Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Den Blå Planet søger erfaren salgs- og eventkoordinator

Den Blå Planet, Danmarks Akvarium søger en erfaren og alsidig salgs- og eventkoordinator til en spændende stilling i vores BtB salg & booking afdeling.Med den største naturlighed favner du både det opsøgende salg, arrangementsafvikling, intern koordinering og opbygning af sponsor- og erhvervsnetværk.

Stillingen som salgskoordinator
Som Salgs- og eventkoordinator på Den Blå Planet bliver du en proaktiv vært for vores erhvervsgæster, og du vil møde en spændende og til tider uforudsigelig hverdag i et utraditionelt og positivt miljø med mange ildsjæle.
Som del af et lille team forventer vi, at du møder gæster, kollegaer og rutineopgaver med et glimt i øjet, og at du har samme store energi i det opsøgende salg som når det skal ryddes op på lageret.
 
Dine opgaver som koordinator berører alle led i processen, fra opsøgende salg til efterfakturering og evaluering, herunder:

  • sælge arrangementer og events på Den Blå Planet
  • booke, planlægge og afvikle solgte aktiviteter
  • koordinere med interne og eksterne leverandører, herunder Madkastellet, der står for forplejningen på Den Blå Planet
  • fakturering, opfølgning og øvrige administrative opgaver
  • deltagelse på messer, opsøgende salg og kontakt til vores sponsorer

For at komme i betragtning til stillingen, har du mindst 3-5 års erfaring fra en lignende stilling og gerne med et etableret netværk du nemt kan aktivere.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du som minimum besidder følgende faglige og personlige kvalifikationer:
  • Er kommercielt orienteret og erfaring med BtB salg
  • Har erfaring med udvikling og afvikling af arrangementer og events
  • Er i besiddelse af et stort og relevant netværk inden for BtB
  • Har erfaring med projektledelse og arbejder struktureret og med stort overblik
  • Har gode IT-kompetencer inden for Microsoft Office-pakken og erfaring med at arbejde i CRM-system
  • Har flair for de længerevarende relationer og ikke kun det hurtige salg
  • Har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på minimum dansk og engelsk
  • Er effektiv, initiativrig, fleksibel og løsningsorienteret
  • Har et ukueligt godt humør og en god portion humor
  • Er rummelig og handlekraftig med en positiv tilgang til arbejdsopgaverne
  • Er indstillet på skiftende arbejdstider, da vi er på arbejde, når vores gæster har brug for os
Din ansøgning
Når du sender din ansøgning, beder vi dig svare på:
  • Hvad der motiverer dig til at søge Den Blå Planet
  • Hvordan du bliver en aktiv medspiller i salgs-teamet, og gerne med konkrete eksempler fra din nuværende stilling; hvordan du forstår at gå forrest når det gælder kvalitet og service, og hvordan du har øje for både detaljer og det gode samarbejde.
Den Blå Planet
Den Blå Planet er en levende, uformel arbejdsplads, og vi er Nordeuropas største akvarium. Vi har 7 mio. liter vand, tusindvis af dyr fra hele verden fordelt på 450 arter i 5.000 m2 udstilling. Vi har åbent 365 dage om året, men har også tid til at afvikle selskaber og events, møder og konferencer samt salg af sponsorater, rundvisninger, dyk med hajer, fotosessions og andre sjove ting. Disse arrangementer foregår i udstillingen, i cafeen, i auditoriet, på parkeringspladsen, på flydebroen – på alle tidspunkter af døgnet. Med andre ord kan næsten alt lade sig gøre på Den Blå Planet, og det bliver opgaven og rammerne for din hverdag i salgs-teamet.

Sådan søger du
Matcher du ovenstående profil, så skal du snarest muligt – og senest søndag den 16. juni 2019 – søge jobbet ved at klikke på den grønne "Send ansøgning"-knap til højre.

Samtaler vil blive afholdt løbende med henblik på ansættelsesstart medio august 2019.
Spørgsmål vedrørende jobbet kan rettes til teamleder for salg og booking, Thomas Dahl på tda@denblaaplanet.dk
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031402Phoenix-e9bf4a0b12019-06-04T00:00:00Den Blå Planet søger erfaren salgs- og eventkoordinatorDen Blå Planet, Danmarks Akvarium søger en erfaren og alsidig salgs- og eventkoordinator til en spændende stilling i vores BtB salg & booking afdeling.Med den største naturlighed favner du både det opsøgende salg, arrangementsafvikling, intern koordinering og opbygning af sponsor- og erhvervsnetværk.

