Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Digital Marketingkoordinator med flair for tal

Afdeling:
Andersen & Martinis hovedkontor

Ansøgningsfrist:
15. februar 2019

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt

Kontaktperson:
Mikkel Brenøe-Jensen

Telefon:
36931017

Digital Marktingkoordinator
 
Vil du være med til at drive fremtidens bilforhandler? Andersen & Martini opruster fortsat på den digitale front med en masse spændende projekter for at styrke vores tilstedeværelse og tilpasse os måden, der bliver handlet biler på i dag. Vi går forrest i branchen og vil være en del af eliten i alle faser af brugerrejsen. For at bevare vores position online, har vi behov for flere hænder, så derfor søger vi lige nu en person med stor passion og erfaring inden for digital markedsføring til vores marketingteam. 

Om dig…

Du har minimum 1 års erfaring med Google Ads/Display og Facebook annoncering, er god med tal og er personligt engageret i dit arbejde. Du har masser af gå-på-mod og ser det som et privilegium at få lov at arbejde med flere af marketingkunstens discipliner online. Du bliver ikke skræmt af dataset og bliver drevet af resultater. Du kan se nye muligheder for virksomheden i det digitale univers, og bliver motiveret af at være med til at forme fremtidens bilforhandler. 
 
Om jobbet, som vi tilbyder…

   • Interessant stilling hos en af Danmarks største bilforhandlere
   • Dedikerede og kompetente kollegaer med stærke digitale kompetencer
   • Personlig og faglig udvikling i en alsidig hverdag
   • Hands on eksekvering og frie muligheder til at eksperimentere
   • En visionær arbejdsgiver med høje ambitioner og budget til at satse digitalt

 
Arbejdsopgaver

   • Intern kampagneansvarlig for drift og vedligeholdelse på A&M's digitale platforme
   • Eksekvering af online kampagner fra oprettelse, optimering til opfølgning og rapportering
   • Være med til at drive og vedligeholde www.am.dk, så vi hele tiden har en opdateret hjemmeside.
   • Med til at skabe og skrive inspirerende content, der positionerer A&M, som en førende servicevirksomhed i bilbranchen.
   • Med til at strukturere og opbygge nye digitale projekter på baggrund af data og undersøgelser
   • Automatisere digital kommunikation ud til nuværende og kommende kunder.
   • Opsnuse og skrive gode historier, der kan hjælpe med at bygge links til medier, leverandører mm.

 
Vi forventer, at du har... (prioriteret rækkefølge)

   • Minimum 1 års dokumenteret hands on erfaring med Google Ads og Facebook annoncering (gerne resultater)
   • Erfaring med Tracking / Google Analytics (forståelse for forretningsperspektivet af de projekter, du sidder med).
   • Erfaring med at arbejde i CMS (bonus hvis du har erfaring med Umbraco)
   • Forståelse for SEO og CRO i forbindelse med at skrive og opbygge landingpages.
   • Har kendskab til Photoshop til lettere grafisk billedredigering.
   • Erfaring med at skrive og udarbejde lækkert content (digitalt) til hjemmeside og andre digitale platforme.
   • Forståelse for Marketing Automation og lysten til at lære endnu mere.

Du vil komme til at indgå i et lille team på 3 (inkl. dig), og have tæt samarbejde til kundecentret og de lokale salgsledere i vores 9 afdelinger.

Tiltrædelse
Hurtigst muligt

Arbejdssted
Arbejdsstedet er på Agenavej 15 i Greve. Virksomhedens hovedkontor. 



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945274Phoenix-ab8f0dd412019-01-21T00:00:00Digital Marketingkoordinator med flair for talAfdeling:
Andersen & Martinis hovedkontor

Ansøgningsfrist:
15. februar 2019

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt

Kontaktperson:
Mikkel Brenøe-Jensen

Telefon:
36931017

Digital Marktingkoordinator
 
Vil du være med til at drive fremtidens bilforhandler? Andersen & Martini opruster fortsat på den digitale front med en masse spændende projekter for at styrke vores tilstedeværelse og tilpasse os måden, der bliver handlet biler på i dag. Vi går forrest i branchen og vil være en del af eliten i alle faser af brugerrejsen. For at bevare vores position online, har vi behov for flere hænder, så derfor søger vi lige nu en person med stor passion og erfaring inden for digital markedsføring til vores marketingteam. 

