Diakon/pædagog søges til Børnehuset, Asavænget 30, 8920 Randers NV

Børnehuset er en fuldintegreret daginstitution med i alt 26 vuggestue og børnehavebørn. Huset er oprindeligt startet af Pinsekirken i Randers, men drives nu som en privatejet virksomhed. Den kristne grundholdning og et kristent værdigrundlag spiller en væsentlig rolle i huset, hvilket man som ansat forventes at være med til at værne om.

Vi søger en uddannet diakon/pædagog 30 timer ugentligt. Du skal være indstillet på at arbejde både med vuggestue og børnehavebørn, men som huset pt. er skruet sammen vil du komme til at fungere som primærperson på børnehavebørnene. Det betyder du vil få ansvar for organisering af aktiviteter i den ældste børnegruppe, som pt. er på 14 børn, og for at den nye styrkede læreplan integreres i gruppens hverdag og aktiviteter. Alt sammen i tæt samarbejde med husets øvrige ansatte.

Vi kan tilbyde en afvekslende hverdag, med plads til dine initiativer og input. En lille personalegruppe med en fælles grundholdning, hvor vi gør vores bedste for at udfordre og supplere hinanden omkring børnenes udvikling og treivsel. Vi har en skøn børnegruppe med mange forskellige baggrunde og nationaliteter samt en positiv og samarbejdsvillig forældregruppe.

Du forventes at være i stand til at sætte dig i barnets sted og kunne se bagom en handling.Du skal kunne sætte grænser uden at skælde ud og besidde en indre og ydre ro. Du skal kunne rumme barnets følelser, være en god rollemodel og kunne se flere løsningsmodeller i en given situation. I forhold til børnegruppen skal du kunne skabe struktur. Du skal kunne fungere i en skema/rutinelagt hverdag. Det forventes du har lyst og evne til at putte meningsfyldt indhold ind i børnenes dag. Du skal være god til relationer, have overblik og kunne bidrage til hensigtsmæssige samspilsmekanismer i børnegruppen.

I forhold til kolleger forventes du at kunne indgå i et teamwork på tværs af grupperne. Du forventes at indgå i et respektfuldt og anerkendende samarbejde med både pædagoger, pædagogmedhjælpere og ledelse. At være åben, loyal og ærlig, kunne lytte og flytte sig, samt holde fast i hvem man er, er vigtigt for et godt samarbejde i huset.

Det forventes at du som person er smilende og imødekommende, har situationsfornemmelse, er samarbejdsvillig og kender dig selv.

I forhold til praktiske opgaver forventes du at arbejde hurtigt og effektivt. Du skal kunne se vigtigheden i at også ting som oprydning og rengøring bidrager til en god hverdag, og du skal være indstiillet på at alle i personalegruppen tager del heri.

Ansøgningsfrist på e mail inden d. 1/6 2019

Start senest 1/8 2019

Har du intet hørt inden d. 15/6 2019 er du ikke kommet i betragtning.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009720Phoenix-b99f4c0212019-05-01T00:00:00Diakon/pædagog søges til Børnehuset, Asavænget 30, 8920 Randers NV

Børnehuset er en fuldintegreret daginstitution med i alt 26 vuggestue og børnehavebørn. Huset er oprindeligt startet af Pinsekirken i Randers, men drives nu som en privatejet virksomhed. Den kristne grundholdning og et kristent værdigrundlag spiller en væsentlig rolle i huset, hvilket man som ansat forventes at være med til at værne om.

Vi søger en uddannet diakon/pædagog 30 timer ugentligt. Du skal være indstillet på at arbejde både med vuggestue og børnehavebørn, men som huset pt. er skruet sammen vil du komme til at fungere som primærperson på børnehavebørnene. Det betyder du vil få ansvar for organisering af aktiviteter i den ældste børnegruppe, som pt. er på 14 børn, og for at den nye styrkede læreplan integreres i gruppens hverdag og aktiviteter. Alt sammen i tæt samarbejde med husets øvrige ansatte.

Vi kan tilbyde en afvekslende hverdag, med plads til dine initiativer og input. En lille personalegruppe med en fælles grundholdning, hvor vi gør vores bedste for at udfordre og supplere hinanden omkring børnenes udvikling og treivsel. Vi har en skøn børnegruppe med mange forskellige baggrunde og nationaliteter samt en positiv og samarbejdsvillig forældregruppe.

Du forventes at være i stand til at sætte dig i barnets sted og kunne se bagom en handling.Du skal kunne sætte grænser uden at skælde ud og besidde en indre og ydre ro. Du skal kunne rumme barnets følelser, være en god rollemodel og kunne se flere løsningsmodeller i en given situation. I forhold til børnegruppen skal du kunne skabe struktur. Du skal kunne fungere i en skema/rutinelagt hverdag. Det forventes du har lyst og evne til at putte meningsfyldt indhold ind i børnenes dag. Du skal være god til relationer, have overblik og kunne bidrage til hensigtsmæssige samspilsmekanismer i børnegruppen.

I forhold til kolleger forventes du at kunne indgå i et teamwork på tværs af grupperne. Du forventes at indgå i et respektfuldt og anerkendende samarbejde med både pædagoger, pædagogmedhjælpere og ledelse. At være åben, loyal og ærlig, kunne lytte og flytte sig, samt holde fast i hvem man er, er vigtigt for et godt samarbejde i huset.

Det forventes at du som person er smilende og imødekommende, har situationsfornemmelse, er samarbejdsvillig og kender dig selv.

I forhold til praktiske opgaver forventes du at arbejde hurtigt og effektivt. Du skal kunne se vigtigheden i at også ting som oprydning og rengøring bidrager til en god hverdag, og du skal være indstiillet på at alle i personalegruppen tager del heri.

Ansøgningsfrist på e mail inden d. 1/6 2019

Start senest 1/8 2019

Har du intet hørt inden d. 15/6 2019 er du ikke kommet i betragtning.

