Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Deltidsbogholder med stor viden om Excel og lønbehandling

Specialised ApS søger til nyoprettet stilling en allround bogholder med stor viden om Excel og erfaring med lønningsbogholderi.

Der er tale om en deltids stilling på ca. 80 timer pr. måned og da den er nyoprettet, kan den rette kandidat være med til at præge og udvikle stillingen efter interesser og kvalifikationer.

  

Vi tilbyder: 

  • En spændende, sjov og til tider hektisk hverdag i en virksomhed, hvor tiden aldrig står stille. Vi er i en udviklingsfase, hvor vi prøver ting af, igangsætter nye initiativer, forsøger at differentiere os fra de øvrige aktører i branchen, så på trods af vore over 9 år på bagen er iværksætterkulturen intakt. 
  • Du vil indgå i en lille stabsfunktion på virksomhedens hovedkontor, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med den øverste ledelse. Dermed befinder du dig lige der, hvor beslutningerne træffes – og da vi har en åben dialog, sikkert også være med til at præge dem fra tid til anden.

  

Arbejdsopgaverne;

vil være varierede og som nævnt, kan du være med til at præge dem. Som minimum, vil stillingen dog bestå af alle discipliner indenfor bogholderi, herunder: 

  • Lønningsbogholderi, herunder at indberette løn til Dataløn samt afstemme og bogføre løn samt søge om- og følge op på modtagelsen af lønrefusioner. 
  • Udarbejde og ajourføre ansættelseskontrakter til timelønnede, som er omfattet af Hoteloverenskomsten mellem HORESTA og 3F. 
  • Debitorbogholderi, herunder fakturere, rykke og bogføre kundeindbetalinger. 
  • Finansbogholderi (herunder kontering og afstemning, momsafregning m.v.). 
  • Kreditorbogholderi, herunder bogføre- samt betale leverandørfakturaer. 

 

  • Øvrige opgaver kan i et vist omfang tilpasses den enkelte kandidat og kan f.eks. være likviditetsstyring, udarbejdelse af simple månedsregnskaber, deltage eller varetage budgettering, forberede årsregnskaber m.v. 
  • Øvrige opgaver kan dog også være indenfor andre arbejdsdiscipliner, såsom vedligeholdelse og udvikling af profiler på sociale medier eller andre udviklingsopgaver, så længe de bidrager positivt til virksomhedens udvikling, ligesom øvrige administrative opgaver kan forekomme.

 

For at få succes i jobbet, skal du; 

  • (krav) have en veludviklet logisk sans og begå dig hjemmevant i Excel, herunder være vant til at opbygge og sammensætte formler m.v., da både lønkontering og grundlaget for vor fakturering udføres i avancerede regneark, som du skal anvende og vedligeholde. Du skal desuden have let ved at tilegne dig ny viden om Excel, i takt med, at du får brug herfor, 
  • (krav) have erfaring med lønindberetning via lønbureau, gerne Dataløn og have en grundlæggende forståelse for, hvordan lønninger m.v. beregnes. Det er en fordel, hvis du før har lavet løn til timelønnede efter gældende overenskomster (vi er omfattet af Hoteloverenskomsten mellem HORESTA og 3F), 
  • (fordel, ikke krav) have erfaring med allround bogholderi, herunder kreditor-, debitor- og finansbogholderi, herunder periodisering, afstemninger, momsafregning m.v. Mangler du her den nødvendige erfaring, kan vi i et vist omfang tilbyde oplæring, 
  • kunne arbejde selvstændigt, være detaljeorienteret, holde hovedet koldt når det går stærkt og have flere bolde i luften på en gang, ligesom du skal være fleksibel, 
  • derudover have humor, godt humør og energi og have en pokkers stor nysgerrighed – for uden den, opfinder vi ikke nye smarte måder at gøre tingene på, 
  • endeligt kunne begå dig på både dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt. 

 

Øvrige informationer 

Tiltrædelse: Snarest muligt. 

Arbejdssted: Specialised ApS, Industriholmen 82, 1., 2650 Hvidovre. 

Send snarest muligt dit CV samt en motiveret ansøgning pr. mail til adm. direktør, Jan Rye Hougaard (job134@specialised.dk). Har du behov for yderligere oplysninger om stillingen, kan Jan kontaktes på 52 10 43 65. 

Der afholdes jobinterviews løbende og stillingen besættes, når vi finder den rette kandidat. 

Specialised ApS er en af markedets førende hotelrengøringsvirksomheder og vi er garant for, at værelserne er rene og klar til tiden, hver dag, året rundt. Vi driver outsourcede housekeeping-afdelinger på landets hoteller og hjælper dermed hotellerne med at frigive tid til at fokusere på deres kerneforretning og dermed hotellets gæster.

Vi er en ejerledet virksomhed, stiftet i 2010, men nuværende ejer købte virksomheden i 2017 og arbejder løbende på at optimere og udvikle virksomheden, så vi til stadighed er helt i front.

Vor forretning bygger på lange relationer til vore kunder og vi står for høj kvalitet, troværdighed og transparens.

Læs mere om Specialised ApS på http://www.specialised.dk.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Bogholder søges

Dansk Selskab ApS

Hvidovre
Lokal virksomhed i Hvidovre, med 7 ansatte med en bred medarbejder-og alderssammensætning, søger 1 ny medarbejder indenfor Regnskab bogholderi controller opgaver. Virksomheden varetager opgaver indenfor regnskab, controlling, revision og rådgivning....
Indrykket:9. maj 2020

Skarp bogholder med humor søges

BG Revision v/Günay Demir

Glostrup
Hos BG Revision søger vi en bogholder, der samtidig kan være en administrativ medarbejder. Med en administrativ medarbejder menes en medarbejder, der kan assisterer med administrative opgaver sideløbende. Der er travlt, og vi har brug for en, der ka...
Indrykket:24. april 2020

ScanPeople søger en Økonomiansvarlig til Heka Dental

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
På vegne af vores kunde Heka Dental, søger ScanPeople en Økonomiansvarlig til virksomhedens kontor i Ishøj. Du vil have det komplette ansvar for Heka Dentals regnskabs-og bogføringsmæssige opgaver. Derudover vil du også være ansvarlig for bl.a. ansæ...
Indrykket:2. juni 2020

Internationalt revisionsfirma i vækst søger bogholdere/ økonomiassistenter

Rödl & Partner Danmark A/S

København S
Rödl Partner Danmark er et internationalt, ungt og dynamisk revisionsfirma. Vi har en stor klientportefølje og oplever for tiden en massiv klienttilgang. Vi har derfor masser at lave og søger bogholdere økonomiassistenter til vores kontor i Københav...
Indrykket:26. maj 2020

Momsspecialist (fuldtid el. deltid)

Hofor A/S

København S
Som vores nye momsspecialist vil du, i tæt samarbejde med ledelsen, få ansvaret for, at HOFOR lever op til alle regler på momsområdet, og du vil forestå momsafregning for vores selskaber, hvoraf 25 af selskaberne er fællesregistrerede. Du vil også f...
Indrykket:1. juni 2020