Om dig…

Du har minimum 1 års erfaring med Google Ads/Display og Facebook annoncering, er god med tal og er personligt engageret i dit arbejde. Du har masser af gå-på-mod og ser det som et privilegium at få lov at arbejde med flere af marketingkunstens discipliner online. Du bliver ikke skræmt af dataset og bliver drevet af resultater. Du kan se nye muligheder for virksomheden i det digitale univers, og bliver motiveret af at være med til at forme fremtidens bilforhandler. 
 
Om jobbet, som vi tilbyder…

   • Interessant stilling hos en af Danmarks største bilforhandlere
   • Dedikerede og kompetente kollegaer med stærke digitale kompetencer
   • Personlig og faglig udvikling i en alsidig hverdag
   • Hands on eksekvering og frie muligheder til at eksperimentere
   • En visionær arbejdsgiver med høje ambitioner og budget til at satse digitalt

 
Arbejdsopgaver

   • Intern kampagneansvarlig for drift og vedligeholdelse på A&M's digitale platforme
   • Eksekvering af online kampagner fra oprettelse, optimering til opfølgning og rapportering
   • Være med til at drive og vedligeholde www.am.dk, så vi hele tiden har en opdateret hjemmeside.
   • Med til at skabe og skrive inspirerende content, der positionerer A&M, som en førende servicevirksomhed i bilbranchen.
   • Med til at strukturere og opbygge nye digitale projekter på baggrund af data og undersøgelser
   • Automatisere digital kommunikation ud til nuværende og kommende kunder.
   • Opsnuse og skrive gode historier, der kan hjælpe med at bygge links til medier, leverandører mm.

 
Vi forventer, at du har... (prioriteret rækkefølge)

   • Minimum 1 års dokumenteret hands on erfaring med Google Ads og Facebook annoncering (gerne resultater)
   • Erfaring med Tracking / Google Analytics (forståelse for forretningsperspektivet af de projekter, du sidder med).
   • Erfaring med at arbejde i CMS (bonus hvis du har erfaring med Umbraco)
   • Forståelse for SEO og CRO i forbindelse med at skrive og opbygge landingpages.
   • Har kendskab til Photoshop til lettere grafisk billedredigering.
   • Erfaring med at skrive og udarbejde lækkert content (digitalt) til hjemmeside og andre digitale platforme.
   • Forståelse for Marketing Automation og lysten til at lære endnu mere.

Du vil komme til at indgå i et lille team på 3 (inkl. dig), og have tæt samarbejde til kundecentret og de lokale salgsledere i vores 9 afdelinger.

Tiltrædelse
Hurtigst muligt

Arbejdssted
Arbejdsstedet er på Agenavej 15 i Greve. Virksomhedens hovedkontor. 



 

