Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Digital rådgiver - Bliv dine kunders sparringspartner

Digital rådgiver – Bliv dine kunders sparringspartner

Hos atriumWeb A/S søger vi i øjeblikket digitale rådgivere, der elsker at skabe nye relationer og pleje netværk.

Som digital rådgiver er du kundens sparringspartner inden for den digitale verden. Det er dig, der via analyser af kundens situation, skal rådgive kunden til den bedste løsning i oceanet af markedsføringsmuligheder.

Om atriumWeb

atriumWeb er et digitalt bureau, der tilbyder markedsføringsprodukter i alle dets former. Vi har eksisteret siden 2011 og sikrer i øjeblikket mere end 1.500 virksomheders synlighed via SEO, Google My Business, Google AdWords, Facebook med mere.

Hos os er samarbejdet i centrum, og vi stræber altid efter at sammensætte den helt rigtige løsning til hver enkelt kunde, der sikrer den største mulige værdi og det største afkast.

Om stillingen

Som digital rådgiver har du din egen portefølje af kunder, som du skal sikre succes for online. Det betyder, at du, som deres rådgiver, har ansvaret for, at deres løsninger til enhver tid passer til deres behov, ønsker og budget.

For at kunne finde den helt rette løsning til hver enkelt kunde, uddanner vi dig naturligvis grundigt i den digitale verden, så du er i stand til at foretage analyser, der afdækker kunden nuværende situation og potentiale for vækst.

Din hverdag vil bestå af:

  • Mødebooking med nye potentielle kunder på telefonen, som suppleres af møder, der er booket af vores mødebookere
  • Analyse og forberedelse til møderne
  • Afholdelse af møder
  • Vedligeholdelse af relationen til kunderne, samt afholdelse af opfølgende møder

Som digital rådgiver har du erfaring fra salgs- eller rådgivningsforløb, hvor telefonen har været det primære redskab.

Vi tænker desuden, at du:

  • besidder en grundlæggende viden om den digitale verden
  • har en naturlig interesse for digitale produkter
  • har lyst til at videreudvikle din viden og dine kompetencer
  • er udadvendt, energisk og har gåpåmod og konkurrenceånd
  • elsker at udfordre folks standpunkter med din viden

Vi tilbyder:

  • Fast grundløn
  • Provision uden loft
  • Opbygning og vedligeholdelse af egen kundeportefølje
  • Attraktive interne konkurrencer
  • Højt gear og gode sociale arrangementer
  • Gode uddannelses- og udviklingsmuligheder med bl.a. certificeringer via Google Academy for Ads

Hos atriumWeb mener vi det, når vi siger, at succes kræver samarbejde – ikke bare med vores kunder – men også med vores medarbejdere internt. Derfor lægger vi stor vægt på din uddannelse og udvikling hos os.

Vores mission er, at du hele tiden er under udvikling, på et marked i konstant bevægelse, og at du derfor altid er perfekt klædt på til at rådgive og vejlede vores kunder på bedst mulig vis.

Med andre ord: du kan ikke undgå at udvikle dig både personligt og fagligt i dette job.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329824373Phoenix-0032634812018-06-01T00:00:00Digital rådgiver - Bliv dine kunders sparringspartner

Digital rådgiver – Bliv dine kunders sparringspartner

Hos atriumWeb A/S søger vi i øjeblikket digitale rådgivere, der elsker at skabe nye relationer og pleje netværk.

Som digital rådgiver er du kundens sparringspartner inden for den digitale verden. Det er dig, der via analyser af kundens situation, skal rådgive kunden til den bedste løsning i oceanet af markedsføringsmuligheder.

Om atriumWeb

atriumWeb er et digitalt bureau, der tilbyder markedsføringsprodukter i alle dets former. Vi har eksisteret siden 2011 og sikrer i øjeblikket mere end 1.500 virksomheders synlighed via SEO, Google My Business, Google AdWords, Facebook med mere.

Hos os er samarbejdet i centrum, og vi stræber altid efter at sammensætte den helt rigtige løsning til hver enkelt kunde, der sikrer den største mulige værdi og det største afkast.

Om stillingen

Som digital rådgiver har du din egen portefølje af kunder, som du skal sikre succes for online. Det betyder, at du, som deres rådgiver, har ansvaret for, at deres løsninger til enhver tid passer til deres behov, ønsker og budget.

For at kunne finde den helt rette løsning til hver enkelt kunde, uddanner vi dig naturligvis grundigt i den digitale verden, så du er i stand til at foretage analyser, der afdækker kunden nuværende situation og potentiale for vækst.

Din hverdag vil bestå af:

  • Mødebooking med nye potentielle kunder på telefonen, som suppleres af møder, der er booket af vores mødebookere
  • Analyse og forberedelse til møderne
  • Afholdelse af møder
  • Vedligeholdelse af relationen til kunderne, samt afholdelse af opfølgende møder

Som digital rådgiver har du erfaring fra salgs- eller rådgivningsforløb, hvor telefonen har været det primære redskab.

