Deltidsstilling til administrative opgaver forbundet med drift af cafe / cafeprojektet

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Caféen på Tårnby Hovedbibliotek bliver ny-etableret som et §103 beskæftigelsestilbud i kommunal regi, og vi søger administrative kræfter til at varetage opgaver forbundet med driften.

Tårnby Kommune ønsker, at ny-etableringen af caféen på hovedbiblioteket skal skabe et nyt samlingssted for lokalsamfundet og sikre meningsfulde arbejdspladser til kommunens borgere i beskyttet beskæftigelse. Biblioteket er en arbejdsplads med høj trivsel og godt arbejdsmiljø der arrangerer et væld at arrangementer og spændende aktiviteter.

Dit team vil bestå af medarbejderne og borgere i §103 beskyttet beskæftigelse, der alle arbejder i cafeen. Du bliver ansat på botilbuddet Jeshøj/Falhøj, hvor du også vil have din arbejdsplads og dagligdag med kollegaer på stedet.

Dine arbejdsopgaver

Du vil i din arbejdsdag løse en bred palette af administrative opgaver forbundet med caféens drift. Herunder oprettelse og registrering af ændringer i vagtplanen, bogføring, betaling af regninger, udarbejdelse af tekster, udarbejdelse og opdatering af diverse lister. Der vil løbende forekomme ad-hoc opgaver af forskellig karakter.

Erfaring og uddannelse
  • Uddannelse inden for kommunal administration

  • Erfaring med opgaver som økonomi, personale, registrering og dokumentation

  • Gerne erfaring med følgende it-systemet: KMD OPUS vagtplan, KMD OPUS rollebaseret, Officepakken, KSP/CICS systemet, CURA og Diaform+

Personlige egenskaber
  • Selvstændig, med en positiv indstilling

  • Kreativ, løsning- og detaljeorienteret

  • Bevarer overblikket og skaber struktur i mange forskellige opgaver

  • Ansvarlig og mødestabil

Hvad kan vi tilbyde dig
  • Afvekslende arbejdsopgaver

  • Indflydelse og medbestemmelse

  • Mulighed for personlig og faglig udvikling

  • Arbejdsplads med godt arbejdsmiljø og gode kollegaer

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en deltidsstilling, svarende til 18,5 time pr. uge, med opstart hurtigst muligt og senest 1. december 2021. Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse Institutionsleder Lykke Villerslev på tlf. 30760318.

Vi ansætter løbende, tøv derfor ikke med at sende din ansøgning afsted med det samme. Ansøgningsfristen er 20. oktober 2021.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.:”Databeskyttelsesrådgiver”.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Rådgiver til Virksomhedsmiljø

MOE A/S

Søborg
Har du en drøm om at hjælpe danske industrivirksomheder med at sikre miljøvenlig og bæredygtig drift Til området Virksomhedsmiljø søger vi en engageret og dygtig medarbejder, der har lyst til at gøre en forskel for vores kunder. Du skal bl.a. hjælpe...
Indrykket:21. oktober 2021

Operations Coordinators - Spanish Market

VOS ApS

København Ø
We are looking for more people to join our Spanish team. YOUR ROLE The main functions of this role will be achieving successful operations of groups. RESPONSIBILITIES Book and operate groups, in close cooperation with our suppliers. Create relevant,...
Indrykket:16. oktober 2021

Operations Coordinators - Italian Market

VOS ApS

København Ø
We are looking for more people to join our Italian team. YOUR ROLEThe main functions of this role will be achieving successful operations of groups. RESPONSIBILITIES Book and operate groups, in close cooperation with our suppliers. Create relevant, ...
Indrykket:16. oktober 2021

Kundeservicemedarbejder

ipnordic A/S

København S
Kundeservicemedarbejder til vores kontor i København Vil du være med til at give vores kunder fremragende kundeservice og markedets bedste telefoniløsning? Så er du lige den, vi søger! Hos ipnordic vil vi være førende inden for kundeservice i vores ...
Indrykket:16. oktober 2021

Norsktalende sagsbehandler med stærke kommunikative evner

ParkZone A/S

Rødovre
Norsktalende sagsbehandler med stærke kommunikative evner Kan du flydende norsk, har erfaring med sagsbehandling og brænder du for at sikre en god kundekommunikation? Så er det måske dig, vi søger. Om ParkZone ParkZone er en danskejet servicevirksom...
Indrykket:15. oktober 2021

Deltidsstilling til administrative opgaver forbundet med drift af cafe / cafeprojektet

Caféen på Tårnby Hovedbibliotek bliver ny-etableret som et §103 beskæftigelsestilbud i kommunal regi, og vi søger administrative kræfter til at varetage opgaver forbundet med driften.

