Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Detaljestærke akademikere til økonomistyring af fremtidens it-løsninger

Er du god til at jonglere med tal, har du sans for detaljerne og lyst til at tage ansvar for en stor, kompleks økonomi? Så står dit nye skrivebord hos os i Digitaliseringsstyrelsens Center for udvikling og implementering.

Om stillingen
Hverdagen er digital, og de fællesoffentlige it-løsninger som NemID, NemLog-in og Digital Post er grundlaget for en professionel offentlig service til danske borgere og virksomheder. Samtidig er træfsikker økonomistyring forudsætningen for, at pengene både rækker til at udvikle it-løsningerne og til at drive, vedligeholde og videreudvikle dem, når der opstår nye behov.

Du bliver en del af Center for udvikling og implementering, hvor vi lige nu er i fuld gang med spændende it-projekter som digitalt kørekort og NemKonto samt understøtter de næste generationer af NemID, NemLog-in og Digital Post. Sammen med gode kolleger skal du drive vores daglige økonomistyring, udvikle vores økonomiprocesser samt være ekspert i udarbejdelse af business cases. Du kommer til at arbejde med en økonomi, der altovervejende er hæftet op på kontrakter med en række eksterne leverandører og ofte finansieret fællesoffentligt.

Økonomistyringen er derfor meget spændende og kompleks. For at holde styr på posterne vil du skulle samarbejde tæt med både direktionens økonomifunktion, koncernens økonomienhed og vores kontraktenhed.

Hos os vil du få en vigtig rolle i at:
• varetage og udvikle opfølgningen på it-projekternes økonomi, herunder udarbejdelse og
vedligeholdelse af business cases
• bistå projekterne med dine kompetencer i forbindelse med fx udarbejdelse af udbudsmateriale,
tilbudsevaluering, budgetlægning, gevinstudregning m.v.
• sikre, at fakturaer håndteres med hjælp fra projekterne, og at der faktureres i
overensstemmelse med kontrakterne
• have overblikket over projekternes finansiering og facilitere en langtidsplanlægning
af budgetbehov, som tager højde for forretningsmæssige behov.

Om dig
Du er uddannet cand.oecon, cand.polit, cand.scient.pol, cand.merc eller lignende. Vi er både på udkig efter den dygtige nyuddannede og den mere erfarne kandidat.

Vi ser et godt match, hvis du:
• er god til at samarbejde bredt i en organisation og kan formidle økonomiske
sammenhænge på en forståelig måde
• er struktureret og har sans for analyse og planlægning
• er god til at skabe relationer, tager ejerskab og har forståelse for
økonomistyring i en politisk organisation.

Om os
Vi er knap 40 medarbejdere med forskellige uddannelser i centret, som er organiseret i teams. I vores daglige arbejder vi tæt sammen på tværs, og tænker altid økonomi og finansiering med ind. Vores arbejdsdage er sjældent ens, og vi har det sjovt, når vi går på arbejde.

I Digitaliseringsstyrelsen er vi ca. 290 medarbejdere, som hver dag går forrest i arbejdet for et mere digitalt offentligt Danmark med borgere og virksomheders behov i centrum. Vi sætter barren højt og har et klart fokus på din kompetence- og karriereudvikling.

Du kan læse mere om kontoret og vores arbejde på www.digst.dk.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Flere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Sarah Kirkeby, tlf. 33 92 60 73, e-mail sakir@digst.dk.

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via vores online-system og knappen ”Søg her” senest torsdag d. 30. maj 2019.
Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vi forventer at holde samtaler løbende og håber at kunne byde vores nye kollega velkommen den 1. august 2019 eller snarest herefter.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015398Phoenix-ac8b7b4f12019-05-02T00:00:00Detaljestærke akademikere til økonomistyring af fremtidens it-løsningerEr du god til at jonglere med tal, har du sans for detaljerne og lyst til at tage ansvar for en stor, kompleks økonomi? Så står dit nye skrivebord hos os i Digitaliseringsstyrelsens Center for udvikling og implementering.

Om stillingen
Hverdagen er digital, og de fællesoffentlige it-løsninger som NemID, NemLog-in og Digital Post er grundlaget for en professionel offentlig service til danske borgere og virksomheder. Samtidig er træfsikker økonomistyring forudsætningen for, at pengene både rækker til at udvikle it-løsningerne og til at drive, vedligeholde og videreudvikle dem, når der opstår nye behov.

Du bliver en del af Center for udvikling og implementering, hvor vi lige nu er i fuld gang med spændende it-projekter som digitalt kørekort og NemKonto samt understøtter de næste generationer af NemID, NemLog-in og Digital Post. Sammen med gode kolleger skal du drive vores daglige økonomistyring, udvikle vores økonomiprocesser samt være ekspert i udarbejdelse af business cases. Du kommer til at arbejde med en økonomi, der altovervejende er hæftet op på kontrakter med en række eksterne leverandører og ofte finansieret fællesoffentligt.

Økonomistyringen er derfor meget spændende og kompleks. For at holde styr på posterne vil du skulle samarbejde tæt med både direktionens økonomifunktion, koncernens økonomienhed og vores kontraktenhed.

Hos os vil du få en vigtig rolle i at:
• varetage og udvikle opfølgningen på it-projekternes økonomi, herunder udarbejdelse og
vedligeholdelse af business cases
• bistå projekterne med dine kompetencer i forbindelse med fx udarbejdelse af udbudsmateriale,
tilbudsevaluering, budgetlægning, gevinstudregning m.v.
• sikre, at fakturaer håndteres med hjælp fra projekterne, og at der faktureres i
overensstemmelse med kontrakterne
• have overblikket over projekternes finansiering og facilitere en langtidsplanlægning
af budgetbehov, som tager højde for forretningsmæssige behov.

