Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

DGI Storkøbenhavn søger konsulent til fodbold

Halvtidsstilling med tiltrædelse pr. 15. august 2019

Stærke tilbud til fodboldklubberne i tæt samspil med DBU
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus i en by i konstant forandring.
Som fodboldkonsulent i DGI Storkøbenhavn vil du understøtte klubbernes arbejde og være med til at sikre de bedste forudsætninger for udvikling af organisationen og aktiviteterne.
 
To af dine kerneopgaver vil således være aktivitetsudvikling og klubudvikling; begge områder i forlængelse af DBU’s indsatser og koncepter, således at organisationerne supplerer hinanden med vores respektive styrkesider til gavn for klubberne.
 
Et særligt fokusområde er udvikling og bedre udnyttelse af fodboldanlæggene, så de bliver til gavn for flere medlemmer og bruges mere kontinuerligt året rundt. Men der er også fokus på samarbejde med den enkelte klub om tilrettelæggelse af aktiviteter og fokus på forskellige målgrupper.
 
Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere. Du har en evne til at drive projekter og skabe resultater.
 
Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns foreningsteam, som dækker en række af de andre store idrætter, ligesom der vil være et tæt samarbejde med både DBU København og DBU Sjælland.
DGI Storkøbenhavn og DBU København har en fælles medarbejder, som er ansvarlig for koordineringen af indsatsen. Han vil være din tætte sparringspartner i hverdagen.   
Herudover vil du samarbejde med konsulenter fra ’Bevæg dig for livet Fodbold’, der er den fælles fodboldenhed i DIF og DGI’s visionsarbejde med fokus på fodboldfitness, motionsfodbold, rekrutteringsevents og kampagner.

Læs mere om fodbold i DGI og Bevæg dig for livet fodbold
 
Din profil er

  • Indgående kendskab til fodbold og foreningsliv i det Storkøbenhavnske område
  • Erfaring med konsulentarbejde og klubudvikling
  • Erfaring med kommunikation og markedsføring
  • Erfaring med forankring af koncepter
  • Udadvendt og opsøgende
  • God koordinator og teamplayer
  • Sikker bruger af administrative systemer

Praktiske oplysninger
Stillingen er på 18½ timer ugentligt med mulighed for opnormering til fuld tid på sigt.
Aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon.

Der afholdes samtaler mandag d. 24. juni og evt. 2. samtaler torsdag d. 27. juni.

DGI Storkøbenhavn
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet; herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 190.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og arbejdsopgaver.

Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V samt i Bloxhub.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022497Phoenix-cb3ab11f12019-05-12T09:00:00.660DGI Storkøbenhavn søger konsulent til fodboldHalvtidsstilling med tiltrædelse pr. 15. august 2019

Stærke tilbud til fodboldklubberne i tæt samspil med DBU
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus i en by i konstant forandring.
Som fodboldkonsulent i DGI Storkøbenhavn vil du understøtte klubbernes arbejde og være med til at sikre de bedste forudsætninger for udvikling af organisationen og aktiviteterne.
 
To af dine kerneopgaver vil således være aktivitetsudvikling og klubudvikling; begge områder i forlængelse af DBU’s indsatser og koncepter, således at organisationerne supplerer hinanden med vores respektive styrkesider til gavn for klubberne.
 
Et særligt fokusområde er udvikling og bedre udnyttelse af fodboldanlæggene, så de bliver til gavn for flere medlemmer og bruges mere kontinuerligt året rundt. Men der er også fokus på samarbejde med den enkelte klub om tilrettelæggelse af aktiviteter og fokus på forskellige målgrupper.
 
Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere. Du har en evne til at drive projekter og skabe resultater.
 
Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns foreningsteam, som dækker en række af de andre store idrætter, ligesom der vil være et tæt samarbejde med både DBU København og DBU Sjælland.
DGI Storkøbenhavn og DBU København har en fælles medarbejder, som er ansvarlig for koordineringen af indsatsen. Han vil være din tætte sparringspartner i hverdagen.   
Herudover vil du samarbejde med konsulenter fra ’Bevæg dig for livet Fodbold’, der er den fælles fodboldenhed i DIF og DGI’s visionsarbejde med fokus på fodboldfitness, motionsfodbold, rekrutteringsevents og kampagner.

