Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Digitaliseringskonsulent

I IT og Digitaliering

Brænder du for procesanalyse og værktøjer, der kan være med til at effektivisere arbejdsgange? Så er du måske vores nye digitaliseringskonsulent.

Hvad leder vi efter?
Randers Kommune ønsker at udnytte de muligheder, som den teknologiske udvikling giver mulighed for, bl.a. ved automatisering af arbejdsgange, genbrug og udnyttelse af data.

Som digitaliseringskonsulent vil du få en vigtig rolle med at understøtte organisationen med hurtig og effektiv opgaveløsning, når du fx automatiserer rutineprægede arbejdsopgaver med hjælp fra en digital assistent, systemoptimering, visualisering af data eller en fuld automatiseringsløsning bestående af et eller flere komponenter fra værktøjskassen.

Vi ser gerne, at du har

  • erfaring med analyse og optimering af processer og arbejdsgange
  • indsigt i organisering af kommunale forvaltninger og kommunale opgaver.
  • evne til at producere og sikre dokumentation af arbejdsgange/processer og metoder
  • forretningsforståelse og evnen til at sætte sig ind i behovene hos vores mange forskellige typer af kunder (kommunens afdelinger).
  • solidt teknisk overblik over moderne kommercielle og open source automatiseringsteknologier
  • kendskab til at oversætte procesdiagrammer til algoritmer
  • erfaring med dokumentation af data og snitflader

Din hverdag
Du vil blive en del af et team, der sammen arbejder for at udbrede forskellige automatiseringsteknologier på tværs af hele kommunens organisation. Din rolle i teamet bliver at deltage i implementeringen af de forskellige teknologier, samt at rådgive kommunens afdelinger om teknologiens muligheder, herunder drive større og mindre implementeringer fra start til slut.

Dine opgaver vil være at
  • identificere og kvalificere opgaver og behov sammen med afdelingerne
  • vurdere opgavens egnethed i forhold til digital procesautomatisering
  • kortlægge behov og krav til løsninger, gennem inddragelse af brugere
  • analysere og dokumentere de arbejdsgange, der ønskes understøttet med teknologi, og samtidig sikre procesoptimering i forløbet
  • afvikle workshops med involverede ressourcer
  • planlægge, organisere og gennemføre proceskortlægninger
  • deltage i implementeringen af nye teknologier til automatiseringsbrug
Du vil dagligt skulle samarbejde med ledere og medarbejdere på flere niveauer, og navigere i en stor organisation. Derfor er det vigtigt at du er god til at skabe relationer, og kan medvirke til at opbygge et tillidsfuldt og frugtbart samarbejde med de forskellige interessenter – herunder også til kollegaer i andre kommuner, som vi jævnligt trækker på for at dele erfaringer og gode idéer.

Vi tilbyder
Du vil møde ind til en spændende stilling, der er placeret i IT & Digitalisering i en af landets største kommuner. IT & Digitalisering består af 45 medarbejdere, der arbejder med drift af netværk og telefoni, brugersupport, databeskyttelse, leverandørstyring, systemforvaltning og projektledelse. Du vil blive en del af Digitaliseringsteamet, hvor du vil arbejde sammen med 5 engagerede og ambitiøse kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø, der også omfatter et tæt samarbejde med konsulenter fra kommunens centrale økonomiafdeling.

Derudover tilbyder vi dig
  • en arbejdsplads, der lægger vægt på samarbejde, udvikling og faglig sparring
  • muligheder for samarbejde, faglig udvikling og videreuddannelse
  • kompetente og dedikerede kolleger med en ambitiøs tilgang til arbejdet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdsstedet er IT & Digitalisering, Regimentsvej 16, 8930 Randers NØ, og du vil referere til en kommende leder af digitaliseringsteamet.

Ansættelse sker efter gældende overenskomst, og lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.

Ansættelsesforhold
Fuldtidsstillling

Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat 1. april 2020 eller snarest derefter.

Ansøgningsfrist
16-02-2020 23:59

Virksomhedens oplysninger
IT og Digitalisering

Kontaktperson
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for IT & Digitalisering Bent Højlund på telefon 5156 2801.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330156672Phoenix-cd04d3c912020-01-14T00:00:00DigitaliseringskonsulentI IT og Digitaliering

Brænder du for procesanalyse og værktøjer, der kan være med til at effektivisere arbejdsgange? Så er du måske vores nye digitaliseringskonsulent.

Hvad leder vi efter?
Randers Kommune ønsker at udnytte de muligheder, som den teknologiske udvikling giver mulighed for, bl.a. ved automatisering af arbejdsgange, genbrug og udnyttelse af data.