Om dig
Du er uddannet cand.oecon, cand.polit, cand.scient.pol, cand.merc eller lignende. Vi er både på udkig efter den dygtige nyuddannede og den mere erfarne kandidat.

Vi ser et godt match, hvis du:
• er god til at samarbejde bredt i en organisation og kan formidle økonomiske
sammenhænge på en forståelig måde
• er struktureret og har sans for analyse og planlægning
• er god til at skabe relationer, tager ejerskab og har forståelse for
økonomistyring i en politisk organisation.

Om os
Vi er knap 40 medarbejdere med forskellige uddannelser i centret, som er organiseret i teams. I vores daglige arbejder vi tæt sammen på tværs, og tænker altid økonomi og finansiering med ind. Vores arbejdsdage er sjældent ens, og vi har det sjovt, når vi går på arbejde.

I Digitaliseringsstyrelsen er vi ca. 290 medarbejdere, som hver dag går forrest i arbejdet for et mere digitalt offentligt Danmark med borgere og virksomheders behov i centrum. Vi sætter barren højt og har et klart fokus på din kompetence- og karriereudvikling.

Du kan læse mere om kontoret og vores arbejde på www.digst.dk.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Flere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Sarah Kirkeby, tlf. 33 92 60 73, e-mail sakir@digst.dk.

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via vores online-system og knappen ”Søg her” senest torsdag d. 30. maj 2019.
Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vi forventer at holde samtaler løbende og håber at kunne byde vores nye kollega velkommen den 1. august 2019 eller snarest herefter.

2019-05-31T00:52:38.070 Er du god til at jonglere med tal, har du sans for detaljerne og lyst til at tage ansvar for en stor, kompleks økonomi? Så står dit nye skrivebord hos os i Digitaliseringsstyrelsens Center for udvikling og implementering. Om stillingen Hverdagen er digital, og de fællesoffentlige it-løsninger som NemID, NemLog-in og Digital Post er grundlaget for en professionel offentlig service til danske borgere og virksomheder. Samtidig er træfsikker økonomistyring forudsætningen for, at pengene både rækker til at udvikle it-løsningerne og til at drive, vedligeholde og videreudvikle dem, når der opstår nye behov. Du bliver en del af Center for udvikling og implementering, hvor vi lige nu er i fuld gang med spændende it-projekter som digitalt kørekort og NemKonto samt understøtter de næste generationer af NemID, NemLog-in og Digital Post. Sammen med gode kolleger skal du drive vores daglige økonomistyring, udvikle vores økonomiprocesser samt være ekspert i udarbejdelse af business cases. Du kommer til at arbejde med en økonomi, der altovervejende er hæftet op på kontrakter med en række eksterne leverandører og ofte finansieret fællesoffentligt. Økonomistyringen er derfor meget spændende og kompleks. For at holde styr på posterne vil du skulle samarbejde tæt med både direktionens økonomifunktion, koncernens økonomienhed og vores kontraktenhed. Hos os vil du få en vigtig rolle i at: • varetage og udvikle opfølgningen på it-projekternes økonomi, herunder udarbejdelse og vedligeholdelse af business cases • bistå projekterne med dine kompetencer i forbindelse med fx udarbejdelse af udbudsmateriale, tilbudsevaluering, budgetlægning, gevinstudregning m.v. • sikre, at fakturaer håndteres med hjælp fra projekterne, og at der faktureres i overensstemmelse med kontrakterne • have overblikket over projekternes finansiering og facilitere en langtidsplanlægning af budgetbehov, som tager højde for forretningsmæssige behov. Om dig Du er uddannet cand.oecon, cand.polit, cand.scient.pol, cand.merc eller lignende. Vi er både på udkig efter den dygtige nyuddannede og den mere erfarne kandidat. Vi ser et godt match, hvis du: • er god til at samarbejde bredt i en organisation og kan formidle økonomiske sammenhænge på en forståelig måde • er struktureret og har sans for analyse og planlægning • er god til at skabe relationer, tager ejerskab og har forståelse for økonomistyring i en politisk organisation. Om os Vi er knap 40 medarbejdere med forskellige uddannelser i centret, som er organiseret i teams. I vores daglige arbejder vi tæt sammen på tværs, og tænker altid økonomi og finansiering med ind. Vores arbejdsdage er sjældent ens, og vi har det sjovt, når vi går på arbejde. I Digitaliseringsstyrelsen er vi ca. 290 medarbejdere, som hver dag går forrest i arbejdet for et mere digitalt offentligt Danmark med borgere og virksomheders behov i centrum. Vi sætter barren højt og har et klart fokus på din kompetence- og karriereudvikling. Du kan læse mere om kontoret og vores arbejde på www.digst.dk. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer. Flere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Sarah Kirkeby, tlf. 33 92 60 73, e-mail sakir@digst.dk. Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via vores online-system og knappen Søg her senest torsdag d. 30. maj 2019. Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Vi forventer at holde samtaler løbende og håber at kunne byde vores nye kollega velkommen den 1. august 2019 eller snarest herefter.11jobnetac8b7b4f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122422&DepartmentId=6074&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3518401Digitaliseringsstyrelsen11Landgreven 41301København K33926073DKDanmark0
sakir@digt.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752679JobNet4981924498192410002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac8b7b4fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac8b7b4fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac8b7b4f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac8b7b4f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgDetaljestærke akademikere til økonomistyring af fremtidens it-løsninger12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361658876Sarahsakir@digt.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK