Digital projektleder til online markedsføring

MUST søger digital projektleder/producer. Vi søger den rette projektleder, som kan hjælpe os med at sparke døre ind og fa° projekter i ma°l.

Du bliver tilknyttet MUSTs digitale afdeling, hvor du vil hjælpe vores team af erfarne udviklere og designere. Du skal have erfaring med digitale udviklingsprocesser og være godt bekendt med begreber som fx agil udvikling, wireframing, UX og QA. Du skal ikke kode selv, men stillingen forudsætter et godt indblik i livscyklussen, udviklingsprocessen og efterlivet for digitalt projekter og kampagner.

Du skal være autoritativ og god til at skabe forbindelser til alle typer af mennesker. Fra udviklere, filosoffer, designere, AD’ere til kundechefer. Vi har dem alle. Du er initiativrig, nysgerrig og ambitiøs – pa° egne og vores kunders vegne. Du har meninger og er ikke bange for at sige dem. Har du bureauerfaring eller lignende er det et stort plus.

Du vil fungere som bindeleddet mellem vores digital team, den øvrige forretning og vores kunder.

Du synes om at drive et projekt selvstændigt, hvor du er involveret i alle dele, og tager ansvar for processen: Fra workshops med kunden, tilbudsgivning, kravspecifikation, projektledelse af teamet, samt sørge for at deadlines overholdes og at et kvalitetsprodukt bliver afleveret. Du vil ikke sta° alene, men bakket op af et dygtigt team af kreative, designere og udviklere.

Opgaverne vil spænde bredt:

  • Vi laver løsninger til alle tænkelige webplatforme, teknologier og social media, og du vil være med til at udvikle og definere løsninger til digital markedsføring – ofte sammen med resten af MUST.
  • Du skal udvikle nye og banebrydende løsninger. Vi arbejder med kunstig intelligens, chatbots, online markedsføring og elsker at bruge teknologi pa° nye ma°der. Vi arbejder ba°de med kort- og langsigtede projekter, sa° du vil kommer til at arbejde med mange forskellige kunder og opgaver.
  • Du skal holde kontakten med vores kunder, hjælpe dem med at afdække deres behov og sørge for at opgaverne kommer i ma°l.
  • Er du kreativ, med tusind ide´er til kampagner, vil du ogsa° fa° rig mulighed for at deltage i ide´udvikling, pitches og workshops.

Vi er et kreativt bureau i hjertet af København, med journalisten/forfatteren/ide´manden Michael Jeppesen som frontmand. Ide´erne er mange, ofte vilde og vi forsøger at tænke utraditionelt pa° kommunikation og reklame.

Skyd en mail, hvis du sidder pa° spørgsma°l om stillingen eller virksomheden. Vi forventer løbende at indkalde til samtaler, med jobstart kort derefter.

– send gerne CV, og en motiveret ansøgning til Teknisk Chef Bo Kanstrup, bo@mu.st Vi glæder os til at byde dig velkommen hos MUST!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330018007Phoenix-b438c1e712019-05-06T00:00:00Digital projektleder til online markedsføring

MUST søger digital projektleder/producer. Vi søger den rette projektleder, som kan hjælpe os med at sparke døre ind og fa° projekter i ma°l.

Du bliver tilknyttet MUSTs digitale afdeling, hvor du vil hjælpe vores team af erfarne udviklere og designere. Du skal have erfaring med digitale udviklingsprocesser og være godt bekendt med begreber som fx agil udvikling, wireframing, UX og QA. Du skal ikke kode selv, men stillingen forudsætter et godt indblik i livscyklussen, udviklingsprocessen og efterlivet for digitalt projekter og kampagner.

Du skal være autoritativ og god til at skabe forbindelser til alle typer af mennesker. Fra udviklere, filosoffer, designere, AD’ere til kundechefer. Vi har dem alle. Du er initiativrig, nysgerrig og ambitiøs – pa° egne og vores kunders vegne. Du har meninger og er ikke bange for at sige dem. Har du bureauerfaring eller lignende er det et stort plus.

Du vil fungere som bindeleddet mellem vores digital team, den øvrige forretning og vores kunder.

Du synes om at drive et projekt selvstændigt, hvor du er involveret i alle dele, og tager ansvar for processen: Fra workshops med kunden, tilbudsgivning, kravspecifikation, projektledelse af teamet, samt sørge for at deadlines overholdes og at et kvalitetsprodukt bliver afleveret. Du vil ikke sta° alene, men bakket op af et dygtigt team af kreative, designere og udviklere.

Opgaverne vil spænde bredt:

  • Vi laver løsninger til alle tænkelige webplatforme, teknologier og social media, og du vil være med til at udvikle og definere løsninger til digital markedsføring – ofte sammen med resten af MUST.
  • Du skal udvikle nye og banebrydende løsninger. Vi arbejder med kunstig intelligens, chatbots, online markedsføring og elsker at bruge teknologi pa° nye ma°der. Vi arbejder ba°de med kort- og langsigtede projekter, sa° du vil kommer til at arbejde med mange forskellige kunder og opgaver.
  • Du skal holde kontakten med vores kunder, hjælpe dem med at afdække deres behov og sørge for at opgaverne kommer i ma°l.
  • Er du kreativ, med tusind ide´er til kampagner, vil du ogsa° fa° rig mulighed for at deltage i ide´udvikling, pitches og workshops.

Vi er et kreativt bureau i hjertet af København, med journalisten/forfatteren/ide´manden Michael Jeppesen som frontmand. Ide´erne er mange, ofte vilde og vi forsøger at tænke utraditionelt pa° kommunikation og reklame.

Skyd en mail, hvis du sidder pa° spørgsma°l om stillingen eller virksomheden. Vi forventer løbende at indkalde til samtaler, med jobstart kort derefter.

– send gerne CV, og en motiveret ansøgning til Teknisk Chef Bo Kanstrup, bo@mu.st Vi glæder os til at byde dig velkommen hos MUST!

MUST søger digital projektleder producer. Vi søger den rette projektleder, som kan hjælpe os med at sparke døre ind og fa° projekter i ma°l. Du bliver tilknyttet MUSTs digitale afdeling, hvor du vil hjælpe vores team af erfarne udviklere og designere. Du skal have erfaring med digitale udviklingsprocesser og være godt bekendt med begreber som fx agil udvikling, wireframing, UX og QA. Du skal ikke kode selv, men stillingen forudsætter et godt indblik i livscyklussen, udviklingsprocessen og efterlivet for digitalt projekter og kampagner. Du skal være autoritativ og god til at skabe forbindelser til alle typer af mennesker. Fra udviklere, filosoffer, designere, AD ere til kundechefer. Vi har dem alle. Du er initiativrig, nysgerrig og ambitiøs pa° egne og vores kunders vegne. Du har meninger og er ikke bange for at sige dem. Har du bureauerfaring eller lignende er det et stort plus. Du vil fungere som bindeleddet mellem vores digital team, den øvrige forretning og vores kunder. Du synes om at drive et projekt selvstændigt, hvor du er involveret i alle dele, og tager ansvar for processen: Fra workshops med kunden, tilbudsgivning, kravspecifikation, projektledelse af teamet, samt sørge for at deadlines overholdes og at et kvalitetsprodukt bliver afleveret. Du vil ikke sta° alene, men bakket op af et dygtigt team af kreative, designere og udviklere. Opgaverne vil spænde bredt: Vi laver løsninger til alle tænkelige webplatforme, teknologier og social media, og du vil være med til at udvikle og definere løsninger til digital markedsføring ofte sammen med resten af MUST. Du skal udvikle nye og banebrydende løsninger. Vi arbejder med kunstig intelligens, chatbots, online markedsføring og elsker at bruge teknologi pa° nye ma°der. Vi arbejder ba°de med kort- og langsigtede projekter, sa° du vil kommer til at arbejde med mange forskellige kunder og opgaver. Du skal holde kontakten med vores kunder, hjælpe dem med at afdække deres behov og sørge for at opgaverne kommer i ma°l. Er du kreativ, med tusind ide´er til kampagner, vil du ogsa° fa° rig mulighed for at deltage i ide´udvikling, pitches og workshops. Vi er et kreativt bureau i hjertet af København, med journalisten forfatteren ide´manden Michael Jeppesen som frontmand. Ide´erne er mange, ofte vilde og vi forsøger at tænke utraditionelt pa° kommunikation og reklame. Skyd en mail, hvis du sidder pa° spørgsma°l om stillingen eller virksomheden. Vi forventer løbende at indkalde til samtaler, med jobstart kort derefter. send gerne CV, og en motiveret ansøgning til Teknisk Chef Bo Kanstrup, bo@mu.st Vi glæder os til at byde dig velkommen hos MUST!11jobnetb438c1e7100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3521377Mu.st Digital ApS11Læderstræde 341201København KDKDanmark0bo@mu.stDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent754999JobNet4983939498393910006-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b438c1e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b438c1e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b438c1e7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b438c1e7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361712317Bo Kanstrupbo@mu.stDKDanmarkDKDanmark330014734Kommerciel Projektleder inden for varmepumpe/køleanlæg i NordjyllandRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8193 Vi leder efter en kommerciel projektleder, som kan stå for al koordinering i et nyt projekt vi har fået ind. Du skal kunne nedbryde projektet, identificere sammenhænge og afhængigheder i projektet, styre og følge op på projektets fremdrift inklusiv økonomi, samt sikre at leverencer er i rette kvalitet og sker til deadline. Din berøringsflade er bred og indbefatter tæt dialog med både bygherre, rådgivere, kollegaer og øvrige samarbejdspartnere. Du behøver ikke at have en særlig baggrund, men skal have solid viden indenfor generel projektledelse, og kunne være selvkørende på alle aspekter af projektlederrollen. Lige nu er det til et projekt på et halv års tid. Efterfølgende kan der muligvis komme endnu et projekt på en tre måneders tid. Der kan forekomme kørsel, da projekter foregår lidt forskellige steder omkring Aalborg, og det forventes at du kan være her i Nordjylland mens du arbejder på projektet. Vi ser frem til at høre fra dig på Worksome! Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8193

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8193

 

 

Vi leder efter en kommerciel projektleder, som kan stå for al koordinering i et nyt projekt vi har fået ind.

Du skal kunne nedbryde projektet, identificere sammenhænge og afhængigheder i projektet, styre og følge op på projektets fremdrift inklusiv økonomi, samt sikre at leverencer er i rette kvalitet og sker til deadline.

Din berøringsflade er bred og indbefatter tæt dialog med både bygherre, rådgivere, kollegaer og øvrige samarbejdspartnere.

Du behøver ikke at have en særlig baggrund, men skal have solid viden indenfor generel projektledelse, og kunne være selvkørende på alle aspekter af projektlederrollen.

Lige nu er det til et projekt på et halv års tid. Efterfølgende kan der muligvis komme endnu et projekt på en tre måneders tid.

Der kan forekomme kørsel, da projekter foregår lidt forskellige steder omkring Aalborg, og det forventes at du kan være her i Nordjylland mens du arbejder på projektet.

Vi ser frem til at høre fra dig på Worksome!

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8193

Worksome ApSAalborg2019-05-01T00:00:002019-06-26T00:00:00
330012621HR Administration, P&O EMA, 3 Mdr. fra 6. maj med mulighed for forlængelseRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8158 Vi en række projekter der løber henover de kommende måneder, som trækker en del ressourcer på driften. Vi har derfor brug for en der kan komme ind og hjælpe til både i driften og også med at hjælpe til på et af projekterne. En stor del handler om udarbejdelse af breve til medarbejdere, håndtering af forespørgsler fra organisationen og andre administrative opgaver i vores advisor team. Konkret er der behov for, at konsulenten kan dække følgende elementer:1) Udarbejdelse af ansættelsesretlige dokumenter på dansk og engelsk.2) Udarbejdelse af politikker på EMA-området og håndtering af sager i EMA. Vedkommende skal kunne tage fat og håndtere sager med høj fortrolighed. Du har erfaring:? Med HR jura og forståelse af politikker i Danmark og EMA området? Med at udarbejde ansættelsesretlige dokumenter både inden for individuel og kollektiv ansættelsesret ? Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav Profil? Struktureret og produktiv? Service-minded og udadvendt? Blik for den praktiske detalje? Kan agere i et travlt miljø med mange bolde i luften? Stærk på skriftlig engelsk Vi har brug for ressourcen foreløbigt i tre måneder med start senest 6. maj og med mulighed for forlængelse. Du skal forvente fuld tid i maj og juni. Arbejdet foregår onsite. Derfra ser vi hvor langt vi er med opgaven. Vi ser frem til at modtage din ansøgning her på Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8158

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8158

 

Vi en række projekter der løber henover de kommende måneder, som trækker en del ressourcer på driften. Vi har derfor brug for en der kan komme ind og hjælpe til både i driften og også med at hjælpe til på et af projekterne.

En stor del handler om udarbejdelse af breve til medarbejdere, håndtering af forespørgsler fra organisationen og andre administrative opgaver i vores advisor team.

Konkret er der behov for, at konsulenten kan dække følgende elementer:
1) Udarbejdelse af ansættelsesretlige dokumenter på dansk og engelsk.
2) Udarbejdelse af politikker på EMA-området og håndtering af sager i EMA.

Vedkommende skal kunne tage fat og håndtere sager med høj fortrolighed.

Du har erfaring:
? Med HR jura og forståelse af politikker i Danmark og EMA området
? Med at udarbejde ansættelsesretlige dokumenter både inden for individuel og kollektiv ansættelsesret
? Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav

Profil
? Struktureret og produktiv
? Service-minded og udadvendt
? Blik for den praktiske detalje
? Kan agere i et travlt miljø med mange bolde i luften
? Stærk på skriftlig engelsk

Vi har brug for ressourcen foreløbigt i tre måneder med start senest 6. maj og med mulighed for forlængelse. Du skal forvente fuld tid i maj og juni. Arbejdet foregår onsite. Derfra ser vi hvor langt vi er med opgaven.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning her på Worksome.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8158

Worksome ApSKgs. Lyngby2019-04-26T00:00:002019-06-21T00:00:00
330035500Klinisk projektleder til til en spændende opgave på SjællandRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8616 Vi søger en klinisk projektleder til en stor kunde på SjællandKonsulenten vil have ansvaret for de kliniske og parakliniske kravsområder, beskrivelser, problemstillinger, udredninger og indstillinger i samarbejde med programkontoret, som konsulenten bliver en del af. Konsulenten skal sikre, at der er sammenhæng og overblik over detsamlede kravsområde, i forhold til de tekniske, arkitekturmæssige og medicotekniske krav samt kontrakten som helhed. Her især omkring implementering og egenleverancer. Konsulenten skal have:- Solid erfaring med projektledelse, herunder Prince2- Klinisk eller paraklinisk baggrund- Lang og bred erfaring fra sundhedssektoren.- Erfaring i at lede arbejde med tværfaglige kliniske grupper.- Erfaring med at arbejde på kundesiden i udbud på de kliniske og -parakliniske områder. Gerne med egenleverancer i udbud.- Erfaring med patientsikkerhed og GDPR.- Erfaring med it-løsninger inden for sundhedssektoren.- Stor erfaring med kravspecificering- Erfaring med at formidle, drøfte og fastlægge krav i dialog medklinikere og paraklinikere.- Evne til at arbejde selvstændigt i komplekse og politiske sammenhæng kombineret med stærke samarbejdsevner.- Stor gennemslagskraft, og evne til at kommunikere det kompleksesimpelt. Vi ser frem til at høre fra dig her på Worksome Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8616

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8616

Vi søger en klinisk projektleder til en stor kunde på Sjælland
Konsulenten vil have ansvaret for de kliniske og parakliniske kravsområder, beskrivelser, problemstillinger, udredninger og indstillinger i samarbejde med programkontoret, som konsulenten bliver en del af.