2019-02-16T00:50:56.080 Afdeling: Andersen Martinis hovedkontor Ansøgningsfrist: 15. februar 2019 Tiltrædelse: Hurtigst muligt Kontaktperson: Mikkel Brenøe-Jensen Telefon: 36931017 Digital Marktingkoordinator Vil du være med til at drive fremtidens bilforhandler? Andersen Martini opruster fortsat på den digitale front med en masse spændende projekter for at styrke vores tilstedeværelse og tilpasse os måden, der bliver handlet biler på i dag. Vi går forrest i branchen og vil være en del af eliten i alle faser af brugerrejsen. For at bevare vores position online, har vi behov for flere hænder, så derfor søger vi lige nu en person med stor passion og erfaring inden for digital markedsføring til vores marketingteam. Om dig Du har minimum 1 års erfaring med Google Ads Display og Facebook annoncering, er god med tal og er personligt engageret i dit arbejde. Du har masser af gå-på-mod og ser det som et privilegium at få lov at arbejde med flere af marketingkunstens discipliner online. Du bliver ikke skræmt af dataset og bliver drevet af resultater. Du kan se nye muligheder for virksomheden i det digitale univers, og bliver motiveret af at være med til at forme fremtidens bilforhandler. Om jobbet, som vi tilbyder Interessant stilling hos en af Danmarks største bilforhandlere Dedikerede og kompetente kollegaer med stærke digitale kompetencer Personlig og faglig udvikling i en alsidig hverdag Hands on eksekvering og frie muligheder til at eksperimentere En visionær arbejdsgiver med høje ambitioner og budget til at satse digitalt Arbejdsopgaver Intern kampagneansvarlig for drift og vedligeholdelse på A M& 39 s digitale platforme Eksekvering af online kampagner fra oprettelse, optimering til opfølgning og rapportering Være med til at drive og vedligeholde www.am.dk, så vi hele tiden har en opdateret hjemmeside. Med til at skabe og skrive inspirerende content, der positionerer A M, som en førende servicevirksomhed i bilbranchen. Med til at strukturere og opbygge nye digitale projekter på baggrund af data og undersøgelser Automatisere digital kommunikation ud til nuværende og kommende kunder. Opsnuse og skrive gode historier, der kan hjælpe med at bygge links til medier, leverandører mm. Vi forventer, at du har... (prioriteret rækkefølge) Minimum 1 års dokumenteret hands on erfaring med Google Ads og Facebook annoncering (gerne resultater) Erfaring med Tracking Google Analytics (forståelse for forretningsperspektivet af de projekter, du sidder med). Erfaring med at arbejde i CMS (bonus hvis du har erfaring med Umbraco) Forståelse for SEO og CRO i forbindelse med at skrive og opbygge landingpages. Har kendskab til Photoshop til lettere grafisk billedredigering. Erfaring med at skrive og udarbejde lækkert content (digitalt) til hjemmeside og andre digitale platforme. Forståelse for Marketing Automation og lysten til at lære endnu mere. Du vil komme til at indgå i et lille team på 3 (inkl. dig), og have tæt samarbejde til kundecentret og de lokale salgsledere i vores 9 afdelinger. Tiltrædelse Hurtigst muligt Arbejdssted Arbejdsstedet er på Agenavej 15 i Greve. Virksomhedens hovedkontor.11Jobnetab8f0dd4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://a-m.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=966e25c8-e94e-4dd2-ad02-789094a5a6260EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3439734Andersen & Martini A/S11Agenavej 152670GreveDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent696508JobNet493288549328851000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab8f0dd4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab8f0dd4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab8f0dd4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab8f0dd4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/3.jpgDigital Marketingkoordinator med flair for tal12008771Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing360259019Mikkelnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330088667Pay Per Click MarketeerRobot Are you ready to explore Amazon advertising? Launch your career in digital marketing as part of a global marketing organization propelled by a steep growth rate. We promise great colleagues, hands-on experience, flexibility and the opportunity to work with some of the latest tools. Step into our End Customer Marketing department At Jabra, we are part of the GN family and committed to making life sound better. In End Customer Marketing, we tell the story of our great products to our customers by assisting our global organization with marketing creation and execution. As part of our department, you will join the Consumer Media team currently consisting of 3 media specialists. Together, we provide country managers and other stakeholders across our organization with advice on media purchasing. Work with digital campaigns across platforms Your main task will be to support your team in their work, but you will be given a great deal of responsibility from day one as you will be taking charge of your own marketing campaigns. Doing so, you will work with data-driven tasks ranging across platforms such as Amazon Marketing Services, Facebook, Google AdWords, LinkedIn and YouTube. In short, you will pore over campaigns and maintain a close dialogue with the person in charge of the campaign, keeping an eye out for ways to optimize performance. More specifically your tasks will include: • Creating, launching and optimizing digital campaigns across different platforms • Monitoring budgets and overseeing campaign performance • Tracking campaign KPIs and producing useful reports for management • Extracting, managing and analyzing web analytics data from Google Analytics to track digital campaign performance Seize the opportunity to grow in a fast-paced, international environment We continue to grow our investment in digital media, and you will join a dynamic in-house media team motivated to deliver operational excellence and optimize traffic, revenue and profit. As Amazon is one of our most important retailers, you will have the unique opportunity to work with a large, global Amazon media budget. The way I see it, Amazon advertising is the next big thing, and that makes this a great opportunity for you if you want to solidify your career path in digital marketing, explains Digital Optimization Manager Kristoffer Ellebye Larsen. Digital media wiz with a head for numbers Working with numbers and spotting trends and patterns is your thing and the key to your success in this position. Bringing your roll-up-your-sleeves attitude to the table, you take a structured approach to your tasks. You pay attention to detail, and you are never shy to speak up when you spot an opportunity. • You probably have a couple of years of experience with PPC (Facebook, Google AdWords, Display Campaigns, etc.) but you could also be a recent graduate • You get bonus points for having hands-on experience working with marketplaces such as Amazon, but it is not a requirement • You know your way around Excel • You are fluent in English Would you like to know more? To apply, use the APPLY link no later than September 26, 2019. Applications are assessed on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible. If you want to know more about the position, you are welcome to contact Digital Optimization Manager Kristoffer Ellebye Larsen on 45 31 33 93 53. About us The GN Group is a global leader in intelligent audio solutions that let you hear more, do more and be more than you ever thought possible. Our ambitious 150-year journey has taken us from telegraph cables to radio waves and intelligent audio engineering. To celebrate our anniversary, we look to our unique competences within medical, professional and consumer audio solutions to help us continue to transform lives through the power of sound. GN was founded with a truly innovative and global mindset. Today, we honor that legacy with world-leading expertise in the human ear, sound, wireless technology, miniaturization and collaborations with leading technology partners. GN s solutions are marketed by the brands ReSound, Beltone, Interton, Jabra and BlueParrott in 100 countries. Founded in 1869, the GN Group employs more than 6,000 people and is listed on Nasdaq Copenhagen (GN.CO). For the purpose of processing your job application, GN will process your personal data. We encourage you not to provide us with sensitive information (e.g. racial or ethnic origin, political opinions, religious or philosophical beliefs, trade union membership, health information or sexual orientation) about yourself. Your application will be transferred to the local GN office posting this job. For information about how GN processes your personal data, please read our » privacy policy

