Detailhandelskoordinator i Slagelse Erhvervscenter

Har du lyst til at arbejde med detailhandel på et strategisk niveau og deraf med detailhandelsudviklingen i Slagelse Kommune, så er denne stilling noget for dig.


Har du indsigt i udvikling af detailhandel og dermed de udfordringer fremtiden vil bringe på grund af stigende webhandel, øget konkurrence fra større nabobyer og ændret købsmønster hos forbrugerne m.v. så ser vi frem til at høre fra dig.


Om opgaven:

Du skal i et meget tæt samarbejde med Slagelse Kommune, de 3 erhvervsforeninger i kommunen – Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse, samt øvrige relevante aktører være med til at videreudvikle detailhandelen i kommunen, herunder realisere handlingsplanerne for de 3 forskellige købstæder med særligt fokus på de 3 bykerner.

Opgaverne vil bl.a. bestå i at gennemføre større og mindre projekter inden for udvikling af byrum, tilgængelighed og parkering, udvikling af samarbejder samt driftsmæssige forhold. Du skal også deltage i diverse fora indenfor detailhandelen, herunder sparring omkring planmæssige forhold - Planstrategi, Kommuneplan og lokalplaner samt i det hele taget deltage aktivt i realiseringen af udviklingsplaner for de 3 bykerner, ud fra retningen og behovet fra de 3 erhvervsforeninger.

Du skal som resultat af de gennemførte projekter udarbejde diverse strategiske oplæg m.m. for erhvervsforeningerne. Du vil ligeledes skulle deltage i netværksmøder, samarbejder med de 3 erhvervsforeningers formænd, deltage i Generalforsamlinger og erhvervsforeningsmøder - typisk morgen eller aftenmøder samt møder med Kommunen.

Du skal kort sagt være omdrejningspunkt og bindeled mellem detailhandel, erhvervsforeninger, kommune og ejendomsejere mv., ligesom du bliver spidskompetencen på områder hvor synergierne binder de 3 købstæders udfordringer sammen.


Om dig:

• Du har en kombination af teoretisk og praktisk erfaring – formodentlig med en lang videregående uddannelse eller tilsvarende opkvalificering. Det væsentligste er dog, at du har dyb indsigt og erfaring i detailhandelsområdet, kan eksekvere – og starter i løb fra dag 1

• Du har stærke kompetencer og erfaring indenfor arbejdet med detailhandel, herunder tiltrækning og udvikling af butikker

• Du er kreativt tænkende, idefuld og ser tit nye muligheder i ellers fastgroede principper

• Du har interesse for nethandel og forstår samspillet med god service og gode oplevelser

• Du er analytisk, kan arbejde struktureret og procesorienteret

• Du kan samarbejde og kommunikere med forskellige målgrupper

• Som person er du åben og imødekommende, og du skal på en professionel måde kunne bringe din faglighed i spil


Vi kan tilbyde:

• Du får ansvar og mulighed for at styre projekter fra start til slut

• Adgang til et stort netværk af detailhandelsvirksomheder, erhvervsvirksomheder og iværksættere

• Adgang til Slagelse Kommune, både politikere og administration

• Fast kontorplads hos Slagelse Erhvervscenter på ”Posthuset” i Slagelse

• Dygtige kollegaer og samarbejdspartnere, der gerne byder ind med deres perspektiv på opgaven – både i begyndelsen og løbende undervejs i processerne. Du kan læse mere om vores syv mand store team her: slagelseerhvervscenter.dk/kontakt

• Arbejdet vil foregå i de 3 købstæder, dog med hovedvægten af tiden i Slagelse

• Løn, pensionsvilkår m.m. aftales individuelt


Om Slagelse Erhvervscenter:

Slagelse Erhvervscenter A/S er det primære, samlende erhvervsnetværk i Slagelse Kommune. Vi er til for virksomhederne og er deres talerør overfor kommune, region og andre offentlige myndigheder. Vi er sparringspartner for iværksættere og etablerede virksomheder, når de står med konkrete udfordringer i forhold til etablering, udvikling og vækst. Vi samarbejder meget tæt med bl.a. kommunens 3 erhvervsforeninger: Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse.

Læs mere på slagelseerhvervscenter.dk


Ansøgning og kontakt:

Ansøgning og CV sendes til PA til Erhvervschefen Anja Nordby: anja@slagelseerhvervscenter.dk

Har du spørgsmål, så giv endelig et kald til formand for Business Slagelse Torben Kjerulff på tlf. 40 13 28 28 eller Anja Nordby på tlf. 92 15 31 88.

Ansøgningsfrist 31. juli 2019

Opstart: Efter aftale 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044750Phoenix-21cb1ef112019-06-19T00:00:00Detailhandelskoordinator i Slagelse Erhvervscenter

Har du lyst til at arbejde med detailhandel på et strategisk niveau og deraf med detailhandelsudviklingen i Slagelse Kommune, så er denne stilling noget for dig.


Har du indsigt i udvikling af detailhandel og dermed de udfordringer fremtiden vil bringe på grund af stigende webhandel, øget konkurrence fra større nabobyer og ændret købsmønster hos forbrugerne m.v. så ser vi frem til at høre fra dig.


