Digital Senior Marketing Big Data AI Communication Lead Specialist Inbound Junior Analytics Consultant

Er du en robustproaktiv arbejdshest med ekspertise og over 25 års erfaring inden for SoMe og copywriting, og synes du stillingen som Digital Senior Marketing Big Data AI Communication Lead Specialist Inbound Junior Analytics Consultant lyder som noget, du vil bruge mere end 37,5 timer om ugen på uden at få betaling for overarbejde?

Så er det nok ikke dig, vi søger….

Men den del med, at vi mangler en ny kollega, der kan noget med sociale medier, e-mails, content til og kommunikation på digitale platforme er god nok.

Vi er bare trætte af at skrive bullshit i jobopslag, og vi er trætte af at læse bullshit-jobansøgninger. Og vi gætter på, at du også er træt af at skrive, at du er både proaktiv, robust, kan have mange bolde i luften og aldrig har en dårlig dag.

Vi søger et helt almindeligt menneske med flair for sociale medier, kommunikation, tekstforfatning og e-mail markedsføring, der kan indgå i vores team på 10 specialister i digital markedsføring.

DET FORVENTER VI IKKE AF DIG (OG DET MÅ DU IKKE FORVENTE AF OS):

Vi forventer ikke, at vi skal være en lille arbejdsfamilie, og vi skal tilfredsstille alle dine følelsesmæssige behov
Men vi har, hvis vi selv skal sige det, et ret godt hold, hvor vi kommer godt ud af det med hinanden og faktisk synes, det er fedt at bruge tid sammen ved sociale arrangementer som gokart-racing, biografture, familieture i Randers Regnskov, Nik & Jay-koncert eller bare en spontan fyraftensburger.

Vi kan ikke tage dig med på en unik rejse, der må du ringe til et rejsebureau
Nogle dage på kontoret er superfede og udfordrende, andre er just another day at the office. Så hvis du forventer at blive taget på en spændende rejse, så foreslår vi, at du primært gør det med familie og venner i din fritid. Vi tager dog gerne på en årlig firmatur. Om næste destination hedder Malaga eller Fjellerup ved vi ikke. Men vi lover, det bliver sjovt.

Vi forventer ikke, at du er både nyuddannet, har 25 års erfaring og har fået alle de børn, du måske vil have
Erfaring kommer ikke af sig selv, så du skal starte et sted. Har du erfaring med markedsføring, fx fra et studiejob, er det et stort plus, men det er ikke et krav. Faktisk ser vi Compell som en fleksibel arbejdsplads, hvor hver medarbejder kan få muligheden for at udvikle sig efter lyst og behov. Og vi ved godt, at arbejde og privatliv ikke altid kan undgå at komme i clinch med hinanden. Derfor forsøger vi også at være en arbejdsplads, hvor der er plads til at have et liv ved siden af.

Vi forventer ikke, at du til enhver tid prioriterer dit arbejde over dit privatliv
Hos Compell elsker vi vores arbejde, men vi elsker også at have fri. Vi har alle familie, børn, venner og fritidsinteresser, vi elsker at bruge tid på. Faktisk kan man sige, vi arbejder for at leve – ikke omvendt.

Vi forventer ikke, at du er en maskine
Nok arbejder vi med digital markedsføring, men vi er ikke robotter, så det forventer vi heller ikke, at du er. Det er fedt, hvis du er både robust, ansvarsbevidst, kan have mange bolde i luften på en gang, altid er proaktiv, smilende og imødekommende (indsæt selv flere buzzwords). Men det er også helt okay at have en off-day, og det er helt okay at melde det ud til dine kolleger.

MEN HVAD FORVENTER VI SÅ AF DIG?

Vi forventer, at du enten er god til markedsføring via sociale medier, herunder Facebook, Instagram, eller at du har lyst til at blive endnu bedre, end du allerede er. Du kan fx have lidt erfaring fra et tidligere job eller have læst en relevant uddannelse.

Vi forventer, at du er god til at formulere dig på skrift og kan skrive originale tekster, der fænger til annoncer, opslag på sociale medier og til hjemmesider.

Vi forventer, at du er ærlig, nysgerrig og opsøgende, og at du vil tage ansvar for dine egne opgaver. Og at du ikke er bange for at sige til, hvis du har brug for hjælp eller sparring. Det værste der kan ske er, at du blive klogere.

