Det Humanistiske Fakultet søger to studenter (2-årige stillinger)

Det Humanistiske Fakultet søger to studenter (2-årige stillinger)  
 
Den ene stilling er i Internationalt Team, mens den anden stilling har opgaver på både Åbent Universitet og på bevisområdet.  
 
Internationalt Team, Åbent Universitet og bevisområdet er alle dele af Uddannelse & Studerende på Det Humanistiske Fakultet. Afdelingen understøtter studienævn og institutter på uddannelsesområdet og varetager optaget af kandidatstuderende og studerende til Åbent Universitet. Herudover sekretariatsbetjener afdelingen interne arbejds- og følgegrupper i uddannelsesmæssige forhold, ligesom vi yder ledelsesbetjening af dekanatet og repræsenterer fakultetet i Københavns Universitets universitetsbrede udvalg på uddannelsesområdet. Vi er fire medarbejdere i Internationalt Team, tre medarbejdere på Åbent Universitet, tre på bevisområdet, og samlet 32 medarbejdere i hele Uddannelse og Studerende.  
 
Om stillingen i Internationalt Team:  
På Det Humanistiske Fakultet ved Københavns Universitet arbejder vi målrettet med at øge internationaliseringen af vore uddannelser bl.a. ved at øge antallet af studerende, der tager på et studieophold i udlandet.  
 
• Registrering af ansøgninger om forhåndsgodkendelse og merit til studieophold i udlandet, herunder indtastning i det studieadministrative system STADS  
• medvirken ved koordinering og afvikling af arrangementer for studerende, hvor forhåndsgodkendelser gives på stedet.  
 
Om stillingen på Åbent Universitet og på bevisområdet:  
Det Humanistiske Fakultet har stor aktivitet på efter- og videreuddannelsesområdet med 1000 ansøgninger til enkeltfagskurser eller masteruddannelser hvert semester. Og på bevisområdet er der travlt, når alle færdiguddannede bachelorer og kandidater skal have udstedt bevis. Samtidig arbejder Københavns Universitet med digital understøttelse af bevisområdet.  
 
Du vil primært indgå i varetagelsen af følgende opgaver:  
• Lettere tekstredigering af kursusbeskrivelser  
• screening af ansøgninger til aftenkurser og tompladskurser  
• besvarelse af mails fra studerende  
• scanning, journalisering og pakning af beviser.  
 
 
Til begge stillinger forventer vi, at du:  
• er indskrevet på en videregående uddannelse  
• er systematisk og sætter en ære i at løse dine opgaver grundigt  
• er arbejdsom og effektiv og ønsker at holde sagsbehandlingstiden på et minimum  
• trives med rutinearbejde  
• er serviceorienteret og klar og tydelig i din kommunikation  
• gerne giver andre en hjælpende hånd.  
 
Løn og ansættelsesvilkår  
Stillingerne er med start 1. april 2018 eller snarest muligt, de er begge midlertidige og udløber efter to år. Den gennemsnitlige arbejdstid er max 12 timer om ugen, men timetallet kan variere lidt, idet arbejdspresset følger studieårets forløb. Aflønning sker i henhold til gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK/STAT). Timelønnen er 125,17 kroner.  
 
Yderligere information  
For yderligere information om stillingerne kan du kontakte specialkonsulent Kristian Bitsch på tlf. 21 32 80 33.  
 
Din ansøgning  
Send din ansøgning vedhæftet CV samt dokumentation for uddannelsesindskrivning via KU's Jobportal (klik på "Søg stillingen" nederst i opslaget).  
 
Ansøgningen skal være universitetet i hænde senest søndag d. 25. februar 2018. Vi holder samtaler i uge 9 og 10.  
 
Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.  
 
 
 
 
 
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:27. marts 2018

Claim Manager til dansk, start up virksomhed

Flyhjælp ApS

Claim Manager til dansk, start up virksomhed Opslået d. 29. januar 2018 Drømmer du om at udvikle dig selv ved at være en del af en succesfuld dansk opstartsvirksomhed, der hver uge hjælper flere hundrede uheldige flypassagerer med at få smilene tilb...
Indrykket:2. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Bliv kontorelev i Erhvervsministeriets departement eller styrelser - et klogt valg!

Departementet

København
Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk offentlig arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er i fokus? Dygtige kolleger er parate til at sørge for, at du får et spændende og varieret elevforløb. Om os: Erhvervsministeriet arbejde...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:5. april 2018

Frisk kontormedhjælper søges til ung virksomhed

HORNSKOV VINDBERG A/S

Virksomheden: HornskovVindberg er et af Danmarks største inkassobureauer, og er en virksomhed i voldsom vækst. Vi er beliggende Vestergade 18E, 1456 København K., kun 2 minutters gang fra Rådhuspladsen. Vi søger en juridisk konsulent, der vil indgå ...
Indrykket:9. februar 2018
Udløbsdato:8. marts 2018

Studerende til Institut for Folkesundhedsvidenskab, Afdeling for Sundhedstjenesteforskning

Institut for Folkesundhedsvidenskab

Vi søger 1-2 studerende til forskellige praktiske og administrative arbejdsopgaver. Det vil være en fordel, hvis du er fortrolig med Officepakken, som anvendes bredt på universitetet. Da en del intern og ekstern kommunikation sker på engelsk er det ...
Indrykket:13. februar 2018
Udløbsdato:13. marts 2018

Medarbejder til administrationsafdeling

Customer Care

København
Medarbejder til administrationsafdeling København Vil du gerne være en del af en dansk succeshistorie i international skala? Har du et højt drive og trives du i et ungt miljø hvor præstationer belønnes? Hvis ja, så har vi det helt rigtige job til di...