Digital Marketing Specialist

 

Er du skarp på at drive trafik fra forskellige platforme som FB, Youtube, Display Network, Reddit, Twitter osv.? Så bliv en del af en international e-commerce fashion vækstraket - bedre kendt som Trendhim.  

Din rolle vil have fokus på at drive trafik til vores internationale online store. Hvis du har erfaringen, talentet og vedholdenheden til konstant skubbe grænsen for hvad der kan lade sig gøre, vil vi gerne have dig på vores digital marketing team.

Vi gør det faktisk godt med at drive trafik fra Google og Facebook, men vi har kun krattet i overfladen på platforme som Youtube, Display Network, Pinterest, Twitter, Reddit, Snapchat osv. Det er her dit talent skal i spil.

 

Vi er

Trendhim er en international e-commerce virksomhed, der sælger accessories til mænd i 27 lande på 18 sprog. Vi vokser hurtigt og er på vej mod vores fjerde Gazellepris og vi har ingen intention om at stoppe. Faktisk var vi DKs tiende hurtigst voksende virksomhed i 2017. Det betyder også, at vi de sidste 4 år er gået fra 3 til 52 ansatte. Vi kører alt fra vores HQ i Horsens.

Du kan læse mere om vores kultur her: trendhim.com/media/atlas.pdf

 

Det, vi gerne vil have at du skal gøre her er at:

  • Drive kunder fra en lang række forskellige platforme.
  • Konstant arbejde på at forbedre målgrupper, creatives og bud på tværs af platforme for at sikre lav CPM og relevant trafik.
  • Ind til benet, så handler det om at få så mange potentielle kunder som muligt - i den højeste mulige kvalitet til den lavest mulige pris.

 

Dig og dine kvalifikationer?

  • Du er en digital marketing T-shape, der er specialiseret i at drive traffik, samtidig med at du har en bred forståesel for hvordan e-commerce marketing fungerer.
  • Du har værdifuld, relevant erfaring.
  • Du har erfaring med forskellige ad intefaces (FB, Google osv.)
  • Du får ting gjort og nyder at arbejde med høj fart og indflydelse, som en del af et hold.
  • Du ved, at det her område bevæger sig hurtigt, og du elsker at være front-runner.

 

Hvad tilbyder vi dig?

  • Fede udfordringer, stort ansvar og muligheden for at sætte dit aftryk.
  • At blive en del af et hold af dedikerede talenter.
  • At blive en del af en hurtigt-voksende, fleksibel e-commerce virksomhed i konstant udvikling.
  • Aldrig at gå ned på gear.
  • Høj indflydelse i et handlingsorienteret miljø.
  • Løn svarende til kvalifikationer.

 

Ansøg ved at svare på de her fem spørgsmål:

  1. Hvorfor vil du gerne have opgaven og være en del af holdet?
  2. Hvad kvalificerer dig til rollen? (vi elsker konkrete eksempler, tal og grafer)
  3. Har du et par eksempler på projekter/arbejde du er stolt af?
  4. Kan du give et par eksempler på både godt og dårligt arbejde inden for området? Og fortælle hvorfor de gode er gode, og hvordan du vil ændre de dårlige.
  5. Hvad gør du for at holde dig selv skarp?

 

Hvis du har spørgsmål af nogen art kan du ringe til HR ansvarlig Daniel Baun på 2177 1395.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046712Phoenix-9965493412019-06-21T00:00:00Digital Marketing Specialist

 

Er du skarp på at drive trafik fra forskellige platforme som FB, Youtube, Display Network, Reddit, Twitter osv.? Så bliv en del af en international e-commerce fashion vækstraket - bedre kendt som Trendhim.  

Din rolle vil have fokus på at drive trafik til vores internationale online store. Hvis du har erfaringen, talentet og vedholdenheden til konstant skubbe grænsen for hvad der kan lade sig gøre, vil vi gerne have dig på vores digital marketing team.

Vi gør det faktisk godt med at drive trafik fra Google og Facebook, men vi har kun krattet i overfladen på platforme som Youtube, Display Network, Pinterest, Twitter, Reddit, Snapchat osv. Det er her dit talent skal i spil.

 

Vi er

Trendhim er en international e-commerce virksomhed, der sælger accessories til mænd i 27 lande på 18 sprog. Vi vokser hurtigt og er på vej mod vores fjerde Gazellepris og vi har ingen intention om at stoppe. Faktisk var vi DKs tiende hurtigst voksende virksomhed i 2017. Det betyder også, at vi de sidste 4 år er gået fra 3 til 52 ansatte. Vi kører alt fra vores HQ i Horsens.

Du kan læse mere om vores kultur her: trendhim.com/media/atlas.pdf

 

Det, vi gerne vil have at du skal gøre her er at:

  • Drive kunder fra en lang række forskellige platforme.
  • Konstant arbejde på at forbedre målgrupper, creatives og bud på tværs af platforme for at sikre lav CPM og relevant trafik.
  • Ind til benet, så handler det om at få så mange potentielle kunder som muligt - i den højeste mulige kvalitet til den lavest mulige pris.

