Deltids medarbejder søges indenfor bogholderi og administrativt arbejde

På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.

Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet.

Primære opgaver:

  • Oprettelse af indkøbsordrer
  • Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer
  • Debitorhåndtering
  • Daglig bogføring i e-conomic
  • Diverse ad hoc-opgaver og rapporter

Personlige og faglige kompetencer:

  • Selvstændig og struktureret
  • Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører)
  • Talforståelse og øje for detaljer
  • Økonomi-/bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel
  • Kendskab til Excel er en fordel
  • Engelsk i skrift og tale

Vi kan tilbyde:

Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946369Phoenix-1c1b054812019-01-22T00:00:00Deltids medarbejder søges indenfor bogholderi og administrativt arbejde

På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.

Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet.

Primære opgaver:

  • Oprettelse af indkøbsordrer
  • Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer
  • Debitorhåndtering
  • Daglig bogføring i e-conomic
  • Diverse ad hoc-opgaver og rapporter

Personlige og faglige kompetencer:

  • Selvstændig og struktureret
  • Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører)
  • Talforståelse og øje for detaljer
  • Økonomi-/bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel
  • Kendskab til Excel er en fordel
  • Engelsk i skrift og tale

Vi kan tilbyde:

Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.

På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet. Primære opgaver: Oprettelse af indkøbsordrer Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer Debitorhåndtering Daglig bogføring i e-conomic Diverse ad hoc-opgaver og rapporter Personlige og faglige kompetencer: Selvstændig og struktureret Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører) Talforståelse og øje for detaljer Økonomi- bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel Kendskab til Excel er en fordel Engelsk i skrift og tale Vi kan tilbyde: Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.11Jobnet1c1b0548100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-19T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3440796Boie & Nordstrøm11Obstrupparken 188000Aarhus CDKDanmark0
boie.nordstrom@gmail.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent697738JobNet493418649341861000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgHos Boie & Nordstrøm søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi360273119Christian B.N. Mikkelsenboie.nordstrom@gmail.comDKDanmarkDKDanmark329955124Selvkørende bogholder med gennemslagskraft der kan overholde deadlines og har overblik og stærk ordensansRobot Vi søger en erfaren pligtopfyldende bogholder der kan trives i et hektiskt og dynamiske miljø. Vi er en solid jysk rengøringsvirksomhed med en stærk faglighed samt høj kvalitet og med et godt ry i hele Danmark. Som bogholder har du et tæt samarbejde med ledelsen som dine nærmeste sparingspartnere. Derudover vil du have en bred kontaktflade med organisationen samt regnskabsfunktioner fra A-Z. Dine primære opgaver vil er : Debitorstyring (danske) Kreditorstyring (danske og udenlandske kreditorer) Betalinger Finans Løn (månedslønnede, timelønnede og løse ansatte) og personale Diverse statistikker Afstemninger Momsafregning Periodiseringer Rapportering til ledelsen Årsafslutning Diverse opgaver, såsom telefonpasning, kontorarbejde, korrespondance og arkivering m.m. Kvalifikationer: Du er regnskabsuddannet og har min. 8-10 års erfaring som bogholder i en mindre eller mellemstor virksomhed. IT-kundskaber: Du er IT-minded og det er en fordel, at du har kendskab til C5 Economic og Dataløn. Derudover er du daglig bruger af Excel, og kan hurtigt lave skemaer og statestikker. Sprogkendskab: Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn i henhold til kvalifikationer fast stilling halv tid (20 timer ekskl. frokost) Dette kan muligvis blive til en fuldtidsstilling Tiltrædelselse: 01.03.19 Kontaktperson: John Enevoldsen - Tel- 60213146

Vi søger en erfaren pligtopfyldende bogholder der kan trives i et hektiskt og dynamiske miljø.

Vi er en solid jysk rengøringsvirksomhed med en stærk faglighed samt høj kvalitet og med et godt ry i hele Danmark.

Som bogholder har du et tæt samarbejde med ledelsen som dine nærmeste sparingspartnere.

Derudover vil du have en bred kontaktflade med organisationen samt regnskabsfunktioner fra A-Z.

Dine primære opgaver vil er :

 

  • Debitorstyring (danske)
  • Kreditorstyring (danske og udenlandske kreditorer)
  • Betalinger
  • Finans
  • Løn (månedslønnede, timelønnede og løse ansatte) og personale
  • Diverse statistikker
  • Afstemninger
  • Momsafregning
  • Periodiseringer
  • Rapportering til ledelsen
  • Årsafslutning
  • Diverse opgaver, såsom telefonpasning, kontorarbejde, korrespondance og arkivering m.m.