Tårnby Kommune ønsker, at ny-etableringen af caféen på hovedbiblioteket skal skabe et nyt samlingssted for lokalsamfundet og sikre meningsfulde arbejdspladser til kommunens borgere i beskyttet beskæftigelse. Biblioteket er en arbejdsplads med høj trivsel og godt arbejdsmiljø der arrangerer et væld at arrangementer og spændende aktiviteter.

Dit team vil bestå af medarbejderne og borgere i §103 beskyttet beskæftigelse, der alle arbejder i cafeen. Du bliver ansat på botilbuddet Jeshøj/Falhøj, hvor du også vil have din arbejdsplads og dagligdag med kollegaer på stedet.

Dine arbejdsopgaver

Du vil i din arbejdsdag løse en bred palette af administrative opgaver forbundet med caféens drift. Herunder oprettelse og registrering af ændringer i vagtplanen, bogføring, betaling af regninger, udarbejdelse af tekster, udarbejdelse og opdatering af diverse lister. Der vil løbende forekomme ad-hoc opgaver af forskellig karakter.

Erfaring og uddannelse
  • Uddannelse inden for kommunal administration

  • Erfaring med opgaver som økonomi, personale, registrering og dokumentation

  • Gerne erfaring med følgende it-systemet: KMD OPUS vagtplan, KMD OPUS rollebaseret, Officepakken, KSP/CICS systemet, CURA og Diaform+

Personlige egenskaber
  • Selvstændig, med en positiv indstilling

  • Kreativ, løsning- og detaljeorienteret

  • Bevarer overblikket og skaber struktur i mange forskellige opgaver

  • Ansvarlig og mødestabil

Hvad kan vi tilbyde dig
  • Afvekslende arbejdsopgaver

  • Indflydelse og medbestemmelse

  • Mulighed for personlig og faglig udvikling

  • Arbejdsplads med godt arbejdsmiljø og gode kollegaer

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en deltidsstilling, svarende til 18,5 time pr. uge, med opstart hurtigst muligt og senest 1. december 2021. Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse Institutionsleder Lykke Villerslev på tlf. 30760318.

Vi ansætter løbende, tøv derfor ikke med at sende din ansøgning afsted med det samme. Ansøgningsfristen er 20. oktober 2021.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.:”Databeskyttelsesrådgiver”.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Rådgiver til Virksomhedsmiljø

MOE A/S

Søborg
Har du en drøm om at hjælpe danske industrivirksomheder med at sikre miljøvenlig og bæredygtig drift Til området Virksomhedsmiljø søger vi en engageret og dygtig medarbejder, der har lyst til at gøre en forskel for vores kunder. Du skal bl.a. hjælpe...
Indrykket:21. oktober 2021

Operations Coordinators - Spanish Market

VOS ApS

København Ø
We are looking for more people to join our Spanish team. YOUR ROLE The main functions of this role will be achieving successful operations of groups. RESPONSIBILITIES Book and operate groups, in close cooperation with our suppliers. Create relevant,...
Indrykket:16. oktober 2021

Operations Coordinators - Italian Market

VOS ApS

København Ø
We are looking for more people to join our Italian team. YOUR ROLEThe main functions of this role will be achieving successful operations of groups. RESPONSIBILITIES Book and operate groups, in close cooperation with our suppliers. Create relevant, ...
Indrykket:16. oktober 2021

Kundeservicemedarbejder

ipnordic A/S

København S
Kundeservicemedarbejder til vores kontor i København Vil du være med til at give vores kunder fremragende kundeservice og markedets bedste telefoniløsning? Så er du lige den, vi søger! Hos ipnordic vil vi være førende inden for kundeservice i vores ...
Indrykket:16. oktober 2021

Norsktalende sagsbehandler med stærke kommunikative evner

ParkZone A/S

Rødovre
Norsktalende sagsbehandler med stærke kommunikative evner Kan du flydende norsk, har erfaring med sagsbehandling og brænder du for at sikre en god kundekommunikation? Så er det måske dig, vi søger. Om ParkZone ParkZone er en danskejet servicevirksom...
Indrykket:15. oktober 2021