Konsulenten skal sikre, at der er sammenhæng og overblik over det
samlede kravsområde, i forhold til de tekniske, arkitekturmæssige og medicotekniske krav samt kontrakten som helhed. Her især omkring implementering og egenleverancer.

Konsulenten skal have:
- Solid erfaring med projektledelse, herunder Prince2
- Klinisk eller paraklinisk baggrund
- Lang og bred erfaring fra sundhedssektoren.
- Erfaring i at lede arbejde med tværfaglige kliniske grupper.
- Erfaring med at arbejde på kundesiden i udbud på de kliniske og -
parakliniske områder. Gerne med egenleverancer i udbud.
- Erfaring med patientsikkerhed og GDPR.
- Erfaring med it-løsninger inden for sundhedssektoren.
- Stor erfaring med kravspecificering
- Erfaring med at formidle, drøfte og fastlægge krav i dialog med
klinikere og paraklinikere.
- Evne til at arbejde selvstændigt i komplekse og politiske sammenhæng kombineret med stærke samarbejdsevner.
- Stor gennemslagskraft, og evne til at kommunikere det komplekse
simpelt.

Vi ser frem til at høre fra dig her på Worksome

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8616

Worksome ApSSlagelse2019-05-31T00:00:002019-06-21T00:00:00
330037700Project Manager with Data Lake and BI Experience in Greater CopenhagenRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8673 We are looking for an experienced Project Manager for a large company who is about to run 2 different projects to run under the same Project Manager - at least for a start. The two projects are connected both regarding IT organizations and system landscape. Project 1: Maturing internal Data Lake During the past year, the company has designed and developed a Data Lake. Now it is time to develop functionalities that the business requests and not just items from a technical perspective. The project must make sure to get the business involved and get a pipeline from them underway. There must be an alignment regarding what is requested and prioritized and what is being built. There is an IT team today working in a scrum like manner and the business part needs to be worked into the setup in order to secure the alignment between the parties. But also to get the team of IT and Business to work as one. The Project Manager must be able to tap into the agile working style of the existing IT team (Scrum) and get the business to work closely with IT to ensure the alignment. The Project Manager must be very oriented towards stakeholders in the business to get them to buy in on the pipeline. Project 2: BI strategy.The BI area has, for a long time, built on top of the existing platforms and is now getting into a situation where a new strategy must be created. The project must get this new strategy in place and secure a plan on how to get from A to B. The Project must ensure fit gap analysis and must use POC s to verify where to go. The new BI design and systems must be the solid foundation for work in the Agile Release Trains (SAFE framework) in the company. The project must install an agile way of working making sure to get incremental progress on the work. Later on, the company might bring in internal Project Managers to take over the work of one, or both projects but not necessarily at the same time. Requirements: Should be strong within strategy processes and should have management consultant skills in this area. Must be strong in implementing agile ways of working teaching people how to and see the benefit of it. Must be strong in getting business and IT aligned and making sure that priorities are agreed. Strong in Basic project management skills. (Planning, risk, Budget control, etc.) Should be very structured Be clear and to the point, communication tailored to target audience Be influencing and convincing. Should stand firm and speak up. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8673

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8673

 

We are looking for an experienced Project Manager for a large company who is about to run 2 different projects to run under the same Project Manager - at least for a start. The two projects are connected both regarding IT organizations and system landscape.

