dig, der vil arbejde med kontrakter og udbud

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi har ikke brug for en lang ansøgning. Vi vil hellere se dit CV og mødes med dig…

I Slots- og Kulturstyrelsen passer vi på kulturen – også når vi samarbejder om at få de bedste kontrakter i hus. Lige nu søger vi flere nye kollegaer, der kan være med til at sikre professionelt indkøb i Slots- og Kulturstyrelsen og resten af Kulturministeriet.

Dine primære ansvarsområder

Vi søger flere kollegaer, og derfor er der flere mulige opgavesæt alt efter dine interesser og kompetencer. Fælles for ansvarsområderne er, at du rådgiver dine kollegaer i hele Kulturministeriet om håndtering af kontrakter og regler for indkøb. Derudover kan dit fokus være:

  • Du deltager i udbudsprojekter i Slots- og Kulturstyrelsen og Kulturministeriets øvrige institutioner. Dine opgaver bliver at hjælpe projekterne igennem udbudsreglerne, så de resulterer i de bedst mulige kontrakter.
Eller:

  • Du har styr på, at Kulturministeriet lever op til regler for indkøb, følger op og udarbejder ledelsesrapportering. Du varetager tværgående opgaver eksempelvis høringer af lovforslag og indberetninger.
Om os

Slots- og Kulturstyrelsen er en dynamisk arbejdsplads, hvor du vil få omkring 500 kolleger, der er fagligt dedikerede og højt specialiserede inden for en lang række områder. Vores hovedkontor er i hjertet af København.

Vores opgaveløsning bringer os ind bag kulisserne på Det Kongelige Teater og på rundtur i slotshaverne. Vi samarbejder med engagerede kollegaer, der hver dag gør deres yderste for at skabe de bedste rammer for Danmarks kulturliv og kulturarven. Vores fornemmeste opgave er at bidrage til at indkøbs- og udbudsopgaverne løses professionelt og giver mest mulig kultur for pengene.

Vi har et stærkt fællesskab præget af fagligt engagement, arbejdsomhed og hjælpsomhed, og vi prioriterer et sundt arbejdsmiljø.

Kandidatprofil

Vi har ikke lagt os fast på bestemte profiler. Du kan være en erfaren medarbejder, men vi er også meget interesserede i at høre fra dig, der er nyuddannet akademiker - så sørger vi for, at du får den nødvendige uddannelse i statens indkøbsregler og udbud.

Vi interesserer os for om:

  • Du trives med selvstændigt at rådgive om juridiske emner og udbud eller med at holde snor i Kulturministeriets indkøb
  • Hvilket kendskab du har til kontrakter, udbudsregler og indkøbsprocesser
  • Dine erfaringer med at tilegne dig store mængder af kompliceret stof – og formidle det på en enkel og letforståelig måde
  • Hvordan du har det med at løse opgaver i samarbejde med andre
  • Hvor stærk du er til at formulere dig på skrift.


Vi tilbyder dig

Du bliver en del af en lille enhed, hvor vi sætter videndeling og kollegasparring højt – så du kommer aldrig til at stå alene med en faglig udfordring.

Du får rig mulighed for at møde kollegaer i andre enheder gennem din opgaveløsning, men du kan også møde dem på personaleforeningens ture til vores historiske ejendomme, byvandringer mv., til styrelsens personaleseminarer og de årlige sommer- og julefester.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om faste stillinger på fuld tid. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem staten og relevant organisation.



Lyder det som noget for dig?

Vi tager løbende en snak med relevante ansøgere i løbet af sommeren – så send os endelig dit CV og eventuelt et par linjer om dig selv med det samme og senest den 10. august 2022. Dit CV sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på http://www.slks.dk/job.

