Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Detailhandelskoordinator i Slagelse Erhvervscenter

Har du lyst til at arbejde med detailhandel på et strategisk niveau og deraf med detailhandelsudviklingen i Slagelse Kommune, så er denne stilling noget for dig.


Har du indsigt i udvikling af detailhandel og dermed de udfordringer fremtiden vil bringe på grund af stigende webhandel, øget konkurrence fra større nabobyer og ændret købsmønster hos forbrugerne m.v. så ser vi frem til at høre fra dig.


Om opgaven:

Du skal i et meget tæt samarbejde med Slagelse Kommune, de 3 erhvervsforeninger i kommunen – Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse, samt øvrige relevante aktører være med til at videreudvikle detailhandelen i kommunen, herunder realisere handlingsplanerne for de 3 forskellige købstæder med særligt fokus på de 3 bykerner.

Opgaverne vil bl.a. bestå i at gennemføre større og mindre projekter inden for udvikling af byrum, tilgængelighed og parkering, udvikling af samarbejder samt driftsmæssige forhold. Du skal også deltage i diverse fora indenfor detailhandelen, herunder sparring omkring planmæssige forhold - Planstrategi, Kommuneplan og lokalplaner samt i det hele taget deltage aktivt i realiseringen af udviklingsplaner for de 3 bykerner, ud fra retningen og behovet fra de 3 erhvervsforeninger.

Du skal som resultat af de gennemførte projekter udarbejde diverse strategiske oplæg m.m. for erhvervsforeningerne. Du vil ligeledes skulle deltage i netværksmøder, samarbejder med de 3 erhvervsforeningers formænd, deltage i Generalforsamlinger og erhvervsforeningsmøder - typisk morgen eller aftenmøder samt møder med Kommunen.

Du skal kort sagt være omdrejningspunkt og bindeled mellem detailhandel, erhvervsforeninger, kommune og ejendomsejere mv., ligesom du bliver spidskompetencen på områder hvor synergierne binder de 3 købstæders udfordringer sammen.


Om dig:

• Du har en kombination af teoretisk og praktisk erfaring – formodentlig med en lang videregående uddannelse eller tilsvarende opkvalificering. Det væsentligste er dog, at du har dyb indsigt og erfaring i detailhandelsområdet, kan eksekvere – og starter i løb fra dag 1

• Du har stærke kompetencer og erfaring indenfor arbejdet med detailhandel, herunder tiltrækning og udvikling af butikker

• Du er kreativt tænkende, idefuld og ser tit nye muligheder i ellers fastgroede principper

• Du har interesse for nethandel og forstår samspillet med god service og gode oplevelser

• Du er analytisk, kan arbejde struktureret og procesorienteret

• Du kan samarbejde og kommunikere med forskellige målgrupper

• Som person er du åben og imødekommende, og du skal på en professionel måde kunne bringe din faglighed i spil


Vi kan tilbyde:

• Du får ansvar og mulighed for at styre projekter fra start til slut

• Adgang til et stort netværk af detailhandelsvirksomheder, erhvervsvirksomheder og iværksættere

• Adgang til Slagelse Kommune, både politikere og administration

• Fast kontorplads hos Slagelse Erhvervscenter på ”Posthuset” i Slagelse

• Dygtige kollegaer og samarbejdspartnere, der gerne byder ind med deres perspektiv på opgaven – både i begyndelsen og løbende undervejs i processerne. Du kan læse mere om vores syv mand store team her: slagelseerhvervscenter.dk/kontakt

• Arbejdet vil foregå i de 3 købstæder, dog med hovedvægten af tiden i Slagelse

• Løn, pensionsvilkår m.m. aftales individuelt


Om Slagelse Erhvervscenter:

Slagelse Erhvervscenter A/S er det primære, samlende erhvervsnetværk i Slagelse Kommune. Vi er til for virksomhederne og er deres talerør overfor kommune, region og andre offentlige myndigheder. Vi er sparringspartner for iværksættere og etablerede virksomheder, når de står med konkrete udfordringer i forhold til etablering, udvikling og vækst. Vi samarbejder meget tæt med bl.a. kommunens 3 erhvervsforeninger: Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse.