Som digitaliseringskonsulent vil du få en vigtig rolle med at understøtte organisationen med hurtig og effektiv opgaveløsning, når du fx automatiserer rutineprægede arbejdsopgaver med hjælp fra en digital assistent, systemoptimering, visualisering af data eller en fuld automatiseringsløsning bestående af et eller flere komponenter fra værktøjskassen.

Vi ser gerne, at du har
  • erfaring med analyse og optimering af processer og arbejdsgange
  • indsigt i organisering af kommunale forvaltninger og kommunale opgaver.
  • evne til at producere og sikre dokumentation af arbejdsgange/processer og metoder
  • forretningsforståelse og evnen til at sætte sig ind i behovene hos vores mange forskellige typer af kunder (kommunens afdelinger).
  • solidt teknisk overblik over moderne kommercielle og open source automatiseringsteknologier
  • kendskab til at oversætte procesdiagrammer til algoritmer
  • erfaring med dokumentation af data og snitflader

Din hverdag
Du vil blive en del af et team, der sammen arbejder for at udbrede forskellige automatiseringsteknologier på tværs af hele kommunens organisation. Din rolle i teamet bliver at deltage i implementeringen af de forskellige teknologier, samt at rådgive kommunens afdelinger om teknologiens muligheder, herunder drive større og mindre implementeringer fra start til slut.

Dine opgaver vil være at
  • identificere og kvalificere opgaver og behov sammen med afdelingerne
  • vurdere opgavens egnethed i forhold til digital procesautomatisering
  • kortlægge behov og krav til løsninger, gennem inddragelse af brugere
  • analysere og dokumentere de arbejdsgange, der ønskes understøttet med teknologi, og samtidig sikre procesoptimering i forløbet
  • afvikle workshops med involverede ressourcer
  • planlægge, organisere og gennemføre proceskortlægninger
  • deltage i implementeringen af nye teknologier til automatiseringsbrug
Du vil dagligt skulle samarbejde med ledere og medarbejdere på flere niveauer, og navigere i en stor organisation. Derfor er det vigtigt at du er god til at skabe relationer, og kan medvirke til at opbygge et tillidsfuldt og frugtbart samarbejde med de forskellige interessenter – herunder også til kollegaer i andre kommuner, som vi jævnligt trækker på for at dele erfaringer og gode idéer.

Vi tilbyder
Du vil møde ind til en spændende stilling, der er placeret i IT & Digitalisering i en af landets største kommuner. IT & Digitalisering består af 45 medarbejdere, der arbejder med drift af netværk og telefoni, brugersupport, databeskyttelse, leverandørstyring, systemforvaltning og projektledelse. Du vil blive en del af Digitaliseringsteamet, hvor du vil arbejde sammen med 5 engagerede og ambitiøse kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø, der også omfatter et tæt samarbejde med konsulenter fra kommunens centrale økonomiafdeling.

Derudover tilbyder vi dig
  • en arbejdsplads, der lægger vægt på samarbejde, udvikling og faglig sparring
  • muligheder for samarbejde, faglig udvikling og videreuddannelse
  • kompetente og dedikerede kolleger med en ambitiøs tilgang til arbejdet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdsstedet er IT & Digitalisering, Regimentsvej 16, 8930 Randers NØ, og du vil referere til en kommende leder af digitaliseringsteamet.

Ansættelse sker efter gældende overenskomst, og lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.

Ansættelsesforhold
Fuldtidsstillling

Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat 1. april 2020 eller snarest derefter.

Ansøgningsfrist
16-02-2020 23:59

Virksomhedens oplysninger
IT og Digitalisering

Kontaktperson
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for IT & Digitalisering Bent Højlund på telefon 5156 2801.

 