Vi forventer, at du har humor, og at du gerne vil være en del af en arbejdsplads, hvor vi ikke tager os selv så højtideligt, og hvor tonen er uformel – også til kundemøderne.

Du har desuden en fordel, hvis du:

  • har erfaring med Facebook Ads Manager
  • har erfaring med et eller flere nyhedsbrevssystemer
  • har CMS-erfaring
  • har kendskab til Google Analytics
  • kan lave grafisk arbejde til husbehov
  • generelt har gode it-færdigheder
  • ikke bliver skræmt af Excel
  • er velformuleret og skriver fejlfrit

Sidst men ikke mindst, så forventer vi som minimum, at du synes, vores jobopslag er sjovt. Eller at du kan komme med et bud på et, der er endnu bedre …

DET TILBYDER VI DIG

Her kunne vi også skrive en masse bullshit, men lad os tage det til en eventuel samtale.

Grundlæggende tilbyder vi en fuldtidsstilling i en mindre virksomhed, hvor du får mulighed for at arbejde med forskellige opgaver inden for digital markedsføring med de sjoveste kunder og de rareste kollegaer.

Du får primært ansvar for udarbejdelse og opsætning af annoncer på Facebook/Instagram, tekstforfatning til websites og nyhedsbreve samt rådgiving af vores kunder, som i øvrigt tæller alt fra te-butikker og tøjforretninger til legepladsproducenter og automekanikere.

Lyder det spændende?

Send os en ansøgning og et CV – gerne et der ikke er super kedeligt at læse – til bb@compell.dk. Vi læser og vurderer løbende de modtagne ansøgninger.

Har du spørgsmål, så skriv til Bjarke Bekhøj på bb@compell.dk

P.S. Som en del af vores rekrutteringsproces bruger vi en del analyseværktøjer. Forvent derfor, at du inden en eventuel samtale vil skulle udfylde en personlighedstest (det er ikke farligt).

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330080451Phoenix-5cfff44112019-08-29T00:00:00Digital Senior Marketing Big Data AI Communication Lead Specialist Inbound Junior Analytics Consultant

Er du en robustproaktiv arbejdshest med ekspertise og over 25 års erfaring inden for SoMe og copywriting, og synes du stillingen som Digital Senior Marketing Big Data AI Communication Lead Specialist Inbound Junior Analytics Consultant lyder som noget, du vil bruge mere end 37,5 timer om ugen på uden at få betaling for overarbejde?

Så er det nok ikke dig, vi søger….

Men den del med, at vi mangler en ny kollega, der kan noget med sociale medier, e-mails, content til og kommunikation på digitale platforme er god nok.

Vi er bare trætte af at skrive bullshit i jobopslag, og vi er trætte af at læse bullshit-jobansøgninger. Og vi gætter på, at du også er træt af at skrive, at du er både proaktiv, robust, kan have mange bolde i luften og aldrig har en dårlig dag.

Vi søger et helt almindeligt menneske med flair for sociale medier, kommunikation, tekstforfatning og e-mail markedsføring, der kan indgå i vores team på 10 specialister i digital markedsføring.

DET FORVENTER VI IKKE AF DIG (OG DET MÅ DU IKKE FORVENTE AF OS):

Vi forventer ikke, at vi skal være en lille arbejdsfamilie, og vi skal tilfredsstille alle dine følelsesmæssige behov
Men vi har, hvis vi selv skal sige det, et ret godt hold, hvor vi kommer godt ud af det med hinanden og faktisk synes, det er fedt at bruge tid sammen ved sociale arrangementer som gokart-racing, biografture, familieture i Randers Regnskov, Nik & Jay-koncert eller bare en spontan fyraftensburger.

Vi kan ikke tage dig med på en unik rejse, der må du ringe til et rejsebureau
Nogle dage på kontoret er superfede og udfordrende, andre er just another day at the office. Så hvis du forventer at blive taget på en spændende rejse, så foreslår vi, at du primært gør det med familie og venner i din fritid. Vi tager dog gerne på en årlig firmatur. Om næste destination hedder Malaga eller Fjellerup ved vi ikke. Men vi lover, det bliver sjovt.