Hvis du har spørgsmål til stillingerne så ring til enhedschef Vibeke Boesgaard Brøndel 33 74 52 88 eller skriv til vibeke@slks.dk

Du kan læse mere om os på www.slks.dk

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


dig, der vil arbejde med kontrakter og udbud

Vi har ikke brug for en lang ansøgning. Vi vil hellere se dit CV og mødes med dig…

I Slots- og Kulturstyrelsen passer vi på kulturen – også når vi samarbejder om at få de bedste kontrakter i hus. Lige nu søger vi flere nye kollegaer, der kan være med til at sikre professionelt indkøb i Slots- og Kulturstyrelsen og resten af Kulturministeriet.

Dine primære ansvarsområder

Vi søger flere kollegaer, og derfor er der flere mulige opgavesæt alt efter dine interesser og kompetencer. Fælles for ansvarsområderne er, at du rådgiver dine kollegaer i hele Kulturministeriet om håndtering af kontrakter og regler for indkøb. Derudover kan dit fokus være:

  • Du deltager i udbudsprojekter i Slots- og Kulturstyrelsen og Kulturministeriets øvrige institutioner. Dine opgaver bliver at hjælpe projekterne igennem udbudsreglerne, så de resulterer i de bedst mulige kontrakter.
Eller:

  • Du har styr på, at Kulturministeriet lever op til regler for indkøb, følger op og udarbejder ledelsesrapportering. Du varetager tværgående opgaver eksempelvis høringer af lovforslag og indberetninger.
Om os

Slots- og Kulturstyrelsen er en dynamisk arbejdsplads, hvor du vil få omkring 500 kolleger, der er fagligt dedikerede og højt specialiserede inden for en lang række områder. Vores hovedkontor er i hjertet af København.

Vores opgaveløsning bringer os ind bag kulisserne på Det Kongelige Teater og på rundtur i slotshaverne. Vi samarbejder med engagerede kollegaer, der hver dag gør deres yderste for at skabe de bedste rammer for Danmarks kulturliv og kulturarven. Vores fornemmeste opgave er at bidrage til at indkøbs- og udbudsopgaverne løses professionelt og giver mest mulig kultur for pengene.

Vi har et stærkt fællesskab præget af fagligt engagement, arbejdsomhed og hjælpsomhed, og vi prioriterer et sundt arbejdsmiljø.

Kandidatprofil

Vi har ikke lagt os fast på bestemte profiler. Du kan være en erfaren medarbejder, men vi er også meget interesserede i at høre fra dig, der er nyuddannet akademiker - så sørger vi for, at du får den nødvendige uddannelse i statens indkøbsregler og udbud.

Vi interesserer os for om:

  • Du trives med selvstændigt at rådgive om juridiske emner og udbud eller med at holde snor i Kulturministeriets indkøb
  • Hvilket kendskab du har til kontrakter, udbudsregler og indkøbsprocesser
  • Dine erfaringer med at tilegne dig store mængder af kompliceret stof – og formidle det på en enkel og letforståelig måde
  • Hvordan du har det med at løse opgaver i samarbejde med andre
  • Hvor stærk du er til at formulere dig på skrift.


Vi tilbyder dig

Du bliver en del af en lille enhed, hvor vi sætter videndeling og kollegasparring højt – så du kommer aldrig til at stå alene med en faglig udfordring.

Du får rig mulighed for at møde kollegaer i andre enheder gennem din opgaveløsning, men du kan også møde dem på personaleforeningens ture til vores historiske ejendomme, byvandringer mv., til styrelsens personaleseminarer og de årlige sommer- og julefester.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om faste stillinger på fuld tid. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem staten og relevant organisation.



Lyder det som noget for dig?

Vi tager løbende en snak med relevante ansøgere i løbet af sommeren – så send os endelig dit CV og eventuelt et par linjer om dig selv med det samme og senest den 10. august 2022. Dit CV sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på http://www.slks.dk/job.

Hvis du har spørgsmål til stillingerne så ring til enhedschef Vibeke Boesgaard Brøndel 33 74 52 88 eller skriv til vibeke@slks.dk

Du kan læse mere om os på www.slks.dk

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.