Kvalifikationer:

Du er regnskabsuddannet og har min. 8-10 års erfaring som bogholder i en mindre eller mellemstor virksomhed.

IT-kundskaber:

Du er IT-minded og det er en fordel, at du har kendskab til C5 Economic og Dataløn. Derudover er du daglig bruger af Excel, og kan hurtigt lave skemaer og statestikker.

Sprogkendskab:

Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn i henhold til kvalifikationer/fast stilling – halv tid (20 timer ekskl. frokost)

Dette kan muligvis blive til en fuldtidsstilling

Tiltrædelselse:

 01.03.19

Kontaktperson:

 John Enevoldsen - Tel- 60213146

PALMGREN ERHVERVSRENGØRING ApSRisskov2019-02-05T00:00:002019-02-28T00:00:00
329959922Bogholder Østjylland, Fast tilknyttet/deltid fra 1. jun 2019Robot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7079 Fra 1. juni (måske tidligere) har vi brug for en all-around bogholder, som kan sidde hos os som udgangspunkt 2 dage om ugen. I enkelte perioder skal der være mulighed for flere dage - eksempelvis ved årsafslutning eller projekter. Det er vigtigt, at du har erfaring i generelt bogholderiarbejde, men du skal have særlig erfaring med moms- og lønadministration samt afstemning af kort, bank, debitorer og kreditorer. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7079

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7079

 

 

Fra 1. juni (måske tidligere) har vi brug for en all-around bogholder, som kan sidde hos os som udgangspunkt 2 dage om ugen. I enkelte perioder skal der være mulighed for flere dage - eksempelvis ved årsafslutning eller projekter.

Det er vigtigt, at du har erfaring i generelt bogholderiarbejde, men du skal have særlig erfaring med moms- og lønadministration samt afstemning af kort, bank, debitorer og kreditorer.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7079

Worksome ApSEgå2019-02-13T00:00:002019-04-10T00:00:00
329961266Bogholder med erfaring søges til vores kontor i AarhusRobot Repenso søger en rutineret bogholder som har lyst til at arbejde med forskellige kunder på tværs af rigsfællesskabet i en meget uformel og flad organisation. Du vil blive en del af et nystartet kontor i Aarhus hvor du vil være den ene af 2 medarbejdere. Her vil du få til opgave at betjene vores lokale kunder samt varetager kunder beliggende i Grønland og andre steder. Det er en fordel hvis du har en allround erfaring med enten C5, E-Conomic, Uniconta eller lignende økonomisystemer. Hvis du har mod på mere, vil du også få muligheden for at medvirke til at løse forskellige typer konsulentopgaver. Vi er en ung virksomhed med tilsammen 15 medarbejdere der arbejder fra vores kontorer i Køge, Aarhus og i Grønland. Vi betjener en lang række små og mellemstore virksomheder ved at varetage bogholderiopgaver samt løse konsulentopgaver. Foruden outsourcing af bogholderi er vores tilgang til opgaverne den at vi gerne vil hjælpe virksomhederne med at digitalisere og løfte deres systemplatforme. Vi er en virksomhed uden alt for mange buzzwords. Derfor er de vigtigste egenskaber for at kunne arbejde hos os, at du er sød om omgængelig samt at du ved hvad bogholderi handler om. Vi er åbne over for både deltidsansættelse samt flexible arbejdstider (og steder).

Repenso søger en rutineret bogholder som har lyst til at arbejde med forskellige kunder på tværs af rigsfællesskabet i en meget uformel og flad organisation.

Du vil blive en del af et nystartet kontor i Aarhus hvor du vil være den ene af 2 medarbejdere. Her vil du få til opgave at betjene vores lokale kunder samt varetager kunder beliggende i Grønland og andre steder. Det er en fordel hvis du har en ”allround” erfaring med enten C5, E-Conomic, Uniconta eller lignende økonomisystemer. Hvis du har mod på mere, vil du også få muligheden for at medvirke til at løse forskellige typer konsulentopgaver.