 

Børnehuset er en fuldintegreret daginstitution med i alt 26 vuggestue og børnehavebørn. Huset er oprindeligt startet af Pinsekirken i Randers, men drives nu som en privatejet virksomhed. Den kristne grundholdning og et kristent værdigrundlag spiller en væsentlig rolle i huset, hvilket man som ansat forventes at være med til at værne om. Vi søger en uddannet diakon pædagog 30 timer ugentligt. Du skal være indstillet på at arbejde både med vuggestue og børnehavebørn, men som huset pt. er skruet sammen vil du komme til at fungere som primærperson på børnehavebørnene. Det betyder du vil få ansvar for organisering af aktiviteter i den ældste børnegruppe, som pt. er på 14 børn, og for at den nye styrkede læreplan integreres i gruppens hverdag og aktiviteter. Alt sammen i tæt samarbejde med husets øvrige ansatte. Vi kan tilbyde en afvekslende hverdag, med plads til dine initiativer og input. En lille personalegruppe med en fælles grundholdning, hvor vi gør vores bedste for at udfordre og supplere hinanden omkring børnenes udvikling og treivsel. Vi har en skøn børnegruppe med mange forskellige baggrunde og nationaliteter samt en positiv og samarbejdsvillig forældregruppe. Du forventes at være i stand til at sætte dig i barnets sted og kunne se bagom en handling.Du skal kunne sætte grænser uden at skælde ud og besidde en indre og ydre ro. Du skal kunne rumme barnets følelser, være en god rollemodel og kunne se flere løsningsmodeller i en given situation. I forhold til børnegruppen skal du kunne skabe struktur. Du skal kunne fungere i en skema rutinelagt hverdag. Det forventes du har lyst og evne til at putte meningsfyldt indhold ind i børnenes dag. Du skal være god til relationer, have overblik og kunne bidrage til hensigtsmæssige samspilsmekanismer i børnegruppen. I forhold til kolleger forventes du at kunne indgå i et teamwork på tværs af grupperne. Du forventes at indgå i et respektfuldt og anerkendende samarbejde med både pædagoger, pædagogmedhjælpere og ledelse. At være åben, loyal og ærlig, kunne lytte og flytte sig, samt holde fast i hvem man er, er vigtigt for et godt samarbejde i huset. Det forventes at du som person er smilende og imødekommende, har situationsfornemmelse, er samarbejdsvillig og kender dig selv. I forhold til praktiske opgaver forventes du at arbejde hurtigt og effektivt. Du skal kunne se vigtigheden i at også ting som oprydning og rengøring bidrager til en god hverdag, og du skal være indstiillet på at alle i personalegruppen tager del heri. Ansøgningsfrist på e mail inden d. 1 6 2019 Start senest 1 8 2019 Har du intet hørt inden d. 15 6 2019 er du ikke kommet i betragtning.11jobnetb99f4c02100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRandersEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3511790Børnehuset v/Bente Sabroe11Asavænget 308920Randers NVDKDanmark0asa@boernehuset-randers.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent747684JobNet4977350497735010022-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b99f4c02https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b99f4c02https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b99f4c02&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b99f4c02&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgHos Børnehuset v/Bente Sabroe søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale346004Diakon10Sundhed11Socialvæsen361550262Bente Sabroeasa@boernehuset-randers.dkDKDanmarkDKDanmark330015502Faglig konsulent til Udviklingshuset, Jobcenter RandersRobot Er du vores nye kollega?Ser du det som en spændende udfordring at arbejde med den faglige udvikling på beskæftigelsesområdet? Og har du indgående kendskab til beskæftigelseslovgivningen samt stor erfaring i at arbejde med udvikling af ressourcer?Så har vi et spændende job til dig.Udviklingshuset varetager indsatsen for aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere, borgere i jobafklaringsforløb og ressourceforløb, hvor målet med indsatsen er, at den ledige får mulighed for at blive en del af fællesskabet på arbejdsmarkedet.Vi er en afdeling med godt 80 dygtige og engagerede kollegaer, der har fokus på at skabe gode, fleksible løsninger, som giver den enkelte borger mulighed for at tage mest muligt ansvar for egen udvikling. Vi mener, at vi skal møde borgeren med tiltro til at de kan nå deres mål, samt tydelige forventninger og krav, da det er at møde borgeren med respekt.ArbejdsopgaverSom faglig konsulent, vil du indgå i et tæt samarbejde med afdelingens to andre faglige konsulent, samt med ledelsesteamet.Vi er organiseret i teams, som har stor kompetence. En af dine opgaver vil være at sikre, at medarbejderne er opdateret på den nyeste faglige udvikling. Derudover vil du løbende skulle give sparring til sagsbehandlere og jobkonsulenter. Du vil også skulle repræsentere beskæftigelsesområdet og være tovholder i kommunens rehabiliteringsteam, og får både i den henseende, men også mere bredt, en væsentlig rolle i afdelingens faglige udvikling.Vi lægger vægt på, at duhar en socialfaglig uddannelsesmæssig baggrundhar arbejdet inden for beskæftigelsesområdet i længere tidhar specialistviden om myndighedsdelen i sagsbehandlingenhar gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevnerer handlekraftig i en hektisk og travl hverdag.Det vil desuden blive vægtet, hvis du har erfaring med rollen som faglig konsulent og kan agere i samspillet mellem sagsbehandlere, jobkonsulenter, mentorer og ledelse. Endelig må du gerne have siddet som medlem i rehabiliteringsteamet.Vi tilbyderet spændende job med mulighed for at være med til at præge en afdeling i udviklinget selvstændigt arbejdsområde med et tæt samarbejde med ledelse og gode kollegaeren arbejdsplads, hvor vi vægter det kollegiale samarbejde højt og har en ligefrem og humoristisk omgangstone.Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst.Yderligere oplysningerVed spørgsmål kan du kontakte afdelingsleder Per Damgaard Petersen på tlf. 30 55 27 82, souschef Nanna Thorn Poulsen på tlf. 61 13 33 97 eller souschef Suvada Kasumovic på tlf. 23 99 22 97.Stillingen søges elektronisk ved at anvende nedenstående link.Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 22. maj 2019.AnsættelsesforholdFuldtidTiltrædelse1. juni 2019 eller hurtigst muligt derefterAnsøgningsfrist20-05-2019 23:59Virksomhedens oplysningerJCR UdviklingshusKontaktpersonPer Damgaard Petersen, tlf. 30 55 27 82Er du vores nye kollega?