Project 1: Maturing internal Data Lake
During the past year, the company has designed and developed a Data Lake. Now it is time to develop functionalities that the business requests and not just items from a technical perspective.

The project must make sure to get the business involved and get a pipeline from them underway. There must be an alignment regarding what is requested and prioritized and what is being built. There is an IT team today working in a scrum like manner and the business part needs to be worked into the setup in order to secure the alignment between the parties. But also to get the team of IT and Business to work as one.

The Project Manager must be able to tap into the agile working style of the existing IT team (Scrum) and get the business to work closely with IT to ensure the alignment. The Project Manager must be very oriented towards stakeholders in the business to get them to buy in on the pipeline.


Project 2: BI strategy.
The BI area has, for a long time, built on top of the existing platforms and is now getting into a situation where a new strategy must be created. The project must get this new strategy in place and secure a plan on how to get from A to B. The Project must ensure fit/gap analysis and must use POC’s to verify where to go. The new BI design and systems must be the solid foundation for work in the Agile Release Trains (SAFE framework) in the company. The project must install an agile way of working making sure to get incremental progress on the work.

Later on, the company might bring in internal Project Managers to take over the work of one, or both projects – but not necessarily at the same time.

Requirements:
· Should be strong within strategy processes and should have management consultant skills in this area.
· Must be strong in implementing agile ways of working teaching people how to and see the benefit of it.
· Must be strong in getting business and IT aligned and making sure that priorities are agreed.
· Strong in Basic project management skills. (Planning, risk, Budget control, etc.)
· Should be very structured
· Be clear and to the point, communication tailored to target audience
· Be influencing and convincing.
· Should stand firm and speak up.

 

 

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8673

Worksome ApSKøbenhavn K2019-06-04T00:00:002019-06-25T00:00:00
330037790Projektleder med ambitioner indenfor automation og robotteknologiRobot For vores kunde søger vi nu en dygtig projektleder til en afvekslende og udviklende interim stilling året ud - med henblik på fastansættelse for den rette person. Virksomheden Virksomheden er en industriel produktionsvirksomhed, der er en del af en større global koncern, med ca. 200 medarbejdere på lokationen. Der er store ambitioner for produktionen, hvor modernisering og løbende forbedringer (LEAN) er på dagsordenen. Virksomheden har serieproduktion, og der produceres ud fra ordrer samt til lager. Selve produktionen er organiseret i 6 forskellige afdelinger, der ledes af 5 produktionsledere. Opgaven Som projektleder arbejder du tæt sammen med to produktionsteknikere, og bliver overordnet set projektansvarlig for både igangværende og nye planlagte projektinitiativer. Derudover udøver du dagligt driftssupport i forholdet 60 40 , med hovedvægten på optimeringsprojekter. Opgaverne er: At supportere driften med daglig sparring og optimeringsmuligheder Planlægning og specifikation af projekter Renovering og opgradering af styring og mekaniske processer Opgradering af pakke- og montageprocesser Opgradering af anvendelse af robotter Review af produktionen bredt Analyse og optimering af flow omkring testområde Indføring af ny generation af produktionslinje med fokus på automation At sikre at standarder og certificeringer overholdes Ledelse af projekt omkring fabriksafvigelser (processer, indretning, adfærd) At bidrage konstruktivt i øvrige igangværende projekter Kandidaten Du har en ingeniørmæssig - eller anden tilsvarende teknisk baggrund, samt en bred erfaring og viden fra produktionsvirksomheder med både serie- og ordreproduktion. En betydelig erfaring og viden med el- styringstekniske opgraderinger samt optimering og implementering af automation er en forudsætning for succes med denne opgave. Af It-værktøjer behersker du Excel og gerne Axapta (Shop Floor). Du kommunikerer på såvel dansk som på engelsk. Du er rigtig god til at samarbejde med dine kolleger, fordi du formår at lytte og involvere dem i løsningerne. Fagligt set er du ambitiøs, og det motiverer dig, når teamet opnår sine mål. Du har blik for såvel helheder som detaljer, og kan nemt se sammenhænge på tværs af en produktionsafdeling. Af natur trives du bedst i et dynamisk miljø, og du evner at håndtere uforudsete hændelser med ro og overblik.