2020-02-17T00:55:28.437 I IT og DigitalieringBrænder du for procesanalyse og værktøjer, der kan være med til at effektivisere arbejdsgange? Så er du måske vores nye digitaliseringskonsulent.Hvad leder vi efter?Randers Kommune ønsker at udnytte de muligheder, som den teknologiske udvikling giver mulighed for, bl.a. ved automatisering af arbejdsgange, genbrug og udnyttelse af data.Som digitaliseringskonsulent vil du få en vigtig rolle med at understøtte organisationen med hurtig og effektiv opgaveløsning, når du fx automatiserer rutineprægede arbejdsopgaver med hjælp fra en digital assistent, systemoptimering, visualisering af data eller en fuld automatiseringsløsning bestående af et eller flere komponenter fra værktøjskassen.Vi ser gerne, at du harerfaring med analyse og optimering af processer og arbejdsgangeindsigt i organisering af kommunale forvaltninger og kommunale opgaver.evne til at producere og sikre dokumentation af arbejdsgange processer og metoderforretningsforståelse og evnen til at sætte sig ind i behovene hos vores mange forskellige typer af kunder (kommunens afdelinger).solidt teknisk overblik over moderne kommercielle og open source automatiseringsteknologierkendskab til at oversætte procesdiagrammer til algoritmererfaring med dokumentation af data og snitfladerDin hverdagDu vil blive en del af et team, der sammen arbejder for at udbrede forskellige automatiseringsteknologier på tværs af hele kommunens organisation. Din rolle i teamet bliver at deltage i implementeringen af de forskellige teknologier, samt at rådgive kommunens afdelinger om teknologiens muligheder, herunder drive større og mindre implementeringer fra start til slut.Dine opgaver vil være atidentificere og kvalificere opgaver og behov sammen med afdelingernevurdere opgavens egnethed i forhold til digital procesautomatiseringkortlægge behov og krav til løsninger, gennem inddragelse af brugereanalysere og dokumentere de arbejdsgange, der ønskes understøttet med teknologi, og samtidig sikre procesoptimering i forløbetafvikle workshops med involverede ressourcerplanlægge, organisere og gennemføre proceskortlægningerdeltage i implementeringen af nye teknologier til automatiseringsbrugDu vil dagligt skulle samarbejde med ledere og medarbejdere på flere niveauer, og navigere i en stor organisation. Derfor er det vigtigt at du er god til at skabe relationer, og kan medvirke til at opbygge et tillidsfuldt og frugtbart samarbejde med de forskellige interessenter herunder også til kollegaer i andre kommuner, som vi jævnligt trækker på for at dele erfaringer og gode idéer.Vi tilbyderDu vil møde ind til en spændende stilling, der er placeret i IT & Digitalisering i en af landets største kommuner. IT & Digitalisering består af 45 medarbejdere, der arbejder med drift af netværk og telefoni, brugersupport, databeskyttelse, leverandørstyring, systemforvaltning og projektledelse. Du vil blive en del af Digitaliseringsteamet, hvor du vil arbejde sammen med 5 engagerede og ambitiøse kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø, der også omfatter et tæt samarbejde med konsulenter fra kommunens centrale økonomiafdeling.Derudover tilbyder vi digen arbejdsplads, der lægger vægt på samarbejde, udvikling og faglig sparringmuligheder for samarbejde, faglig udvikling og videreuddannelsekompetente og dedikerede kolleger med en ambitiøs tilgang til arbejdet.Løn- og ansættelsesvilkårArbejdsstedet er IT & Digitalisering, Regimentsvej 16, 8930 Randers NØ, og du vil referere til en kommende leder af digitaliseringsteamet.Ansættelse sker efter gældende overenskomst, og lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.AnsættelsesforholdFuldtidsstilllingTiltrædelseStillingen ønskes besat 1. april 2020 eller snarest derefter.Ansøgningsfrist16-02-2020 23:59Virksomhedens oplysningerIT og DigitaliseringKontaktpersonVil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for IT & Digitalisering Bent Højlund på telefon 5156 2801.11Jobnetcd04d3c9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/640580EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3691474Randers Kommune11Regimentvej 168930Randers NØ89151515DKDanmark0