Stillingen som salgskoordinator
Som Salgs- og eventkoordinator på Den Blå Planet bliver du en proaktiv vært for vores erhvervsgæster, og du vil møde en spændende og til tider uforudsigelig hverdag i et utraditionelt og positivt miljø med mange ildsjæle.
Som del af et lille team forventer vi, at du møder gæster, kollegaer og rutineopgaver med et glimt i øjet, og at du har samme store energi i det opsøgende salg som når det skal ryddes op på lageret.
 
Dine opgaver som koordinator berører alle led i processen, fra opsøgende salg til efterfakturering og evaluering, herunder:
  • sælge arrangementer og events på Den Blå Planet
  • booke, planlægge og afvikle solgte aktiviteter
  • koordinere med interne og eksterne leverandører, herunder Madkastellet, der står for forplejningen på Den Blå Planet
  • fakturering, opfølgning og øvrige administrative opgaver
  • deltagelse på messer, opsøgende salg og kontakt til vores sponsorer

For at komme i betragtning til stillingen, har du mindst 3-5 års erfaring fra en lignende stilling og gerne med et etableret netværk du nemt kan aktivere.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du som minimum besidder følgende faglige og personlige kvalifikationer:
  • Er kommercielt orienteret og erfaring med BtB salg
  • Har erfaring med udvikling og afvikling af arrangementer og events
  • Er i besiddelse af et stort og relevant netværk inden for BtB
  • Har erfaring med projektledelse og arbejder struktureret og med stort overblik
  • Har gode IT-kompetencer inden for Microsoft Office-pakken og erfaring med at arbejde i CRM-system
  • Har flair for de længerevarende relationer og ikke kun det hurtige salg
  • Har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på minimum dansk og engelsk
  • Er effektiv, initiativrig, fleksibel og løsningsorienteret
  • Har et ukueligt godt humør og en god portion humor
  • Er rummelig og handlekraftig med en positiv tilgang til arbejdsopgaverne
  • Er indstillet på skiftende arbejdstider, da vi er på arbejde, når vores gæster har brug for os
Din ansøgning
Når du sender din ansøgning, beder vi dig svare på:
  • Hvad der motiverer dig til at søge Den Blå Planet
  • Hvordan du bliver en aktiv medspiller i salgs-teamet, og gerne med konkrete eksempler fra din nuværende stilling; hvordan du forstår at gå forrest når det gælder kvalitet og service, og hvordan du har øje for både detaljer og det gode samarbejde.
Den Blå Planet
Den Blå Planet er en levende, uformel arbejdsplads, og vi er Nordeuropas største akvarium. Vi har 7 mio. liter vand, tusindvis af dyr fra hele verden fordelt på 450 arter i 5.000 m2 udstilling. Vi har åbent 365 dage om året, men har også tid til at afvikle selskaber og events, møder og konferencer samt salg af sponsorater, rundvisninger, dyk med hajer, fotosessions og andre sjove ting. Disse arrangementer foregår i udstillingen, i cafeen, i auditoriet, på parkeringspladsen, på flydebroen – på alle tidspunkter af døgnet. Med andre ord kan næsten alt lade sig gøre på Den Blå Planet, og det bliver opgaven og rammerne for din hverdag i salgs-teamet.

Sådan søger du
Matcher du ovenstående profil, så skal du snarest muligt – og senest søndag den 16. juni 2019 – søge jobbet ved at klikke på den grønne "Send ansøgning"-knap til højre.

Samtaler vil blive afholdt løbende med henblik på ansættelsesstart medio august 2019.
Spørgsmål vedrørende jobbet kan rettes til teamleder for salg og booking, Thomas Dahl på tda@denblaaplanet.dk
 

