Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Digital marketingspecialist og - koordinator

Brænder du for at udvikle og drive kommunikation og markedsføring på digitale og sociale medier - og har du god erfaring med det - så er det måske dig, vi søger.

Om os

Forsvarets Rekruttering er en del af Forsvarsministeriets Personalestyrelse og arbejder med alle aspekter af rekruttering, lige fra markedsføring af job, uddannelser og værnepligt i Forsvaret til afprøvning af egnede kandidater. I Marketingsektionen, hvor stillingen er ledig, arbejder vi primært med at markedsføre Forsvarets uddannelser for at rekruttere de bedste medarbejdere til Forsvaret. Det gør vi gennem interne og eksterne rekrutteringskampagner og andre mindre markedsføringsindsatser primært målrettet målgrupper i alderen 18-29 år. Derudover understøtter vi brandingen af Forsvaret som arbejdsplads.

Digitalt står Marketingsektionen for driften og udviklingen af forsvaret.dk/karriere, fak.dk/leder samt flere profiler på forskellige sociale medier (SoMe). Marketingsektionen har tillige et meget tæt og bredt samarbejde med Forsvarets skoler og myndigheder.

Vi er udviklingsorienterede, målrettede og professionelle – og lægger samtidig vægt på et uformelt miljø med godt humør. Sektionen er præget af højt tempo, mange bolde i luften, mange interne og eksterne samarbejdspartnere og flere perioder henover året, hvor 37 timer om ugen på ingen måder er nok. Rekrutteringsopgaven er præget af konstante forandringer samt stor opmærksomhed fra det politisk-strategiske niveau, hvilket bl.a. betyder, at du skal trives med at skifte fokus og tyngde i dit arbejde med meget kort varsel.

Marketingsektionen består af tre teams: Strategi- og kommunikationsteamet, det digitale team samt teamet for udadvendte aktiviteter.
Du vil blive en del af det digitale team, der p.t. udgøres af tre fuldtidsmedarbejdere og en studentermedhjælper, som tilsammen varetager udvikling og drift af Forsvarets Rekrutterings websites, sociale medier (SoMe), apps, CRM systemer, intranetsider og teamsites.

Om stillingen

Stillingen som digital marketingspecialist og -koordinator er en nøgleposition i sektionen, da den digitale del af vores kommunikations- og markedsføringsindsatser er i rivende udvikling.

Du vil som koordinator være ansvarlig for det digitale teams daglige samarbejde med sektionens to øvrige teams – særligt Strategiteamet – og med øvrige dele af Forsvarsministeriets Personalestyrelse samt andre myndigheder inden for Forsvarsministeriets koncern.

Som specialist vil du have ansvaret for vores indsats på de sociale medier i form af rollen som Community Manager, hvor du vil indgå i et omfattende netværk på tværs af Forsvarets mange myndigheder.

Sammen med dine kolleger i teamet skal du tillige udvikle og drifte Marketingsektionens øvrige digitale platforme.

Endelig vil du blive involveret i arbejdet med CRM- og databasemarkedsføring, og du vil ligeledes skulle vejlede i web-, CRM- og SoMe-relaterede spørgsmål samt deltage i udviklings- og projektarbejder på tværs af organisationen samt med eksterne samarbejdspartnere, fx reklamebureau.

Om dig

Du har en relevant mellemlang eller lang videregående uddannelse, og har særlig interesse og kompetencer indenfor digital kommunikation eller markedsføring – med tyngde på SoMe.

Du har erfaring som Community Manager med fokus på udvikling og drift af SoMe profiler, herunder udvikle, offentliggøre og styre content samt den følgende dialog.
Du er visionær, har lyst til at påtage dig ansvar, søge indflydelse og holder af samspillet med kolleger og samarbejdspartnere. Du er en teamplayer, men er samtidig god til at arbejde selvstændigt.

Du har erfaring med at lede og koordinere løsningen af komplekse opgaver, som indbefatter inddragelse af kolleger, interessenter og samarbejdspartnere – og du har en positiv og konstruktiv tilgang til både arbejdsopgaver og kolleger. Du har erfaring med (digital) projektledelse – gerne som projektleder.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med dialogmarkedsføring og kunderelationsstyringssystemer (CRM). Det er ligeledes en fordel, at du har erfaring med større Content Management Systemer (CMS), brug af digitale analyseværktøjer og anvendelse af HR-systemer som fx HR-Manager.

