Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Det bedste sabbatår i Storms Telemarketing-afdeling i Herning

Få det maksimale ud af dit sabbatår hos Storm Group! Bliv en del af et fantastisk team, ha’ det sjovt og få nye venner og personlig udvikling på én og samme tid! What’s not to like?  

 

Vi leder efter dig, der drives af ambitiøse mål – dig med humøret højt og et smittende smil.

Vi leder efter dig, der er energisk og dygtig, som stortrives i kommunikationen med mange forskellige mennesker, og hvor ingen dage er ens.

Vi tilbyder et spændende sabbatårsjob med søde kollegaer og fuld fart på. 

 

Sådan bliver du vores skarpeste salgskonsulent:

  • Du får træning i kommunikation og salgspsykologi, bliver coachet og sidder på medlyt, så du er sikret den bedste start!
  • Vi har stort fokus på den individuelle udvikling og i samarbejde med din personlige Manager sørger vi for tage din udvikling så langt, som du ønsker!
  • Du får nærværende kollegaer og ledere, som løfter din motivation til det højeste – og vi lover, at din perfomance følger med.

 

Vi går sommeren i møde, og energien er på sit højeste! Vi står klar med high-fives og åbne arme, og er klar på at tage imod dig i vores telemarketingteam.

 

Så hvis du er klar på nye udfordringer og har lyst til at tjene penge til dine fremtidsdrømme, så send os en ansøgning! Vi glæder os til at høre fra dig. 

?


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026128Phoenix-fec0c05112019-06-04T00:00:00Det bedste sabbatår i Storms Telemarketing-afdeling i Herning

Få det maksimale ud af dit sabbatår hos Storm Group! Bliv en del af et fantastisk team, ha’ det sjovt og få nye venner og personlig udvikling på én og samme tid! What’s not to like?  

 

Vi leder efter dig, der drives af ambitiøse mål – dig med humøret højt og et smittende smil.

Vi leder efter dig, der er energisk og dygtig, som stortrives i kommunikationen med mange forskellige mennesker, og hvor ingen dage er ens.

Vi tilbyder et spændende sabbatårsjob med søde kollegaer og fuld fart på. 

 

Sådan bliver du vores skarpeste salgskonsulent:

  • Du får træning i kommunikation og salgspsykologi, bliver coachet og sidder på medlyt, så du er sikret den bedste start!
  • Vi har stort fokus på den individuelle udvikling og i samarbejde med din personlige Manager sørger vi for tage din udvikling så langt, som du ønsker!
  • Du får nærværende kollegaer og ledere, som løfter din motivation til det højeste – og vi lover, at din perfomance følger med.

 

Vi går sommeren i møde, og energien er på sit højeste! Vi står klar med high-fives og åbne arme, og er klar på at tage imod dig i vores telemarketingteam.

 

Så hvis du er klar på nye udfordringer og har lyst til at tjene penge til dine fremtidsdrømme, så send os en ansøgning! Vi glæder os til at høre fra dig. 

?

