Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Digital Marketingkoordinator med flair for tal

Afdeling:
Andersen & Martinis hovedkontor

Ansøgningsfrist:
15. februar 2019

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt

Kontaktperson:
Mikkel Brenøe-Jensen

Telefon:
36931017

Digital Marktingkoordinator
 
Vil du være med til at drive fremtidens bilforhandler? Andersen & Martini opruster fortsat på den digitale front med en masse spændende projekter for at styrke vores tilstedeværelse og tilpasse os måden, der bliver handlet biler på i dag. Vi går forrest i branchen og vil være en del af eliten i alle faser af brugerrejsen. For at bevare vores position online, har vi behov for flere hænder, så derfor søger vi lige nu en person med stor passion og erfaring inden for digital markedsføring til vores marketingteam. 

Om dig…

Du har minimum 1 års erfaring med Google Ads/Display og Facebook annoncering, er god med tal og er personligt engageret i dit arbejde. Du har masser af gå-på-mod og ser det som et privilegium at få lov at arbejde med flere af marketingkunstens discipliner online. Du bliver ikke skræmt af dataset og bliver drevet af resultater. Du kan se nye muligheder for virksomheden i det digitale univers, og bliver motiveret af at være med til at forme fremtidens bilforhandler. 
 
Om jobbet, som vi tilbyder…

   • Interessant stilling hos en af Danmarks største bilforhandlere
   • Dedikerede og kompetente kollegaer med stærke digitale kompetencer
   • Personlig og faglig udvikling i en alsidig hverdag
   • Hands on eksekvering og frie muligheder til at eksperimentere
   • En visionær arbejdsgiver med høje ambitioner og budget til at satse digitalt

 
Arbejdsopgaver

   • Intern kampagneansvarlig for drift og vedligeholdelse på A&M's digitale platforme
   • Eksekvering af online kampagner fra oprettelse, optimering til opfølgning og rapportering
   • Være med til at drive og vedligeholde www.am.dk, så vi hele tiden har en opdateret hjemmeside.
   • Med til at skabe og skrive inspirerende content, der positionerer A&M, som en førende servicevirksomhed i bilbranchen.
   • Med til at strukturere og opbygge nye digitale projekter på baggrund af data og undersøgelser
   • Automatisere digital kommunikation ud til nuværende og kommende kunder.
   • Opsnuse og skrive gode historier, der kan hjælpe med at bygge links til medier, leverandører mm.

 
Vi forventer, at du har... (prioriteret rækkefølge)

   • Minimum 1 års dokumenteret hands on erfaring med Google Ads og Facebook annoncering (gerne resultater)
   • Erfaring med Tracking / Google Analytics (forståelse for forretningsperspektivet af de projekter, du sidder med).
   • Erfaring med at arbejde i CMS (bonus hvis du har erfaring med Umbraco)
   • Forståelse for SEO og CRO i forbindelse med at skrive og opbygge landingpages.
   • Har kendskab til Photoshop til lettere grafisk billedredigering.
   • Erfaring med at skrive og udarbejde lækkert content (digitalt) til hjemmeside og andre digitale platforme.
   • Forståelse for Marketing Automation og lysten til at lære endnu mere.

Du vil komme til at indgå i et lille team på 3 (inkl. dig), og have tæt samarbejde til kundecentret og de lokale salgsledere i vores 9 afdelinger.

Tiltrædelse
Hurtigst muligt

Arbejdssted
Arbejdsstedet er på Agenavej 15 i Greve. Virksomhedens hovedkontor. 



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945274Phoenix-ab8f0dd412019-01-21T00:00:00Digital Marketingkoordinator med flair for talAfdeling:
Andersen & Martinis hovedkontor

Ansøgningsfrist:
15. februar 2019

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt

Kontaktperson:
Mikkel Brenøe-Jensen

Telefon:
36931017

Digital Marktingkoordinator
 
Vil du være med til at drive fremtidens bilforhandler? Andersen & Martini opruster fortsat på den digitale front med en masse spændende projekter for at styrke vores tilstedeværelse og tilpasse os måden, der bliver handlet biler på i dag. Vi går forrest i branchen og vil være en del af eliten i alle faser af brugerrejsen. For at bevare vores position online, har vi behov for flere hænder, så derfor søger vi lige nu en person med stor passion og erfaring inden for digital markedsføring til vores marketingteam. 