Vi er en ung virksomhed med tilsammen 15 medarbejdere der arbejder fra vores kontorer i Køge, Aarhus og i Grønland. Vi betjener en lang række små og mellemstore virksomheder ved at varetage bogholderiopgaver samt løse konsulentopgaver. Foruden outsourcing af bogholderi er vores tilgang til opgaverne den at vi gerne vil hjælpe virksomhederne med at digitalisere og løfte deres systemplatforme.

Vi er en virksomhed uden alt for mange buzzwords. Derfor er de vigtigste egenskaber for at kunne arbejde hos os, at du er sød om omgængelig samt at du ved hvad bogholderi handler om.

Vi er åbne over for både deltidsansættelse samt flexible arbejdstider (og steder). 

Repenso V ApSÅbyhøj2019-02-15T00:00:002019-03-08T00:00:00
329958456BogholderRobot Fremtiden Staldinventar a s i Langå, søger ny bogholder. Jobprofil: Debitor-, kreditor- og finansbogholderi Lønningsbogholderi - timelønnede og funktionærer (herunder kendskab til Industriens Overenskomst) Månedsbalancer Udarbejdelse af budgetter og periode regnskaber Afstemninger og momsafregninger Statistikker mv. Deltage i den daglige telefonbetjening samt andre forefaldende aktiviteter Kvalifikationer: En relevant administrativ uddannelse, indenfor økonomi Du skal være fortrolig og rutineret med IT, herunder C5, Dataløn og Office-pakken God til at samarbejde på tværs af fabrikken Personprofil: Du er struktureret, målrettet og samtidig god til, at bevare overblikket Har mod på en stilling med mange arbejdsopgaver og ikke bange for at tage fat Gode samarbejdsevner og godt humør Du er stabil, pålidelig og i besiddelse af en god ordenssans Du tilbydes: En spændende hverdag, hvor dagene ikke er ens At blive en del af et godt team med dygtige kollegaer Et selvstændigt job med varierede arbejdsopgaver Overenskomst ansættelse med pensionsordning Ansøgningsfrist: 20. februar 2019 Ved den rette person, forbeholder vi os muligheden for, at ansætte inden ansøgningsfristens udløb. Tiltrædelse hurtigst mulig, men venter gerne på den rigtige. Skriftlig ansøgning med relevante bilag bedes sendt til: jeannette@fremtiden-as.dk Att.: Fabrikschef Jeannette Skjødsholm

Fremtiden Staldinventar a/s i Langå, søger ny bogholder.

Jobprofil:

• Debitor-, kreditor- og finansbogholderi

• Lønningsbogholderi - timelønnede og funktionærer

(herunder kendskab til Industriens Overenskomst)

• Månedsbalancer

• Udarbejdelse af budgetter og periode regnskaber

• Afstemninger og momsafregninger

• Statistikker mv.

• Deltage i den daglige telefonbetjening samt andre forefaldende aktiviteter

Kvalifikationer:

• En relevant administrativ uddannelse, indenfor økonomi

• Du skal være fortrolig og rutineret med IT, herunder C5, Dataløn og Office-pakken

• God til at samarbejde på tværs af fabrikken

Personprofil:

• Du er struktureret, målrettet og samtidig god til, at bevare overblikket

• Har mod på en stilling med mange arbejdsopgaver og ikke bange for at tage fat

• Gode samarbejdsevner og godt humør

• Du er stabil, pålidelig og i besiddelse af en god ordenssans

Du tilbydes:

• En spændende hverdag, hvor dagene ikke er ens

• At blive en del af et godt team med dygtige kollegaer

• Et selvstændigt job med varierede arbejdsopgaver

• Overenskomst ansættelse med pensionsordning

Ansøgningsfrist:

20. februar 2019

Ved den rette person, forbeholder vi os muligheden for, at ansætte inden ansøgningsfristens udløb.

Tiltrædelse hurtigst mulig, men venter gerne på den rigtige.