Vi forventer ikke, at du er både nyuddannet, har 25 års erfaring og har fået alle de børn, du måske vil have
Erfaring kommer ikke af sig selv, så du skal starte et sted. Har du erfaring med markedsføring, fx fra et studiejob, er det et stort plus, men det er ikke et krav. Faktisk ser vi Compell som en fleksibel arbejdsplads, hvor hver medarbejder kan få muligheden for at udvikle sig efter lyst og behov. Og vi ved godt, at arbejde og privatliv ikke altid kan undgå at komme i clinch med hinanden. Derfor forsøger vi også at være en arbejdsplads, hvor der er plads til at have et liv ved siden af.

Vi forventer ikke, at du til enhver tid prioriterer dit arbejde over dit privatliv
Hos Compell elsker vi vores arbejde, men vi elsker også at have fri. Vi har alle familie, børn, venner og fritidsinteresser, vi elsker at bruge tid på. Faktisk kan man sige, vi arbejder for at leve – ikke omvendt.

Vi forventer ikke, at du er en maskine
Nok arbejder vi med digital markedsføring, men vi er ikke robotter, så det forventer vi heller ikke, at du er. Det er fedt, hvis du er både robust, ansvarsbevidst, kan have mange bolde i luften på en gang, altid er proaktiv, smilende og imødekommende (indsæt selv flere buzzwords). Men det er også helt okay at have en off-day, og det er helt okay at melde det ud til dine kolleger.

MEN HVAD FORVENTER VI SÅ AF DIG?

Vi forventer, at du enten er god til markedsføring via sociale medier, herunder Facebook, Instagram, eller at du har lyst til at blive endnu bedre, end du allerede er. Du kan fx have lidt erfaring fra et tidligere job eller have læst en relevant uddannelse.

Vi forventer, at du er god til at formulere dig på skrift og kan skrive originale tekster, der fænger til annoncer, opslag på sociale medier og til hjemmesider.

Vi forventer, at du er ærlig, nysgerrig og opsøgende, og at du vil tage ansvar for dine egne opgaver. Og at du ikke er bange for at sige til, hvis du har brug for hjælp eller sparring. Det værste der kan ske er, at du blive klogere.

Vi forventer, at du har humor, og at du gerne vil være en del af en arbejdsplads, hvor vi ikke tager os selv så højtideligt, og hvor tonen er uformel – også til kundemøderne.

Du har desuden en fordel, hvis du:

  • har erfaring med Facebook Ads Manager
  • har erfaring med et eller flere nyhedsbrevssystemer
  • har CMS-erfaring
  • har kendskab til Google Analytics
  • kan lave grafisk arbejde til husbehov
  • generelt har gode it-færdigheder
  • ikke bliver skræmt af Excel
  • er velformuleret og skriver fejlfrit

Sidst men ikke mindst, så forventer vi som minimum, at du synes, vores jobopslag er sjovt. Eller at du kan komme med et bud på et, der er endnu bedre …

DET TILBYDER VI DIG

Her kunne vi også skrive en masse bullshit, men lad os tage det til en eventuel samtale.

Grundlæggende tilbyder vi en fuldtidsstilling i en mindre virksomhed, hvor du får mulighed for at arbejde med forskellige opgaver inden for digital markedsføring med de sjoveste kunder og de rareste kollegaer.

Du får primært ansvar for udarbejdelse og opsætning af annoncer på Facebook/Instagram, tekstforfatning til websites og nyhedsbreve samt rådgiving af vores kunder, som i øvrigt tæller alt fra te-butikker og tøjforretninger til legepladsproducenter og automekanikere.

Lyder det spændende?

Send os en ansøgning og et CV – gerne et der ikke er super kedeligt at læse – til bb@compell.dk. Vi læser og vurderer løbende de modtagne ansøgninger.

Har du spørgsmål, så skriv til Bjarke Bekhøj på bb@compell.dk

P.S. Som en del af vores rekrutteringsproces bruger vi en del analyseværktøjer. Forvent derfor, at du inden en eventuel samtale vil skulle udfylde en personlighedstest (det er ikke farligt).

