Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Deltids medarbejder søges indenfor bogholderi og administrativt arbejde

På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.

Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet.

Primære opgaver:

  • Oprettelse af indkøbsordrer
  • Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer
  • Debitorhåndtering
  • Daglig bogføring i e-conomic
  • Diverse ad hoc-opgaver og rapporter

Personlige og faglige kompetencer:

  • Selvstændig og struktureret
  • Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører)
  • Talforståelse og øje for detaljer
  • Økonomi-/bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel
  • Kendskab til Excel er en fordel
  • Engelsk i skrift og tale

Vi kan tilbyde:

Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946369Phoenix-1c1b054812019-01-22T00:00:00Deltids medarbejder søges indenfor bogholderi og administrativt arbejde

På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.

Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet.

Primære opgaver:

  • Oprettelse af indkøbsordrer
  • Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer
  • Debitorhåndtering
  • Daglig bogføring i e-conomic
  • Diverse ad hoc-opgaver og rapporter

Personlige og faglige kompetencer:

  • Selvstændig og struktureret
  • Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører)
  • Talforståelse og øje for detaljer
  • Økonomi-/bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel
  • Kendskab til Excel er en fordel
  • Engelsk i skrift og tale

Vi kan tilbyde:

Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.

2019-02-18T23:52:10.890 På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet. Primære opgaver: Oprettelse af indkøbsordrer Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer Debitorhåndtering Daglig bogføring i e-conomic Diverse ad hoc-opgaver og rapporter Personlige og faglige kompetencer: Selvstændig og struktureret Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører) Talforståelse og øje for detaljer Økonomi- bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel Kendskab til Excel er en fordel Engelsk i skrift og tale Vi kan tilbyde: Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.11Jobnet1c1b0548100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-19T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3440796Boie & Nordstrøm11Obstrupparken 188000Aarhus CDKDanmark0
boie.nordstrom@gmail.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent697738JobNet493418649341861000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c1b0548&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgHos Boie & Nordstrøm søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi360273119Christian B.N. Mikkelsenboie.nordstrom@gmail.comDKDanmarkDKDanmark330015061Erfaren bogholder med SAP erfaringRobot Er du en erfaren bogholder med SAP erfaring - har du nu muligheden for at blive en del af en international IT virksomhed i Stilling, hvor de er ca. 25. personer på denne lokation. Du vil indgå i et team sammen med en bogholder og din kommende leder. Opstart ønskes hurtigst muligt. Vikariatets længde forventes at vare 1-3 måned. Er du den rette vil det være mulighed for en fastansættelse. Det er en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiderne er meget fleksible. IT systemer: SAP - det er et krav du har erfaring med bogholderiopgaver i dette system. Sprog: Dansk og engelsk. Som person er du: Rummelig, struktureret, proaktiv og har et positivt sind. Du vil få ansvaret for nedenstående opgaver: Leverandør behandling: Eks. registrering af fakturaer Fakturering af PO, udlæg mm. Bogføring. Primært debitordelen. Finansbogholderi Dertil er det et plus, hvis du har erfaring og viden om at administrere løn og afstemninger af moms. Har du erfaring med ovenstående opgaver og synes du jobbet lyder interessant? Så tøv ikke med at kontakte Sales HR Consultant Sarah Dressel 38 38 11 82 eller sarah.dressel@adecco.dk

Er du en erfaren bogholder med SAP erfaring - har du nu muligheden for at blive en del af en international IT virksomhed i Stilling, hvor de er ca. 25. personer på denne lokation. Du vil indgå i et team sammen med en bogholder og din kommende leder.

Opstart ønskes hurtigst muligt.

Vikariatets længde forventes at vare 1-3 måned. Er du den rette vil det være mulighed for en fastansættelse.

Det er en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiderne er meget fleksible.

IT systemer: SAP - det er et krav du har erfaring med bogholderiopgaver i dette system.

Sprog: Dansk og engelsk.

Som person er du: Rummelig, struktureret, proaktiv og har et positivt sind.

Du vil få ansvaret for nedenstående opgaver:

• Leverandør behandling: Eks. registrering af fakturaer

• Fakturering af PO, udlæg mm.

• Bogføring. Primært debitordelen.

• Finansbogholderi

Dertil er det et plus, hvis du har erfaring og viden om at administrere løn og afstemninger af moms.