2019-07-12T00:50:39.817 Få det maksimale ud af dit sabbatår hos Storm Group! Bliv en del af et fantastisk team, ha det sjovt og få nye venner og personlig udvikling på én og samme tid! What s not to like? Vi leder efter dig, der drives af ambitiøse mål dig med humøret højt og et smittende smil. Vi leder efter dig, der er energisk og dygtig, som stortrives i kommunikationen med mange forskellige mennesker, og hvor ingen dage er ens. Vi tilbyder et spændende sabbatårsjob med søde kollegaer og fuld fart på. Sådan bliver du vores skarpeste salgskonsulent: Du får træning i kommunikation og salgspsykologi, bliver coachet og sidder på medlyt, så du er sikret den bedste start! Vi har stort fokus på den individuelle udvikling og i samarbejde med din personlige Manager sørger vi for tage din udvikling så langt, som du ønsker! Du får nærværende kollegaer og ledere, som løfter din motivation til det højeste og vi lover, at din perfomance følger med. Vi går sommeren i møde, og energien er på sit højeste! Vi står klar med high-fives og åbne arme, og er klar på at tage imod dig i vores telemarketingteam. Så hvis du er klar på nye udfordringer og har lyst til at tjene penge til dine fremtidsdrømme, så send os en ansøgning! Vi glæder os til at høre fra dig. ?11jobnetfec0c051100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-11T00:00:000000https://stormgroup.recruitee.com/o/telemarketing-salgskonsulent-herning0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3529476Storm Group11Dalgas Plads 6 27400HerningDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent762635JobNet4990706499070610016-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fec0c051https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fec0c051https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fec0c051&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fec0c051&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonDet bedste sabbatår i Storms Telemarketing-afdeling i Herning1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361840862Sandrajob@stormgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330079689Sælger/Konsulent til apotekerbranchenRobot Biosym A S søger en sælger på Sjælland med stor kendskab og dyb forståelse for apotekerbranchen. Du vil i stillingen være ansvarlig for salget af Biosyms produkter i den danske apotekerbranche med fokus på Sjælland. Det vil derfor være en fordel, at du har bopæl på Sjælland. Du skal have en professionel og positiv indstilling, er målrettet, struktureret, servicemindet og have et højt drive . Du er dygtig til at kommunikere og du er god til at skabe relationer. Du skal både være god til at planlægge og være fleksibel i forhold til en travl og krævende hverdag samt være klar til at tage fat på de praktiske opgaver også. Internt vil du være i tæt dialog med vores marketingsansvarlig, administration samt vores nuværende apotekerkonsulent, som du vil komme til at arbejde tæt sammen med ift. salgsstrategier, erfaringer mm. Jobbet er udviklende og selvstændigt i en dynamisk virksomhed i vækst med dygtige og hjælpsomme kolleger. Vi har et attraktivt sortiment af produkter samt en spændende og loyal kundekreds, som du skal få det fulde potentiale ud af inden for apotekerbranchen. Det er derfor vigtigt, at du kender til apoteksbranchen og har en stor portion erfaring indenfor de mekanismer. Stillingen er 37 timer og forventet tiltrædelse er 1. november 2019. Hovedkontoret er placeret tæt på motorvejen i Ikast.

Biosym A/S søger en sælger på Sjælland med stor kendskab og dyb forståelse for apotekerbranchen.

 

Du vil i stillingen være ansvarlig for salget af Biosyms produkter i den danske apotekerbranche med fokus på Sjælland. Det vil derfor være en fordel, at du har bopæl på Sjælland. 

Du skal have en professionel og positiv indstilling, er målrettet, struktureret, servicemindet og have et ”højt drive”. Du er dygtig til at kommunikere og du er god til at skabe relationer.  

Du skal både være god til at planlægge og være fleksibel i forhold til en travl og krævende hverdag samt være klar til at tage fat på de praktiske opgaver også.

Internt vil du være i tæt dialog med vores marketingsansvarlig, administration samt vores nuværende apotekerkonsulent, som du vil komme til at arbejde tæt sammen med ift. salgsstrategier, erfaringer mm.    

Jobbet er udviklende og selvstændigt i en dynamisk virksomhed i vækst med dygtige og hjælpsomme kolleger. Vi har et attraktivt sortiment af produkter samt en spændende og loyal kundekreds, som du skal få det fulde potentiale ud af inden for apotekerbranchen. Det er derfor vigtigt, at du kender til apoteksbranchen og har en stor portion erfaring indenfor de mekanismer.

Stillingen er 37 timer og forventet tiltrædelse er 1. november 2019.

Hovedkontoret er placeret tæt på motorvejen i Ikast.