Endelig vil det være en fordel, hvis du har kendskab til Forsvarets organisation, opgaver og generelle virkelighed.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er slået bredt op, da der er flere mulig veje til stillingen, vigtigst er at du kan udføre jobbet.
Afhængig af hvilken uddannelse og erfaringer du har, vil du blive ansat efter en af nedenstående overenskomstvilkår.

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er en afdelingsleder-3 og indplaceret i løngruppe 3, sats 4. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Er du akademisk uddannet bliver du ansat som akademiker og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten på basisløntrin 4 – 8. Derudover vil der, afhængig af dine kvalifikationer, være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 % af basisløn og pensionsgivende tillæg.

Er du kandidat med en journalistisk uddannelse, bliver du blive ansat efter cirkulære om overenskomst for Journalister i statens tjeneste og aftale for praktikanter, der under deres uddanelse til journalist ansættes i staten.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Major Anders C. Bech på telefon 32665257.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Malene Nørgaard Abel på telefon 728 19142.

Ansøgningsfristen er mandag den 19. februar 2018, men vi forventer at afholde løbende samtaler allerede fra uge 7.
Tiltrædelse er den 1. april 2018, eller snarest herefter.

Vi vil bede dig søge stillingen via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets Personalestyrelse (FPS)
Forsvarsministeriets Personalestyrelse (FPS) er overordnet ansvarlig for personaleområdet, herunder HR-driften inden for Forsvarsministeriets koncern. Koncernen omfatter Værnsfælles Forsvarskommando, Forsvarets Efterretningstjeneste, Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen samt funktionelle styrelser, herunder Materiel- og Indkøbsstyrelsen, Ejendomsstyrelsen og Personalestyrelsen m.fl.
FPS støtter koncernens styrelser og myndigheder bl.a. gennem rekruttering til koncernens uddannelser og ca. 19.500 faste civile og militære stillinger samt 3.500 stillinger i reserven, rådgivning om HR-forhold, indkaldelse til Forsvarets Dag og værnepligt, forhandling af overenskomster og støtte til veteraner og pårørende. FPS har det faglige ansvar for udvikling og udmøntning af koncernens HR-strategiske tiltag.
FPS er som arbejdsplads kendetegnet af høj faglighed, fokus på videndeling og gode menneskelige relationer samt et godt og velfungerende arbejdsmiljø.
Hovedsædet er placeret i Ballerup med decentrale partnerelementer rundt omkring i hele lan-det. Forsvarsministeriets Personalestyrelses organisation består også af Forsvarets Center for Arbejdsmiljø og Veterancentret. Veterancentrets hovedsæde er placeret i Ringsted.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758469Phoenix-c9ba106312018-02-09T17:09:52.920Digital marketingspecialist og - koordinatorBrænder du for at udvikle og drive kommunikation og markedsføring på digitale og sociale medier - og har du god erfaring med det - så er det måske dig, vi søger.

Om os

Forsvarets Rekruttering er en del af Forsvarsministeriets Personalestyrelse og arbejder med alle aspekter af rekruttering, lige fra markedsføring af job, uddannelser og værnepligt i Forsvaret til afprøvning af egnede kandidater. I Marketingsektionen, hvor stillingen er ledig, arbejder vi primært med at markedsføre Forsvarets uddannelser for at rekruttere de bedste medarbejdere til Forsvaret. Det gør vi gennem interne og eksterne rekrutteringskampagner og andre mindre markedsføringsindsatser primært målrettet målgrupper i alderen 18-29 år. Derudover understøtter vi brandingen af Forsvaret som arbejdsplads.

Digitalt står Marketingsektionen for driften og udviklingen af forsvaret.dk/karriere, fak.dk/leder samt flere profiler på forskellige sociale medier (SoMe). Marketingsektionen har tillige et meget tæt og bredt samarbejde med Forsvarets skoler og myndigheder.

Vi er udviklingsorienterede, målrettede og professionelle – og lægger samtidig vægt på et uformelt miljø med godt humør. Sektionen er præget af højt tempo, mange bolde i luften, mange interne og eksterne samarbejdspartnere og flere perioder henover året, hvor 37 timer om ugen på ingen måder er nok. Rekrutteringsopgaven er præget af konstante forandringer samt stor opmærksomhed fra det politisk-strategiske niveau, hvilket bl.a. betyder, at du skal trives med at skifte fokus og tyngde i dit arbejde med meget kort varsel.

Marketingsektionen består af tre teams: Strategi- og kommunikationsteamet, det digitale team samt teamet for udadvendte aktiviteter.
Du vil blive en del af det digitale team, der p.t. udgøres af tre fuldtidsmedarbejdere og en studentermedhjælper, som tilsammen varetager udvikling og drift af Forsvarets Rekrutterings websites, sociale medier (SoMe), apps, CRM systemer, intranetsider og teamsites.

Om stillingen

Stillingen som digital marketingspecialist og -koordinator er en nøgleposition i sektionen, da den digitale del af vores kommunikations- og markedsføringsindsatser er i rivende udvikling.

Du vil som koordinator være ansvarlig for det digitale teams daglige samarbejde med sektionens to øvrige teams – særligt Strategiteamet – og med øvrige dele af Forsvarsministeriets Personalestyrelse samt andre myndigheder inden for Forsvarsministeriets koncern.

Som specialist vil du have ansvaret for vores indsats på de sociale medier i form af rollen som Community Manager, hvor du vil indgå i et omfattende netværk på tværs af Forsvarets mange myndigheder.

Sammen med dine kolleger i teamet skal du tillige udvikle og drifte Marketingsektionens øvrige digitale platforme.

Endelig vil du blive involveret i arbejdet med CRM- og databasemarkedsføring, og du vil ligeledes skulle vejlede i web-, CRM- og SoMe-relaterede spørgsmål samt deltage i udviklings- og projektarbejder på tværs af organisationen samt med eksterne samarbejdspartnere, fx reklamebureau.

Om dig

Du har en relevant mellemlang eller lang videregående uddannelse, og har særlig interesse og kompetencer indenfor digital kommunikation eller markedsføring – med tyngde på SoMe.

Du har erfaring som Community Manager med fokus på udvikling og drift af SoMe profiler, herunder udvikle, offentliggøre og styre content samt den følgende dialog.
Du er visionær, har lyst til at påtage dig ansvar, søge indflydelse og holder af samspillet med kolleger og samarbejdspartnere. Du er en teamplayer, men er samtidig god til at arbejde selvstændigt.

Du har erfaring med at lede og koordinere løsningen af komplekse opgaver, som indbefatter inddragelse af kolleger, interessenter og samarbejdspartnere – og du har en positiv og konstruktiv tilgang til både arbejdsopgaver og kolleger. Du har erfaring med (digital) projektledelse – gerne som projektleder.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med dialogmarkedsføring og kunderelationsstyringssystemer (CRM). Det er ligeledes en fordel, at du har erfaring med større Content Management Systemer (CMS), brug af digitale analyseværktøjer og anvendelse af HR-systemer som fx HR-Manager.

Endelig vil det være en fordel, hvis du har kendskab til Forsvarets organisation, opgaver og generelle virkelighed.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er slået bredt op, da der er flere mulig veje til stillingen, vigtigst er at du kan udføre jobbet.
Afhængig af hvilken uddannelse og erfaringer du har, vil du blive ansat efter en af nedenstående overenskomstvilkår.

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er en afdelingsleder-3 og indplaceret i løngruppe 3, sats 4. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Er du akademisk uddannet bliver du ansat som akademiker og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten på basisløntrin 4 – 8. Derudover vil der, afhængig af dine kvalifikationer, være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 % af basisløn og pensionsgivende tillæg.

Er du kandidat med en journalistisk uddannelse, bliver du blive ansat efter cirkulære om overenskomst for Journalister i statens tjeneste og aftale for praktikanter, der under deres uddanelse til journalist ansættes i staten.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Major Anders C. Bech på telefon 32665257.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Malene Nørgaard Abel på telefon 728 19142.

Ansøgningsfristen er mandag den 19. februar 2018, men vi forventer at afholde løbende samtaler allerede fra uge 7.
Tiltrædelse er den 1. april 2018, eller snarest herefter.

Vi vil bede dig søge stillingen via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets Personalestyrelse (FPS)
Forsvarsministeriets Personalestyrelse (FPS) er overordnet ansvarlig for personaleområdet, herunder HR-driften inden for Forsvarsministeriets koncern. Koncernen omfatter Værnsfælles Forsvarskommando, Forsvarets Efterretningstjeneste, Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen samt funktionelle styrelser, herunder Materiel- og Indkøbsstyrelsen, Ejendomsstyrelsen og Personalestyrelsen m.fl.
FPS støtter koncernens styrelser og myndigheder bl.a. gennem rekruttering til koncernens uddannelser og ca. 19.500 faste civile og militære stillinger samt 3.500 stillinger i reserven, rådgivning om HR-forhold, indkaldelse til Forsvarets Dag og værnepligt, forhandling af overenskomster og støtte til veteraner og pårørende. FPS har det faglige ansvar for udvikling og udmøntning af koncernens HR-strategiske tiltag.
FPS er som arbejdsplads kendetegnet af høj faglighed, fokus på videndeling og gode menneskelige relationer samt et godt og velfungerende arbejdsmiljø.
Hovedsædet er placeret i Ballerup med decentrale partnerelementer rundt omkring i hele lan-det. Forsvarsministeriets Personalestyrelses organisation består også af Forsvarets Center for Arbejdsmiljø og Veterancentret. Veterancentrets hovedsæde er placeret i Ringsted.
2018-02-20T01:03:21.157 Brænder du for at udvikle og drive kommunikation og markedsføring på digitale og sociale medier - og har du god erfaring med det - så er det måske dig, vi søger. Om os Forsvarets Rekruttering er en del af Forsvarsministeriets Personalestyrelse og arbejder med alle aspekter af rekruttering, lige fra markedsføring af job, uddannelser og værnepligt i Forsvaret til afprøvning af egnede kandidater. I Marketingsektionen, hvor stillingen er ledig, arbejder vi primært med at markedsføre Forsvarets uddannelser for at rekruttere de bedste medarbejdere til Forsvaret. Det gør vi gennem interne og eksterne rekrutteringskampagner og andre mindre markedsføringsindsatser primært målrettet målgrupper i alderen 18-29 år. Derudover understøtter vi brandingen af Forsvaret som arbejdsplads. Digitalt står Marketingsektionen for driften og udviklingen af forsvaret.dk karriere, fak.dk leder samt flere profiler på forskellige sociale medier (SoMe). Marketingsektionen har tillige et meget tæt og bredt samarbejde med Forsvarets skoler og myndigheder. Vi er udviklingsorienterede, målrettede og professionelle og lægger samtidig vægt på et uformelt miljø med godt humør. Sektionen er præget af højt tempo, mange bolde i luften, mange interne og eksterne samarbejdspartnere og flere perioder henover året, hvor 37 timer om ugen på ingen måder er nok. Rekrutteringsopgaven er præget af konstante forandringer samt stor opmærksomhed fra det politisk-strategiske niveau, hvilket bl.a. betyder, at du skal trives med at skifte fokus og tyngde i dit arbejde med meget kort varsel. Marketingsektionen består af tre teams: Strategi- og kommunikationsteamet, det digitale team samt teamet for udadvendte aktiviteter. Du vil blive en del af det digitale team, der p.t. udgøres af tre fuldtidsmedarbejdere og en studentermedhjælper, som tilsammen varetager udvikling og drift af Forsvarets Rekrutterings websites, sociale medier (SoMe), apps, CRM systemer, intranetsider og teamsites. Om stillingen Stillingen som digital marketingspecialist og -koordinator er en nøgleposition i sektionen, da den digitale del af vores kommunikations- og markedsføringsindsatser er i rivende udvikling. Du vil som koordinator være ansvarlig for det digitale teams daglige samarbejde med sektionens to øvrige teams særligt Strategiteamet og med øvrige dele af Forsvarsministeriets Personalestyrelse samt andre myndigheder inden for Forsvarsministeriets koncern. Som specialist vil du have ansvaret for vores indsats på de sociale medier i form af rollen som Community Manager, hvor du vil indgå i et omfattende netværk på tværs af Forsvarets mange myndigheder. Sammen med dine kolleger i teamet skal du tillige udvikle og drifte Marketingsektionens øvrige digitale platforme. Endelig vil du blive involveret i arbejdet med CRM- og databasemarkedsføring, og du vil ligeledes skulle vejlede i web-, CRM- og SoMe-relaterede spørgsmål samt deltage i udviklings- og projektarbejder på tværs af organisationen samt med eksterne samarbejdspartnere, fx reklamebureau. Om dig Du har en relevant mellemlang eller lang videregående uddannelse, og har særlig interesse og kompetencer indenfor digital kommunikation eller markedsføring med tyngde på SoMe. Du har erfaring som Community