 

Er du en robust, proaktiv arbejdshest med ekspertise og over 25 års erfaring inden for SoMe og copywriting, og synes du stillingen som Digital Senior Marketing Big Data AI Communication Lead Specialist Inbound Junior Analytics Consultant lyder som noget, du vil bruge mere end 37,5 timer om ugen på uden at få betaling for overarbejde? Så er det nok ikke dig, vi søger . Men den del med, at vi mangler en ny kollega, der kan noget med sociale medier, e-mails, content til og kommunikation på digitale platforme er god nok. Vi er bare trætte af at skrive bullshit i jobopslag, og vi er trætte af at læse bullshit-jobansøgninger. Og vi gætter på, at du også er træt af at skrive, at du er både proaktiv, robust, kan have mange bolde i luften og aldrig har en dårlig dag. Vi søger et helt almindeligt menneske med flair for sociale medier, kommunikation, tekstforfatning og e-mail markedsføring, der kan indgå i vores team på 10 specialister i digital markedsføring. DET FORVENTER VI IKKE AF DIG (OG DET MÅ DU IKKE FORVENTE AF OS): Vi forventer ikke, at vi skal være en lille arbejdsfamilie, og vi skal tilfredsstille alle dine følelsesmæssige behovMen vi har, hvis vi selv skal sige det, et ret godt hold, hvor vi kommer godt ud af det med hinanden og faktisk synes, det er fedt at bruge tid sammen ved sociale arrangementer som gokart-racing, biografture, familieture i Randers Regnskov, Nik Jay-koncert eller bare en spontan fyraftensburger. Vi kan ikke tage dig med på en unik rejse, der må du ringe til et rejsebureauNogle dage på kontoret er superfede og udfordrende, andre er just another day at the office. Så hvis du forventer at blive taget på en spændende rejse, så foreslår vi, at du primært gør det med familie og venner i din fritid. Vi tager dog gerne på en årlig firmatur. Om næste destination hedder Malaga eller Fjellerup ved vi ikke. Men vi lover, det bliver sjovt. Vi forventer ikke, at du er både nyuddannet, har 25 års erfaring og har fået alle de børn, du måske vil haveErfaring kommer ikke af sig selv, så du skal starte et sted. Har du erfaring med markedsføring, fx fra et studiejob, er det et stort plus, men det er ikke et krav. Faktisk ser vi Compell som en fleksibel arbejdsplads, hvor hver medarbejder kan få muligheden for at udvikle sig efter lyst og behov. Og vi ved godt, at arbejde og privatliv ikke altid kan undgå at komme i clinch med hinanden. Derfor forsøger vi også at være en arbejdsplads, hvor der er plads til at have et liv ved siden af. Vi forventer ikke, at du til enhver tid prioriterer dit arbejde over dit privatlivHos Compell elsker vi vores arbejde, men vi elsker også at have fri. Vi har alle familie, børn, venner og fritidsinteresser, vi elsker at bruge tid på. Faktisk kan man sige, vi arbejder for at leve ikke omvendt. Vi forventer ikke, at du er en maskineNok arbejder vi med digital markedsføring, men vi er ikke robotter, så det forventer vi heller ikke, at du er. Det er fedt, hvis du er både robust, ansvarsbevidst, kan have mange bolde i luften på en gang, altid er proaktiv, smilende og imødekommende (indsæt selv flere buzzwords). Men det er også helt okay at have en off-day, og det er helt okay at melde det ud til dine kolleger. MEN HVAD FORVENTER VI SÅ AF DIG? Vi forventer, at du enten er god til markedsføring via sociale medier, herunder Facebook, Instagram, eller at du har lyst til at blive endnu bedre, end du allerede er. Du kan fx have lidt erfaring fra et tidligere job eller have læst en relevant uddannelse. Vi forventer, at du er god til at formulere dig på skrift og kan skrive originale tekster, der fænger til annoncer, opslag på sociale medier og til hjemmesider. Vi forventer, at du er ærlig, nysgerrig og opsøgende, og at du vil tage ansvar for dine egne opgaver. Og at du ikke er bange for at sige til, hvis du har brug for hjælp eller sparring. Det værste der kan ske er, at du blive klogere. Vi forventer, at du har humor, og at du gerne vil være en del af en arbejdsplads, hvor vi ikke tager os selv så højtideligt, og hvor tonen er uformel også til kundemøderne. Du har desuden en fordel, hvis du: har erfaring med Facebook Ads Manager har erfaring med et eller flere nyhedsbrevssystemer har CMS-erfaring har kendskab til Google Analytics kan lave grafisk arbejde til husbehov generelt har gode it-færdigheder ikke bliver skræmt af Excel er velformuleret og skriver fejlfrit Sidst men ikke mindst, så forventer vi som minimum, at du synes, vores jobopslag er sjovt. Eller at du kan komme med et bud på et, der er endnu bedre DET TILBYDER VI DIG Her kunne vi også skrive en masse bullshit, men lad os tage det til en eventuel samtale. Grundlæggende tilbyder vi en fuldtidsstilling i en mindre virksomhed, hvor du får mulighed for at arbejde med forskellige opgaver inden for digital markedsføring med de sjoveste kunder og de rareste kollegaer. Du får primært ansvar for udarbejdelse og opsætning af annoncer på Facebook Instagram, tekstforfatning til websites og nyhedsbreve samt rådgiving af vores kunder, som i øvrigt tæller alt fra te-butikker og tøjforretninger til legepladsproducenter og automekanikere. Lyder det spændende? Send os en ansøgning og et CV gerne et der ikke er super kedeligt at læse til bb@compell.dk. Vi læser og vurderer løbende de modtagne ansøgninger. Har du spørgsmål, så skriv til Bjarke Bekhøj på bb@compell.dk P.S. Som en del af vores rekrutteringsproces bruger vi en del analyseværktøjer. Forvent derfor, at du inden en eventuel samtale vil skulle udfylde en personlighedstest (det er ikke farligt).11jobnet5cfff441100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-22T00:00:000000https://www.compell.dk/jobopslag-digital-senior-marketing-big-data-content-communication-junior-ai-lead-nurturing-specialist-consultant0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3596249Compell ApS11Sønderskovvej 7 78520LystrupDKDanmark0