BIOSYM A/SIkast2019-08-28T00:00:002019-09-23T00:00:00
330078545B2B Sælger til vikar- og rekrutteringsbranchenRobot Vi har fortsat travlt og søger derfor B2B sælgere til vores kontorer i Herning og Horsens. Dit salgsområde bliver Midt- og Østjylland. Jobbet: Som sælger vil du få en vigtig rolle i vores rejse. Du er nemlig én af dem, der i samarbejde med vores regionschef, lægger strategien samt opstiller mål og rammer for afdelingens fortsatte succes. Du skal ud over stepperne- besøge og styrke salget til vores nye kunder. Så du skal have det i dig og vide, at du kan trives med at tilbringe en stor del af din tid ude ved kunderne. Arbejdsopgaver: Med fokus på at styrke salget, vil du varetage kontakten til nye kunder. Du booker selv dine besøg, hvori du afdækker kundens behov for bemanding til både vikariater og rekrutteringer. Alt efter kundens behov sælger du vores løsninger ind. Du skal forvente at være på kundebesøg ca. 4 dage ugentligt. Deltage og være aktiv i diverse netværk i lokalområdet og på messer. Hvem er du: Du er en salgsorienteret hunter type, som elsker at bide sig fast og være vedholdende til ordrerne kommer i hus. Som person er du tillidsskabende og sætter en ære i, at være en dygtig og løsningsorienteret sælger. Du er nysgerrig på salg, går gerne i dybden og er grundig i din tilgang til kunden, specielt i forhold til at afdække alle behov for personale både i vikar- og rekrutteringssituationer. · Har erfaring med salgsopbyggende arbejde. · Du er nysgerrig og følger med i hvad der foregår i dit område. · Er resultatorienteret. · Er udadvendt og formår at vedligeholde og udvikle vedvarende professionelle relationer. · Er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne. · Behersker dansk i skrift og tale. · Har kørekort. Hvad kan vi love dig: Du vil helt sikkert få et godt og udfordrende job, i en levende og dynamisk virksomhed. Vi er en virksomhed med korte beslutningsveje og giver stor mulighed for at præge din egen hverdag og sætte dit selvstændige fingeraftryk, på løsningen af dine opgaver. Du vil være omgivet af en uformel tone og gode engagerede kolleger, der vil stå parat med god sparring i hverdagen. Du vil naturligvis få en grundig oplæring i vores produkter, således du er godt klædt på inden dine kundebesøg. Medarbejderne ApS har ekspanderet kraftigt de senere år, den udvikling bliver du en del af med god mulighed for både faglig og personlig udvikling i jobbet. Medarbejderne ApS er en seriøs og veldrevet vikar- og rekrutteringsvirksomhed, som med baggrund i en sund forretningsfilosofi og høj etisk standard, er inde i en god og kontrolleret udvikling. Vi har eksisteret i 15 år og har opgaver på stort set alle niveauer på det industrielle og administrative område. Desuden er vi landsdækkende med 14 kontorer fordelt i Danmark. Vi har ingen ambition om at være Danmarks største vikar-og rekrutteringsvirksomhed, men at være den bedste. Nu er du klar til at søge jobbet: Så hvis du kan sælge kummefrysere i Grønland og sand i Sahara så er det dig vi leder efter. Hvis du synes dette job lyder interessant og motiverer dig til at blive vores nye kollega, så skynd dig til tasterne. Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt. Jobbet søges via ansøgningsknappen nederst i annoncen. Der bliver løbende indkaldt til samtaler, så tøv ikke! Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte Regionschef Lasse Haahr på telefon 25 23 46 01 Klik ind på vores hjemmeside, www.medarbejderne.dk og få mere at vide om os og vores forretningsfilosofi. Facebook: https: www.facebook.com herning7400 LinkedIn: https: www.linkedin.com company medarbejderne-aps

Vi har fortsat travlt og søger derfor B2B sælgere til vores kontorer i Herning og Horsens. Dit salgsområde bliver Midt- og Østjylland.

Jobbet:

Som sælger vil du få en vigtig rolle i vores rejse. Du er nemlig én af dem, der i samarbejde med vores regionschef, lægger strategien samt opstiller mål og rammer for afdelingens fortsatte succes.