Om dig…

Du har minimum 1 års erfaring med Google Ads/Display og Facebook annoncering, er god med tal og er personligt engageret i dit arbejde. Du har masser af gå-på-mod og ser det som et privilegium at få lov at arbejde med flere af marketingkunstens discipliner online. Du bliver ikke skræmt af dataset og bliver drevet af resultater. Du kan se nye muligheder for virksomheden i det digitale univers, og bliver motiveret af at være med til at forme fremtidens bilforhandler. 
 
Om jobbet, som vi tilbyder…

   • Interessant stilling hos en af Danmarks største bilforhandlere
   • Dedikerede og kompetente kollegaer med stærke digitale kompetencer
   • Personlig og faglig udvikling i en alsidig hverdag
   • Hands on eksekvering og frie muligheder til at eksperimentere
   • En visionær arbejdsgiver med høje ambitioner og budget til at satse digitalt

 
Arbejdsopgaver

   • Intern kampagneansvarlig for drift og vedligeholdelse på A&M's digitale platforme
   • Eksekvering af online kampagner fra oprettelse, optimering til opfølgning og rapportering
   • Være med til at drive og vedligeholde www.am.dk, så vi hele tiden har en opdateret hjemmeside.
   • Med til at skabe og skrive inspirerende content, der positionerer A&M, som en førende servicevirksomhed i bilbranchen.
   • Med til at strukturere og opbygge nye digitale projekter på baggrund af data og undersøgelser
   • Automatisere digital kommunikation ud til nuværende og kommende kunder.
   • Opsnuse og skrive gode historier, der kan hjælpe med at bygge links til medier, leverandører mm.

 
Vi forventer, at du har... (prioriteret rækkefølge)

   • Minimum 1 års dokumenteret hands on erfaring med Google Ads og Facebook annoncering (gerne resultater)
   • Erfaring med Tracking / Google Analytics (forståelse for forretningsperspektivet af de projekter, du sidder med).
   • Erfaring med at arbejde i CMS (bonus hvis du har erfaring med Umbraco)
   • Forståelse for SEO og CRO i forbindelse med at skrive og opbygge landingpages.
   • Har kendskab til Photoshop til lettere grafisk billedredigering.
   • Erfaring med at skrive og udarbejde lækkert content (digitalt) til hjemmeside og andre digitale platforme.
   • Forståelse for Marketing Automation og lysten til at lære endnu mere.

Du vil komme til at indgå i et lille team på 3 (inkl. dig), og have tæt samarbejde til kundecentret og de lokale salgsledere i vores 9 afdelinger.

Tiltrædelse
Hurtigst muligt

Arbejdssted
Arbejdsstedet er på Agenavej 15 i Greve. Virksomhedens hovedkontor. 



 