bb@compell.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent813344JobNet5035267503526710027-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cfff441https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cfff441https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cfff441&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cfff441&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/3.jpgDigital Senior Marketing Big Data AI Communication Lead Specialist Inbound Junior Analytics Consultant12008771Dansk3Læse/ tale241914Kommunikationskonsulent4Marketing362482799bb@compell.dkbb@compell.dkDKDanmarkDKDanmark330105869Studentermedhjælp til intern og ekstern kommunikation ved Steno Diabetes Center AarhusBasic Er du en haj til ord og grammatik, kan du omsætte fagligt tungt stof til letforståelig information på både web, sociale medier og print, og vil du være en del af en ny og spændende organisation, som stadig er under opbygning. Så er du måske vores nye studentermedhjælper til intern og ekstern kommunikation.Stillingen som studentermedhjælper er en tidsbegrænset stilling af et års varighed med tiltræde den 15. november 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 10 timer om ugen.I Steno Diabetes Center Aarhus har vi gang i en masse spændende ting på tværs af hele Region Midtjylland. Vi udvikler og tester nye behandlingstilbud til mennesker med diabetes, sætter projekter i gang med samarbejdspartnere på tværs af hospitaler, kommuner og almen praksis, udvikler nye uddannelsestilbud til sundhedspersonale og patienter, forsker i diabetes og følgesygdomme og meget mere. Alt sammen med det mål at bidrage til et godt liv med diabetes og knække kurven, så færre mennesker får diabetes.Dine opgaverVores kommunikationskonsulent og uddannelseskonsulent har brug for din hjælp til eksempelvis tekstforfatning til patientinformation, kursusmateriale og nyhedsbreve udvikling af en ny hjemmeside produktion af mindre nyheder og opslag til LinkedIn og Twitter opsætning af grafisk materiale, eksempelvis pjecer, plakater og invitationer produktion af kortere mobilvideoer. Vi forventer ikke, at du er 100 meter-mester i alle discipliner inden for kommunikation. Det vigtigste er, at du er god til at skrive, har flair for web og har mod på at prøve kræfter med forskellige kommunikationsopgaver til mange forskellige målgrupper. Derudover skal du være frisk på at give en hjælpende hånd med ad hoc-opgaver, når behovet opstår. Det kan også være administrative og praktiske opgaver. Du får mulighed for at prøve din faglighed og kompetencer af i en politisk styret organisation faglig sparring og støtte til dine opgaver ansvar for egne opgaver erfaring med at samarbejde med mange forskellige faggrupper, eksempelvis læger, sygeplejersker, forskere og stabsmedarbejdere et godt arbejdsfællesskab med engagerede og utrolig rare kollegaer. Hvem er du Du er studerende (enten i slutningen af bachelordelen eller tidligt på dit kandidatstudie), og er i gang med en uddannelse inden for kommunikation, eksempelvis medievidenskab, informationsvidenskab, virksomhedskommunikation eller kommunikationsuddannelsen på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med CMS (vi bruger Episerver), Adobe-programmer som InDesign og Photoshop og produktion af mobilvideo. Hvem er vi Steno Diabetes Center Aarhus er Region Midtjyllands videns- og kompetencecenter på diabetesområdet inden for udvikling af ny behandling, forskning, uddannelse og sammenhængende patientforløb på tværs af sektorer. Vores mål er at styrke den samlede diabetesindsats i Region Midtjylland til gavn for alle mennesker med diabetes Steno Diabetes Center Aarhus varetager behandling af børn, unge og voksne med diabetes på Aarhus Universitetshospital. Læs mere om os her på www.auh.dk.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt kommunikationskonsulent Marie Mikkelsen på 2370 6911 eller på maemkk@rm.dk.AnsøgningSend din ansøgning senest søndag d. 27. oktober 2019. Vi afholder samtaler mandag d. 4. november 2019.KontaktHar du spørgsmål til stillingen, så kontakt kommunikationskonsulent Marie Mikkelsen, 2370 6911, maemkk@rm.dk.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Er du en haj til ord og grammatik, kan du omsætte fagligt tungt stof til letforståelig information på både web, sociale medier og print, og vil du være en del af en ny og spændende organisation, som stadig er under opbygning. Så er du måske vores nye studentermedhjælper til intern og ekstern kommunikation.