Du skal ud over stepperne- besøge og styrke salget til vores nye kunder. Så du skal have det i dig og vide, at du kan trives med at tilbringe en stor del af din tid ude ved kunderne.

Arbejdsopgaver:

  • Med fokus på at styrke salget, vil du varetage kontakten til nye kunder. Du booker selv dine besøg, hvori du afdækker kundens behov for bemanding til både vikariater og rekrutteringer. Alt efter kundens behov sælger du vores løsninger ind. Du skal forvente at være på kundebesøg ca. 4 dage ugentligt.
  • Deltage og være aktiv i diverse netværk i lokalområdet og på messer.

Hvem er du:

Du er en salgsorienteret ”hunter” type, som elsker at ”bide sig fast” og være vedholdende til ordrerne kommer i hus. Som person er du tillidsskabende og sætter en ære i, at være en dygtig og løsningsorienteret sælger. Du er nysgerrig på salg, går gerne i dybden og er grundig i din tilgang til kunden, specielt i forhold til at afdække alle behov for personale både i vikar- og rekrutteringssituationer.

· Har erfaring med salgsopbyggende arbejde.

· Du er nysgerrig og følger med i hvad der foregår i dit område.

· Er resultatorienteret.

· Er udadvendt og formår at vedligeholde og udvikle vedvarende professionelle relationer.

· Er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne.

· Behersker dansk i skrift og tale.

· Har kørekort.

Hvad kan vi love dig:

Du vil helt sikkert få et godt og udfordrende job, i en levende og dynamisk virksomhed. Vi er en virksomhed med korte beslutningsveje og giver stor mulighed for at præge din egen hverdag og sætte dit selvstændige fingeraftryk, på løsningen af dine opgaver.

Du vil være omgivet af en uformel tone og gode engagerede kolleger, der vil stå parat med god sparring i hverdagen. Du vil naturligvis få en grundig oplæring i vores produkter, således du er godt klædt på inden dine kundebesøg.

Medarbejderne ApS har ekspanderet kraftigt de senere år, den udvikling bliver du en del af med god mulighed for både faglig og personlig udvikling i jobbet.

Medarbejderne ApS er en seriøs og veldrevet vikar- og rekrutteringsvirksomhed, som med baggrund i en sund forretningsfilosofi og høj etisk standard, er inde i en god og kontrolleret udvikling. Vi har eksisteret i 15 år og har opgaver på stort set alle niveauer på det industrielle og administrative område. Desuden er vi landsdækkende med 14 kontorer fordelt i Danmark.

Vi har ingen ambition om at være Danmarks største vikar-og rekrutteringsvirksomhed, men at være den bedste.”

Nu er du klar til at søge jobbet:

Så hvis du kan sælge ”kummefrysere i Grønland og sand i Sahara” så er det dig vi leder efter. Hvis du synes dette job lyder interessant og motiverer dig til at blive vores nye kollega, så skynd dig til tasterne. Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Jobbet søges via ansøgningsknappen nederst i annoncen.

Der bliver løbende indkaldt til samtaler, så tøv ikke!

Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte Regionschef Lasse Haahr på telefon 25 23 46 01

Klik ind på vores hjemmeside, www.medarbejderne.dk og få mere at vide om os og vores forretningsfilosofi.

Facebook: https://www.facebook.com/herning7400/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/medarbejderne-aps/