2019-02-16T00:50:56.080 Afdeling: Andersen Martinis hovedkontor Ansøgningsfrist: 15. februar 2019 Tiltrædelse: Hurtigst muligt Kontaktperson: Mikkel Brenøe-Jensen Telefon: 36931017 Digital Marktingkoordinator Vil du være med til at drive fremtidens bilforhandler? Andersen Martini opruster fortsat på den digitale front med en masse spændende projekter for at styrke vores tilstedeværelse og tilpasse os måden, der bliver handlet biler på i dag. Vi går forrest i branchen og vil være en del af eliten i alle faser af brugerrejsen. For at bevare vores position online, har vi behov for flere hænder, så derfor søger vi lige nu en person med stor passion og erfaring inden for digital markedsføring til vores marketingteam. Om dig Du har minimum 1 års erfaring med Google Ads Display og Facebook annoncering, er god med tal og er personligt engageret i dit arbejde. Du har masser af gå-på-mod og ser det som et privilegium at få lov at arbejde med flere af marketingkunstens discipliner online. Du bliver ikke skræmt af dataset og bliver drevet af resultater. Du kan se nye muligheder for virksomheden i det digitale univers, og bliver motiveret af at være med til at forme fremtidens bilforhandler. Om jobbet, som vi tilbyder Interessant stilling hos en af Danmarks største bilforhandlere Dedikerede og kompetente kollegaer med stærke digitale kompetencer Personlig og faglig udvikling i en alsidig hverdag Hands on eksekvering og frie muligheder til at eksperimentere En visionær arbejdsgiver med høje ambitioner og budget til at satse digitalt Arbejdsopgaver Intern kampagneansvarlig for drift og vedligeholdelse på A M& 39 s digitale platforme Eksekvering af online kampagner fra oprettelse, optimering til opfølgning og rapportering Være med til at drive og vedligeholde www.am.dk, så vi hele tiden har en opdateret hjemmeside. Med til at skabe og skrive inspirerende content, der positionerer A M, som en førende servicevirksomhed i bilbranchen. Med til at strukturere og opbygge nye digitale projekter på baggrund af data og undersøgelser Automatisere digital kommunikation ud til nuværende og kommende kunder. Opsnuse og skrive gode historier, der kan hjælpe med at bygge links til medier, leverandører mm. Vi forventer, at du har... (prioriteret rækkefølge) Minimum 1 års dokumenteret hands on erfaring med Google Ads og Facebook annoncering (gerne resultater) Erfaring med Tracking Google Analytics (forståelse for forretningsperspektivet af de projekter, du sidder med). Erfaring med at arbejde i CMS (bonus hvis du har erfaring med Umbraco) Forståelse for SEO og CRO i forbindelse med at skrive og opbygge landingpages. Har kendskab til Photoshop til lettere grafisk billedredigering. Erfaring med at skrive og udarbejde lækkert content (digitalt) til hjemmeside og andre digitale platforme. Forståelse for Marketing Automation og lysten til at lære endnu mere. Du vil komme til at indgå i et lille team på 3 (inkl. dig), og have tæt samarbejde til kundecentret og de lokale salgsledere i vores 9 afdelinger. Tiltrædelse Hurtigst muligt Arbejdssted Arbejdsstedet er på Agenavej 15 i Greve. Virksomhedens hovedkontor.11Jobnetab8f0dd4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://a-m.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=966e25c8-e94e-4dd2-ad02-789094a5a6260EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3439734Andersen & Martini A/S11Agenavej 152670GreveDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent696508JobNet493288549328851000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab8f0dd4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab8f0dd4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab8f0dd4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab8f0dd4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/3.jpgØnsker du et spændende job som Marketingmedarbejder? Hos Andersen & Martini A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008771Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing360259019Mikkelnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330008005Knivskarpe mødebookere søgesRobot Danbes er i rivende udvikling, og vi søger mødebookere til at booke møder på vegne af vores kørende salgskonsulenter. Du har den første kontakt med potentielle kunder, hvor du afdækker deres behov, booker sikkerhedscheck og lægger mødet direkte ind i sælgerens kalender. Sælgeren står dermed selv for salget af sikkerhedsprodukterne (alarmer mv.), og din primære opgave er derfor at booke et møde mellem vores sælgere og kunden. Da vi samarbejder med nogle af landets førende brands på markedet, har du gode argumenter på hånden. Hvem er vi? Danbes er en sikkerheds- og smart home virksomhed, og som har til huse i Herlev. Vi yder services indenfor sikkerheds- og intelligente, energibesparende løsninger til hjemmet. Derudover sætter vi stor pris på at have de bedste og gladeste medarbejdere samt et godt arbejdsmiljø- hvor det ikke blot er sjovt at møde ind, men også mulighed for at udvikle sig indenfor sit felt. I den forbindelse holder vi løbende opfølgningssamtaler for at sætte fokus på din trivsel, mål og resultater. Hos Danbes er vi overbeviste om, at det er viljen og høj faglighed, der får os til at lykkes. Dine primære arbejdsopgaver vil være At booke møder til vores kørende salgskonsulenter At sætte dig ind i og forstå kundens behov Koordinering af kundemøder i samarbejde med vores kørende sælgere Du skal kunne se dig selv i følgende Positiv af natur Resultatorienteret, konkurrencemindet og kvalitetsbevidst At du kan arbejde motiveret og selvstændigt Du er skarp til at researche Du har en struktureret tilgang til dit arbejde Arbejdstid Fuldtid: Arbejdstiden er 37 timer pr. uge ekskl. frokostpause, der typisk placeres i dagtimerne mandag til fredag i tidsrummet 09:00-17:00. Løn Garantiløn med mulighed for attraktiv provision. Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående jobbeskrivelse eller har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende CV og ansøgning eller kontakte HR-chef Kimberly Fray på Linkedin, tlf. 61672488 eller kundeservice@danbes.dk. Vi indkalder løbende til samtaler, så send os din ansøgning hurtigst muligt.