Læs mere på slagelseerhvervscenter.dk


Ansøgning og kontakt:

Ansøgning og CV sendes til PA til Erhvervschefen Anja Nordby: anja@slagelseerhvervscenter.dk

Har du spørgsmål, så giv endelig et kald til formand for Business Slagelse Torben Kjerulff på tlf. 40 13 28 28 eller Anja Nordby på tlf. 92 15 31 88.

Ansøgningsfrist 31. juli 2019

Opstart: Efter aftale 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044750Phoenix-21cb1ef112019-06-19T00:00:00Detailhandelskoordinator i Slagelse Erhvervscenter

Har du lyst til at arbejde med detailhandel på et strategisk niveau og deraf med detailhandelsudviklingen i Slagelse Kommune, så er denne stilling noget for dig.


Har du indsigt i udvikling af detailhandel og dermed de udfordringer fremtiden vil bringe på grund af stigende webhandel, øget konkurrence fra større nabobyer og ændret købsmønster hos forbrugerne m.v. så ser vi frem til at høre fra dig.


Om opgaven:

Du skal i et meget tæt samarbejde med Slagelse Kommune, de 3 erhvervsforeninger i kommunen – Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse, samt øvrige relevante aktører være med til at videreudvikle detailhandelen i kommunen, herunder realisere handlingsplanerne for de 3 forskellige købstæder med særligt fokus på de 3 bykerner.

Opgaverne vil bl.a. bestå i at gennemføre større og mindre projekter inden for udvikling af byrum, tilgængelighed og parkering, udvikling af samarbejder samt driftsmæssige forhold. Du skal også deltage i diverse fora indenfor detailhandelen, herunder sparring omkring planmæssige forhold - Planstrategi, Kommuneplan og lokalplaner samt i det hele taget deltage aktivt i realiseringen af udviklingsplaner for de 3 bykerner, ud fra retningen og behovet fra de 3 erhvervsforeninger.

Du skal som resultat af de gennemførte projekter udarbejde diverse strategiske oplæg m.m. for erhvervsforeningerne. Du vil ligeledes skulle deltage i netværksmøder, samarbejder med de 3 erhvervsforeningers formænd, deltage i Generalforsamlinger og erhvervsforeningsmøder - typisk morgen eller aftenmøder samt møder med Kommunen.

Du skal kort sagt være omdrejningspunkt og bindeled mellem detailhandel, erhvervsforeninger, kommune og ejendomsejere mv., ligesom du bliver spidskompetencen på områder hvor synergierne binder de 3 købstæders udfordringer sammen.


Om dig:

• Du har en kombination af teoretisk og praktisk erfaring – formodentlig med en lang videregående uddannelse eller tilsvarende opkvalificering. Det væsentligste er dog, at du har dyb indsigt og erfaring i detailhandelsområdet, kan eksekvere – og starter i løb fra dag 1

• Du har stærke kompetencer og erfaring indenfor arbejdet med detailhandel, herunder tiltrækning og udvikling af butikker

• Du er kreativt tænkende, idefuld og ser tit nye muligheder i ellers fastgroede principper

• Du har interesse for nethandel og forstår samspillet med god service og gode oplevelser

• Du er analytisk, kan arbejde struktureret og procesorienteret

• Du kan samarbejde og kommunikere med forskellige målgrupper

• Som person er du åben og imødekommende, og du skal på en professionel måde kunne bringe din faglighed i spil


Vi kan tilbyde:

• Du får ansvar og mulighed for at styre projekter fra start til slut

• Adgang til et stort netværk af detailhandelsvirksomheder, erhvervsvirksomheder og iværksættere

• Adgang til Slagelse Kommune, både politikere og administration

• Fast kontorplads hos Slagelse Erhvervscenter på ”Posthuset” i Slagelse

• Dygtige kollegaer og samarbejdspartnere, der gerne byder ind med deres perspektiv på opgaven – både i begyndelsen og løbende undervejs i processerne. Du kan læse mere om vores syv mand store team her: slagelseerhvervscenter.dk/kontakt

• Arbejdet vil foregå i de 3 købstæder, dog med hovedvægten af tiden i Slagelse

• Løn, pensionsvilkår m.m. aftales individuelt


Om Slagelse Erhvervscenter:

Slagelse Erhvervscenter A/S er det primære, samlende erhvervsnetværk i Slagelse Kommune. Vi er til for virksomhederne og er deres talerør overfor kommune, region og andre offentlige myndigheder. Vi er sparringspartner for iværksættere og etablerede virksomheder, når de står med konkrete udfordringer i forhold til etablering, udvikling og vækst. Vi samarbejder meget tæt med bl.a. kommunens 3 erhvervsforeninger: Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse.