Skriftlig ansøgning med relevante bilag bedes sendt til:

jeannette@fremtiden-as.dk

Att.: Fabrikschef Jeannette Skjødsholm

 

FREMTIDEN STALDINVENTAR A/SLangå2019-02-11T00:00:002019-02-20T00:00:00
329947202Ledig deltidsstilling som bogholder og økonomisk assistent hos Ebeltoft GaardbryggeriRobot Kan du bevare det store overblik samtidig med, at du er helt nede i detaljerne? Så er du den helt rette til deltidsstillingen som bogholder og økonomisk assistent hos Ebeltoft Gaardbryggeri. Vi er en lille virksomhed med få dedikerede medarbejdere, og teamwork er en naturlig del af vores hverdag. Som person er du derfor selvstændig og kollegial. Du er også vant til at skifte mellem opgaver og trives i en hverdag, der til tider kan være omskiftelig. Erfaring med Office-pakken og Navision er en fordel. Dine primære arbejdsopgaver bliver inden for det daglige bogholderi: Fakturering Kreditor- og debitorstyring Indberetning af løn Lageroptælling Udtrækning af økonomiske rapporter Indberetning til bank Hvis du er den rigtige kandidat, kan vi tilbyde dig en spændende stilling i en mindre virksomhed. Arbejdstid vil ligge imellem 15 til 20 timer efter aftale med dig. Fremmøde hver dag er et krav. Løn efter aftale. Kontakt: Ansøgning sendes til mail@ebeltoftgaardbryggeri.dk. Vi vurderer ansøgninger og holder jobsamtaler løbende.

Kan du bevare det store overblik samtidig med, at du er helt nede i detaljerne? Så er du den helt rette til deltidsstillingen som bogholder og økonomisk assistent hos Ebeltoft Gaardbryggeri.

Vi er en lille virksomhed med få dedikerede medarbejdere, og teamwork er en naturlig del af vores hverdag. Som person er du derfor selvstændig og kollegial. Du er også vant til at skifte mellem opgaver og trives i en hverdag, der til tider kan være omskiftelig. Erfaring med Office-pakken og Navision er en fordel. Dine primære arbejdsopgaver bliver inden for det daglige bogholderi:

  • Fakturering
  • Kreditor- og debitorstyring
  • Indberetning af løn
  • Lageroptælling
  • Udtrækning af økonomiske rapporter
  • Indberetning til bank

Hvis du er den rigtige kandidat, kan vi tilbyde dig en spændende stilling i en mindre virksomhed. Arbejdstid vil ligge imellem 15 til 20 timer efter aftale med dig. Fremmøde hver dag er et krav. Løn efter aftale.

Kontakt: Ansøgning sendes til mail@ebeltoftgaardbryggeri.dk. Vi vurderer ansøgninger og holder jobsamtaler løbende.

Ebeltoft Gårdbryggeri v. Peder Zacho HansenEbeltoft2019-01-23T00:00:002019-03-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Selvkørende bogholder med gennemslagskraft der kan overholde deadlines og har overblik og stærk ordensans

PALMGREN ERHVERVSRENGØRING ApS

Risskov
Vi søger en erfaren pligtopfyldende bogholder der kan trives i et hektiskt og dynamiske miljø. Vi er en solid jysk rengøringsvirksomhed med en stærk faglighed samt høj kvalitet og med et godt ry i hele Danmark. Som bogholder har du et tæt samarbejde...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Bogholder Østjylland, Fast tilknyttet/deltid fra 1. jun 2019

Worksome ApS

Egå
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7079 Fra 1. juni (måske tidligere) har ...
Indrykket:13. februar 2019
Udløbsdato:10. april 2019

Bogholder med erfaring søges til vores kontor i Aarhus

Repenso V ApS

Åbyhøj
Repenso søger en rutineret bogholder som har lyst til at arbejde med forskellige kunder på tværs af rigsfællesskabet i en meget uformel og flad organisation. Du vil blive en del af et nystartet kontor i Aarhus hvor du vil være den ene af 2 medarbejd...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:8. marts 2019

Bogholder

FREMTIDEN STALDINVENTAR A/S

Langå
Fremtiden Staldinventar a s i Langå, søger ny bogholder. Jobprofil: Debitor-, kreditor- og finansbogholderi Lønningsbogholderi - timelønnede og funktionærer (herunder kendskab til Industriens Overenskomst) Månedsbalancer Udarbejdelse af budgetter og...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019

Ledig deltidsstilling som bogholder og økonomisk assistent hos Ebeltoft Gaardbryggeri

Ebeltoft Gårdbryggeri v. Peder Zacho Hansen

Ebeltoft
Kan du bevare det store overblik samtidig med, at du er helt nede i detaljerne? Så er du den helt rette til deltidsstillingen som bogholder og økonomisk assistent hos Ebeltoft Gaardbryggeri. Vi er en lille virksomhed med få dedikerede medarbejdere, ...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:20. marts 2019