Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Deltidsstilling i administrationen hos en af verdens førende FMCG virksomheder

 

Deltidsstilling i administrationen hos en af verdens førende FMCG virksomheder

På vegne af en af verdens førende FMCG virksomheder, søger Retail24 en deltidsmedarbejder til ca. 20-25 timer pr. uge.  Du kommer til at være en del af et team i DK med 6 medarbejdere på det danske kontor samt 7 kørende sælgere og derudover have kontaktflade til hovedkontoret i Malmø.

Du har dermed en unik mulighed for, at blive en del af det danske team, hvilket vil give dig en stærk indsigt i, hvordan en international virksomhed fungerer.

Teamet har primært fokus på at drive salgsudviklingen i DK, og du bliver en vigtig del af ambitionen om at øge kundetilfredshed. Derudover skal du bidrage med at højne datakvalitet internt, så vi får endnu mere ud af de værktøjer, vi allerede benytter os af. Du får desuden en vigtig rolle som support til Field Sales samt KAM’s. 

Vi lægger vægt på, at du har et højt drive og trives i en stilling, hvor der stilles krav til dig. Du er glad for tal og fordybelse, og har en struktureret tilgang til opgaverne. Du er robust, selvstændig og tager ansvar for dine opgaver.

 Ansvarsområder  

Support til Field Sales Manager

  • Opdatering af kundelister i CRM-system
  • Vedligeholdelse af sortimentslister i CRM-system
  • Koordinering af salgsmøder

Generelt kontorarbejde

  • Oprettelse af PO’er og kontering af fakturaer (SAP)
  • Styring af vareprøvelager, telefon og postgang
  • Håndtering af nye medarbejdere (visitkort, benzinkort mv.)

Support til Field Sales

  • Back-Office kontakt
  • Opdatering af salgsmateriale (One Drive) – Upload

Support til KAM

  • Fremsendelse af vare-/fotoprøver
  • Back Office kontakt til POS-Data leverandør (Effect Manager)
  • Interne ansøgninger om kreditnotaer til forsendelse

 Profil, krav og dokumentation  

  • Du er pålidelig og er vant til at arbejde koncentreret med opgaver
  • Du er udadvendt, holder af en uformel omgangstone og er serviceminded i din tilgang til andre
  • Du er ansvarsbevidst og god til at arbejde med deadlines
  • Du interesserer dig for tal og er analytisk i din arbejdsform
  • Taler og forstår engelsk
  • Hvis du har erfaring fra lign. stilling er det er plus, men ikke et krav

Vi tilbyder   

  • Et spændende og lærerigt deltidsjob, i et mindre team, men alligevel med værktøjerne fra et globalt selskab
  • En uformel omgangstone, hvor det sociale vægtes højt   
  • Et job hvor du i høj grad kan gøre en forskel hos Ferrero  
  • Et job hvor du får ansvar og arbejder på linje med dine kolleger   
  • Fast timeløn

Ansøgning  

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Asmira Ramic på mail: asmira.ramic@retail24.dk eller mobil: +45 24290010.

Send din ansøgning samt CV inden 21.05.2018, hvorefter samtalerne vil blive afholdt. Ansættelses opstart: hurtigst muligt eller når den rette kandidat er fundet. 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrative medarbejdere med sprogkundskaberne i orden

Politiområdet, Ejby

Brøndby
Glostrup, Rigspolitiet, Politiområdet Vi søger administrative medarbejdere, som ønsker at behandle internationale forespørgsler, og som har lyst til at bistå dansk politi og udenlandske politimyndigheder med bekæmpelse af grænseoverskridende krimina...
Indrykket:15. november 2018
Udløbsdato:27. november 2018

Administrative medarbejdere med sprogkundskaberne i orden

Politiområdet, Ejby

Brøndby
Glostrup, Rigspolitiet, Politiområdet Vi søger administrative medarbejdere, som ønsker at behandle internationale forespørgsler, og som har lyst til at bistå dansk politi og udenlandske politimyndigheder med bekæmpelse af grænseoverskridende krimina...
Indrykket:16. november 2018
Udløbsdato:27. november 2018

Juridisk medarbejder til contract management og it-sikkerhed

Digitaliseringssekretariatet

Albertslund
Ballerup Kommunes Digitaliseringssekretariat søger en juridisk medarbejder til implementering af persondataforordningen, samt contract management for kommunens it-systemer. Som vores nye kollega kommer du til at indgå i et team af medarbejdere, der ...
Indrykket:1. november 2018
Udløbsdato:20. november 2018

"Data & Geografi" til Center for By, Erhverv og Miljø

Center for By Erhverv og Miljø

Albertslund
Ballerup Kommune leder efter en ny medarbejder der har lyst til at arbejde med data, analyser og formidling.Vi har brug for dig, for fortsat at kunne være i front inden for open source og målrettet dataanvendelse en væsentlig forudsætning for at kun...
Indrykket:12. november 2018
Udløbsdato:2. december 2018

Studerende søges til Administrationen på Novo Nordisk Foundation Center for Basic Metabolic Research, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet

KU-SUND-Metabolismecentret

Frederiksberg
Vi søger en kvalitetsbevidst, effektiv og serviceorienteret studerende med gode IT- og engelsk kundskaber til administrative og praktiske opgaver. Tiltrædelse snarest muligt. Om os Novo Nordisk Foundation Center for Basic Metabolic Research blev eta...
Indrykket:7. november 2018
Udløbsdato:30. november 2018