Ser du det som en spændende udfordring at arbejde med den faglige udvikling på beskæftigelsesområdet? Og har du indgående kendskab til beskæftigelseslovgivningen samt stor erfaring i at arbejde med udvikling af ressourcer?

Så har vi et spændende job til dig.

Udviklingshuset varetager indsatsen for aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere, borgere i jobafklaringsforløb og ressourceforløb, hvor målet med indsatsen er, at den ledige får mulighed for at blive en del af fællesskabet på arbejdsmarkedet.

Vi er en afdeling med godt 80 dygtige og engagerede kollegaer, der har fokus på at skabe gode, fleksible løsninger, som giver den enkelte borger mulighed for at tage mest muligt ansvar for egen udvikling. Vi mener, at vi skal møde borgeren med tiltro til at de kan nå deres mål, samt tydelige forventninger og krav, da det er at møde borgeren med respekt.

Arbejdsopgaver
Som faglig konsulent, vil du indgå i et tæt samarbejde med afdelingens to andre faglige konsulent, samt med ledelsesteamet.

Vi er organiseret i teams, som har stor kompetence. En af dine opgaver vil være at sikre, at medarbejderne er opdateret på den nyeste faglige udvikling. Derudover vil du løbende skulle give sparring til sagsbehandlere og jobkonsulenter. Du vil også skulle repræsentere beskæftigelsesområdet og være tovholder i kommunens rehabiliteringsteam, og får både i den henseende, men også mere bredt, en væsentlig rolle i afdelingens faglige udvikling.

Vi lægger vægt på, at du
  • har en socialfaglig uddannelsesmæssig baggrund
  • har arbejdet inden for beskæftigelsesområdet i længere tid
  • har specialistviden om myndighedsdelen i sagsbehandlingen
  • har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
  • er handlekraftig i en hektisk og travl hverdag.

Det vil desuden blive vægtet, hvis du har erfaring med rollen som faglig konsulent og kan agere i samspillet mellem sagsbehandlere, jobkonsulenter, mentorer og ledelse. Endelig må du gerne have siddet som medlem i rehabiliteringsteamet.

Vi tilbyder
  • et spændende job med mulighed for at være med til at præge en afdeling i udvikling
  • et selvstændigt arbejdsområde med et tæt samarbejde med ledelse og gode kollegaer
  • en arbejdsplads, hvor vi vægter det kollegiale samarbejde højt og har en ligefrem og humoristisk omgangstone.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Ved spørgsmål kan du kontakte afdelingsleder Per Damgaard Petersen på tlf. 30 55 27 82, souschef Nanna Thorn Poulsen på tlf. 61 13 33 97 eller souschef Suvada Kasumovic på tlf. 23 99 22 97.

Stillingen søges elektronisk ved at anvende nedenstående link.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 22. maj 2019.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
1. juni 2019 eller hurtigst muligt derefter

Ansøgningsfrist
20-05-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
JCR Udviklingshus

Kontaktperson
Per Damgaard Petersen, tlf. 30 55 27 82

 

Randers KommuneRanders NØ2019-05-02T00:00:002019-05-20T00:00:00
330014802Nyoprettede projektstillingerRobot Er du dygtig kommunikerende socialrådgiver eller socialformidler med en god portion erfaring indenfor børne- og ungeområdet, så er du måske lige den kollega, vi søger? Viborg kommune sætter fokus på sammenhængende indsatser for vores borgere. Vi arbejder mod, at Viborg kommunes borgere understøttes relevant med det mål for øje, at familierne bliver i stand til at klare sig uden- eller i mindre grad af støtte. På familieområdet fokuserer vi særligt på lokalforankrede løsninger og inddragelse af familien og dennes netværk. Vi tror på, at børn og unge får de bedste muligheder i livet gennem sammenhængende indsatser samt stor grad af involvering af familien og netværk. I familieafdelingen arbejder vi på at blive endnu dygtigere i samarbejdet med vores borgere. Vi har stor opmærksomhed på, at vi som medarbejdere i familieafdelingen er centrale for samarbejdet omkring familien, og at koordinering af indsatser bredt er en nødvendighed for familiens muligheder i at lykkes. Viborg kommune har overordnet en målsætning om, at unge mennesker er i uddannelse eller beskæftigelse. Vi har også en politisk målsætning om, at vi i udgangspunktet ikke anbringer unge mennesker over 13 år, da anbringelserne sjældent har den ønskede effekt. Når unge alligevel anbringes er udgangspunktet, at det sker midlertidigt, og at der arbejdes koncentreret mod en hjemgivelse. Projektstillingerne har bl.a. til formål at indfri disse målsætninger, at barnet den unge får en uddannelse eller beskæftigelse, og at familieorienterede indsatser foregår i familien og lokalmiljøet med relevante støtteforanstaltninger. Projektstillingerne er faste stillinger, som de første 1,5 år har dette overordnede formål. Målgruppen er som udgangspunkt børn unge i alderen 10-17 år. Der vil være tale om anbringelsestruede børn unge, hvorfor der i projektperioden kompenseres i antallet sager mod, at der sker tættere opfølgning på den enkelte sag i relation til at lykkes med den konkrete målsætning. Vi forventer af dig at: - du aktivt bidrager med dit faglige perspektiv og dit positive sind - du er en teamplayer, og at du kan se fordelen i at hjælpe hinanden på tværs af afdelingen - du er modig, ordentlig og dygtig - du evner at samarbejde bredt og har fokus på medinddragelse - du har organisatorisk tæft og forstår præmissen at arbejde i en politisk styret organisation - du har gode kommunikative evner - du vægter inddragelse af borgerens perspektiv - du arbejder koncentreret for at indfri målsætningen Du kan forvente: - Super dygtige og engagerede kollegaer og ledere - En faglig ambitiøs afdeling, hvor vi støtter hinanden - En afdeling, der vægter det gode samarbejde med borgere såvel som samarbejdspartnere - En individuelt tilrettelagt mentorordning - Glade kollegaer og god stemning Om stillingerne: Der er tale om 2 faste fuldtidsstillinger. Stillingerne er til besættelse pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter. Stillingerne forankres organisatorisk under teamlederen for Ungeteamet som udgangspunkt. Der vil være fokus på effekten i projektperioden. Efter projektperioden placeres stillingerne efter behov. Om Familieafdelingen Vi er ca. 70 ansatte i Familieafdelingen, og vi har til huse på Viborg Rådhus, der i høj grad understøtter samarbejde på tværs af forvaltninger og kreative løsninger til gavn for vores borgere. Afdelingen består af:Fremskudte socialrådgivere (bygger bro mellem almensystemet og Familieafdelingen)Fronten (modtager og vurderer alle underretninger, afdækker alle nye sager mv)Integrationsteamet (arbejder med flygtningefamilier indenfor integrationsperioden)Handicapteamet (der primært arbejder efter SEL 41 og 42, men også efter SEL 50)Børneteamet (udsatte familier med børn i alderen 0-12 år)Ungeteamet (udsatte familier med børn i alderen 13-18 (23) år)Lederteamet består af 4 teamledere, en socialfaglig koordinater og en kvalitetssikringskoordinator, der arbejder på tværs af afdelingen samt en afdelingsleder. Vil du høre mere om de forskellige stillinger, kan du kontakte: Teamleder, Charlotte Lomholdt på telefon 93 59 80 30 Arbejdsmiljørepræsentant, Julie Kirketerp Galacho på 41 93 34 49 Ansættelsessamtalerne afholdes d. 29. maj 2019Er du dygtig kommunikerende socialrådgiver eller socialformidler med en god portion erfaring indenfor børne- og ungeområdet, så er du måske lige den kollega, vi søger?