Vi tænker desuden, at du:

  • besidder en grundlæggende viden om den digitale verden
  • har en naturlig interesse for digitale produkter
  • har lyst til at videreudvikle din viden og dine kompetencer
  • er udadvendt, energisk og har gåpåmod og konkurrenceånd
  • elsker at udfordre folks standpunkter med din viden

Vi tilbyder:

  • Fast grundløn
  • Provision uden loft
  • Opbygning og vedligeholdelse af egen kundeportefølje
  • Attraktive interne konkurrencer
  • Højt gear og gode sociale arrangementer
  • Gode uddannelses- og udviklingsmuligheder med bl.a. certificeringer via Google Academy for Ads

Hos atriumWeb mener vi det, når vi siger, at succes kræver samarbejde – ikke bare med vores kunder – men også med vores medarbejdere internt. Derfor lægger vi stor vægt på din uddannelse og udvikling hos os.

Vores mission er, at du hele tiden er under udvikling, på et marked i konstant bevægelse, og at du derfor altid er perfekt klædt på til at rådgive og vejlede vores kunder på bedst mulig vis.

Med andre ord: du kan ikke undgå at udvikle dig både personligt og fagligt i dette job.

2018-07-28T00:50:28.480 Digital rådgiver Bliv dine kunders sparringspartner Hos atriumWeb A S søger vi i øjeblikket digitale rådgivere, der elsker at skabe nye relationer og pleje netværk. Som digital rådgiver er du kundens sparringspartner inden for den digitale verden. Det er dig, der via analyser af kundens situation, skal rådgive kunden til den bedste løsning i oceanet af markedsføringsmuligheder. Om atriumWeb atriumWeb er et digitalt bureau, der tilbyder markedsføringsprodukter i alle dets former. Vi har eksisteret siden 2011 og sikrer i øjeblikket mere end 1.500 virksomheders synlighed via SEO, Google My Business, Google AdWords, Facebook med mere. Hos os er samarbejdet i centrum, og vi stræber altid efter at sammensætte den helt rigtige løsning til hver enkelt kunde, der sikrer den største mulige værdi og det største afkast. Om stillingen Som digital rådgiver har du din egen portefølje af kunder, som du skal sikre succes for online. Det betyder, at du, som deres rådgiver, har ansvaret for, at deres løsninger til enhver tid passer til deres behov, ønsker og budget. For at kunne finde den helt rette løsning til hver enkelt kunde, uddanner vi dig naturligvis grundigt i den digitale verden, så du er i stand til at foretage analyser, der afdækker kunden nuværende situation og potentiale for vækst. Din hverdag vil bestå af: Mødebooking med nye potentielle kunder på telefonen, som suppleres af møder, der er booket af vores mødebookere Analyse og forberedelse til møderne Afholdelse af møder Vedligeholdelse af relationen til kunderne, samt afholdelse af opfølgende møder Som digital rådgiver har du erfaring fra salgs- eller rådgivningsforløb, hvor telefonen har været det primære redskab. Vi tænker desuden, at du: besidder en grundlæggende viden om den digitale verden har en naturlig interesse for digitale produkter har lyst til at videreudvikle din viden og dine kompetencer er udadvendt, energisk og har gåpåmod og konkurrenceånd elsker at udfordre folks standpunkter med din viden Vi tilbyder: Fast grundløn Provision uden loft Opbygning og vedligeholdelse af egen kundeportefølje Attraktive interne konkurrencer Højt gear og gode sociale arrangementer Gode uddannelses- og udviklingsmuligheder med bl.a. certificeringer via Google Academy for Ads Hos atriumWeb mener vi det, når vi siger, at succes kræver samarbejde ikke bare med vores kunder men også med vores medarbejdere internt. Derfor lægger vi stor vægt på din uddannelse og udvikling hos os. Vores mission er, at du hele tiden er under udvikling, på et marked i konstant bevægelse, og at du derfor altid er perfekt klædt på til at rådgive og vejlede vores kunder på bedst mulig vis. Med andre ord: du kan ikke undgå at udvikle dig både personligt og fagligt i dette job.11Jobnet00326348100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-27T00:00:000000https://atriumweb.dk/job/digital-raadgiver/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3275588ATRIUMWEB A/S11Scandiagade 252450København SVDKDanmark0
ahc@atriumweb.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent583103JobNet48339881000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=00326348https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=00326348https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=00326348&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=00326348&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgEr du den nye Account Manager i ATRIUMWEB A/S?12009011Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg355353925Anders Christensenahc@atriumweb.dkDKDanmarkDKDanmark329981511God mulighed for at skyde en salgskarriere i gang, med motiverende personligheder omkring dig!Basic Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned. I AM prøver vi altid, at gøre tingene anderledes. Vi stiller stadigvæk høje krav til performance og kvalitet, måske de højeste i branchen faktisk. Det gør vi, fordi at de fleste rummer mere potentiale end de selv umiddelbart tror, det skal bare udvikles og trænes. Vi ved også, at ikke alle mennesker er ens, men at vi alle har noget at bidrage med. Det er der her 2 eksempler på. Kasper Kasper er Senior account manager på vores kontor i Aarhus. Kasper er ikke en af vores højeste leverende sælgere, hvis vi kigger på performance. Men kigger vi lidt bedre efter, så bidrager Kasper med så meget andet. Kasper har f.eks. opnået at blive Månedens kvalitetsmedarbejder 8 ud af 12 mulige måneder ret flot hvis du spørger mig. Vi har også en del pins i AM, som man kan opnå, alt efter antal salg, kvalitet og tid. Dem jeg har størst respekt for er vores ingen-sygedage-pins (som iøvrigt også giver en bonus). Dem har vi 3 af alt i alt og Kasper har modtaget dem alle sammen! 0 sygedage i 4 måneder0 sygedage i 8 måneder0 sygedage i 12 måneder En sjov lille twist på det hele er faktisk, at Kasper blev fyret fra sit seneste job, fordi han ikke kunne sælge…. Det var ikke noget der skræmte os, fordi vi ikke kiggede på Kasper s fortid men derimod hans personlighed og potentiale. Oscar Oscar var en ung energisk fyr, som blev teamleder på vores kontor i Aalborg. Oscar var en medarbejder som var kendt i hele landet, både for sine resultater, mandskabspleje og ikke mindst hans positiv smittende personlighed. På de første 3 måneder hos AM opnåede Oscar også en del anerkendelse for sine resultater og opnåede følgende ting: WOF day (bedste individuelle salgsresultat på dagsplan)WOF week (bedste individuelle salgsresultat på ugeplan)WOF month (bedste individuelle salgsresultat på månedsplan)Han gjorde sig fortjent til en plads i den regionale ledergruppe. Oscars ambition med at komme ind i AM, var at komme frem i rækkerne hurtigst muligt og få så meget læring som muligt, inden han skulle læse videre eller videre ud i erhvervslivet. Det tog vi som virksomhed seriøst og lå en karriereplan for ham ved hans første samtale efter nogen uger! I dag er Oscar igang med sit drømmestudie og bruger sin erfaring til at forstå hans nye viden på universitetet endnu bedre. Hans tid hos AM samt hans nye uddannelse skal gøre at han kan tage et større og hurtigere spring karrieremæssigt lige efter hans studietid. Hvilken udvikling søger du? Så hvis du kunne tænke dig en lignende udvikling, som enten Kasper eller Oscar, så er det bare at få sendt en ansøgning til os. Vi kan garantere dig at du får den støtte og udvikling, som lige præcis du har brug for! Det eneste du skal gøre at sende os et par linjer om dig selv samt cv via knappen Send ansøgning . Vi kigger nye kandidater efter flere gange dagligt og afholder løbende samtaler de næste uger. Hvad laver en Account Manager hos os: Repræsenterer vores klient med henblik på salg af teleløsninger.Sælge produkter direkte til slutbruger på et bredt udvalg af lokationer, eksempelvis i et storcenter eller supermarked.Har en frisk og innovativ tilgang til de kunder, som de finder værdifulde for vores klienter.Arbejdet vil foregå mandag - fredag den sidste lørdag i hver måned. Man har altid fri kl. 14 om fredagen og dermed mulighed for at gå tidligt på weekend.Skal leve op til daglige, ugentlig og månedlige salgsbudgetterVære en aktiv del angående opsætning af personlige salgs udviklingsmål.Vil kunne opnå en intern salgsuddannelse med certificeret diplom.Deltagelse i 1-2 sociale arrangementer månedligt. Se mere på vores ansøgersite: https: amsales.brandero.com

Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned.

I AM prøver vi altid, at gøre tingene anderledes. Vi stiller stadigvæk høje krav til performance og kvalitet, måske de højeste i branchen faktisk. Det gør vi, fordi at de fleste rummer mere potentiale end de selv umiddelbart tror, det skal bare udvikles og trænes.

Vi ved også, at ikke alle mennesker er ens, men at vi alle har noget at bidrage med. Det er der her 2 eksempler på.

Kasper

Kasper er Senior account manager på vores kontor i Aarhus. Kasper er ikke en af vores højeste leverende sælgere, hvis vi kigger på performance. Men kigger vi lidt bedre efter, så bidrager Kasper med så meget andet.

Kasper har f.eks. opnået at blive Månedens kvalitetsmedarbejder 8 ud af 12 mulige måneder – ret flot hvis du spørger mig.

Vi har også en del pins i AM, som man kan opnå, alt efter antal salg, kvalitet og tid. Dem jeg har størst respekt for er vores ingen-sygedage-pins (som iøvrigt også giver en bonus). Dem har vi 3 af alt i alt og Kasper har modtaget dem alle sammen! 

  1. 0 sygedage i 4 måneder
  2. 0 sygedage i 8 måneder
  3. 0 sygedage i 12 måneder

En sjov lille twist på det hele er faktisk, at Kasper blev fyret fra sit seneste job, fordi han ikke kunne sælge…. Det var ikke noget der skræmte os, fordi vi ikke kiggede på Kasper’s fortid – men derimod hans personlighed og potentiale.

Oscar

Oscar var en ung energisk fyr, som blev teamleder på vores kontor i Aalborg. Oscar var en medarbejder som var kendt i hele landet, både for sine resultater, mandskabspleje og ikke mindst hans positiv smittende personlighed.

På de første 3 måneder hos AM opnåede Oscar også en del anerkendelse for sine resultater og opnåede følgende ting:

  1. WOF day (bedste individuelle salgsresultat på dagsplan)
  2. WOF week (bedste individuelle salgsresultat på ugeplan)
  3. WOF month (bedste individuelle salgsresultat på månedsplan)
  4. Han gjorde sig fortjent til en plads i den regionale ledergruppe.

Oscars ambition med at komme ind i AM, var at komme frem i rækkerne hurtigst muligt og få så meget læring som muligt, inden han skulle læse videre eller videre ud i erhvervslivet. Det tog vi som virksomhed seriøst og lå en karriereplan for ham ved hans første samtale efter nogen uger!

I dag er Oscar igang med sit drømmestudie og bruger sin erfaring til at forstå hans nye viden på universitetet endnu bedre. Hans tid hos AM samt hans nye uddannelse skal gøre at han kan tage et større og hurtigere spring karrieremæssigt lige efter hans studietid.

Hvilken udvikling søger du?

Så hvis du kunne tænke dig en lignende udvikling, som enten Kasper eller Oscar, så er det bare at få sendt en ansøgning til os. Vi kan garantere dig at du får den støtte og udvikling, som lige præcis du har brug for!

Det eneste du skal gøre at sende os et par linjer om dig selv samt cv via knappen "Send ansøgning". Vi kigger nye kandidater efter flere gange dagligt og afholder løbende samtaler de næste uger.

Hvad laver en Account Manager hos os:

  • Repræsenterer vores klient med henblik på salg af teleløsninger.
  • Sælge produkter direkte til slutbruger på et bredt udvalg af lokationer, eksempelvis i et storcenter eller supermarked.
  • Har en frisk og innovativ tilgang til de kunder, som de finder værdifulde for vores klienter.
  • Arbejdet vil foregå mandag - fredag + den sidste lørdag i hver måned. 
  • Man har altid fri kl. 14 om fredagen og dermed mulighed for at gå tidligt på weekend.
  • Skal leve op til daglige, ugentlig og månedlige salgsbudgetter
  • Være en aktiv del angående opsætning af personlige salgs & udviklingsmål.
  • Vil kunne opnå en intern salgsuddannelse med certificeret diplom.
  • Deltagelse i 1-2 sociale arrangementer månedligt.

Se mere på vores ansøgersite: https://amsales.brandero.com

ORS/Small/17341f2c_logo.jpegAM SALES & MARKETING ApSKøbenhavn K2019-03-20T16:00:17.8702019-04-23T00:00:00
329983283Account ManagerBasic Vil du være med til at gøre en forskel for nogle af de tungeste og mest interessante profiler i dansk erhvervsliv og samtidig være en af drivkræfterne i vores fortsatte vækst? Vi har de seneste år oplevet en stor interesse for vores professionelle netværksgrupper, og søger derfor en målrettet salgsprofil som ser en spændende opgave i via telefonen at kommunikere direkte med dett segment af kunder og som ønsker at arbejde med et stærkt kvalitetsprodukt. Jobbet Hos JUC vil du få et stort indblik i erhvervslivet og kendskab til ledere inden for alle brancher. Du vil indgå i dybe og relations skabende dialoger med vores potentielle deltagere og drøfte mulighederne for indtræden i vores grupper. En opgave der stiller krav til din lytte evne, spørgelyst og refleksion. Ligeledes til din evne til at visualisere de mange muligheder der er i at deltage i en professionel netværksgruppe. Du vil i høj grad opleve, at dit arbejde gør en forskel, da du er med til at styrke ledernes kompetencer og udvikle deres netværk. Som Account Manager (vi kalder det Network Consultant) vil dine salgskompetencer blive sat i spil, og vi tager en aktiv og supporterende rolle, hvor vi oplærer dig og sørger for at fylde rygsækken med de rigtige værktøjer for at kunne lykkes hos os. Du får en unik mulighed for at udvikle dig og skabe din egen salgskarriere i tæt samspil med kompetente kollegaer og vi lærer dig at mestre det rådgivende salg hvis altså du ikke mestrer det i forvejen. Din profil Vi forventer, at du har erfaring med opsøgende salg, besidder et højt drive og har analytiske evner, men vigtigst, at du stadig er villig til at lære nyt og udvikle dig. Det kræver opgaven. Du kan gennemføre en levende dialog og en dybdegående behovsafdækning samt præsentere vores produkter på en god, professionel og sælgende måde. Heri er det en forventning, at du både i skrift og tale har dansk som dit modersmål. Du kommer måske fra salg af et mindre kvalitetstungt produkt, og ser dette som din mulighed for at træde et skridt op og prøve kræfter med noget nyt. Du har lyst til at udvikle dig, er ambitiøs, og du kan se fordelene ved at sælge et kvalitetsprodukt baseret på høj relevans for kunden. Vi tilbyder For os er det vigtigt, at kunne arbejde målrettet, samtidig med at vi har et godt arbejdsmiljø. Et miljø hvor vi kender hinanden og føler os inspirerede. Du vil blive en del af en vækstvirksomhed, som er på en spændende rejse. En målrettet rejse, hvor vi har det sjovt sammen. Det er en del af vores DNA. Du vil indgå i et fastlagt udviklingsprogram og være en del af et givende og team orienteret miljø, hvor man gerne deler ud af erfaring. Vi tilbyder naturligvis en konkurrencedygtig grundløn samt en attraktiv bonus og provisionsordning uden loft. Nå ja og så ligger vi i smukke, lyse og højloftede lokaler lige ved Marmorkirken i København K og har en lækker kantineordning. Om JUC JUC er en specialiseret kursus- og netværksvirksomhed, der blev etableret i 2001. Vi er førende på det danske marked, når det kommer til kurser, netværk samt konferencer målrettet til advokater, jurister, revisorer, ejendomsmæglere samt en lang række af professionelle fagfolk. Vi er over de sidste tre år vokset med 50 årligt og er nu repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Læs mere om os på www.juc.dk. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk. DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!Vil du være med til at gøre en forskel for nogle af de tungeste og mest interessante profiler i dansk erhvervsliv og samtidig være en af drivkræfterne i vores fortsatte vækst? Vi har de seneste år oplevet en stor interesse for vores professionelle netværksgrupper, og søger derfor en målrettet salgsprofil som ser en spændende opgave i via telefonen at kommunikere direkte med dett segment af kunder og som ønsker at arbejde med et stærkt kvalitetsprodukt.
Jobbet
Hos JUC vil du få et stort indblik i erhvervslivet og kendskab til ledere inden for alle brancher. Du vil indgå i dybe og relations skabende dialoger med vores potentielle deltagere og drøfte mulighederne for indtræden i vores grupper. En opgave der stiller krav til din lytte evne, spørgelyst og refleksion. Ligeledes til din evne til at visualisere de mange muligheder der er i at deltage i en professionel netværksgruppe. Du vil i høj grad opleve, at dit arbejde gør en forskel, da du er med til at styrke ledernes kompetencer og udvikle deres netværk. 
  
