Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Deltids medarbejder søges indenfor bogholderi og administrativt arbejde

På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.

Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet.

Primære opgaver:

  • Oprettelse af indkøbsordrer
  • Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer
  • Debitorhåndtering
  • Daglig bogføring i e-conomic
  • Diverse ad hoc-opgaver og rapporter

Personlige og faglige kompetencer:

  • Selvstændig og struktureret
  • Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører)
  • Talforståelse og øje for detaljer
  • Økonomi-/bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel
  • Kendskab til Excel er en fordel
  • Engelsk i skrift og tale

Vi kan tilbyde:

Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946369Phoenix-1c1b054812019-01-22T00:00:00Deltids medarbejder søges indenfor bogholderi og administrativt arbejde

På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.

Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet.

Primære opgaver:

  • Oprettelse af indkøbsordrer
  • Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer
  • Debitorhåndtering
  • Daglig bogføring i e-conomic
  • Diverse ad hoc-opgaver og rapporter

Personlige og faglige kompetencer:

  • Selvstændig og struktureret
  • Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører)
  • Talforståelse og øje for detaljer
  • Økonomi-/bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel
  • Kendskab til Excel er en fordel
  • Engelsk i skrift og tale

Vi kan tilbyde:

Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.

2019-02-18T23:52:10.890 På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet. Primære opgaver: Oprettelse af indkøbsordrer Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer Debitorhåndtering Daglig bogføring i e-conomic Diverse ad hoc-opgaver og rapporter Personlige og faglige kompetencer: Selvstændig og struktureret Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører) Talforståelse og øje for detaljer Økonomi- bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel Kendskab til Excel er en fordel Engelsk i skrift og tale Vi kan tilbyde: Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.11Jobnet1c1b0548100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-19T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3440796Boie & Nordstrøm11Obstrupparken 188000Aarhus CDKDanmark0
boie.nordstrom@gmail.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent697738JobNet493418649341861000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgHos Boie & Nordstrøm søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi360273119Christian B.N. Mikkelsenboie.nordstrom@gmail.comDKDanmarkDKDanmark330000888Bogholder - deltidRobot Til vores bogholderi på kontoret i Århus søger vi en deltids bogholder med følgende arbejdsopgaver: Kreditorstyring Debitorstyring Bogføring af kassekladde daglig ind udbetalinger i bank Momsafregning Rykker af forfaldne debitorer. Vi tilbyder Løn og vilkår efter kvalifikationer Arbejde i en organisation i forandring og vækst Et godt, velfungerende og positivt arbejdsmiljø, hvor kvalitet og service er i centrum Gode kolleger og en uformel omgangstone Spændende og åben arbejdsplads med frihed under ansvar Interesseret Hvis du finder stillingen attraktiv for dig, venligst send din skriftlige ansøgning og dit CV hurtigst muligt, til nk@spartalog.com. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi afholder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig. Sparta Logistics A S. Sparta Logistics er et mindre privatejet transport- og speditionsfirma som sætter en ære i at være en neutral og uafhængig spiller. Dvs. vi kan agere som samarbejdspartner for diverse logistikfirmaer, men selvfølgelig også og ikke mindst for direkte kunder. Vi duer ikke til at være en del af en stor organisation, vi er meget bedre til at være vores egne chefer. Vi har ikke noget ønske eller ambitioner om at blive en stor global operatør. Vi tror på en lille og flad organisation som hurtigt og nemt kan tage beslutninger, og som lige så hurtigt kan lave dem om igen. Vi har egne kontor i Estland, Letland, Litauen samt i Kiev, Ukraine, og agenter i Tyrkiet og Portugal mere information om Sparta Logistics samt en liste over vores medarbejder er tilgængelig på www.spartalog.com

Til vores bogholderi på kontoret i Århus søger vi en deltids bogholder med følgende arbejdsopgaver:

  • Kreditorstyring
  • Debitorstyring 
  • Bogføring af kassekladde – daglig ind/udbetalinger i bank
  • Momsafregning
  • Rykker af forfaldne debitorer.