Viborg kommune sætter fokus på sammenhængende indsatser for vores borgere. Vi arbejder mod, at Viborg kommunes borgere understøttes relevant med det mål for øje, at familierne bliver i stand til at klare sig uden- eller i mindre grad af støtte.

På familieområdet fokuserer vi særligt på lokalforankrede løsninger og inddragelse af familien og dennes netværk. Vi tror på, at børn og unge får de bedste muligheder i livet gennem sammenhængende indsatser samt stor grad af involvering af familien og netværk.

I familieafdelingen arbejder vi på at blive endnu dygtigere i samarbejdet med vores borgere. Vi har stor opmærksomhed på, at vi som medarbejdere i familieafdelingen er centrale for samarbejdet omkring familien, og at koordinering af indsatser bredt er en nødvendighed for familiens muligheder i at lykkes.

Viborg kommune har overordnet en målsætning om, at unge mennesker er i uddannelse eller beskæftigelse. Vi har også en politisk målsætning om, at vi i udgangspunktet ikke anbringer unge mennesker over 13 år, da anbringelserne sjældent har den ønskede effekt. Når unge alligevel anbringes er udgangspunktet, at det sker midlertidigt, og at der arbejdes koncentreret mod en hjemgivelse.

Projektstillingerne har bl.a. til formål at indfri disse målsætninger, at barnet/den unge får en uddannelse eller beskæftigelse, og at familieorienterede indsatser foregår i familien og lokalmiljøet med relevante støtteforanstaltninger.

Projektstillingerne er faste stillinger, som de første 1,5 år har dette overordnede formål. Målgruppen er som udgangspunkt børn/unge i alderen 10-17 år. Der vil være tale om anbringelsestruede børn/unge, hvorfor der i projektperioden kompenseres i antallet sager mod, at der sker tættere opfølgning på den enkelte sag i relation til at lykkes med den konkrete målsætning.
 
Vi forventer af dig at:
-
du aktivt bidrager med dit faglige perspektiv og dit positive sind
- du er en teamplayer, og at du kan se fordelen i at hjælpe hinanden på tværs af afdelingen
- du er modig, ordentlig og dygtig
- du evner at samarbejde bredt og har fokus på medinddragelse
- du har organisatorisk tæft og forstår præmissen at arbejde i en politisk styret organisation
- du har gode kommunikative evner
- du vægter inddragelse af borgerens perspektiv
- du arbejder koncentreret for at indfri målsætningen
 
Du kan forvente:
- Super dygtige og engagerede kollegaer og ledere
- En faglig ambitiøs afdeling, hvor vi støtter hinanden
- En afdeling, der vægter det gode samarbejde med borgere såvel som samarbejdspartnere
- En individuelt tilrettelagt mentorordning
- Glade kollegaer og god stemning
                        
Om stillingerne:
Der er tale om 2 faste fuldtidsstillinger. Stillingerne er til besættelse pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter. Stillingerne forankres organisatorisk under teamlederen for Ungeteamet som udgangspunkt. Der vil være fokus på effekten i projektperioden. Efter projektperioden placeres stillingerne efter behov.
 
Om Familieafdelingen
Vi er ca. 70 ansatte i Familieafdelingen, og vi har til huse på Viborg Rådhus, der i høj grad understøtter samarbejde på tværs af forvaltninger og kreative løsninger til gavn for vores borgere.

Afdelingen består af:
  • Fremskudte socialrådgivere (bygger bro mellem almensystemet og Familieafdelingen)
  • Fronten (modtager og vurderer alle underretninger, afdækker alle nye sager mv)
  • Integrationsteamet (arbejder med flygtningefamilier indenfor integrationsperioden)
  • Handicapteamet (der primært arbejder efter SEL §§ 41 og 42, men også efter SEL § 50)
  • Børneteamet (udsatte familier med børn i alderen 0-12 år)
  • Ungeteamet (udsatte familier med børn i alderen 13-18 (23) år)
  • Lederteamet består af 4 teamledere, en socialfaglig koordinater og en kvalitetssikringskoordinator, der arbejder på tværs af afdelingen samt en afdelingsleder.
 