Som Account Manager (vi kalder det Network Consultant) vil dine salgskompetencer blive sat i spil, og vi tager en aktiv og supporterende rolle, hvor vi oplærer dig og sørger for at fylde rygsækken med de rigtige værktøjer for at kunne lykkes hos os.
 
 Du får en unik mulighed for at udvikle dig og skabe din  
egen salgskarriere i tæt samspil med kompetente kollegaer og vi lærer dig at mestre det rådgivende salg – hvis altså du ikke mestrer det i forvejen.  
  
Din profil
Vi forventer, at du har erfaring med opsøgende salg, besidder et højt drive og har analytiske evner, men  
vigtigst, at du stadig er villig til at lære nyt og udvikle dig. Det kræver opgaven.  
 
Du kan gennemføre en levende dialog og en dybdegående behovsafdækning samt præsentere vores produkter på en god, professionel og sælgende måde. Heri er det en forventning, at du både i skrift og tale har dansk som dit modersmål. 
  
Du kommer måske fra salg af et mindre kvalitetstungt produkt, og ser dette som din mulighed for at træde et skridt op og prøve kræfter med noget nyt.  
  
Du har lyst til at udvikle dig, er ambitiøs, og du kan se fordelene ved at sælge et kvalitetsprodukt baseret 
på høj relevans for kunden.  
  
Vi tilbyder
For os er det vigtigt, at kunne arbejde målrettet, samtidig med at vi har et godt arbejdsmiljø. Et miljø hvor vi kender hinanden og føler os inspirerede. Du vil blive en del af en vækstvirksomhed, som er på en 
spændende rejse. En målrettet rejse, hvor vi har det sjovt sammen. Det er en del af vores DNA. 
  
Du vil indgå i et fastlagt udviklingsprogram og være en del af et givende og team orienteret miljø, hvor man gerne deler ud af erfaring. Vi tilbyder naturligvis en konkurrencedygtig grundløn samt en attraktiv bonus og provisionsordning uden loft.  
  
Nå ja og så ligger vi i smukke, lyse og højloftede lokaler lige ved Marmorkirken i København K og har en  
lækker kantineordning.  
  
Om JUC  
JUC er en specialiseret kursus- og netværksvirksomhed, der blev etableret i 2001. Vi er førende på det danske marked, når det kommer til kurser, netværk samt konferencer målrettet til advokater, jurister,  
revisorer, ejendomsmæglere samt en lang række af professionelle fagfolk. Vi er over de sidste tre år vokset med 50% årligt og er nu repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Læs mere om os på www.juc.dk.  
  
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk.          
  
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!   
  
 
ORS/Small/e3213c4c_logo.pngJUCKøbenhavn K2019-03-23T01:00:07.5532019-04-27T00:00:00
329962561Account Manager - German speakerRobot Do you thrive in a young, ambitious and fast-paced work environment? Are you a natural sales talent and are eager to grow our German market? Then this might be the right position for you. We are looking for an Account Manager to create long-term, trusting relationships with our partners (accounting firms) and further expand our presence in the German market. As our new Account Manager, your role is to build your own partner portfolio, oversee and manage your portfolio, nurture relationships with partners, develop new business and actively seek new sales opportunities. You ll be responsible for the entire sales cycle from generating leads through cold calling to build your account portfolio, executing online product demonstrations, to closing sales, as well as enhancing and strengthening partner relationships. The role requires personal drive, a passion for sales, a willingness to grow with our company and you should be able to grow our business in Germany by building and maintaining strategic partnerships. You can expect to travel to Germany on a monthly basis, to have personal meetings with existing partners and prospects. Specifically, you ll: Build trust relationships with partners Sell Ageras services and approach new partners Follow and achieve individual sales goals Act as point of contact for your partner portfolio and manage your portfolio of accounts to achieve long-term success Follow up regularly after closing a sale to ensure partner satisfaction Respond promptly to partner queries and complaints to find solutions and defuse tension Suggest actions to improve sales performance and identify opportunities for growth Requirements As our Account Manager, you should have excellent communication and negotiation skills and be highly customer service oriented. You go the extra mile to drive sales and you know how to meet ambitious individual sales quotas. We offer an uncapped commission scheme - so going the extra mile will be rewarded. As a person, you are self-confident, empathize easily with partners and are good in building trustful, long-term partnerships. You also have: Near-native German and conversational English language skills Strong communication, interpersonal and negotiation skills A trustworthy and energetic personality with customer service focus Proven experiences in a sales role (phone or field sales) experiences as an account manager is considered a plus Assertiveness and confidence A goal-driven mentality with an ability to work under pressure Hands on experience in sales and an ability to deliver excellent customer experience Business acumen with a problem-solving attitude Benefits At Ageras, we take fun seriously, because motivated Agerians equal happy clients and partners. We go the extra mile to ensure that our employees come motivated and happy to work and thrive in our dynamic, international work environment. Our modern, open office space, in the heart of Copenhagen, creates an inspiring work atmosphere we serve breakfast and lunch every day, drink very decent coffee and have fun Friday bars. Together we believe we can achieve great success and we are on a mission to conquer the world. Interested? Now that we have caught your attention, it is time for you to catch ours. Please send us your English resume and a simple 1-page cover letter where you tell us why you are the right fit for us. All applications are continuously evaluated, but you can expect to hear from us within 4 weeks.If you have any questions regarding the position, please contact HR Consultant, Imke Wieboldt at 45 31 79 17 15. About Ageras At Ageras, we are all about making complex things simple, and that is because we believe it to be more fair, transparent, and empowering. We are building a simple ecosystem connecting clients to lawyers, accountants, and bookkeepers. We are an ambitious, young and fast-paced technology company in Copenhagen. After 6 years we are financially backed by one of the largest Private Equity funds, Investcorp, and have a footprint in Denmark, Sweden, Norway, the Netherlands, Germany, and the UK.