2019-06-17T00:53:32.490 Den Blå Planet, Danmarks Akvarium søger en erfaren og alsidig salgs- og eventkoordinator til en spændende stilling i vores BtB salg booking afdeling.Med den største naturlighed favner du både det opsøgende salg, arrangementsafvikling, intern koordinering og opbygning af sponsor- og erhvervsnetværk. Stillingen som salgskoordinator Som Salgs- og eventkoordinator på Den Blå Planet bliver du en proaktiv vært for vores erhvervsgæster, og du vil møde en spændende og til tider uforudsigelig hverdag i et utraditionelt og positivt miljø med mange ildsjæle. Som del af et lille team forventer vi, at du møder gæster, kollegaer og rutineopgaver med et glimt i øjet, og at du har samme store energi i det opsøgende salg som når det skal ryddes op på lageret. Dine opgaver som koordinator berører alle led i processen, fra opsøgende salg til efterfakturering og evaluering, herunder:sælge arrangementer og events på Den Blå Planetbooke, planlægge og afvikle solgte aktiviteterkoordinere med interne og eksterne leverandører, herunder Madkastellet, der står for forplejningen på Den Blå Planetfakturering, opfølgning og øvrige administrative opgaverdeltagelse på messer, opsøgende salg og kontakt til vores sponsorer For at komme i betragtning til stillingen, har du mindst 3-5 års erfaring fra en lignende stilling og gerne med et etableret netværk du nemt kan aktivere. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du som minimum besidder følgende faglige og personlige kvalifikationer:Er kommercielt orienteret og erfaring med BtB salgHar erfaring med udvikling og afvikling af arrangementer og eventsEr i besiddelse af et stort og relevant netværk inden for BtBHar erfaring med projektledelse og arbejder struktureret og med stort overblikHar gode IT-kompetencer inden for Microsoft Office-pakken og erfaring med at arbejde i CRM-systemHar flair for de længerevarende relationer og ikke kun det hurtige salgHar gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på minimum dansk og engelskEr effektiv, initiativrig, fleksibel og løsningsorienteretHar et ukueligt godt humør og en god portion humorEr rummelig og handlekraftig med en positiv tilgang til arbejdsopgaverneEr indstillet på skiftende arbejdstider, da vi er på arbejde, når vores gæster har brug for osDin ansøgning Når du sender din ansøgning, beder vi dig svare på:Hvad der motiverer dig til at søge Den Blå PlanetHvordan du bliver en aktiv medspiller i salgs-teamet, og gerne med konkrete eksempler fra din nuværende stilling hvordan du forstår at gå forrest når det gælder kvalitet og service, og hvordan du har øje for både detaljer og det gode samarbejde.Den Blå Planet Den Blå Planet er en levende, uformel arbejdsplads, og vi er Nordeuropas største akvarium. Vi har 7 mio. liter vand, tusindvis af dyr fra hele verden fordelt på 450 arter i 5.000 m2 udstilling. Vi har åbent 365 dage om året, men har også tid til at afvikle selskaber og events, møder og konferencer samt salg af sponsorater, rundvisninger, dyk med hajer, fotosessions og andre sjove ting. Disse arrangementer foregår i udstillingen, i cafeen, i auditoriet, på parkeringspladsen, på flydebroen på alle tidspunkter af døgnet. Med andre ord kan næsten alt lade sig gøre på Den Blå Planet, og det bliver opgaven og rammerne for din hverdag i salgs-teamet. Sådan søger du Matcher du ovenstående profil, så skal du snarest muligt og senest søndag den 16. juni 2019 søge jobbet ved at klikke på den grønne Send ansøgning -knap til højre. Samtaler vil blive afholdt løbende med henblik på ansættelsesstart medio august 2019. Spørgsmål vedrørende jobbet kan rettes til teamleder for salg og booking, Thomas Dahl på tda@denblaaplanet.dk11jobnete9bf4a0b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://denblaaplanet.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=8d6d075f-c35b-4131-bea2-82b94229f18f0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3534653Den Blå Planet | Danmarks Akvarium11Jacob Fortlingsvej 12770KastrupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent767290JobNet4995304499530410024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e9bf4a0bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e9bf4a0bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e9bf4a0b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e9bf4a0b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSom Salgskonsulent hos Den Blå Planet | Danmarks Akvarium bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361891288noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark3300275185 Sommer Vikarer - til vores salgsafdelingProfile Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv. Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring. Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12. juli 2019. Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40 eller via knappen Send ansøgning . Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme. www.hvl-gruppen.dkValhøjvej 18, Baghuset2500 ValbyTelemarketingmedarbejder Telesælger Salgskonsulent Telesalg Studiejob Sommerjob Se mere på vores ansøgersite: https: hvl-gruppen.brandero.com
Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job.

Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg.

Efter de første 4 uger mulighed for møde / salgsbonus.

Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv.

Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring.

Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12. juli 2019.

Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40 eller via knappen "Send ansøgning".

Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme.