Læs mere på slagelseerhvervscenter.dk


Ansøgning og kontakt:

Ansøgning og CV sendes til PA til Erhvervschefen Anja Nordby: anja@slagelseerhvervscenter.dk

Har du spørgsmål, så giv endelig et kald til formand for Business Slagelse Torben Kjerulff på tlf. 40 13 28 28 eller Anja Nordby på tlf. 92 15 31 88.

Ansøgningsfrist 31. juli 2019

Opstart: Efter aftale 

2019-08-01T00:51:58.107 Har du lyst til at arbejde med detailhandel på et strategisk niveau og deraf med detailhandelsudviklingen i Slagelse Kommune, så er denne stilling noget for dig. Har du indsigt i udvikling af detailhandel og dermed de udfordringer fremtiden vil bringe på grund af stigende webhandel, øget konkurrence fra større nabobyer og ændret købsmønster hos forbrugerne m.v. så ser vi frem til at høre fra dig. Om opgaven: Du skal i et meget tæt samarbejde med Slagelse Kommune, de 3 erhvervsforeninger i kommunen Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse, samt øvrige relevante aktører være med til at videreudvikle detailhandelen i kommunen, herunder realisere handlingsplanerne for de 3 forskellige købstæder med særligt fokus på de 3 bykerner. Opgaverne vil bl.a. bestå i at gennemføre større og mindre projekter inden for udvikling af byrum, tilgængelighed og parkering, udvikling af samarbejder samt driftsmæssige forhold. Du skal også deltage i diverse fora indenfor detailhandelen, herunder sparring omkring planmæssige forhold - Planstrategi, Kommuneplan og lokalplaner samt i det hele taget deltage aktivt i realiseringen af udviklingsplaner for de 3 bykerner, ud fra retningen og behovet fra de 3 erhvervsforeninger. Du skal som resultat af de gennemførte projekter udarbejde diverse strategiske oplæg m.m. for erhvervsforeningerne. Du vil ligeledes skulle deltage i netværksmøder, samarbejder med de 3 erhvervsforeningers formænd, deltage i Generalforsamlinger og erhvervsforeningsmøder - typisk morgen eller aftenmøder samt møder med Kommunen. Du skal kort sagt være omdrejningspunkt og bindeled mellem detailhandel, erhvervsforeninger, kommune og ejendomsejere mv., ligesom du bliver spidskompetencen på områder hvor synergierne binder de 3 købstæders udfordringer sammen. Om dig: • Du har en kombination af teoretisk og praktisk erfaring formodentlig med en lang videregående uddannelse eller tilsvarende opkvalificering. Det væsentligste er dog, at du har dyb indsigt og erfaring i detailhandelsområdet, kan eksekvere og starter i løb fra dag 1 • Du har stærke kompetencer og erfaring indenfor arbejdet med detailhandel, herunder tiltrækning og udvikling af butikker • Du er kreativt tænkende, idefuld og ser tit nye muligheder i ellers fastgroede principper • Du har interesse for nethandel og forstår samspillet med god service og gode oplevelser • Du er analytisk, kan arbejde struktureret og procesorienteret • Du kan samarbejde og kommunikere med forskellige målgrupper • Som person er du åben og imødekommende, og du skal på en professionel måde kunne bringe din faglighed i spil Vi kan tilbyde: • Du får ansvar og mulighed for at styre projekter fra start til slut • Adgang til et stort netværk af detailhandelsvirksomheder, erhvervsvirksomheder og iværksættere • Adgang til Slagelse Kommune, både politikere og administration • Fast kontorplads hos Slagelse Erhvervscenter på Posthuset i Slagelse • Dygtige kollegaer og samarbejdspartnere, der gerne byder ind med deres perspektiv på opgaven både i begyndelsen og løbende undervejs i processerne. Du kan læse mere om vores syv mand store team her: slagelseerhvervscenter.dk kontakt • Arbejdet vil foregå i de 3 købstæder, dog med hovedvægten af tiden i Slagelse • Løn, pensionsvilkår m.m. aftales individuelt Om Slagelse Erhvervscenter: Slagelse Erhvervscenter A S er det primære, samlende erhvervsnetværk i Slagelse Kommune. Vi er til for virksomhederne og er deres talerør overfor kommune, region og andre offentlige myndigheder. Vi er sparringspartner for iværksættere og etablerede virksomheder, når de står med konkrete udfordringer i forhold til etablering, udvikling og vækst. Vi samarbejder meget tæt med bl.a. kommunens 3 erhvervsforeninger: Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse. Læs mere på slagelseerhvervscenter.dk Ansøgning og kontakt: Ansøgning og CV sendes til PA til Erhvervschefen Anja Nordby: anja@slagelseerhvervscenter.dk Har du spørgsmål, så giv endelig et kald til formand for Business Slagelse Torben Kjerulff på tlf. 40 13 28 28 eller Anja Nordby på tlf. 92 15 31 88. Ansøgningsfrist 31. juli 2019 Opstart: Efter aftale11jobnet21cb1ef1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborgEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3548540SLAGELSE ERHVERVSCENTER A/S11Sdr.Stationsvej 264200SlagelseDKDanmark0anja@slagelseerhvervscenter.