 

Dig og dine kvalifikationer?

  • Du er en digital marketing T-shape, der er specialiseret i at drive traffik, samtidig med at du har en bred forståesel for hvordan e-commerce marketing fungerer.
  • Du har værdifuld, relevant erfaring.
  • Du har erfaring med forskellige ad intefaces (FB, Google osv.)
  • Du får ting gjort og nyder at arbejde med høj fart og indflydelse, som en del af et hold.
  • Du ved, at det her område bevæger sig hurtigt, og du elsker at være front-runner.

 

Hvad tilbyder vi dig?

  • Fede udfordringer, stort ansvar og muligheden for at sætte dit aftryk.
  • At blive en del af et hold af dedikerede talenter.
  • At blive en del af en hurtigt-voksende, fleksibel e-commerce virksomhed i konstant udvikling.
  • Aldrig at gå ned på gear.
  • Høj indflydelse i et handlingsorienteret miljø.
  • Løn svarende til kvalifikationer.

 

Ansøg ved at svare på de her fem spørgsmål:

  1. Hvorfor vil du gerne have opgaven og være en del af holdet?
  2. Hvad kvalificerer dig til rollen? (vi elsker konkrete eksempler, tal og grafer)
  3. Har du et par eksempler på projekter/arbejde du er stolt af?
  4. Kan du give et par eksempler på både godt og dårligt arbejde inden for området? Og fortælle hvorfor de gode er gode, og hvordan du vil ændre de dårlige.
  5. Hvad gør du for at holde dig selv skarp?

 

Hvis du har spørgsmål af nogen art kan du ringe til HR ansvarlig Daniel Baun på 2177 1395.

 

Er du skarp på at drive trafik fra forskellige platforme som FB, Youtube, Display Network, Reddit, Twitter osv.? Så bliv en del af en international e-commerce fashion vækstraket - bedre kendt som Trendhim. Din rolle vil have fokus på at drive trafik til vores internationale online store. Hvis du har erfaringen, talentet og vedholdenheden til konstant skubbe grænsen for hvad der kan lade sig gøre, vil vi gerne have dig på vores digital marketing team. Vi gør det faktisk godt med at drive trafik fra Google og Facebook, men vi har kun krattet i overfladen på platforme som Youtube, Display Network, Pinterest, Twitter, Reddit, Snapchat osv. Det er her dit talent skal i spil. Vi er Trendhim er en international e-commerce virksomhed, der sælger accessories til mænd i 27 lande på 18 sprog. Vi vokser hurtigt og er på vej mod vores fjerde Gazellepris og vi har ingen intention om at stoppe. Faktisk var vi DKs tiende hurtigst voksende virksomhed i 2017. Det betyder også, at vi de sidste 4 år er gået fra 3 til 52 ansatte. Vi kører alt fra vores HQ i Horsens. Du kan læse mere om vores kultur her: trendhim.com media atlas.pdf Det, vi gerne vil have at du skal gøre her er at: Drive kunder fra en lang række forskellige platforme. Konstant arbejde på at forbedre målgrupper, creatives og bud på tværs af platforme for at sikre lav CPM og relevant trafik. Ind til benet, så handler det om at få så mange potentielle kunder som muligt - i den højeste mulige kvalitet til den lavest mulige pris. Dig og dine kvalifikationer? Du er en digital marketing T-shape, der er specialiseret i at drive traffik, samtidig med at du har en bred forståesel for hvordan e-commerce marketing fungerer. Du har værdifuld, relevant erfaring. Du har erfaring med forskellige ad intefaces (FB, Google osv.) Du får ting gjort og nyder at arbejde med høj fart og indflydelse, som en del af et hold. Du ved, at det her område bevæger sig hurtigt, og du elsker at være front-runner. Hvad tilbyder vi dig? Fede udfordringer, stort ansvar og muligheden for at sætte dit aftryk. At blive en del af et hold af dedikerede talenter. At blive en del af en hurtigt-voksende, fleksibel e-commerce virksomhed i konstant udvikling. Aldrig at gå ned på gear. Høj indflydelse i et handlingsorienteret miljø. Løn svarende til kvalifikationer. Ansøg ved at svare på de her fem spørgsmål: Hvorfor vil du gerne have opgaven og være en del af holdet? Hvad kvalificerer dig til rollen? (vi elsker konkrete eksempler, tal og grafer) Har du et par eksempler på projekter arbejde du er stolt af? Kan du give et par eksempler på både godt og dårligt arbejde inden for området? Og fortælle hvorfor de gode er gode, og hvordan du vil ændre de dårlige. Hvad gør du for at holde dig selv skarp? Hvis du har spørgsmål af nogen art kan du ringe til HR ansvarlig Daniel Baun på 2177 1395.11jobnet99654934100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-14T00:00:000000https://trendhim.breezy.hr/p/df4f5308ffa3-customer-acquisition-specialist/apply0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3550269TRENDHIM ApS11Fuglevangsvej 488700HorsensDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781285JobNet5007435500743510020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99654934https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=99654934https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99654934&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99654934&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing362112831noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330050008E-handel trainee (lønnet)Robot Vi har travlt i SoveLand og derfor skal vi nu have en person mere ombord i vores team. Hvis du brænder for online handel og annoncering, og ønsker at dygtiggøre dig indenfor alle aspekter af e-handel, så er et trainee-forløb hos os, måske noget for dig. Hos SoveLand er vi et lille team, så du vil hurtigt overtage udførelsen af praktiske opgaver og gradvist blive tildelt dine egne ansvarsområder. Du vil stifte kendskab med søgemaskineoptimering, google ads, affiliate marketing, facebook annoncering, analytics, blogs, branding, konverteringsoptimering og mange andre spændende opgaver. Din profil Du er systematisk og struktureret Du er smilende og imødekommende Du er interesseret i salg og markedsføring Du er løsningsorienteret, stabil og fleksibel Du er proaktiv og er ikke bange for at komme med id er Vi tilbyder En lønnet trainee stilling, med efterfølgende mulighed for fastansættelse Gode kompetente kolleger, du kan sparre med i hverdagen Mulighed for faglig og personlig udvikling Arbejdsplads med vægt på god trivsel, gode kollegaer og en effektiv hverdag Konkurrencedygtig løn og ansættelsesvilkår Har det fanget din interesse? Vi vægter passion og vedholdenhed frem for eksamenskarakter, så hvis du mener ovenstående passer på dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning. Der er tale om en lønnet fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge Forventet trainee periode, 12 18 mdr. Arbejdssted, Ellemosen 3, 8680 Ry Ansøgningsfrist, snarest muligt. Vi indkalder løbende til samtale. Forventet tiltrædelse, start september Ansøgning eller spørgsmål sendes til Torben Hansen, torben@soveland.dk.