Om opgaven:

Du skal i et meget tæt samarbejde med Slagelse Kommune, de 3 erhvervsforeninger i kommunen – Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse, samt øvrige relevante aktører være med til at videreudvikle detailhandelen i kommunen, herunder realisere handlingsplanerne for de 3 forskellige købstæder med særligt fokus på de 3 bykerner.

Opgaverne vil bl.a. bestå i at gennemføre større og mindre projekter inden for udvikling af byrum, tilgængelighed og parkering, udvikling af samarbejder samt driftsmæssige forhold. Du skal også deltage i diverse fora indenfor detailhandelen, herunder sparring omkring planmæssige forhold - Planstrategi, Kommuneplan og lokalplaner samt i det hele taget deltage aktivt i realiseringen af udviklingsplaner for de 3 bykerner, ud fra retningen og behovet fra de 3 erhvervsforeninger.

Du skal som resultat af de gennemførte projekter udarbejde diverse strategiske oplæg m.m. for erhvervsforeningerne. Du vil ligeledes skulle deltage i netværksmøder, samarbejder med de 3 erhvervsforeningers formænd, deltage i Generalforsamlinger og erhvervsforeningsmøder - typisk morgen eller aftenmøder samt møder med Kommunen.

Du skal kort sagt være omdrejningspunkt og bindeled mellem detailhandel, erhvervsforeninger, kommune og ejendomsejere mv., ligesom du bliver spidskompetencen på områder hvor synergierne binder de 3 købstæders udfordringer sammen.


Om dig:

• Du har en kombination af teoretisk og praktisk erfaring – formodentlig med en lang videregående uddannelse eller tilsvarende opkvalificering. Det væsentligste er dog, at du har dyb indsigt og erfaring i detailhandelsområdet, kan eksekvere – og starter i løb fra dag 1

• Du har stærke kompetencer og erfaring indenfor arbejdet med detailhandel, herunder tiltrækning og udvikling af butikker

• Du er kreativt tænkende, idefuld og ser tit nye muligheder i ellers fastgroede principper

• Du har interesse for nethandel og forstår samspillet med god service og gode oplevelser

• Du er analytisk, kan arbejde struktureret og procesorienteret

• Du kan samarbejde og kommunikere med forskellige målgrupper

• Som person er du åben og imødekommende, og du skal på en professionel måde kunne bringe din faglighed i spil


Vi kan tilbyde:

• Du får ansvar og mulighed for at styre projekter fra start til slut

• Adgang til et stort netværk af detailhandelsvirksomheder, erhvervsvirksomheder og iværksættere

• Adgang til Slagelse Kommune, både politikere og administration

• Fast kontorplads hos Slagelse Erhvervscenter på ”Posthuset” i Slagelse

• Dygtige kollegaer og samarbejdspartnere, der gerne byder ind med deres perspektiv på opgaven – både i begyndelsen og løbende undervejs i processerne. Du kan læse mere om vores syv mand store team her: slagelseerhvervscenter.dk/kontakt

• Arbejdet vil foregå i de 3 købstæder, dog med hovedvægten af tiden i Slagelse

• Løn, pensionsvilkår m.m. aftales individuelt


Om Slagelse Erhvervscenter:

Slagelse Erhvervscenter A/S er det primære, samlende erhvervsnetværk i Slagelse Kommune. Vi er til for virksomhederne og er deres talerør overfor kommune, region og andre offentlige myndigheder. Vi er sparringspartner for iværksættere og etablerede virksomheder, når de står med konkrete udfordringer i forhold til etablering, udvikling og vækst. Vi samarbejder meget tæt med bl.a. kommunens 3 erhvervsforeninger: Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse.

Læs mere på slagelseerhvervscenter.dk


Ansøgning og kontakt:

Ansøgning og CV sendes til PA til Erhvervschefen Anja Nordby: anja@slagelseerhvervscenter.dk

Har du spørgsmål, så giv endelig et kald til formand for Business Slagelse Torben Kjerulff på tlf. 40 13 28 28 eller Anja Nordby på tlf. 92 15 31 88.