Valhøjvej 18, Baghuset
2500 Valby
Telemarketingmedarbejder Telesælger Salgskonsulent Telesalg Studiejob Sommerjob

Se mere på vores ansøgersite: https://hvl-gruppen.brandero.com

ORS/Small/86bd79f1_logo.pngHVL Gruppen ApSValby2019-05-20T18:04:28.3002019-07-18T00:00:00
330015617Freelance salgskonsulentRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8221 Om os Vi er et nyt firma, som er en bådeserviceportal. Fritidsbådejere kan have udfordringer med at finde den rigtige bådeserviceudbyder til fx at vedligeholde eller reparere deres båd, så har vi derfor bygget en portal til dem, hvor bådeejere og bådeserviceudbydere kan finde hinanden. Der er ca. 450 bådservice i Danmark og ca. 50 i Skåne, som kan og skal blive del af vores bådeserviceportal. Din opgave Vi skal have så mange bådeserviceudbydere i Danmark og Sverige (især dem ved Øresund) med i portalen, og som har lyst til at oprette en abonnementsordning hos os. Vi skal også fortælle bådeejere om portalen. Du skal som freelance salgskonsulent hjælpe os at bygge en organisation op helt fra bunden. Det indebærer bl.a. at lave en salgsstrategi, skaffe kunder og skabe indtægtsgrundlag for os. Vores forventninger til dig Vi er meget fleksible, hvilke kvalifikationer og kompetencer du har. Det vigtige for os, at du også tror på og kan se det store udviklingspotentiale i fremtiden. Du skal gerne være motiveret til at med at bygge en organisation op helt fra bunden. Du har et godt bud på, hvordan der etableres og udvikles stærkt og godt samarbejde med vores kunder, dvs. bådeserviceudbydere, i forhold til deres kunder, dvs. bådeejere. Du må gerne være aktiv i vores udvikling - fra et meget lille firma med lille budget til et firma med stabil økonomi. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til fritids lystbådelivet. Arbejdssted, startdato og løn Vi har desværre ikke et kontor lige nu, så det er tanken, at vi arbejder sammen over nettet. Du kan begynde som freelance på timebasis, så snart når du er klar. Vi er fleksible med arbejdtiden, men op til 37 timer om ugen ville være ideelt. Det er muligt at blive fastansat på sigt, og hvis det går rigtigt godt, kan du blive partner i firmaet. Lige nu kan vi tilbyde præstationsløn, dvs. løn med bonus. Du må meget gerne komme med et bud til os. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8221

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8221

 

 

Om os
Vi er et nyt firma, som er en bådeserviceportal. Fritidsbådejere kan have udfordringer med at finde den rigtige bådeserviceudbyder til fx at vedligeholde eller reparere deres båd, så har vi derfor bygget en portal til dem, hvor bådeejere og bådeserviceudbydere kan finde hinanden. Der er ca. 450 bådservice i Danmark og ca. 50 i Skåne, som kan og skal blive del af vores bådeserviceportal.

Din opgave
Vi skal have så mange bådeserviceudbydere i Danmark og Sverige (især dem ved Øresund) med i portalen, og som har lyst til at oprette en abonnementsordning hos os. Vi skal også fortælle bådeejere om portalen.

Du skal som freelance salgskonsulent hjælpe os at bygge en organisation op helt fra bunden. Det indebærer bl.a. at lave en salgsstrategi, skaffe kunder og skabe indtægtsgrundlag for os.

Vores forventninger til dig
Vi er meget fleksible, hvilke kvalifikationer og kompetencer du har. Det vigtige for os, at du også tror på og kan se det store udviklingspotentiale i fremtiden.

Du skal gerne være motiveret til at med at bygge en organisation op helt fra bunden.
Du har et godt bud på, hvordan der etableres og udvikles stærkt og godt samarbejde med vores kunder, dvs. bådeserviceudbydere, i forhold til deres kunder, dvs. bådeejere.
Du må gerne være aktiv i vores udvikling - fra et meget lille firma med lille budget til et firma med stabil økonomi.
Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til fritids/lystbådelivet.

Arbejdssted, startdato og løn
Vi har desværre ikke et kontor lige nu, så det er tanken, at vi arbejder sammen over nettet.

Du kan begynde som freelance på timebasis, så snart når du er klar. Vi er fleksible med arbejdtiden, men op til 37 timer om ugen ville være ideelt. Det er muligt at blive fastansat på sigt, og hvis det går rigtigt godt, kan du blive partner i firmaet.