Medarbejderne ApSHerning2019-08-26T00:00:002019-09-23T00:00:00
330077260Salgsansvarlig til PROLED og UNI-BRIGHTRobot - Er din passion lys, har du kontakten til de rette beslutningstagere og ønsker du at arbejde med markedets bedste LED kvalitetsprodukter. Så har vi jobbet til dig. Light Partner introducerer et nyt forretningsområde med salg af LED belysning fra PROLED og UNI-BRIGHT, som er high-end og high-perfomance LED produkter. Med speciel fokus på arkitekter, indretningsdesignere, lysdesignere og landskabsarkitekter bearbejder du beslutningstagerne og her skaber du brand awareness, udvikler kendskabet og sikrer succesfuldt salg af produkterne på det danske marked. Du har drivet og en stor fortrolighed med salgsprocessen i branchen og du brænder for at skabe branchens bedste løsninger i samarbejde med engagerede kolleger. Du har og kan etablere gode og langvarige relationer til de rette beslutningstagere indenfor projekter med LED belysning. Du sætter en ære i at rådgive med stor troværdighed og engagement og du forstår vigtigheden af at etablere og opretholde et gensidigt nært og tillidsfuldt samarbejde. Gennem din tætte kontakt og produkternes høje kvalitet bliver du kundens værdiskabende samarbejdspartner. Dine primære opgaver er: Ansvar for salg af PROLED og UNI-BRIGHT på det danske marked Præsentation af produktprogram til eksisterende kunder og beslutningstagere Opsøgende salg og fingeren på pulsen i forhold til interessante projekter Generel teknisk support på projekter i samarbejde med kolleger Markeds- og konkurrentsanalyser Rapportering og opdatering af CRM Løbende opfølgning hos kunderne med henblik på høj kundetilfredshed Du refererer til direktøren og vil derudover have en meget tæt dialog med PROLED GROUPs hovedkontor i Tyskland. Da du får ansvaret for hele Danmark, må der påregnes rejseaktivitet i forhold til dette. Du har minimum 5 års erfaring med BtB salg til de ovennævnte beslutningstagere og gerne med erfaring fra belysningsbranchen, alternativt med øvrige high-end kvalitetsprodukter med samme målgruppe. Som person er du karismatisk, imødekommende og du har gode kommunikationsevner. Du formår at strukturere og prioritere dine opgaver og trives i en selvstændig og udadvendt rolle med en bred kontaktflade. IT er for dig et naturligt arbejdsredskab, og du er vant til at arbejde med CRM i din dagligdag. Derudover kommunikerer du ubesværet på engelsk, såvel skriftlig som mundtligt. Virksomheden tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, og hvor de drager omsorg for hinanden. Vigtigst af alt, så skal du ligesom dine kolleger brænde for at gøre tingene ordentligt, og din energi og dit talent for god rådgivning og kundeservice er afgørende i jobbet. Løn forhandles efter kvalifikationer og der er rig mulighed for udvikling gennem ansættelsestiden. Light Partner leverer produkter og service til aktører i underholdningsbranchen. Virksomheden har leveret professionelle belysningsprodukter og tilbehør til teater, TV og eventbranchen i mere end 25 år. Light Partner bestræber sig på at levere kundeservice i verdensklasse, de hjælper deres kunder med at skabe succesfulde shows. Se mere: www.lightpartner.dk Send din ansøgning og CV til pro co via knappen Søg stillingen . Vi har ingen ansøgningsfrist og ansøgningerne behandles løbende- Er din passion lys, har du kontakten til de rette beslutningstagere og ønsker du at arbejde med markedets bedste LED kvalitetsprodukter. Så har vi jobbet til dig.

Light Partner introducerer et nyt forretningsområde med salg af LED belysning fra PROLED og UNI-BRIGHT, som er high-end og high-perfomance LED produkter. Med speciel fokus på arkitekter, indretningsdesignere, lysdesignere og landskabsarkitekter bearbejder du beslutningstagerne og her skaber du brand awareness, udvikler kendskabet og sikrer succesfuldt salg af produkterne på det danske marked.

Du har drivet og en stor fortrolighed med salgsprocessen i branchen og du brænder for at skabe branchens bedste løsninger i samarbejde med engagerede kolleger. Du har og kan etablere gode og langvarige relationer til de rette beslutningstagere indenfor projekter med LED belysning. Du sætter en ære i at rådgive med stor troværdighed og engagement og du forstår vigtigheden af at etablere og opretholde et gensidigt nært og tillidsfuldt samarbejde. Gennem din tætte kontakt og produkternes høje kvalitet bliver du kundens værdiskabende samarbejdspartner.