Vil du høre mere om de forskellige stillinger, kan du kontakte:
Teamleder, Charlotte Lomholdt på telefon 93 59 80 30
Arbejdsmiljørepræsentant, Julie Kirketerp Galacho på 41 93 34 49
 
Ansættelsessamtalerne afholdes d. 29. maj 2019
 

Børn & UngeViborg2019-05-01T00:00:002019-05-22T00:00:00
330019658Koordinator til Den Boligsociale EnhedRobot Har du lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads med spændende og udfordrende opgaver, så søger Den Boligsociale Enhed i Randers Kommune en ny kollegaDen Boligsociale Enhed søger pr. 1. august 2019 en koordinator til det boligsociale område. Koordinatoren skal understøtte det gode samarbejde mellem Randers kommune og bl.a. ejendomsfunktionærerne på det boligsociale område. Fokus i indsatsen er at mindske antallet af borgere, der bliver sat ud af deres bolig.Ud over koordinatoren består enheden af en boligsocial medarbejder samt en medarbejder, der løser opgaven omkring den sociale boliganvisning.Den boligsociale enheden er ledelsesmæssigt forankret i Ydelseskontoret og fysisk placeret i Borgerservice. Medarbejderne i Den Boligsociale Enhed skal i fællesskab sikre en helhedsorienteret tilgang til udfordringer, der er forbundet med det boligsociale område, herunder særligt fokus på nedbringelse af antallet af udsættelsessager.OpgaverVære udførende og opsøgende ift. borger der er i risiko for at miste sin bolig.Understøtte at der foretages en tidlig og forebyggende indsat overfor de borgere, der har behov for en særlig støtte.Yde råd og vejledning til borgere der er kommet i huslejerestance eller på anden vis er ved at miste sin lejebolig.Yde råd og vejledning til medarbejdere i Randers Kommune.Fungere som bindeled mellem Randers Kommune (eks. Myndighedssagsbehandler, mestringsvejleder, Støtte Kontakt Personer), borgere og boligorganisationerne.Formidle kontakt mellem relevante parter, hvis der opstår problemer med en beboer, hvor det vurderes, at kommune skal inddrages.Koordinere indkommende orienteringer om restance sager, herunder faglig vurdering af sagerne og fordeling til de enkelte afdelinger.Opfølgning på restancesager i anviste boliger (§ 59 almen boligloven).Deltage i udekørende fogedforretningerVi kan tilbydeEt udfordrende job med gode muligheder for at påvirke det boligsociale områdeFaglige udfordringer og udviklingEn ambitiøs og engageret organisationEt arbejdsfelt med bred berøringsfladeEt godt kollegialt miljøVi forventer, at duKan lide at være i dialog med borgerneHar en problemløsende tilgang til et komplekst arbejdsområdeKan skabe gode relationer internt såvel som eksternt.Er uddannet socialrådgiver, socialformidler, socialpædagog eller lignende.Har socialfaglig erfaring og gode administrative egenskaber.Kan arbejde selvstændig og organisere eget arbejde.På baggrund af arbejdets karakter vil det være af betydning, at du er fleksibel i forhold til din arbejdstid.AnsættelsesforholdFuldtidTiltrædelse01-08-2019Ansøgningsfrist02-06-2019 23:59Virksomhedens oplysningerBoligsociale indsatsKontaktpersonSouschef Sasia Rosenkilde Jeppesen, tlf. 8915 1515 mail sasia.rosenkilde.jeppesen@randers.dkHar du lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads med spændende og udfordrende opgaver, så søger Den Boligsociale Enhed i Randers Kommune en ny kollega

Den Boligsociale Enhed søger pr. 1. august 2019 en koordinator til det boligsociale område. Koordinatoren skal understøtte det gode samarbejde mellem Randers kommune og bl.a. ejendomsfunktionærerne på det boligsociale område. Fokus i indsatsen er at mindske antallet af borgere, der bliver sat ud af deres bolig.

Ud over koordinatoren består enheden af en boligsocial medarbejder samt en medarbejder, der løser opgaven omkring den sociale boliganvisning.
Den boligsociale enheden er ledelsesmæssigt forankret i Ydelseskontoret og fysisk placeret i Borgerservice. Medarbejderne i Den Boligsociale Enhed skal i fællesskab sikre en helhedsorienteret tilgang til udfordringer, der er forbundet med det boligsociale område, herunder særligt fokus på nedbringelse af antallet af udsættelsessager.

Opgaver
  • Være udførende og opsøgende ift. borger der er i risiko for at miste sin bolig.
  • Understøtte at der foretages en tidlig og forebyggende indsat overfor de borgere, der har behov for en særlig støtte.
  • Yde råd og vejledning til borgere der er kommet i huslejerestance eller på anden vis er ved at miste sin lejebolig.
  • Yde råd og vejledning til medarbejdere i Randers Kommune.
  • Fungere som bindeled mellem Randers Kommune (eks. Myndighedssagsbehandler, mestringsvejleder, Støtte Kontakt Personer), borgere og boligorganisationerne.
  • Formidle kontakt mellem relevante parter, hvis der opstår problemer med en beboer, hvor det vurderes, at kommune skal inddrages.
  • Koordinere indkommende orienteringer om restance sager, herunder faglig vurdering af sagerne og fordeling til de enkelte afdelinger.
  • Opfølgning på restancesager i anviste boliger (§ 59 almen boligloven).
  • Deltage i udekørende fogedforretninger

Vi kan tilbyde
  • Et udfordrende job med gode muligheder for at påvirke det boligsociale område
  • Faglige udfordringer og udvikling
  • En ambitiøs og engageret organisation
  • Et arbejdsfelt med bred berøringsflade
  • Et godt kollegialt miljø

Vi forventer, at du
  • Kan lide at være i dialog med borgerne
  • Har en problemløsende tilgang til et komplekst arbejdsområde
  • Kan skabe gode relationer internt såvel som eksternt.
  • Er uddannet socialrådgiver, socialformidler, socialpædagog eller lignende.
  • Har socialfaglig erfaring og gode administrative egenskaber.
  • Kan arbejde selvstændig og organisere eget arbejde.
  • På baggrund af arbejdets karakter vil det være af betydning, at du er fleksibel i forhold til din arbejdstid.


Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
01-08-2019

Ansøgningsfrist
02-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Boligsociale indsats

Kontaktperson
Souschef Sasia Rosenkilde Jeppesen, tlf. 8915 1515 / mail sasia.rosenkilde.jeppesen@randers.dk

 

Randers KommuneRanders C2019-05-08T00:00:002019-06-02T00:00:00
330018250Socialformidler/-rådgiver til Ungdommens Uddannelseshus Randers, Jobcenter RandersRobot Vil du understøtte arbejdet med at få unge i uddannelse eller beskæftigelse?Ungdommens Uddannelseshus Randers (UUR) er en del af Jobcenter Randers, og fra 1. august 2019 også en del af den kommunale ungeindsats. Desuden er der tæt samarbejde med et antal interne som eksterne samarbejdspartnere. UUR er fysisk beliggende på Tradium, som er en af erhvervsskolerne i Randers.UUR har som primær opgave at varetage den uddannelses- og eller beskæftigelsesrettede indsats for unge under 30 år. Målet er, at den enkelte unge støttes i og kvalificeres til at gå i gang med en ordinær uddannelse eller starte på et ordinært job. Derfor indgår virksomhedssamarbejdet som en væsentlig del af de unges indsatser.Vi søger en sagsbehandler til at løfte myndighedsopgaven i det team, som arbejder med målgruppen af uddannelsesparate unge. Vi søger en robust kollega, der kan og vil arbejde med myndighedsopgaverne efter beskæftigelsesloven.Dine opgaver hos Team Uddannelsesparate vil blandt andet være at udarbejde uddannelsesplaner, og som led heri give den unge et tilbud inden for den til enhver tid gældende tilbudsvifte, og at afholde efterfølgende samtaler i et nødvendigt omfang for at sikre uddannelsesfokus og fremdrift i den unges plan. Denne opgave løser du i tæt og koordineret samarbejde med især UU og Parat Til Uddannelse (PTU), som er vores brobygningstilbud til målgruppen. Dette tilbud er en del af et tæt samarbejde mellem erhvervsuddannelserne i Randers og UUR. En stor del af din opgaveløsning foregår på Tradium, hvor de unge har deres daglige gang som deltagere hos PTU.Hos UUR har vi et spændende, fagligt forum med engagerede kolleger. Der er tilknyttet faglig konsulent, idet vi vægter den faglige sparring højt. Vi er en arbejdsplads, hvor der er et godt samarbejde mellem ledelse og medarbejdere, og hvor arbejdsdagen er præget af humor og god stemning. Selv når der er travlt, tager vi os af hinanden, og vi har plads til forskelligheder. Vi tager hensyn til individuelle behov for at få privatliv og arbejdsliv til at hænge sammen, for eksempel i form af fleksibel arbejdstid.Vi forventer, at duhar erfaring med målgruppen af unge med faglige og sociale udfordringerhar erfaring med at tilrettelægge og afvikle samtaleforløbformår at arbejde systematisk, analytisk og målrettet med myndighedsopgaverkan navigere i en omskiftelig hverdag og til tider i kaos , samt håndtere mange bolde i luften på en professionel mådeer interesseret i at arbejde ud fra de rammer og vilkår, der gør sig gældende i en politisk styret organisationhar en uddannelse som socialformidler, administrationsbachelor med relevant speciale eller socialrådgiverkan bidrage med et positivt sind og en positiv tilgang til kolleger og opgaverDin personlighed og det, at du ønsker at opnå resultater i et fællesskab, samt dine erfaringer som formidler rådgiver spiller en stor rolle, samtidig med, at det er helt afgørende for os, at du kan møde den unge med de forventninger, som den seneste kontanthjælpsreform og den kommende ændring af Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats lægger op til.Løn og ansættelsesvilkårDer er tale om en fast stilling på 37 timer, samt om et barselsvikariat på ligeledes 37 timer pr. uge til besættelse snarest muligt, og gerne 1. juni 2019.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst.Vil du vide mere?Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Pia Bendtzen på telefon 89 15 79 51 eller faglig konsulent Karen Beksgaard på telefon 89 15 77 69.FristAnsøgningsfrist er 20. maj 2019. Stillingen søges elektronisk, ligesom der indbydes til ansættelsessamtaler elektronisk. Du bedes vedlægge CV med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt kopier af eksamenspapir og eventuelle udtalelser.Ansættelsessamtaler gennemføres 28. maj 2019, og der gives besked om udfaldet af samtalerne senest 31. maj 2019.AnsættelsesforholdFuldtidTiltrædelseSnarest muligt, gerne pr. 1. juni 2019Ansøgningsfrist20-05-2019 23:59Virksomhedens oplysningerJCR UddannelseshusKontaktpersonPia Bendtzen på 89 15 79 51Vil du understøtte arbejdet med at få unge i uddannelse eller beskæftigelse?

Ungdommens Uddannelseshus Randers (UUR) er en del af Jobcenter Randers, og fra 1. august 2019 også en del af den kommunale ungeindsats. Desuden er der tæt samarbejde med et antal interne som eksterne samarbejdspartnere. UUR er fysisk beliggende på Tradium, som er en af erhvervsskolerne i Randers.

UUR har som primær opgave at varetage den uddannelses- og/eller beskæftigelsesrettede indsats for unge under 30 år. Målet er, at den enkelte unge støttes i og kvalificeres til at gå i gang med en ordinær uddannelse eller starte på et ordinært job. Derfor indgår virksomhedssamarbejdet som en væsentlig del af de unges indsatser.