Danbes er i rivende udvikling, og vi søger mødebookere til at booke møder på vegne af vores kørende salgskonsulenter. Du har den første kontakt med potentielle kunder, hvor du afdækker deres behov, booker sikkerhedscheck og lægger mødet direkte ind i sælgerens kalender. Sælgeren står dermed selv for salget af sikkerhedsprodukterne (alarmer mv.), og din primære opgave er derfor at booke et møde mellem vores sælgere og kunden. Da vi samarbejder med nogle af landets førende brands på markedet, har du gode argumenter på hånden.

 

Hvem er vi?

Danbes er en sikkerheds- og smart home virksomhed, og som har til huse i Herlev. Vi yder services indenfor sikkerheds- og intelligente, energibesparende løsninger til hjemmet. Derudover sætter vi stor pris på at have de bedste og gladeste medarbejdere samt et godt arbejdsmiljø- hvor det ikke blot er sjovt at møde ind, men også mulighed for at udvikle sig indenfor sit felt.

I den forbindelse holder vi løbende opfølgningssamtaler for at sætte fokus på din trivsel, mål og resultater. Hos Danbes er vi overbeviste om, at det er viljen og høj faglighed, der får os til at lykkes.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • At booke møder til vores kørende salgskonsulenter
  • At sætte dig ind i og forstå kundens behov
  • Koordinering af kundemøder – i samarbejde med vores kørende sælgere

 

Du skal kunne se dig selv i følgende

  • Positiv af natur
  • Resultatorienteret, konkurrencemindet og kvalitetsbevidst
  • At du kan arbejde motiveret og selvstændigt
  • Du er skarp til at researche
  • Du har en struktureret tilgang til dit arbejde

 

Arbejdstid

Fuldtid: Arbejdstiden er 37 timer pr. uge ekskl. frokostpause, der typisk placeres i dagtimerne mandag til fredag i tidsrummet 09:00-17:00.

 

Løn

Garantiløn med mulighed for attraktiv provision.

Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående jobbeskrivelse eller har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende CV og ansøgning eller kontakte HR-chef Kimberly FrayLinkedin, tlf. 61672488 eller kundeservice@danbes.dk.

 Vi indkalder løbende til samtaler, så send os din ansøgning hurtigst muligt.

 

