Det Samfundsvidenskabelige Fakultet søger to akademiske medarbejdere til vores nye uddannelsesadministration

Det Samfundsvidenskabelige Fakultet (SAMF) etablerer i sensommeren en ny uddannelsesadministration for alle fakultetets uddannelser. Ved at samle dele af studieadministrationen centralt i én fælles enhed vil SAMF opkvalificere servicen for studerende og undervisere samt give mere plads til udvikling af uddannelsesområdet. Den nye organisering vil give de uddannelsesadministrative medarbejdere gode muligheder for indflydelse på arbejdsgange og processer, kompetenceudvikling og samarbejder på tværs af organisationen.

Den nye uddannelsesadministration består af en række institutadministrationer samt tre søjler – Uddannelsesforløb, Vejledning & Studemiljø samt Strategi, Analyser & Projekter. Vi søger i den forbindelse to studieadministrativ medarbejdere til sektionen Uddannelsesforløb. I Uddannelsesforløb varetager vi drifts- og udviklingsopgaver inden for områderne optagelse, merit, dispensation, internationalisering, klager, eksamensbeviser m.m. Som en del af omorganiseringen skal vi etablere nye arbejdsgange og ensrette behandlingen af sager for at opnå en effektiv uddannelsesadministration med god mulighed for sparring. Vi skal sammen opbygge nye kommunikationskanaler i organisationen og en systematisk dataopsamling. Det er derfor vigtigt, at du er systematisk og grundig, god til at få overblik, samt villig til at sparre og kan bidrage med et konstruktivt blik på sagsgangene.

Stillingen indeholder:

Indholdet i stillingen tilpasses løbende dine kompetencer og søjlens behov. Vi forventer, at du især vil komme til at arbejde med:

  • Sagsbehandling af ansøgninger om forhåndsgodkendelse, endelig merit og startmerit
  • Sagsbehandling af ansøgninger om dispensation
  • Administration af udvekslingspladser og kontakt til ind- og udrejsende studerende
  • Systematisering af sagsgange i samarbejde med kollegerne i teamet
  • Dataopsamling og analyse af studenterdata
  • Behandling af eksamensklager og -anker
Vi lægger vægt på at du:

  • Har en videregående uddannelse på kandidatniveau
  • Tænker helhedsorienteret og har blik for at den opgave, du udfører, har konsekvenser i andre dele af organisationen
  • Sætter en ære i at sikre sikker drift og en etisk og forvaltningsmæssig korrekt behandling af de studerende samt gerne vil være med til at sikre, at studerende får en god oplevelse med administrationen.
  • Arbejder struktureret og får afsluttet dine opgaver til tiden
  • Har analytiske kompetencer og kan skabe overblik samt finde løsninger
  • Kan indsamle og strukturere data i form af tal
  • Kan medvirke til at udvikle processer
  • Trives med at samarbejde med mange forskellige mennesker og at løse opgaver i teamstruktur
  • Har erfaring med sagsbehandling eller studieadministrativt arbejde fra anden uddannelsesinstitution eller professionelt kendskab til universitetsverdenen eller erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • Har erfaring med administrative IT-systemer og er glad for at udforske disse. Gerne kendskab til de studieadministrative systemer, vi anvender, så som STADS+, eSTADS og DANS, men det er ikke et krav
  • Kommunikerer ubesværet på både dansk og engelsk, skriftligt såvel som mundtligt
  • Er en kompetent bruger af Microsoft Office pakken, især Excel
Vi tilbyder:
Du bliver en del af et dynamisk miljø, hvor vi lægger vægt på en god balance mellem sikker drift, god service og løbende faglig udvikling. Vi er pt. 13 medarbejdere i søjlen og lægger vægt på at fungere som et hold, hvor alle løfter i flok og er fleksible. Dertil har vi et antal studentermedhjælpere. Vores ambition er at løse vores opgaver på et højt fagligt niveau med en uformel omgangstone og plads til at have det sjovt i hverdagen.

Vi har til huse på det gamle Kommunehospital centralt ved søerne i København. Læs mere om SAMF på: https://samf.ku.dk/

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til sektionsleder Katja Svendesen: Tlf. 35 32 32 56.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC med indplacering vil som fuldmægtig efter anciennitet. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Arbejdstiden er på 37 timer om ugen inkl. frokostpause. Der er flekstidsordning.