Vi har travlt i SoveLand – og derfor skal vi nu have en person mere ombord i vores team. Hvis du brænder for online handel og annoncering, og ønsker at dygtiggøre dig indenfor alle aspekter af e-handel, så er et trainee-forløb hos os, måske noget for dig.

Hos SoveLand er vi et lille team, så du vil hurtigt overtage udførelsen af praktiske opgaver og gradvist blive tildelt dine egne ansvarsområder.

Du vil stifte kendskab med; søgemaskineoptimering, google ads, affiliate marketing, facebook annoncering, analytics, blogs, branding, konverteringsoptimering og mange andre spændende opgaver.

Din profil

  • Du er systematisk og struktureret
  • Du er smilende og imødekommende
  • Du er interesseret i salg og markedsføring
  • Du er løsningsorienteret, stabil og fleksibel
  • Du er proaktiv og er ikke bange for at komme med idéer

Vi tilbyder

  • En lønnet trainee stilling, med efterfølgende mulighed for fastansættelse
  • Gode kompetente kolleger, du kan sparre med i hverdagen
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Arbejdsplads med vægt på god trivsel, gode kollegaer og en effektiv hverdag
  • Konkurrencedygtig løn og ansættelsesvilkår

 

Har det fanget din interesse?

Vi vægter passion og vedholdenhed frem for eksamenskarakter, så hvis du mener ovenstående passer på dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning.

  • Der er tale om en lønnet fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge
  • Forventet trainee periode, 12 – 18 mdr.
  • Arbejdssted, Ellemosen 3, 8680 Ry
  • Ansøgningsfrist, snarest muligt.
  • Vi indkalder løbende til samtale.
  • Forventet tiltrædelse, start september
  • Ansøgning eller spørgsmål sendes til Torben Hansen, torben@soveland.dk.
ProSleep ApSRy2019-06-30T00:00:002019-08-19T00:00:00
330046399Customer Acquisition SpecialistRobot Join us as a Customer Acquisition Specialist in our fast-moving, international e-commerce growth rocket… also known as Trendhim. Your role will focus on driving traffic to our international online stores. If you have the experience, talent and grit to make that happen, we want you to join our envelope-pushing online marketing team. We re doing well with customer acquisition on Google and Facebook, but we ve only scratched the surface of other platforms like Youtube, Display Network, Pinterest, Twitter, Reddit, Snapchat, etc. This is where your talent comes into play. We are Trendhim designs accessories for men and sells directly to consumers online. With 5,000 products and 13 brands, we help customers in 28 countries and 18 languages. We re a fast-growing e-commerce company with 100 growth for the last 3 years. We ve been named one of the fastest growing companies in Denmark for the past 3 years and have no intention to stop now. Everything is run from our office and warehouse in Horsens, Denmark. You can read more about our vision, DNA, history and culture in our Atlas and Brand Manual. Your responsibilities: Acquire customers from a wide range of different platforms. Constantly work to improve targeting, creatives and bidding across channels to ensure low CPM and highly-relevant traffic. In short, it is about getting as many potential customers as possible at the highest quality possible and at the lowest price possible. You and your qualifications: You re an online marketing T-shape, specialised in customer acquisition, with a broad understanding of how e-commerce marketing works. You have valuable, relevant experience. You are experienced in different ad interfaces. You get things done and enjoy working with speed and influence as part of a team. You know that this area moves quickly and you enjoy being a front-runner. We offer: Challenges, responsibilities and the opportunity to leave your mark. To become part of a team of dedicated and talented colleagues. To be part of a fast-growing, flexible and ever-changing e-commerce business. Newer to go down on gear. High influence in an action-focused environment. Pay according to qualifications. Apply by answering these 5 questions: Why you d love to join the team and take on this task. What qualifies you for the position. (Please be specific. We love numbers, graphs and stuff.) Examples of work you re proud of. Good and bad examples of work in this area (why you think they re great and how you would change the not-so-great ones). What you do to keep developing yourself. If you have any questions please contact HR and recruiting responsible Daniel Baun at 45 2681 2153.