Dine primære opgaver er:

  • Ansvar for salg af PROLED og UNI-BRIGHT på det danske marked
  • Præsentation af produktprogram til eksisterende kunder og beslutningstagere
  • Opsøgende salg og fingeren på pulsen i forhold til interessante projekter
  • Generel teknisk support på projekter i samarbejde med kolleger
  • Markeds- og konkurrentsanalyser
  • Rapportering og opdatering af CRM
  • Løbende opfølgning hos kunderne med henblik på høj kundetilfredshed

Du refererer til direktøren og vil derudover have en meget tæt dialog med PROLED GROUPs hovedkontor i Tyskland. Da du får ansvaret for hele Danmark, må der påregnes rejseaktivitet i forhold til dette.

Du har minimum 5 års erfaring med BtB salg til de ovennævnte beslutningstagere og gerne med erfaring fra belysningsbranchen, alternativt med øvrige high-end kvalitetsprodukter med samme målgruppe. Som person er du karismatisk, imødekommende og du har gode kommunikationsevner. Du formår at strukturere og prioritere dine opgaver og trives i en selvstændig og udadvendt rolle med en bred kontaktflade. IT er for dig et naturligt arbejdsredskab, og du er vant til at arbejde med CRM i din dagligdag. Derudover kommunikerer du ubesværet på engelsk, såvel skriftlig som mundtligt.

Virksomheden tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, og hvor de drager omsorg for hinanden. Vigtigst af alt, så skal du ligesom dine kolleger brænde for at gøre tingene ordentligt, og din energi og dit talent for god rådgivning og kundeservice er afgørende i jobbet. Løn forhandles efter kvalifikationer og der er rig mulighed for udvikling gennem ansættelsestiden.

Light Partner leverer produkter og service til aktører i underholdningsbranchen. Virksomheden har leveret professionelle belysningsprodukter og tilbehør til teater, TV og eventbranchen i mere end 25 år. Light Partner bestræber sig på at levere kundeservice i verdensklasse, de hjælper deres kunder med at skabe succesfulde shows. Se mere: www.lightpartner.dk

Send din ansøgning og CV til pro&co via knappen "Søg stillingen".

Vi har ingen ansøgningsfrist og ansøgningerne behandles løbende

PRO&CO A/SHerning2019-08-22T00:00:002019-10-17T00:00:00
330090956Freelance salgskonsulentRobot Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i. Salgsopgaven kan kort skitseres således: Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde. På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet. Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale. Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En no cure no pay løsning. Kvalifikationer: Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt Du er udadvendt og god til at tale med folk Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig. Du har bil og telefon Vi tilbyder: Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning Grundig oplæring og sparring Beskyttet salgsdistrikt Provisionsløn med høj belønning for hvert salg Team spirit opbakning fra firma og kolleger Interesseret? Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Mærk din ansøgning Salgskonsulent Herning Om Connection: Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth. Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben. Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter.

 

 

Jobbet:

 

Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i.

Salgsopgaven kan kort skitseres således:

  • Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde.

  • På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet.

  • Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale.

Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En ”no cure – no pay” løsning.

 

 

Kvalifikationer:

  • Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt

  • Du er udadvendt og god til at tale med folk

  • Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod

  • Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt

  • Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag

  • Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral

  • Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig.

  • Du har bil og telefon

 

Vi tilbyder:

  • Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning

  • Grundig oplæring og sparring

  • Beskyttet salgsdistrikt

  • Provisionsløn med høj belønning for hvert salg

  • Team spirit – opbakning fra firma og kolleger

 

Interesseret?

Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Mærk din ansøgning "Salgskonsulent Herning"

 

 

Om Connection:

Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth.

Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder – formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben.

Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Connection FinansHerning2019-09-17T00:00:002019-10-02T00:00:00
330088588inLogic søger ambitiøs, struktureret salgskonsulentRobot Vi søger en salgskonsulent, der har lyst til at tage ejerskab af og kan være selvkørende indenfor alle faserne i salgsprocessen, og det er afgørende, at du har indgående IT-teknisk indsigt. Dit fokusområde vil være salgsaktiviteter indenfor Education IT på både det danske og internationale marked. Primære opgaver og ansvarsområder: Skabe og pleje den gode kunderelation Sikre at salgsaktviteter understøtter den overordnede salgsstrategi og videreudvikle fastlagte målsætninger og KPI er Udarbejde tilbud og lave opfølgning på disse gennem strukturede processer Udarbejde præsentationsmateriale til møder Planlægning af og deltagelse i konferencer og relevante workshops, messer mm. Netværke og indgå i arbejde om stakeholder mapping Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter. Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer. Din profil Du har en proaktiv tilgang, og kan se dig selv i et job med stort udviklingspotentiale. Du har en kommerciel uddannelse og dokumenteret salgserfaring, hvor du har skabt målbare resultater. Du har en stor teknisk og it-mæssig forståelse dvs viden om, hvordan et typisk server setup ser ud. Du formår at bringe din interesse og viden for IT-tekniske løsninger i spil i forbindelse med behovsafdækning og rådgivning hos kunden. Du er stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og englesk. Det er et krav at du forstår og har erfaring med pre-sale delen til et Azure opsæt og Office 365. Som person er du Serviceminded Vedholden og tålmodig Udadvendt Selvkørende og proaktiv Struktureret Ambitiøs og finder det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer Du trives og er i stand til at indgå i et tæt samarbejde til resten af dine kollegaer, selvom du selv i perioder vil være meget ud af huset. Du ser IT som et væsentligt arbejdsredskab og er en erfaren bruger af Microsoft 365 og hjemmevant i brugen af CRM-systemer. Du har erfaring med at arbejde med lead-drevet salg og kan understøtte data-drevet lead-scoring og data-drevet marketing. Endvidere kan du omsætte strategi til værdiskabende salgsaktivteter. Vil tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en organisation, hvor der er højt til loftet, en uformel omgangstone, fantastisk sammenhold og god frokostordning. Du bliver en del af et stærkt team med et af de bedste Education IT-løsninger i branchen. Virksomheden står stærkt på det danske marked og er i gang med at udvide til andre internationale markeder. For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os dit CV med foto og en motiveret ansøgning hurtigst muligt til job@inlogic.dk. Ansøgningsfrist: 1. oktober 2019 Generelt Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer. Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk. Om inLogic inLogic udvikler moderne løsninger til skole-IT og bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vores kerneprodukt er UMS, som sikrer automatisk håndtering af brugere og data. Vi er et udviklingshus, som leverer Identity Management Software, apps og portalløsninger, samt konsulentydelser. Der er mange integrationersmuligheder til forskellige LMS systemer og data synkroniseres hele vejen rundt, så skolerne kan tilpasse deres løsning til deres behov. Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien.

Vi søger en salgskonsulent, der har lyst til at tage ejerskab af og kan være selvkørende indenfor alle faserne i salgsprocessen, og det er afgørende, at du har indgående IT-teknisk indsigt.

Dit fokusområde vil være salgsaktiviteter indenfor Education IT på både det danske og internationale marked.

Primære opgaver og ansvarsområder:

  • Skabe og pleje den gode kunderelation
  • Sikre at salgsaktviteter understøtter den overordnede salgsstrategi og videreudvikle fastlagte målsætninger og KPI'er
  • Udarbejde tilbud og lave opfølgning på disse gennem strukturede processer
  • Udarbejde præsentationsmateriale til møder
  • Planlægning af og deltagelse i konferencer og relevante workshops, messer mm.
  • Netværke og indgå i arbejde om stakeholder mapping

 

Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer – både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter.

Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer.