Send elektronisk ansøgning, bilagt CV samt dokumentation for udannelse via www.jobportal.ku.dk (Klik på ”Søg stilling” nederst i opslaget). Din ansøgning skal være os i hænde senest den 31. juli 2020. Vi planlægger at holde samtaler i uge 33 og en eventuel 2. samtale 34. Stillingen er til besættelse den 1. oktober 2020 eller snarest derefter.

Vi ønsker at afspejle det omgivne samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.










Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Engageret akademisk medarbejder til 2. kontor i Centralforvaltningen, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF 2. kontor - Aktivitetsparate og Sygedagpengemodtagere

København V
Vil du være med til at udvikle beskæftigelsesindsatsen for udsatte borgere? Vil du være med til at understøtte gode og effektive modeller for det offentlige private samarbejde om udsatte borgere? Så søger vi netop nu en engageret akademisk medarbejd...
Indrykket:25. juni 2020

Akademisk medarbejder til koordinering, kvalitetssikring og ledelsesbetjening

Sekretariat

København S
Har du lyst til at arbejde med ledelsesbetjening og koordinering i en stor, politisk organisation? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig. Vi søger en stærk og selvkørende akademisk medarbejder med mod på tværgående samarbejde i en komple...
Indrykket:30. juni 2020

Akademisk medarbejder til Sekretariat for styring af specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Fagligt Center

København V
Vil du arbejde med data og analyser, der giver os nye indsigter i specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen? Vi søger en målrettet og struktureret akademisk medarbejder til en nyoprettet stilling, som vil hjælpe med at levere data og lave prog...
Indrykket:7. juli 2020

To akademiske medarbejdere til område for miljø og byliv i Teknik- og Miljøforvaltningen

Byens Anvendelse

København S
Bliv en del af udviklingen af bylivet og miljøet i København Afdelingen Byliv står for myndighedsarbejdet med de dele af erhvervs- og kulturlivet, der ønsker at bruge veje, pladser og parker til udendørsservering, vareudstilling, mobilt gadesalg, st...
Indrykket:9. juli 2020

Akademisk medarbejder til grønne udviklingsplaner og anlægsprojekter i Parker, Kirkegårde og Renhold i Københavns Kommune

Bynatur

København S
Genopslag Teknik- og Miljøforvaltningen søger en akademisk medarbejder, der i ni måneder kan hjælpe Kvalitetsenheden i Parker, Kirkegårde og Renhold med udarbejdelse af udviklingsplaner og modtagelse af nye anlægsprojekter. Har du lyst til at indgå ...
Indrykket:14. juli 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Engageret akademisk medarbejder til 2. kontor i Centralforvaltningen, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF 2. kontor - Aktivitetsparate og Sygedagpengemodtagere

København V
Vil du være med til at udvikle beskæftigelsesindsatsen for udsatte borgere? Vil du være med til at understøtte gode og effektive modeller for det offentlige private samarbejde om udsatte borgere? Så søger vi netop nu en engageret akademisk medarbejd...
Indrykket:25. juni 2020

Akademisk medarbejder til koordinering, kvalitetssikring og ledelsesbetjening

Sekretariat

København S
Har du lyst til at arbejde med ledelsesbetjening og koordinering i en stor, politisk organisation? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig. Vi søger en stærk og selvkørende akademisk medarbejder med mod på tværgående samarbejde i en komple...
Indrykket:30. juni 2020

Akademisk medarbejder til Sekretariat for styring af specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Fagligt Center

København V
Vil du arbejde med data og analyser, der giver os nye indsigter i specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen? Vi søger en målrettet og struktureret akademisk medarbejder til en nyoprettet stilling, som vil hjælpe med at levere data og lave prog...
Indrykket:7. juli 2020

To akademiske medarbejdere til område for miljø og byliv i Teknik- og Miljøforvaltningen

Byens Anvendelse

København S
Bliv en del af udviklingen af bylivet og miljøet i København Afdelingen Byliv står for myndighedsarbejdet med de dele af erhvervs- og kulturlivet, der ønsker at bruge veje, pladser og parker til udendørsservering, vareudstilling, mobilt gadesalg, st...
Indrykket:9. juli 2020

Akademisk medarbejder til grønne udviklingsplaner og anlægsprojekter i Parker, Kirkegårde og Renhold i Københavns Kommune

Bynatur

København S
Genopslag Teknik- og Miljøforvaltningen søger en akademisk medarbejder, der i ni måneder kan hjælpe Kvalitetsenheden i Parker, Kirkegårde og Renhold med udarbejdelse af udviklingsplaner og modtagelse af nye anlægsprojekter. Har du lyst til at indgå ...
Indrykket:14. juli 2020