Join us as a Customer Acquisition Specialist in our fast-moving, international e-commerce growth rocket… also known as Trendhim.

Your role will focus on driving traffic to our international online stores. If you have the experience, talent and grit to make that happen, we want you to join our envelope-pushing online marketing team.
We’re doing well with customer acquisition on Google and Facebook, but we’ve only scratched the surface of other platforms like Youtube, Display Network, Pinterest, Twitter, Reddit, Snapchat, etc. This is where your talent comes into play.

We are

Trendhim designs accessories for men and sells directly to consumers online. With 5,000 products and 13 brands, we help customers in 28 countries and 18 languages. We're a fast-growing e-commerce company with +100% growth for the last 3 years. We’ve been named one of the fastest growing companies in Denmark for the past 3 years and have no intention to stop now. Everything is run from our office and warehouse in Horsens, Denmark.

You can read more about our vision, DNA, history and culture in our Atlas and Brand Manual. 

Your responsibilities:

  • Acquire customers from a wide range of different platforms.
  • Constantly work to improve targeting, creatives and bidding across channels to ensure low CPM and highly-relevant traffic.
  • In short, it is about getting as many potential customers as possible – at the highest quality possible and at the lowest price possible.

You and your qualifications:

  • You’re an online marketing T-shape, specialised in customer acquisition, with a broad understanding of how e-commerce marketing works.
  • You have valuable, relevant experience.
  • You are experienced in different ad interfaces.
  • You get things done and enjoy working with speed and influence as part of a team.
  • You know that this area moves quickly and you enjoy being a front-runner.

 We offer:

  • Challenges, responsibilities and the opportunity to leave your mark.
  • To become part of a team of dedicated and talented colleagues.
  • To be part of a fast-growing, flexible and ever-changing e-commerce business.
  • Newer to go down on gear.
  • High influence in an action-focused environment.
  • Pay according to qualifications.

 Apply by answering these 5 questions:

  1. Why you’d love to join the team and take on this task.
  2. What qualifies you for the position. (Please be specific. We love numbers, graphs and stuff.)
  3. Examples of work you're proud of.
  4. Good and bad examples of work in this area (why you think they’re great and how you would change the not-so-great ones).
  5. What you do to keep developing yourself.

 

If you have any questions please contact HR and recruiting responsible Daniel Baun at +45 2681 2153.