Lige nu kan vi tilbyde præstationsløn, dvs. løn med bonus. Du må meget gerne komme med et bud til os.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8221

Worksome ApSKøbenhavn K2019-05-02T00:00:002019-06-27T00:00:00
330013451Sales Manager søges til vores kontor i KbhRobot Vi leder efter en Sales Manager, som brænder for marketing, salg og it, til at hjælpe os med at opsøge nye relationer.Vi er et mindre digitalt bureau der udvikler og udbyder digitale services.Du kommer primært til at arbejde med vores pipeline, hvor du skal følge op på vores eksisterende leads, booke møder og opdyrke nye leads. Du vil også være med til at opfinde og implementere nye måder at komme i kontakt med vores målgruppe på. Vi har store planer, og vi vil gerne have, at du bliver en del af dem. Derfor udvider vi vores salgsteam og kigger efter en hårdtarbejdende og dedikeret salgsrepræsentant, som har lyst til at skabe nye relationer. Du skal være frisk på at tage telefonen og ringe til både kendte og ukendte leads og fortælle om vores produkter og så kommer du til at skrive en masse mails Vi søger en person som: Er igang med en videregående uddannelse, gerne indenfor marketing, salg, eller it. Har masser af gå-på-mod og ikke lader sig slå ud af et nej Har salgserfaring, f.eks. fra telemarketing Har fremragende talegaver, men er samtidigt god til at lytte Taler og skriver dansk Vi tilbyder dig: Fleksibel arbejdstid 10 - 25 timer om ugen Løn efter kvalifikationer Et hyggeligt, sjovt og spændende arbejdsmiljø At blive en del af et dygtigt og dedikeret hold af individer, som er passioneret med det de arbejder med Er du interesseret, vil vi blive glade, hvis du vil sende CV og et par linjer om dig selv til job@pintle.dkHar du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Marcell Lindenborg på 31 76 76 02 Deadline: Samtaler vil blive afholdt løbendeStart: Så hurtigt som muligt

Vi leder efter en Sales Manager, som brænder for marketing, salg og it, til at hjælpe os med at opsøge nye relationer.Vi er et mindre digitalt bureau der udvikler og udbyder digitale services.Du kommer primært til at arbejde med vores pipeline, hvor du skal følge op på vores eksisterende leads, booke møder og opdyrke nye leads. Du vil også være med til at opfinde og implementere nye måder at komme i kontakt med vores målgruppe på.

Vi har store planer, og vi vil gerne have, at du bliver en del af dem. Derfor udvider vi vores salgsteam og kigger efter en hårdtarbejdende og dedikeret salgsrepræsentant, som har lyst til at skabe nye relationer.

Du skal være frisk på at tage telefonen og ringe til både kendte og ukendte leads og fortælle om vores produkter – og så kommer du til at skrive en masse mails…

Vi søger en person som:

  • Er igang med en videregående uddannelse, gerne indenfor marketing, salg, eller it.
  • Har masser af gå-på-mod og ikke lader sig slå ud af et nej
  • Har salgserfaring, f.eks. fra telemarketing
  • Har fremragende talegaver, men er samtidigt god til at lytte
  • Taler og skriver dansk

Vi tilbyder dig:

  • Fleksibel arbejdstid
  • 10 - 25 timer om ugen
  • Løn efter kvalifikationer
  • Et hyggeligt, sjovt og spændende arbejdsmiljø
  • At blive en del af et dygtigt og dedikeret hold af individer, som er passioneret med det de arbejder med

Er du interesseret, vil vi blive glade, hvis du vil sende CV og et par linjer om dig selv til job@pintle.dkHar du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Marcell Lindenborg på 31 76 76 02

Deadline: Samtaler vil blive afholdt løbendeStart: Så hurtigt som muligt

Pintle ApSKøbenhavn K2019-04-30T00:00:002019-06-24T00:00:00
330010548Opsøgende salg blandt sundhedsvirksomheder.Robot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8123 Vi søger en god og stabil person som vil elske at opsøge og informere om muligheden for deltagelse ved vores arrangementer. Vi er en mindre virksomhed som laver udstillinger, messer og konferencer for sygeplejersker og læger. Vi hjælper med sponsorater og finder udstillere til disse arrangementer. Du skal derfor være med til at sælge stande på de messer og arrangementer vi holder, til relevante virksomheder indenfor sundhedsbranchen. Jeg har lister som du kan ringe ud fra men jeg ser også meget gerne, at du selv researcher og finder virksomheder at ringe til. Størstedelen af virksomhederne er i Danmark, derudover er der et par stykker i Skandinavien og i UK. Du kan sagtens arbejde remote på opgaven. Du behøver ikke vide noget om sundhedsfaglige emner, men du skal til gengæld vide noget om salg for at søge rollen her. Jeg regner med at arbejdsbyrden ligger på cirka 5 timer per arrangement. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8123

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8123

 

Vi søger en god og stabil person som vil elske at opsøge og informere om muligheden for deltagelse ved vores arrangementer.

