Digitaliseringskonsulent

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Blicher Herning søger
digitaliseringskonsulent / bogholder
til vores erhvervsservice

Få nye muligheder i et revisionsfirma, der er på forkant!

Vores erhvervsservice er i vækst, hvorfor vi søger en ny medarbejder til afdelingen i Herning, som servicerer en bred vifte af mindre og mellemstore virksomheder i området med bogføring, administration og mange andre opgaver.

Vi har de senere år haft stor fokus på digitalisering af arbejdsgange både internt og ude hos vores kunder. Vi har derfor brug for en ny medarbejder med mod og nysgerrighed på at arbejde med den fortsatte udvikling af forretningsgange herunder automatisering af bogholderi og administrative processer.

Du vil som bogholder og/eller digitaliseringskonsulent være sparringspartner for både kunder og kollegaer - og du er tovholder på tværs af afdelingerne i Aulum, Herning og Silkeborg. Med tiden vil du endvidere få din egen kundeportefølje med kundekontakt og selvstændigt ansvar bl.a. i samarbejde med revisorerne.

Personprofil

Du har nogle års erfaring med bogholderi - gerne være fra revisorbranchen, men det er ikke en forudsætning. Vi forventer, at du både kan arbejde selvstændigt og i samarbejde med kollegaer, er faglig kompetent og naturligvis har interesse for automatisering af bogholderier, implementering af brancheløsninger m.v. Som person, er du imødekommende og har en positiv indstilling. Du er interesseret i at hjælpe kollager og kunderne samt tager gerne initiativet til at gøre det.

Vi tilbyder

Du bliver en del af et team med veluddannede kollegaer, der giver vores kunder sparring og rådgivning inden for såvel udvikling af forretningsgange, erhvervsservice, revision, regnskab og skat mm. Vi har et godt og uformelt arbejdsmiljø, for vi tror på, at motiverede og engagerede medarbejdere giver det bedste resultat.

Arbejdstiden kan aftales nærmere og stillingen kan, hvis det ønskes, være mindre end fuldtids. Lønnen aftales efter kvalifikationer. Vi har firmapension, sundheds- og frugtordning.

Ansøgning og tiltrædelse

Tiltrædelse snarest muligt efter nærmere aftale. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Sine Andsbjerg Jensen fra erhvervsservice på 2523 3702, jaj@blicher.dk eller statsautoriseret revisor Carsten Ottosen på tlf. 2523 3710 eller mail co@blicher.dk  

Vi ser frem til at modtage din ansøgning pr. mail til job@blicher.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Digitaliseringskonsulent

Blicher Herning søger
digitaliseringskonsulent / bogholder
til vores erhvervsservice

Få nye muligheder i et revisionsfirma, der er på forkant!

Vores erhvervsservice er i vækst, hvorfor vi søger en ny medarbejder til afdelingen i Herning, som servicerer en bred vifte af mindre og mellemstore virksomheder i området med bogføring, administration og mange andre opgaver.

Vi har de senere år haft stor fokus på digitalisering af arbejdsgange både internt og ude hos vores kunder. Vi har derfor brug for en ny medarbejder med mod og nysgerrighed på at arbejde med den fortsatte udvikling af forretningsgange herunder automatisering af bogholderi og administrative processer.

Du vil som bogholder og/eller digitaliseringskonsulent være sparringspartner for både kunder og kollegaer - og du er tovholder på tværs af afdelingerne i Aulum, Herning og Silkeborg. Med tiden vil du endvidere få din egen kundeportefølje med kundekontakt og selvstændigt ansvar bl.a. i samarbejde med revisorerne.

Personprofil

Du har nogle års erfaring med bogholderi - gerne være fra revisorbranchen, men det er ikke en forudsætning. Vi forventer, at du både kan arbejde selvstændigt og i samarbejde med kollegaer, er faglig kompetent og naturligvis har interesse for automatisering af bogholderier, implementering af brancheløsninger m.v. Som person, er du imødekommende og har en positiv indstilling. Du er interesseret i at hjælpe kollager og kunderne samt tager gerne initiativet til at gøre det.

Vi tilbyder

Du bliver en del af et team med veluddannede kollegaer, der giver vores kunder sparring og rådgivning inden for såvel udvikling af forretningsgange, erhvervsservice, revision, regnskab og skat mm. Vi har et godt og uformelt arbejdsmiljø, for vi tror på, at motiverede og engagerede medarbejdere giver det bedste resultat.

Arbejdstiden kan aftales nærmere og stillingen kan, hvis det ønskes, være mindre end fuldtids. Lønnen aftales efter kvalifikationer. Vi har firmapension, sundheds- og frugtordning.

Ansøgning og tiltrædelse

Tiltrædelse snarest muligt efter nærmere aftale. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Sine Andsbjerg Jensen fra erhvervsservice på 2523 3702, jaj@blicher.dk eller statsautoriseret revisor Carsten Ottosen på tlf. 2523 3710 eller mail co@blicher.dk  

Vi ser frem til at modtage din ansøgning pr. mail til job@blicher.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.