bh@randers.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000884623JobNet5099701509970110014-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd04d3c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd04d3c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd04d3c9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd04d3c9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/6.jpgDigitaliseringskonsulent12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT363930553Bentbh@randers.dkDKDanmarkDKDanmark330188248Er du Skive Kommunes nye IT-konsulent til driften?Robot Skive Kommune søger IT-konsulent til fast stilling. Stillingen dækker opgaver af projektorienteret karakter og drift.Koncern IT i Skive Kommune søger en IT-konsulent, der kan understøtte driften af kommunens it-systemer.Du vil få en spændende og udfordrende stilling, hvor du er med til at vedligeholde og udvikle kommunens it-løsninger. Du bliver en del af Koncern IT, hvor du bliver ansvarlig for serverdrift, applikationsdrift og it-sikkerhed. Dette bliver i tæt samarbejde med de konsulenter, der i dag bestrider opgaverne i afdelingen. Du vil primært skulle indgå i et trekløver, der imellem sig deler ansvarsområder og sparer med hinanden om at løse opgaverne på bedste vis funderet i dyb teknisk indsigt.Du får medansvaret for udvikling, drift og vedligeholdelse af kommunens it-installation og applikationer. Herudover vil der være et tæt samarbejde med organisationen, som benytter kommunens løsninger. Der skal yderligere forventes en del samarbejde med eksterne konsulenter og leverandører.Du vil med tiden få dine egne ansvarsområder indenfor vores pallette af løsninger.Der er i Skive Kommune rig mulighed for at udvikle sig indenfor sit fag i form af kurser, seminarer osv. Du vil i starten bliver sidemandsoplært i kommunen som arbejdsplads og de systemer vi benytter.Om dig:Du har en relevant it-uddannelse.Du besidder gode analytisk og innovative kompetencer. Du kan analysere sammenhænge imellem it-systemer samt knuse udfordringer med teknisk indsigt og innovation.Du er allerede velbevandret i flere it-teknologier og klar på at udvide dine kompetencer.Det er vigtigt, at du kan navigere i en travl hverdag med fokus på, hvad der er relevant og prioritering af opgaverne. Du holder hovedet koldt i pressede situationer.Du er en medspiller for dine kollegaer og tilbyder dig til løsning af afdelingens opgaver. Du bidrager til at styrke Koncern IT både socialt og kompetencemæssigtDu er flydende i dansk skrift og tale samt engelsk på højt niveau.Du følger med i udviklingen omkring dig for dit fagområde og har fingeren på pulsen og kan inspirere til gode løsninger.Du føler dig hjemme i projekter som både deltager og leder.Du er fleksibel i forhold til spidsbelastninger og hensyn til organisationen i forhold til servicevinduer.Du følger opgaver helt til dørs og trives med at arbejde selvstændigt.Du kan begå dig på alle niveauer i en stor organisation og har gode kommunikative kompetencer.Vi vil lægge vægt på kompetencer eller viden indenfor disse teknologier:VM-WareWindows serverMicrosoft Active Directory, ADFS, PowershellMicrosoft SQLAzure O365 (Sharepoint, Flow, Office, osv.)Microsoft ExchangeCitrix: Netscaler, XenApp, XenServerCisco LAN og VoIpCheckPoint FirewallWindows 10Om osI Koncern IT vil du være en del af et kontor med 14 andre engagerede medarbejdere. Vi sætter fagligheden i højsædet i en hverdag, der er præget af åbenhed og en uformel omgangsform.Koncern IT understøtter mere end 4.000 brugere med IT plus alle Skive Kommunes skoleelever. Vi har det overordnede ansvar for digitalisering og IT i Skive Kommune.Vi er en tværgående stabsfunktion, der understøtter hele organisationen med rådgivning, it-projekter, udarbejdelse af digitale strategier, drift og it-support.Vi er en arbejdsplads, der lægger vægt på den enkeltes trivsel, og som giver mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så der er balance mellem arbejdslivet, fritidslivet og familielivet.Om ansættelsenDer er tale om en fast stilling med tjenestested i Torvegade 10 i Skive. Stillingen ønskes besat snarest muligt.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst inkl. pension og principperne i NY LØN.For yderligere oplysningerKontakt Souschef Thomas Liholm Harring på 29 69 62 02.Ansøgningsfrist: 9. marts 2020 klokken 12.00. Ansøgningen sendes elektronisk via Skive Kommunes rekrutteringssystem.Ansættelsessamtaler: Afholdes 16. og 17. marts 2020. En evt. anden samtalerunde afholdes 19. marts 2020 Besked om indkaldelse til samtale vil ske 11. marts 2020.Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemRENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.Skive Kommune søger IT-konsulent til fast stilling. Stillingen dækker opgaver af projektorienteret karakter og drift.