Har du erfaring med ovenstående opgaver og synes du jobbet lyder interessant? Så tøv ikke med at kontakte Sales & HR Consultant Sarah Dressel 38 38 11 82 eller sarah.dressel@adecco.dk

ADECCO A/SSkanderborg2019-05-01T00:00:002019-06-26T00:00:00
330013258Erfaren bogholderRobot Har du lyst til et spændende selvstændigt job i en innovativ virksomhed i Ikast, med gode og engagerede kollegaer? Du får muligheden for et stort ansvar til varetagelse af en bred palette af bogholderimæssige og administrative opgaver. Du bliver en del af et mindre økonomiteam, hvor opgaverne løses i fællesskab og er backup for hinanden. Virksomheden har en flad organisation og et godt uformelt arbejdsmiljø. Du vil have reference til regnskabschefen, hvor det forventes at du selvstændigt kan varetage nedenstående arbejdsopgaver: Bogføring af indkøbsordre. Øvrig daglig bogføring herunder bogføring af rejseafregninger Fakturering Lønadministration og div. HR funktioner forbundet hermed Være vort ansigt ud ad til i receptionen og i telefonen Debitor- og kreditorstyring herunder betaling af kreditorer Afstemning af moms, likvider etc. Virksomheden arbejder projektorienteret, hvorfor det vil være en fordel du har erfaring med projektregistrering og opfølgning herpå. Opstart: Snarrest muligt. Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor der er fleksibilitet ift. arbejdstiderne. Er du den rette? Så tøv ikke med at kontakte Sales HR Consultant fra Adecco Sarah Dressel pr. mail sarah.dressel@adecco.dk eller tlf.: 38 38 11 82

Har du lyst til et spændende selvstændigt job i en innovativ virksomhed i Ikast, med gode og engagerede kollegaer? Du får muligheden for et stort ansvar til varetagelse af en bred palette af bogholderimæssige og administrative opgaver. Du bliver en del af et mindre økonomiteam, hvor opgaverne løses i fællesskab og er backup for hinanden. Virksomheden har en flad organisation og et godt uformelt arbejdsmiljø.

Du vil have reference til regnskabschefen, hvor det forventes at du selvstændigt kan varetage nedenstående arbejdsopgaver:

  • Bogføring af indkøbsordre.
  • Øvrig daglig bogføring – herunder bogføring af rejseafregninger
  • Fakturering
  • Lønadministration og div. HR funktioner forbundet hermed
  • Være vort ansigt ud ad til i receptionen og i telefonen
  • Debitor- og kreditorstyring – herunder betaling af kreditorer
  • Afstemning af moms, likvider etc.

Virksomheden  arbejder projektorienteret, hvorfor det vil være en fordel du har erfaring med projektregistrering og opfølgning herpå.

Opstart: Snarrest muligt.

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor der er fleksibilitet ift. arbejdstiderne.

Er du den rette? Så tøv ikke med at kontakte Sales & HR Consultant fra Adecco Sarah Dressel pr. mail sarah.dressel@adecco.dk eller tlf.: 38 38 11 82

ADECCO A/SIkast2019-04-30T00:00:002019-06-24T00:00:00
330006768Vi mangler en bogholderRobot Er du den vi står at mangler? Vi er et lille team der har travlt - men hvor der også er plads til humor og hygge vi mangler en til * løn * fakturaer * bogføring * danmarks statestik * feriepenge * alt hvad et bogholderi rummer vi forventer du stille og rolig kommer ind i tingene og så er selvkørende arbejdstiden er 20-30 timer om ugen og hvornår på dagen er op til dig! vi glæder os til at høre fra dig skriv til: Hanne@spvb.dk

Er du den vi står at mangler?

Vi er et lille team der har travlt - men hvor der også er plads til humor og hygge

vi mangler en til

* løn

* fakturaer

* bogføring

* danmarks statestik

* feriepenge

* alt hvad et bogholderi rummer

vi forventer du stille og rolig kommer ind i tingene og så er selvkørende

arbejdstiden er 20-30 timer om ugen

og hvornår på dagen er op til dig!

vi glæder os til at høre fra dig

skriv til: Hanne@spvb.dk

 

SYGEPLEJERSKERNES VIKARBUREAU ApSAarhus C2019-04-12T00:00:002019-06-07T00:00:00
330019628Bogholder med SAP Concur erfaringRobot Har du erhvervserfaring som bogholder eller regnskabsassistent og er du vant til at arbejde med SAP Concur? Så har du nu muligheden for et længervarende vikariat i en spændende virksomhed i Aarhus C. Du bliver en del af en større økonomiafdeling, hvor dine arbejdsopgaver vil være bogføring af rejseafregninger og afstemninger i systemet SAP Concur. Opstart er hurtigst muligt og der er tale om en fuldtidsstilling. Har du erfaringen og er du nysgerrig efter at høre mere så ring eller skriv endelig til Sales HR Consultant Sarah Dressel.