Ansøgningsfrist 31. juli 2019

Opstart: Efter aftale 

Har du lyst til at arbejde med detailhandel på et strategisk niveau og deraf med detailhandelsudviklingen i Slagelse Kommune, så er denne stilling noget for dig. Har du indsigt i udvikling af detailhandel og dermed de udfordringer fremtiden vil bringe på grund af stigende webhandel, øget konkurrence fra større nabobyer og ændret købsmønster hos forbrugerne m.v. så ser vi frem til at høre fra dig. Om opgaven: Du skal i et meget tæt samarbejde med Slagelse Kommune, de 3 erhvervsforeninger i kommunen Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse, samt øvrige relevante aktører være med til at videreudvikle detailhandelen i kommunen, herunder realisere handlingsplanerne for de 3 forskellige købstæder med særligt fokus på de 3 bykerner. Opgaverne vil bl.a. bestå i at gennemføre større og mindre projekter inden for udvikling af byrum, tilgængelighed og parkering, udvikling af samarbejder samt driftsmæssige forhold. Du skal også deltage i diverse fora indenfor detailhandelen, herunder sparring omkring planmæssige forhold - Planstrategi, Kommuneplan og lokalplaner samt i det hele taget deltage aktivt i realiseringen af udviklingsplaner for de 3 bykerner, ud fra retningen og behovet fra de 3 erhvervsforeninger. Du skal som resultat af de gennemførte projekter udarbejde diverse strategiske oplæg m.m. for erhvervsforeningerne. Du vil ligeledes skulle deltage i netværksmøder, samarbejder med de 3 erhvervsforeningers formænd, deltage i Generalforsamlinger og erhvervsforeningsmøder - typisk morgen eller aftenmøder samt møder med Kommunen. Du skal kort sagt være omdrejningspunkt og bindeled mellem detailhandel, erhvervsforeninger, kommune og ejendomsejere mv., ligesom du bliver spidskompetencen på områder hvor synergierne binder de 3 købstæders udfordringer sammen. Om dig: • Du har en kombination af teoretisk og praktisk erfaring formodentlig med en lang videregående uddannelse eller tilsvarende opkvalificering. Det væsentligste er dog, at du har dyb indsigt og erfaring i detailhandelsområdet, kan eksekvere og starter i løb fra dag 1 • Du har stærke kompetencer og erfaring indenfor arbejdet med detailhandel, herunder tiltrækning og udvikling af butikker • Du er kreativt tænkende, idefuld og ser tit nye muligheder i ellers fastgroede principper • Du har interesse for nethandel og forstår samspillet med god service og gode oplevelser • Du er analytisk, kan arbejde struktureret og procesorienteret • Du kan samarbejde og kommunikere med forskellige målgrupper • Som person er du åben og imødekommende, og du skal på en professionel måde kunne bringe din faglighed i spil Vi kan tilbyde: • Du får ansvar og mulighed for at styre projekter fra start til slut • Adgang til et stort netværk af detailhandelsvirksomheder, erhvervsvirksomheder og iværksættere • Adgang til Slagelse Kommune, både politikere og administration • Fast kontorplads hos Slagelse Erhvervscenter på Posthuset i Slagelse • Dygtige kollegaer og samarbejdspartnere, der gerne byder ind med deres perspektiv på opgaven både i begyndelsen og løbende undervejs i processerne. Du kan læse mere om vores syv mand store team her: slagelseerhvervscenter.dk kontakt • Arbejdet vil foregå i de 3 købstæder, dog med hovedvægten af tiden i Slagelse • Løn, pensionsvilkår m.m. aftales individuelt Om Slagelse Erhvervscenter: Slagelse Erhvervscenter A S er det primære, samlende erhvervsnetværk i Slagelse Kommune. Vi er til for virksomhederne og er deres talerør overfor kommune, region og andre offentlige myndigheder. Vi er sparringspartner for iværksættere og etablerede virksomheder, når de står med konkrete udfordringer i forhold til etablering, udvikling og vækst. Vi samarbejder meget tæt med bl.a. kommunens 3 erhvervsforeninger: Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse. Læs mere på slagelseerhvervscenter.dk Ansøgning og kontakt: Ansøgning og CV sendes til PA til Erhvervschefen Anja Nordby: anja@slagelseerhvervscenter.dk Har du spørgsmål, så giv endelig et kald til formand for Business Slagelse Torben Kjerulff på tlf. 40 13 28 28 eller Anja Nordby på tlf. 92 15 31 88. Ansøgningsfrist 31. juli 2019 Opstart: Efter aftale11jobnet21cb1ef1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborgEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3548540SLAGELSE ERHVERVSCENTER A/S11Sdr.Stationsvej 264200SlagelseDKDanmark0anja@slagelseerhvervscenter.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779658JobNet5005935500593510017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21cb1ef1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=21cb1ef1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21cb1ef1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21cb1ef1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgEr Kontor og administration noget for dig? Søg jobbet som Koordinator i dag.12007991Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362104625anja@slagelseerhvervscenter.dkanja@slagelseerhvervscenter.dkDKDanmarkDKDanmark330052574Vagtskemaplanlægger til Gynækologisk Obstetrisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital.Robot Vagtskemaplanlægger til Gynækologisk Obstetrisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital. Gynækologisk Obstetrisk Afdeling søger en velorganiseret og tværfagligt orienteret lægesekretær, kontorassistent, sundhedsprofessionel el. en person med tilsvarende uddannelse, som kan varetage skemaplanlægning for jordemødre, sygeplejersker og læger i vores afdeling, i alt cirka 100 personer. Vi kan tilbyde En interessant arbejdsdag i et uformelt miljø med fokus på trivsel Et godt tværfagligt arbejdsmiljø Indflydelse på arbejdstilrettelæggelse Åbenhed over for initiativ og gode ideer Uddannelse i OPUS vagtskema Løn efter overenskomst kvalifikationer Vi ønsker os en kollega, der Er lægesekretær, kontorassistent, sundhedsprofessionel el. har en lignende uddannelse Er vant til arbejde i Excel og med Opus vagtskema Er ansvarsfuld og serviceorienteret Har gode samarbejdsevner. Ser muligheder fremfor begrænsninger og kan prioritere arbejdsopgaverne. Opgaven består i at udarbejde månedsskemaer for nævnte personalegrupper, herunder udrulning af eksisterende rul og tilretning af skemaerne ud fra individuelle behov og overenskomstkrav. Desuden indtastning af afholdte timer, inkl. registrering af frihed, sygdom, orlov med mere. Opgaven foregår i tæt dialog med involverede personalegrupper, samt en skemaansvarlig speciallæge, mellemledere og Afdelingsledelsen. Stillingen er på 30 timer ugentligt Ansøgningsfrist den 28. juli 2019 Ansættelsessamtaler uge 31 Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende overlæge Lars Alling Møller 23 32 79 23, mail lamm@regionsjaelland.dk eller chefjordemoder Ingelise Andersen 23 32 79 13, mail inand@regionsjaelland.dk Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

Vagtskemaplanlægger til Gynækologisk Obstetrisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital.