Koncern IT i Skive Kommune søger en IT-konsulent, der kan understøtte driften af kommunens it-systemer.

Du vil få en spændende og udfordrende stilling, hvor du er med til at vedligeholde og udvikle kommunens it-løsninger. Du bliver en del af Koncern IT, hvor du bliver ansvarlig for serverdrift, applikationsdrift og it-sikkerhed. Dette bliver i tæt samarbejde med de konsulenter, der i dag bestrider opgaverne i afdelingen. Du vil primært skulle indgå i et trekløver, der imellem sig deler ansvarsområder og sparer med hinanden om at løse opgaverne på bedste vis funderet i dyb teknisk indsigt.

Du får medansvaret for udvikling, drift og vedligeholdelse af kommunens it-installation og applikationer. Herudover vil der være et tæt samarbejde med organisationen, som benytter kommunens løsninger. Der skal yderligere forventes en del samarbejde med eksterne konsulenter og leverandører.

Du vil med tiden få dine egne ansvarsområder indenfor vores pallette af løsninger.

Der er i Skive Kommune rig mulighed for at udvikle sig indenfor sit fag i form af kurser, seminarer osv. Du vil i starten bliver sidemandsoplært i kommunen som arbejdsplads og de systemer vi benytter.

Om dig:
  • Du har en relevant it-uddannelse.
  • Du besidder gode analytisk og innovative kompetencer. Du kan analysere sammenhænge imellem it-systemer samt knuse udfordringer med teknisk indsigt og innovation.
  • Du er allerede velbevandret i flere it-teknologier og klar på at udvide dine kompetencer.
  • Det er vigtigt, at du kan navigere i en travl hverdag med fokus på, hvad der er relevant og prioritering af opgaverne. Du holder hovedet koldt i pressede situationer.
  • Du er en medspiller for dine kollegaer og tilbyder dig til løsning af afdelingens opgaver. Du bidrager til at styrke Koncern IT både socialt og kompetencemæssigt
  • Du er flydende i dansk skrift og tale samt engelsk på højt niveau.
  • Du følger med i udviklingen omkring dig for dit fagområde og har fingeren på pulsen og kan inspirere til gode løsninger.
  • Du føler dig hjemme i projekter som både deltager og leder.
  • Du er fleksibel i forhold til spidsbelastninger og hensyn til organisationen i forhold til servicevinduer.
  • Du følger opgaver helt til dørs og trives med at arbejde selvstændigt.
  • Du kan begå dig på alle niveauer i en stor organisation og har gode kommunikative kompetencer.

Vi vil lægge vægt på kompetencer eller viden indenfor disse teknologier:
  • VM-Ware
  • Windows server
  • Microsoft Active Directory, ADFS, Powershell
  • Microsoft SQL
  • Azure / O365 (Sharepoint, Flow, Office, osv.)
  • Microsoft Exchange
  • Citrix: Netscaler, XenApp, XenServer
  • Cisco LAN og VoIp
  • CheckPoint Firewall
  • Windows 10

Om os
I Koncern IT vil du være en del af et kontor med 14 andre engagerede medarbejdere. Vi sætter fagligheden i højsædet i en hverdag, der er præget af åbenhed og en uformel omgangsform.

Koncern IT understøtter mere end 4.000 brugere med IT plus alle Skive Kommunes skoleelever. Vi har det overordnede ansvar for digitalisering og IT i Skive Kommune.

Vi er en tværgående stabsfunktion, der understøtter hele organisationen med rådgivning, it-projekter, udarbejdelse af digitale strategier, drift og it-support.

Vi er en arbejdsplads, der lægger vægt på den enkeltes trivsel, og som giver mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så der er balance mellem arbejdslivet, fritidslivet og familielivet.

Om ansættelsen
Der er tale om en fast stilling med tjenestested i Torvegade 10 i Skive. Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst inkl. pension og principperne i NY LØN.

For yderligere oplysninger
Kontakt Souschef Thomas Liholm Harring på 29 69 62 02.

Ansøgningsfrist: 9. marts 2020 klokken 12.00. Ansøgningen sendes elektronisk via Skive Kommunes rekrutteringssystem.

Ansættelsessamtaler: Afholdes 16. og 17. marts 2020. En evt. anden samtalerunde afholdes 19. marts 2020 Besked om indkaldelse til samtale vil ske 11. marts 2020.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.

 

Skive KommuneSkive2020-02-19T00:00:002020-03-09T00:00:00
330188450IT Security and Risk Assessment Specialist- Aarhus, GdanskRobot Are you looking for an opportunity to hold an IT Security and Risk Assessment Specialist role with high impact across our global organization? As our new IT Security and Risk Assessment Specialist, you will join Arla IT Security Team, where 7 new colleagues are waiting for you. In close collaboration with Arla s other IT specialists, managers, architects and vendors, you will work with operational security architecture and security solutions across all systems. You will be guiding your colleagues on computer security on systems, networks, applications and processes. Your focus will be on: • IT Security at an operational level • Contributing to the ever ongoing development in IT environments e.g. Cloud solutions and Hybrid solutions • Contributing to determining the daily direction and future direction of the security infrastructureand cloud solutions • Performing risk assessment of information systems and infrastructure components at Arla production sites globally (20-30 travel days yr) • Develop appropriate risk treatment and mitigation options to address security risks identified during risk assessments • Maintaining and developing IT architecture principles and best practices in operational ITsecurity, in close cooperation with Arla Architects • Working closely with vendors and Arla PMO to design new security solutions, contributing with your knowledgeand business insight • You will act as a Subject Matter Expert in applying and evaluating security and share yourtechnical understanding of common IT security areas. What competences we are looking for? You work in a structured way, delivering to a high quality and are always oriented towards finding the best solutions. You enjoy a broad touch, and it is natural for you to take responsibility and make decisions. You exude professional self-confidence, as a skilled sparring partner on security issues. Teamwork across borders comes naturally to you and you enjoy learning and developing skills while sharing your knowledge and experience within your field of expertise. Your inherent flexibility and adaptive nature helps you to handle the ever-changing needs of a dynamic FMCG company. You are well-informed on security industry trends, mitigation techniques and security technologies, with the ability to translate technical vulnerabilities into business risk terminology for business units, recommending corrective actions. • You should be at CISSP or CRISC level with experience in a similar IT security role, preferably within aglobal IT installation. • Experience with operational IT security and IT risk management • Experience and knowledge of information security technologies (i.e. firewalls, IDS IPS, DMZ, access controls, penetration testing, risk and vulnerability assessment, investigative techniques, authentication systems). • You know how to engage with providers in the areas of Security, Datacenter Cloud and Network operations • Experience with Microsoft Hybrid Infrastructure and related Security Components, including deep knowledge of Windows 10, Office 365, Active Directory and Azure AD. • Hands-on knowledge with ITIL processes Finally, working and communicating in English is natural for you as well as creating long lastingrelationships both internally and externally. The position will be based in Aarhus or Gdansk. Interested in a new opportunity? Arla is on a journey to create the future of dairy. Each of us has a role to play, with the freedom to think big. We are ambitious, but we prefer accountability over control. So, if you are up for a challenge, there is no shortage of opportunities to have an impact - and realise your ambitions - whatever they may be. If this sounds exciting apply as soon as possible. We look forward to hearing from you and receiving your application.