Vi tilbyder

  • Løn og vilkår efter kvalifikationer
  • Arbejde i en organisation i forandring og vækst
  • Et godt, velfungerende og positivt arbejdsmiljø, hvor kvalitet og service er i centrum
  • Gode kolleger og en uformel omgangstone
  • Spændende og åben arbejdsplads med frihed under ansvar

Interesseret

Hvis du finder stillingen attraktiv for dig, venligst send din skriftlige ansøgning og dit CV hurtigst muligt, til nk@spartalog.com. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi afholder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Sparta Logistics A/S.

Sparta Logistics er et mindre privatejet transport- og speditionsfirma som sætter en ære i at være en neutral og uafhængig spiller. Dvs. vi kan agere som samarbejdspartner for diverse logistikfirmaer, men selvfølgelig også og ikke mindst for direkte kunder. Vi duer ikke til at være en del af en stor organisation, vi er meget bedre til at være vores egne chefer. Vi har ikke noget ønske eller ambitioner om at blive en stor global operatør. Vi tror på en lille og flad organisation som hurtigt og nemt kan tage beslutninger, og som lige så hurtigt kan lave dem om igen.  Vi har egne kontor i Estland, Letland, Litauen samt i Kiev, Ukraine, og agenter i Tyrkiet og Portugal mere information om Sparta Logistics samt en liste over vores medarbejder er tilgængelig på www.spartalog.com

Sparta Logistics A/SAarhus C2019-04-04T00:00:002019-05-30T00:00:00
329987555Selvkørende bogholder med gennemslagskraft der kan overholde deadlines og har overblik og stærk ordensansRobot Vi søger en erfaren pligtopfyldende bogholder der kan trives i et hektiskt og dynamiske miljø. Vi er en solid jysk rengøringsvirksomhed med en stærk faglighed samt høj kvalitet og med et godt ry i hele Danmark. Som bogholder har du et tæt samarbejde med ledelsen som dine nærmeste sparingspartnere. Derudover vil du have en bred kontaktflade med organisationen samt regnskabsfunktioner fra A-Z. Dine primære opgaver vil er : Debitorstyring (danske) Kreditorstyring (danske og udenlandske kreditorer) Betalinger Finans Løn (månedslønnede, timelønnede og løse ansatte) og personale Diverse statistikker Afstemninger Momsafregning Periodiseringer Rapportering til ledelsen Årsafslutning Diverse opgaver, såsom telefonpasning, kontorarbejde, korrespondance og arkivering m.m. Kvalifikationer: Du er regnskabsuddannet og har min. 8-10 års erfaring som bogholder i en mindre eller mellemstor virksomhed. IT-kundskaber: Du er IT-minded og det er en fordel, at du har kendskab til C5 Economic og Dataløn. Derudover er du daglig bruger af Excel, og kan hurtigt lave skemaer og statestikker. Sprogkendskab: Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn i henhold til kvalifikationer fast stilling halv tid (25 timer ekskl. frokost) Dette kan muligvis blive til en fuldtidsstilling Tiltrædelselse: 01.03.19 Kontaktperson: John Enevoldsen - Tel- 60213146

Vi søger en erfaren pligtopfyldende bogholder der kan trives i et hektiskt og dynamiske miljø.

Vi er en solid jysk rengøringsvirksomhed med en stærk faglighed samt høj kvalitet og med et godt ry i hele Danmark.

Som bogholder har du et tæt samarbejde med ledelsen som dine nærmeste sparingspartnere.

Derudover vil du have en bred kontaktflade med organisationen samt regnskabsfunktioner fra A-Z.

Dine primære opgaver vil er :

 

  • Debitorstyring (danske)
  • Kreditorstyring (danske og udenlandske kreditorer)
  • Betalinger
  • Finans
  • Løn (månedslønnede, timelønnede og løse ansatte) og personale
  • Diverse statistikker
  • Afstemninger
  • Momsafregning
  • Periodiseringer
  • Rapportering til ledelsen
  • Årsafslutning
  • Diverse opgaver, såsom telefonpasning, kontorarbejde, korrespondance og arkivering m.m.

Kvalifikationer:

Du er regnskabsuddannet og har min. 8-10 års erfaring som bogholder i en mindre eller mellemstor virksomhed.

IT-kundskaber:

Du er IT-minded og det er en fordel, at du har kendskab til C5 Economic og Dataløn. Derudover er du daglig bruger af Excel, og kan hurtigt lave skemaer og statestikker.

Sprogkendskab:

Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn i henhold til kvalifikationer/fast stilling – halv tid (25 timer ekskl. frokost)

Dette kan muligvis blive til en fuldtidsstilling

Tiltrædelselse:

 01.03.19

Kontaktperson:

 John Enevoldsen - Tel- 60213146

PALMGREN ERHVERVSRENGØRING ApSRisskov2019-04-01T00:00:002019-05-18T00:00:00
329986375BogholderRobot Randstad søger for vores kunde en dygtig og løsningsorienteret bogholder til en fast stilling nord for Aarhus. Vi forventer, at du enten har en relevant økonomisk uddannelse eller flere års erfaring som kreditor-, debitorbogholder og eller all-round bogholder. Virksomheden sætter stor pris på sparring og vidensdeling hvorfor det ønskes at du er proaktiv i din tilgang i hverdagen og tør at udfordre ledelsen. Dine opgaver: Din baggrund og erfaring kunne være indenfor følgende opgaver.- Afstemninger- Registrering af bilag samt godkendelse- Betaling, fakturering bogføring af fakturaer og bilag- Kreditvurdering- Hensættelser- Balancer- Periodisering Kvalifikationer: - Du behersker dansk i skrift og tale og har erfaring med officepakken. - Det er et krav, at du har erfaring med Navision- Det er en fordel, at du har arbejdet i lønsystemet Lessor - Det er en fordel, hvis du har arbejdet med akkord lønDen rette kandidat arbejder selvstændigt og struktureret, har et godt overblik, trives med travle perioder og overholder altid dine deadlines. Samtidig er du omhyggelig, detaljeorienteret og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde. Desuden er du hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde. Du er klar til at levere et færdigt regnskab fra start til slut. Kunden tilbyder: - En alsidig hverdag i en spændende virksomhed- En attraktiv stilling, hvor ansættelsesforhold naturligvis matcher kvalifikationer og baggrund- En uformel organisation med plads til smil- Et godt samarbejde med kollegaer på tværs af organisationenFinder du ovennævnte interessant, må du meget gerne sende din ansøgning og CV via Ansøg nederst på denne side. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte senior konsulent Lone Sørensen på tlf. 30603501 - eller Konsulent Jesper Hardrup på tlf. 40112670Randstad er en del af den internationale Randstad Group, som er en af verdens største udbydere af HR-løsninger. Hver dag formidler Randstad arbejde til mere end 500.000 mennesker i hele verden. Vi har kontorer i 39 lande med over 4.400 afdelinger i Europa, Nord- og Sydamerika og Asien. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding, Esbjerg og Nordborg. En position vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

Randstad søger for vores kunde en dygtig og løsningsorienteret bogholder til en fast stilling nord for Aarhus. Vi forventer, at du enten har en relevant økonomisk uddannelse eller flere års erfaring som kreditor-, debitorbogholder og/eller all-round bogholder. Virksomheden sætter stor pris på sparring og vidensdeling hvorfor det ønskes at du er proaktiv i din tilgang i hverdagen og tør at udfordre ledelsen. Dine opgaver:

Din baggrund og erfaring kunne være indenfor følgende opgaver.- Afstemninger- Registrering af bilag samt godkendelse- Betaling, fakturering/bogføring af fakturaer og bilag- Kreditvurdering- Hensættelser- Balancer- Periodisering Kvalifikationer:

- Du behersker dansk i skrift og tale og har erfaring med officepakken. - Det er et krav, at du har erfaring med Navision- Det er en fordel, at du har arbejdet i lønsystemet Lessor - Det er en fordel, hvis du har arbejdet med akkord lønDen rette kandidat arbejder selvstændigt og struktureret, har et godt overblik, trives med travle perioder og overholder altid dine deadlines. Samtidig er du omhyggelig, detaljeorienteret og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde. Desuden er du hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde. Du er klar til at levere et færdigt regnskab fra start til slut. Kunden tilbyder:

- En alsidig hverdag i en spændende virksomhed- En attraktiv stilling, hvor ansættelsesforhold naturligvis matcher kvalifikationer og baggrund- En uformel organisation med plads til smil- Et godt samarbejde med kollegaer på tværs af organisationenFinder du ovennævnte interessant, må du meget gerne sende din ansøgning og CV via ”Ansøg” nederst på denne side. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte senior konsulent Lone Sørensen på tlf. 30603501 - eller Konsulent Jesper Hardrup på tlf. 40112670Randstad er en del af den internationale Randstad Group, som er en af verdens største udbydere af HR-løsninger. Hver dag formidler Randstad arbejde til mere end 500.000 mennesker i hele verden. Vi har kontorer i 39 lande med over 4.400 afdelinger i Europa, Nord- og Sydamerika og Asien. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding, Esbjerg og Nordborg. En position vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

RANDSTAD A/SRanders C2019-03-28T00:00:002019-04-30T00:00:00
330006768Vi mangler en bogholderRobot Er du den vi står at mangler? Vi er et lille team der har travlt - men hvor der også er plads til humor og hygge vi mangler en til * løn * fakturaer * bogføring * danmarks statestik * feriepenge * alt hvad et bogholderi rummer vi forventer du stille og rolig kommer ind i tingene og så er selvkørende arbejdstiden er 20-30 timer om ugen og hvornår på dagen er op til dig! vi glæder os til at høre fra dig skriv til: Hanne@spvb.dk

Er du den vi står at mangler?

Vi er et lille team der har travlt - men hvor der også er plads til humor og hygge

vi mangler en til

* løn

* fakturaer

* bogføring

* danmarks statestik

* feriepenge

* alt hvad et bogholderi rummer

vi forventer du stille og rolig kommer ind i tingene og så er selvkørende

arbejdstiden er 20-30 timer om ugen

og hvornår på dagen er op til dig!

vi glæder os til at høre fra dig

skriv til: Hanne@spvb.dk

 

SYGEPLEJERSKERNES VIKARBUREAU ApSAarhus C2019-04-12T00:00:002019-06-07T00:00:00
330003077Bogholderi- og regnskabsassistentRobot Et af de største skandinaviske trykkerier søger erfaren lønbogholder med stærkt gen for afstemning og rapportering Er du en haj til løndrift og afstemning af løn? Og har du et godt øje til at arbejde smarter not harder - at udvikle vores lønstruktur og lønadministration? Jobbet hører dagligt til på vores adresse i Aarhus, sammen med resten af økonomiafdelingen, som består af 10 medarbejdere. Jobbet er … Spændende fordi du skal køre løn for flere selskaber og for både timelønnede og funktionærer indenfor flere forskellige overenskomstområder. Derudover er vi midt i en integration af nyt ERP system til bogføringen hvor vi efterfølgende vil integrere lønsystemet. Det kommer til at ske fra nu af og det kommende år. Du skal blandt andet…. indsamle og sikre korrekt løn hver gang for ca. 350 medarbejdereKøre lønnen A-Å for timelønnede, funktionærer og funktionærlignende kollegerAfstemme løn efter afregningSøge diverse refusioner og følge op på betalingForetage diverse rapporteringer via udtræk fra lønsystemerne (feriepenge, e-indkomst, diverse statistikker m.v.)Drifte og vedligeholde lønsystemerne Visma og BitabizLøse diverse ad hoc opgaver og besvarelser fra organisationen i forhold til overenskomster mv Vi er et team på 10 i økonomiafdelingen, som hver især har ansvar for egne opgaver. Du får en stor kontaktflade både internt og eksternt. Din hverdag bliver et miks af opgaver som løses på kontoret, i telefon og på mail. Om dig … Vi leder efter en kollega som er: Fagligt godt funderet i løndriftFleksibel og servicemindedStruktureretSelvstændigKommunikerende- i både skrift og tale på dansk og engelskHar lyst og evnen til at sætte sig ind i flere forskellige overenskomsterEn fordel hvis du har brancheerfaring Da vi har en alsidig hverdag, skal du trives godt med løbende forandringer, som vi dels selv skaber og vi dels får som konsekvens af udefra kommende beslutninger. Hvad tilbyder vi … En fuldtidsstilling med mulighed for at få personlige og faglige udfordringer. Vi synes, vi tilbyder en attraktiv lønpakke. Åben og ærlig dialog bidrager til gensidig udvikling, og du bliver en vigtig del af en virksomhed i vækst. En kultur, som er præget af et uhøjtideligt, professionelt arbejdsmiljø, hvor vi sætter de gode idéer og den rette ånd i højsædet. Personalegoder: Du bliver tilbudt fri frugt, drikkevarer, årlige firmaarrangementer, frisørordning, friskbagt frokostbrød og meget mere. Nysgerrig: Kontakt CFO, Jan Andersen, på mobil 45 27 14 23 40, eller pr. mail: jan@spgroup.dk Ansøg nu: Send din ansøgning nu via dette link : https: app.jobmatchprofile.com d7we6c Vi indkalder løbende til samtaler, da vi gerne vil have vores nye kollega på plads hurtigst muligt. Om Lasertryk.dk: Lasertryk.dk A S er en full-service grafisk virksomhed beliggende i Aarhus N i nærheden af IKEA. Vi er blandt de meget få trykkerier i Skandinavien, der producerer digitaltryk, offsettryk og storformat i samme hus. Lasertryk.dk beskæftiger i dag ca. 350 mand, hvoraf de 250 er ansat i Aarhus

Et af de største skandinaviske trykkerier søger erfaren lønbogholder med stærkt gen for afstemning og rapportering

Er du en haj til løndrift og afstemning af løn? Og har du et godt øje til at arbejde smarter not harder - at udvikle vores lønstruktur og lønadministration?

 

Jobbet hører dagligt til på vores adresse i Aarhus, sammen med resten af økonomiafdelingen, som består af 10 medarbejdere.

Jobbet er

Spændende fordi du skal køre løn for flere selskaber og for både timelønnede og funktionærer indenfor flere forskellige overenskomstområder. Derudover er vi midt i en integration af nyt  ERP system til bogføringen hvor vi efterfølgende vil integrere lønsystemet. Det kommer til at ske fra nu af og det kommende år.

Du skal blandt andet….

  • indsamle og sikre korrekt løn hver gang for ca. 350 medarbejdere
  • Køre lønnen A-Å for timelønnede, funktionærer og funktionærlignende kolleger
  • Afstemme løn efter afregning
  • Søge diverse refusioner og følge op på betaling
  • Foretage diverse rapporteringer via udtræk fra lønsystemerne (feriepenge, e-indkomst, diverse statistikker m.v.)
  • Drifte og vedligeholde lønsystemerne Visma og Bitabiz
  • Løse diverse ad hoc opgaver og besvarelser fra organisationen i forhold til overenskomster mv

 

Vi er et team på 10 i økonomiafdelingen, som hver især har ansvar for egne opgaver. Du får en stor kontaktflade både internt og eksternt. Din hverdag bliver et miks af opgaver som løses på kontoret, i telefon og på mail.

 

Om dig

Vi leder efter en kollega som er:

  • Fagligt godt funderet i løndrift
  • Fleksibel og serviceminded
  • Struktureret
  • Selvstændig
  • Kommunikerende- i både skrift og tale på dansk og engelsk
  • Har lyst og evnen til at sætte sig ind i flere forskellige overenskomster
  • En fordel hvis du har brancheerfaring

 

Da vi har en alsidig hverdag, skal du trives godt med løbende forandringer, som vi dels selv skaber og vi dels får som konsekvens af udefra kommende beslutninger.

Hvad tilbyder vi …

En fuldtidsstilling med mulighed for at få personlige og faglige udfordringer. Vi synes, vi tilbyder en attraktiv lønpakke. Åben og ærlig dialog bidrager til gensidig udvikling, og du bliver en vigtig del af en virksomhed i vækst. En kultur, som er præget af et uhøjtideligt, professionelt arbejdsmiljø, hvor vi sætter de gode idéer og den rette ånd i højsædet.

 

Personalegoder: Du bliver tilbudt fri frugt, drikkevarer, årlige firmaarrangementer, frisørordning, friskbagt frokostbrød og meget mere.

Nysgerrig: Kontakt CFO, Jan Andersen, på mobil +45 27 14 23 40, eller pr. mail: jan@spgroup.dk

Ansøg nu: Send din ansøgning nu via dette link : https://app.jobmatchprofile.com/d7we6c  

 Vi indkalder løbende til samtaler, da vi gerne vil have vores nye kollega på plads hurtigst muligt.

Om Lasertryk.dk: Lasertryk.dk A/S er en "full-service" grafisk virksomhed beliggende i Aarhus N i nærheden af IKEA. Vi er blandt de meget få trykkerier i Skandinavien, der producerer digitaltryk, offsettryk og storformat i samme hus. Lasertryk.dk beskæftiger i dag ca. 350 mand, hvoraf de 250 er ansat i Aarhus

Lasertryk.dk A/SAarhus N2019-04-08T00:00:002019-04-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder - deltid

Sparta Logistics A/S

Aarhus C
Til vores bogholderi på kontoret i Århus søger vi en deltids bogholder med følgende arbejdsopgaver: Kreditorstyring Debitorstyring Bogføring af kassekladde daglig ind udbetalinger i bank Momsafregning Rykker af forfaldne debitorer. Vi tilbyder Løn o...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Selvkørende bogholder med gennemslagskraft der kan overholde deadlines og har overblik og stærk ordensans

PALMGREN ERHVERVSRENGØRING ApS

Risskov
Vi søger en erfaren pligtopfyldende bogholder der kan trives i et hektiskt og dynamiske miljø. Vi er en solid jysk rengøringsvirksomhed med en stærk faglighed samt høj kvalitet og med et godt ry i hele Danmark. Som bogholder har du et tæt samarbejde...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:18. maj 2019

Bogholder

RANDSTAD A/S

Randers C
Randstad søger for vores kunde en dygtig og løsningsorienteret bogholder til en fast stilling nord for Aarhus. Vi forventer, at du enten har en relevant økonomisk uddannelse eller flere års erfaring som kreditor-, debitorbogholder og eller all-round...
Indrykket:28. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Vi mangler en bogholder

SYGEPLEJERSKERNES VIKARBUREAU ApS

Aarhus C
Er du den vi står at mangler? Vi er et lille team der har travlt - men hvor der også er plads til humor og hygge vi mangler en til * løn * fakturaer * bogføring * danmarks statestik * feriepenge * alt hvad et bogholderi rummer vi forventer du stille...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

Bogholderi- og regnskabsassistent

Lasertryk.dk A/S

Aarhus N
Et af de største skandinaviske trykkerier søger erfaren lønbogholder med stærkt gen for afstemning og rapportering Er du en haj til løndrift og afstemning af løn? Og har du et godt øje til at arbejde smarter not harder - at udvikle vores lønstruktur...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:25. april 2019