Are you ready to explore Amazon advertising?

Launch your career in digital marketing as part of a global marketing organization propelled by a steep growth rate. We promise great colleagues, hands-on experience, flexibility and the opportunity to work with some of the latest tools.

Step into our End Customer Marketing department

At Jabra, we are part of the GN family and committed to making life sound better. In End Customer Marketing, we tell the story of our great products to our customers by assisting our global organization with marketing creation and execution.

As part of our department, you will join the Consumer Media team currently consisting of 3 media specialists. Together, we provide country managers and other stakeholders across our organization with advice on media purchasing.

Work with digital campaigns across platforms
Your main task will be to support your team in their work, but you will be given a great deal of responsibility from day one as you will be taking charge of your own marketing campaigns. Doing so, you will work with data-driven tasks ranging across platforms such as Amazon Marketing Services, Facebook, Google AdWords, LinkedIn and YouTube.
In short, you will pore over campaigns and maintain a close dialogue with the person in charge of the campaign, keeping an eye out for ways to optimize performance. More specifically your tasks will include:
• Creating, launching and optimizing digital campaigns across different platforms
• Monitoring budgets and overseeing campaign performance
• Tracking campaign KPIs and producing useful reports for management
• Extracting, managing and analyzing web analytics data from Google Analytics to track digital campaign performance

Seize the opportunity to grow in a fast-paced, international environment
We continue to grow our investment in digital media, and you will join a dynamic in-house media team motivated to deliver operational excellence and optimize traffic, revenue and profit. As Amazon is one of our most important retailers, you will have the unique opportunity to work with a large, global Amazon media budget.

“The way I see it, Amazon advertising is the next big thing, and that makes this a great opportunity for you if you want to solidify your career path in digital marketing,” explains Digital Optimization Manager Kristoffer Ellebye Larsen.

Digital media wiz with a head for numbers
Working with numbers and spotting trends and patterns is your thing – and the key to your success in this position. Bringing your roll-up-your-sleeves attitude to the table, you take a structured approach to your tasks. You pay attention to detail, and you are never shy to speak up when you spot an opportunity.

• You probably have a couple of years of experience with PPC (Facebook, Google AdWords, Display Campaigns, etc.) but you could also be a recent graduate
• You get bonus points for having hands-on experience working with marketplaces such as Amazon, but it is not a requirement
• You know your way around Excel
• You are fluent in English

Would you like to know more?
To apply, use the ‘APPLY’ link no later than September 26, 2019. Applications are assessed on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible.

If you want to know more about the position, you are welcome to contact Digital Optimization Manager Kristoffer Ellebye Larsen on +45 31 33 93 53.

About us
The GN Group is a global leader in intelligent audio solutions that let you hear more, do more and be more than you ever thought possible. Our ambitious 150-year journey has taken us from telegraph cables to radio waves and intelligent audio engineering. To celebrate our anniversary, we look to our unique competences within medical, professional and consumer audio solutions to help us continue to transform lives through the power of sound.

GN was founded with a truly innovative and global mindset. Today, we honor that legacy with world-leading expertise in the human ear, sound, wireless technology, miniaturization and collaborations with leading technology partners. GN's solutions are marketed by the brands ReSound, Beltone, Interton, Jabra and BlueParrott in 100 countries. Founded in 1869, the GN Group employs more than 6,000 people and is listed on Nasdaq Copenhagen (GN.CO).