Danbes ApSHerlev2019-04-17T00:00:002019-04-22T00:00:00
329986839Digital marketinghaj, der kan skabe gode og effektive kunderejserRobot Brænder du for at styrke iværksættere og virksomheders innovation og konkurrenceevne i og udenfor Danmarks grænser? Og vil du være med til at sikre, at vores budskaber når ud til de forskellige målgrupper og skaber effekt? Så er du måske vores nye kollega i Kommunikation & Marketing i Patent- og Varemærkestyrelsen. Vi er en myndighed, der arbejder nationalt og internationalt for at skabe gode vækstbetingelser for danske virksomheder. For at styrke indsatsen søger vi en marketingmedarbejder med pionerånd, der vil være med til at synliggøre værdien af patenter, varemærker og design. Du bliver en del af en ny, travl og dedikeret enhed på syv personer med høj faglighed og stærke ambitioner. Vi har en stor berøringsflade med resten af styrelsen og mange eksterne samarbejdspartnere. Du bliver en nøgleperson i den fælles indsats med at producere engagerende digitalt indhold, der skaber effekt og sikrer, at vi når vores KPIer. Dine væsentligste opgaver Udvikle og eksekvere vores digitale markedsføring, så vi effektivt når målgruppen lige fra unge iværksættere til beslutningstagerne hos de store, toneangivende virksomheder i Danmark. Med afsæt i data tester og gennemfører du digitale kampagner, der skaber opmærksomhed og genererer trafik til vores digitale platforme og til Kundeservice. Projektledelse af hjemmeside-projekt. Din profil Du er uddannet inden for marketing, mestrer hele marketingpaletten (BtB og BtC) og er vant til at implementere kampagner gennem samarbejdspartnere og leverandører. Du har god forståelse for alt fra Google AdWords, SEO SEM, retargeting til e-mail flows og SoMe. Du arbejder hjemmevant i Google Analytics med konverteringsoptimering, forbedring af bouncerates og optimering af landingpages. Du har god procesforståelse og erfaring med projektledelse og CRM. Som person er du: Proaktiv og har et stærkt personligt drive . God til at arbejde med en bred kontaktflade og kan begå dig på alle niveauer. Fleksibel og stærk holdspiller med fokus på at få opgaven løst. Handlekraftig, kvalitets- og deadlinebevidst. God til at arbejde struktureret og du følger op og får tingene til at ske. I stand til at begå dig på engelsk i skrift og tale. Vi tilbyder En spændende og alsidig stilling i en organisation med et stærkt formål i krydsfeltet mellem erhverv, politik og samfund. Fleksibel arbejdstid, så du får en fornuftig balance mellem arbejde og fritid. Et job med store personlige og faglige udviklingsmuligheder i et nyetableret team. Gode netværksmuligheder. Et motiverende arbejdsmiljø og engagerede kolleger. Om os Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper virksomheder med at skabe forretning ud af deres ideer. Vi leverer målrettet information og vejleder i hele udviklingsprocessen fra idé til aktiv, og vi behandler og udsteder rettigheder på patenter, designs og varemærker. Vi er en dynamisk, moderne og markedsorienteret styrelse under Erhvervsministeriet. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer og en uformel omgangstone. Styrelsen beskæftiger ca. 200 medarbejdere, hvoraf 45 er placeret i Ikast og de resterende i Høje Taastrup. Du vil have arbejdsplads på kontoret i Høje Taastrup. Information Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt. Du ansættes efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Kommunikation & Marketing, Marianne Folner, på telefon 41 71 57 58. Oplysninger om løn og ansættelsesvilkår kan fås ved henvendelse til HR-rekrutteringspartner Zenia Lotus Hansen på telefon 91 33 70 61. Ansøgning Lyder stillingen som noget for dig? Så klik på Søg stillingen -knappen nederst i annoncen eller via vores hjemmeside www.dkpto.dk job. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest søndag den 21. april 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 17 og 18, og der vil blive anvendt test i rekrutteringsprocessen. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.Brænder du for at styrke iværksættere og virksomheders innovation og konkurrenceevne i og udenfor Danmarks grænser? Og vil du være med til at sikre, at vores budskaber når ud til de forskellige målgrupper og skaber effekt?

Så er du måske vores nye kollega i Kommunikation & Marketing i Patent- og Varemærkestyrelsen. Vi er en myndighed, der arbejder nationalt og internationalt for at skabe gode vækstbetingelser for danske virksomheder. For at styrke indsatsen søger vi en marketingmedarbejder med pionerånd, der vil være med til at synliggøre værdien af patenter, varemærker og design.

Du bliver en del af en ny, travl og dedikeret enhed på syv personer med høj faglighed og stærke ambitioner. Vi har en stor berøringsflade med resten af styrelsen og mange eksterne samarbejdspartnere. Du bliver en nøgleperson i den fælles indsats med at producere engagerende digitalt indhold, der skaber effekt og sikrer, at vi når vores KPIer.