Manager med fokus på udvikling og drift af SoMe profiler, herunder udvikle, offentliggøre og styre content samt den følgende dialog. Du er visionær, har lyst til at påtage dig ansvar, søge indflydelse og holder af samspillet med kolleger og samarbejdspartnere. Du er en teamplayer, men er samtidig god til at arbejde selvstændigt. Du har erfaring med at lede og koordinere løsningen af komplekse opgaver, som indbefatter inddragelse af kolleger, interessenter og samarbejdspartnere og du har en positiv og konstruktiv tilgang til både arbejdsopgaver og kolleger. Du har erfaring med (digital) projektledelse gerne som projektleder. Det er en fordel, hvis du har erfaring med dialogmarkedsføring og kunderelationsstyringssystemer (CRM). Det er ligeledes en fordel, at du har erfaring med større Content Management Systemer (CMS), brug af digitale analyseværktøjer og anvendelse af HR-systemer som fx HR-Manager. Endelig vil det være en fordel, hvis du har kendskab til Forsvarets organisation, opgaver og generelle virkelighed. Ansættelsesvilkår Stillingen er slået bredt op, da der er flere mulig veje til stillingen, vigtigst er at du kan udføre jobbet. Afhængig af hvilken uddannelse og erfaringer du har, vil du blive ansat efter en af nedenstående overenskomstvilkår. Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er en afdelingsleder-3 og indplaceret i løngruppe 3, sats 4. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Er du akademisk uddannet bliver du ansat som akademiker og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten på basisløntrin 4 8. Derudover vil der, afhængig af dine kvalifikationer, være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 af basisløn og pensionsgivende tillæg. Er du kandidat med en journalistisk uddannelse, bliver du blive ansat efter cirkulære om overenskomst for Journalister i statens tjeneste og aftale for praktikanter, der under deres uddanelse til journalist ansættes i staten. Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet. Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer. KONTAKT OG ANSØGNING Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Major Anders C. Bech på telefon 32665257. Har du spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Malene Nørgaard Abel på telefon 728 19142. Ansøgningsfristen er mandag den 19. februar 2018, men vi forventer at afholde løbende samtaler allerede fra uge 7. Tiltrædelse er den 1. april 2018, eller snarest herefter. Vi vil bede dig søge stillingen via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale. Forsvarsministeriets Personalestyrelse (FPS) Forsvarsministeriets Personalestyrelse (FPS) er overordnet ansvarlig for personaleområdet, herunder HR-driften inden for Forsvarsministeriets koncern. Koncernen omfatter Værnsfælles Forsvarskommando, Forsvarets Efterretningstjeneste, Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen samt funktionelle styrelser, herunder Materiel- og Indkøbsstyrelsen, Ejendomsstyrelsen og Personalestyrelsen m.fl. FPS støtter koncernens styrelser og myndigheder bl.a. gennem rekruttering til koncernens uddannelser og ca. 19.500 faste civile og militære stillinger samt 3.500 stillinger i reserven, rådgivning om HR-forhold, indkaldelse til Forsvarets Dag og værnepligt, forhandling af overenskomster og støtte til veteraner og pårørende. FPS har det faglige ansvar for udvikling og udmøntning af koncernens HR-strategiske tiltag. FPS er som arbejdsplads kendetegnet af høj faglighed, fokus på videndeling og gode menneskelige relationer samt et godt og velfungerende arbejdsmiljø. Hovedsædet er placeret i Ballerup med decentrale partnerelementer rundt omkring i hele lan-det. Forsvarsministeriets Personalestyrelses organisation består også af Forsvarets Center for Arbejdsmiljø og Veterancentret. Veterancentrets hovedsæde er placeret i Ringsted.11Jobnetc9ba1063100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-19T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=153943&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3106452Civile stillinger11Lautruphøj 82750BallerupDKDanmark155.7362237012.38897440
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent524119JobNet47671971000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9ba1063https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9ba1063https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9ba1063&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9ba1063&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Civile stillinger er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing352909486importimport_c9ba1063DKDanmarkDKDanmarkda-DK