Læs mere om fodbold i DGI og Bevæg dig for livet fodbold
 
Din profil er
  • Indgående kendskab til fodbold og foreningsliv i det Storkøbenhavnske område
  • Erfaring med konsulentarbejde og klubudvikling
  • Erfaring med kommunikation og markedsføring
  • Erfaring med forankring af koncepter
  • Udadvendt og opsøgende
  • God koordinator og teamplayer
  • Sikker bruger af administrative systemer

Praktiske oplysninger
Stillingen er på 18½ timer ugentligt med mulighed for opnormering til fuld tid på sigt.
Aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon.

Der afholdes samtaler mandag d. 24. juni og evt. 2. samtaler torsdag d. 27. juni.

DGI Storkøbenhavn
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet; herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 190.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og arbejdsopgaver.

Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V samt i Bloxhub.
 

2019-06-17T00:53:17.850 Halvtidsstilling med tiltrædelse pr. 15. august 2019Stærke tilbud til fodboldklubberne i tæt samspil med DBUDGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus i en by i konstant forandring.Som fodboldkonsulent i DGI Storkøbenhavn vil du understøtte klubbernes arbejde og være med til at sikre de bedste forudsætninger for udvikling af organisationen og aktiviteterne. To af dine kerneopgaver vil således være aktivitetsudvikling og klubudvikling begge områder i forlængelse af DBU s indsatser og koncepter, således at organisationerne supplerer hinanden med vores respektive styrkesider til gavn for klubberne. Et særligt fokusområde er udvikling og bedre udnyttelse af fodboldanlæggene, så de bliver til gavn for flere medlemmer og bruges mere kontinuerligt året rundt. Men der er også fokus på samarbejde med den enkelte klub om tilrettelæggelse af aktiviteter og fokus på forskellige målgrupper. Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere. Du har en evne til at drive projekter og skabe resultater. Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns foreningsteam, som dækker en række af de andre store idrætter, ligesom der vil være et tæt samarbejde med både DBU København og DBU Sjælland.DGI Storkøbenhavn og DBU København har en fælles medarbejder, som er ansvarlig for koordineringen af indsatsen. Han vil være din tætte sparringspartner i hverdagen. Herudover vil du samarbejde med konsulenter fra Bevæg dig for livet Fodbold , der er den fælles fodboldenhed i DIF og DGI s visionsarbejde med fokus på fodboldfitness, motionsfodbold, rekrutteringsevents og kampagner.Læs mere om fodbold i DGI og Bevæg dig for livet fodbold Din profil er Indgående kendskab til fodbold og foreningsliv i det Storkøbenhavnske område Erfaring med konsulentarbejde og klubudvikling Erfaring med kommunikation og markedsføring Erfaring med forankring af koncepter Udadvendt og opsøgende God koordinator og teamplayer Sikker bruger af administrative systemer Praktiske oplysningerStillingen er på 18 timer ugentligt med mulighed for opnormering til fuld tid på sigt.Aften- og weekendarbejde vil forekomme.Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon.Der afholdes samtaler mandag d. 24. juni og evt. 2. samtaler torsdag d. 27. juni.DGI StorkøbenhavnDGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 190.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og arbejdsopgaver.Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V samt i Bloxhub.10Phoenixcb3ab11f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://dgi.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=d98b0ccb-4cb9-46f1-afa9-60fee0d037aa0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3525820DGI Storkøbenhavn Idræt & Motion11Vester Voldgade 100, 1. sal1552København VDKDanmark0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent759318DGIMinimum77000012-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb3ab11fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb3ab11fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb3ab11f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb3ab11f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos DGI Storkøbenhavn Idræt & Motion søger vi en dygtig medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration361797093bdg@dgi.dkDanmarkDanmark330051970Sundhedsfaglige konsulenter til sundheds- og ældreområdet i Sundheds- og OmsorgsforvaltningenBasic Vil du være en del af en ambitiøs forvaltning og være med til at udvikle og sikre den sundhedsfaglige kvalitet for borgerne i Københavns Kommune? Aktuelt står vi foran en ny og spændende omstilling, hvor fem lokalområder sammenlægges til to, og hvor styrket borgerfokus og understøttelse af en stor og stigende kernedrift står helt centralt. Vi har brug for dig til at nå faglige og ambitiøse mål samt hjælpe driftsenhederne med at gennemføre forandringer i en hverdag med et stort behov for fokus på stabil drift. Om stillingen Du vil have et tæt samarbejde med både driftsenheder og centralforvaltning, hvor din opgave er at formidle og oversætte samt skabe sammenhæng mellem de indsatser og tiltag, der udvikles og implementeres. Dine opgaver er varierede og kan for eksempel være indenfor sundhedsfaglig dokumentation, utilsigtede hændelser, kvalitetsorganisation og tilsynsområdet. Vi tager afsæt i en læringsorienteret tilgang, arbejder målrettet med forbedringsmodellen og har stort fokus på effekt for borgeren. Det betyder, at du skal være både kreativ, nytænkende og formå at bruge din erfaring samt egen og andres viden på den bedst mulige måde. Du er selvstændig, men med en god forståelse for vigtigheden af, at et godt samarbejde er afgørende for succes. Du vil indgå i et tæt samarbejde med andre konsulenter, både sundhedsfaglige konsulenter, organisationskonsulenter og andre. Du bliver en del af et fagligt udfordrende miljø, med gode muligheder for individuel udvikling. Om dig Vi søger to fagligt stærke og erfarne konsulenter, med udpræget organisatorisk forståelse. Viden om og erfaring med sundhedsfaglig dokumentation samt specifikke sundheds- og sygeplejefaglige områder er en fordel især hvis du formår at sætte denne viden i spil i koblingen mellem praksis, strategi og lovgivning. Vi forventer derfor, at du har forståelse for ældreområdet og kan manøvrere i feltet mellem overordnede strategier, lederes ledelsesrum, medarbejdernes kompetencer og borgernes behov. Som vores sundhedsfaglige konsulent har du viden om og erfaring med at arbejde som konsulent, gerne fra lignende stilling. Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt. Vi forventer, du har en baggrund som sygeplejerske, med praksiserfaring fra det kommunale område, suppleret med relevant efter- videreuddannelse, evt. på master eller kandidatniveau. Er du interesseret? Stillingen er på 37 timer ugentligt og ønskes besat pr. 1. september 2019. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med relevant faglig organisation, herunder regler om Ny Løn. Har du brug for flere oplysninger, kan du kontakte sundhedsfaglig konsulent Birgit Lykke på 2977 1174 eller afdelingsleder Mette Mønster Westergaard på 3060 3714. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019 Der er samtaler i uge 31 og mulighed for evt. andensamtale, også i uge 31.