Gynækologisk Obstetrisk Afdeling søger en velorganiseret og tværfagligt orienteret lægesekretær, kontorassistent, sundhedsprofessionel el. en person med tilsvarende uddannelse, som kan varetage skemaplanlægning for jordemødre, sygeplejersker og læger i vores afdeling, i alt cirka 100 personer.

Vi kan tilbyde

  • En interessant arbejdsdag i et uformelt miljø med fokus på trivsel

  • Et godt tværfagligt arbejdsmiljø

  • Indflydelse på arbejdstilrettelæggelse

  • Åbenhed over for initiativ og gode ideer

  • Uddannelse i OPUS vagtskema

  • Løn efter overenskomst/kvalifikationer

Vi ønsker os en kollega, der

  • Er lægesekretær, kontorassistent, sundhedsprofessionel el. har en lignende uddannelse

  • Er vant til arbejde i Excel og med Opus vagtskema

  • Er ansvarsfuld og serviceorienteret

  • Har gode samarbejdsevner.

  • Ser muligheder fremfor begrænsninger og kan prioritere arbejdsopgaverne.

    Opgaven består i at udarbejde månedsskemaer for nævnte personalegrupper, herunder udrulning af eksisterende ”rul” og tilretning af skemaerne ud fra individuelle behov og overenskomstkrav. Desuden indtastning af afholdte timer, inkl. registrering af frihed, sygdom, orlov med mere.

    Opgaven foregår i tæt dialog med involverede personalegrupper, samt en skemaansvarlig speciallæge, mellemledere og Afdelingsledelsen.

    Stillingen er på 30 timer ugentligt

    Ansøgningsfrist den 28. juli 2019

    Ansættelsessamtaler uge 31

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende overlæge Lars Alling Møller 23 32 79 23, mail lamm@regionsjaelland.dk eller chefjordemoder Ingelise Andersen 23 32 79 13, mail inand@regionsjaelland.dk

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Region SjællandRoskilde2019-07-03T00:00:002019-07-28T00:00:00
330061430Psykologfaglig koordinatorRobot Om jobbet Dygtig autoriseret PPR-psykolog søges pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter til PPR- i Kalundborg. PPR i Kalundborg Kommune har et stærkt fokus på arbejdet med stærke børnefællesskaber, tidlig indsats og barnets perspektiv. Vi arbejder tæt og tværprofessionelt sammen efter Kalundborg Kommunes samarbejdsmodel med skoler, daginstitutioner og forældre for at finde de bedste løsninger for børnene. Psykologerne i PPR har en central rolle i understøttelsen af opgaven om stærke børnefællesskaber, en konsultativ tilgang og et ressource og kontekstfokuseret syn på børns udvikling. Din profil Dine opgaver indenfor den faglige koordinatorfunktion vil omfatte: Intern supervision i.f.t. autorisation Løbende sparring med psykologerne om opgaveløsning Tilrettelæggelse, koordination og udvikling af arbejdsgange og procedurer Understøttelse af den tværprofessionelle arbejdsform Bidrag til løbende faglig kvalitetsudvikling og udviklingsaktiviteter Dine opgaver indenfor almen PPR-betjening er en del af stillingen og består af psykologbetjening af institutioner og skoler herunder samarbejde, rådgivning, vejledning af lærere pædagoger og forældre, udarbejdelse af pædagogisk psykologiske vurderinger mm. Derfor skal du vælge os Et spændende alsidigt job. PPR er en velfungerende afdeling, der er præget af sammenhold, høj faglighed, gode tværfaglige samarbejdsevner samt engagement og kreativitet. Vi har en uformel tone med humor og et tillidsfuldt arbejdsmiljø. Gruppen af psykologer i PPR er en ung gruppe og vi er midt i en opbygningsfase, så der er gode muligheder for at være med til at præge udviklingen fremover. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Brian Holm på 59535459 eller 30824000 eller på mail: Brian.Holm@kalundborg.dk. Ansøgning Der er ansøgningsfrist den 12. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt 24. august 2019. Om os Kalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbet
Dygtig autoriseret PPR-psykolog søges pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter til PPR- i Kalundborg.

PPR i Kalundborg Kommune har et stærkt fokus på arbejdet med stærke børnefællesskaber, tidlig indsats og barnets perspektiv. Vi arbejder tæt og tværprofessionelt sammen efter Kalundborg Kommunes samarbejdsmodel med skoler, daginstitutioner og forældre for at finde de bedste løsninger for børnene.