Vi søger en sagsbehandler til at løfte myndighedsopgaven i det team, som arbejder med målgruppen af uddannelsesparate unge. Vi søger en robust kollega, der kan og vil arbejde med myndighedsopgaverne efter beskæftigelsesloven.
Dine opgaver hos Team Uddannelsesparate vil blandt andet være at udarbejde uddannelsesplaner, og som led heri give den unge et tilbud inden for den til enhver tid gældende tilbudsvifte, og at afholde efterfølgende samtaler i et nødvendigt omfang for at sikre uddannelsesfokus og fremdrift i den unges plan. Denne opgave løser du i tæt og koordineret samarbejde med især UU og Parat Til Uddannelse (PTU), som er vores brobygningstilbud til målgruppen. Dette tilbud er en del af et tæt samarbejde mellem erhvervsuddannelserne i Randers og UUR. En stor del af din opgaveløsning foregår på Tradium, hvor de unge har deres daglige gang som deltagere hos PTU.

Hos UUR har vi et spændende, fagligt forum med engagerede kolleger. Der er tilknyttet faglig konsulent, idet vi vægter den faglige sparring højt. Vi er en arbejdsplads, hvor der er et godt samarbejde mellem ledelse og medarbejdere, og hvor arbejdsdagen er præget af humor og god stemning. Selv når der er travlt, tager vi os af hinanden, og vi har plads til forskelligheder. Vi tager hensyn til individuelle behov for at få privatliv og arbejdsliv til at hænge sammen, for eksempel i form af fleksibel arbejdstid.

Vi forventer, at du
  • har erfaring med målgruppen af unge med faglige og sociale udfordringer
  • har erfaring med at tilrettelægge og afvikle samtaleforløb
  • formår at arbejde systematisk, analytisk og målrettet med myndighedsopgaver
  • kan navigere i en omskiftelig hverdag og til tider i ”kaos”, samt håndtere mange bolde i luften på en professionel måde
  • er interesseret i at arbejde ud fra de rammer og vilkår, der gør sig gældende i en politisk styret organisation
  • har en uddannelse som socialformidler, administrationsbachelor med relevant speciale eller socialrådgiver
  • kan bidrage med et positivt sind og en positiv tilgang til kolleger og opgaver
Din personlighed og det, at du ønsker at opnå resultater i et fællesskab, samt dine erfaringer som formidler/rådgiver spiller en stor rolle, samtidig med, at det er helt afgørende for os, at du kan møde den unge med de forventninger, som den seneste kontanthjælpsreform og den kommende ændring af Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats lægger op til.

Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 37 timer, samt om et barselsvikariat på ligeledes 37 timer pr. uge til besættelse snarest muligt, og gerne 1. juni 2019.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst.

Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Pia Bendtzen på telefon 89 15 79 51 eller faglig konsulent Karen Beksgaard på telefon 89 15 77 69.

Frist

Ansøgningsfrist er 20. maj 2019. Stillingen søges elektronisk, ligesom der indbydes til ansættelsessamtaler elektronisk. Du bedes vedlægge CV med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt kopier af eksamenspapir og eventuelle udtalelser.
Ansættelsessamtaler gennemføres 28. maj 2019, og der gives besked om udfaldet af samtalerne senest 31. maj 2019.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
Snarest muligt, gerne pr. 1. juni 2019

Ansøgningsfrist
20-05-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
JCR Uddannelseshus

Kontaktperson
Pia Bendtzen på 89 15 79 51

 

Randers KommuneRanders NØ2019-05-07T00:00:002019-05-20T00:00:00
330016699Genopslag Facillitator til beskæftigelsesindsatsenRobot Vil du være med til at facilitere og styrke indsatsen for borgere med behov for individuelle løsninger? Så er du måske den nye facilitator til beskæftigelsesindsatsen ved Jobcenter Holstebro. Trives du med at skabe resultater? Har du fokus på høj faglige kvalitet i samarbejde med borger og virksomhed? Vil du være med til at udvikle nye tiltag? I Jobcentret tror vi på, at alle borgere gerne vil bidrage aktivt på arbejdsmarkedet, og vores fornemmeste opgave er at sikre det rigtige match mellem borger og virksomhed. Det indebærer en sammenhængende indsats, hvor vi dels har fokus på at gøre de ledige medskabende og selvaktive i deres jobsøgning samt samarbejder med virksomhederne om at få de ledige i job. Borgergruppen i Jobcenter Holstebro er aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere, integrationsborgere, ressourceforløbsborgere, borgere visiteret til fleksjob samt sygedagpengemodtagere. Som facilitator vil opgaverne bl.a. værevidensansvarlig på lovgivningajourføring af arbejdsgange (håndbog)afholde læringsrum for medarbejdereimplementering af og opfølgning på ny lovgivningimplementering af div. udviklingsprogrammer og metoderudarbejde konceptbeskrivelser medvirke til at medarbejderne kan se den røde trådmedvirke til at sikre flow og fastholde fokus på driftsmål herunder arbejde med tal, statistikker og opfølgning på dissevære medvirkende til at opnå faglighed i opgaveløsninger hos den enkelte medarbejder og i de forskellige teamsfaglig sparring på tværs af teams og centreassistere centerleder og funktionslederad hoc-opgaver. Vi forventer, du har en socialfaglig uddannelse, og vi lægger vægt på, at du kan svare ja til følgende udsagn At duhar erfaring fra beskæftigelsesområdetkender de store linjer inden for beskæftigelsesområdet og har hands on erfaringhar indblik i og forståelse for relevant lovgivninger udviklings- og resultatorienteret med fokus på at nå de fastsatte politiske målsætninger og driftsmålene for områdernekan understøtte og facilitere forskellige faglige opgaver og metoder hos medarbejderne i forskellige teamser robust og formår at kommunikere og formidle budskaber til en bred medarbejderskarekan arbejde struktureret og selvstændigt herunder planlægge, igangsætte og gennemføre forskellige opgaver og tiltager villig til udvikling og forandring, så vi hele tiden er på forkant i forhold til at løse kerneopgaven bedst muligter motiverende og fastholdende ved implementering af forandringer og nye tiltaghar et godt humør og et positivt menneskesyn. Løn og ansættelsesforhold Du bliver ansat i Holstebro Kommune med tjeneste ved Jobcenter Holstebro, Kirkestræde 15, 7500 Holstebro. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesproces Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Holstebro Kommunes hjemmeside senest den 20. maj kl. 8.00. Der gennemføres ansættelsessamtaler den 23. maj. Ansættelsesdato Hurtigst muligt og senest 1. august 2019. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til centerleder Birgitte Frydensbjerg på tlf. 20 25 06 22.Vil du være med til at facilitere og styrke indsatsen for borgere med behov for individuelle løsninger? Så er du måske den nye facilitator til beskæftigelsesindsatsen ved Jobcenter Holstebro.