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779658JobNet5005935500593510017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21cb1ef1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=21cb1ef1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21cb1ef1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21cb1ef1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgDetailhandelskoordinator i Slagelse Erhvervscenter12007991Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362104625anja@slagelseerhvervscenter.dkanja@slagelseerhvervscenter.dkDKDanmarkDKDanmark330133892IT-faglig koordinator til Myndighedsenheden i Social- og SundhedscentretRobot Vil du være med til at understøtte og udvikle IT-understøttelsen af sagsbehandlingen overfor voksne med behov for sociale og sundhedsmæssige indsatser i Ringsted Kommune? Bliver du motiveret af at finde gode løsninger, der kan hjælpe dine kollegaer, og kan du lide at arbejde selvstændigt med at tilrettelægge dine opgaver? Så har vi en ledig stilling som IT-faglig koordinator i Myndighedsenheden Hvem er du? Vi søger en person, som finder det fagligt og personligt udfordrende, at arbejde i en afdeling, hvor det faglige IT-system er afgørende for at sikre rettidighed, fremdrift og kvalitet i sagsbehandlingen for borgerne. Du skal kunne agere selvstændigt i opgaveløsningen, herunder have projektledelse kompetencer og kunne identificere og planlægge, hvilke opgaver det er nødvendigt, relevant og muligt at få igangsat og i hvilken rækkefølge. Du har erfaring med faglige IT-systemer, herunder faglige metoder som systemerne skal understøtte. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Fælles sprog III og Voksenudredningsmetoden. Du har kendskab til administration af et IT-system og arbejdet med data og ledelsesinformation. Du har erfaring med implementering af IT-arbejdsgange og er optaget af at skabe sammenhæng og forståelse mellem de faglige behov, dine kollegaer har og de muligheder, der er i IT-systemerne. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med undervisning af andre. Du arbejder systematisk og fokuseret også i et miljø, hvor der er travlt, og du er god til at holde hovedet koldt. Du er servicemindet og er god til at kommunikere både skriftligt og mundtlig. Du kan lide at samarbejde på tværs af faggrupper, afdelinger og niveauer i organisationen. Du kan læse yderligere om stillingens indhold her Hvad kommer du til at lave? Arbejdet er centreret om IT-faglige opgaver i Myndighedsenheden.Du skal være faglig system-administrator på det fagsystem, som anvendes i Myndighedsenheden, herunder opsætning og vedligehold, og tæt samarbejde med system-administrator i kommunens IT-afdeling.Du skal sikre og understøtte implementering af fagsystemet i enheden, herunder formidle arbejdsgange til kollegaer både skriftligt og mundligt.Du skal sammen med ledelsen sikre integrering af lovændringer i fagsystem, samt sikre de nødvendige data til ledelsesinformation i systemet.Du kommer til at indgå i projektgrupper på relevante IT-projekter for Myndighedsenheden og være projektleder på implementering af nye systemer og arbejdsgange i enheden.Du skal sikre koordination med samarbejdspartnere herunder sikre snitflader og dokumentation mellem udfører og myndighed Vi tilbyder:En travl og resultatorienteret arbejdsplads, hvor du er med til at præge udviklingen.En høj grad af egen kompetence og tæt samarbejde med ledelsen om dine opgaver.En høj grad af selvstændighed i et job med mange faglige udfordringer og samarbejdspartnere i hele Social- og Sundhedscenteret og andre dele af kommunen.En velfungerende enhed med fagligt engagerede og kompetente medarbejdere og plads til humor.Flextid. Lidt om Myndighedsenheden Myndighedsenheden er en central enhed i Social- og Sundhedscentret i Ringsted Kommune med et bredt sagsbehandlingsområde inden for specielt servicelovens og sundhedslovens områder. Myndighedsenheden er organiseret med leder, souschef, teamleder og tre faglige koordinatorer. Enheden består herudover af 38 medarbejdere, som er fordelt på 4 teams.Team Sociale opgaverTeam Administration og hjælpemidlerTeam VisitationDet Tværfaglige Rehabiliteringsteam De 4 teams dækker sagsbehandling inden for serviceloven på voksenområdet, sagsbehandling på hjælpemiddelområdet, visitation til ældre inden for serviceloven og sundhedsloven, samt en administration. Hertil kommer et tværfagligt rehabiliteringsteam, som arbejder med udskrivelser fra sygehusene og rehabilitering på ældreområdet, teamet er blandet af udførende og visitatorer. Myndighedsenheden samarbejder tæt med de udførende enheder i Social- og sundhedscenteret og har mange snitflader til andre centre i kommunen. Der er særligt et veletableret tæt samarbejde med Arbejdsmarkedscentret i forhold til overgange fra Ungeenhed, jobrehabilitering og pensionssagsbehandling. Der forventes afholdt samtaler torsdag den 18. december. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Vil du være med til at understøtte og udvikle IT-understøttelsen af sagsbehandlingen overfor voksne med behov for sociale og sundhedsmæssige indsatser i Ringsted Kommune?
Bliver du motiveret af at finde gode løsninger, der kan hjælpe dine kollegaer, og kan du lide at arbejde selvstændigt med at tilrettelægge dine opgaver?
Så har vi en ledig stilling som IT-faglig koordinator i Myndighedsenheden