Are you looking for an opportunity to hold an IT Security and Risk Assessment Specialist role with high impact across our global organization?

As our new IT Security and Risk Assessment Specialist, you will join Arla IT Security Team, where 7 new colleagues are waiting for you. In close collaboration with Arla’s other IT specialists, managers, architects and vendors, you will work with operational security architecture and security solutions across all systems. You will be guiding your colleagues on computer security on systems, networks, applications and processes.

Your focus will be on:

• IT Security at an operational level

• Contributing to the ever ongoing development in IT environments e.g. Cloud solutions and Hybrid solutions

• Contributing to determining the daily direction and future direction of the security infrastructureand cloud solutions

• Performing risk assessment of information systems and infrastructure components at Arla production sites globally (20-30 travel days/yr)

• Develop appropriate risk treatment and mitigation options to address security risks identified during risk assessments

• Maintaining and developing IT architecture principles and best practices in operational ITsecurity, in close cooperation with Arla Architects

• Working closely with vendors and Arla PMO to design new security solutions, contributing with your knowledgeand business insight

• You will act as a Subject Matter Expert in applying and evaluating security and share yourtechnical understanding of common IT security areas.

 What competences we are looking for?

You work in a structured way, delivering to a high quality and are always oriented towards finding the best solutions. You enjoy a broad touch, and it is natural for you to take responsibility and make decisions. You exude professional self-confidence, as a skilled sparring partner on security issues. Teamwork across borders comes naturally to you and you enjoy learning and developing skills while sharing your knowledge and experience within your field of expertise. Your inherent flexibility and adaptive nature helps you to handle the ever-changing needs of a dynamic FMCG company. You are well-informed on security industry trends, mitigation techniques and security technologies, with the ability to translate technical vulnerabilities into business risk terminology for business units, recommending corrective actions.

• You should be at CISSP or CRISC level with experience in a similar IT security role, preferably within aglobal IT installation.

• Experience with operational IT security and IT risk management

• Experience and knowledge of information security technologies (i.e. firewalls, IDS/IPS, DMZ, access controls, penetration testing, risk and vulnerability assessment, investigative techniques, authentication systems).

• You know how to engage with providers in the areas of Security, Datacenter/Cloud and Network operations

• Experience with Microsoft Hybrid Infrastructure and related Security Components, including deep knowledge of Windows 10, Office 365, Active Directory and Azure AD.

• Hands-on knowledge with ITIL processes 

Finally, working and communicating in English is natural for you as well as creating long lastingrelationships both internally and externally.

The position will be based in Aarhus or Gdansk.

Interested in a new opportunity?
Arla is on a journey to create the future of dairy. Each of us has a role to play, with the freedom to think big. We are ambitious, but we prefer accountability over control. So, if you are up for a challenge, there is no shortage of opportunities to have an impact - and realise your ambitions - whatever they may be.

If this sounds exciting apply as soon as possible. We look forward to hearing from you and receiving your application.