 

Din profil

Du har en proaktiv tilgang, og kan se dig selv i et job med stort udviklingspotentiale. Du har en kommerciel uddannelse og dokumenteret salgserfaring, hvor du har skabt målbare resultater. Du har en stor teknisk og it-mæssig forståelse dvs viden om, hvordan et typisk server setup ser ud. Du formår at bringe din interesse og viden for IT-tekniske løsninger i spil i forbindelse med behovsafdækning og rådgivning hos kunden. Du er stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og englesk.

 

Det er et krav at du forstår og har erfaring med pre-sale delen til et Azure opsæt og Office 365.

 

Som person er du

  • Serviceminded
  • Vedholden og tålmodig
  • Udadvendt 
  • Selvkørende og proaktiv
  • Struktureret
  • Ambitiøs og finder det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer

 

Du trives og er i stand til at indgå i et tæt samarbejde til resten af dine kollegaer, selvom du selv i perioder vil være meget ud af huset. Du ser IT som et væsentligt arbejdsredskab og er en erfaren bruger af Microsoft 365 og hjemmevant i brugen af CRM-systemer. Du har erfaring med at arbejde med lead-drevet salg og kan understøtte data-drevet lead-scoring og data-drevet marketing. Endvidere kan du omsætte strategi til værdiskabende salgsaktivteter. 

 

Vil tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en organisation, hvor der er højt til loftet, en uformel omgangstone, fantastisk sammenhold og god frokostordning. Du bliver en del af et stærkt team med et af de bedste Education IT-løsninger i branchen. Virksomheden står stærkt på det danske marked og er i gang med at udvide til andre internationale markeder.

 

For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os dit CV med foto og en motiveret ansøgning hurtigst muligt til job@inlogic.dk.

 

Ansøgningsfrist:

1. oktober 2019

 

Generelt

Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer.

 

Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk.

 

Om inLogic

inLogic udvikler moderne løsninger til skole-IT og bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vores kerneprodukt er UMS, som sikrer automatisk håndtering af brugere og data. Vi er et udviklingshus, som leverer Identity Management Software, apps og portalløsninger, samt konsulentydelser. Der er mange integrationersmuligheder til forskellige LMS systemer og data synkroniseres hele vejen rundt, så skolerne kan tilpasse deres løsning til deres behov.

Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien.

INLOGIC A/SHorsens2019-09-20T00:00:002019-10-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sælger/Konsulent til apotekerbranchen

BIOSYM A/S

Ikast
Biosym A S søger en sælger på Sjælland med stor kendskab og dyb forståelse for apotekerbranchen. Du vil i stillingen være ansvarlig for salget af Biosyms produkter i den danske apotekerbranche med fokus på Sjælland. Det vil derfor være en fordel, at...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:23. september 2019

B2B Sælger til vikar- og rekrutteringsbranchen

Medarbejderne ApS

Herning
Vi har fortsat travlt og søger derfor B2B sælgere til vores kontorer i Herning og Horsens. Dit salgsområde bliver Midt- og Østjylland. Jobbet: Som sælger vil du få en vigtig rolle i vores rejse. Du er nemlig én af dem, der i samarbejde med vores reg...
Indrykket:26. august 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Salgsansvarlig til PROLED og UNI-BRIGHT

PRO&CO A/S

Herning
- Er din passion lys, har du kontakten til de rette beslutningstagere og ønsker du at arbejde med markedets bedste LED kvalitetsprodukter. Så har vi jobbet til dig. Light Partner introducerer et nyt forretningsområde med salg af LED belysning fra PR...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019

Freelance salgskonsulent

Connection Finans

Herning
Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at ud...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

inLogic søger ambitiøs, struktureret salgskonsulent

INLOGIC A/S

Horsens
Vi søger en salgskonsulent, der har lyst til at tage ejerskab af og kan være selvkørende indenfor alle faserne i salgsprocessen, og det er afgørende, at du har indgående IT-teknisk indsigt. Dit fokusområde vil være salgsaktiviteter indenfor Educatio...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019