Hvem er du?
Vi søger en person, som finder det fagligt og personligt udfordrende, at arbejde i en afdeling, hvor det faglige IT-system er afgørende for at sikre rettidighed, fremdrift og kvalitet i sagsbehandlingen for borgerne.
Du skal kunne agere selvstændigt i opgaveløsningen, herunder have projektledelse kompetencer og kunne identificere og planlægge, hvilke opgaver det er nødvendigt, relevant og muligt at få igangsat og i hvilken rækkefølge.
Du har erfaring med faglige IT-systemer, herunder faglige metoder som systemerne skal understøtte. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Fælles sprog III og Voksenudredningsmetoden. Du har kendskab til administration af et IT-system og arbejdet med data og ledelsesinformation.  
Du har erfaring med implementering af IT-arbejdsgange og er optaget af at skabe sammenhæng og forståelse mellem de faglige behov, dine kollegaer har og de muligheder, der er i IT-systemerne. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med undervisning af andre.
Du arbejder systematisk og fokuseret også i et miljø, hvor der er travlt, og du er god til at holde hovedet koldt.
Du er servicemindet og er god til at kommunikere både skriftligt og mundtlig. Du kan lide at samarbejde på tværs af faggrupper, afdelinger og niveauer i organisationen.
Du kan læse yderligere om stillingens indhold her