Do you thrive in a young, ambitious and fast-paced work environment? Are you a natural sales talent and are eager to grow our German market? Then this might be the right position for you.

We are looking for an Account Manager to create long-term, trusting relationships with our partners (accounting firms) and further expand our presence in the German market. As our new Account Manager, your role is to build your own partner portfolio, oversee and manage your portfolio, nurture relationships with partners, develop new business and actively seek new sales opportunities.

You’ll be responsible for the entire sales cycle – from generating leads through cold calling to build your account portfolio, executing online product demonstrations, to closing sales, as well as enhancing and strengthening partner relationships. The role requires personal drive, a passion for sales, a willingness to grow with our company and you should be able to grow our business in Germany by building and maintaining strategic partnerships.

You can expect to travel to Germany on a monthly basis, to have personal meetings with existing partners and prospects.

Specifically, you’ll:

  • Build trust relationships with partners
  • Sell Ageras’ services and approach new partners
  • Follow and achieve individual sales goals
  • Act as point of contact for your partner portfolio and manage your portfolio of accounts to achieve long-term success
  • Follow up regularly after closing a sale to ensure partner satisfaction
  • Respond promptly to partner queries and complaints to find solutions and defuse tension
  • Suggest actions to improve sales performance and identify opportunities for growth

Requirements

As our Account Manager, you should have excellent communication and negotiation skills and be highly customer service oriented. You go the extra mile to drive sales and you know how to meet ambitious individual sales quotas. We offer an uncapped commission scheme - so going the extra mile will be rewarded.

As a person, you are self-confident, empathize easily with partners and are good in building trustful, long-term partnerships.

You also have:

  • Near-native German and conversational English language skills
  • Strong communication, interpersonal and negotiation skills
  • A trustworthy and energetic personality with customer service focus
  • Proven experiences in a sales role (phone or field sales) – experiences as an account manager is considered a plus
  • Assertiveness and confidence
  • A goal-driven mentality with an ability to work under pressure
  • Hands on experience in sales and an ability to deliver excellent customer experience
  • Business acumen with a problem-solving attitude

Benefits

At Ageras, we take fun seriously, because motivated Agerians equal happy clients and partners. We go the extra mile to ensure that our employees come motivated and happy to work and thrive in our dynamic, international work environment. Our modern, open office space, in the heart of Copenhagen, creates an inspiring work atmosphere; we serve breakfast and lunch every day, drink very decent coffee and have fun Friday bars. Together we believe we can achieve great success and we are on a mission to conquer the world.

Interested?

Now that we have caught your attention, it is time for you to catch ours. Please send us your English resume and a simple 1-page cover letter where you tell us why you are the right fit for us. All applications are continuously evaluated, but you can expect to hear from us within 4 weeks.If you have any questions regarding the position, please contact HR Consultant, Imke Wieboldt at +45 31 79 17 15.

 

About Ageras

At Ageras, we are all about making complex things simple, and that is because we believe it to be more fair, transparent, and empowering. We are building a simple ecosystem connecting clients to lawyers, accountants, and bookkeepers. We are an ambitious, young and fast-paced technology company in Copenhagen. After 6 years we are financially backed by one of the largest Private Equity funds, Investcorp, and have a footprint in Denmark, Sweden, Norway, the Netherlands, Germany, and the UK.

