Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Digital Marketingkoordinator med flair for tal

Afdeling:
Andersen & Martinis hovedkontor

Ansøgningsfrist:
15. februar 2019

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt

Kontaktperson:
Mikkel Brenøe-Jensen

Telefon:
36931017

Digital Marktingkoordinator
 
Vil du være med til at drive fremtidens bilforhandler? Andersen & Martini opruster fortsat på den digitale front med en masse spændende projekter for at styrke vores tilstedeværelse og tilpasse os måden, der bliver handlet biler på i dag. Vi går forrest i branchen og vil være en del af eliten i alle faser af brugerrejsen. For at bevare vores position online, har vi behov for flere hænder, så derfor søger vi lige nu en person med stor passion og erfaring inden for digital markedsføring til vores marketingteam. 

Om dig…

Du har minimum 1 års erfaring med Google Ads/Display og Facebook annoncering, er god med tal og er personligt engageret i dit arbejde. Du har masser af gå-på-mod og ser det som et privilegium at få lov at arbejde med flere af marketingkunstens discipliner online. Du bliver ikke skræmt af dataset og bliver drevet af resultater. Du kan se nye muligheder for virksomheden i det digitale univers, og bliver motiveret af at være med til at forme fremtidens bilforhandler. 
 
Om jobbet, som vi tilbyder…

   • Interessant stilling hos en af Danmarks største bilforhandlere
   • Dedikerede og kompetente kollegaer med stærke digitale kompetencer
   • Personlig og faglig udvikling i en alsidig hverdag
   • Hands on eksekvering og frie muligheder til at eksperimentere
   • En visionær arbejdsgiver med høje ambitioner og budget til at satse digitalt

 
Arbejdsopgaver

   • Intern kampagneansvarlig for drift og vedligeholdelse på A&M's digitale platforme
   • Eksekvering af online kampagner fra oprettelse, optimering til opfølgning og rapportering
   • Være med til at drive og vedligeholde www.am.dk, så vi hele tiden har en opdateret hjemmeside.
   • Med til at skabe og skrive inspirerende content, der positionerer A&M, som en førende servicevirksomhed i bilbranchen.
   • Med til at strukturere og opbygge nye digitale projekter på baggrund af data og undersøgelser
   • Automatisere digital kommunikation ud til nuværende og kommende kunder.
   • Opsnuse og skrive gode historier, der kan hjælpe med at bygge links til medier, leverandører mm.

 
Vi forventer, at du har... (prioriteret rækkefølge)

   • Minimum 1 års dokumenteret hands on erfaring med Google Ads og Facebook annoncering (gerne resultater)
   • Erfaring med Tracking / Google Analytics (forståelse for forretningsperspektivet af de projekter, du sidder med).
   • Erfaring med at arbejde i CMS (bonus hvis du har erfaring med Umbraco)
   • Forståelse for SEO og CRO i forbindelse med at skrive og opbygge landingpages.
   • Har kendskab til Photoshop til lettere grafisk billedredigering.
   • Erfaring med at skrive og udarbejde lækkert content (digitalt) til hjemmeside og andre digitale platforme.
   • Forståelse for Marketing Automation og lysten til at lære endnu mere.

Du vil komme til at indgå i et lille team på 3 (inkl. dig), og have tæt samarbejde til kundecentret og de lokale salgsledere i vores 9 afdelinger.

Tiltrædelse
Hurtigst muligt

Arbejdssted
Arbejdsstedet er på Agenavej 15 i Greve. Virksomhedens hovedkontor. 



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945274Phoenix-ab8f0dd412019-01-21T00:00:00Digital Marketingkoordinator med flair for talAfdeling:
Andersen & Martinis hovedkontor

Ansøgningsfrist:
15. februar 2019

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt

Kontaktperson:
Mikkel Brenøe-Jensen

Telefon:
36931017

Digital Marktingkoordinator
 
Vil du være med til at drive fremtidens bilforhandler? Andersen & Martini opruster fortsat på den digitale front med en masse spændende projekter for at styrke vores tilstedeværelse og tilpasse os måden, der bliver handlet biler på i dag. Vi går forrest i branchen og vil være en del af eliten i alle faser af brugerrejsen. For at bevare vores position online, har vi behov for flere hænder, så derfor søger vi lige nu en person med stor passion og erfaring inden for digital markedsføring til vores marketingteam. 

Om dig…

Du har minimum 1 års erfaring med Google Ads/Display og Facebook annoncering, er god med tal og er personligt engageret i dit arbejde. Du har masser af gå-på-mod og ser det som et privilegium at få lov at arbejde med flere af marketingkunstens discipliner online. Du bliver ikke skræmt af dataset og bliver drevet af resultater. Du kan se nye muligheder for virksomheden i det digitale univers, og bliver motiveret af at være med til at forme fremtidens bilforhandler. 
 
Om jobbet, som vi tilbyder…

   • Interessant stilling hos en af Danmarks største bilforhandlere
   • Dedikerede og kompetente kollegaer med stærke digitale kompetencer
   • Personlig og faglig udvikling i en alsidig hverdag
   • Hands on eksekvering og frie muligheder til at eksperimentere
   • En visionær arbejdsgiver med høje ambitioner og budget til at satse digitalt

 
Arbejdsopgaver

   • Intern kampagneansvarlig for drift og vedligeholdelse på A&M's digitale platforme
   • Eksekvering af online kampagner fra oprettelse, optimering til opfølgning og rapportering
   • Være med til at drive og vedligeholde www.am.dk, så vi hele tiden har en opdateret hjemmeside.
   • Med til at skabe og skrive inspirerende content, der positionerer A&M, som en førende servicevirksomhed i bilbranchen.
   • Med til at strukturere og opbygge nye digitale projekter på baggrund af data og undersøgelser
   • Automatisere digital kommunikation ud til nuværende og kommende kunder.
   • Opsnuse og skrive gode historier, der kan hjælpe med at bygge links til medier, leverandører mm.

 
Vi forventer, at du har... (prioriteret rækkefølge)

   • Minimum 1 års dokumenteret hands on erfaring med Google Ads og Facebook annoncering (gerne resultater)
   • Erfaring med Tracking / Google Analytics (forståelse for forretningsperspektivet af de projekter, du sidder med).
   • Erfaring med at arbejde i CMS (bonus hvis du har erfaring med Umbraco)
   • Forståelse for SEO og CRO i forbindelse med at skrive og opbygge landingpages.
   • Har kendskab til Photoshop til lettere grafisk billedredigering.
   • Erfaring med at skrive og udarbejde lækkert content (digitalt) til hjemmeside og andre digitale platforme.
   • Forståelse for Marketing Automation og lysten til at lære endnu mere.

Du vil komme til at indgå i et lille team på 3 (inkl. dig), og have tæt samarbejde til kundecentret og de lokale salgsledere i vores 9 afdelinger.

Tiltrædelse
Hurtigst muligt

Arbejdssted
Arbejdsstedet er på Agenavej 15 i Greve. Virksomhedens hovedkontor. 



 

2019-02-16T00:50:56.080 Afdeling: Andersen Martinis hovedkontor Ansøgningsfrist: 15. februar 2019 Tiltrædelse: Hurtigst muligt Kontaktperson: Mikkel Brenøe-Jensen Telefon: 36931017 Digital Marktingkoordinator Vil du være med til at drive fremtidens bilforhandler? Andersen Martini opruster fortsat på den digitale front med en masse spændende projekter for at styrke vores tilstedeværelse og tilpasse os måden, der bliver handlet biler på i dag. Vi går forrest i branchen og vil være en del af eliten i alle faser af brugerrejsen. For at bevare vores position online, har vi behov for flere hænder, så derfor søger vi lige nu en person med stor passion og erfaring inden for digital markedsføring til vores marketingteam. Om dig Du har minimum 1 års erfaring med Google Ads Display og Facebook annoncering, er god med tal og er personligt engageret i dit arbejde. Du har masser af gå-på-mod og ser det som et privilegium at få lov at arbejde med flere af marketingkunstens discipliner online. Du bliver ikke skræmt af dataset og bliver drevet af resultater. Du kan se nye muligheder for virksomheden i det digitale univers, og bliver motiveret af at være med til at forme fremtidens bilforhandler. Om jobbet, som vi tilbyder Interessant stilling hos en af Danmarks største bilforhandlere Dedikerede og kompetente kollegaer med stærke digitale kompetencer Personlig og faglig udvikling i en alsidig hverdag Hands on eksekvering og frie muligheder til at eksperimentere En visionær arbejdsgiver med høje ambitioner og budget til at satse digitalt Arbejdsopgaver Intern kampagneansvarlig for drift og vedligeholdelse på A M& 39 s digitale platforme Eksekvering af online kampagner fra oprettelse, optimering til opfølgning og rapportering Være med til at drive og vedligeholde www.am.dk, så vi hele tiden har en opdateret hjemmeside. Med til at skabe og skrive inspirerende content, der positionerer A M, som en førende servicevirksomhed i bilbranchen. Med til at strukturere og opbygge nye digitale projekter på baggrund af data og undersøgelser Automatisere digital kommunikation ud til nuværende og kommende kunder. Opsnuse og skrive gode historier, der kan hjælpe med at bygge links til medier, leverandører mm. Vi forventer, at du har... (prioriteret rækkefølge) Minimum 1 års dokumenteret hands on erfaring med Google Ads og Facebook annoncering (gerne resultater) Erfaring med Tracking Google Analytics (forståelse for forretningsperspektivet af de projekter, du sidder med). Erfaring med at arbejde i CMS (bonus hvis du har erfaring med Umbraco) Forståelse for SEO og CRO i forbindelse med at skrive og opbygge landingpages. Har kendskab til Photoshop til lettere grafisk billedredigering. Erfaring med at skrive og udarbejde lækkert content (digitalt) til hjemmeside og andre digitale platforme. Forståelse for Marketing Automation og lysten til at lære endnu mere. Du vil komme til at indgå i et lille team på 3 (inkl. dig), og have tæt samarbejde til kundecentret og de lokale salgsledere i vores 9 afdelinger. Tiltrædelse Hurtigst muligt Arbejdssted Arbejdsstedet er på Agenavej 15 i Greve. Virksomhedens hovedkontor.11Jobnetab8f0dd4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://a-m.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=966e25c8-e94e-4dd2-ad02-789094a5a6260EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3439734Andersen & Martini A/S11Agenavej 152670GreveDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent696508JobNet493288549328851000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab8f0dd4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab8f0dd4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab8f0dd4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab8f0dd4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/3.jpgØnsker du et spændende job som Marketingmedarbejder? Hos Andersen & Martini A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008771Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing360259019Mikkelnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329948146DIGITAL MARKETING STUDENT ASSISTANTRobot We are looking for a marketing student assistant who enjoys learning how to balance creativity with analytics. We are looking for you who thinks digital marketing is fun to do for approx. 15 h a week while still studying. This is a position with exciting tasks but also responsibilities, so buckle up! THE TASKS YOU WILL BE MAINLY WORKING WITH, WILL BE: Google AdWords create and manage campaigns, get creative with the tools you need to make things happen. Digital presence SEO Content marketing Other marketing and ad hoc tasks YOUR QUALIFICATIONS: Be enrolled in a Marketing and or Communications education You do need to have some experience with AdWords and Analytics Be fluent in Danish and English (spoken written) WHAT WE OFFER: An environment where you get space and support to develop your marketing skills A flexible schedule To be part of a growing company Awesome colleagues simply a great place to be in HOW TO APPLY: If you are ready to apply, then I am looking forward to reading your CV Cover letter, which you can send to Diana V. Hvidemose, Marketing Manager at dvh@rismasystems.com

We are looking for a marketing student assistant who enjoys learning how to balance creativity with analytics.
We are looking for you who thinks digital marketing is fun to do for approx. 15 h a week while still studying.
This is a position with exciting tasks but also responsibilities, so buckle up!


THE TASKS YOU WILL BE MAINLY WORKING WITH, WILL BE:
Google AdWords – create and manage campaigns, get creative with the tools you need to make things happen.
Digital presence
SEO & Content marketing
Other marketing and ad hoc tasks


YOUR QUALIFICATIONS:
Be enrolled in a Marketing and/or Communications education
You do need to have some experience with AdWords and Analytics
Be fluent in Danish and English (spoken & written)


WHAT WE OFFER:
An environment where you get space and support to develop your marketing skills
A flexible schedule
To be part of a growing company
Awesome colleagues & simply a great place to be in


HOW TO APPLY:
If you are ready to apply, then I am looking forward to reading your CV + Cover letter, which you can send to Diana V. Hvidemose, Marketing Manager at dvh@rismasystems.com

RISMA SYSTEMS A/SHerlev2019-01-24T00:00:002019-02-22T00:00:00
329948009Business Intelligence Specialist, StorkøbenhavnRobot Er du personen, der brænder for at arbejde med markedsdata? Til en nyoprettet stilling søger PersonaleBørsen for vores kunde Aurora Group A S, en Business Intelligence Specialist. Er du passioneret på tal, analyser og optimering samt produktkategorier og detailhandel? Evner du at omsætte konklusioner til konkrete anbefalinger? Så har du her muligheden for at blive en del af en dynamisk og vækstende nordisk virksomhed. Jobbet Din første opgave bliver at optimere og vækste vores kunders forretning på Duracell. Dette ud fra faktuelle data indsamlinger og analyser af AC Nielsen markedsdata, kunde- og leverandørdata, globale og industrielle tendenser, egen markedsunderretning m.m. På Duracell kategorien vil du skulle understøtte vores salg- og kategoriorganisation på specifikke kundeprojekter for at give klarhed og danne konklusioner ud fra et faktuelt datagrundlag. Dette i form af øget omsætning, varerotation, rentabilitet og synlighed. Dine ansvarsområder vil blandt andet være: Prissætning analyser Analyse af forbrugernes købsmønstre, inkl. salg ud af butik Paneldataanalyse Trends og tendenser, markedsdataindsamling, omsat til klare vejledninger og anbefalinger til organisationen. Performance management på rabatprogrammer Etc. Med tiden vil din rolle brede sig ud på flere brands og kategorier. Her vil du via specifikke anbefalinger skulle lokalisere indtægtsmuligheder, tendenser og risici, for at understøtte strategiske og taktiske beslutninger i organisationen. Kandidaten Du har 3-5 års erfaring fra lignende stilling, hvor du har transformeret markedsdata til værdi. Gerne for mærkevareleverandør til detailhandlen. Det essentielle er, at du har erfaring med at identificere, indsamle og analysere markedsandele, vækstfremskrivninger og tendenser på varemærker, konkurrenter og kunder. Som Business Intelligence Specialist skal du: Have en analytisk tilgang til store datamængder og besidde et solidt overblik Evne at se fremadrettede totalbilleder ud fra et matrix af varemærker, distributionskanaler og konsumentadfærd Besidde gode kommunikationsevner og kunne videreformidle konkrete anbefalinger, som omsættes til handlinger i organisationen Være selvkørende og igangsættende Etc. Det er et plus, hvis du tidligere har arbejdet Nordisk og eller har haft ansvaret for nogle stærke varemærker. Hos Aurora Group arbejdes der i AX09 og Board BI tool. Begge værktøjer som vil blive en fast del af din dagligdag. Virksomheden tilbyder Du vil få engagerede kollegaer med en uformel omgangstone. I Aurora Group arbejdes der i en kultur, hvor der tages ansvar for egen funktion og gives frihed til at tage beslutninger. Opgaver løses i tæt samarbejde og sparring med kollegaer fra øvrige afdelinger. Som medarbejder hos Aurora Group er du: Teamorienteret, altid klar til at hjælpe kolleger Udviklingsorienteret, ser muligheder Ser nye opgaver som en spændende udfordring Ansvarsfuld og kundeorienteret Der er tale om et fuldtids job, med ca. 5-10 rejsedage om året med overnatning. I jobbet vil du skulle referere til Head of Category Management Løn Løn efter forhandling, inkl. pension og sundhedsforsikring Tiltrædelse Løbende Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale. Virksomheden Aurora Group er Nordens førende distributør af tilbehør til Consumer Electronics og er bygget på over 100 års erfaring i salg af produkter til detailhandelen. Produktporteføljen består af nogle af markedets stærkeste brands samt egne brands. Forretningsmodellen er bygget på Brand Management, Logistik og In-store Execution, hvor medarbejderne er det stærke bindeled mellem kunder og leverandører, Aurora Group er anerkendt i branchen for sine komplette koncepter. Aurora Group arbejder målrettet på at være en social bevidst arbejdsplads, der sætter pris på forskellighed, og hvor der er højt til loftet. Aurora Group arbejder ud fra 3 kerneværdier: Customer Orientation Responsibility Leadership is everyone s Business

Er du personen, der brænder for at arbejde med markedsdata?

Til en nyoprettet stilling søger PersonaleBørsen for vores kunde Aurora Group A/S, en Business Intelligence Specialist. Er du passioneret på tal, analyser og optimering samt produktkategorier og detailhandel? Evner du at omsætte konklusioner til konkrete anbefalinger? Så har du her muligheden for at blive en del af en dynamisk og vækstende nordisk virksomhed.

Jobbet

Din første opgave bliver at optimere og vækste vores kunders forretning på Duracell. Dette ud fra faktuelle data indsamlinger og analyser af AC Nielsen markedsdata, kunde- og leverandørdata, globale og industrielle tendenser, egen markedsunderretning m.m.

På Duracell kategorien vil du skulle understøtte vores salg- og kategoriorganisation på specifikke kundeprojekter for at give klarhed og danne konklusioner ud fra et faktuelt datagrundlag. Dette i form af øget omsætning, varerotation, rentabilitet og synlighed.

Dine ansvarsområder vil blandt andet være:

  • Prissætning analyser

  • Analyse af forbrugernes købsmønstre, inkl. salg ud af butik

  • Paneldataanalyse

  • Trends og tendenser, markedsdataindsamling, omsat til klare vejledninger og anbefalinger til organisationen.

  • Performance management på rabatprogrammer

  • Etc.

Med tiden vil din rolle brede sig ud på flere brands og kategorier. Her vil du via specifikke anbefalinger skulle lokalisere indtægtsmuligheder, tendenser og risici, for at understøtte strategiske og taktiske beslutninger i organisationen.

Kandidaten

Du har 3-5 års erfaring fra lignende stilling, hvor du har transformeret markedsdata til værdi. Gerne for mærkevareleverandør til detailhandlen. Det essentielle er, at du har erfaring med at identificere, indsamle og analysere markedsandele, vækstfremskrivninger og tendenser på; varemærker, konkurrenter og kunder.

Som Business Intelligence Specialist skal du:

  • Have en analytisk tilgang til store datamængder og besidde et solidt overblik

  • Evne at se fremadrettede totalbilleder ud fra et matrix af varemærker, distributionskanaler og konsumentadfærd

  • Besidde gode kommunikationsevner og kunne videreformidle konkrete anbefalinger, som omsættes til handlinger i organisationen

  • Være selvkørende og igangsættende

  • Etc.

Det er et plus, hvis du tidligere har arbejdet Nordisk og/eller har haft ansvaret for nogle stærke varemærker. Hos Aurora Group arbejdes der i AX09 og Board BI tool. Begge værktøjer som vil blive en fast del af din dagligdag.

Virksomheden tilbyder

Du vil få engagerede kollegaer med en uformel omgangstone. I Aurora Group arbejdes der i en kultur, hvor der tages ansvar for egen funktion og gives frihed til at tage beslutninger. Opgaver løses i tæt samarbejde og sparring med kollegaer fra øvrige afdelinger.

Som medarbejder hos Aurora Group er du:

  • Teamorienteret, altid klar til at hjælpe kolleger

  • Udviklingsorienteret, ser muligheder

  • Ser nye opgaver som en spændende udfordring

  • Ansvarsfuld og kundeorienteret

Der er tale om et fuldtids job, med ca. 5-10 rejsedage om året med overnatning. I jobbet vil du skulle referere til Head of Category Management

Løn

Løn efter forhandling, inkl. pension og sundhedsforsikring

Tiltrædelse

Løbende

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale.

Virksomheden

Aurora Group er Nordens førende distributør af tilbehør til ”Consumer Electronics” og er bygget på over 100 års erfaring i salg af produkter til detailhandelen. Produktporteføljen består af nogle af markedets stærkeste brands samt egne brands. Forretningsmodellen er bygget på Brand Management, Logistik og In-store Execution, hvor medarbejderne er det stærke bindeled mellem kunder og leverandører, Aurora Group er anerkendt i branchen for sine komplette koncepter. Aurora Group arbejder målrettet på at være en social bevidst arbejdsplads, der sætter pris på forskellighed, og hvor der er højt til loftet. Aurora Group arbejder ud fra 3 kerneværdier: “Customer Orientation – Responsibility – Leadership is everyone’s Business

PersonaleBørsenBallerup2019-01-24T00:00:002019-03-21T00:00:00
329937698Adwords, SEO og Marketing - Mindre ''opstarts''-opgave fra snarest muligtRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6488 Vores nye hjemme side er færdig om en uges tid og i den forbindelse skal vi have startet online markting op igen - både SEO og Adwords. Vi er ikke interesseret i bureau- det har vi prøvet før og vil hellere have relation til en enkelt person. Vi forventer du har mulighed for at mødes face to face specielt under opstarten. Du skal være indstillet på også at mødes face 2 face en gang imellem til status møder og lign. Vi har ikke et kæmpe behov, og vores budget ligger nok på 5000 kr om ugen. Der er tale om ca. 2-5 timer om ugen nok lidt mere i opstartsfasen. Best case er har vi fundet en dygtig kandidat så vi kan gå igang midt feb. Vi har også kontor i Glostrup hvor der vil være mulighed for at mødes. Vi ser frem til at modtage din ansøgning på Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6488

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6488

 

Vores nye hjemme side er færdig om en uges tid og i den forbindelse skal vi have startet online markting op igen - både SEO og Adwords.

Vi er ikke interesseret i bureau- det har vi prøvet før og vil hellere have relation til en enkelt person. Vi forventer du har mulighed for at mødes face to face specielt under opstarten. Du skal være indstillet på også at mødes face 2 face en gang imellem til status møder og lign.

Vi har ikke et kæmpe behov, og vores budget ligger nok på 5000 kr om ugen. Der er tale om ca. 2-5 timer om ugen nok lidt mere i opstartsfasen.

Best case er har vi fundet en dygtig kandidat så vi kan gå igang midt feb.

Vi har også kontor i Glostrup hvor der vil være mulighed for at mødes.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning på Worksome.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6488

Worksome ApSHolmegaard2019-01-07T00:00:002019-03-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DIGITAL MARKETING STUDENT ASSISTANT

RISMA SYSTEMS A/S

Herlev
We are looking for a marketing student assistant who enjoys learning how to balance creativity with analytics. We are looking for you who thinks digital marketing is fun to do for approx. 15 h a week while still studying. This is a position with exc...
Indrykket:24. januar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019

Business Intelligence Specialist, Storkøbenhavn

PersonaleBørsen

Ballerup
Er du personen, der brænder for at arbejde med markedsdata? Til en nyoprettet stilling søger PersonaleBørsen for vores kunde Aurora Group A S, en Business Intelligence Specialist. Er du passioneret på tal, analyser og optimering samt produktkategori...
Indrykket:24. januar 2019
Udløbsdato:21. marts 2019

Adwords, SEO og Marketing - Mindre ''opstarts''-opgave fra snarest muligt

Worksome ApS

Holmegaard
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6488 Vores nye hjemme side er færdig om...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019