For vores kunde søger vi nu en dygtig projektleder til en afvekslende og udviklende interim stilling året ud - med henblik på fastansættelse for den rette person.

Virksomheden Virksomheden er en industriel produktionsvirksomhed, der er en del af en større global koncern, med ca. 200 medarbejdere på lokationen. Der er store ambitioner for produktionen, hvor modernisering og løbende forbedringer (LEAN) er på dagsordenen. Virksomheden har serieproduktion, og der produceres ud fra ordrer samt til lager. Selve produktionen er organiseret i 6 forskellige afdelinger, der ledes af 5 produktionsledere.

Opgaven Som projektleder arbejder du tæt sammen med to produktionsteknikere, og bliver overordnet set projektansvarlig for både igangværende og nye planlagte projektinitiativer. Derudover udøver du dagligt driftssupport i forholdet 60%/40%, med hovedvægten på optimeringsprojekter.

Opgaverne er:

  • At supportere driften med daglig sparring og optimeringsmuligheder
  • Planlægning og specifikation af projekter
  • Renovering og opgradering af styring og mekaniske processer
  • Opgradering af pakke- og montageprocesser
  • Opgradering af anvendelse af robotter
  • Review af produktionen bredt
  • Analyse og optimering af flow omkring testområde
  • Indføring af ny generation af produktionslinje med fokus på automation
  • At sikre at standarder og certificeringer overholdes
  • Ledelse af projekt omkring fabriksafvigelser (processer, indretning, adfærd)
  • At bidrage konstruktivt i øvrige igangværende projekter

Kandidaten Du har en ingeniørmæssig - eller anden tilsvarende teknisk – baggrund, samt en bred erfaring og viden fra produktionsvirksomheder med både serie- og ordreproduktion.

En betydelig erfaring og viden med el-/styringstekniske opgraderinger samt optimering og implementering af automation er en forudsætning for succes med denne opgave.

Af It-værktøjer behersker du Excel og gerne Axapta (Shop Floor). Du kommunikerer på såvel dansk som på engelsk.

Du er rigtig god til at samarbejde med dine kolleger, fordi du formår at lytte og involvere dem i løsningerne. Fagligt set er du ambitiøs, og det motiverer dig, når teamet opnår sine mål. Du har blik for såvel helheder som detaljer, og kan nemt se sammenhænge på tværs af en produktionsafdeling. Af natur trives du bedst i et dynamisk miljø, og du evner at håndtere uforudsete hændelser med ro og overblik.

NEXUS INTERIM MANAGEMENT A/SVojens2019-06-04T00:00:002019-06-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kommerciel Projektleder inden for varmepumpe/køleanlæg i Nordjylland

Worksome ApS

Aalborg
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8193 Vi leder efter en kommerciel proje...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

HR Administration, P&O EMA, 3 Mdr. fra 6. maj med mulighed for forlængelse

Worksome ApS

Kgs. Lyngby
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8158 Vi en række projekter der løber he...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Klinisk projektleder til til en spændende opgave på Sjælland

Worksome ApS

Slagelse
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8616 Vi søger en klinisk projektleder t...
Indrykket:31. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Project Manager with Data Lake and BI Experience in Greater Copenhagen

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8673 We are looking for an experienced ...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Projektleder med ambitioner indenfor automation og robotteknologi

NEXUS INTERIM MANAGEMENT A/S

Vojens
For vores kunde søger vi nu en dygtig projektleder til en afvekslende og udviklende interim stilling året ud - med henblik på fastansættelse for den rette person. Virksomheden Virksomheden er en industriel produktionsvirksomhed, der er en del af en ...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019