Stillingen som studentermedhjælper er en tidsbegrænset stilling af et års varighed med tiltræde den 15. november 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 10 timer om ugen.

I Steno Diabetes Center Aarhus har vi gang i en masse spændende ting på tværs af hele Region Midtjylland. Vi udvikler og tester nye behandlingstilbud til mennesker med diabetes, sætter projekter i gang med samarbejdspartnere på tværs af hospitaler, kommuner og almen praksis, udvikler nye uddannelsestilbud til sundhedspersonale og patienter, forsker i diabetes og følgesygdomme og meget mere. Alt sammen med det mål at bidrage til et godt liv med diabetes og knække kurven, så færre mennesker får diabetes.

Dine opgaver
Vores kommunikationskonsulent og uddannelseskonsulent har brug for din hjælp til eksempelvis
  • tekstforfatning til patientinformation, kursusmateriale og nyhedsbreve
  • udvikling af en ny hjemmeside
  • produktion af mindre nyheder og opslag til LinkedIn og Twitter
  • opsætning af grafisk materiale, eksempelvis pjecer, plakater og invitationer
  • produktion af kortere mobilvideoer.
 
Vi forventer ikke, at du er 100 meter-mester i alle discipliner inden for kommunikation. Det vigtigste er, at du er god til at skrive, har flair for web og har mod på at prøve kræfter med forskellige kommunikationsopgaver til mange forskellige målgrupper. Derudover skal du være frisk på at give en hjælpende hånd med ad hoc-opgaver, når behovet opstår. Det kan også være administrative og praktiske opgaver.
 
Du får
  • mulighed for at prøve din faglighed og kompetencer af i en politisk styret organisation
  • faglig sparring og støtte til dine opgaver
  • ansvar for egne opgaver
  • erfaring med at samarbejde med mange forskellige faggrupper, eksempelvis læger, sygeplejersker, forskere og stabsmedarbejdere
  • et godt arbejdsfællesskab med engagerede og utrolig rare kollegaer.
 
Hvem er du
  • Du er studerende (enten i slutningen af bachelordelen eller tidligt på dit kandidatstudie), og er i gang med en uddannelse inden for kommunikation, eksempelvis medievidenskab, informationsvidenskab, virksomhedskommunikation eller kommunikationsuddannelsen på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
  • Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med CMS (vi bruger Episerver), Adobe-programmer som InDesign og Photoshop og produktion af mobilvideo.
 