Vil du være en del af en ambitiøs forvaltning og være med til at udvikle og sikre den sundhedsfaglige kvalitet for borgerne i Københavns Kommune?

Aktuelt står vi foran en ny og spændende omstilling, hvor fem lokalområder sammenlægges til to, og hvor styrket borgerfokus og understøttelse af en stor og stigende kernedrift står helt centralt. Vi har brug for dig til at nå faglige og ambitiøse mål samt hjælpe driftsenhederne med at gennemføre forandringer – i en hverdag med et stort behov for fokus på stabil drift.

Om stillingen
Du vil have et tæt samarbejde med både driftsenheder og centralforvaltning, hvor din opgave er at formidle og oversætte samt skabe sammenhæng mellem de indsatser og tiltag, der udvikles og implementeres. Dine opgaver er varierede og kan for eksempel være indenfor sundhedsfaglig dokumentation, utilsigtede hændelser, kvalitetsorganisation og tilsynsområdet.

Vi tager afsæt i en læringsorienteret tilgang, arbejder målrettet med forbedringsmodellen og har stort fokus på effekt for borgeren. Det betyder, at du skal være både kreativ, nytænkende og formå at bruge din erfaring samt egen og andres viden på den bedst mulige måde. Du er selvstændig, men med en god forståelse for vigtigheden af, at et godt samarbejde er afgørende for succes.
Du vil indgå i et tæt samarbejde med andre konsulenter, både sundhedsfaglige konsulenter, organisationskonsulenter og andre. Du bliver en del af et fagligt udfordrende miljø, med gode muligheder for individuel udvikling.