Dine væsentligste opgaver
  • Udvikle og eksekvere vores digitale markedsføring, så vi effektivt når målgruppen – lige fra unge iværksættere til beslutningstagerne hos de store, toneangivende virksomheder i Danmark.
  • Med afsæt i data tester og gennemfører du digitale kampagner, der skaber opmærksomhed og genererer trafik til vores digitale platforme og til Kundeservice.
  • Projektledelse af hjemmeside-projekt.

Din profil
Du er uddannet inden for marketing, mestrer hele marketingpaletten (BtB og BtC) og er vant til at implementere kampagner gennem samarbejdspartnere og leverandører. Du har god forståelse for alt fra Google AdWords, SEO/SEM, retargeting til e-mail flows og SoMe.

Du arbejder hjemmevant i Google Analytics med konverteringsoptimering, forbedring af bouncerates og optimering af landingpages. Du har god procesforståelse og erfaring med projektledelse og CRM.

Som person er du:
  • Proaktiv og har et stærkt personligt ’drive’.
  • God til at arbejde med en bred kontaktflade og kan begå dig på alle niveauer.
  • Fleksibel og stærk holdspiller med fokus på at få opgaven løst.
  • Handlekraftig, kvalitets- og deadlinebevidst.
  • God til at arbejde struktureret og du følger op og får tingene til at ske.
  • I stand til at begå dig på engelsk i skrift og tale.


Vi tilbyder
  • En spændende og alsidig stilling i en organisation med et stærkt formål i krydsfeltet mellem erhverv, politik og samfund.
  • Fleksibel arbejdstid, så du får en fornuftig balance mellem arbejde og fritid.
  • Et job med store personlige og faglige udviklingsmuligheder i et nyetableret team.
  • Gode netværksmuligheder.
  • Et motiverende arbejdsmiljø og engagerede kolleger.


Om os
Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper virksomheder med at skabe forretning ud af deres ideer. Vi leverer målrettet information og vejleder i hele udviklingsprocessen fra idé til aktiv, og vi behandler og udsteder rettigheder på patenter, designs og varemærker.

Vi er en dynamisk, moderne og markedsorienteret styrelse under Erhvervsministeriet. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer og en uformel omgangstone. Styrelsen beskæftiger ca. 200 medarbejdere, hvoraf 45 er placeret i Ikast og de resterende i Høje Taastrup. Du vil have arbejdsplads på kontoret i Høje Taastrup.

Information
Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt. Du ansættes efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Kommunikation & Marketing, Marianne Folner, på telefon 41 71 57 58. Oplysninger om løn og ansættelsesvilkår kan fås ved henvendelse til HR-rekrutteringspartner Zenia Lotus Hansen på telefon 91 33 70 61.

Ansøgning
Lyder stillingen som noget for dig? Så klik på ”Søg stillingen”-knappen nederst i annoncen eller via vores hjemmeside www.dkpto.dk/job. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest søndag den 21. april 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 17 og 18, og der vil blive anvendt test i rekrutteringsprocessen.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.

Patent- og VaremærkestyrelsenTaastrup2019-03-29T00:00:002019-04-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Knivskarpe mødebookere søges

Danbes ApS

Herlev
Danbes er i rivende udvikling, og vi søger mødebookere til at booke møder på vegne af vores kørende salgskonsulenter. Du har den første kontakt med potentielle kunder, hvor du afdækker deres behov, booker sikkerhedscheck og lægger mødet direkte ind ...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:22. april 2019

Digital marketinghaj, der kan skabe gode og effektive kunderejser

Patent- og Varemærkestyrelsen

Taastrup
Brænder du for at styrke iværksættere og virksomheders innovation og konkurrenceevne i og udenfor Danmarks grænser? Og vil du være med til at sikre, at vores budskaber når ud til de forskellige målgrupper og skaber effekt? Så er du måske vores nye k...
Indrykket:29. marts 2019
Udløbsdato:28. april 2019