyst og mulighed for at arbejde 18-24 timer pr. uge – så er her en spændende mulighed i en travl virksomhed i vækst.

SELEKT Vikar & Rekruttering varetager rekrutteringsprocessen.

Stillingen:

Som bogholder vil du skulle varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi og administration. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidig med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du bliver ansvarlig for økonomi- og administrationsfunktionen i virksomheden i samarbejde med indehaveren.

Dine arbejdsopgaver består i:

  • Ansvar for kreditor-, debitor- & finansstyring, herunder den daglige bogføring
  • Afstemning af diverse konti, bank, moms mv., i forbindelse med månedsafslutning
  • Gøre regnskab klar til Revisor samt rapportering til ejeren
  • Lønadministration til både timelønnede og funktionærer
  • Kontakt til importører og andre samarbejdspartnere mv.
  • Diverse ad hoc-opgaver der er naturligt for virksomheden, reklamationer, PA, arkivering mv

Personlige og faglige kompetencer:

  • Uddannet bogholder
  • Kendskab til DRACAR samt branchen er absolut en fordel
  • Økonomisk forståelse, selvkørende og struktureret
  • Har god forretningsforståelse, omhyggelig og styr på dine ting
  • Er udadvendt og ligetil, kundeminded – griber selvstændigt nye opgaver
  • Er proaktiv og ansvarsbevidst
  • Kan håndtere fortrolighed

 

 

Vi tilbyder:

En nøgleposition med indflydelse samt et afvekslende og udfordrende job.

Et uformelt arbejdsmiljø med meget målrettede medarbejdere og med en fri, direkte omgangstone.

God lønpakke efter kvalifikationer.

Ansættelses start forventes at være hm, men vi venter gerne på den rette. Samtaler afholdes løbende.

Hvis jobbet er noget for dig så gå ind og søg på link: https://www.selekt.axp.dk/candidate_web/index.php , JobID: Bogholder.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte John Sylvester på 42 17 46 60.

Om virksomheden:

Virksomheden der er placeret i Århus/Skanderborg, består af snart 9 medarbejdere og er inde i en rivende udvikling.

ITALIAN AUTO byder på det komplette modelprogram fra fuldblodsbiler som Alfa Romeo, Fiat, varebiler fra Fiat Professionel og Jeep. Uanset om du er privatbilist, firmabilejer eller erhvervskunde, finder du hos Italian Auto en løsning, der matcher dit behov - og en passioneret stab af medarbejdere, som går langt på literen i bestræbelserne på at levere optimal kundeservice.

Selekt Vikar og Rekruttering ApSSkanderborg2019-08-05T00:00:002019-09-26T00:00:00
330075560Bogholder søgesBasic Rømer Natur Produkt og Heksekosten i Silkeborg søger ny bogholder pr 1-10-2019, da vores mangeårige bogholder går på pension. Vi søger en bogholder på deltid 25-30 timer pr uge, med arbejdstid mandag til og med torsdag. Det daglige arbejde består i bogføring, lønindberetninger, afgifter og momsregnskab, tlf. pasning m.v. Arbejdssted er Rømer Produkt, Hagemannsvej, Silkeborg. Ansøgning sendes til: niels@naturfrisk.dk

 

Rømer Natur Produkt og Heksekosten i Silkeborg søger ny bogholder pr 1-10-2019,
da vores mangeårige bogholder går på pension.

Vi søger en bogholder på deltid 25-30 timer pr uge, med arbejdstid mandag til og med torsdag.

Det daglige arbejde består i bogføring, lønindberetninger, afgifter og momsregnskab, tlf. pasning m.v.

Arbejdssted er Rømer Produkt, Hagemannsvej, Silkeborg.