For the purpose of processing your job application, GN will process your personal data. We encourage you not to provide us with sensitive information (e.g. racial or ethnic origin, political opinions, religious or philosophical beliefs, trade union membership, health information or sexual orientation) about yourself. Your application will be transferred to the local GN office posting this job. For information about how GN processes your personal data, please read our » privacy policy

GN AUDIO A/SBallerup2019-09-12T00:00:002019-09-26T00:00:00
330067103PPC Manager søges til Adwise Media!Robot HAR DU PASSION FOR GOOGLE ADS, FÅR DU ET KICK AF AT LEVERER KONVERTERING TIL DINE KUNDER? SÅ ER DET DIG VI SØGER! Adwise Media er et af Danmarks dygtigste og mest ambitiøse webbureauer, med hovedsæde i Albertslund. Siden vores opstart i 2015 er det gået rigtigt stærkt på den fede måde. Og vores kundeportefølje tæller i dag mange hundrede firmaer, fra små nystartede enkeltmandsfirmaer til markedsledende virksomheder. Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver. Vi forventer af dig at du: 1: HAR ERFARING MED GOOGLE ADS Det behøver ikke nødvendigvis have mange års erfaring, men du skal have prøvet det, så du ved at det er det du brænder for. Er du Adwords mand kvinde ind til benet er Adwise Media stedet, hvor du kan tage dine kompetencer til nye højder, og blive blandt branchens mest eftertragtede individer. 2: DU KOMMUNIKERER PÅ ET HØJT NIVEAU I DANSK SKRIFT OG TALE Kommunikation er en af de vigtigste elementer i god marketing, både fordi vi skal skrive annoncetekster der skaber konvertering, men i lige så høj grad fordi, at kommunikationen med kunderne er fundamentet for, at vi kan lave succesfulde kampagner. 3: DU ER IKKE BANGE FOR AT GRIBE TELEFONEN OG TALE MED DINE KUNDER Erfaring viser at mange misforståelser kan undgås ved, at vi har telefonisk kontakt med vores kunder. Ligesom det i almindelighed skaber en højere kundetilfredshed. 4: DU BRÆNDER INDERLIGT FOR AT SKABE RESULTATER OG MÅLBAR KONVERTERING Drivkraften bag Adwise Media er, at skabe resultater for vores kunder. Vi er blandt branchens bedste til det allerede og som det nye medlem af Adwise-familien skal du også være drevet af at skabe succes for kunderne. DIT JOB SOM PPC MANAGER. Som PPC Manager vil du få ansvaret for din egen portefølje af kunder, og det vil være dig der har det primære ansvar for optimering og rådgivning af kunderne i det daglige. Men du er selvfølgeligt ikke alene, vores erfarne PPC Managers har op til 13 års erfaring med marketing og vil fungere som de perfekte sparringspartnere for dig. Da vi generelt arbejder på tværs af huset, vil du også være i tæt samarbejde med vores web-designere, SEO specilister og videomand der ligger fundamentet for, at du som PPC Manager, kan få maksimalt ud af dine kunders annoncekroner. Med andre ord er dit job at varetage markedsføringen for kunder, hos et bureau der rent faktisk holder og leverer hvad de lover. At Adwise er bygget på win-win princippet, har med årene vist sig, at være den helt rigtige tilgang fordi vores kunder de bliver hos os! Win-win eller ingen aftale er den centrale kerneværdi i Adwise Media og derfor tilbyder vi ikke produkter som vi ikke kan stå 100 inde for og vores dygtige medarbejdere er produktet, da det er jeres kompetencer der skaber magien. Derfor ansætter vi ikke den første og bedste, men venter gerne på den rette kandidat. Men vi ved også, at når man går hjem fra job, så er noget af det mest berigende at have skabt noget, selv når man har stået overfor en udfordrende kunde, der til sidst ender med at bade i konverteringer. Ansættelsesvilkår og løn Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn. Den endelige løn vil blive aftalt individuelt efter dine kvalifikationer. Din arbejdsplads vil være på Roholmsvej 12F, Albertslund, tæt på offentligt transport og motorvej. KUNNE DU TÆNKE DIG AT BLIVE EN DEL AF DANMARKS MEST AMBITIØSE MARKETINGBUREAU? Alt du skal gøre er at søge PPC stillingen på vores hjemmeside og så vil du blive kontaktet af Head of PPC Martin Hansen.

HAR DU PASSION FOR GOOGLE ADS, FÅR DU ET KICK AF AT LEVERER KONVERTERING TIL DINE KUNDER? SÅ ER DET DIG VI SØGER!