Vi er en mindre virksomhed som laver udstillinger, messer og konferencer for sygeplejersker og læger. Vi hjælper med sponsorater og finder udstillere til disse arrangementer.

Du skal derfor være med til at sælge stande på de messer og arrangementer vi holder, til relevante virksomheder indenfor sundhedsbranchen. Jeg har lister som du kan ringe ud fra men jeg ser også meget gerne, at du selv researcher og finder virksomheder at ringe til.

Størstedelen af virksomhederne er i Danmark, derudover er der et par stykker i Skandinavien og i UK.

Du kan sagtens arbejde remote på opgaven. Du behøver ikke vide noget om sundhedsfaglige emner, men du skal til gengæld vide noget om salg for at søge rollen her.

Jeg regner med at arbejdsbyrden ligger på cirka 5 timer per arrangement.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8123

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-04-24T00:00:002019-06-19T00:00:00
330010021SALGSKONSULENT KØBENHAVN - God løn+provision - Deltid/Fuldtid - Vi står for oplæringRobot SALESCORP - Et af Danmarks ældste salgsbureaurer søger netop nu nye salgskonsulenter. Hos SALESCORP er din personlighed mindst lige så vigtig som din erfaring. Værktøjerne til at sælge og levere en god service skal vi nok hjælpe dig med, idet vi tilbyder et grundigt trænings- og uddannelsesforløb til en værdi af 25.000. Tjek video fra vores arbejdsplads her: https: www.facebook.com salescorp videos 1751743124912698 VI TILBYDER: • Fast time løn provision • Uddannelse og karrieremuligheder • Job med karrieremuligheder • Fuldtid deltid • Vi sælger anerkendte produkter som Callme, Canal Digital, Forsikringer, Blue Energy • Verdens BEDSTE kollegaer • Arbejdsplads i København • Tæt på metro st. • Gratis parkering • En løn som slår de fleste Ansøg direkte via linket eller ring sms til Lasse på 92141123 for at høre mere omkring jobbet.

SALESCORP - Et af Danmarks ældste salgsbureaurer søger netop nu nye salgskonsulenter.

Hos SALESCORP er din personlighed mindst lige så vigtig som din erfaring. Værktøjerne til at sælge og levere en god service skal vi nok hjælpe dig med, idet vi tilbyder et grundigt trænings- og uddannelsesforløb til en værdi af 25.000.

Tjek video fra vores arbejdsplads her: https://www.facebook.com/salescorp/videos/1751743124912698/

VI TILBYDER:

• Fast time løn + provision

• Uddannelse og karrieremuligheder

• Job med karrieremuligheder

• Fuldtid/deltid

• Vi sælger anerkendte produkter som Callme, Canal Digital, Forsikringer, Blue Energy

• Verdens BEDSTE kollegaer

• Arbejdsplads i København

• Tæt på metro st.

• Gratis parkering

• En løn som slår de fleste

 

Ansøg direkte via linket eller ring/sms til Lasse på 92141123 for at høre mere omkring jobbet.

Salescorp Denmark ApSKøbenhavn S2019-06-04T00:00:002019-06-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

5 Sommer Vikarer - til vores salgsafdeling

HVL Gruppen ApS

Valby
Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærm...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Freelance salgskonsulent

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8221 Om os Vi er et nyt firma, som er e...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Sales Manager søges til vores kontor i Kbh

Pintle ApS

København K
Vi leder efter en Sales Manager, som brænder for marketing, salg og it, til at hjælpe os med at opsøge nye relationer.Vi er et mindre digitalt bureau der udvikler og udbyder digitale services.Du kommer primært til at arbejde med vores pipeline, hvor...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

Opsøgende salg blandt sundhedsvirksomheder.

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8123 Vi søger en god og stabil person s...
Indrykket:24. april 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

SALGSKONSULENT KØBENHAVN - God løn+provision - Deltid/Fuldtid - Vi står for oplæring

Salescorp Denmark ApS

København S
SALESCORP - Et af Danmarks ældste salgsbureaurer søger netop nu nye salgskonsulenter. Hos SALESCORP er din personlighed mindst lige så vigtig som din erfaring. Værktøjerne til at sælge og levere en god service skal vi nok hjælpe dig med, idet vi til...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:17. juni 2019