 

Ansøgning sendes til: niels@naturfrisk.dk

ORS/Small/6fb90288_logo.jpegHeksekostenSilkeborg2019-08-20T11:01:19.0472019-09-23T00:00:00
330076325Dit Sekretariat søger bogholderRobot Vi er en mindre sekretariatsvirksomhed, der er specialiseret i at drive sekretariat for foreninger, netværk og andre medlemsbaserede organisationer. Det vil sige, at vi driver den enkelte forening fra vores kontor i Viborg som om vi var foreningens eget sekretariat. Vi er i alt 6 medarbejdere, og kan derfor løse opgaver inden for: Medlemsadministration Økonomi Event- og kursusplanlægning Kommunikation og markedsføring Organisationsudvikling Vi har en meget flad struktur vi hjælper hinanden så meget vi kan, og vi bruger tid på både at snakke og pjatte, så vi kan synes at det er både sjovt og hyggeligt at gå på arbejde. Vi udvikler os hele tiden både som mennesker og som virksomhed, og det er vores ambition, at vi alle sammen kan vokse sammen. STILLINGEN Vores nuværende bogholder, Bettina, har ganske enkelt for travlt og har brug for hjælp. Du skal derfor have mulighed for at komme på vores kontor i Viborg 2 dage om ugen (helst mandag eller onsdag samt en yderligere dag) for at få størst muligt udbytte af samarbejdet med Bettina. I første omgang kan vi tilbyde to hele arbejdsdage om ugen (kan også placeres som 4x4 timer el.lign.) på sigt kan der blive tale om yderligere timer. Vores nye bogholder vil få ansvaret for at bogføre for en række af vores foreninger, som: Debitor og kreditorbogholderi Fakturering og rykkerprocedurer Løn og rejseafregninger Momsindberetning Afstemning af bank Budgetopfølgning Medlemsregistrering Klargøring til revisor Afrapportering til bestyrelser og udvalg Du vil desuden naturligt hjælpe til med at besvare henvendelser fra medlemmer i de forskellige foreninger via telefon og e-mail, hvorfor det er vigtigt, at du formulerer dig klart og letforståeligt på dansk. HVEM ER DU? Du er erfaren bogholder, og trives med at varetage regnskabsmæssige opgaver for mange forskellige kunder du skal altså kunne bevare overblikket og navigere i flere forskellige medlems- og økonomisystemer. Det er op til dig, om du vil være freelance eller om du foretrækker at blive ansat på et fast timetal. Vi arbejder konstant på at hjælpe vores kunder med at finde de systemer og metodikker, som passer lige netop til deres organisation, og du skal derfor have lyst og evne til at tilpasse din egen arbejdsform til den enkelte kunde. Personlige kompetencer: Omhyggelig Struktureret Selvstændig, men god til at arbejde i teams Stabil - og selvfølgelig sød og med masser af humor Faglige kompetencer: Kendskab til bogføring i e-conomic og eller andre gængse økonomisystemer Gerne kendskab til Winkas Pro og andre medlems -økonomisystemer 3-5 års erfaring med bogholderi helst i flere forskellige virksomheder og med hele bogholderiet Har du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte direktør Karin Rye Riddermann på 31 20 58 63. Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter når vi har fundet den rigtige.

Vi er en mindre sekretariatsvirksomhed, der er specialiseret i at drive sekretariat for foreninger, netværk og andre medlemsbaserede organisationer.

Det vil sige, at vi driver den enkelte forening fra vores kontor i Viborg som om vi var foreningens ’eget’ sekretariat.

Vi er i alt 6 medarbejdere, og kan derfor løse opgaver inden for:

  • Medlemsadministration
  • Økonomi
  • Event- og kursusplanlægning
  • Kommunikation og markedsføring
  • Organisationsudvikling

Vi har en meget flad struktur – vi hjælper hinanden så meget vi kan, og vi bruger tid på både at snakke og pjatte, så vi kan synes at det er både sjovt og hyggeligt at gå på arbejde.

Vi udvikler os hele tiden – både som mennesker og som virksomhed, og det er vores ambition, at vi alle sammen kan vokse sammen.

 

STILLINGEN

Vores nuværende bogholder, Bettina, har ganske enkelt for travlt og har brug for hjælp. Du skal derfor have mulighed for at komme på vores kontor i Viborg 2 dage om ugen (helst mandag eller onsdag samt en yderligere dag) for at få størst muligt udbytte af samarbejdet med Bettina.