Hvem er vi
  • Steno Diabetes Center Aarhus er Region Midtjyllands videns- og kompetencecenter på diabetesområdet inden for udvikling af ny behandling, forskning, uddannelse og sammenhængende patientforløb på tværs af sektorer. Vores mål er at styrke den samlede diabetesindsats i Region Midtjylland til gavn for alle mennesker med diabetes
  • Steno Diabetes Center Aarhus varetager behandling af børn, unge og voksne med diabetes på Aarhus Universitetshospital.

Læs mere om os her på www.auh.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt kommunikationskonsulent Marie Mikkelsen på 2370 6911 eller på maemkk@rm.dk.

Ansøgning
Send din ansøgning senest søndag d. 27. oktober 2019. Vi afholder samtaler mandag d. 4. november 2019.


Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt kommunikationskonsulent Marie Mikkelsen, 2370 6911, maemkk@rm.dk.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/d408d5b3_logo.gifSteno Diabetes Center AarhusAarhus N2019-10-11T16:12:32.1572019-10-27T00:00:00
330093820Energisk og iderig kommunikationskonsulentRobot Arkitektskolen Aarhus søger pr. 1. januar 2020 en energisk og iderig kommunikationskonsulent med en stærk fagprofil til skolens kommunikationsafdeling. Arkitektskolen Aarhus er en dynamisk og kreativ uddannelses- og forskningsinstitution, hvor studerende og ansatte omsætter kunnen og viden om arkitektur i et engageret samspil med omverdenen. Skolens mange aktiviteter skaber et væld af historier og fortællinger, der skal formidles til institutionens mange interessenter. Som ny kommunikationskonsulent skal du sammen med det øvrige kommunikations- og udstillingsteam udfolde skolens vision om Engaging Through Architecture og opsøge de gode historier. I kommunikationsteamet arbejder vi med storytelling, og det er et område, vi ønsker at udvikle yderligere frem mod etableringen af en ny skole på Godsbanearealerne i 2021 (NEW AARCH). Med stillingen følger dermed muligheden for at sætte afgørende præg på både strategien bag og udførslen af kommunikationen omkring skolens nye rammer og identitet. Stillingen kræver talent for tekstproduktion, sans for fortællingens kunst samt flair for digitale og sociale medier og byder på opgaver i et spændende og udviklende miljø med plads til at eksperimentere, tænke nyt og realisere ideer sammen med andre. Arbejdsopgaver Formidle skolens historier i ord, billeder og video på web og sociale medier Udarbejde pressemeddelelser og koordinere kontakten til nyhedsmedier og presseagenter Indholdsredigering og korrekturlæsning af tekster til intern og ekstern publicering f.eks. stillingsopslag og faglige tekster Strategisk kommunikationsrådgivning og sparring Du refererer til administrationschefen, men vil i det daglige arbejde tæt sammen med rektor, prorektor og skolens faglige ledelse, samt ledelsessekretariat. Kvalifikationer I vurderingen af ansøgningen lægger vi særligt vægt på følgende kvalifikationer: Uddannelse som journalist eller en lang videregående uddannelse i kommunikation fx cand.comm. Gerne flere års erfaring med kommunikationsopgaver i en kreativ og eller politisk ledet organisation Initiativ og personlig gennemslagskraft Stærke og brede samarbejdsevner Vi lægger desuden vægt på et godt humør og en uhøjtidelig kollegial omgangstone, der bidrager til et godt arbejdsmiljø. Løn- og ansættelsesvilkår Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer pr. uge. Løn og arbejdsvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Yderligere oplysninger Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrationschef Christian Koch Ramsing telefon 89 36 02 01 eller mail ckr@aarch.dk Alle henvendelser vil naturligvis blive behandlet fortroligt. Ansættelsesprocedure Ansøgningsfristen er den 23. oktober 2019 kl. 12.00. Samtaler vil finde sted i uge 46. Indkaldelse sker pr. mail. Efter første samtalerunde udvælges kandidater til anden samtale. Der kan blive udleveret en mindre case-opgave mellem 1. og 2. samtale. I forbindelse med anden samtale vil der blive indhentet referencer på den kandidat, som vi forventer at tilbyde ansættelse til. Alle interesserede opfordres til at søge uanset køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold. Tiltrædelse forventes pr. 1. januar 2020.