AGERAS A/SKøbenhavn V2019-02-18T00:00:002019-04-15T00:00:00
329976907Account Manager - Norwegian speakerRobot Do you thrive in a young, ambitious and fast-paced work environment? Are you a natural sales talent and are eager to grow our Norwegian market? Then this might be the right position for you. We are looking for an Account Manager to create long-term, trusting relationships with our partners (accounting firms) and further expand our presence in the Norwegian market. As our new Account Manager, your role is to build your own partner portfolio, oversee and manage your portfolio, nurture relationships with partners, develop new business and actively seek new sales opportunities. You ll be responsible for the entire sales cycle from generating leads through cold calling to build your account portfolio, executing online product demonstrations, to closing sales, as well as enhancing and strengthening partner relationships. The role requires personal drive, a passion for sales, a willingness to grow with our company and you should be able to grow our business in Norway by building and maintaining strategic partnerships. You can expect to travel to Norway on a monthly basis, to have personal meetings with existing partners and prospects. Specifically, you ll: Build trust relationships with partners Sell Ageras services and approach new partners Follow and achieve individual sales goals Act as point of contact for your partner portfolio and manage your portfolio of accounts to achieve long-term success Follow up regularly after closing a sale to ensure partner satisfaction Respond promptly to partner queries and complaints to find solutions and defuse tension Suggest actions to improve sales performance and identify opportunities for growth Requirements As our Account Manager, you should have excellent communication and negotiation skills and be highly customer service oriented. You go the extra mile to drive sales and you know how to meet ambitious individual sales quotas. We offer an uncapped commission scheme - so going the extra mile will be rewarded. As a person, you are self-confident, empathize easily with partners and are good in building trustful, long-term partnerships. You also have: Near-native Norwegian and conversational English language skills At least 1 year proven experience in field sales, as an account manager or similar sales roles Strong communication, interpersonal and negotiation skills A trustworthy and energetic personality with customer service focus Assertiveness and confidence A goal-driven mentality with an ability to work under pressure Hands on experience in sales and an ability to deliver excellent customer experience Business acumen with a problem-solving attitude Benefits At Ageras, we take fun seriously, because motivated Agerians equal happy clients and partners. We go the extra mile to ensure that our employees come motivated and happy to work and thrive in our dynamic, international work environment. Our modern, open office space, in the heart of Copenhagen, creates an inspiring work atmosphere we serve breakfast and lunch every day, drink very decent coffee and have fun Friday bars. Together we believe we can achieve great success and we are on a mission to conquer the world. Interested? Now that we have caught your attention, it is time for you to catch ours. Please send us your English resume and a simple 1-page cover letter where you tell us why you are the right fit for us. All applications are continuously evaluated, but you can expect to hear from us within 4 weeks. If you have any questions regarding the position, please contact HR Consultant, Imke Wieboldt at 45 31 79 17 15. About Ageras At Ageras, we are all about making complex things simple, and that is because we believe it to be more fair, transparent, and empowering. We are building a simple ecosystem connecting clients to lawyers, accountants, and bookkeepers. We are an ambitious, young and fast-paced technology company in Copenhagen. After 6 years we are financially backed by one of the largest Private Equity funds, Investcorp, and have a footprint in Denmark, Sweden, Norway, the Netherlands, Germany, and the UK.

Do you thrive in a young, ambitious and fast-paced work environment? Are you a natural sales talent and are eager to grow our Norwegian market? Then this might be the right position for you.

We are looking for an Account Manager to create long-term, trusting relationships with our partners (accounting firms) and further expand our presence in the Norwegian market. As our new Account Manager, your role is to build your own partner portfolio, oversee and manage your portfolio, nurture relationships with partners, develop new business and actively seek new sales opportunities.

You’ll be responsible for the entire sales cycle – from generating leads through cold calling to build your account portfolio, executing online product demonstrations, to closing sales, as well as enhancing and strengthening partner relationships. The role requires personal drive, a passion for sales, a willingness to grow with our company and you should be able to grow our business in Norway by building and maintaining strategic partnerships.

You can expect to travel to Norway on a monthly basis, to have personal meetings with existing partners and prospects.

Specifically, you’ll:

  • Build trust relationships with partners
  • Sell Ageras’ services and approach new partners
  • Follow and achieve individual sales goals
  • Act as point of contact for your partner portfolio and manage your portfolio of accounts to achieve long-term success
  • Follow up regularly after closing a sale to ensure partner satisfaction
  • Respond promptly to partner queries and complaints to find solutions and defuse tension
  • Suggest actions to improve sales performance and identify opportunities for growth

Requirements

As our Account Manager, you should have excellent communication and negotiation skills and be highly customer service oriented. You go the extra mile to drive sales and you know how to meet ambitious individual sales quotas. We offer an uncapped commission scheme - so going the extra mile will be rewarded.

As a person, you are self-confident, empathize easily with partners and are good in building trustful, long-term partnerships.

You also have:

  • Near-native Norwegian and conversational English language skills
  • At least 1 year proven experience in field sales, as an account manager or similar sales roles
  • Strong communication, interpersonal and negotiation skills
  • A trustworthy and energetic personality with customer service focus
  • Assertiveness and confidence
  • A goal-driven mentality with an ability to work under pressure
  • Hands on experience in sales and an ability to deliver excellent customer experience
  • Business acumen with a problem-solving attitude

Benefits

At Ageras, we take fun seriously, because motivated Agerians equal happy clients and partners. We go the extra mile to ensure that our employees come motivated and happy to work and thrive in our dynamic, international work environment. Our modern, open office space, in the heart of Copenhagen, creates an inspiring work atmosphere; we serve breakfast and lunch every day, drink very decent coffee and have fun Friday bars. Together we believe we can achieve great success and we are on a mission to conquer the world.

Interested?

Now that we have caught your attention, it is time for you to catch ours. Please send us your English resume and a simple 1-page cover letter where you tell us why you are the right fit for us. All applications are continuously evaluated, but you can expect to hear from us within 4 weeks.