Trives du med at skabe resultater? Har du fokus på høj faglige kvalitet i samarbejde med borger og virksomhed? Vil du være med til at udvikle nye tiltag?

I Jobcentret tror vi på, at alle borgere gerne vil bidrage aktivt på arbejdsmarkedet, og vores fornemmeste opgave er at sikre det rigtige match mellem borger og virksomhed. Det indebærer en sammenhængende indsats, hvor vi dels har fokus på at gøre de ledige medskabende og selvaktive i deres jobsøgning samt samarbejder med virksomhederne om at få de ledige i job.

Borgergruppen i Jobcenter Holstebro er aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere, integrationsborgere, ressourceforløbsborgere, borgere visiteret til fleksjob samt sygedagpengemodtagere.

Som facilitator vil opgaverne bl.a. være
  • vidensansvarlig på lovgivning
  • ajourføring af arbejdsgange (håndbog)
  • afholde læringsrum for medarbejdere
  • implementering af og opfølgning på ny lovgivning
  • implementering af div. udviklingsprogrammer og metoder
  • udarbejde konceptbeskrivelser – medvirke til at medarbejderne kan se den ”røde” tråd
  • medvirke til at sikre flow og fastholde fokus på driftsmål – herunder arbejde med tal, statistikker og opfølgning på disse
  • være medvirkende til at opnå faglighed i opgaveløsninger hos den enkelte medarbejder og i de forskellige teams
  • faglig sparring på tværs af teams og centre
  • assistere centerleder og funktionsleder
  • ad hoc-opgaver.

Vi forventer, du har en socialfaglig uddannelse, og vi lægger vægt på, at du kan svare ja til følgende udsagn
At du
  • har erfaring fra beskæftigelsesområdet
  • kender de store linjer inden for beskæftigelsesområdet og har ’hands on’ erfaring
  • har indblik i og forståelse for relevant lovgivning
  • er udviklings- og resultatorienteret med fokus på at nå de fastsatte politiske målsætninger og driftsmålene for områderne
  • kan understøtte og facilitere forskellige faglige opgaver og metoder hos medarbejderne i forskellige teams
  • er robust og formår at kommunikere og formidle budskaber til en bred medarbejderskare
  • kan arbejde struktureret og selvstændigt – herunder planlægge, igangsætte og gennemføre forskellige opgaver og tiltag
  • er villig til udvikling og forandring, så vi hele tiden er på forkant i forhold til at løse kerneopgaven bedst muligt
  • er motiverende og fastholdende ved implementering af forandringer og nye tiltag
  • har et godt humør og et positivt menneskesyn.

Løn og ansættelsesforhold
Du bliver ansat i Holstebro Kommune med tjeneste ved Jobcenter Holstebro, Kirkestræde 15, 7500 Holstebro.
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsesproces
Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Holstebro Kommunes hjemmeside senest den 20. maj kl. 8.00.

Der gennemføres ansættelsessamtaler den 23. maj.

Ansættelsesdato
Hurtigst muligt og senest 1. august 2019.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til centerleder Birgitte Frydensbjerg på tlf. 20 25 06 22.

 

Holstebro KommuneHolstebro2019-05-06T00:00:002019-05-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Faglig konsulent til Udviklingshuset, Jobcenter Randers

Randers Kommune

Randers NØ
Er du vores nye kollega?Ser du det som en spændende udfordring at arbejde med den faglige udvikling på beskæftigelsesområdet? Og har du indgående kendskab til beskæftigelseslovgivningen samt stor erfaring i at arbejde med udvikling af ressourcer?Så ...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Nyoprettede projektstillinger

Børn & Unge

Viborg
Er du dygtig kommunikerende socialrådgiver eller socialformidler med en god portion erfaring indenfor børne- og ungeområdet, så er du måske lige den kollega, vi søger? Viborg kommune sætter fokus på sammenhængende indsatser for vores borgere. Vi arb...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

Koordinator til Den Boligsociale Enhed

Randers Kommune

Randers C
Har du lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads med spændende og udfordrende opgaver, så søger Den Boligsociale Enhed i Randers Kommune en ny kollegaDen Boligsociale Enhed søger pr. 1. august 2019 en koordinator til det boligsociale områd...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Socialformidler/-rådgiver til Ungdommens Uddannelseshus Randers, Jobcenter Randers

Randers Kommune

Randers NØ
Vil du understøtte arbejdet med at få unge i uddannelse eller beskæftigelse?Ungdommens Uddannelseshus Randers (UUR) er en del af Jobcenter Randers, og fra 1. august 2019 også en del af den kommunale ungeindsats. Desuden er der tæt samarbejde med et ...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Genopslag Facillitator til beskæftigelsesindsatsen

Holstebro Kommune

Holstebro
Vil du være med til at facilitere og styrke indsatsen for borgere med behov for individuelle løsninger? Så er du måske den nye facilitator til beskæftigelsesindsatsen ved Jobcenter Holstebro. Trives du med at skabe resultater? Har du fokus på høj fa...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:20. maj 2019