I første omgang kan vi tilbyde to hele arbejdsdage om ugen (kan også placeres som 4x4 timer el.lign.) – på sigt kan der blive tale om yderligere timer.

Vores nye bogholder vil få ansvaret for at bogføre for en række af ’vores’ foreninger, som:

  • Debitor og kreditorbogholderi
  • Fakturering og rykkerprocedurer
  • Løn og rejseafregninger
  • Momsindberetning
  • Afstemning af bank
  • Budgetopfølgning
  • Medlemsregistrering
  • Klargøring til revisor
  • Afrapportering til bestyrelser og udvalg

Du vil desuden naturligt hjælpe til med at besvare henvendelser fra medlemmer i de forskellige foreninger via telefon og e-mail, hvorfor det er vigtigt, at du formulerer dig klart og letforståeligt på dansk.

 

HVEM ER DU?

Du er erfaren bogholder, og trives med at varetage regnskabsmæssige opgaver for mange forskellige kunder – du skal altså kunne bevare overblikket og navigere i flere forskellige medlems- og økonomisystemer.

Det er op til dig, om du vil være freelance eller om du foretrækker at blive ansat på et fast timetal.

Vi arbejder konstant på at hjælpe vores kunder med at finde de systemer og metodikker, som passer lige netop til deres organisation, og du skal derfor have lyst og evne til at tilpasse din egen arbejdsform til den enkelte kunde.

Personlige kompetencer:

  • Omhyggelig
  • Struktureret
  • Selvstændig, men god til at arbejde i teams
  • Stabil
  • - og selvfølgelig sød og med masser af humor

 

Faglige kompetencer:

  • Kendskab til bogføring i e-conomic og/eller andre gængse økonomisystemer
  • Gerne kendskab til Winkas Pro og andre medlems/-økonomisystemer
  • 3-5 års erfaring med bogholderi – helst i flere forskellige virksomheder og med hele bogholderiet

Har du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte direktør Karin Rye Riddermann på 31 20 58 63.

Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter når vi har fundet den rigtige.

DIT SEKRETARIAT ApSViborg2019-08-21T00:00:002019-08-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Allround bogholder 15-20 timer pr. uge.

RANDSTAD A/S

Tilst
Randstad søger lige nu en allround bogholder til vores kunde Leighton Foods. Leighton Foods A S er en mindre, internationalt orienteret virksomhed, der producerer og sælger fødevarer inden for tex-mex-kategorien. Firmaet er en del af en større dansk...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Bogholder til regnskab og administration

PersonaleBørsen

Låsby
Danpres A S er markedsledende som professionel underleverandør af kundetilpassede tyndpladeemner til store danske og tyske produktionsvirksomheder. Virksomheden er en velkonsolideret pladebearbejdende virksomhed, som er beliggende i Låsby, tæt ved m...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Bogholder søges til ITALIAN AUTO i Aarhus/Skanderborg - Deltidsstilling

Selekt Vikar og Rekruttering ApS

Skanderborg
Har du en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund og har du lyst og mulighed for at arbejde 18-24 timer pr. uge så er her en spændende mulighed i en travl virksomhed i vækst. SELEKT Vikar Rekruttering varetager rekrutteringsprocessen. Stillingen: Som b...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Bogholder søges

Heksekosten

Silkeborg
Rømer Natur Produkt og Heksekosten i Silkeborg søger ny bogholder pr 1-10-2019, da vores mangeårige bogholder går på pension. Vi søger en bogholder på deltid 25-30 timer pr uge, med arbejdstid mandag til og med torsdag. Det daglige arbejde består i ...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Dit Sekretariat søger bogholder

DIT SEKRETARIAT ApS

Viborg
Vi er en mindre sekretariatsvirksomhed, der er specialiseret i at drive sekretariat for foreninger, netværk og andre medlemsbaserede organisationer. Det vil sige, at vi driver den enkelte forening fra vores kontor i Viborg som om vi var foreningens ...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:31. august 2019