ARLA FOODS AMBAViby J2020-02-19T00:00:002020-03-24T00:00:00
330187486Proactive Business Innovation Consultant for customer analysis and relations, Astrocytia, AarhusRobot Would you like to improve businesses, bottom line and drive innovation in global enterprises by guiding them to gain the optimal value from People, Passion & Technology? Are you an outgoing and relations building profile that thrive in the role as trusted advisor? If you possess a strong business sense and have experience with combining processes and technology, this could be your next career step. Astrocytia value-driven business innovation Astrocytia is a consultancy business founded in 2018, and we help medium and large organizations around the globe in creating a strong vision and strategy for releasing the full potential of Master Data and business opportunities with a value-based, collaborative approach. Our headquarters are located in Aarhus, Denmark and our 15 consultants and advisors are based in a number of countries including Denmark, Germany, Switzerland, Netherlands and the UK. With the use of extensive experience and a pragmatic approach, we help drive a strategic roadmap and digitalization with the client. Through in-depth analysis, strategy discussion and analysis with client stakeholders, we define best practices for how we can improve the whole value chain across the company. Our work is characterized by the steps: Infuse, Ignite, Implement & Improve. Our job is successfully carried out when we have established a focus on learning and collaboration in the client s organisation instead of operational silos and IT systems. We make sure that the entire IT landscape is scalable, and a centralized intelligence and logic is established across platforms such as MDM, PIM, DAM, PLM, ERP, CRM, BI and eCommerce. With our support, employees work proactively across departments and cross-country in their work in an improved value-driven process. Our results from more than 50 client cases prove that our approach improves workflows, employee contentment and bottom line. We have strong ambitions for the years to come and are currently experiencing an increasing demand for our services. Recently, we have initiated a major project with one of the largest enterprises in Denmark, and will be engaged with innovating their business in the years ahead. Thus we are looking to onboard another dedicated consultant to our team, who can help maintain and develop the Astrocytia DNA in both internal and external facing activities. The role of Business Innovation Consultant As our new Business Consultant you will take on a key strategic role in the company as both client executive and supporting partner for the CEO. Customer experience for Astrocytia is key, and we focus on being innovative, professional, and show empathy and respect in everything we do both internally and with clients. You will be responsible for analysing the workflows of the clients organisations based on their current processes and personal interviews with strategic leaders as well as the operational employees. Based on these results, dialogue and strategy discussions, you will advise and guide the clients in developing and identifying points of action. In the implementation phase, you will be responsible for identifying and addressing pain points. With the Astrocytia team, you will take part in planning roadmaps and deliverables, addressing the biggest wins first. Your assignments include: Customer experience and customer relations Creating business cases and proof of concept Plan and conduct workshops with customers and partners in design and analysis phase to identify as-is business processes and strategic goals of the to-be Interview key employees at the client Contracts, reporting and documentation Create reports and presentations for key stakeholders Help onboard and manage our external consultants Further develop our internal process documents and project templates Help building our brand and marketing material with relevant articles and views Help develop our methodology and value proposition to the customers Drive innovation and new approaches The job requires a number of client visits in and outside of Denmark and you may expect approximately 80-100 days of travel per annum. You will be introduced to the job and assignments through a short programme and afterward the CEO will involve you in various processes, tasks, teams and projects, so you will hit the ground running. Your profile The entry level for this position varies perhaps you have a background in consulting in the IT industry. We prefer that you have a few years of experience from a similar position as an internal or external consultant. A good understanding of processes, innovation and IT is important, and it is an advantage if you have experience from the customer side, and thus understand the challenges our clients face. We imagine that you hold a master s degree as cand.it, ITKO or the like. Strong communication skills are required, especially in English - both spoken and written - as you will handle both contracts and give presentations in international settings. As a person, you are analytical, curious, outgoing and thrive in building relations with both clients and colleagues. You have a pragmatic and structured mind-set, enabling you to find creative solutions to our clients challenges and to systematise the process. Astrocytia offers A position in a growing organisation with an innovative mindset. The opportunity to get in-depth insight to some of the worlds major companies and really help improve businesses and people. Our customers are currently located in Sweden, Denmark, Germany and France, and in 2020 we hope to add a few more countries. You will be challenged both professionally and personally and this is an opportunity to become part of a very unique company. A good salary packaging that matches your experience and qualifications. Application Astrocytia collaborates with recruiting agency WolterJohannsen. If you want to apply, please upload your CV and cover letter (in Danish or English) through the link on this page. Nicholai Johannsen or Eva Haugaard happy to answer any questions you may have regarding the position please find contact information on the page. We are looking forward to hearing from youWould you like to improve businesses, bottom line and drive innovation in global enterprises by guiding them to gain the optimal value from People, Passion & Technology? Are you an outgoing and relations building profile that thrive in the role as trusted advisor? If you possess a strong business sense and have experience with combining processes and technology, this could be your next career step.

Astrocytia – value-driven business innovation

Astrocytia is a consultancy business founded in 2018, and we help medium and large organizations around the globe in creating a strong vision and strategy for releasing the full potential of Master Data and business opportunities with a value-based, collaborative approach. Our headquarters are located in Aarhus, Denmark and our 15 consultants and advisors are based in a number of countries including Denmark, Germany, Switzerland, Netherlands and the UK.

With the use of extensive experience and a pragmatic approach, we help drive a strategic roadmap and digitalization with the client. Through in-depth analysis, strategy discussion and analysis with client stakeholders, we define best practices for how we can improve the whole value chain across the company. Our work is characterized by the steps: Infuse, Ignite, Implement & Improve.