Hvad kommer du til at lave?
Arbejdet er centreret om IT-faglige opgaver i Myndighedsenheden.
  • Du skal være faglig system-administrator på det fagsystem, som anvendes i Myndighedsenheden, herunder opsætning og vedligehold, og tæt samarbejde med system-administrator i kommunens IT-afdeling.
  • Du skal sikre og understøtte implementering af fagsystemet i enheden, herunder formidle arbejdsgange til kollegaer både skriftligt og mundligt.
  • Du skal sammen med ledelsen sikre integrering af lovændringer i fagsystem, samt sikre de nødvendige data til ledelsesinformation i systemet.
  • Du kommer til at indgå i projektgrupper på relevante IT-projekter for Myndighedsenheden og være projektleder på implementering af nye systemer og arbejdsgange i enheden.
  • Du skal sikre koordination med samarbejdspartnere – herunder sikre snitflader og dokumentation mellem udfører og myndighed


Vi tilbyder:
  • En travl og resultatorienteret arbejdsplads, hvor du er med til at præge udviklingen.
  • En høj grad af egen kompetence og tæt samarbejde med ledelsen om dine opgaver.
  • En høj grad af selvstændighed i et job med mange faglige udfordringer og samarbejdspartnere i hele Social- og Sundhedscenteret og andre dele af kommunen.
  • En velfungerende enhed med fagligt engagerede og kompetente medarbejdere og plads til humor.
  • Flextid.


Lidt om Myndighedsenheden
Myndighedsenheden er en central enhed i Social- og Sundhedscentret i Ringsted Kommune med et bredt sagsbehandlingsområde inden for specielt servicelovens og sundhedslovens områder.
Myndighedsenheden er organiseret med leder, souschef, teamleder og tre faglige koordinatorer. Enheden består herudover af 38 medarbejdere, som er fordelt på 4 teams.
  • Team Sociale opgaver
  • Team Administration og hjælpemidler
  • Team Visitation
  • Det Tværfaglige Rehabiliteringsteam

De 4 teams dækker sagsbehandling inden for serviceloven på voksenområdet, sagsbehandling på hjælpemiddelområdet, visitation til ældre inden for serviceloven og sundhedsloven, samt en administration. Hertil kommer et tværfagligt rehabiliteringsteam, som arbejder med udskrivelser fra sygehusene og rehabilitering på ældreområdet, teamet er blandet af udførende og visitatorer.
Myndighedsenheden samarbejder tæt med de udførende enheder i Social- og sundhedscenteret og har mange snitflader til andre centre i kommunen. Der er særligt et veletableret tæt samarbejde med Arbejdsmarkedscentret i forhold til overgange fra Ungeenhed, jobrehabilitering og pensionssagsbehandling.


Der forventes afholdt samtaler torsdag den 18. december.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Social- og SundhedscenterRingsted2019-12-12T00:00:002019-12-16T00:00:00
330133174Driftskoordinator til Hjælpemiddeldepot i Kalundborg KommuneRobot Om jobbet Kalundborg kommune søger driftskoordinator til varetagelse af den daglige drift af Hjælpemiddeldepotet. Driften hjemtages fra Vestsjællands Brandvæsen pr. 1. januar 2020. Stillingen er på 37 timer ugentligt og er til besættelse pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter. Depotet servicerer borgere med hjælpemidler, træningsredskaber og eller arbejdsmiljøredskaber efter bevilling fra Hjælpemiddelteamets sagsbehandlere. Opgaverne på Hjælpemiddeldepotet er bl.a. lagerstyring, administrative opgaver, reparation og indstilling af hjælpemidler, håndtering af opsætning nedtagning af bl.a. elektroniske nøgleenheder, nødkald, greb, ramper og kiler, rengøring og vedligeholdelse, eftersyn, klargøring, levering og afhentning. Vi tilbyder dig et spændende job, med ansvar for den daglige drift. Du vil få en central rolle på depotet, hvor du sammen med depotmedarbejderne vil have ansvaret for at skabe en arbejdsplads med struktur og opfyldelse af konkrete servicemål. Du får mulighed for, fra start, at blive en del af den forestående sammenlægningsproces, hvor to depoter samles til t. I forbindelse med hjemtagelsen af driften planlægges en optimering i forhold til arbejdsgangsbeskrivelser, nye servicemål mm. Hjælpemiddeldepotet er organisatorisk placeret i Sundhed og Myndighed, under Hjælpemiddelteamet hvor der er ansat 15 sagsbehandlere. Din profil Vi forventer at du: Er uddannet eller har kendskab og erfaring med lager og logistik Har en håndværksmæssig baggrund Kan løse forskellige håndværksmæssige opgaver, enkle som komplekse Kan arbejde tværfagligt og er i stand til at sætte dig ind i det lovgivningsmæssige inden for området Selvstændigt kan planlægge, strukturere og prioritere planlagte opgaver samt ad hoc-opgaver Har gode samarbejdsevner, er fleksibel og serviceminded Har gode kommunikative evner, både skriftligt og mundtligt samt it-kundskaber Er engageret, initiativrig, fleksibel og har lyst til nye udfordringer i hverdagen Indgår i den daglige drift Har kørekort til bil B, gerne med stort kørekort Derfor skal du vælge os Vi tilbyder dig: En stilling med indflydelse og ansvar for den daglige drift af Hjælpemiddeldepotet Kollegaer med erfaring inden for hjælpemiddelområdet En arbejdsplads hvor samarbejde, engagement, fleksibilitet og trivsel vægtes højt En anerkendende kultur med respekt for hinandens jobfunktioner Et tæt samarbejde med sagsbehandlerne i Hjælpemiddelteamet Tæt samarbejde og sparring med Teamlederen Løn og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst indenfor området. Hvis du vil vide mere Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte, Teamleder af Hjælpemiddelteam og Hjælpemiddeldepot, Marianne Witthøft på mobil 24854502. Ansøgning Ansøgning, CV samt andre relevante bilag fremsendes via nedenstående ansøgnings-link så vi har det i hænde senest mandag den 6. januar 2020.Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 10. januar 2020. Om os Kalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbet

Kalundborg kommune søger driftskoordinator til varetagelse af den daglige drift af Hjælpemiddeldepotet. Driften hjemtages fra Vestsjællands Brandvæsen pr. 1. januar 2020. Stillingen er på 37 timer ugentligt og er til besættelse pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter.

Depotet servicerer borgere med hjælpemidler, træningsredskaber og/eller arbejdsmiljøredskaber efter bevilling fra Hjælpemiddelteamets sagsbehandlere. Opgaverne på Hjælpemiddeldepotet er bl.a. lagerstyring, administrative opgaver, reparation og indstilling af hjælpemidler, håndtering af opsætning/nedtagning af bl.a. elektroniske nøgleenheder, nødkald, greb, ramper og kiler, rengøring og vedligeholdelse, eftersyn, klargøring, levering og afhentning.

Vi tilbyder dig et spændende job, med ansvar for den daglige drift. Du vil få en central rolle på depotet, hvor du sammen med depotmedarbejderne vil have ansvaret for at skabe en arbejdsplads med struktur og opfyldelse af konkrete servicemål.  

Du får mulighed for, fra start, at blive en del af den forestående sammenlægningsproces, hvor to depoter samles til ét. I forbindelse med hjemtagelsen af driften planlægges en optimering i forhold til arbejdsgangsbeskrivelser, nye servicemål mm. Hjælpemiddeldepotet er organisatorisk placeret i Sundhed og Myndighed, under Hjælpemiddelteamet hvor der er ansat 15 sagsbehandlere.

 

Din profil

Vi forventer at du:

  • Er uddannet eller har kendskab og erfaring med lager og logistik
  • Har en håndværksmæssig baggrund
  • Kan løse forskellige håndværksmæssige opgaver, enkle som komplekse
  • Kan arbejde tværfagligt og er i stand til at sætte dig ind i det lovgivningsmæssige inden for området
  • Selvstændigt kan planlægge, strukturere og prioritere planlagte opgaver samt ad hoc-opgaver
  • Har gode samarbejdsevner, er fleksibel og serviceminded
  • Har gode kommunikative evner, både skriftligt og mundtligt samt it-kundskaber
  • Er engageret, initiativrig, fleksibel og har lyst til nye udfordringer i hverdagen
  • Indgår i den daglige drift
  • Har kørekort til bil B, gerne med stort kørekort

 

Derfor skal du vælge os

Vi tilbyder dig:

  • En stilling med indflydelse og ansvar for den daglige drift af Hjælpemiddeldepotet
  • Kollegaer med erfaring inden for hjælpemiddelområdet
  • En arbejdsplads hvor samarbejde, engagement, fleksibilitet og trivsel vægtes højt
  • En anerkendende kultur med respekt for hinandens jobfunktioner
  • Et tæt samarbejde med sagsbehandlerne i Hjælpemiddelteamet
  • Tæt samarbejde og sparring med Teamlederen

 

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst indenfor området.