Arkitektskolen Aarhus søger pr. 1. januar 2020 en energisk og iderig kommunikationskonsulent med en stærk fagprofil til skolens kommunikationsafdeling.

 

Arkitektskolen Aarhus er en dynamisk og kreativ uddannelses- og forskningsinstitution, hvor studerende og ansatte omsætter kunnen og viden om arkitektur i et engageret samspil med omverdenen. Skolens mange aktiviteter skaber et væld af historier og fortællinger, der skal formidles til institutionens mange interessenter.

 

Som ny kommunikationskonsulent skal du sammen med det øvrige kommunikations- og udstillingsteam udfolde skolens vision om ”Engaging Through Architecture” og opsøge de gode historier.

 

I kommunikationsteamet arbejder vi med storytelling, og det er et område, vi ønsker at udvikle yderligere frem mod etableringen af en ny skole på Godsbanearealerne i 2021 (NEW AARCH). Med stillingen følger dermed muligheden for at sætte afgørende præg på både strategien bag og udførslen af kommunikationen omkring skolens nye rammer og identitet.

 

Stillingen kræver talent for tekstproduktion, sans for fortællingens kunst samt flair for digitale og sociale medier og byder på opgaver i et spændende og udviklende miljø med plads til at eksperimentere, tænke nyt og realisere ideer sammen med andre.

 

Arbejdsopgaver

  • Formidle skolens historier i ord, billeder og video på web og sociale medier
  • Udarbejde pressemeddelelser og koordinere kontakten til nyhedsmedier og presseagenter
  • Indholdsredigering og korrekturlæsning af tekster til intern og ekstern publicering – f.eks. stillingsopslag og faglige tekster
  • Strategisk kommunikationsrådgivning og sparring

Du refererer til administrationschefen, men vil i det daglige arbejde tæt sammen med rektor, prorektor og skolens faglige ledelse, samt ledelsessekretariat.

 

Kvalifikationer

I vurderingen af ansøgningen lægger vi særligt vægt på følgende kvalifikationer:

  • Uddannelse som journalist eller en lang videregående uddannelse i kommunikation fx cand.comm. 
  • Gerne flere års erfaring med kommunikationsopgaver i en kreativ og/eller politisk ledet organisation
  • Initiativ og personlig gennemslagskraft
  • Stærke og brede samarbejdsevner

Vi lægger desuden vægt på et godt humør og en uhøjtidelig kollegial omgangstone, der bidrager til et godt arbejdsmiljø.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer pr. uge. Løn og arbejdsvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

 

Yderligere oplysninger

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrationschef Christian Koch Ramsing telefon 89 36 02 01 eller mail ckr@aarch.dk

 

Alle henvendelser vil naturligvis blive behandlet fortroligt.

 

Ansættelsesprocedure

Ansøgningsfristen er den 23. oktober 2019 kl. 12.00.

Samtaler vil finde sted i uge 46. Indkaldelse sker pr. mail.

 

Efter første samtalerunde udvælges kandidater til anden samtale. Der kan blive udleveret en mindre case-opgave mellem 1. og 2. samtale.

 

I forbindelse med anden samtale vil der blive indhentet referencer på den kandidat, som vi forventer at tilbyde ansættelse til.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold.

 

Tiltrædelse forventes pr. 1. januar 2020.

 

 

Arkitektskolen AarhusAarhus C2019-09-23T00:00:002019-10-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælp til intern og ekstern kommunikation ved Steno Diabetes Center Aarhus

Steno Diabetes Center Aarhus

Aarhus N
Er du en haj til ord og grammatik, kan du omsætte fagligt tungt stof til letforståelig information på både web, sociale medier og print, og vil du være en del af en ny og spændende organisation, som stadig er under opbygning. Så er du måske vores ny...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Energisk og iderig kommunikationskonsulent

Arkitektskolen Aarhus

Aarhus C
Arkitektskolen Aarhus søger pr. 1. januar 2020 en energisk og iderig kommunikationskonsulent med en stærk fagprofil til skolens kommunikationsafdeling. Arkitektskolen Aarhus er en dynamisk og kreativ uddannelses- og forskningsinstitution, hvor stude...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019