If you have any questions regarding the position, please contact HR Consultant, Imke Wieboldt at +45 31 79 17 15.

 

About Ageras

At Ageras, we are all about making complex things simple, and that is because we believe it to be more fair, transparent, and empowering. We are building a simple ecosystem connecting clients to lawyers, accountants, and bookkeepers. We are an ambitious, young and fast-paced technology company in Copenhagen. After 6 years we are financially backed by one of the largest Private Equity funds, Investcorp, and have a footprint in Denmark, Sweden, Norway, the Netherlands, Germany, and the UK.

AGERAS A/SKøbenhavn V2019-03-13T00:00:002019-04-08T00:00:00
329976994Junior Account Manager (DACH)Robot Airtame is looking for a Junior Account Manager to help us amplify our presence in our key region, DACH (Germany, Austria, Switzerland). As a Junior Account Manager, you will convert inbound sale prospects, develop relationships with our customers and collaborate with our teams in Copenhagen and New York. Airtame is a best-in-class wireless screen sharing and digital signage solution for businesses and schools. Headquartered in Copenhagen, with an office in New York, we pride ourselves on strong, international company culture and collaborative working spirit. Your tasks Turn incoming hot leads into customers through live-chat, calls, and web demo calls. Reach out to customers to understand the scope of the opportunity for further sales. Work in close collaboration with our Regional DACH Account Manager to strategically grow the market by defining, implementing and executing key initiatives. Work in close collaboration with our Customer Success team to ensure a high level of customer satisfaction. Work closely with your colleagues to optimize sales operations. Requirements Driven to gain B2B sales experience. Fluent in German and English. Organized, structured and understand that sales is a numbers game. Goal oriented, with a track record of overachievement. Passionate about teamwork with a drive for getting things done. You are tech savvy and you are excited by technology and its influence on your daily life. Bonus points Experience with business technology and network environments. Strongly driven by sales metrics. Proficient in French. Benefits Be part of an open culture where you can see your ideas put into action right away. Flexible work environment. Daily catered lunch, drinks, snacks, and great coffee. Competitive salary. Perfect office location in the heart of Copenhagen. Your choice of hardware. Your application Tell us a little about yourself and why you re interested in joining the Airtame team.

Airtame is looking for a Junior Account Manager to help us amplify our presence in our key region, DACH (Germany, Austria, Switzerland). As a Junior Account Manager, you will convert inbound sale prospects, develop relationships with our customers and collaborate with our teams in Copenhagen and New York.

Airtame is a best-in-class wireless screen sharing and digital signage solution for businesses and schools. Headquartered in Copenhagen, with an office in New York, we pride ourselves on strong, international company culture and collaborative working spirit.

Your tasks

  • Turn incoming hot leads into customers through live-chat, calls, and web demo calls.
  • Reach out to customers to understand the scope of the opportunity for further sales.
  • Work in close collaboration with our Regional DACH Account Manager to strategically grow the market by defining, implementing and executing key initiatives.
  • Work in close collaboration with our Customer Success team to ensure a high level of customer satisfaction.
  • Work closely with your colleagues to optimize sales operations.

Requirements

  • Driven to gain B2B sales experience.
  • Fluent in German and English.
  • Organized, structured and understand that sales is a numbers game.
  • Goal oriented, with a track record of overachievement.
  • Passionate about teamwork with a drive for getting things done.
  • You are tech savvy and you are excited by technology and its influence on your daily life.

Bonus points

  • Experience with business technology and network environments.
  • Strongly driven by sales metrics.
  • Proficient in French.

Benefits

  • Be part of an open culture where you can see your ideas put into action right away.
  • Flexible work environment.
  • Daily catered lunch, drinks, snacks, and great coffee.
  • Competitive salary.
  • Perfect office location in the heart of Copenhagen.
  • Your choice of hardware.


Your application

  • Tell us a little about yourself and why you’re interested in joining the Airtame team.
AIRTAME ApSKøbenhavn K2019-03-13T00:00:002019-04-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

God mulighed for at skyde en salgskarriere i gang, med motiverende personligheder omkring dig!

AM SALES & MARKETING ApS

København K
Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned. I AM prøver vi altid,...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Account Manager

JUC

København K
Vil du være med til at gøre en forskel for nogle af de tungeste og mest interessante profiler i dansk erhvervsliv og samtidig være en af drivkræfterne i vores fortsatte vækst? Vi har de seneste år oplevet en stor interesse for vores professionelle n...
Indrykket:23. marts 2019
Udløbsdato:27. april 2019

Account Manager - German speaker

AGERAS A/S

København V
Do you thrive in a young, ambitious and fast-paced work environment? Are you a natural sales talent and are eager to grow our German market? Then this might be the right position for you. We are looking for an Account Manager to create long-term, tr...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:15. april 2019

Account Manager - Norwegian speaker

AGERAS A/S

København V
Do you thrive in a young, ambitious and fast-paced work environment? Are you a natural sales talent and are eager to grow our Norwegian market? Then this might be the right position for you. We are looking for an Account Manager to create long-term,...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:8. april 2019

Junior Account Manager (DACH)

AIRTAME ApS

København K
Airtame is looking for a Junior Account Manager to help us amplify our presence in our key region, DACH (Germany, Austria, Switzerland). As a Junior Account Manager, you will convert inbound sale prospects, develop relationships with our customers a...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:8. april 2019