TRENDHIM ApSHorsens2019-06-21T00:00:002019-08-14T00:00:00
330054111Product Marketing Manager, NordicRobot Har du en rigtig god forretningsforståelse, har viden om markedsføring, er teknisk velbegavet, samt velbevandret indenfor sensor løsninger, så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Da Baumer A S er inde i en meget positiv udvikling, søges PMM med Nordisk ansvar, som bl.a. vil få ansvaret for at afsætte Baumer& 39 s palette af innovative sensorløsninger til distributører og slutkunder i Danmark, Norge og Sverige. Baumers danske hovedkontor ligger i Aarhus. Når du ikke er på farten, forventes det at du arbejder ud fra hovedkontoret. Du refererer til den danske salgs- marketingchef. Primære arbejdsopgaver: Med afsæt i dine stærke merkantile og tekniske erfaringer, samt store indsigt i og interesse for kundernes forretning, er du business driver overfor Baumer s nordiske salgsenheder, for derigennem at øge kendskabet, brugen og værdien af Baumers sensorløsninger hos kunderne. Ansvarlig for salgs- marketing plan for det nordiske marked i samarbejde de Nordiske salgs- marketingchefer. Ligeledes ansvarlig for Product Marketing i samarbejde og de 2 øvrige PMM ere. Du supporterer de nordiske salgsteams, kunder og distributører i forbindelse med f.eks. produktlanceringer, salgs- marketingsupport og teknisk support. Det forventes at du: Har erfaring med selvstændigt at drive salgs- marketingaktiviteter Laver markedsundersøgelser samt nordisk prissætning Medvirker til at analyserer og designe nye løsninger baseret på kundernes behov. Planlægger og udfører produkttræning internt samt for kunder Koordinerer og deltager på udstillinger og seminarer Behersker engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du har kendskab til svensk og norsk. Anvender IT-systemer som f.eks. CRM og Office-pakken som et naturligt redskab i dit daglige arbejde. Personlig profil: Du trives med en afvekslende hverdag, hvor du i høj grad selv planlægger og prioriterer din tid. Det betyder at du skal være selvkørende og tager ansvar for egen succes. Du er meget udadvendt og en dygtig kommunikator på alle niveauer, både internt og hos kunderne. Du er meget udadvendt i din kommunikation og kan håndtere relationer på alle niveauer, både internt og hos kunderne Som person er du naturlig nysgerrig og kvalitetsbevidst. Det forventes at du: Har minimum 3 års relevant erfaring i henhold til skitserede arbejdsopgaver Har en naturlig analytisk tilgang til opgaverne Skaber stærke relationer baseret på tillid og faglig respekt Er vant til at sætte retning, være deltagende og træffe beslutninger. Er en dygtig formidler og derved i stand til at præsentere id er og løsningsforslag både internt og til kunderne. Er målrettet og har fuld fokus på løbende at skabe gode resultater. Du har en relevant merkantil uddannelse. Erfaringsmæssigt kommer du fra en lignende stilling og- eller har erfaring fra automations- eller procesbranchen, og dermed opnået et bredt kendskab til bl.a. anvendelsen af sensorer. Du tilbydes mere end bare et job Du bliver en del af en global Schweizisk koncern, som er en af de absolut førende spillere indenfor sin branche. Arbejdsformen er til daglig uhøjtidelig og foregår i samarbejde med dine kolleger. Baumer er en virksomhed med store vækstambitioner. Engagement, fællesskab, humor og balance mellem arbejde og fritid vægtes højt. Du får mulighed for at arbejde ud fra fleksible arbejdstider, og du får selv et stort medansvar i at planlægge din egen arbejdsdag. Faglig og menneskelig udvikling vægtes meget højt, og videreuddannelse er en helt naturlig del. Rollen omfatter international produktuddannelse hovedsageligt i Schweiz og du gennemfører egne kundebesøg, sambesøg med sælgere, og tager ansvar der hvor dine færdigheder er nødvendige. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt i henhold til kvalifikationer og erfaring. Ansøgning Effektiv Rekruttering bistår Baumer ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk eller tlf. 40406633 Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed i henhold til GDPR. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular. Ansøgningsfrist snarest muligt. Samtaler afholdes løbende med opstart hurtigst muligt. Baumer A S ?Baumer A S er et dansk datterselskab, af den privatejede Schweiziske Baumer Group, som med 38 selskaber i 19 lande, beskæftiger mere end 2700 medarbejdere. Baumer Group udvikler, producerer og markedsfører et bredt sortiment af sensorer, encodere og procesinstrumenter til industrien. ?Der fokuseres på innovation som drivkraft til vækst og international anerkendelse, og derfor udvikles produkterne kontinuerligt for at kunne leve op til varierende lokale og internationale markedsbehov. ?Yderligere oplysninger om Baumer findes på: www.baumer.com

Har du en rigtig god forretningsforståelse, har viden om markedsføring, er teknisk velbegavet, samt velbevandret indenfor sensor løsninger, så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

Da Baumer A/S er inde i en meget positiv udvikling, søges PMM med Nordisk ansvar, som bl.a. vil få ansvaret for at afsætte Baumer's palette af innovative sensorløsninger til distributører og slutkunder i Danmark, Norge og Sverige.

Baumers danske hovedkontor ligger i Aarhus. Når du ikke er på farten, forventes det at du arbejder ud fra hovedkontoret.

Du refererer til den danske salgs-/marketingchef.

Primære arbejdsopgaver:

Med afsæt i dine stærke merkantile og tekniske erfaringer, samt store indsigt i og interesse for kundernes forretning, er du business driver overfor Baumer’s nordiske salgsenheder, for derigennem at øge kendskabet, brugen og værdien af Baumers sensorløsninger hos kunderne.

Ansvarlig for salgs-/marketing plan for det nordiske marked i samarbejde de Nordiske salgs-/marketingchefer. Ligeledes ansvarlig for Product Marketing i samarbejde og de 2 øvrige PMM’ere.

Du supporterer de nordiske salgsteams, kunder og distributører i forbindelse med f.eks. produktlanceringer, salgs-/marketingsupport og teknisk support.

Det forventes at du:

  • Har erfaring med selvstændigt at drive salgs- & marketingaktiviteter
  • Laver markedsundersøgelser samt nordisk prissætning
  • Medvirker til at analyserer og designe nye løsninger baseret på kundernes behov.
  • Planlægger og udfører produkttræning internt samt for kunder
  • Koordinerer og deltager på udstillinger og seminarer
  • Behersker engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du har kendskab til svensk og norsk.
  • Anvender IT-systemer som f.eks. CRM og Office-pakken som et naturligt redskab i dit daglige arbejde.

Personlig profil:

Du trives med en afvekslende hverdag, hvor du i høj grad selv planlægger og prioriterer din tid. Det betyder at du skal være selvkørende og tager ansvar for egen succes. Du er meget udadvendt og en dygtig kommunikator på alle niveauer, både internt og hos kunderne. Du er meget udadvendt i din kommunikation og kan håndtere relationer på alle niveauer, både internt og hos kunderne

Som person er du naturlig nysgerrig og kvalitetsbevidst.

Det forventes at du:

  • Har minimum 3 års relevant erfaring i henhold til skitserede arbejdsopgaver
  • Har en naturlig analytisk tilgang til opgaverne
  • Skaber stærke relationer baseret på tillid og faglig respekt
  • Er vant til at sætte retning, være deltagende og træffe beslutninger.
  • Er en dygtig formidler og derved i stand til at præsentere idéer og løsningsforslag både internt og til kunderne.
  • Er målrettet og har fuld fokus på løbende at skabe gode resultater.

Du har en relevant merkantil uddannelse. Erfaringsmæssigt kommer du fra en lignende stilling og-/eller har erfaring fra automations- eller procesbranchen, og dermed opnået et bredt kendskab til bl.a. anvendelsen af sensorer.

Du tilbydes mere end bare et job

Du bliver en del af en global Schweizisk koncern, som er en af de absolut førende spillere indenfor sin branche. Arbejdsformen er til daglig uhøjtidelig og foregår i samarbejde med dine kolleger.

Baumer er en virksomhed med store vækstambitioner. Engagement, fællesskab, humor og balance mellem arbejde og fritid vægtes højt. Du får mulighed for at arbejde ud fra fleksible arbejdstider, og du får selv et stort medansvar i at planlægge din egen arbejdsdag.

Faglig og menneskelig udvikling vægtes meget højt, og videreuddannelse er en helt naturlig del. Rollen omfatter international produktuddannelse hovedsageligt i Schweiz og du gennemfører egne kundebesøg, sambesøg med sælgere, og tager ansvar der hvor dine færdigheder er nødvendige.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt i henhold til kvalifikationer og erfaring.

Ansøgning

Effektiv Rekruttering bistår Baumer ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk eller tlf. 40406633

Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed i henhold til GDPR.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular.

Ansøgningsfrist snarest muligt. Samtaler afholdes løbende med opstart hurtigst muligt.

Baumer A/S

?Baumer A/S er et dansk datterselskab, af den privatejede Schweiziske Baumer Group, som med 38 selskaber i 19 lande, beskæftiger mere end 2700 medarbejdere. Baumer Group udvikler, producerer og markedsfører et bredt sortiment af sensorer, encodere og procesinstrumenter til industrien.

?Der fokuseres på innovation som drivkraft til vækst og international anerkendelse, og derfor udvikles produkterne kontinuerligt for at kunne leve op til varierende lokale og internationale markedsbehov.

?Yderligere oplysninger om Baumer findes på: www.baumer.com

Effektiv RekrutteringAarhus V2019-07-05T00:00:002019-08-29T00:00:00
330056663Promotion Planner - AarhusRobot Do you want to work with promotions and planning in close cooperation with skilled colleagues? Do you have a commercial mindset and flair for crunching numbers? Then you are perfect for this position as Promotion Planner in Arla Denmark. The position is temporary until the summer 2020 and a great opportunity to kickstart your career in Arla Foods. In close cooperation with the Demand Planning team, you will work with dedicated and professional colleagues in sales and planning. It is our goal to ensure that Arla s customers always experience superior customer service and the right amount of fresh goods delivered on time. Optimizing and launching promotions As a Promotion Planner, it is your responsibility to act as a lead advisor for the business and handle the planning and execution of promotions in agreement with our customers and colleagues. You are continually focusing on optimizing the planning process and meeting the CPI goals by analyzing historical data. Your tasks will include: Generating sales forecasts based on customer input as well as analyzing data and knowledge on pricing structures Evaluating completed sales promotions and adjusting planned future promotions accordingly Creating intuitive and relevant reporting for the business using the latest tools i.e. Microsoft Power BI, Excel, SAP Analysis for Office etc. Contributing to and driving the development of our processes and IT tools that support our workflows forward Independently maintaining and expanding a wide contact surface and communicate with several departments through continuous stakeholder management In close cooperation with your colleagues in Supply Chain, you will work to ensure high delivery accuracy while reducing supply chain costs by complying with deadlines for the planned sales promotion. Additionally, in collaboration with customers and internal stakeholders, you will optimize the planning process for future sales promotions. Logistical experience meets commercial mindset You are likely to have a bachelor in sales, marketing, supply chain, or similar, and 1-2 years of marketing promotion, i.e. from a FMCG company. You are familiar with ERP systems and have experience with PowerPoint and Excel incl. the use of data analysis tools. You use customer focus, detail orientation and analytical skills to provide the best possible results. Additionally, you are a skilful communicator, confident in collaborating across departments and enjoy being held accountable for your area of responsibility. Furthermore, you are strong and well-founded in written and verbal English skills. In relation to your work-ethic, you are proactive, able to remain calm under pressure and utilise your analytical skills when solving problems. You enjoy building positive relationships across the organisation and facilitating relevant meetings. You are able to retain a customer and service-oriented approach to your work and possess excellent stakeholder management skills. Application and contact Please apply as soon as possible. We will review all incoming applications on an ongoing basis.

Do you want to work with promotions and planning in close cooperation with skilled colleagues? Do you have a commercial mindset and flair for crunching numbers? Then you are perfect for this position as Promotion Planner in Arla Denmark. The position is temporary until the summer 2020 and a great opportunity to kickstart your career in Arla Foods.

In close cooperation with the Demand Planning team, you will work with dedicated and professional colleagues in sales and planning. It is our goal to ensure that Arla's customers always experience superior customer service and the right amount of fresh goods delivered on time.

Optimizing and launching promotions

As a Promotion Planner, it is your responsibility to act as a lead advisor for the business and handle the planning and execution of promotions in agreement with our customers and colleagues. You are continually focusing on optimizing the planning process and meeting the CPI goals by analyzing historical data.

Your tasks will include:

  • Generating sales forecasts based on customer input as well as analyzing data and knowledge on pricing structures
  • Evaluating completed sales promotions and adjusting planned future promotions accordingly
  • Creating intuitive and relevant reporting for the business using the latest tools i.e. Microsoft Power BI, Excel, SAP Analysis for Office etc.
  • Contributing to and driving the development of our processes and IT tools that support our workflows forward
  • Independently maintaining and expanding a wide contact surface and communicate with several departments through continuous stakeholder management

In close cooperation with your colleagues in Supply Chain, you will work to ensure high delivery accuracy while reducing supply chain costs by complying with deadlines for the planned sales promotion.

Additionally, in collaboration with customers and internal stakeholders, you will optimize the planning process for future sales promotions.

Logistical experience meets commercial mindset

You are likely to have a bachelor in sales, marketing, supply chain, or similar, and 1-2 years of marketing promotion, i.e. from a FMCG company. You are familiar with ERP systems and have experience with PowerPoint and Excel incl. the use of data analysis tools.

You use customer focus, detail orientation and analytical skills to provide the best possible results. Additionally, you are a skilful communicator, confident in collaborating across departments and enjoy being held accountable for your area of responsibility. Furthermore, you are strong and well-founded in written and verbal English skills.

In relation to your work-ethic, you are proactive, able to remain calm under pressure and utilise your analytical skills when solving problems. You enjoy building positive relationships across the organisation and facilitating relevant meetings.

You are able to retain a customer and service-oriented approach to your work and possess excellent stakeholder management skills.

Application and contact

Please apply as soon as possible. We will review all incoming applications on an ongoing basis.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-07-08T00:00:002019-09-02T00:00:00
330055859Marketing assistentRobot Marketing assistent Er du klar til et job i en moderne salgsvirksomhed, hvor du virkelig vil få udfordringer.Du skal arbejde intensivt med vores Web-shop, Adwords, SEO-tekster, Link-building, keywords, alt hvad der kan gøre vores produkter mere synlig på internettet, herunder artikler og tekster om vores produkter på diverse on-line medier, overvågning af vores placering på google, styring af vores google account. Produkt beskrivelser og artikler til vores shop. Målrettet Marketing kampanger over for vore Key-Accounts, korrektur læsning af diverse materialer, brochure og kataloger. Vi har allerede en stor web shop med over 10.000 produkter, du skal gøre den bedre og mere synlig, udover den opbakning vi giver hinanden her, er der også en stor Marketing og eBusiness afdeling på vores hovedkontor i Tyskland, som du vil få et meget tæt samarbejde med i det daglige. Vi er et lille team i Danmark, men del af en stor koncern, du får derfor også meget hurtigt et stort ansvar og mange selvstændige opgaver. Din arbejdsplads vil være på kontoret i Fredericia, mandag torsdag 8-16 fredag 8-15.30Du må forvente 2-3 ophold a 1 uge hos DENIOS AG (hovedkontor), Bad Oeynhausen, Tyskland i løbet af dit første år. Vi forventer af dig, at du har:Relevant uddannelse og erfaring med ovenstående.Interessere dig for tekniske produkter og klar til, at sætte dig ind i demBehersker dansk på et højt niveau, skriver det fejlfrit, derudover behersker du engelsk og eller tysk på et godt niveau. Lyder det som noget du kunne tænke dig ? send din ansøgning til, Henrik Ohm heo@denios.dk Har du spørgsmål er du velkommen til, at kontakte Henrik Ohm 40 78 26 20 (dog ikke uge 28 og 29). Ansøgninger vil blive gennemgået fra uge 31, hvorefter der er løbende samtaler ser gerne, at du kan starte hurtigst muligt. DENIOS ApS er et datterselskab af DENIOS AG i Tyskland. DENIOS er i dag en af de største producenter i Europa indenfor produkter til miljøbeskyttelse med fabrikker i flere europæiske lande, USA og Kina. For yderlig info: www.denios.dk eller www.denios.comDenios ApS, Dannevirkevej 6, 7000 Fredericia

Marketing assistent


Er du klar til et job i en moderne salgsvirksomhed, hvor du virkelig vil få udfordringer.
Du skal arbejde intensivt med vores Web-shop, Adwords, SEO-tekster, Link-building, keywords, alt hvad der kan gøre vores produkter mere synlig på internettet, herunder artikler og tekster om vores produkter på diverse on-line medier, overvågning af vores placering på google, styring af vores google account. Produkt beskrivelser og artikler til vores shop.


Målrettet Marketing kampanger over for vore Key-Accounts, korrektur læsning af diverse materialer, brochure og kataloger.


Vi har allerede en stor web shop med over 10.000 produkter, du skal gøre den bedre og mere synlig, udover den opbakning vi giver hinanden her, er der også en stor Marketing og eBusiness afdeling på vores hovedkontor i Tyskland, som du vil få et meget tæt samarbejde med i det daglige.


Vi er et lille team i Danmark, men del af en stor koncern, du får derfor også meget hurtigt et stort ansvar og mange selvstændige opgaver.


Din arbejdsplads vil være på kontoret i Fredericia, mandag – torsdag 8-16 fredag 8-15.30
Du må forvente 2-3 ophold a 1 uge hos DENIOS AG (hovedkontor), Bad Oeynhausen, Tyskland i løbet af dit første år.


Vi forventer af dig, at du har:
Relevant uddannelse og erfaring med ovenstående.
Interessere dig for tekniske produkter og klar til, at sætte dig ind i dem
Behersker dansk på et højt niveau, skriver det fejlfrit, derudover behersker du engelsk og/eller tysk på et godt niveau.


Lyder det som noget du kunne tænke dig ? send din ansøgning til, Henrik Ohm heo@denios.dk

Har du spørgsmål er du velkommen til, at kontakte Henrik Ohm 40 78 26 20 (dog ikke uge 28 og 29).


Ansøgninger vil blive gennemgået fra uge 31, hvorefter der er løbende samtaler – ser gerne, at du kan starte hurtigst muligt.


DENIOS ApS er et datterselskab af DENIOS AG i Tyskland. DENIOS er i dag en af de største producenter i Europa indenfor produkter til miljøbeskyttelse med fabrikker i flere europæiske lande, USA og Kina. For yderlig info: www.denios.dk eller www.denios.com
Denios ApS, Dannevirkevej 6, 7000 Fredericia

DENIOS ApSFredericia2019-07-06T00:00:002019-08-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

E-handel trainee (lønnet)

ProSleep ApS

Ry
Vi har travlt i SoveLand og derfor skal vi nu have en person mere ombord i vores team. Hvis du brænder for online handel og annoncering, og ønsker at dygtiggøre dig indenfor alle aspekter af e-handel, så er et trainee-forløb hos os, måske noget for ...
Indrykket:30. juni 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Customer Acquisition Specialist

TRENDHIM ApS

Horsens
Join us as a Customer Acquisition Specialist in our fast-moving, international e-commerce growth rocket… also known as Trendhim. Your role will focus on driving traffic to our international online stores. If you have the experience, talent and grit ...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Product Marketing Manager, Nordic

Effektiv Rekruttering

Aarhus V
Har du en rigtig god forretningsforståelse, har viden om markedsføring, er teknisk velbegavet, samt velbevandret indenfor sensor løsninger, så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Da Baumer A S er inde i en meget positiv udvikling, søges PMM med Nordis...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:29. august 2019

Promotion Planner - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Do you want to work with promotions and planning in close cooperation with skilled colleagues? Do you have a commercial mindset and flair for crunching numbers? Then you are perfect for this position as Promotion Planner in Arla Denmark. The positio...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:2. september 2019

Marketing assistent

DENIOS ApS

Fredericia
Marketing assistent Er du klar til et job i en moderne salgsvirksomhed, hvor du virkelig vil få udfordringer.Du skal arbejde intensivt med vores Web-shop, Adwords, SEO-tekster, Link-building, keywords, alt hvad der kan gøre vores produkter mere synl...
Indrykket:6. juli 2019
Udløbsdato:29. august 2019