Adwise Media er et af Danmarks dygtigste og mest ambitiøse webbureauer, med hovedsæde i Albertslund.

Siden vores opstart i 2015 er det gået rigtigt stærkt på den fede måde. Og vores kundeportefølje tæller i dag mange hundrede firmaer, fra små nystartede enkeltmandsfirmaer til markedsledende virksomheder.

Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver.

Vi forventer af dig at du:

1: HAR ERFARING MED GOOGLE ADS

Det behøver ikke nødvendigvis have mange års erfaring, men du skal have prøvet det, så du ved at det er det du brænder for. Er du Adwords mand/kvinde ind til benet er Adwise Media stedet, hvor du kan tage dine kompetencer til nye højder, og blive blandt branchens mest eftertragtede individer.

2: DU KOMMUNIKERER PÅ ET HØJT NIVEAU I DANSK SKRIFT OG TALE

Kommunikation er en af de vigtigste elementer i god marketing, både fordi vi skal skrive annoncetekster der skaber konvertering, men i lige så høj grad fordi, at kommunikationen med kunderne er fundamentet for, at vi kan lave succesfulde kampagner.

3: DU ER IKKE BANGE FOR AT GRIBE TELEFONEN OG TALE MED DINE KUNDER

Erfaring viser at mange misforståelser kan undgås ved, at vi har telefonisk kontakt med vores kunder. Ligesom det i almindelighed skaber en højere kundetilfredshed.

4: DU BRÆNDER INDERLIGT FOR AT SKABE RESULTATER OG MÅLBAR KONVERTERING

Drivkraften bag Adwise Media er, at skabe resultater for vores kunder. Vi er blandt branchens bedste til det allerede og som det nye medlem af Adwise-familien skal du også være drevet af at skabe succes for kunderne.

DIT JOB SOM PPC MANAGER.

Som PPC Manager vil du få ansvaret for din egen portefølje af kunder, og det vil være dig der har det primære ansvar for optimering og rådgivning af kunderne i det daglige.

Men du er selvfølgeligt ikke alene, vores erfarne PPC Managers har op til 13 års erfaring med marketing og vil fungere som de perfekte sparringspartnere for dig.

Da vi generelt arbejder på tværs af huset, vil du også være i tæt samarbejde med vores web-designere, SEO specilister og videomand der ligger fundamentet for, at du som PPC Manager, kan få maksimalt ud af dine kunders annoncekroner.

Med andre ord er dit job at varetage markedsføringen for kunder, hos et bureau der rent faktisk holder og leverer hvad de lover.

At Adwise er bygget på win-win princippet, har med årene vist sig, at være den helt rigtige tilgang fordi vores kunder de bliver hos os!

Win-win eller ingen aftale er den centrale kerneværdi i Adwise Media og derfor tilbyder vi ikke produkter som vi ikke kan stå 100% inde for og vores dygtige medarbejdere er produktet, da det er jeres kompetencer der skaber magien.

Derfor ansætter vi ikke den første og bedste, men venter gerne på den rette kandidat.

Men vi ved også, at når man går hjem fra job, så er noget af det mest berigende at have skabt noget, selv når man har stået overfor en udfordrende kunde, der til sidst ender med at bade i konverteringer.

Ansættelsesvilkår og løn

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn. Den endelige løn vil blive aftalt individuelt efter dine kvalifikationer.

Din arbejdsplads vil være på Roholmsvej 12F, Albertslund, tæt på offentligt transport og motorvej.

KUNNE DU TÆNKE DIG AT BLIVE EN DEL AF DANMARKS MEST AMBITIØSE MARKETINGBUREAU?

Alt du skal gøre er at søge PPC stillingen på vores hjemmeside og så vil du blive kontaktet af Head of PPC

– Martin Hansen.

ADWISE MEDIA ApSAlbertslund2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pay Per Click Marketeer

GN AUDIO A/S

Ballerup
Are you ready to explore Amazon advertising? Launch your career in digital marketing as part of a global marketing organization propelled by a steep growth rate. We promise great colleagues, hands-on experience, flexibility and the opportunity to wo...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:26. september 2019

PPC Manager søges til Adwise Media!

ADWISE MEDIA ApS

Albertslund
HAR DU PASSION FOR GOOGLE ADS, FÅR DU ET KICK AF AT LEVERER KONVERTERING TIL DINE KUNDER? SÅ ER DET DIG VI SØGER! Adwise Media er et af Danmarks dygtigste og mest ambitiøse webbureauer, med hovedsæde i Albertslund. Siden vores opstart i 2015 er det ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019