Har du erhvervserfaring som bogholder eller regnskabsassistent og er du vant til at arbejde med SAP Concur? Så har du nu muligheden for et længervarende vikariat i en spændende virksomhed i Aarhus C.

Du bliver en del af en større økonomiafdeling, hvor dine arbejdsopgaver vil være bogføring af rejseafregninger og afstemninger i systemet SAP Concur.

Opstart er hurtigst muligt og der er tale om en fuldtidsstilling.

Har du erfaringen og er du nysgerrig efter at høre mere så ring eller skriv endelig til Sales & HR Consultant Sarah Dressel.

ADECCO A/SAarhus C2019-05-08T00:00:002019-07-02T00:00:00
330025068Kontormedarbejder/bogholder søgesRobot Vores virksomhed er i kraftig vækst, og vi søger derfor kontormedarbejder bogholder til vores team Så kom og vær vores nye kollega. Sivitas er en konsulentvirksomhed, der løser komplekse opgaver inden for børne- og familieområdet. Vores fagligt kompetente konsulenter løser hver dag opgaver for kommunerne, når der iværksættes foranstaltninger med det mål at understøtte familier, som har behov for ekstra støtte og hjælp til at håndtere sociale, pædagogiske og psykiske udfordringer. Dette kan du læse meget mere om på vores hjemmeside www.sivitas.dk. Dine arbejdsopgaver Bogføring opgaver Håndtering af indgående og udgående fakturaer Momshåndtering Forefaldende opgaver, der sikrer et effektivt bogholderi Opfølgning på debitorer Debitor- og kreditorstyring Forberedelse til revision Kontoropgaver Selvstændig varetagelse af andre administrative og planlægningsmæssige opgaver, herunder bestilling af kontorartikler Ad hoc-administrative opgaver Øvrigt forfaldet kontorarbejde Dine faglige kompetencer Har en god generel IT- og systemforståelse (bl.a. Office-pakken) Har erfaring med bogføring Har erfaring med økonomistyring Har erfaring med kontorarbejde Dine personlige kompetencer Du trives i en dynamisk hverdag, hvor du selv skal planlægge din tid og være ansvarlig for at opnå de opstillede mål. Du er serviceminded og imødekommende. Du er fleksibel i forhold til dine kolleger Du trives i en mindre virksomhed, hvor vi sætter pris på ærlighed i øjenhøjde og en direkte kommunikationsform Du kan aktivt sige til og fra, og du er ærlig og åben omkring eventuelle udfordringer i hverdagen Du er fleksibel og mødestabil Vi tilbyder Vi tilbyder grundlæggende en attraktiv arbejdsplads med høj faglighed, - dygtige, engagerede kolleger og et godt, sundt og uformelt arbejdsklima. Vi tilbyder et spændende job i en virksomhed, hvor vi lægger vægt på anerkendelse din succes er vores fælles succes. Sivitas opfordrer alle med de rette kompetencer til at søge stillingen, og ser gerne ansøgning fra personer visiteret til fleksjob. Praktiske oplysninger Ansøgningsfrist: Snarest muligt, dog senest den 31. maj 2019. Ansøgning og CV sendes på mail til: kontakt@sivitas.dk Ansættelse: deltid, funktionæransættelse med en individuelt aftalt løn. Startdato: Hurtigst muligt. Ansættelsessted: Vesterløkken 4, 8230 Aabyhøj For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Shadman Salih på tlf.: 42634340 For yderligere oplysninger om Sivitas: www.sivitas.dk

Vores virksomhed er i kraftig vækst, og vi søger derfor kontormedarbejder/bogholder til vores team – Så kom og vær vores nye kollega.

Sivitas er en konsulentvirksomhed, der løser komplekse opgaver inden for børne- og familieområdet. Vores fagligt kompetente konsulenter løser hver dag opgaver for kommunerne, når der iværksættes foranstaltninger med det mål at understøtte familier, som har behov for ekstra støtte og hjælp til at håndtere sociale, pædagogiske og psykiske udfordringer.