Psykologerne i PPR har en central rolle i understøttelsen af opgaven om stærke børnefællesskaber, en konsultativ tilgang og et ressource– og kontekstfokuseret syn på børns udvikling.

 

Din profil
Dine opgaver indenfor den faglige koordinatorfunktion vil omfatte:

  • Intern supervision i.f.t. autorisation
  • Løbende sparring med psykologerne om opgaveløsning
  • Tilrettelæggelse, koordination og udvikling af arbejdsgange og procedurer
  • Understøttelse af den tværprofessionelle arbejdsform
  • Bidrag til løbende faglig kvalitetsudvikling og udviklingsaktiviteter 

Dine opgaver indenfor almen PPR-betjening er en del af stillingen og består af psykologbetjening af institutioner og skoler herunder samarbejde, rådgivning, vejledning af lærere/pædagoger og forældre, udarbejdelse af pædagogisk psykologiske vurderinger mm.

 

Derfor skal du vælge os
Et spændende alsidigt job. PPR er en velfungerende afdeling, der er præget af sammenhold, høj faglighed, gode tværfaglige samarbejdsevner samt engagement og kreativitet. Vi har en uformel tone med humor og et tillidsfuldt arbejdsmiljø. 

Gruppen af psykologer i PPR er en ung gruppe og vi er midt i en opbygningsfase, så der er gode muligheder for at være med til at præge udviklingen fremover.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

 

Hvis du vil vide mere
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Brian Holm på 59535459 eller 30824000 eller på mail: Brian.Holm@kalundborg.dk.

 

Ansøgning
Der er ansøgningsfrist den 12. august 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt 24. august 2019.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Kalundborg KomuneKalundborg2019-07-17T00:00:002019-08-12T00:00:00
330061042Rehabiliteringskoordinator søges til rehabiliteringsindsatsen i Kalundborg KommuneRobot Om jobbet Du er en af borgerens første kommunale kontakter og du møder ofte borgeren inden udskrivelse. Du laver rehabiliterings mål og plan sammen med borgeren, pårørende og andre samarbejdspartnere. Du samarbejder tæt med borger, pårørende, netværk og borgerens nære omgivelser. Du driver den overordnede proces, som koordinerer de monofaglige indsatser i borgerens rehabiliteringsforløb, så rette indsats sker til rette tid. Du sikrer sammenhæng og meningsfyldthed for borgeren i rehabiliteringsforløbet. Du samarbejder med såvel behandlende sygehus, som specialiserede tilbud i det kommunale rehabiliteringstilbud og sikrer videndeling og dokumentation på tværs af sektorerne. Du har en vejledende og rådgivende rolle i Jobcenterets rehabiliteringsteam. Dine opgaver varetages i hele kommunens geografi og hos eksterne samarbejdspartnere. Du arbejder med udgangspunkt i Kalundborg Kommunes Drejebog for Rehabilitering . Du deltager proaktivt i den fortsatte udvikling af den sundhedsfaglige rehabiliteringsindsats i Kalundborg Kommune. Din profilDu er uddannet, sygeplejerske, ergoterapeut, fysioterapeut eller har en master i rehabilitering på en relevant bachelor baggrund og har erfaring med rehabiliteringsopgaven. Du har længerevarende erfaring fra monofagligt arbejde på bachelorniveau. Du trives med og evner at fungere som tovholder og koordinator i komplekse borgerforløb, hvor mange både interne og eksterne samarbejdspartnere er involveret og interesser kan synes modsatrettet. Samtidig er du en udpræget holdspiller. Du har stærke rehabiliteringsfaglige kompetencer og deler gerne din viden og kompetencer internt og eksternt. Du har en forkærlighed for systematisk og struktureret opgavevaretagelse. Du har lyst til at videreudvikle og formidle rehabiliteringsindsatsen internt og eksternt, sammen med det øvrige team og dine 2 kollegaer i rehabiliteringsgruppen. Som person er du tålmodig, målrettet, fleksibel vedholdende og kommunikerer klart og direkte på skrift og i tale. Og du danner let relationer til andre mennesker i forskellige rammer og situationer. Du færdes hjemmevant i elektroniske dokumentations- og sagssystemer. Du har kørekort og er en rutineret bilist. Derfor skal du vælge os Vi kan tilbyde en spændende stilling, med opgaver som fortsat er under udvikling, og som du kan være med til at sætte dit præg på. Vi sætter faglighed og fleksibilitet i centrum. Vi har et uhøjtideligt men kvalitets evidst arbejdsklima. Vi ser os selv som krumtap i udvikling af det nære sundhedsvæsen i Kalundborg Kommune. Vi værdsætter dine personlige og faglige kompetencer. Vi sikrer faglig og personlig udvikling gennem sparring i dagligdagen og gennem intern og ekstern uddannelse. Diplommodulet i Koordinering af komplekse forløb er reserveret til dig. Vi arbejder tvær- og flerfagligt. Vi er selvtilrettelæggende og planlægger selv vores arbejdsdag. Løn og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Hvis du vil vide mereEr du velkommen til at kontakte Teamleder Janni Elversøe på telefon 21386572. AnsøgningAnsøgningsfrist søndag den 11. august 2019. Vi bruger cases ved samtalen, hvilket betyder at du før samtalen vil få udleveret en case med en relevant problemstilling, selve samtalen vil tage udgangspunkt i problemløsningen. Der vil blive afholdt samtaler fredag den 16. august 2019 og du kan forvente at samtalen vil vare ca. en halv time. Om osKalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbet

  • Du er en af borgerens første kommunale kontakter og du møder ofte borgeren inden udskrivelse.
  • Du laver rehabiliterings mål og plan sammen med borgeren, pårørende og andre samarbejdspartnere.
  • Du samarbejder tæt med borger, pårørende, netværk og borgerens nære omgivelser.
  • Du driver den overordnede proces, som koordinerer de monofaglige indsatser i borgerens rehabiliteringsforløb, så rette indsats sker til rette tid.
  • Du sikrer sammenhæng og meningsfyldthed for borgeren i rehabiliteringsforløbet.
  • Du samarbejder med såvel behandlende sygehus, som specialiserede tilbud i det kommunale rehabiliteringstilbud og sikrer videndeling og dokumentation på tværs af sektorerne.
  • Du har en vejledende og rådgivende rolle i Jobcenterets rehabiliteringsteam.
  • Dine opgaver varetages i hele kommunens geografi og hos eksterne samarbejdspartnere.
  • Du arbejder med udgangspunkt i Kalundborg Kommunes ”Drejebog for Rehabilitering”.
  • Du deltager proaktivt i den fortsatte udvikling af den sundhedsfaglige rehabiliteringsindsats i Kalundborg Kommune.

 

Din profil
Du er uddannet, sygeplejerske, ergoterapeut, fysioterapeut eller har en master i rehabilitering på en relevant bachelor baggrund og har erfaring med rehabiliteringsopgaven. Du har længerevarende erfaring fra monofagligt arbejde på bachelorniveau.

Du trives med og evner at fungere som tovholder og koordinator i komplekse borgerforløb, hvor mange både interne og eksterne samarbejdspartnere er involveret og interesser kan synes modsatrettet. Samtidig er du en udpræget holdspiller.

Du har stærke rehabiliteringsfaglige kompetencer og deler gerne din viden og kompetencer internt og eksternt. Du har en forkærlighed for systematisk og struktureret opgavevaretagelse. Du har lyst til at videreudvikle og formidle rehabiliteringsindsatsen internt og eksternt, sammen med det øvrige team og dine 2 kollegaer i rehabiliteringsgruppen.

Som person er du tålmodig, målrettet, fleksibel vedholdende og kommunikerer klart og direkte på skrift og i tale. Og du danner let relationer til andre mennesker i forskellige rammer og situationer. Du færdes hjemmevant i elektroniske dokumentations- og sagssystemer. Du har kørekort og er en rutineret bilist.

 

Derfor skal du vælge os

  • Vi kan tilbyde en spændende stilling, med opgaver som fortsat er under udvikling, og som du kan være med til at sætte dit præg på.
  • Vi sætter faglighed og fleksibilitet i centrum.
  • Vi har et uhøjtideligt men kvalitets evidst arbejdsklima.
  • Vi ser os selv som krumtap i udvikling af det nære sundhedsvæsen i Kalundborg Kommune.
  • Vi værdsætter dine personlige og faglige kompetencer.
  • Vi sikrer faglig og personlig udvikling gennem sparring i dagligdagen og gennem intern og ekstern uddannelse.
  • Diplommodulet i ”Koordinering af komplekse forløb” er reserveret til dig.
  • Vi arbejder tvær- og flerfagligt.
  • Vi er selvtilrettelæggende og planlægger selv vores arbejdsdag.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

 

Hvis du vil vide mere
Er du velkommen til at kontakte Teamleder Janni Elversøe på telefon 21386572.

 

Ansøgning
Ansøgningsfrist søndag den 11. august 2019.    

Vi bruger cases ved samtalen, hvilket betyder at du før samtalen vil få udleveret en case med en relevant problemstilling, selve samtalen vil tage udgangspunkt i problemløsningen.

Der vil blive afholdt samtaler fredag den 16. august 2019 og du kan forvente at samtalen vil vare ca. en halv time.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Kalundborg KomuneKalundborg2019-07-17T00:00:002019-08-11T00:00:00
330060035ForskningskoordinatorRobot Institut for Mennesker og Teknologi på Roskilde Universitet søger en dygtig og engageret forskningskoordinator 1. oktober 2019 eller snarest derefter.Som forskningskoordinator på Institut for Mennesker og Teknologi får du en vigtig og central placering i forhold til at bistå forskerne og institutledelsens arbejde med at udvikle og udbygge instituttets portefølje af eksternt finansierede forskningsprojekter, at understøtte instituttets forskningsstrategiske udvikling og opfølgning samt at bidrage til forskningsevaluering.Forskningskoordinatoren skal tilvejebringe et godt overblik eksterne fonds-, samarbejds- og finansieringsmuligheder inden for instituttets forskningsområder og indgå i et tæt samarbejde med forskere og ledelse med sigte på at udvikle og styrke den eksternt finansierede forskningsvirksomhed.Forskningskoordinatoren skal informere og vejlede om aktuelle og relevante fondsmuligheder, yde bistand til udarbejdelse af forskningsansøgninger, kvalitetssikre ansøgninger og bidrage ved udarbejdelse af samarbejdsaftaler og kontrakter, m.v.Forskningskoordinatoren skal ligeledes indgå i det forskningsadministrative team, og understøtte igangværende forskningsprojekter herunder samarbejdsrelationer mellem projekternes partnere og institutioner.Opgaverne løses i tæt samspil med institutlederen samt sekretariatsleder og kolleger i instituttets sekretariat, der gensidigt bistår hinanden i opgaveløsningen vedr. såvel pre award, post award og opgaver knyttet til Ph.d.-området. ArbejdsopgaverDu får et væsentligt ansvar for udvikling og understøttelse af instituttets eksternt finansierede forskning herunder:Tæt samspil med forskere og ledelseUnderstøtte institutleder i forbindelse med udarbejdelse af forskningsstrategi, samt planlægning, gennemførelse og rapportering fra instituttets forskningsmøder og seminarerSynliggørelse og formidling af relevante opslag og fondsmuligheder til instituttets forskereKvalitetssikring af forskningsansøgningerJuridiske spørgsmål knyttet til forskningsprojekterForberedelse og udarbejdelse af samarbejdsaftaler og kontakt til RUC koncernjuraBidrag til faglig og økonomisk afrapportering af forskningsprojekterKoordinerende opgaver for igangværende forskningsprojekter herunder projekter hvor RUC er lead partnerForskningsadministrativ ledelsessupport og betjening af instituttets forskningsudvalgSamarbejde med kollegaer i instituttets forskningsadministrative team, RUC s forskerstøttenetværk på andre institutter og i RUC-administrationVi lægger vægt på, at duhar en relevant kandidatuddannelsehar indsigt i hvordan jura, økonomi, organisation og faglighed spiller sammen i det gode forskningsprojekthar interesse for og gerne erfaring med fundraisinghar flair for tal og omgang med regnearker systematisk arbejdendeer udpræget servicemindeder dynamisk og arbejder selvstændigt og kreativt indgår som en naturlig del af et engageret og ambitiøst forskningsadministrativt team kan indgå i mange forskellige samarbejdsrelationer inden for og på tværs af organisationenhar en engageret og positiv indstilling, teamånd, fleksibilitet og en god portion humor taler og skriver engelsk.er en rigtig god kollega.Institut for Mennesker og Teknologi er ét af fire institutter på Roskilde Universitet. Vi har undervisning og forskning inden for hovedområderne samfundsvidenskab, humanistisk videnskab, teknologisk videnskab, naturvidenskab og folkesundhedsvidenskab der forskningsunderstøtter instituttets 13 kandidatuddannelser, 5 masteruddannelser og allokeringen til fire bacheloruddannelser.Instituttet har en stor portefølje af eksternt finansieret forskning med støtte fra forskningsrådene, Innovationsfonden, EU-programmer, private fonde og offentlige og private organisationer.Instituttets Ph.d.-skole rummer fem tilknyttede programmer inden for områderne læring, innovation og arbejdsliv, hverdagslivets social psykologi, datalogi og informatik, folkesundhedsvidenskab samt teknologisk videnskab.En væsentlig del af instituttets Ph.d.-stipendier er helt eller delvist finansieret af eksterne bevillinger.Mere informationFor yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt sekretariatsleder Hermod Ringgaard ( 45) 4020 2720.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 34.AnsættelsesvilkårDer er tale om en ansættelse på 37 timer pr. uge, med reference til sekretariatsleder Hermod Ringgaard. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation i henhold til principper i Ny løn. Der er herudover mulighed for at forhandle tillæg. Vi ser gerne, at du kan begynde snarest muligt.Ansøgning Søg stillingen på https: ruc.dk ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet Ansøgningen skal indeholde: Motiveret ansøgning CV Dokumentation for uddannelse Ansøgningsfristen er 13. august 2019Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning. Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.Institut for Mennesker og Teknologi på Roskilde Universitet søger en dygtig og engageret forskningskoordinator 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Som forskningskoordinator på Institut for Mennesker og Teknologi får du en vigtig og central placering i forhold til at bistå forskerne og institutledelsens arbejde med at udvikle og udbygge instituttets portefølje af eksternt finansierede forskningsprojekter, at understøtte instituttets forskningsstrategiske udvikling og opfølgning samt at bidrage til forskningsevaluering.

Forskningskoordinatoren skal tilvejebringe et godt overblik eksterne fonds-, samarbejds- og finansieringsmuligheder inden for instituttets forskningsområder – og indgå i et tæt samarbejde med forskere og ledelse med sigte på at udvikle og styrke den eksternt finansierede forskningsvirksomhed.

Forskningskoordinatoren skal informere og vejlede om aktuelle og relevante fondsmuligheder, yde bistand til udarbejdelse af forskningsansøgninger, kvalitetssikre ansøgninger og bidrage ved udarbejdelse af samarbejdsaftaler og kontrakter, m.v.

Forskningskoordinatoren skal ligeledes indgå i det forskningsadministrative team, og understøtte igangværende forskningsprojekter – herunder samarbejdsrelationer mellem projekternes partnere og institutioner.

Opgaverne løses i tæt samspil med institutlederen samt sekretariatsleder og kolleger i instituttets sekretariat, der gensidigt bistår hinanden i opgaveløsningen vedr. såvel pre award, post award og opgaver knyttet til Ph.d.-området.


Arbejdsopgaver
Du får et væsentligt ansvar for udvikling og understøttelse af instituttets eksternt finansierede forskning – herunder:
  • Tæt samspil med forskere og ledelse
  • Understøtte institutleder i forbindelse med udarbejdelse af forskningsstrategi, samt planlægning, gennemførelse og rapportering fra instituttets forskningsmøder og seminarer
  • Synliggørelse og formidling af relevante opslag og fondsmuligheder til instituttets forskere
  • Kvalitetssikring af forskningsansøgninger
  • Juridiske spørgsmål knyttet til forskningsprojekter
  • Forberedelse og udarbejdelse af samarbejdsaftaler og kontakt til RUC koncernjura
  • Bidrag til faglig og økonomisk afrapportering af forskningsprojekter
  • Koordinerende opgaver for igangværende forskningsprojekter – herunder projekter hvor RUC er lead partner
  • Forskningsadministrativ ledelsessupport og betjening af instituttets forskningsudvalg
  • Samarbejde med kollegaer i instituttets forskningsadministrative team, RUC’s forskerstøttenetværk på andre institutter og i RUC-administration

Vi lægger vægt på, at du
  • har en relevant kandidatuddannelse
  • har indsigt i hvordan jura, økonomi, organisation og faglighed spiller sammen i det gode forskningsprojekt
  • har interesse for og gerne erfaring med fundraising
  • har flair for tal og omgang med regneark
  • er systematisk arbejdende
  • er udpræget serviceminded
  • er dynamisk og arbejder selvstændigt og kreativt
  • indgår som en naturlig del af et engageret og ambitiøst forskningsadministrativt team
  • kan indgå i mange forskellige samarbejdsrelationer inden for og på tværs af organisationen
  • har en engageret og positiv indstilling, teamånd, fleksibilitet og en god portion humor
  • taler og skriver engelsk.
  • er en rigtig god kollega.

Institut for Mennesker og Teknologi er ét af fire institutter på Roskilde Universitet. Vi har undervisning og forskning inden for hovedområderne samfundsvidenskab, humanistisk videnskab, teknologisk videnskab, naturvidenskab og folkesundhedsvidenskab – der forskningsunderstøtter instituttets 13 kandidatuddannelser, 5 masteruddannelser og allokeringen til fire bacheloruddannelser.

Instituttet har en stor portefølje af eksternt finansieret forskning med støtte fra forskningsrådene, Innovationsfonden, EU-programmer, private fonde og offentlige og private organisationer.

Instituttets Ph.d.-skole rummer fem tilknyttede programmer inden for områderne læring, innovation og arbejdsliv, hverdagslivets social psykologi, datalogi og informatik, folkesundhedsvidenskab samt teknologisk videnskab.
En væsentlig del af instituttets Ph.d.-stipendier er helt eller delvist finansieret af eksterne bevillinger.

Mere information
For yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt sekretariatsleder Hermod Ringgaard (+45) 4020 2720.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 34.

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en ansættelse på 37 timer pr. uge, med reference til sekretariatsleder Hermod Ringgaard. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation i henhold til principper i Ny løn. Der er herudover mulighed for at forhandle tillæg. Vi ser gerne, at du kan begynde snarest muligt.

Ansøgning
Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:
  1. Motiveret ansøgning
  2. CV
  3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er 13. august 2019

Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

Roskilde UniversitetRoskilde2019-07-15T00:00:002019-08-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vagtskemaplanlægger til Gynækologisk Obstetrisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital.

Region Sjælland

Roskilde
Vagtskemaplanlægger til Gynækologisk Obstetrisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital. Gynækologisk Obstetrisk Afdeling søger en velorganiseret og tværfagligt orienteret lægesekretær, kontorassistent, sundhedsprofessionel el. en person med tilsva...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:28. juli 2019

Psykologfaglig koordinator

Kalundborg Komune

Kalundborg
Om jobbet Dygtig autoriseret PPR-psykolog søges pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter til PPR- i Kalundborg. PPR i Kalundborg Kommune har et stærkt fokus på arbejdet med stærke børnefællesskaber, tidlig indsats og barnets perspektiv. Vi arbejde...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Rehabiliteringskoordinator søges til rehabiliteringsindsatsen i Kalundborg Kommune

Kalundborg Komune

Kalundborg
Om jobbet Du er en af borgerens første kommunale kontakter og du møder ofte borgeren inden udskrivelse. Du laver rehabiliterings mål og plan sammen med borgeren, pårørende og andre samarbejdspartnere. Du samarbejder tæt med borger, pårørende, netvær...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Forskningskoordinator

Roskilde Universitet

Roskilde
Institut for Mennesker og Teknologi på Roskilde Universitet søger en dygtig og engageret forskningskoordinator 1. oktober 2019 eller snarest derefter.Som forskningskoordinator på Institut for Mennesker og Teknologi får du en vigtig og central placer...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:13. august 2019