Om dig
Vi søger to fagligt stærke og erfarne konsulenter, med udpræget organisatorisk forståelse. Viden om og erfaring med sundhedsfaglig dokumentation samt specifikke sundheds- og sygeplejefaglige områder er en fordel – især hvis du formår at sætte denne viden i spil i koblingen mellem praksis, strategi og lovgivning.
Vi forventer derfor, at du har forståelse for ældreområdet og kan manøvrere i feltet mellem overordnede strategier, lederes ledelsesrum, medarbejdernes kompetencer og borgernes behov.

Som vores sundhedsfaglige konsulent har du viden om og erfaring med at arbejde som konsulent, gerne fra lignende stilling. Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt. Vi forventer, du har en baggrund som sygeplejerske, med praksiserfaring fra det kommunale område, suppleret med relevant efter-/videreuddannelse, evt. på master eller kandidatniveau.

Er du interesseret?
Stillingen er på 37 timer ugentligt og ønskes besat pr. 1. september 2019.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med relevant faglig organisation, herunder regler om Ny Løn.

Har du brug for flere oplysninger, kan du kontakte sundhedsfaglig konsulent Birgit Lykke på 2977 1174 eller afdelingsleder Mette Mønster Westergaard på 3060 3714.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019 
Der er samtaler i uge 31 og mulighed for evt. andensamtale, også i uge 31.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLokalområde Indre By/ØsterbroKøbenhavn Ø2019-07-01T16:03:08.1332019-07-23T00:00:00
330049170Løn- og personalekonsulent (barselsvikar) til Center for Løn og Personale i KoncernserviceBasic Har du erfaring med både personaleadministration og lønsagsbehandling? Har du lyst til at arbejde i en organisation med fokus på kvalitet, udvikling og service? Så er denne stilling måske noget for dig. Koncernservice i Københavns Kommune søger en barselsvikar for en løn- og personalekonsulent i Center for Løn og Personale. Vikariatet starter 1. oktober 2019 og varer barselsperioden ud, dvs. op til ca. 14 måneder. Du bliver en del af en udfordrende og attraktiv arbejdsplads, hvor vi prioriterer at være en kompetent og stabil samarbejdspartner for vores brugere, for kommunens politiske udvalg og forvaltninger samt eksterne samarbejdspartnere. Opgaven Center for Løn og Personale servicerer Københavns Kommunes ledere inden for løn- og personaleadministration og består af godt 200 medarbejdere fordelt på fem kontorer. Hvert kontor ledes af en kontorchef, mens den daglige personaleledelse og driftsstyring varetages af en teamleder. Vi har en ambition om at være førende inden for digital udvikling og arbejder derfor aktivt på at skabe tværgående løsninger og automatisering af vores administration. Du vil indgå i et team af fagligt dygtige kolleger, der sammen varetager opgaver inden for bl.a. lønsagsbehandling, ansættelse, ændring af ansættelsesvilkår og fratrædelse. Dine kompetencer Kontoradministrativ baggrund, med up-to-date erfaring inden for løn- og personaleadministration Kendskab til flest mulige af kommunens vigtigste systemer: KMD Opus Løn og Personale (krav), KAS, eDoc og ServiceNow Solid forståelse for vigtigheden af kvalitet og rettidighed i kombination Godt overblik, struktureret og har det godt med at arbejde med deadlines Lyst og evne til at servicere, skabe godt samarbejde og yde professionel rådgivning Godt humør, engageret og med på de forandringer, vi hele tiden skaber Vi kan tilbyde dig et spændende og udviklende job, hvor vi hver dag arbejder med kvalitet og service kompetente og engagerede kolleger en ambitiøs arbejdsplads med mulighed for at bidrage til udviklingen en åben og uhøjtidelig omgangstone kantineordning, massageordning og andre personalegoder et moderne kontordomicil tæt på Fuglebakken Station i København Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Cathrine Kragh på 2343 0569 (dog ikke i uge 31) eller kontorchef Tine Fredsted på 2927 1966. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 30. juli 2019 Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtalerne i uge 33. Om Koncernservice Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk

Har du erfaring med både personaleadministration og lønsagsbehandling? Har du lyst til at arbejde i en organisation med fokus på kvalitet, udvikling og service? Så er denne stilling måske noget for dig.