Dette kan du læse meget mere om på vores hjemmeside www.sivitas.dk.

Dine arbejdsopgaver

Bogføring opgaver

  • Håndtering af indgående og udgående fakturaer
  • Momshåndtering
  • Forefaldende opgaver, der sikrer et effektivt bogholderi
  • Opfølgning på debitorer
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Forberedelse til revision

Kontoropgaver

  • Selvstændig varetagelse af andre administrative og planlægningsmæssige opgaver, herunder
    bestilling af kontorartikler
  • Ad hoc-administrative opgaver
  • Øvrigt forfaldet kontorarbejde

 

Dine faglige kompetencer

  • Har en god generel IT- og systemforståelse (bl.a. Office-pakken)
  • Har erfaring med bogføring
  • Har erfaring med økonomistyring
  • Har erfaring med kontorarbejde

 

Dine personlige kompetencer

  • Du trives i en dynamisk hverdag, hvor du selv skal planlægge din tid og være ansvarlig for at opnå de opstillede mål.
  • Du er serviceminded og imødekommende.
  • Du er fleksibel i forhold til dine kolleger
  • Du trives i en mindre virksomhed, hvor vi sætter pris på ærlighed i øjenhøjde og en direkte kommunikationsform
  • Du kan aktivt sige til og fra, og du er ærlig og åben omkring eventuelle udfordringer i hverdagen
  • Du er fleksibel og mødestabil

 Vi tilbyder

Vi tilbyder grundlæggende en attraktiv arbejdsplads med høj faglighed, - dygtige, engagerede kolleger og et godt, sundt og uformelt arbejdsklima. Vi tilbyder et spændende job i en virksomhed, hvor vi lægger vægt på anerkendelse – din succes er vores fælles succes.

Sivitas opfordrer alle med de rette kompetencer til at søge stillingen, og ser gerne ansøgning fra personer visiteret til fleksjob.

 

Praktiske oplysninger

Ansøgningsfrist: Snarest muligt, dog senest den 31. maj 2019.

Ansøgning og CV sendes på mail til: kontakt@sivitas.dk

Ansættelse: deltid, funktionæransættelse med en individuelt aftalt løn.

Startdato:  Hurtigst muligt.

Ansættelsessted: Vesterløkken 4, 8230 Aabyhøj

 

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Shadman Salih på tlf.: 42634340

For yderligere oplysninger om Sivitas: www.sivitas.dk

 

 

Sivitas ApSÅbyhøj2019-05-15T00:00:002019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren bogholder med SAP erfaring

ADECCO A/S

Skanderborg
Er du en erfaren bogholder med SAP erfaring - har du nu muligheden for at blive en del af en international IT virksomhed i Stilling, hvor de er ca. 25. personer på denne lokation. Du vil indgå i et team sammen med en bogholder og din kommende leder....
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Erfaren bogholder

ADECCO A/S

Ikast
Har du lyst til et spændende selvstændigt job i en innovativ virksomhed i Ikast, med gode og engagerede kollegaer? Du får muligheden for et stort ansvar til varetagelse af en bred palette af bogholderimæssige og administrative opgaver. Du bliver en ...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

Vi mangler en bogholder

SYGEPLEJERSKERNES VIKARBUREAU ApS

Aarhus C
Er du den vi står at mangler? Vi er et lille team der har travlt - men hvor der også er plads til humor og hygge vi mangler en til * løn * fakturaer * bogføring * danmarks statestik * feriepenge * alt hvad et bogholderi rummer vi forventer du stille...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

Bogholder med SAP Concur erfaring

ADECCO A/S

Aarhus C
Har du erhvervserfaring som bogholder eller regnskabsassistent og er du vant til at arbejde med SAP Concur? Så har du nu muligheden for et længervarende vikariat i en spændende virksomhed i Aarhus C. Du bliver en del af en større økonomiafdeling, hv...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Kontormedarbejder/bogholder søges

Sivitas ApS

Åbyhøj
Vores virksomhed er i kraftig vækst, og vi søger derfor kontormedarbejder bogholder til vores team Så kom og vær vores nye kollega. Sivitas er en konsulentvirksomhed, der løser komplekse opgaver inden for børne- og familieområdet. Vores fagligt komp...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019