 

Hvis du vil vide mere

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte, Teamleder af Hjælpemiddelteam og Hjælpemiddeldepot, Marianne Witthøft på mobil 24854502.

 

Ansøgning

Ansøgning, CV samt andre relevante bilag fremsendes via nedenstående ansøgnings-link så vi har det i hænde senest mandag den 6. januar 2020.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 10. januar 2020.

 

Om os

Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Børn, Læring og UddannelseKalundborg2019-11-29T00:00:002020-01-06T00:00:00
330132397Teamkoordinator til KommunikationRobot Center for Organisation i Odsherred Kommune søger en fagligt dygtig og engageret koordinator til kommunens kommunikationsteam. Teamet består af en informationsmedarbejder, en informationsassistent, en grafiker på deltid, en mediegrafikerelev og af koordinatoren selv. Du skal indgå i et tæt samarbejde med teamets medarbejdere, centerchefen og relevante andre medarbejdere og ledere om den fremtidige retning for formidling i Odsherred Kommune. Derfor har du erfaring med offentlig kommunikation, kender alle kanalerne, ved hvad der virker og ikke virker over for forskellige målgrupper, er sprogligt stærk, og ved hvor netværkene på kommunikationsområdet befinder sig. Hvis det skal siges helt kort, er målet med din ansættelse at stå i spidsen for en moderne og virkningsfuld kommunikation i og om Odsherred Kommune. Læs mere i job- og kompetenceprofilen. Ansøgningsfristen er søndag den 12. januar 2020.

Center for Organisation i Odsherred Kommune søger en fagligt dygtig og engageret koordinator til kommunens kommunikationsteam. Teamet består af en informationsmedarbejder, en informationsassistent, en grafiker på deltid, en mediegrafikerelev og af koordinatoren selv.

Du skal indgå i et tæt samarbejde med teamets medarbejdere, centerchefen og relevante andre medarbejdere og ledere om den fremtidige retning for formidling i Odsherred Kommune. Derfor har du erfaring med offentlig kommunikation, kender alle kanalerne, ved hvad der virker og ikke virker over for forskellige målgrupper, er sprogligt stærk, og ved hvor netværkene på kommunikationsområdet befinder sig.

Hvis det skal siges helt kort, er målet med din ansættelse at stå i spidsen for en moderne og virkningsfuld kommunikation i og om Odsherred Kommune.

Læs mere i job- og kompetenceprofilen.

Ansøgningsfristen er søndag den 12. januar 2020.

Odsherred KommuneHøjby2019-11-28T00:00:002020-01-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT-faglig koordinator til Myndighedsenheden i Social- og Sundhedscentret

Social- og Sundhedscenter

Ringsted
Vil du være med til at understøtte og udvikle IT-understøttelsen af sagsbehandlingen overfor voksne med behov for sociale og sundhedsmæssige indsatser i Ringsted Kommune? Bliver du motiveret af at finde gode løsninger, der kan hjælpe dine kollegaer,...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Driftskoordinator til Hjælpemiddeldepot i Kalundborg Kommune

Børn, Læring og Uddannelse

Kalundborg
Om jobbet Kalundborg kommune søger driftskoordinator til varetagelse af den daglige drift af Hjælpemiddeldepotet. Driften hjemtages fra Vestsjællands Brandvæsen pr. 1. januar 2020. Stillingen er på 37 timer ugentligt og er til besættelse pr. 1. febr...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:6. januar 2020

Teamkoordinator til Kommunikation

Odsherred Kommune

Højby
Center for Organisation i Odsherred Kommune søger en fagligt dygtig og engageret koordinator til kommunens kommunikationsteam. Teamet består af en informationsmedarbejder, en informationsassistent, en grafiker på deltid, en mediegrafikerelev og af k...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:12. januar 2020