Koncernservice i Københavns Kommune søger en barselsvikar for en løn- og personalekonsulent i Center for Løn og Personale. Vikariatet starter 1. oktober 2019 og varer barselsperioden ud, dvs. op til ca. 14 måneder.

Du bliver en del af en udfordrende og attraktiv arbejdsplads, hvor vi prioriterer at være en kompetent og stabil samarbejdspartner for vores brugere, for kommunens politiske udvalg og forvaltninger samt eksterne samarbejdspartnere.

Opgaven
Center for Løn og Personale servicerer Københavns Kommunes ledere inden for løn- og personaleadministration og består af godt 200 medarbejdere fordelt på fem kontorer. Hvert kontor ledes af en kontorchef, mens den daglige personaleledelse og driftsstyring varetages af en teamleder. Vi har en ambition om at være førende inden for digital udvikling og arbejder derfor aktivt på at skabe tværgående løsninger og automatisering af vores administration.  

Du vil indgå i et team af fagligt dygtige kolleger, der sammen varetager opgaver inden for bl.a. lønsagsbehandling, ansættelse, ændring af ansættelsesvilkår og fratrædelse.

Dine kompetencer

  • Kontoradministrativ baggrund, med up-to-date erfaring inden for løn- og personaleadministration
  • Kendskab til flest mulige af kommunens vigtigste systemer: KMD Opus Løn og Personale (krav), KAS, eDoc og ServiceNow
  • Solid forståelse for vigtigheden af kvalitet og rettidighed i kombination
  • Godt overblik, struktureret og har det godt med at arbejde med deadlines
  • Lyst og evne til at servicere, skabe godt samarbejde og yde professionel rådgivning
  • Godt humør, engageret og med på de forandringer, vi hele tiden skaber

Vi kan tilbyde dig

  • et spændende og udviklende job, hvor vi hver dag arbejder med kvalitet og service
  • kompetente og engagerede kolleger
  • en ambitiøs arbejdsplads med mulighed for at bidrage til udviklingen
  • en åben og uhøjtidelig omgangstone
  • kantineordning, massageordning og andre personalegoder
  • et moderne kontordomicil tæt på Fuglebakken Station i København

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Cathrine Kragh på 2343 0569 (dog ikke i uge 31) eller kontorchef Tine Fredsted på 2927 1966.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 30. juli 2019
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtalerne i uge 33. 

Om Koncernservice
Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBIF, SOF og TjenestemandspensionerKøbenhavn NV2019-06-25T16:03:44.8432019-07-30T00:00:00
330055254SAP Finance Solution ArchitectRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9068 Convision is looking for a SAP Finance Solution Architect 2-3 days per week for a client in greater Copenhagen. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9068

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/9068

 

Convision is looking for a SAP Finance Solution Architect 2-3 days per week for a client in greater Copenhagen.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/9068

Worksome ApSKøbenhavn K2019-07-05T00:00:002019-07-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sundhedsfaglige konsulenter til sundheds- og ældreområdet i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Lokalområde Indre By/Østerbro

København Ø
Vil du være en del af en ambitiøs forvaltning og være med til at udvikle og sikre den sundhedsfaglige kvalitet for borgerne i Københavns Kommune? Aktuelt står vi foran en ny og spændende omstilling, hvor fem lokalområder sammenlægges til to, og hvor...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Løn- og personalekonsulent (barselsvikar) til Center for Løn og Personale i Koncernservice

BIF, SOF og Tjenestemandspensioner

København NV
Har du erfaring med både personaleadministration og lønsagsbehandling? Har du lyst til at arbejde i en organisation med fokus på kvalitet, udvikling og service? Så er denne stilling måske noget for dig. Koncernservice i Københavns Kommune søger en b...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

SAP Finance Solution Architect

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9068 Convision is looking for a SAP Fin...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019