Our job is successfully carried out when we have established a focus on learning and collaboration in the client's organisation instead of operational silos and IT systems. We make sure that the entire IT landscape is scalable, and a centralized intelligence and logic is established across platforms such as MDM, PIM, DAM, PLM, ERP, CRM, BI and eCommerce. With our support, employees work proactively across departments and cross-country in their work in an improved value-driven process. Our results from more than 50 client cases prove that our approach improves workflows, employee contentment and bottom line.

We have strong ambitions for the years to come and are currently experiencing an increasing demand for our services. Recently, we have initiated a major project with one of the largest enterprises in Denmark, and will be engaged with innovating their business in the years ahead. Thus we are looking to onboard another dedicated consultant to our team, who can help maintain and develop the Astrocytia DNA in both internal and external facing activities.

The role of Business Innovation Consultant

As our new Business Consultant you will take on a key strategic role in the company as both client executive and supporting partner for the CEO. Customer experience for Astrocytia is key, and we focus on being innovative, professional, and show empathy and respect in everything we do both internally and with clients.

You will be responsible for analysing the workflows of the clients’ organisations based on their current processes and personal interviews with strategic leaders as well as the operational employees. Based on these results, dialogue and strategy discussions, you will advise and guide the clients in developing and identifying points of action.

In the implementation phase, you will be responsible for identifying and addressing pain points. With the Astrocytia team, you will take part in planning roadmaps and deliverables, addressing the biggest wins first.

Your assignments include:

  • Customer experience and customer relations
  • Creating business cases and proof of concept
  • Plan and conduct workshops with customers and partners in design and analysis phase to identify as-is business processes and strategic goals of the to-be
  • Interview key employees at the client
  • Contracts, reporting and documentation
  • Create reports and presentations for key stakeholders
  • Help onboard and manage our external consultants
  • Further develop our internal process documents and project templates Help building our brand and marketing material with relevant articles and views
  • Help develop our methodology and value proposition to the customers
  • Drive innovation and new approaches
The job requires a number of client visits in and outside of Denmark and you may expect approximately 80-100 days of travel per annum.

You will be introduced to the job and assignments through a short programme and afterward the CEO will involve you in various processes, tasks, teams and projects, so you will hit the ground running.

Your profile

The entry level for this position varies; perhaps you have a background in consulting in the IT industry. We prefer that you have a few years of experience from a similar position as an internal or external consultant.

A good understanding of processes, innovation and IT is important, and it is an advantage if you have experience from the customer side, and thus understand the challenges our clients face.

We imagine that you hold a master’s degree as cand.it, ITKO or the like. Strong communication skills are required, especially in English - both spoken and written - as you will handle both contracts and give presentations in international settings.

As a person, you are analytical, curious, outgoing and thrive in building relations with both clients and colleagues. You have a pragmatic and structured mind-set, enabling you to find creative solutions to our clients’ challenges and to systematise the process.

Astrocytia offers

A position in a growing organisation with an innovative mindset. The opportunity to get in-depth insight to some of the worlds’ major companies and really help improve businesses and people. Our customers are currently located in Sweden, Denmark, Germany and France, and in 2020 we hope to add a few more countries. You will be challenged both professionally and personally – and this is an opportunity to become part of a very unique company.

A good salary packaging that matches your experience and qualifications.

Application

Astrocytia collaborates with recruiting agency WolterJohannsen. If you want to apply, please upload your CV and cover letter (in Danish or English) through the link on this page. Nicholai Johannsen or Eva Haugaard happy to answer any questions you may have regarding the position; please find contact information on the page.

We are looking forward to hearing from you



WolterJohannsenAarhus V2020-02-19T00:00:002020-03-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du Skive Kommunes nye IT-konsulent til driften?

Skive Kommune

Skive
Skive Kommune søger IT-konsulent til fast stilling. Stillingen dækker opgaver af projektorienteret karakter og drift.Koncern IT i Skive Kommune søger en IT-konsulent, der kan understøtte driften af kommunens it-systemer.Du vil få en spændende og udf...
Indrykket:19. februar 2020

IT Security and Risk Assessment Specialist- Aarhus, Gdansk

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Are you looking for an opportunity to hold an IT Security and Risk Assessment Specialist role with high impact across our global organization? As our new IT Security and Risk Assessment Specialist, you will join Arla IT Security Team, where 7 new co...
Indrykket:19. februar 2020

Proactive Business Innovation Consultant for customer analysis and relations, Astrocytia, Aarhus

WolterJohannsen

Aarhus V
Would you like to improve businesses, bottom line and drive innovation in global enterprises by guiding them to gain the optimal value from People, Passion & Technology? Are you an outgoing and relations building profile that thrive in the role as t...
Indrykket:19. februar 2020